نتایج جستجو برای عبارت :

مهارت های مددکاری اجتماعی

 
دانلود کتاب مددکاري اجتماعي(جلد اول): کار با فرد -حسن چلک
مددکاري اجتماعي(جلد اول). کار با فرد. ناشر : سازمان سمت. نویسنده : حسن چلک. قیمت نسخه چاپی : 14,000 تومان. صفحات کتاب : 307. کنگره : ‫‬‭HV40‫‬‭‭/م‌84م‌4‬‬‬ .
 
کتاب مددکاري اجتماعي (1) : کار با فرد نوشته حسن چلک 
این کتاب برای دانشجویان رشته مددکاري اجتماعي و علوم اجتماعي گرایش خدمات اجتماعي در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس مددکاري اجتماعي 1 (کار با فرد
 
پاو
 
محصول مورد نظر شامل پاورپوینت کتاب مددکاري اجتماعي (1) : کار با فرد حسن چلک (تا فصل سوم ) مناسب برای دانشجویان رشته مددکاري اجتماعي و علوم اجتماعي گرایش خدمات اجتماعي در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس مددکاري اجتماعي 1 (کار با فرد)» می باشد که با فرمت ppt در 136 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
فصول پاورپوینت کتاب مددکاري اجتماعي (1) کار با فرد:
فصل اول: تاریخچه مددکاري اجتماعيفصل دوم: کلیات (تعاریف، روشها و ارزشها)فصل سوم:
جزوه درس مبانی مددکاري
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل جزوه درس مبانی مددکاري می باشد که با فرمت PDF در 15 صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جزوه درس مبانی مددکاري مناسب برای دانشجویان رشته‌هاي مددکاري اجتماعي، علوم اجتماعي.
 
تصویر بخشی از فایل
مددکار اجتماعي
مبتنی بر مهارت است مددکار اجتماعي در مقام فردی متخصص برای جمع ام
مهارتهاي اجتماعي کودکان به آن‌ها اجازه می‌دهد ارتباط لذت‌بخش‌تری با هم‌سن‌وسالان خود داشته باشند. اما مزایای آموزش مهارتهاي اجتماعي به کودکان بیش از این است. بچه‌هايی که مهارت اجتماعي بیشتری دارند احتمال موفقیت بیشتری هم در جامعه دارند.
ادامه مطلب
کتاب مدد کاری اجتماعي pdf

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود رایگان کتاب مدد کاری اجتماعي pdf


کتاب مدد کاری اجتماعي خرید و دانلود کتاب مددکاري اجتماعيمددکاري اثر گروه نویسندگان از انتشارات سنجش و . کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی دی اف (pdf) فارسی.دانلود کتاب مددکاري اجتماعيکتاب مددکاري اجتماعي (توانبخشی) اثر محمدرضا رنجبر را از کتابراه دانلود کنید و از کتابخوانی لذت ببرید.لﻴﺴﺖ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﺘ
دانلود کتاب مدد کاری اجتماعي pdf

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود رایگان کتاب مدد کاری اجتماعي pdf


کتاب مدد کاری اجتماعي خرید و دانلود کتاب مددکاري اجتماعيمددکاري اثر گروه نویسندگان از انتشارات سنجش و . کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی دی اف (pdf) فارسی.دانلود کتاب مددکاري اجتماعيکتاب مددکاري اجتماعي (توانبخشی) اثر محمدرضا رنجبر را از کتابراه دانلود کنید و از کتابخوانی لذت ببرید.لﻴﺴﺖ ﻛﺎ
دانلود رایگان کتاب مدد کاری اجتماعي pdf


خرید و دانلود کتاب مددکاري اجتماعيمددکاري اثر گروه نویسندگان از انتشارات سنجش و . کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی دی اف (pdf) فارسی.

دانلود کتاب مددکاري اجتماعي
کتاب مددکاري اجتماعي (توانبخشی) اثر محمدرضا رنجبر را از کتابراه دانلود کنید و از کتابخوانی لذت ببرید.

ﻟﻴﺴﺖ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ ﻣﺪﺩﻛﺎﺭﻱ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ
ﻴﺴﺖ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎﻱ ﻣﺪﺩﻛﺎﺭﻱ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ. ﺍﻟﻒ. : ﺗﺮﺟﻤ
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت کتاب مددکاري اجتماعي کار با فرد حسن چلک
محصول مورد نظر شامل پاورپوینت کتاب مددکاري اجتماعي (۱) : کار با فرد حسن چلک (تا فصل سوم ) مناسب برای دانشجویان رشته مددکاري اجتماعي و علوم اجتماعي گرایش خدمات اجتماعي در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس مددکاري اجتماعي ۱ (کار با فرد)» می باشد که با فرمت ppt در ۱۳۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
فصول پاورپوینت کتاب مددکاري اجتماعي (۱) کار با فرد:
در هر ورزش مهارت هايی وجود دارد که آنرا زیباتر می کند و اگر بتوان آن مهارت ها را به نحو احسن در بازی پیاده کرد قطعا موفق خواهید بود . مهارت هاي لازم در ورزش تنیس به سه گروه زیر تقسیم می شود که به شرح هر یک می پردازیم: 
مهارت ضربه ای
مهارت هاي فیزیکی
مهارت هاي ذهنی


ادامه مطلب
به نظرم یادگیری این چهار مهارت، رابطه عمیقی با میزان پذیرفته شدن و موفقیت در جامعه دارد:۱- مهارتهاي زندگی (Life skills)۲- مهارت زبان‌هاي خارجی (language skills)۳- مهارتهاي تخصصی و حرفه‌ای (Professional skills)۴- مهارتهاي رایانه‌ای (Coding & Computing skills) که بتونم موفق باشم مخصوصا مهارت هاي زندگی و رسیدن به صلح درونی
منبع اصلی 
پاورپوینت آشنایی با حرفه مددکاري اجتماعي فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 32حجم فایل: 313 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با حرفه مددکاري اجتماعي،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
تعریف مددکاري اجتماعياصول حرفه ای در مددکاري اجتماعيارزش هاي اساسی در مددکاري اجتماعيروش هاي اصلی و فرعی در مددکاري اجتماعيابزارهاي مورد استفاده در حرفه مددکاري اجتماعينقش هاي مددکار اجتماعي در عملار
پاورپوینت آشنایی با حرفه مددکاري اجتماعي
 
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با حرفه مددکاري اجتماعي، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف مددکاري اجتماعي، اصول حرفه ای در مددکاري اجتماعي، ارزشهاي اساسی در مددکاري اجتماعي، روشهاي اصلی و فرعی در مددکاري اجتماعي، ابزارهاي مورد استفاده در حرفه مددکاري اجتماعي، نقشهاي مددکار اجتماعي در عمل، ارتباط مددکار اجتماعي با سایر اعضاء تیم تخصصی
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
32

حجم
313 کیلو
نمونه سوالات مددکاري اجتماعي گروهی
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود نمونه سوالات مددکاري اجتماعي گروهی

نمونه سوالات درس مددکاري اجتماعي گروهی با پاسخنامه ، دانشگاه پیام نور که شامل نیمسال هاي زیر می باشد : سوالات نیمسال دوم 98-97 با جواب سوالات . نمونه سوالات مددکاري اجتماعي گروهی مجموعه نمونه سوالات مددکاري اجتماعي گروهیشامل تمامی آزمون هاي پیام نور درس مددکاري اجتماعي گروهی در یک کتاب.

نمونه سوالات مددکاري
سوالات ضمن خدمت مهارت آموزی روانی و اجتماعي
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان هاي دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مهارت آموزی روانی و اجتماعي
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مهارت آموزی روانی و اجتماعي:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile
کانال ضمن خ
کارگاه آموزشی مهارت هاي فرزند پروری
کارگاه آموزشی مهارت هاي فرزند پروری - تربیت کودک در کارگاه آموزشی بطور حرفه ای تربیت فرزند بیاموزید و مهارت فرزند پروری تان را بالا ببرید.
 
مهارت هاي فرزند پروری کارگاه آموزشی
فرزندپروری. مجموعة. دانش. و. مهارتهاي. تربیت. کودکان. به. روشی. سازنده. و. غیر. مخرب. است . ❑. راهی. برای. این. که. توانایی. ها. و. مهارتهاي. کودکان. را. رشد. دهیم.
هفتمین دوره کارگاه هاي آموزشی مهارت هاي فرزند پروری
در جامعۀ در حال
 
طرح درس روزانه و سالانه 
طرح درس مهارت هاي نوشتاری نهم یکی از طرح درس هاي فارسی پایه نهم با موضوع طرح . دانلود طرح درس ملی راه رهايی تفکر هشتم یکی از کاملترین طرح درس هاي رورانه ملی .
 
پاورپوینت طرح درس مهارت هاي نوشتاری نهم (2)
پاورپوینت طرح درس مهارت هاي نوشتاری نهم (2) . نمونه طرح درس پیام هاي آسمان پایه هشتم بر اساس عناصر و عرصه ها در طرح درس ملی قیمت: 2,500 تومان. نمونه طرح درس علوم .
 
دانلود طرح درس مهارت هاي نوشتاری پایه نه
  مهارت هاي زندگی چیست و چرا آنها را یاد می گیرید؟


مهارتهاي زندگی برای توصیف مجموعه‌ای از مهارتهاي پایه‌ای که از طریق یادگیری و / یا تجربه زندگی به دست می‌آید،به کار برده می‌شود.، این مهارت‌ها سبب کنترل و حل و فصل مشکلات و مسائل روزمره در زندگی می‌شود.
ادامه مطلب
شاید این روزا نام طرح ایران مهارت به گوشتان خورده باشد.
اگر هنوز درباره شرایط اجرای این طرح مفید در مدارس اطلاعی ندارید پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"طرح ایران مهارت چیست؟"
"آموزشگاه مجاز ایران مهارت"
"برگزاری طرح ایران مهارت در مدارس"
"مدارس مشمول طرح ایران مهارت"
مهارت هاي ارتباطی و فن بیان در هر کسب و کاری اهمیت بسزایی دارد. اما در برخی از مشاغل نیاز به این مهارت ها کمی بیشتر احساس می شود. مثلا در حرفه ای مانند بازاریابی نیاز به داشتن مهارت هاي ارتباطی افزایش می یابد. همچنین فن بیان در بازاریابی به خصوص بازاریابی هاي آنلاین و حضوری نقش زیادی دارد.
ادامه مطلب
این مطلب در واقع یه پیام فورواردی بود که در واتساپ دیدم، اون لینک سایتی که در انتها هست را رفتم و ظاهرا هدف جذب مخاطب برای کارگاههاي آموزشی اشان است، اما خب فارغ از اینکه تو این سایت و کارگاهها چی بگذرد و چقدر مثل خیلی کارهاي مملکتمون فقط شعار و ظاهرسازی باشد و چقدر مفید باشد، و اینکه اصلا چقدر این پیام و محتوایش در رابطه با نظام آموزشی فنلاند صحت داشته باشد، بماند.
این پیام را اینجا کپی کردم چون بنظرم کاملا قابل تأمل بود و اینکه ببینیم چطور
سلام
شما با توجه به تجربیاتی که دارین چه مهارت هايی رو خیلی مهم میدونید که حتما لازمه یک نفر در طول زندگیش یاد بگیره؟، حالا در هر زمینه ای.
مثلا مهارت هاي روابط اجتماعي، کسب و کار، شغلی، مهارت هاي لازم برای تشکیل زندگی مشترک و ازدواج، مهارت هاي تحصیلی و هنری و . .
در هر سنی که هستید اگر به عقب بر می گشتید چه چیزهايی رو به عنوان مهارت سعی میکردید یاد بگیرید یا همین الان تلاش میکنید برای یادگیریش؟
اگر مایل بودید دلیلش رو هم ذکر کنید، و لطفا بفر
درود بر شما دوستان عزیز. در این مطلب قصد دارم مسئله ی بهتر شدن یادگیری زبان و راهکار هايش را بررسی کنم. بنده با زبان انگلیسی و آلمانی آشنایی دارم و میخواهم تجربیاتی را که در این راه کسب کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. بنده به صورت مهارت به مهارت برای بهتر شدن در هر بخش نکاتی را ارائه خواهم داد.
مهارت هاي مختلف در یادگیری زبان
همانطور که میدانید یادگیری زبان مهارت هاي مختلفی دارد که زبان آموز باید به تمامی آنها مسلط شود تا بتوانیم بگوییم که فر
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
مترجم باید
ترجمه در رشته تخصصی
مترجم باید 
بی طرفی مترجم
مترجم باید 
مهارت تایپ
مترجم باید به مهارت هاي کامپیوتری
مهارت نویسندگی
مترجم باید 
وقت شناسی و آن تایم بودن
مترجم باید 
بازخوانی متن ترجمه شده
مترجم باید 
رعایت قواعد نگارشی
مترجم باید 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسن
مهارتهاي ارتباطی در کودکان
کودک در مراحل مختلف رشدی به گونه‌هاي متفاوتی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کند. از رفتارهاي ارتباطی غریزی مثله مکیدن، گریه کردن در بدو تولد تا؛ به کار بردن مهارتهاي پیچیده‌تر کلامی و… در روان‌شناسی کودک نیز یادگیری مهارت ارتباطی بسیار ضروری است؛ زیرا کودک به وسیله دست‌یابی به این مهارت‌ها می‌تواند به نحوی مؤثر، با محیط و دیگران ارتباط برقرار کند؛ و باعث بروز واکنش‌هاي سازنده در اطرافیان شود. یا
سرفصل مطالب:
مهارت خود آگاهیمهارت همدلیمهارت حل مسئله
مهارت خود آگاهیمهارت تصمیم گیریمهارت کنترل خشممهارت تفکر خلاقمهارت تفکر نقادانهمهارت ارتباط موثرمهارتهاي بین فردیمهارت مدیریت هیجاناتیمهارت افزایش اعتماد به نفس
 
رول پلی تمامی بازیها و تکنیکهاي آموزشی

اهداف آموزش








آموزش کلیه مهارتهاي  ده گانه زندگی کودکان و نوجوانانآموزش تکنیکها و بازی هاي لازم  جهت آموزش مربیگری



    برای درخواست  کارگاه موردنظر  در روانشناسی لطفا اینجا
 فصل دوم مبانی نظری مهارت هاي اجتماعي
 
جهت مشاهد و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نماییددانلود فصل دوم مبانی نظری مهارت هاي اجتماعي
مهارت هاي اجتماعي 
مهارتهاي اجتماعي ۱. هدفهاي اجتماعي شدن ۳. مولفه هاي مهارت اجتماعي ۴.
عوامل موثر .مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت هاي اجتماعي فصل دوم پایان
نامه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت هاي اجتماعي آماده استفاده برای فصل
دوم پایان نامهمبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت هاي اجتماعي فصل دومتوضیحات
مهارت هاي زندگی مهارت هايی هستند که توانایی اجتماعي و روحی فرد را افزایش می دهند و موجب می شوند تا او بتواند به نحوی بهتر و موثرتر با مشکلات و دشواری هاي زندگی مواجه شود. هر قدر مهارت هاي زندگی فردی بالاتر باشد، او بهتر می تواند سلامت روان و رفتار خود را حفظ کند و به شیوه ای منطقی و کارآمد مشکلات پیش آمده را برطرف کند.
ادامه مطلب
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این نغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت هاي مسئله یابی
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
 
ترجمه در رشته تخصصی
 
بی طرفی مترجم
 
مهارت تایپ
 
مهارت نویسندگی
 
وقت شناسی و آن تایم بودن
 
بازخوانی متن ترجمه شده
 
رعایت قواعد نگارشی
 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسند شما باشد و بیشتر با فن ترجمه آشنا شده باشید. اگر فکر می کنید دوستانتان هم
 دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results مهارت معلمی - کتابخانه دیجیتال (بازار کتاب) قائمیهwww.ghbook.ir › book_id=14349 Translate this page مهارت معلمیمشخصات کتاب:سرشناسه : قرائتی، محسن، ۱۳۲۴ -Qeraati,Mohsinعنوان و نام پدیدآور : مهارت معلمی/ محسن قرائتی.مشخصات نشر : تهران: موسسه فرهنگی درسهايی از قرآن، . apk :دانلود کتاب به فرمت apk برای موبایل و تبلت اندروید نسخه 2 به
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این تغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت هاي مسئله یابی
کسب مهارت گفتگوی موثر زوجین به آموزش و آگاهی دارد. نداشتن مهارت گفتگو یکی از اصلی‌ترین علل اختلافات شویی است. حتی اگر یکی از زوجین دارای مهارت گفتگو مناسب باشد، می‌تواند از بسیاری از اختلافات جلوگیری کند و در حل آن‌ها مؤثر باشد. مهارتهاي گفتگو باعث ارتقای فرد در دیگر ابعاد زندگی نیز می‌شوند. برای مثال کسی که مهارت گفتگو را می‌شناسد در محیط کار نیز پیشرفت بیشتری خواهد داشت. نمی‌توان کسی را متصور شد که هیچ گفتگویی نکند. هر فردی در طو
خلاصه کتاب مهارت هاي آموزشی و پرورشی حسن شعبانی pdf
 
خلاصه کتاب مهارت هاي آموزشی و پرورشی حسن شعبانی
 
 
 
دانلود کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
مهارتهاي آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی :: گنجینهteacher8.blog.ir › tag › مهارتهاي آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی مهارتهاي آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی» ثبت شده است . خلاصه کتاب مهارتهاي آموزشی و پرورشی(روشها و فنون تدریس) حسن شعبان
 
 
خلاصه و نقد کتاب مهارت هاي معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان
خلاصه و نقد کتاب مهارت هاي معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان ماده 28 خلاصه کتاب مهارت هاي معلمی قرائتی نقد کتاب مهارت هاي معلمی قرائتی کتاب مهارت هاي معلمی قرائتی خرید خلاصه کتاب مهارت هاي معلمی نوشته محسن قرائتی کتاب laquo;مهارت معلمی raquo; نوشته محسن قرائتی .
دریافت فایل
طرح ایران مهارت چیست؟!
ایران مهارت یک طرح ملی است که به تصویب و تفاهم مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و وزات آموزش و پرورش رسیده است. هدف اولیه از اجرای این طرح، برگزاری دوره هاي کوتاه مدت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در دبیرستان ها و به کمک آموزشگاه هاي آزاد فنی و حرفه ای می باشد.
 باید متذکر شده که هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها می باشد.
می توانید شیوه نامه ایران مهارت را
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این تغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم98/3/22ساعت 16-14
مهارت هاي مسئله یابی و
توضیحات فایل:
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند،محتوای این فایل شامل کاربرگ رشد مهارت هاي اجتماعي می باشد که در قالب پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در زیر شرح مختصری پیرامون متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت فایل فولدر خریداری و دانلود نمایید.
کاربرگ رشد مهارت هاي اجتماعي شامل عناوین ذیل می باشد :
ارزشهاي من
یادآور
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته هاي تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهاي علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه هاي نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هايی که با رسانه ه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها