نتایج جستجو برای عبارت :

من به اسباب بازی تبدیل شده ام بی هدف زندگی می.کنم رفتارهای غیر قابل پیش بینی در من نهادینه شده است رفتارهای بچگانه در اوج خود رفتارهای چندگانه متناقض پذیرش بی قید شرط عواقب بی ربط سخن گفتن نوشتن پراکنده اندیشیدن . سنگ مدار بودن احساس فشار عصبی همیشگی من د

بازي با گربه های عصبي
گربه ها چه بي اعتماد به نفس، چه با اعتماد با نفس ،چه ترسو یا عصبي ، عاشق بازي می باشند. بازي کردن با یک اسباب بازي نظیر پرنده یا طناب می تواند به رشد و بلوغ غریز شکار گربه و افزایش اعتماد به نفس گربه کمک کند.
 
مشاوره و آموزش درمان بيماری گربه ها
با این حال ، سعی کنید به گربه خود فشار زیادی برای جلوگیری از ترس و عصبانیت نیاورید و بسیار آهسته مراحل را طی کنید. در صورتی که گربه شما نمی خواهد با اسباب بازي ها بازي کند، شما باید
 
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر 
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت . تولید کننده انواع نوار چسب های صنعتی ، کریستال و چاپدار با برند.
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر 
پاورپوینت نظریه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر · پاورپوینت . هوش های چندگانه گاردنر - آموزش سخنرانی و فن بيان و سخنوری . 1-نکات کلیدی نظریه هوش های چندگانه.
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر دیدئو
پاورپوینت نظر
بببينید، مخالفت با تغییر، منطقی نیست. اما وقتی در عرض کمتر از یک‌سال کسی تغییرات بنیادین در عقایدش می‌ده، برای من قابلپذيرش نیست که اون فرد دلایل تغییراتش رو در خودش عمیق کرده باشه، و متاسفانه تا جایی که در حافظه‌مه، همیشه در رفتارهاي این افراد بي‌اعتمادی به خود و رفتارهاي متناقض و جوگیرانه دیده‌م. پس لااقل توی چنین وضعی، منبر نگیرید و موعظه کنید دیگران رو، یا لااقل مخاطبتون رو در نظر بگیرید و بعد موعظه‌ش کنید و بلافاصله خودتون رو رو
اسباب بازي در شیراز یکی از پرفروش ترین مشاغل در شیراز است. اسباب بازي در شیراز همانند دیگر شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا زمان زیادی را فرزندانمان را به خود مشغول می کند. بنابراین اسباب بازي در شیراز باید از فروشگاه خوب و قابل اعتمادی خریداری شود. ما در این مقاله چند نمونه از اسباب بازي فروشی های شیراز را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید در این لیست به تمامی فروشگاه های اسباب بازي در شیراز دسترسی داشته باشید. وسایل متعددی به عن
به دلیل داشتن اختلال رفتارهاي تکراری متمرکز بر بدن احساس شرم می‌کنم. چگونه می‌توانم این احساسات را مدیریت کنم؟
به اشتراک گذاشتن احساس گناه و شرم با یک دوست یا درمانگر می‌تواند فوق العاده کمک کند. بسیاری از افراد دارای BFRB نیز به راحتی می‌توانند یاد بگیرند که تنها نیستند. به همین دلیل، گروه‌های حمایتی و منابع آنلاین می‌توانند به ویژه در کاهش شرم مفید باشند.
آیا تا آخر عمر موهایم را خواهم کشید؟
هیچ درمانی برای بيماری رفتارهاي تکراری متمر
اگر هر کسی را برای مدت طولانی تحت فشار و زور قرار دهیم به جایی خواهیم رسید که ممکن است هرگز دوباره صمیمیتی بين ما ایجاد نشود و بازگشتی وجود نداشته باشد.
برای ایجاد و نگه داری روابط انسانی مورد نیازمان باید از انتخاب زور، اجبار، تحمیل، تنبيه، شکایت، سرزنش، پاداش، کنترل، ریاست، غرغر، مقایسه، قهر و کناره گیری (رفتارهاي مخرب/ قطع کننده ارتباط) دست برداریم.
به جای این رفتارهاي تخریبگر، رفتارهاي مهرورزی (پیوند دهنده) که عبارتند از: 
گوش کردن، حما
به دلیل داشتن اختلال رفتارهاي تکراری متمرکز بر بدن احساس شرم می‌کنم. چگونه می‌توانم این احساسات را مدیریت کنم؟
به اشتراک گذاشتن احساس گناه و شرم با یک دوست یا درمانگر می‌تواند فوق العاده کمک کند. بسیاری از افراد دارای BFRB نیز به راحتی می‌توانند یاد بگیرند که تنها نیستند. به همین دلیل، گروه‌های حمایتی و منابع آنلاین می‌توانند به ویژه در کاهش شرم مفید باشند.
آیا تا آخر عمر موهایم را خواهم کشید؟
هیچ درمانی برای بيماری رفتارهاي تکراری متمر
اسباب بازي در شیراز
اسباب بازي در شیراز یکی از پرفروش ترین مشاغل در شیراز است. اسباب بازي در شیراز همانند دیگر شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا زمان زیادی را فرزندانمان را به خود مشغول می کند. بنابراین اسباب بازي در شیراز باید از فروشگاه خوب و قابل اعتمادی خریداری شود. ما در این مقاله چند نمونه از اسباب بازي فروشی های شیراز را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید در این لیست به تمامی فروشگاه های اسباب بازي در شیراز دسترسی داشته باشید.
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت مهندس صفری نژاد
09111376298
مدارهای لوله کشی سیستم تبرید به سه بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از:1-    لوله‌های مداری فشار2-    لوله‌های مدار مایع3-    لوله‌های مدار مکشالف) لوله‌های مدار فشاری- این قسمت از مدار شامل لوله خروجی کمپرسور تا کندانسور می‌باشد و باید در سایز و نوع این لوله دقت کافی شود زیرا زیاد شدن فشار در این لوله باعث از بين رفتن قدرت کمپرسور و همچنین کم شدن ظرفیت کندانسور می‌شود.ب) لوله‌ مدار مایع-
نحوه ساخت یک کنترل از راه دور با استفاده از ماژول RF و آی سی های اینکودر و دیکودر سری PT
این کنترل از راه دور با برد تقریبي ۱۰۰ متر و یک کاناله میباشد ولی میتوانید در صورت نیاز به کانال های بيشتر با اندکی تغییرات ساده در مدار تعداد کانالهای خروجی را زیاد کنید حتی ۱۲ کاناله بسازید.
ماژول RF که در ساخت این مدار استفاده شده یکی از ساده و ارزان ترین ماژولهای فرستنده و گیرنده میباشد،و آی سی PT2272 و PT2262 که دو آی سی اینکودر و دیکودر در ساخت این مدار استفاد
 
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر می باشد که با فرمت ppt در ۶۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر را دریافت کنید.
بخشی از متن پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر :
تعاریف هوش
وکسلر : هوش عبارت است از توانایی و استعداد با هدف زیستن ، تفکر عاقلا
روح ما در نتیجه ی آسیبهای مختلف، واکنشهای مختلفی اتخاذ میکنه. (البته نه به زمختیِ کلمه ی "اتخاذ"!)
بعضی آدمها پرخاشگر میشن، بعضی ها میرن تو خودشون، بعضی ها به رفتارهاي دیگه روی میارن تا آسیبو جبران یا ازش فرار کنن. این رفتارهاي دیگه میتونه عادات اعتیاد آمیز باشه (حالا اعتیاد به هرچی!) و یا رفتارهايی که به اونها رفتارهاي وسواس گونه یا Obsessive میگن. 
ادامه مطلب
 گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات پس از فروش تعمیرات و سرویس دهی انواع محصولات پکیچ رادیاتور و  پیگیری سریع مشکلات در خدمت شما هموطنان عزیز  می باشد.
عیب یابي پکیج دیواری:
عیب یابي پکیج -شوفاژ دیواری -تعمیر پکیج-Wall-hung boilers
  علت اینکه فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند
 ۱- وجود نشتی در مدار گرمایش
۲- وجود هوا در مدار گرمایش
 علت آب مصرفی پکیج دچار نوسانات می شود :
۱- زیاد بودن ارتفاع شعله
۲- پایین آمدن دقت NTC مصرفی
۳- استفاده همزمان
برخی رفتارهاي مشترک و متداول وجود دارند که پزشکان ترجیح می دهند بيمارانشان دست از انجام آن ها بردارند. در این مطلب به هشت رفتاری که به گفته ی یک پزشک برایشان بسیار نفرت انگیز بوده و لازم است ترک شود اشاره می کنیم.
رفتارهاي بهداشتی که پزشکان از آنها متنفرند
ادامه مطلب
این هم یکی از آن ها بود که تا وقتی آن کار را انجام نداده باشم این کار را نخواهم کرد. از آن قرارهای خودساخته ی در لحظاتی خاص و شخصی. زمانی که سر به هوایی هایت سر به آسمان گذاشته اند و تو دوست داری چنین باشی و دوست ندارند چنان باشی. زمانی که مثل آن خلسه های هميشگي جهان را از دورتر می بينی و تصمیم می گیری به تلافی تمام سر به سر گذاشتن هایش با تو سر به سرش بگذاری و در قدم اول برای مدتی رهایش کنی که رهایت کند و بعد زمانی می گذرد و می بينی هر دو هم را رها ک
از آدم‌ها واقعا متعجب و دلگیر هستم. شاهد بودن این همه رفتارهاي متناقض من رو ازشون مایوس کرده. 
برای مثال یکی از همکاران که دائما از زورگویی‌ها و رفتارهاي ظالمانه دیگران و بالادستی‌هاش با من دردودل می‌کنه ولی در حالیکه همزمان خودش به زیردستاش و دیگران ظلم می‌کنه و حرف زور میزنه و کارهای ناشایست خودش رو نمی‌بينه و وقتی هم بهش میگم، گوشش ناشنواست و دوباره دوباره هم که کارهای خودش رو گوشزد می‌کنم با رفتار وقیحش مواجه میشم. 
و یا کسانی که بر
در این پست طرح درس روزانه تفکر و سبک زندگي پایه هشتم درس رفتارهاي پرخطر چیست را برای شما ارسال نموده ایم.
طرح درس روزانه تفکر و سبک زندگي پایه هشتم درس رفتارهاي پرخطر چیست در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.
لینک خرید و دانلود
 
شماره پست:۳۶۶٫
تعداد صفحات: ۲ صفحه.
فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.
اهداف کلی
آشنایی بارفتارهاي پرخطر -تعریف رفتارهاي پرخطر -آشنایی باموادمخدروعوارض های مخرب جسمی وروانی ناشی ازموادمخدروپیامد
یک اسباب بازي پلاسمکار تعمیر شده، قبل از تعمیر و بعد از تعمیر. این پلاسما کار امروز در مرکز تعمیر اسباب بازي تویفیکس تعمیر شد. فرمان این پلاسماکار همانطور که در تصویر مشاهده میکنید به طور کامل از بدنه جدا شده بود. پلاسماکار اسباب بازي مهیج اما در عین حال بسیار آسیب پذیری است. پلاسماکار یک اسباب بازي با قیمت متوسط است که می توانید آن را با بودجه ای بين 200 تا 400 هزار تومان خریداری کنید
تویفیکس اولین مرکز تخصصی تعمیرات اسباب بازي پلاسماکار در ک
بيشتر بيمارستان‌های روانی پر از بيمارانی است که  سال‌ها زیر فشار مالی
بوده‌اند و این تنش، ذهن و جسم آن‌ها را از کار انداخته است.چنین برآورد کرده‌اند که نُه دهم بيماری‌هایِ انسان، ناشی از فشار و محنت و نکبت، زاییده از فقر است.فقر سبب می‌شود زندان‌ها از دزدان و جنایتکاران پر شود.فقر
انسان‌ها را به‌سوی اعتیاد و فساد و فحشا و خودکشی سوق می‌دهد،از کودکان
پاک و با استعداد و باهوش، مجرم و بزهکار می‌سازد، باعث می‌شود مردم به
کارهایی د
تمامی رفتارهاي درمانی در طب اسلامی با معنویت آمیخته است، شروع هر درمانی، رعایت آداب معنوی، نیت شفا و آغاز عمل به نام حضرت پروردگار است.
• ابزار شفا و یا دوای هر دردی از نظر اسلام در حلال نهفته است. خداوند درمان را در حرام قرار نداده است.
• افرادی که رفتارهاي درمانی را اجرا می کنند نباید پاداشی را که خارج از توان مریض باشد را بر او تحمیل کنند.معمولا رفتارهاي درمانی اسلام، اعمال ساده و کاربردی و پرفایده و بدون زیان و عوارض جانبي است.
• اجرای رف
در زیر شماری از اسباب بازي های تعمیر شده در مرکز تعمیر اسباب بازي تویفیکس را مشاهده می کنید. تویفیکس با بيش از 15 سال سابقه درخشان در تعمیر انواع اسباب بازي ها، این افتخار را دارد که اسباب بازي های معیوب و خراب شما را در کمترین زمان ممکن با بالاترین دقت و منصفانه ترین هزینه تعمیر کند.
تعمیر ماشین کنترلی، ماشین شارژی، تعمیر هلی کوپتر شارژی، اسکوتر برقی و همچنین تعمیر انواع عروسک از جمله خدمات تویفیکس است.
مرکز تعمیر اسباب بازي تویفیکس در کرج و
ماشین های کنترلی از جمله اسباب بازي‌هایی هستند که به علت تحرک فوق بالا و سرعت غير قابل کنترل خود در فضاهای بسته بسیار آسیب پذیرند. بخصوص اگر کودکان در زمینه کنترل اسباب بازي ماشین کنترلی تازه وارد باشه و توانایی کنترل ماشین و تسلط کامل بر هدایت آن را نداشته باشد. آن موقع است که اسباب بازي بيچاره چپ و راست با دیوار و موانع برخورد میکند و رفته رفته مستهلک می شود. هرجند در اسباب بازي های درجه یک بدنه از مواد اولیه مقاوم تری تهیه می شود تا در براب
یک بخش از موضوع عادت کردن ما به کارها و رفتارهاي روزمره که شاید از بخش دیگه آسونتر باشه خودمون هستیم که نسبت به رفتارها و عادتهامون چه تصوری داریم. بخش دوم که به نظرم بخش سخت تر و پر زحمت تر ما هست بخش عادت دادن دیگرانه.
خیلی وقت ها پيش میاد که دوست دارم یه رفتار جدید داشته باشم و جور دیگه باشم. مثلا شادتر، منطقی‌تر یا هرچیز دیگه اما خیلی تحت تاثیر یه فشار بيرونی قرار دارم که باعث میشه در برابر پذیرفتن این کار و رفتار مقاومت داشته باشم. مثلا ای
همه ما شاید تا به حال شاهد این صحنه‌ها بوده‌ایم: یک کودک خوشحال در حال بازي با اسباببازي‌ های خود است، اما ناگهان آن اسباببازي ‌ها را پراکنده کرده و حتی ممکن است آن‌ ها را خراب کند. این موضوعی است که بسیاری از والدین و مربيان با آن روبرو شده‌اند. چرا کودکان اینطور عمل می‌کنند؟ آیا این رفتارها عادی است یا نه؟ در این مقاله از سایت فروشگاهی اسباب بازي کوک پلاس به بررسی این مسئله و دلایلش خواهیم پرداخت.
دلایل شکستن اسباب بازي ها
هر رفتاری
خودم رو یه وایکینگ می بينم، توی یه نبرد و در مقابل دیوار سپر.
دنبال راهی می گردم که بتونم از این سپر رد بشم و بازي رو ببرم.
داشتم به رفتارهاي برادرم فکر می کردم که چرا داره اینکارا رو می کنه و این چرا این شخصیت رو از خودش بروز میده.
نرگس چیزی گفت که فکرم رو درگیر کرده، گفت که برادرم گفته که من تمام این مدت نقش بازي میکردم و آدم لجن و عوضی هستم!
این حرف باعث شد که دقیقتر دنبال انگیزه هاش باشم.
راستش برادرم همیشه از من یه جورایی حساب میبرده و میترس
خودم رو یه وایکینگ می بينم، توی یه نبرد و در مقابل دیوار سپر.
دنبال راهی می گردم که بتونم از این سپر رد بشم و بازي رو ببرم.
داشتم به رفتارهاي برادرم فکر می کردم که چرا داره اینکارا رو می کنه و این چرا این شخصیت رو از خودش بروز میده.
نرگس چیزی گفت که فکرم رو درگیر کرده، گفت که برادرم گفته که من تمام این مدت نقش بازي میکردم و آدم لجن و عوضی هستم!
این حرف باعث شد که دقیقتر دنبال انگیزه هاش باشم.
راستش برادرم همیشه از من یه جورایی حساب میبرده و میترس
احتمالا این تجربه برای همه شما پيش آمده که اسباب بازي گران قیمتی را با هزار ذوق و شوق برای فرزند دلبخند خود خریداری می کنید و فرزندتان هم بعد از کلی خوشحالی و بالا و پایین پریدن اسباب بازي جدیدش را در آغوش می کشد و تنها چند روز بعد از بازي کردن با یار جدیدش دمار از روزگار وی در می آورد! سابقه مشتریان ما نشان داده که این اتفاق بيشتر برای اسباببازي هایی با تحرک فوق سریع(همانند ماشین کنترلی و هلی کوپترهای  شارژی اتفاق می افتد. چرا که علاوه بر قط
راه های حفظ آرامش در حین اسباب کشی در این مطلب درباره راه های حفظ آرامش در حین اسباب کشی بحث می کنیم. با خواندن این مطلب می توانید هنگام اسباب کشی آرامش خود را حفظ کنید. اسباب کشی یکی از استرس زاترین چیزهایی است که فرد می تواند در زندگي بگذراند. در حقیقت ، […] راه های حفظ آرامش در حین اسباب کشی
منبع : سپند بار
احساسات متناقضی در من هست، که چندتاییشم میتونم ریشه یابي کنم. میتونم به دلیلی که دچار اون حس شدم فکر کنم و تصمیم بگیرم عکس العملم منطقیه یا غيرمنطقی. وقتی بفهمم دارم غيرمنطقی رفتار میکنم میتونم خودمو قانع کنم که دلیلی برای داشتن این حس بد وجود نداره و باید از دستش رها شم. چی گفتم؟ میتونم خودمو قانع کنم؟ نه! مشکل دقیقا همینجاست، فکر میکنم باید بتونم خودمو قانع کنم ولی نمیتونم. کلی احساس متناقض در من هست که حتی حس میکنم نتونستم درست هم ریشه یاب
نحوه چیدمان بار بعد از اسباب کشی اگر قصد دارید بزودی اسباب کشی کنید، بهتر است نحوه چیدمان بار بعد از اسباب کشی را همانند نحوه چیدمان بار هنگام اسباب کشی جدی بگیرد. یکی از کارهایی که همواره با دردسر بسیار زیادی همراه بوده است، اسباب کشی است. زمانی که اسمی از اسباب کشی به […] نحوه چیدمان بار بعد از اسباب کشی
منبع : سپند بار

فروشگاه اسباب بازيفروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/بخش بازي کامپیوتر فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/2/بازيامپیوتر/بخش کتاب و مجله فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/4/کتاب-و-مجله/بخش فیلم و کارتون فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/10/فیلم-و-کارتون/بخش موسیقی فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/11/موسیقی/بخش کتاب الکترونیک فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/81/کتاب-الکترونیک/بخش تجهیزات سفر فروشگاه اسباب بازيhttp://www.gamingtools.ir/M/92/تجهیزات-سفر/ب
اخیرا در خصوص اینکه چرا برخی هموطنان آگاه به عواقب کرونا هستند ولی به زندگي معمول خود ادامه میدهند، سوال ایجاد شده.از عوامل متعددی که باعث میشودافراد حتی در حضور عامل آشکار خطر، آنرا نادیده بگیرند میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛ اول اینکه آگاهی سطوح مختلفی دارد، یک سطح آگاهی دانش است و صرف داشتن دانش، آگاهی به مهارت تبديل نمیشود مثل فردی که دانش مضر بودن سیگار را دارد ولی سیگار میکشددوم اینکه ما انسانها با هم متفاوتیم و رفتارهاي مشابهی در
چیزی که برای آدم میتونه آزاردهنده باشه محدودیت هست. چیزی که من به عنوان یک ایرانی با تمام وجود توی همه ابعاد زندگيم لمسش کردم. درسته نباید محدود شد، باید تهدید رو فرصت کرد، از نقاط ضعفت قدرت بسازی و بجنگی و تلاش کنی اما وقتی با تمام وجودت تلاش میکنی و بازم توی دنیا یک ایرانی می مونی که با تمام وجودت نگرانی لحظه به لحظه اتفاقات مملکتت توی صورتت موج میزنه و اشکت رو حتی درمیاره چیزی می مونه واسه گفتن؟ یه استادی داشتیم یه زمانی حرف قشنگ میزد، میگ
موهایش را نوازش می کردم و انگشتانم را میان تک به تک تار موهایش بازي می دادم،آرام خم شد و کنار گوشم گفت:"دوستت دارم." لبخند عمیقی زدم،به عمق دره های پر پیچ و تاب مارمیشو،خواستم خودم را لوس کنم،اخمی کردم و گفتم:"دختر به این زشتی را چرا دوست داری:("
گفت:"زشت بودنت را دوست دارم چون کس دیگری سراغت نمی آید;)"
اخمی بچگانه میان ابرو هایم نشاندم،قهری بچگانه،نگاهی بچگانه.گفتم:"تایید کردی که زشتم:("
آرام خم شد و زمزمه کرد:"چهره ت زیباترین پدیده ایست که چشمان
پازل جعبه کفشی از بهترین اسباب بازي برای گربه ها
جهت انجام این بازي به یک جعبه کفش قدیمی، اسباب بازي محبوب گربه‌تان و مقداری خوراکی نیاز دارید. با استفاده از یک کاتر (تیز بر) سوراخ‌هایی به سایز های مختلف در جعبه کفش ایجاد کنید.
 
مشاوره و آموزش درمان بيماری حیوانات خانگی 
 
سپس درون جعبه کفش را پر از خوراکی، اسباب بازي و علف گربه نموده و در جعبه را ببندید و سپس آن را با استفاده از چسب محکم نمایید. سپس جعبه را در کنار گربه‌تان قرار بدهید. از ای
اختراع  برد مدار چاپی از ابتدای قرن بيستم توسط دانشمندان مختلف آغاز شد و در نهایت در جنگ جهانی دوم در سال 1943 توسط کشور آمریکا به تولید انبوه رسید. پس از جنگ، در سال 1948، ایالات متحده آمریکا این اختراع را برای استفاده تجاری منتشر کرد و از آن پس شاهد استفاده برد مدارچاپی در هر دستگاه الکترونیکی از ساده ترین اسباب بازي ها تا پیچیده ترین دستگاه های مخابراتی، نظامی و فضایی هستیم.
عیب یابي پکیج دیواری:
عیب یابي پکیج -شوفاژ دیواری -تعمیر پکیج-Wall-hung boilers
عیب : دمای مدار گرمایش خوب است ولی دمای آب مصرفی کم است 
۱- رسوب گرفتن مبدل مصرفی
۲- فعال نشدن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله در وضعیت زمستانه
۳- خرابي NTC
۴- خرابي سوپاپ بای پس در نوع دو مبدله
۵- خرابي پتاسیومتر مصرفی در برد
۶- کم بودن فشار آب
۷- خرابي شیر سه راهه در نوع دو مبدله
۸- خرابي برد کنترل
   علت اینکه فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند
 ۱- وجود نشتی در مدار گرمایش
۲- وجود
سریع گذشت. حالا دو روز است که ترم اولم تمام شده و دو روز دیگر ترم بعدی شروع می‌شود. دو سال و نیم بود که سر هیچ کلاسی ننشسته بودم. دو سال و نیم بود که از هرگونه فضای آموزشی فاصله داشتم. راستش برای دومین بار هم بود که توی عمرم کلاس زبان می‌رفتم. یک‌بار 10 سال پيش یک ترم رفتم یک موسسه‌ای و حوصله‌ام سر رفت از کندی کار و دیگر نرفتم. این دفعه اما فرق می‌کرد. توی این دو سال و نیم دوره‌های آنلاین ای-دی-ایکس و گهگاه کورسرا بود. ولی کلاس و همکلاسی و این حرف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها