نتایج جستجو برای عبارت :

مهاجران ۶ بازی

احزاب ناسیونالیست اروپا و ایتالیا اگر جلوی ورود مهاجران را نمیگرفتند ممکن بود در اثر ازدیاد نسل محاجران  مردم ایتالیایی تحت طسلت مهاجران در بیاید. ورود مهاجران از جاهای گونانگون و رشد و افزایش جمعیت انها در اندک مدتی میتوانست نفس مردم ایتالیا را بند بیاورد.
قالیچه سه متری طرح مهاجران-ساروق 
این قالیچه سه متری با طرح چشم نواز و رنگ های شاد خود فضایی دل انگیز را در منزل شما به ارمغان می آورد. طرح این قالیچه مهاجران نام دارد که در گذشته در روستای مهاجران باقته میشده اما اصل طرح برگرفته از طرح های ساروق بوده. این طرح دارای حاشیه ای با قاب های متفاوت است که زیبایی منحصر به فردی به قالی بخشیده و زمینه با دسته گل هایی پر شده که نوعی از طرح های دسته گلی معروف در ساروق بوده است. 
رنگ های شاد و پرانرژی در زم
سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ میلادی، ۱۸ دسامبر را به نام مهاجران نامگذاری کرد. دلیل این تصمیم، افزایش شمار مهاجران در سراسر جهان و رفتار غیرانسانی جوامع میزبان با آنان بود. طبق بررسی سازمان ملل متحد در سال جاری میلادی، در حال حاضر ۲۵۸ میلیون نفر مهاجر وجود دارد که بخش زیادی از آنها را ن تشکیل می‌دهند.
ادامه مطلب
مجمع فرهنگی مهاجران افغانستانی مقیم ایران در پی شهادت سردار سلیمانی، پیام تسلیتی صادر کردند.
 به گزارش شیعه نیوز»، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس» از فرماندهان الحشد الشعبی، مجمع فرهنگی مهاجران افغانستانی مقیم ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
ادامه مطلب
یکی از محله های استانبول که بسیار مورد توجه مهاجران و به خصوص ایرانیان است ، محله بیلیک دوزو استانبول است. 
بیلیک دوزو در غرب استانبول و در قسمت اروپایی قرار  دارد. و با مرکز شهر حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
مساحت این منطقه حدود 360 کیلومتر مربع می باشد. و حدود 350 هزار نفر در این محله زندگی می کنند. که اکثرا مهاجران از کشورهای مختلف می باشند. به دلیل تازه ساز بودن خانه ها و برج ها در این منطقه ، به عنوان گزینه ای برای زندگی مهاجران انتخاب می شود.
اجا
مهاجران زیادی وارد خاک ایالات متحده آمریکا میشدند.این اتفاق به معنی هزینه بیشتر برای خوراک و پوشاک و تمامی نیازهای اصلی و حتی فرعی کاخ سفید بود.دونالددرحال فکرکردن به این بود که چگونه اقتصادایالات متحده که برپایه مافیای اسلحه وموادمخدروکشتاروبدهکارکردن کشورهاتوسط تحریم و جنگ میچرخیدرااداره نظام مندولجستیک کند.اوبه این فکرمیکردکه از بدن مهاجران جهت جابجایی کالاهای مختلف استفاده کند.تجارت بعد های مختلفی داشت که براساس نیازبوجودمیامد.
کلاسهای اسپانیایی ویژه مهاجران
۲ ماه_تضمینی 
در کلاسهای یک ساعته و هر روز اکسیتو که بدون کتاب و حل تمرین های گرامر میباشد تمرکز بر روی مکالمات پایه بوده و علاوه بر تدریس ساختارهای گرامری به صورت موضوعی بر روی مکالمات رایج روزمره کار میشود 
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱
در دهه اخیر، مشاوره روانشناسی آنلاین به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتقاء سلامت روان و مقابله با چالش‌های زندگی روزمره جایگاه خود را گسترش داده است. این روش مدرن امکان دسترسی آسان به خدمات روانشناسی را برای افراد فراهم می‌کند و به‌ویژه برای کسانی که به دلایل مختلف مهاجرت کرده‌اند، این راهبرد به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی واقع شده است.
برخوردهای چالش‌برانگیز مهاجرت:
مهاجرت، تجربه‌ای پیچیده و چالش‌آمیز است که ممکن است با آنفولوئنز ر
مهاجران ترکیه در آلمان مانند اسب تروای هستند که در دل المان جاگذاشته شده اند. هرگز ممکن نیست یک ترک المانی شود و بر عکس ان نیز صادق است.
این که امروز مردم المان نسبت به ورود مهاجران یا هم وطنان مهاجمان فردا روی خوش ندارند و به احزاب میهن پرست رای میدهند نشان دهنده بیداری انها است. .
المانی ها عمری ترکها را در کشورشان پرسداری کرده اند و ترکها اخرش هم پرچم ترکیه را بلند میکنند. 
مهاجرت انتاریو  برنامه ای برای راهاندازی خلبان مهاجرت منطقه ای خود برای کمک به آوردن نیروی کار ماهر به جوامع کوچکتر استان اعلام کرده است.
بزرگترین استان کانادا می گوید که با جوامع در راه های جدیدی برای کمک به جذب و حفظ مهاجران جدید کار خواهد کرد.
خلبان به جوامع با جمعیتی بین 20،000 تا 200،000 خواهد رسید.
 برنامه های مهاجرت به کانادا  انتصاب مهاجران انتاریو اعلام کرد: دولت با مؤسسات انتخاب شده روستایی و کوچک جامعه مشارکت می کند تا علاقه خود را به
شرق آلمان برای پناهجویان خطرناک‌تر از غرب آن است طبق پژوهشی جدید در آلمان، با افزایش شمار مهاجران در یک منطقه وما شمار حمله به آنان افزایش نمی‌یابد. به گفته پژوهشگران، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده درتعداد حمله به مهاجران، نوع تجربه گذشته مردم هر شهر و منطقه با آنان است.
ادامه مطلب
ختم قرآن کریم برای درگذشتگان در مهاجران
نماز استیجاری برای درگذشتگان در مهاجران
روزه استیجاری برای درگذشتگان در مهاجران
شماره تماس: ۰۹۲۲۹۰۰۹۲۰۵

در راستای کمک به مردم و احیای سنت حسنه انجام عبادات و فرائض قضا شده درگذشتگان و اسیران خاک و در جهت اعتلای دین مبین اسلام و برداشتن دِین از گردن بازماندگان متوفی، عبادات استیجاری و قضا شده اموات در مرکز نائب پذیرفته می شود.تمامی اعمال و عبادات به صورت صحیح و با صحت قرائت انجام خواهد شد.نماز شب او
چند سال قبل آقای بولسونارو رئیس جمهور فعلی برزیل، مهاجران ایران و چند کشور دیگر را "تفاله‌های جهان" توصیف کرد.
اگر چه بیان این مطلب مربوط به زمان پیش از ریاست جمهوری اوست اما برای ما ایرانیان این موضوع احتیاج به تأملی عمیق دارد. 
در سالهای اخیر بحران مهاجرت به یک مشکل بین المللی تبدیل شده و در این میان بخشی از کشورها به عنوان مقصد و برخی به عنوان مبدا شناخته شده‌اند.
برزیل یکی از مقاصد جذاب برای مهاجران است. اما ما در کجا ایستاده‌ایم؟
ادامه
بازي سیطره کتان یکی از محبوب ترین بازي های دنیاست.
در این بازي یک گروه از مهاجران در صدد سیطره بر جزیره حاصلخیر کتان هستند و با تولید و تجارت هوشمندانه به سوی سیطره بر جزیره گام بر می دارند.
در این بازي محصولاتی چون گندم، چوب، سنگ، آجر و گوسفند و نیز خانه و جاده و شهر وجود دارد.
در این بازي
جزیره
خانه
شهر
جاده
محصول
کارت امتیاز ویژه و هزینه ساخت و شانس 
یک  
راهنمای بازي 
و همین طور تاس و مهره وجود دارد.


این بازي 2-4 نفره بوده و مخصوص بزرگسالا
تحصیل در جمهوری چک
جمهوری چک، کشوری در قلب اروپا با آب و هوایی معتدل، در چند دهه اخیر میزبان بسیاری از مهاجران از کشورهای مختلف بوده است. علت این امر، ویژگی ­های طبیعی و شرایط استثنائی است که این کشور برای مهاجران فراهم می ­کند. وجود موقعیت ­های تحصیلی فراوان و دانشگاه ­های معتبر که افراد را به تحصیل در جمهوری چک علاقه‌مند می کند، از این جمله است. در ادامه قصد داریم شما را با کشور چک و چشم ­اندازهای مختلفی که این کشور در پیش رویتان قرار می­ د
١٣»قَدْ کانَ‌ لَکُمْ‌ آیَةٌ‌ فِی فِئَتَیْنِ‌ الْتَقَتا فِئَةٌ‌ تُقاتِلُ‌ فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ أُخْرى‌ کافِرَةٌ‌ یَرَوْنَهُمْ‌ مِثْلَیْهِمْ‌ رَأْیَ‌ الْعَیْنِ‌ وَ اللّهُ‌ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ‌ مَنْ‌ یَشاءُ إِنَّ‌ فِی ذلِکَ‌ لَعِبْرَةً‌ لِأُولِی الْأَبْصارِ به یقین در دو گروهى که(در جنگ بدر)با هم روبرو شدند،براى شما نشانه(و درس عبرتى)بود.گروهى در راه خدا نبرد مى‌کردند و گروه دیگر که کافر بودند(در راه شیطان و هوس خود.)
١٣»قَدْ کانَ‌ لَکُمْ‌ آیَةٌ‌ فِی فِئَتَیْنِ‌ الْتَقَتا فِئَةٌ‌ تُقاتِلُ‌ فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ أُخْرى‌ کافِرَةٌ‌ یَرَوْنَهُمْ‌ مِثْلَیْهِمْ‌ رَأْیَ‌ الْعَیْنِ‌ وَ اللّهُ‌ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ‌ مَنْ‌ یَشاءُ إِنَّ‌ فِی ذلِکَ‌ لَعِبْرَةً‌ لِأُولِی الْأَبْصارِ به یقین در دو گروهى که(در جنگ بدر)با هم روبرو شدند،براى شما نشانه(و درس عبرتى)بود.گروهى در راه خدا نبرد مى‌کردند و گروه دیگر که کافر بودند(در راه شیطان و هوس خود.)
 
 خواندم که افغان‌ها را به بام‌لند تهران راه نداده‌اند. چیزی که از خود موضوع، بیشتر ناراحتم کرد، این بود که خبری از استوری‌ها و ریتوییت‌ها نبود. خبر را دوست افغانی‌ام شیر کرده بود. یاد این افتادم که چند ماه پیش، وقتی خودم را زیر توییت مسئولان اسپانیایی جرواجر می‌کردم، طرفداران مسئولان به من می‌گفتند که چرا توقع داری این مسئول در مورد ایران یا آفریقا نظر بدهد و حمایت کند؟ این‌طوری بود که خب شما همیشه غرق در گه بوده و هستید، پس خودتان ک
دو تصویر از نگاه انسانی و غیر انسانی به مهاجران در آمریکا و ایران:
۱. برخورد غیر انسانی با مهاجران در آمریکا:
مقام‌های اداره مهاجرت و مرزبانی آمریکا می‌گویند اردوگاه‌های مرزی نگه‌داری از مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک اشباع و چندین برابر ظرفیت خود زندانی پذیرفته‌اند و با توجه به بهتر شدن دمای هوا و ادامه ورود مهاجران ممکن است هر لحظه فاجعه انسانی و بهداشتی در این مراکز روی دهد.
 کمیسر اداره مرزبانی و گمرک آمریکا تاکید کرده با توجه به وض
امکانات تهران را نمی‌توانم انکار کنم. بهترین دکترها در این شهرند. تو برای خرید مایحتاج زندگی در تهران گستره‌ی وسیعی از انتخاب داری. می‌توانی در تهران به راحتی گم شوی و احساس امنیت داشته باشی. این شهر به طرز عجیبی با مهاجران از شهرستان آمده‌ی خود از نظر اقتصادی مهربان است. با مهاجران خارجی‌اش هم نسبت به سایر نقاط ایران مهربان‌تر است. همه چیز در تهران متمرکز شده است. آن قدر همه چیز در تهران است که عملا شهرهای دیگر سایه‌ای از شهرند. آن قدر ه
رضا
بایری، معاون سخنگوی وزارت مهاجرین و عودت‌ کننده‌گان به سلام‌وطندار می‌گوید، روز
گذشته در پایان نشست چهارجانبۀ افغانستان، پاکستان، ایران و نماینده‌گان سازمان مهاجرت
سازمان ملل متحد موافقت شد که کشورهای ایران و پاکستان کارت‌های مهاجران ثبت نام شدۀ
افغانستان را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند.
ادامه مطلب
آلمان: مقصدی رویایی برای متخصصان
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.
طبق مطالعه انجام شده توسط OECD، آلمان شاهد پیشرفت چشمگیری در ادغام مهاجران و افزایش اشتغال به عنوان مهمترین محرک های ادغام موفق بوده اس
صبح داشتم ویزاهای کانادا و استرالیا را برای اقامت موقت زیر و رو می‌کردم. این که در چه مشاغلی درخواست دارند و بر اساس نیازهایشان نمره‌دهی می‌کنند و مهاجر می‌پذیرند. نکته‌ی جالب برای من دادن امتیاز ویژه به جغرافیاهایی بود که محبوب نیستند. ایالت‌های سردسیر کانادا، سرزمین‌های روستایی و دور از دسترس غرب استرالیا و. این‌ها جغرافیاهایی بودند که در حالت عادی شاید کمتر کسی دوست‌شان داشته باشد. اما این کشورها سعی می‌کردند با دادن برخی امتیا
دولت مکزیک از فروش تعدادی هواپیما و بالگرد برای تامین مخارج برنامه مدیریت مهاجران، خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مکزیک تصمیم دارد برای تامین مخارج برنامه مدیریت مهاجران در مرز‌های جنوبی خود، تعدادی هواپیما و بالگرد دولتی را حراج کند.

آندرس مانوئل لوپز» رییس‌جمهوری مکزیک امروز-چهارشنبه- گفت که برای تامین هزینه‌های اجرای تعهدات این کشور در قبال توافق امضا شده با آمریکا، چندین هواپیما و بالگرد دولتی باید حراج شوند.

هواپیما
آمارهای پایان سال نشان می‌دهد که کانادا در سال 2018، بیش از 92.000 نفر را از طریق سیستم اکسپرس اینتری، به عنوان مقیم دائم این کشور پذیرفته است. گزارش جدید دولت فدرال کانادا نشان می‌دهد که این رقم، 41 درصد بیشتر از سال 2017 بوده است.
این گزارش که در تاریخ 2 ژولای انتشار یافت، بخشی از گزارش سالانه‌ی اداره‌ی مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) است. افزایش پذیرش مهاجران، در راستای افزایش پذیرشی صورت می‌گیرد که سه طرحِ مهاجرتی، تحت سیستم اکسپرس این
بالاخره کتاب در خانه‌ی برادر را تمام کردم. یک ماه طول کشید خواندنش. نمی‌رسیدم. کلاس زبان وقتم را عین چی می‌خورد و فقط می‌رسیدم روزها توی مسیر سوار بر ون و آخر هفته‌ها بخوانمش. دوستش داشتم. خرد خرد پیش رفتم و لذت بردم: خانه‌ی برادر، پناهندگان افغانستانی در ایران. طرح جلدش هم اولش زشت به نظر می آمد. ولی بعد که داستان سری مهاجرت جیکاب لارنس را فهمیدم برایم دلچسب شد!
اصلی‌ترین سؤال کتاب این است که چرا مهاجران افغانستانی بعد از 40 سال حضور در ایر
هنگامی که رسول خدا(ص) رحلت فرمودند، دو گروه اصلی در مدینه وجود داشتند: مهاجران و انصار. پس از رحلت پیامبر(ص) انصار که از جریان فتح مکّه» به این طرف، در اندیشة مشکلات پس از رحلت رسول خدا(ص) افتاده و به دلیل ترس از تسلّط قریش و مهاجران، نگران آیندة خودبودند، بی توجّه به بیعتی که در غدیر» با امام علی(ع) کرده بودند، در محلّی به نام سقیفة بنی ساعده» اجتماع کردند.
موضوع جانشینی پیامبر(ص) از قرن ها پیش همواره مورد بحث و گفت وگو میان مسلمانان بوده و د
در جدیدترین گزارشی که Statistics Canada منتشر کرده است اعلام شده که مهاجرت و مهاجران همچنان عامل اصلی رشد جمعیت کانادا محسوب می شوند و در سال گذشته (2018) مجموعا 321065 نفر به جمعیت کانادا افزوده
اند. در آغاز سال 2019 و پس از رکوردشکنی ورود مهاجران در فصل چهارم سال
2018، جمعیت کانادا به 37,314,442 رسید. در طول سال 2018 بیش از نیم میلیون
نفر به جمعیت کانادا
اضافه شد. مهاجرت خارجی ها از کشورهای دیگر به کانادا حدود 80.5 درصد رشد
جمعیت کانادا در سال گذشته را رقم زده است.
کانادا
به موجب برنامه Foreign Credential Recognition (به رسمیت شناختن مدارک
کاری/تحصیلی خارجی) تعهد کرده است که 10 میلیون دلار به پروژه هایی که برای
کمک به تازه واردان دوره دیده جهت کاریابی طراحی شده اند کمک کند. این
مبلغ برای هر 15 پروژه که یا برای کاریابی مهاجران تازه وارد ماهر طراحی
شده و یا برای تسهیل فرایند به رسمیت شناختن مدارک کاری/تحصیلی حداکثر 800
هزار دلار است.
در
خبری که Employment and Social Development Canada (ESDC) منتشر کرده
اعلام شده که دولت کانادا به دنبال
آیا شما هم قصد مهاجرت دارید ولی هنوز دلیل محکم و شرایط مناسب برای مهاجرت را پیدا نکرده اید؟
در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با استرس ها و مشکلاتی که قبل از مهاجرت با آن درگیر هستید را بیان کنیم و راهکاری را برای آن ها ارائه دهیم.
اگرچه مهاجرت به کشوری دیگر از گذشته آسان تر شده است ولی با این حال مشکلات و سختی های خود را دارد.
فرایند مهاجرت عوامل دافعه و جاذبه را در خود دارد. همانطور که برخی از شرایط برای زندگی شما مناسب خواهد بود، برخی درگیر ب
آشنایی با کانادا
کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.
میز
این مطلب قسمتی از مطالعات شخصی ام درباره مهاجران ایرانی ساکن برخی از کشورهای اروپایی است که در یکسال گذشته مشغول انجام آن بوده‌ام. بخش های دیگری از این پژوهش به تدریج منتشر خواهد شد. برای خواندن متن روی لینک زیر کلیک کنید.
 
لینک مطالعه مطلب
 
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
دوره های ویژه برای مشاغل
مدیران با افراد مختلف سر کار دارند .
به همین دلیل همیشه در معرض خطر میباشند.
آموختن دفاع شخصی برای یک مدیر از واجبات میباشد.
دوره های ویژه مهندسین ، ‌پزشکان ، مدیران ، تجار، وکلا ، دانشجوایان خارجی، مهاجران خارجی
 
نویسنده: علی نیازی
منبع: https://www.defashakhsy.com/
براساس آمارهای سال ۲۰۱۷ سازمان ملل در سال ۲۰۰۰، ۲ میلیون ۸۰۳ هزار مهاجر ایرانی در خارج از کشور گزارش شده که در سال ۲۰۱۷ این آمار ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار نفر مهاجر ایرانی رسیده است.
ناگفته نماند اکثرکارشناسان بر این آمار و ارقام اتفاق‌نظر ندارند؛ اما همه آنها یک‌صدا از وجود یک نقص جدی سخن می‌گفتند، فقدان آمار دقیق و مطمئن از تعداد مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف.
هویت‌ ایرانیان دور از وطن
ادامه مطلب
اقامت دائم کانادا | کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان، با زیر ساخت‌های اقتصادی قوی و کیفیت بالای زندگی، برای مهاجرانی که به این کشور راه می‌یابند، شرایط ایده‌آل و مناسبی را فراهم می‌سازد. سرزمین کانادا یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که عدم تبعیض نژادی و اجتماعی در آن، مزیت بزرگی برای مهاجرانش به ارمغان می‌آورد و هر سال متقاضیان بی‌شماری از راه‌های مختلف، خواهان مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند.
کان
استوارومحکم باش دونالد.ایمان داشته باش در عرصه ت قوی هستی.این اطمینان خاطررامشاوراوبه دونالدترامپ میداد.زندگی دونالدترامپ تیترخبری رسانه های مختلف بوداواین اتفاق راخوشایندنمیدانست.ازطرفی دلش میخواست قوی وقدرتمندوجداب باشدوازطرفی دلش میخواست مسلمانان رادرقدس سرکوب کند همچنین مهاجران کشورهای درگیرجنگ که به ایالات متحده آمده بودنداخراج کند.
بین پول و اسلام و قدرت جذب فقط پول دربرابراوارزش داشت.اگرمیگفتندهیولاودیوانه است بهش بر
امروز وقتی در مورد یکی از آدمهای بدنام اوایل انقلاب حرف زد توی ذهنم شروع کردم به جمع آوری تمام اطلاعاتی که درباره او توی ذهنم داشتم. اطلاعاتی که بیشترشان جهت گیری منفی ای داشت. تصویر او در ذهنم آدمی بیرحم، قاطع، و کسی بود که جون انسان ها براش مهم نیست. نمیدونستم که اطلاعاتی که توی مغزم در حال تلاش برای جمع کردنشونم به هیچ دردی نخواهد خورد. همون اول به اولین جملاتش ضربه فنی شدم.
اونچه میدونستم و اونچه بهم گفته شده بود رو گذاشتم کنار هم .سهم من ش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها