نتایج جستجو برای عبارت :

ممد طبل زن هیات

وزرا نه تنها مسئول وزارتخانه مورد تصدی خود هستند ،در مقابل مجلس شورا و اعمال همدیگر نیز مسئولیت دارند.به هيات وزیران ، کابینه یا هيات دولت گفته می شود و بالاترین مقام ی و اداری بعد از رئیس جمهور هستند.ریاست جلسه هيات دولت یا هيات وزیران با رئیس جمهور و در غیاب او با معاون اول رئیس جمهور است.به مصوبات هيات دولت تصویبنامه گفته می شود و اگر بصورت آئیننامه باشد جزو مقررات عمومی بوده و رعایت آن برای همه اامی است.مصوبات هيات وزیران نباید نا
وزرا نه تنها مسئول وزارتخانه مورد تصدی خود هستند ،در مقابل مجلس شورا و اعمال همدیگر نیز مسئولیت دارند.به هيات وزیران ، کابینه یا هيات دولت گفته می شود و بالاترین مقام ی و اداری بعد از رئیس جمهور هستند.ریاست جلسه هيات دولت یا هيات وزیران با رئیس جمهور و در غیاب او با معاون اول رئیس جمهور است.به مصوبات هيات دولت تصویبنامه گفته می شود و اگر بصورت آئیننامه باشد جزو مقررات عمومی بوده و رعایت آن برای همه اامی است.مصوبات هيات وزیران نباید نا
هادی پارسا ریاست هيات فوتبال کاشمر استعفای خود را  تقدیم اصولی ریاست هيات فوتبال استان کرد. وی دلایل این استغفا را بیان نکرده و از تمامی اعضای هيات به خصوص احمد آریانپور دبیر هيات و مربیان و مسئولین باشگاه های مختلف تشکر نمود. 
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد،  کنفرانس  انتخابات هيات گلف استان به ریاست مدیر اداره کل بازی و جوانان استان و با پیشگاه اعضای نشست انتخاب هيات گلف برگزار شد.  بوسیله دلیل آستان نداشتن کورش نیک اثر داوطلب دیگر تصدی این هيات، رأی گیری با حضرت محمودی برگزار و وی تفویض شد. محمودی جانب های نایب رئیس هيات گلفهمدان، سرپرست هيات اسکی همدان، رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان های بهار، موثق آباد و
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان محترم شرکت مخابرات ایران
دغدغه و مشکلات شما را درک می‌کنم نهایت تلاش من و اعضای هيات تخصصی بر این است که آنچه حق و عدالت است اجرا شود و من به عنوان رئیس باید نظر هفده نفر از قضات عضو هيات را به عنوان نظر هيات تخصصی منعکس کنم. به همه شما قول می‌دهم مطالب و مشکلاتتان را در هيات تبیین نمایم.
موفق و پیروز باشید.
ریاست هيات فوتبال استان خراسان رضوی در ۴ سال آینده به آقای احسان اصولی رسید.
 
به گزارش پایگاه خبری ترشی اسپرت از شهرستان کاشمر ، ظهر امروز مجمع انتخابی ریاست هيات فوتبال خراسان رضوی با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، طالقانی، عضو هيات رییسه فدراسیون فوتبال، فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی برادران، رییس سابق هيات فوتبال خراسان رضوی، امیر زارعی، معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، چرمچی، دبی
در روزگاری نه چندان دور یک هيات از گرجستان برای ملاقات با استالین به مسکو آمده بودند. پس از جلسه استالین متوجه شد که پیپش گم شده است و به همین خاطر از رییس کا.گ.ب خواست تا ببیند آیا کسی از هيات گرجستانی پیپ او را برداشته است یا نه؟ پس از چند ساعت استالین پیپش را در کشوی میزش پیدا کرد و از رییس کا.گ.ب خواست که هيات گرجی را آزاد کند. اما رییس کا.گ.ب گفت: متاسفم رفیق، تقریبا نصف هيات اقرار کرده اند که پیپ را برداشته اند و تعدادی هم موقع بازجویی مرده ا
این روزها که صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هيات اجرایی ( وزارت کشور) و پس از آن، در هيات نظارت( شورای نگهبان) مورد بررسی قرار می گیرد مردم انتظار دارند هر دو هیئت، مطابق قانون عمل نمایند بدیهی است که صلاحیت داوطلبان، به استعلام از منابع چهارگانه و تحقیقات محلی وابسته است و به دلیل اینکه معیارهای هيات اجرایی و هيات نظارت در احراز، عدم احراز و رد صلاحیت، یکسان است نباید افتراق معنا داری در نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان از طرف این دو هيات وجو
متقاضیان جذب هيات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی تا ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ فرصت دارند برای برخورداری از امتیاز نخبگی عضویت خود را ثبت کنند .متقاضیان جذب هيات علمی دانشگاه های علوم پزشکی که عضو بنیاد ملی نخبگان هستند لازم است به منظور برخورداری از امتیاز نخبگی حداکثر تا تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۹ نسبت به عضویت و ثبت نام در سامانه https://www.bmn.ir ( بنیاد ملی نخبگان ) اقدام کنند .
در غیر این صورت اولویت های سوم و چهارم انتخابی در صورت انتخاب حذف می شود و امتیاز ن
بازدید از کلاس دهستان بکان ‌‌‌ توسط اعضای هيات کاراته شهرستان اقلید ،جناب آقای امیرمسموعی سرپرست هيات ،جناب آقای مجتبی مسموعی کمیته آزمون ،جناب آقای محمد جمشیدی دبیر هيات ،خانم زهرا جمشیدی نایب رئیس ،با تشکر از اساتید هيات
هيات الشهدا
۹۸/۲/۱۹
خیابان مطهری شمالی ۶۶ شهیدان صفدری نژاد۴ علامت پرچم
منزل خواهر ظفری

هيات الشهدا
۹۸/۲/۲۶
کوی امیرالمومنین(علیه السلام)
 امیر ۲۰ علامت پرچم
منزل خواهر علیزاده ساعت ۱۸

هيات الشهدا جشن میلادامام حسن مجتبی علیه السلام
۹۸/۳/۲
خیام شمالی56 نیلوفر 11 علامت پرچم منزل خواهر یدی ساعت 18

هيات الشهدا
۹۸/۳/۹
مطهری شمالی ۶۶ شهیدصفدری نژاد۴ علامت پرچم
منزل خواهرظفری ساعت۱۸
باحضورسخنران مهمان؛ سرکارخانم سرلک (ازتهرا
ادامه مطلب
هيات نجات غریق خراسان رضوی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
هيات نجات غریق و غواصی استان خراسان رضوی
گفت رئیس هیئت آزادی غریق وغواصی با عنوان خالق زندگی دوره آزادی غریق درجه یک ویژه بانوان و آقایان شهریور ماه سال۹۷ سر شهرستان ادامه خبر هیأت آزادی غریق و تفکر استان شرق رضوی نامه کچل دو و.
ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی هيات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان رضوی ؛ عصر امروز از سوی محمد رضا خوش باطن سرپرست هيات استان آقای علی اندی بعنوان مسئول کمیته  گسترش  بازی های بومی محلی هيات استان انتخاب شد و حکم ایشان به وی تقدیم گردید .
در روزگاری نه چندان دور یک هيات از گرجستان برای ملاقات با استالین به مسکو آمده بودند. پس از جلسه استالین متوجه شد که پیپش گم شده است و به همین خاطر از رییس کا.گ.ب خواست تا ببیند آیا کسی از هيات گرجستانی پیپ او را برداشته است یا نه؟ پس از چند ساعت استالین پیپش را در کشوی میزش پیدا کرد و از رییس کا.گ.ب خواست که هيات گرجی را آزاد کند. اما رییس کا.گ.ب گفت: متاسفم رفیق، تقریبا نصف هيات اقرار کرده اند که پیپ را برداشته اند و تعدادی هم موقع بازجویی مرده ا
 
گردهمایی روسای هيات های استانی با حضور حبیب حسین زادگان مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان و عادل عالیشان معاونت محترم اداره کل ، دکتر یوسف نژاد و عضو هيات رئیسه مجلس و دکتر شاعری رئیس مجمع نمایندگان استان ، چهارم دی ماه برگزار گردید.
فراخوان جذب هيات علمی وزارت علوم دو بار در طول سال منتشر شده و معمولا  زمان ثبت نام فراخوان جذب هيات علمی وزارت علوم متغیر است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا  طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده تاریخ ثبت نام فراخوان جذب هيات علمی وزارت علوم برای مهر سال تحصیلی 99 اواخر بهمن 98 بوده و زمان برگزاری فراخوان جذب هيات علمی وزارت علوم نیمسال دوم سال 99 - 1400 اواخر شهریور سال 99 خواهد بود .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.h
 
افتتاح دفتر تخصصی هيات گ فو و هنرهای رزمی استان با حضور دکتر یوسف نژاد نائب رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب آقای عالیشان معاونت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان و آقای محافی ریاست محترم حراست اداره کل و آقای حسین بریمانی ریاست هيات تکواندو استان در جمع روسای هيات های شهرستان ها و پیشکسوتان و نخبگان ورزش گ فو در تاریخ بیست بهمن ماه انجام گردید.
جلسه ریاست هيات قایقرانی استان جناب آقای راضیان و ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان جناب آقای کریمان  با همراهی دبیر هيات قایقرانی استان و رئیس هيات قایقرانی شهرستان مانه و سملقان با فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس معموری.
بازدید از باشگاه نورکوثر آسپاس توسط اعضای هيات کاراته شهرستان اقلید جناب آقای امیر مسموعی سرپرست هيات،جناب آقای مجتبی مسموعی کمیته آزمون،جناب آقای عباس حیدربیگی کمیته مربیان،جناب آقای محمد جمشیدی دبیر هيات،سرکار خانم زهرا جمشیدی نائب رئیس هيات و با حضور اولیای هنرجویان و مسئول تربیت بدنی منطقه جناب آقای قهرمانی و شورای محترم درتاریخ ۹۷٫۹٫۲ در روز جمعه ساعت ۱۵عصر برگزار شد.مربی باشگاه فاطمه حیدری.
تحقیق نقش هيات منصفه در دادگاه مطبوعات
تحقیق رشته حقوق با موضوع نقش هيات منصفه در دادگاه مطبوعات، در قالب فایل word و در حجم 89 صفحه. وم حضور هيات منصفه در محاکم ی و مطبوعاتی ، پس از انقلاب مورد بحث کارشناسی و تاکید فقیهان و نمایندگان مجلس خبرگان برررسی قانون اساسی قرار گرفت . و اصل 168 بدان اختصاص یافت .
طبق توافق دو فدراسیون کمیته بازی های کنسولی و رایانه ای از زیر شاخه هيات انجمن های ورزشی جدا گردیده و به هيات ورزشهای همگانی پیوسته است و شروع فعالیت در شهرستان بابلسر از 5 دی ماه 1398 بوده است .و با توجه به تجربیات مختلف ورزشی از جمله (سرپرست تیم فوتبال مهرگان شهرستان بابل ، مسئول فرهنگی و روابط عمومی هيات اسکیت شهرستان بابلسر و از سال 1397 به عنوان سرپرست روابط عمومی کمیته بازیها و ورزش های الکترونیک شهرستان بابلسر) آقای #مهندس_کیانوش_طیبی_چهر
پس از پایان انتخابات هيات مدیره و تجلی اعتماد دوباره اعضا به اینجانب برآن شدم که خود را مم نمایم به ثبت اقداماتم در این وبلاگ. تا هم خودم فراموش نکنم که چه مسیری را دنبال کردم هم امکانی باشد برای اطلاع رسانی به مخاطبان صنفی و غیر صنفی در خصوص خط مشی و عملکرد اینجانب به عنوان نماینده ایشان به عنوان عضو هيات مدیره.
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با انتشار یاداشتی اعلام کرد: با صدور و ابلاغ احکام هيات مدیره جدید از امروز ۳۰ مهرماه فرصتی دوباره برای تعامل، پیگیری و تداوم اصلاحات در سازمان ها فراهم خواهد شد.
در این یاداشت آمده است: انتخابات هشتمین دوره هيات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان، با صدور اعتبارنامه ها به پایان رسید و از امروز هيات مدیره های جدید عهده دار وظایف مصرح در قانون خواهند بود.
ادامه مطلب
به هيات نسیم آمدم
با پیراهن سفید و گل های ریز صورتی 
برای بیدار کردنت
برای قصه های آخر شب
با برگ های زرد پیراهنم 
به هيات باد آمدم
اما با دهان طوفان ها که بزرگتر است صدایت کردم 
سخن از آگاهی عشق بیهوده است 
آب برای جوشیدن تصمیم نمی گیرد
درخت برای روئیدن
من اما
نامت را بر دهان گرفتم
از بلندترین درخت ها بالا رفتم 
تا تو را چون پرنده ای آواز کنم
ارسلان باقری 
جلسه شورای نگهبان امروز (چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸) با حضور همه‌ اعضای فقیه و حقوقدان این شورا و به ریاست آیت الله جنتی برگزار شد.
** تذکر آیت‌الله جنتی به هيات‌های اجرایی
در ابتدای این جلسه آیت الله جنتی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم و آغاز فرآیند بررسی صلاحیت‌ها توسط هيات‌های اجرایی تصریح کرد: از اعضای محترم هيات‌های اجرایی در سراسر کشور می‌خواهیم که بررسی صلاحیت‌های داو
مدیریت محترم دبیرستان هيات امنایی حاج ابراهیم ضمیری زاهدان برنامه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 7.69 مگابایتتوضیحات: دبیرستان هيات امنایی حاج ابراهیم ضمیری 
این اکتشاف در تاریخ 14 و 15 خرداد 98 برگزار گردید این برنامه توسط هيات غارنوردی استان و هيات کوهنوردی منج لردگان با سرپرستی آقای  سجاد شاه حسینی  و مسئول فنی آقای سعید محمدی انجام گردید.
اعضای شرکت کننده در این برنامه عبارتند ار: 
ادامه مطلب
مجمع سالانه زاگرس فارمد پارس با حضور 85 درصد سهامداران رسمیت یافت. در دستورکار مجمع ددام بدون تقسیم سود برای سال 96 44.8 تومان زیان به ازای هر سهم ساخت. همچنین در پایان سرمایه‌گذاری دارویی تامین، لابراتورهای رازک، داروپخش، سرمایه‌گذاری صباتامین و داروسازی اکسیر به عنوان اعضای هيات مدیره به مدت دو سال انتخاب شد. گزارش هيات مدیره حسن بایرامی؛ مدیرعامل زاگرس فارمد پارس گزارش هيات مدیره را پیش‌روی سهامداران قرار داد: الف زاگرس فارمد پارس برنا
 
جلسه اعضای کمیته های هيات کوهنوردی استان اصفهان و با حضور ریاست هيات و پیشکسوتان این ورزش و همچنین اعضای منتخب باشگاه کوهنوردی کاراکال در مجتمع گردشگری رایان کشه برگزار شد.صبح روز جمعه نیز صعود به قله پوشیده از برف کرکس با سرپرستی و مسئولیت باشگاه کاراکال بادرود انجام گرفتروابط عمومی باشگاه کاراکال بادرود
 
ادامه مطلب
پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان شرقی منطقه یک با قهرمانی مقتدرانه تیم هيات والیبال نوجوانان شهرستان آذرشهر
به گزارش روابط عمومی هيات والیبال شهرستان آذرشهر، این مسابقات با حضور هفت تیم ( هيات والیبال آذرشهر ، هيات والیبال مرند الف و ب ، کارتخوان پلاس ایلخچی ، اتوماتیک یاران صوفیان (شبستر) ، هيات والیبال ممقان، باشگاه مدرن مراغه ) از تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ پیگیری شد. 
بعد از برگزاری تعداد 21 بازی بصورت دوره
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
بنا به گزارش روابط عمومی هيات فوتبال شهرستان کاشمر ؛ این نشست که با محوریت پیشنهادات و انتقادات سازنده در جهت پیشرفت داوری استان ،در محل هيات فوتبال استان ساعت ۱۷ روز سه شنبه گذشته برگزار گردید . که به نمایندگی از رئیس کمیته داوران کاشمر برادر دانش دوست که نتوانستند در جلسه حضور بهم برسانند برادر مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی مسابقات حضور پیدا نمودند که خبر نگاز ترشیز اسپرت در گفتگو با ایشان به شرح شرح گفتگو
پریناز ایزدیار و پیمان معادی بهترین بازیگران جشنواره فجر از نظر عضو هيات انتخاب/ همایون اسعدیان: بازی این دو امسال به چشم می‌آید،در برنامه این هفته کافه‌آپارات همایون اسعدیان(عضو هيات انتخاب جشنواره فجر) در پاسخ به سوال فریدون جیرانی درباره بهترین بازی‌های فیلم‌های امسال از نظرش گفت: پیمان معادی را در درخت گردو» خیلی دوست داشتم و خیلی خیلی انرژی گذاشته و کارش لذت بخشه. پریناز ایزدیار هم دوتا بازی دارد که تو جفتش خوبه .پیمان قطعا بازیش
شب‌ها سر راه با تمام خستگی‌ام دلم نمی آید هیئت جمع و جورمان را نروم. اگر یک بالشت بدهند حاضرم همان جا استراحت کنم. نمی‌دانم چه چیزی بیدار نگهم می‌دارد. سخنرانی که نیست و خوب صحبت می‌کند و گاهی هم می‌زند به جاده خاکی. مثلا هر شب یادآوری می‌کند که آخرِ سال 38 به دنیا آمده و نگاه به ظاهرش نکنیم. موهایش رنگ است تا جوان‌تر نشان بدهد؛ که در شانزده سالگی دو بار دستگیر شده و به انقلاب که خورده از اعدام حتمی ساواک نجات پیدا کرده‌است؛ یا مداح
هرگاه از شعب مختلف دیوان عالی کشور یا دادگاهها نسبت به موارد مشابه، اعم از حقوقی، کیفری و امور حسبی، با استنباط متفاوت از قوانین، آراء مختلفی صادر شود، رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل کشور، به هر طریق که آگاه شوند، مکلفند نظر هيات عمومی دیوان عالی کشور را به منظور ایجاد وحدت رویه درخواست کنند. هر یک از قضات شعب دیوان عالی کشور یا دادگاهها یا دادستانها یا وکلای دادگستری نیز می توانند با ذکر دلیل از طریق رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل
بسمه تعالیدوستان گرامی، اعضای محترم شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابلبا سلام و تهنیت به مناسبت عیدهای مبارک و خجسته روز مادر، روز پدر و نوروز باستانیبا آرزوی خیرات و برکات لایزال الهی برای همه شما، نظر بزرگواران را به چند نکته جلب می نماییم:1-  گفته شده است که گروه تلگرامی ایجاد شده توسط جمعی از اعضای تعاونی از طرف ملایی نیا به رسمیت شناخته نمی شود به استحضار می رساند این بیان خواسته ی همه اعضای هيات مدیره بوده است چرا که:الف- تعاونی دارا
چرا از پاداش هیئت مدیره یکبار 25% مالیات کسر میشود و یکبار 10% مگر این پرداخت بابت یک موضوع نیست آیا اینکه دهنده وجه شرکت باشد یا سهامدار تفاوتی ندارد؟ نرخ 25% مربوط به مالیات بردرآمد شرکتها است و ارتباطی به درآمد اعضای هيات مدیره ندارد چون اعضای هيات مدیره از محل سود تقسیم شده یا از منابع دیگر شرکت وجوهی تحت عنوان پاداش دریافت دارند این مبلغ درآمد آنها بوده و طبق مقررات مربوط مشمول مالیات بردرآمد حقوق می باشد و ضمناً 10 درصدی که در سوال مطرح شد
روز شنبه  5 آبان جلسه تحویل اسناد و مدارک و گزارش حسابداری از هيات مدیره سابق به هيات مدیره جدید تشکیل شد. و پس از انجام تشریفات. هيات مدیره جدید بعد از امضا صورت جلسه مربوطه، جلسه را ترک کردند و برای شروع جلسه بعدی هيات مدیره روز و ساعت خاصی تعیین نشد! 
در روز دوشنبه 8 آبان ساعت 9:06 آقای فیروز کلاه با من تماس گرفتند و حضور اینجانب را در اتحادیه جهت تشکیل جلسه را خواستار شدند. من در آن لحظه در بیمارستان ایرانمهر در حال انجام امور جهت انجام عمل جر
  بیوگرافی بهادر رزاقی عضو هيات مدیره فدراسیون جهانی کلیستنیکس استریت ورک اوت
 
بیوگرافی بهادر رزاقی عضو هيات مدیره فدراسیون جهانی کلیستنیکس استریت ورک اوت
 
اولین ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی کلیستنیکس (استریت ورک اوت) و تنها نماینده ایران در مسابقات آسیایی این رشته
عضو هيات مدیره فدراسیون جهانی کلیستنیکس استریت ورک اوت
http://wswcf.org/wswcf/international-advisory-board/
جزو ۶ استاد آکادمی جهانی رشته کلیستنیکس استریت ورک اوت
http://www.wswcfacademy.com/wswcf/team/
ثبت کن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها