نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه تشخیص ضخامت شیشه میز عسلی

چاپ کارت پی وی سی در ضخامت‌های 500 و 760 میکرون مرسوم تر است، با این حال نمونه کارت های پی وی سی  داتکو هیچ محدودیتی در این باره ندارند. کارت PVC با ضخامت 500 میکرون برای چاپ کارت ویزیت، و کارت PVC با ضخامت 760 میکرون برای چاپ دیجیتال کارت پرسنلی استفاده می‌شود.
دستگاه ضخامت رنگ خودرو در مبحث کارشناسی خودرو جایگاه بسیار ویژ ه ای دارد. بطور کلی خودرو هایی که در تصادفات نسبتا شدید از ناحیه بدنه دچار آسیب جدی می شوند در حین تعمیر و بازسازی در اکثر مواقع نیاز به رنگ آميزی مجدد خواهند داشت. این رنگ آميزی در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه های ضخامت سنج رنگ و آموزش کارشناسی رنگ خودرو قابل تشخيص است.  بطور کلی دو نوع دستگاه دیجیتال و دستگاه مگنتی برای سنجش ضخامت رنگ خودرو در بازار موجود می باشد. هر دو نوع بص
نرده شيشه خور

نرده های شيشه ای آکات به دو مدل نرده شيشه خور تمام شيشه ای و نرده شيشه ای ترکیبی عرضه می گردد.مدل های نرده های شيشه ای عبارنتد از روکار یا نرده شيشه خور اکسپوز , نرده شيشه ای دفنی , نرده شيشه ای اسپیگت یا خود ایستا , نرده شيشه ای فیکس پوینت.نرده های تمام شيشه ای از یک لایه پی وی بی با ضخامت های 1/5 میلیمتر و 0/76 میلیمتر با دو عدد جام شيشه ای سکریت لمینت شده در ضخامت های 5 تا 10 میلمتر ساخته و اجرا می شود. نرده های تمام شيشه به دلیل استحکا
تعیین قیمت جان پناه شيشه‌ای به عواملی بستگی دارد که به ترتیب اهمیت عبارتند از: ضخامت شيشه جان پناه هر اندازه ضخامت شيشه جان پناه بیشتر باشد قیمت جانپناه افزایش می یابد در این مورد سیستم انتخابی برای نصب پنل های شيشه ای جان پناه در انتخاب ضخامت پنل ها تعیین کننده است. نوع و کیفیت یراق آلات جانپناه شيشه ای یکی دیگر از عوامل مهمی که در کاهش و افزایش قیمت جانپناه شيشه‌ای موثر است مدل و کیفیت اتصالات مهارکننده پنل های شيشه ای است. در تمام مدلهای
سینک ظرفشویی اخوان در 5 خانواده باکسی،فانتزی،نیمه فانتزی،معمولی،صنعتی
سینک اخوان باکسی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 20 CM.سینک فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.8 ML با عمق لگن 16.2 / 20 الی 24 CM.سینک نیمه فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.6 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک معمولی:دارای ضخامت ورق 0.4 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک صنعتی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 24 CM.
سینک ظرفشویی اخوان در 5 خانواده باکسی،فانتزی،نیمه فانتزی،معمولی،صنعتیسینک اخوان باکسی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 20 CM.سینک فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.8 ML با عمق لگن 16.2 / 20 الی 24 CM.سینک نیمه فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.6 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک معمولی:دارای ضخامت ورق 0.4 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک صنعتی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 24 CM.
ورق اکسین
ورق سیاه مبارکه ، اکسین ، کاویان ، گیلان ، در ضخامت و ابعاد مختلف قیمت روزانه ، خرید و فروش
ورق سیاه فولاد مبارکه ضخامت های (۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۵ )
ابعاد ۵*۱٫۵ فابریک و رول عرض ۱٫۵ پای برش
ورق کاویان ضخامت های ( از ۱۵ میلیمتر تا ۲۲۰ میلیمتر )
ابعاد ۱٫۲۵*۶
ورق اکسین از ضخامت ۸ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر
ابعاد ۲*۶
همینک در مهزیار فولادجهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
نرده شيشه خور
نرده های شيشه ای آکات به دو مدل نرده شيشه خور تمام شيشه ای و نرده شيشه ای ترکیبی عرضه می گردد.مدل های نرده های شيشه ای عبارنتد از روکار یا نرده شيشه خور اکسپوز , نرده شيشه ای دفنی , نرده شيشه ای اسپیگت یا خود ایستا , نرده شيشه ای فیکس پوینت.نرده های تمام شيشه ای از یک لایه پی وی بی با ضخامت های 1/5 میلیمتر و 0/76 میلیمتر با دو عدد جام شيشه ای سکریت لمینت شده در ضخامت های 5 تا 10 میلمتر ساخته و اجرا می شود. نرده های تمام شيشه به دلیل استحکا
در تولید شيشه دوجداره برای کاربرد در پنجره های دوجداره توجه به مواردی به شرح زیر بسیار مهم است:
چسب پلی سولفاید مرغوب و با کیفیت
ضخامت و ابعاد طول و عرض یکسان شيشه ها
چسب مرغوب و با کیفیت مخصوص تولید شيشه دوجداره
اسپیسر شيشه دوجداره مناسب
ایجاد اصولی خلا میان صفحات شيشه ای
استفاده از سیلیکاژل شيشه دوجداره
تزریق گاز خشک (گازهای نجیبی همچون کریپتون یا آرگون) در محفظه میان دو لایه شيشه ای
قصور و نداشتن دانش فنی کافی در هر یک از این موارد می توان
یکی از مدرن ترین و زیباترین مدل های نرده تمام شيشه ای که امروز در مراکز تجاری بزرگ و فرودگاه ها بیشتر استفاده می شود و از ایمنی بسیار خوبی برخوردار است سیستم نرده شيشه ای اکسپوز است. دلیل این ایمنی اجرای دقیق اصولی است که باید در هنگام نصب آن رعایت شود از طرف دیگر در این مدل، دیواره های شيشه ای با طول بلند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند امکان بروز کمترین حادثه را از بین می برند. علاوه بر اینها نوع و ضخامت پنل های شيشه در این سیستم باعث شده است
ضخامت لنت ترمز سه حالت میتونه داشته باشه :
1- ضخامت گوشت لنت بیش از 7 میلیمتر باشه = لنت نیاز به تعویض ندارد
2-بین 3 تا 7 میلیمتر = لنت تا حد زیادی مصرف شده و مراقبت  و تهیه لنت مناسب برای زمان تعویض ضروریه . (فرصت برای جستجو و خرید لنت با بهترین کیفیت وجود داره).
3-گوشت لنت کمتر از 3 میلیمتر = لنت باید به سرعت و  در اولین فرصت تعویض  بشه و نباید بهیچ عنوان این کارو به تاخیر انداخت .
سینک ظرفشویی اخوان در 5 خانواده باکسی،فانتزی،نیمه فانتزی،معمولی،صنعتیسینک اخوان باکسی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 20 CM.سینک فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.8 ML با عمق لگن 16.2 / 20 الی 24 CM.سینک نیمه فانتزی:دارای ضخامت ورق 0.6 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک معمولی:دارای ضخامت ورق 0.4 ML با عمق لگن 13.5 CM.سینک صنعتی:دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 ML با عمق لگن 24 CM.
شيشه بری غرب تهران یا شيشه بری سیار غرب تهران از جمله خدمات شيشه بری سیار در تهران شرکت خدمت از ما می باشد که با هدف آسایش و راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان ساکن تهران طراحی شده است.
با استفاده از خدمات شيشه بری غرب تهران شما می توانید تنها با یک تماس تمامی خدمات شيشه بری سیار در تهران را در محل دریافت نمایید. شيشه بری سیار در تهران نه تنها شامل شيشه بری سیار غرب تهران ، بلکه شامل موارد زیر نیز می باشد.
شيشه بری سیار غرب تهران
شيشه بری غرب تهران ( شی
نوع طلق (PVB) به کار رفته در ساخت شيشه ضد گلوله که مرتبط به کدام کشور باشد و همچنین شيشه های استفاده شده برای شيشه که داخلی است و یا  محصول وارداتی است در تعیین  قیمت شيشه ضد گلوله مهم می باشد و همچنین هر چه ضخامت شيشه ضد گلوله بیشتر باشد شيشه قیمت بالاتری دارد.
۱٫ شيشه شناور
شيشه شناور از سیلیکات سدیم و کلسیم سیلیکات ساخته شده است ، بنابراین به آن شيشه لیموترش نیز گفته می شود. این کاملاً واضح و مسطح است و باعث تابش خیره کننده می شود.
این شيشه ها از محدوده ضخامت ۲ تا ۲۰ میلی متر در دسترس هستند. دامنه وزن آنها از ۶ تا ۳۶ کیلوگرم بر متر مربع است. اینها به عنوان جبهه های فروشگاه ، اماکن عمومی و غیره استفاده می شود.
۲٫ شيشه ضد آب
از شيشه های ضد آب برای ویندوز ، چراغهای جلویی ، کف و غیره استفاده می شود. نوعی از
مشخصات فنی ميز شستشوی آزمایشگاهی - کمد سینک
کمد سینک های ميز کنار با ارتفاع 85 و عمق 45 و طول 90 سانتی متر
بدنه کابین ها مطابق با نیاز آزمایشگاه از جنس MDF یا pvc ( بنا به درخواست کارفرما جنس بدنه قابل تغییر می باشد ) به ضخامت 16 میلیمتر با روکش ملامینه سفید به همراه نوار لبه از جنس PVC به ضخامت 2 میلیمتر و ورق های استیل 316- و استیل 304 و ورق های pvc قابل ساخت می باشد.
درب کاببینت ها و کمدها از جنس PVC یا MDF به ضخامت 16 میلیمتر یا روکش دو طرفه از جنس HPL مقاوم به اسید
شيشه های ضد گولوله معمولا ۲٫۲ سانتی متر ضخامت دارد و در وسایل نقلیه دولتی از ان استفاده میشود.
این شيشه از لایه های متعددی از پلی کربونات پلاستیکی درست شده که توسط دستگاه لابه لای شيشه معمولی فشرده میشود.
وقتی گلوله به شيشه برخورد میکنه لایه بیرونی صدمه میبیند و لایه های دیگر انرژی گوله را میگیرند و مانع رد شدن گولوله از شيشه میشوند.
ساخت شيشه ضد گلوله
شيشه ضد گلوله با استفاده از لایه هایی از شيشه چند لایه ساخته می شود. هرچه لایه های بیشتری و
قیمت جان پناه شيشه ای بر اساس نوع شيشه به کار رفته در ساخت نرده از لحاظ ضخامت شيشه و ارتفاع آن و سیستم اجرایی مهار پنل های شيشه و کیفیت یراق آلات و اتصالات استفاده شده جهت ثابت نگاه داشتن شيشه ها بر روی کف راه پله یا کناره دیواره ها بر اساس متر مربع تعیین می شود. لازم به توضیح است قیمت نرده شيشه برای سطوح صاف نسبت به قیمت نرده شيشه ای برای سطوح کمانی یا نیم گرد ارزان تر می باشد در مجموعه اگر برای اجرای نرده تنها از سیستم های تمام شيشه ای استفاده
ضخامت سنج پوشش CEM مدل DT-157H

ضخامت سنج رنگ مدل DT-157 ساخت CEM جهت اندازه گیری ضخامت
پوشش رنگ از  دو روش  القای الکتریکی و جریان گردابی برای اندازه گیری
ضخامت رنگ استفاده می کند
که این روشها به صورت اتوماتیک توسط دستگاه
انتخاب می شوند.این دستگاه رنگ سنج مدل DT-157 توانایی اندازه گیری ضخامت رنگ بر روی مواد آهنی و مواد غیر آهنی را دارا می باشد. رنج اندازه گیری ضخامت رنگ  در رنگ سنج مدل DT-157 در حدود 0 تا 2000 میکرو متر می باشد.این دستگاه دارای قابلیت نمایش
چین و چروک بینی
رفع چین و چروک بینی با تزریق بوتاکسکاهش ضخامت پوست بینیبرای این کاهش ضخامت پوست بینی و ترشح چربی از داروهای خوراکی یا موضعی استفاده کنید. همچنین برای کاهش ترشحات چربی و ضخامت بینی می توان از اسیدهای میوه و پیلینگ ها و لیرزهای لایه بردار استفاده کرد.
ادامه مطلب
نرده تمام شيشه ای از شيشه های سکریت و لمینت شده درجه یک و شيشه های رنگی مات و براق مناسب برای استخر ها و جان پناه ها و راه پله ها .ضخامت نرده های تمام شيشه ای بین 10 میلیمتر تا 16 میلیمتر می باشد این مدل نرده شيشه ای به صورت اسپایداری و دفنی و با پایه های نگهدارنده عمودی سوزنی شکل اجرا می شوند. کیفیت قطعات استیل و آلومینیومی به کار رفته در مهار جام های شيشه ای بسیار بالا بوده به اندازه ای که خود جام شيشه ای را می توان به عنوان هندریل استفاده نمود.
چاپ افست در چاپ کارهای پرتیراژ مانند تولید سررسید،تولید کتاب و. نقش اساسی دارد و ب توجه به ویژگی خاصی که دارد دارای اهمیت ویژه در تولید است.اغلب لاستیک های چاپ افست از چهار لایه کتان بافته شده اند که با چسب لاستیکی مخصوص به یکدیگر چسبیده شده و سپس سطح آنها با ترکیبی از لاستیک، روکش شده است. ضخامت این روکش لاستیکی سهتا پنچ دهم میلیمتر و ضخامت کلی لاستیک در حدود یک و نیم میلیمتر است. ضخامت لاستیک باید در سراسر سطح آن یکنواخت باشد. تغییرات ضخام
آرماتور های حرارت و جمع شدگی در پی ها
آرماتور های حرارت :
نسبت سطح آرماتور حرارت و جمع شدگی لازم به کل سطح مقطع بتن برای پی های به
ضخامت کمتر یا مساوی ۱۰۰۰ میلی متر نباید از مقادیر (الف) تا (پ) این بند
کمتر اختیار شود :
الف ) برای میلگرد های رده S240  و S340    :      ۰٫۰۰۲۰
ب ) برای میلگرد های رده S400      :          ۰٫۰۰۱۸
پ) برای میلگرد های رده S500  و بالاتر     :     ۰٫۰۰۱۵
نسبت
سطح مقطع آرماتور از حرارت و جمع شدگی لازم به کل سطح مقطع بتن برای پی
ها
مقایسه انواع شيشه دوجداره و سه جداره در کرج : شيشه های استفاده شده در پنجره های دوجداره دارای انواع شيشه های تک جداره، دوجداره، سه جداره و چهار جداره می باشند که با توجه به نوع عملکرد آن ها قیمت های گوناگونی دارند. با ما همراه باشید تا با انواع شيشه و اختلافات آن ها آشنا شوید.نوع و ضخامت شيشه های دوجداره با هم گوناگون می باشد چونکه هر شيشه ای با توجه به جنس و ضخامتش فرکانس بحرانی گوناگونی دارد. فرکانس بحرانی به عایق صدا بودن شيشه ربط دارد. هر چ
حفاظ شيشه‌ ای بالکن و نرده شيشه‌ ای تراس یک حفاظ شفاف از انواع شيشه سکوریت و لمینت است، که امروز توجه زیادی به استفاده از آن در ساختمان شده است. از حفاظ شيشه‌ ای بالکن بدون محدودیتی در مکان نصب می توان در هر فضایی استفاده کرد. مدل های نرده شيشه ای تراس بر اساس نوع شيشه از نظر ضخامت و ارتفاع شيشه انتخاب می شود. تمام یراق الات و اتصالات در حفاظ شيشه ای تراس از نوع درجه یک و ضد زنگ است.
حفاظ شيشه‌ ای بالکن و حفاظ شيشه ای تراس نباید ارتفاعی کمتر از
  ب:فرمول دو Pi در این فرمول ، pi با دو برابر ضرب می شود و فقط نیمی از ضخامت برای محاسبه استفاده می شود.  این فرمول این واقعیت را بیان می کند که ميزان کمک خم در حقیقت در امتداد خط خنثی از ضخامت ف قرار دارد. فرمول دو Pi: BA = (2x) (R + 1 / 2T) + (N 360)٪ 3D با استفاده از داده های داده شده  برای فرمول یک Pi: BA = 2 (3.1416) (R + 1 / 2T) ÷ (360 ÷ N )٪ 3D - 2x3.1416 (.125 +.5 x .040) ÷ (360 ÷ 90  )٪ 3D = 6.2832 (.125 .020) ÷ 4 = 6.2832 (.145) + 4 = 227766 یا .228 کمک هزینه خم ، 2؟ 8
ج  فرمول کمک هزینه خمشی تجربی فرمول تجربی دقیق
همانطور که از نام این مدل مشخص است تمام قطعات و اتصالات آن از نوع استیل درجه یک و زنگ نزن است که در هر شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و هرگز دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود. زیبایی و دوام نرده کابلی استیل استفاده از آن را در ساختمان‌های شخصی مانند ویلاها رواج داده است. کابل‌ها و سیم‌های استفاده شده در این مدل از نوع تمام استیل بوده و به همین دلیل هزینه ساخت و نصب آن نسبت به نرده‌های آهنی بیشتر خواهد شد. نرده استیل کابلی با توجه به ارتفاع تمام شد
فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج : یکی دیگر از محصولات شرکت پنجره ماندگار تولید پنجره
دوجداره کرکره دار می باشد. بطوری که کرکره در بین شيشه دوجداره قرار داده می شود.در این مدل کرکره بین دوجدار شيشه توسط یک ولوم که بر روی فریم پنجره نصب می گردد. قابلیت سایه و روشن شدن پیدا می کند . ضخامت نهایی این مدل با شيشه دوجداره ۶ میل برابر است با ۳۸ میلیمتر در مدل هلندی در مدل ترک که جهت ابعاد کوچک استفاده می گردد، ضخامت نهایی برابر است با ۳۲ میلیمتر. د
قیمت شيشه سکوریت
شيشه سکوریت
شيشه سکوریت چیست؟ پایداری شيشه سکوریت چهار برابر بیشتر از شيشه معمولی هست , در اثر شکستن شيشه به تکه‌ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل میگردد که فاقد لبه‌های تیز و خطرناک بوده و بی‌ضرر میباشد , شيشه سکوریت در مکان‌هایی که مورد ایمنی بشر در حق تقدم جای دارد , همانند نماهای فرنگی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی اماکن همگانی و مکان‌هایی که شيشه در مساحت فراوان مورداستفاده قرار می گیرد به‌صورت تک جداره و یا این که در ساختار
لیست قیمت ورق A283

ورق a283 ضخامت 6
عرض 1500
تماس بگیرید
 

ورق a283 ضخامت 8
عرض 1500
تماس بگیرید
 

ورق a283 ضخامت 10
عرض 1500
تماس بگیرید
 

ورق a283 ضخامت 12
عرض 1500
تماس بگیرید
 

بارگیری موارد فوق از انبار اصفهان می باشد .
مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخار را دارد که انواع ورق A283 تولیدی شرکت های معتبر را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و خریداران محصولات در سراسر ایران قرار دهد. شما خریداران و مصرف کنندگان می توانید جهت تهیه ی ورق A283 در تنوع و
نرده تمام شيشه ای
نرده تمام شيشه ای از شيشه های سکریت و لمینت شده درجه یک و شيشه های رنگی مات و براق مناسب برای استخر ها و جان پناه ها و راه پله ها .ضخامت نرده های تمام شيشه ای بین 10 میلیمتر تا 16 میلیمتر می باشد این مدل نرده شيشه ای به صورت اسپایداری و دفنی و با پایه های نگهدارنده عمودی سوزنی شکل اجرا می شوند. کیفیت قطعات استیل و آلومینیومی به کار رفته در مهار جام های شيشه ای بسیار بالا بوده به اندازه ای که خود جام شيشه ای را می توان به عنوان هندر
خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورق های سیاه اکسین خوزستان در ضخامت ها و ابعاد مختلف فروش ورق اکسین با مشخصات زیر موجود در انبار تهران :
ورق سیاه اکسین خوزستان ضخامت ۸ میلی متر با ابعاد ۲*۶ .
ورق ۱۰ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
ورق ۱۲ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
ورق ۱۵ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
ورق ۲۰ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
ورق ۲۵ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
ورق ۳۰ میل آهن اکسین اهواز ابعاد ۲*۶ .
برای ضخامت های بالا ابعاد ۲*۱
نرده های شيشه ای به دلیل زیبایی ظاهری و انعکاس نور گزینه مناسبی است برای استفاده در ساختمان هایی با معماری مدرن است. به دلیل شفایت شيشه های به کار رفته در نرده های شيشه این نوع نرده مناسب برای اجرا در راه پله ها و فضاهایی است که نور محیط در آن ها اهمیت دارد. شيشه های به کار رفته در نرده های شيشه ای از نوع سکریت شده و یا لمینت می باشد. شيشه علاوه بر شفافیت ظاهری استحکام مناسبی در برابر فشار و ضربه دارد که با این خصوصیات اجرای نرده شيشه ای از امنیت
برای ساخت تراس شيشه ای کف های شيشه ای را  به نرده های همجنس آن نصب می کنند. کف شيشه ای دارای ضخامت بیرونی 10*30 میلیمتر و ضخامت درونی لمینیت شده 6*2 میلیمتر می باشد. پایه های ضد لغزان جهت کاهش آسیب رسانی در کف تعبیه شده اند. در طرف دیگر برای اتصال پنل های شيشه ای در کف به یکدیگر از اتصال شبکه ای سیلیی استفاده می شود. ضخامت نرده شيشه ای بدون قاب یا فریملس 2*10 میلیمتر همراه با لایه میانی به ضخامت 5/1 میلیمتر می باشد. ارتفاع معمول نرده های شيشه ای 110 سا
برای ساخت تراس شيشه ای
کف های شيشه ای را  به نرده های همجنس آن نصب می کنند. کف شيشه ای دارای
ضخامت بیرونی 10*30 میلیمتر و ضخامت درونی لمینیت شده 6*2 میلیمتر می باشد.
پایه های ضد لغزان جهت کاهش آسیب رسانی در کف تعبیه شده اند. در طرف دیگر
برای اتصال پنل های شيشه ای در کف به یکدیگر از اتصال شبکه ای سیلیی
استفاده می شود. ضخامت نرده شيشه ای بدون قاب یا فریملس 2*10 میلیمتر همراه
با لایه میانی به ضخامت 5/1 میلیمتر می باشد. ارتفاع معمول نرده های شيشه
ای 11
سقف پلی کربنات
نحوه عملکرد خواص شیمیایی سقف پلی کربنات

خواص شیمیایی ورق ها در سقف پلی کربنات :
سقف پلی کربنات مقاومت شیمیایی این ورقها در سقف پلی کربنات مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایش های متعدد محرز گردیده است. خواص شیمیایی ورقهای در درجه حرارت اتاق و در مقابل اسیدهای آلی و معدنی ، روغنها و محلول نمکهای خنثی،هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکل ها مقاوم می باشد . مقاومت ضربه ای ورق پلی کربن
سلام 
این مطلب تخصصی است و در حیطه زوج درمانی می باشد.
هنگامی که زن و شوهر برای زوج درمانی به شما مراجعه می کنند، حتماً حوزه های مشکل آفرین در زندگی آنها را پیدا کنید، این حوزه ها را می توان در 6 مورد زیر، دسته بندی کرد:
1.
2. ارتباط دو نفره
3. ارتباط با خانواده اصلی
4. سبک های فرزندپروری
5. مسائل مالی 
6. تقسیم وظایف
شما باید در هر یک از این حوزه ها، سه مطلب را شناسایی کنید:
1. شناخت : یعنی زوجین در هر یک از این حوزه ها، چه افکاری در ذهنشان وجود دارد،

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها