نتایج جستجو برای عبارت :

مشکلاتی روانی برایم حاصل شده اشت

شناسایی شماره تلفن همراه 
اگر می خواهید تا رقم آخر شماره دوست خود را کشف کنید طریق آن چنین است :
1_از او بخواهید که عدد 60 را در نظر بگیرد.
2_تقسیم بر 2 کند.
3چهار نمره آخر شماره تلفن خود را با عدد حاصل جمع کند. 
4_عدد 25 را از حاصل کم کند.
5_حاصل را در 3 ضرب کند.
6_از حاصل عدد 15 را کم کند.
7_حاصل را در 2 ضرب کند.
8_حاصل را بر 6 تقسیم کند.
9_جواب، چهار شماره آخر تلفن مورد نظر خواهد بود . 
 
یکی از شاخص های بهداشت رواني احساس رضایت ، شادی و شادابی است ، فردی که احساس می کند نیازهایش بدون برخورد با موانع در حال تامین است به زندگی خود امید واری دارد و به درجه ای از رضایت درونی می رسد که همواره او را شاد نگه می دارد .
شادی حاصل احساس "سعادتمند بودن " است و سعادتمندی حاصل احساس سیر طبیعی زندگی و در مسیر رشد قرار گرفتن است .
در این حالت فرد به زندگی دیگران علاقمند می شود و به آنها عشق می ورزد ، احساس رضایت و شادی سبب پیدایش حاات رواني مخت
تعادل اقتصادی هنگامی حاصل میشود که از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
منحنی درخواست با سر نزولی برابر شدن را تعیین می سر بازار کلان زمانی که سر اقتصاد کینزی تابع سرمایه ارتباط با نرخ هنگامی که سر بازار پول کینزی فرض می شود نمایش پول گرفتن منحنی تقاضای بیمو نزولی حاصل می دست هردو. تعادل بازار با شرایطی آزادی می‌شود که سر مرتبط قیمت یک محصول سر سرسری روش می‌گیرد که تعداد می‌ توان نقش
 
دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت فصل های کتاب بهداشت رواني ( فصل ۱، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۸) رشته روانشناسی می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت بهداشت رواني رشته روانشناسی شامل موارد زیر میباشد:
رابطه نیاز به احساس ارزشمندی و امنیت با بهداشت رواني در ۲۱ اسلاید
تاثیر رسانه های گروهی و فن آوریهای جدید بر بهداشت رواني در ۲۱ اسلاید
بهداشت رواني در ۲۰ اسلاید
برق
هوروزی هجده بار خلع بدن نمودن سندالعرفان قدوة العرفاء الراشدین السید النجیب میرزا ابوالقاسم شریفی ذهبی (راز) شیرازیذکر و فکرم داد و در خلوت نشانداز حضیضِ تن به اوج دل رساندسِیر ها حاصل شدم از کشف و دیدهرچه کردم عرض او کم می شنیدآخرم گفت ، ای پسر ، اینجا بایستدر طریقت دل به این ها بسته نیستسعی کن تا خلع تن حاصل شودگرددت دل زنده ، جان کامل شودچون شود خلع بدن حاصل تو رانفس میرد ، دل شود کامل تو رادر ریاضت روز و شب من تن زدمتا دمی خلع بدن حاصل شدمع
هنوز باور نمیکنم. و به خاطر غافلگیری و این شگفت زدگی حاصل هنوز نمی دانم چگونه بروم و تشکر کنم. دوست خوب و مهربانم، (و تاکید می کنم که روی دو صفت خوب» و مهربان» فکر کرده ام. و شاید مخاطب محبتش من نبودم، قدرشناس» را هم به آن اضافه میکردم.) برايم ده عنوان از کتاب های شهید چمران (که 8 عنوان به قلم خود او، و 2 عنوان در موردش» است.) (و فکر میکنم مهمترین کتاب هایش.) را برايم هدیه داده است. دقت کنید کتاب های شهید چمران را! و چند خطی که نوشته است. و چقدر ا
تنها چیزی که درباره دختر های دیگر برايم واضح و آشکار است این است که باید ازشان فاصله بگیرم وگرنه روح و روانم را برای همیشه نابود میکنند. دلیلش را نمیدانم. نمیدانم حاصل عملکرد پاتولوژیک ایشان است یا پاسخ اشتباهی در ناخودآگاه خود به وجود و رفتار هایشان میدهم. نمیدانم، اما به هر حال، باید فاصله بگیرم. از هر نظر.
اگر شما میشناسیدش از طرف بهش یک آفرین کشدار بگویید.یک بابا دمت گرم جانانه،یک خیلییییی خلاقی پر از هیجانبه کی؟
به همین انسان خلاقی که پیشنهاد داد امسال به جا سبزه هایی که حاصل گندم و جو و عدس و ماش و.هستند،گلفروشی ها
و بساط ماهی فروشی های کنج خیابان پر بشود از سبزه هایی که حاصل هسته های پرتقال و لیمو و نارنگی هست.
و این یعنی کمک به محیط زیست،یعنی صرفه جویی توی گندمی که غذای اصلی یک سرزمین هست
پس لطفا
امسال شما هم سر سفره هفت سین خودتان از این س
بی‌تی‌اس با درامد ۱۷۰.۳ میلیون دلار حاصل از تورهایش تبدیل به ششمین هنرمند پر درامد در لیست پایان سال Pollstar's 2019 و سومین گروه برتر جهان (بعد از Metallica و Rolling Stones) شد بدین ترتیب بی‌تی‌اس تبدیل به تنها اکت اسیایی حاظر در این لیست شد ✨
 
 
pdf جزوه آسیب شناسی رواني 2
جزوه آسیب شناسی رواني ۲ استاد خانبانی درس آسیب شناسی رواني ۲ یکی از دروس مهم رشته روانشناسی می باشد به همین خاطر برای دانشجویان عزیز جزوه آسیب شناسی .
 
جزوه آسیب شناسی رواني 2 - دانلود رایگان نمونه سوال 
دانلود نمونه سوالات آسیب شناسی رواني 2 روانشناسی با پاسخ از دروس تخصصی در مقطع کارشناسی – جزوه و پروژه آسیب شناسی رواني 2 + آزمون آنلاین .
 
فلش کارت آسیب شناسی رواني 2 - جزوه بان
 دانلود فلش کارت آسیب شن
دکتر میثم پیله فروش، اقتصاددان و استاد دانشگاه امام صادق (ع): مقدار مالیات فراریان مالیات در کشور با مقدار درآمد حاصل از نفت در بودجه برابری می‌کند.نقش مجلس در اصلاح قوانین مالیاتی کلیدی است اما کانون‌های قدرت و ثروت مانع از آن شده‌اند.
 
هیچ انسانی در برابر بیماری های رواني مصونیت ندارد. پیشگیری از پیدایش بیماری های رواني و سالم کردن محیط رواني از ضروریات اولیه تامین بهداشت رواني محسوب می شود. بهداشت رواني فقط به تشریح علل اختلالات نمی پردازد، بلکه پیشگیری ناراحتی های رواني به معنای وسیع آن به منظور جلوگیری از وقوع بیماری های شدید رواني را دنبال می کند. بهداشت رواني دارای اصولی است که می توان به اختصار به انها  اشاره کرد.
ادامه مطلب
طلاق رواني یک اصطلاح روانشناسی است که این روزهای در مشاوره های زوحین مورد استفاده قرار میگیرد. ما در این پاورپوینت به موضوع مهم طلاق رواني پرداخته ایم. تعریف کلی طلاق رواني چیست و چه تعارض هایی را ایجاد میکند؟ کسلر هفت مرحله مهم را برای طلاق رواني در نظر گرفته است.
تمام تعاریف مربوط به طلاق رواني را میتوانید از این پاورپوینت که در 20 اسلاید تهیه کرده ایم مطالعه نمایید.
 
دانلود فایل
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني 1 دیویدسون
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ دیویدسون pdf :: دانلود کتاب .bookpdfdownload3.blog.ir › دانلود-.Translate this pageدانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ دیویدسون pdf دانلود کتاب آسیب شناسی رواني (1) - دانلودنا downloads.ueuo.com › page آس ب شناس روان دانلود کتاب آسیب شناسی .
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ نوشته دیویدسون :: دانلود کتاب .bookpdfdownload.blog.ir › دانلود-ک.Translate this pageکتاب آسیب شناسی رواني ۱ نوشته دیویدسون دانلود ک
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني 1 دیویدسون
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ دیویدسون pdf :: دانلود کتاب .bookpdfdownload3.blog.ir › دانلود-.Translate this pageدانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ دیویدسون pdf دانلود کتاب آسیب شناسی رواني (1) - دانلودنا downloads.ueuo.com › page آس ب شناس روان دانلود کتاب آسیب شناسی .
دانلود کتاب آسیب شناسی رواني ۱ نوشته دیویدسون :: دانلود کتاب .bookpdfdownload.blog.ir › دانلود-ک.Translate this pageکتاب آسیب شناسی رواني ۱ نوشته دیویدسون دانلود کتاب
کتاب آسیب شناسی رواني براساس DSM - 5 - جلد اول
آسیب شناسی رواني براساس DSM - 5 - جلد اول - ~مهدی گنجی - نشر ساوالان - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
Untitled
راهنمای کامل تغییرات و نکات ضروری 5-DSM، ترجمه و تألیف مهدی گنجی. ویراستار دکتر حمزه گنجی. . فصل 3: اختلال طیف اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک فصل ۴: اختلالات . فصل ۱۸: اختلالات عصبی- شناختی. - - - - - - . (توجه: اصطلاح کاربرد (فایده) بالینی را در کتاب اس
دانلود طرح درس روزانه درس 18 ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم دبستان
فرمت فایل word و قابل ویرایشتعداد صفحات : 5 صفحهشرحی مختصر از فایل:
هدف کلی:
آشنایی دانش آموزان با ضرباهداف جزئی:
انتظار می رود فراگیران بعد از تدریس این درس بدانند:1-بااستفاده از رسم شکل می توانند حاصل ضرب دو عدد را به دست آورند.2- با استفاده از رسم محور اعداد می توانند حاصل ضرب دو عدد را به دست آورند.3- با استفاده از رسم و شمارش دسته های چندتایی می توانند حاصل ضرب دو عدد را به دست آورن
نرمال و طبیعی بودن حس خیلی خوبی ه! شاید آنرمال بودن، جزو دسته‌ی آخر طیف بودن، جزو خواص بودن حس هیجان و متفاوت بودن داشته باشه، اما آرامش نداره! بعد حدوداً ۶ سال احساس آرامش رو تجربه می‌کنم. احساس آرامشی که از "نبود مشکل" نیست؛ بلکه از توانایی حفظ آرامش و ایمان و لازم دانستن حفظ سلامتیِ رواني و جسمی ه. احساسی ه که از بهبودی رواني حاصل شده.
بعضی وقتها میشینم و به این فکر میکنم که زندگی قراره در ادامه چه مشکلی برام پیش بیاره؟ به گزینه‌های مختلفی
الان که فکر می کنم، می بینم که نیاکان ما پر بیراه نگفته اند:
- کار هر کس نیست خرمن کوفتن،
گاو نر می خواهد و مرد کهن.
در پست قبلی، به علت هیجانی که بعد از خواندن یک کتاب فلسفه برايم حاصل شد، عجولانه تصمیم گرفتم تا از فلسفه بنویسم و داد حقیقت سر بدهم! اما الان می بینم که فلسفه اصلا کار راحتی نیست و لباسش را مناسب هر قامتی ندوخته اند.
بااین حال، بی مایل نیستم که اندکی بگویم برایتان از احساس شیرین فلسفه خواندن؛ مثل هر احساس زیبای دیگری که به آدم دست م
دانلود طرح درس روزانه درس 19 خاصیت های ضرب ریاضی سوم دبستان
فرمت فایل word و قابل ویرایشتعداد صفحات :6 صفحهشرحی مختصر از فایل:
هدف کلی:
آشنایی شاگردان با خاصیت های ضرباهداف جزئی:
انتظار می رود فراگیران بعد از تدریس این درس بدانند:1-اگر عدد 1 در عددی دیگر ضرب شود حاصل همان عدد خواهد شد.2- اگر هر عددی در عدد 1 ضرب شود حاصل همان عدد خواهد شد.3- اگر در ضرب جای اعداد (جمله ها) عوض شود تأثیری در جواب به وجود نمی آید.4- برای به دست آوردن حاصل ضرب های با عامل بیش
می دانی ؟ من همیشه آن مصرع رهی را که می گوید " از برق چه اندیشه بود حاصل ما را " از کل شعرش جدا کرده ام. و همیشه پیش خودم فکر کرده ام که منظور این مصرع به تنهایی این است که محصول ما هیچ است. هیچ است که هیچ بیم مان نیست از برق. که اگر در چنته جای گندم کاه هم می داشتیم، باز هم اقلا اندک بیمی از برق می رفت. اما همان را هم نداریم. بیمی هم نداریم پس ! یعنی که وقتی هیچ نداریم، از از دست دادن چه چیزی بترسیم ؟ از از دست دادن ِ کدام حاصل ؟ 

پی نوشت:
تا سه نشه، با
۱ – اگر به نظر طلبکاران تاجر ورشکسته حاصل فروش اموال کافی برای پرداخت هزینه ورشکستگی نباشد اقدام به تصفیه اختصاری خواهد شد.۲ – اگر به نظر دادگاه حاصل فروش اموال کافی برای پرداخت هزینه ورشکستگی نباشد اقدام به تصفیه اختصاری خواهد شد.۳ – اگر به نظر اداره تصفیه حاصل فروش اموال کافی برای پرداخت هزینه ورشکستگی نباشد اقدام به تصفیه اختصاری خواهد شد.۴ – اگر به نظر عضو ناظر حاصل فروش اموال کافی برای پرداخت هزینه ورشکستگی نباشد اقدام به تصفیه اخت
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای محتوای منحصر به فرد و مرتبط است. برای جلوگیری از مجازات ها ، باید اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما حاوی محتوای سرقت شده” نیستند. علاوه بر این ، به خاطر داشته باشید که زمان در سایت” ، سرعت کلیک” و نرخ گزاف گویی” اکنون مهمتر …The post بیاموزید که چگونه SEO مانند یک حرفه ای عمل می کند appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3ePhr25
مشاهده مطلب در کانال
اهمیت سلامت روان در زندگی ما بسیار زیاد است و این بر کسی پوشیده نیست.
در وبلاگ مسیر سلامتی هم به خوبی به این موضوعات خواهم پرداخت اما دوستان عزیزم اگر سلامت روان حاصل شود دیگر دچار اختلالات روحی رواني و بیماری های رواني نخواهیم بود.
دیگر از چیزهایی که میدانیم چی هستند رنج نمیکشیم.
سلامتی روان برای ما زندگی را فراهم می کند که اصلا تجربه نکرده بودیم و انتظار نداشتیم.
امیدوارم در زندگی به سلامت روان اهمیت دهید و مطالبی که قصد به اشتراک گذاری آ
دانلودpdf کتاب بهداشت رواني احمدوند
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان بهداشت رواني - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › بهداشت-روانيTranslate this pageRating: 4 - ‎20 votesدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس بهداشت رواني :شامل 1 جزوه. . حجم فایل: 6.9 مگابایت. تعداد بازدید : 28872. براساس: بهداشت رواني نوشته: محمد علی احمدوند.دانلود کتاب بهداشت رواني دکتر محمدعلی احمدوندahmadvand-mental-health.nafasblog.comTranslate this pageدانلود کتاب بهداشت رواني احمدوند. د
وقتی دو نفر در مقابل یکدیگر مدیون باشند بین دیون آن‌ها به یکدیگر به طریقی که در مواد ذیل مقرر است تهاتر حاصل می‌شود.تهاتر، قهری است و بدون این که طرفین در این موضوع تراضی نمایند حاصل می‌گردد. بنابراین به محض این که دو نفر در مقابل یکدیگر در آن واحد مدیون شدند هر دو دین تا اندازه‌ای که با هم معادله می‌نمایند به طور تهاتر برطرف شده و طرفین به مقدار آن در مقابل یکدیگر بری می‌شوند.تهاتر فقط در مورد دو دینی حاصل می‌شود که موضوع آن‌ها از یک جنس
 
کتاب کاربرد آزمون‌های رواني (رشته روان‌شناسی) 
کتاب کاربرد آزمون‌های رواني (رشته روان‌شناسی)اثر حسن امین‌پور، حسین زارع، مرتضی ترخان بوده و چاپ 2 آن در سال 1394 توسط انتشارات دانشگاه پیام نور منتشر شده .
 
کاربرد آزمون های رواني 
کتاب کاربرد آزمون های رواني به نویسندگی حسن امین پور-حسین زارع منتشر شده توسط انتشارات پیام نور در سایت رایا موجود می باشد . نام (اامی). متن نقد و بررسی شما .
 
کاربرد آزمون های رواني - یکتامهر
کاربرد آزمون
دانلود کتاب بهداشت رواني احمدوند
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان بهداشت رواني - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › بهداشت-روانيTranslate this pageRating: 4 - ‎20 votesدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس بهداشت رواني :شامل 1 جزوه. . حجم فایل: 6.9 مگابایت. تعداد بازدید : 28872. براساس: بهداشت رواني نوشته: محمد علی احمدوند.دانلود کتاب بهداشت رواني دکتر محمدعلی احمدوندahmadvand-mental-health.nafasblog.comTranslate this pageدانلود کتاب بهداشت رواني احمدوند. دا
اعدادی بر 2 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها  0 ،2  ،4 ،6  و 8 باشند.
اعدادی بر 3 بخش پذیرند که  مجموع ارقام آن ها بر 3 بخش پذیر باشند.
اعدادی بر 4 بخش پذیرند که   2 رقم سمت راست آن ها بر  چهار بخش پذیر باشند
اعدادی بر 5 بخش پذیرند که رقم یکان آن ها  0 یا  5 باشند .
اعدادی بر 6 بخش پذیرند که هم بر2 وهم بر 3 بخش پذیر ند.
 اعدادی بر 7 بخشپذیرند که رقم یکان آنها را  2 برابر کرده ازبقیه ارقام کم کنیم و این عمل را ادامه می دهیم تا حاصل بر 7بخشپذیر باشد.
اعدادی بر 8 بخ
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی اصغر یوسف نژاد پلیس  سیال در کمیسیون شورای اسلامی با اشاره به نشست باشگاه امتزاج بودجه سال ۹۹ گفت: در  این نشست ادامه تبصره های لایحه بودجه سال ۹۹ مورد بررسی استراحت گرفت که این بررسی ها مصوباتی را نیز به همراه داشت. وی افزود: اعضای کانون امتزاج در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در نشست خود مصوب کردند که درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما انشعاب شود. مباش
همسران! از هم انتقاد نکنید
ده سال پیش، کتاب نبرد بی‌برنده» را نوشتم. چکیده آن کتاب این است: همسران! با هم مجادله نکنید.»پس از آن، در کتاب فرهنگ خانواده» نوشتم: همسران! از هم عیب‌جویی نکنید.»پس از آن، در درس‌ها و مشاوره‌ها گفتم: همسران! برای هم استدلال نکنید.» اکنون می‌گویم: همسران! از هم انتقاد هم‌ نکنید.»انتقاد، انتقاد می‌آورد، همان‌گونه که جدل، جدل می‌آورد. عیب‌جویی، عیب‌جویی می‌آورد. استدلال، استدلال می‌آورد. این‌ها همه، گل
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود رایگان آسیب شناسی رواني ۱
دانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس آسیب شناسی رواني ۱ :شامل 1 جزوه. . بهم بگه تیترصفحه ۶۳ از فصل دو وتیتر صفحه ۱۱۴از فصل سه کتاب آسیب رواني ۱ چیه.
 
 
Download خلاصه کتاب آسیب شناسی رواني.pdf
خلاصه کتاب آسیب شناسی رواني.pdf. To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a modern web browser · ارسال گزارش تخلف. ۷۶۹ k : .
 
دانلود رایگان خلاصه کتاب آسیب شناسی رواني هال
بانک مرکزی اعلام کرد:پیرو اطلاعیه ۱۳۹۸.۰۳.۰۱ و به دنبال اام صادرکنندگان از روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود به چرخه اقتصادی کشور، به اطلاع می‌رساند مطابق با تصمیمات کمیته موضوع ماده ۲» مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی» ابلاغی طی نامه شماره ۹۷۴۰۵ مورخ ۱۳۹۷.۰۷.۲۳بسته تی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۱۳۹۸ و نحوه رفع تعهدات ارز صادراتی سال ۱۳۹۷ صادرکنندگان» برای سال ۱۳۹۹ تمدید شده است، به
‏بزرگداشت کارگر از طریق جمله‌سازی با دو کلمۀ کار و کارگر حاصل نخواهد شد. اصلاح قوانین با هدف تسهیل شرایط کسب‌و‌کار و همچنین نظارت دقیق و مؤثر بر حسن اجرای قانون مهم‌ترین وظیفۀ قانون‌گذاران برای بزرگداشت مقام کارگران عزیز و شریف است. ‎#روز_کارگر
در پیش بیدردان چرا فریاد بی حاصل کنم
گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم
در پرده سوزم همچو گل در سینه جوشم همچو مل
من شمع رسوا نیستم تا گریه در محفل کنم
اول کنم اندیشه ای تا برگزینم پیشه ای
آخر به یک پیمانه می اندیشه را باطل کنم
زآن رو ستانم جام را آن مایه آرام را
تا خویشتن را لحظه ای از خویشتن غافل کنم
از گل شنیدم بوی او مستانه رفتم سوی او
تا چون غبار کوی او در کوی جان منزل کنم
روشنگری افلاکیم چون آفتاب از پاکیم
خاکی نیم تا خویش را سرگرم آب و گ
یافتم جایی که خوابیدن خوش استحاصل تَکرار را چیدن خوش است حرف بی خود می زند شفافیتبر سر خوان اند و بلعیدن خوش است عکس سلفی ابتدای راه بود پای آن ها لایک کوبیدن خوش است مثل تضمین است امضای کریتیترهای شاذ چاپیدن خوش است چون خریت آرکاییک و خز استپس به جایش لفظ شرقیدن خوش استگر که سوزانده بخاری بچه ایبی خیالش چانه خاریدن خوش استوزن چادر درد دارد پس از آنسود بردن بعد، نالیدن خوش استچون نظارت روی ورزش لازم استدر تب فوتبال روسیدن خوش استبی خیال گاز
وقتی تو باشی ؛ زندگی برايم زیباست ؛ عاشقی برايم با معناست !وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برايم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها