نتایج جستجو برای عبارت :

مشاوران فروش دکترخلخالی

قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
تعاریف
مشاوران گروه فروش: هر مشاور فروش می‌تواند هر یک از خریداران خود را که تمایل دارند به عنوان مشاور فروش همکاری نمایند به عنوان زیر مجموعه خود معرفی نموده و پس از پذیرش آنها از سوی شرکت یک گروه فروش ایجاد نماید. این فرایند می‌تواند توسط هر یک از مشاوران فروش جدید نیز انجام شود و در نتیجه آن یک گروه مشاوران فروش چند سطحی ایجاد شده که هر سطح آن زیر مجموعه‌ای از سطح پیشین خود محسوب شود.
 
 
با خرید و معرفی افر
دانلود مجموعه سوالات مشاوران حقوقی
 
این مجموعه به مدت دو روز رایگان در سایت بازارچه تحقیقاتی  ارائه می شود 
این مجموعه شامل دو بخش می باشد 
بخش اول شامل سوالات گذشته مشاوران حقوقی یعنی سالهای 80 تا 96

سوالات 
پاسخ نامه 
سوال

سوالات مشاوران حقوقی 80 
دارد
160 سوال

سوالات مشاوران حقوقی 81
دارد
160 سوال

سوالات مشاوران حقوقی 82
دارد
160 سوال

سوالات مشاوران حقوقی 83
دارد
160 سوال

سوالات مشاوران حقوقی 83
دارد
135 سوال

سوالات مشاوران حقوقی 84
دارد
135 سوال

فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در کرج | فروش اسکوپ سنگ در تبریز | فروش اسکوپ سنگ در ارومیه | فروش اسکوپ سنگ در اردبیل | فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در اصفهان | فروش اسکوپ سنگ در ایلام | فروش اسکوپ سنگ در بوشهر | فروش اسکوپ سنگ در شهرکرد | فروش اسکوپ سنگ در بیرجند | فروش اسکوپ سنگ در مشهد | فروش اسکوپ سنگ در بجنورد | فروش اسکوپ سنگ در اهواز | فروش اسکوپ سنگ در زنجان | فروش اسکوپ سنگ در سمنان | فروش اسکوپ سنگ در زاهدان | فروش اسکوپ سنگ
قوانین و مقررات شرکت تکسو
 
حقوق، تعهدات و مقررات مربوط به مشاوران
بند بیست و پنجم- علاوه بر مقررات عمومی خاص مشاوران، مقررات ذیل نیز باید توسط مشاوران وقتی به رده مدیر ارتقا پیدا کنند، رعایت شود. تخطی از  هر یک از قوانین ذیل می تواند موجب از دست دادن بلادرنگ رده، پاداش و جوایز نقدی شود و حتی به فسخ این قرارداد و عضویت بیانجامد.
 
مدیر باید به مشاوران گروه فروش خود خدمات ذیل را ارایه دهد:
1- کمک، راهنمایی و ایجاد انگیزه برای گروه فروش.
2- برپا
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
تعاریف
طرح سود دهی(پلن درآمد زایی):  طرحی است که برای محاسبه و پرداخت درصد مشاوران فروش بابت فروش محصولات (فروش شخصی مشاور فروش) و مجموع عملیات جذب، آموزش، مدیریت و راهبری گروه فروش زیر مجموعه خود، در نظر گرفته شده است.
جزییات طرح سود دهی تحت عناوین شیوه تخصیص سود یا پاداش از طریق منابع انتشار شرکت در دسترس مشاوران قرار می‌گیرد. نحوه تنظیم، شیوه اجرا و ابزارهای اطلاع رسانی این طرح‌ها متغیر است؛ به این معنا که مم
 

خرید و فروش انواع کابین های آسانسور ۴ نفره ۵ نفره ۶ نفره و در انواع و اقسام سایزها و مدلهای مختلف و تولیدات این کابینه و عکس کابین آسانسور در سایت ما موجود می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فنی و مشاوران فروش ما میتوانید ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند 
ادامه مطلب
قوانین و مقررات شرکت تکسو
 
حقوق، تعهدات و مقررات مربوط به مشاوران:
بند بیست و سوم- مشاور فروش مکلف است از هرگونه تبلیغات منفی، توهین، شایعه پراکنی و افترا که منجر به ورود خسارت به مشاوران فروش دیگر و یا شهرت تجاری شرکت گردد، خودداری نماید. در این صورت مسوول خسارات وارده به شرکت خواهد بود.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
بانک سوالات آزمون مشاوران فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کشور-بخش عمومی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 5649قیمت: 99900 تومانبخشی از متن:پکیج تضمین شده قبولی در آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور در سال جاریشامل:پاسخنامه بانک سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات(مشاوران حقیقی رتبه 3)سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-بخش عمومی
پشتیانی شبانه روزی با واتساپ-تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی تحت شماره:09219516256
کل
بانک سوالات آزمون مشاوران فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته نرم افزار فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 10771قیمت: 99900 تومانبخشی از متن:پکیج تضمین شده قبولی در آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور در سال جاریشامل:پاسخنامه بانک سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات(مشاوران حقیقی رتبه 3)سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته نرم افزار*پشتیانی شبانه روزی با واتساپ-تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی تحت شمار
بانک سوالات آزمون مشاوران فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته سخت افزار فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 3064قیمت: 99900 تومانبخشی از متن:پکیج تضمین شده قبولی در آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور در سال جاریشامل:پاسخنامه بانک سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات(مشاوران حقیقی رتبه 3)سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته سخت افزار
پشتیانی شبانه روزی با واتساپ-تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی تحت شماره
بانک سوالات آزمون مشاوران فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته شبکه و اینترنت فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 40702قیمت: 99900 تومانبخشی از متن:پکیج تضمین شده قبولی در آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور در سال جاریشامل:پاسخنامه بانک سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات(مشاوران حقیقی رتبه 3)سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته شبکه و اینترنت
پشتیانی شبانه روزی با واتساپ-تلگرام و سایر شبکه های اجتماع
بانک سوالات آزمون مشاوران فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته مدیریت و آموزش مشاوره فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 16325قیمت: 99900 تومانبخشی از متن:پکیج تضمین شده قبولی در آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور در سال جاریشامل:پاسخنامه بانک سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات(مشاوران حقیقی رتبه 3)سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-رشته مدیریت و آموزش مشاوره
پشتیانی شبانه روزی با واتساپ-تلگرام و سایر ش
 
طرح درآمدزایی شرکت تکسو 
 
پاداش ماهیانه :
%5 از ارزش فروش شرکت بین مشاوران فروشی که در ماه دارای حداقل ۳ شاخه 1200 امتیازی(۱ RC ) و یا ۳ شاخه 4000 امتیازی( ۴ RC ) باشند بر حسب امتیاز پاداش (RC) هر رده تقسیم می شود.
نکته: برای ۳ شاخه 1200 امتیازی با اضافه شدن هر شاخه 1200 امتیازی یک RC اضافه خواهد شد تا 5 RC برای ۳ شاخه 4000 امتیازی با اضافه شدن هر شاخه 4000 امتیازی یک RC اضافه خواهد شد تا 8 RC
 
%8 از ارزش فروش شرکت بین مشاوران فروشی که در ماه واجد شرایط دو شاخه جداشونده
مشاور تبلیغاتی
عنوانی آشنا در کشورهای صنعتی جهان و عنوانی جدید در بین شرکت های تجاری ایران
مشاور
تبلیغاتی عنوانی است جدید در زمینه تبلیغات که می تواند بخش  بازاریابی و
فروش شرکت های مختلف را بر عهده بگیرد و فروش آنها را متحول کند.
مشاوران
تبلیغاتی در شرکت های مشاور تبلیغاتی دائما بر روی شیوه ها و روش های جدید
بازاریابی تحقیق می کنند و به روزترین و کارآمد ترین روش ها را انتخاب می
کنند. صاحبان مشاغل نیز هر روز به پیشرفت حرفه ی خود می اندیشن
مشاوره‌ی ازدواج در مرکز کانونو مشاوران به شما کمک می‌کند تا بتوانید جنبه‌های مختلفی رابطه را مد نظر قرار داده و تصمیمی عقلانی و منطقی بگیرید. هر فردی ممکن است در طی فرایند ازدواج منطق را کنار گذاشته  و بر اساس هیجان و عاطفه تصمیم بگیرد تا جایی که واضح ترین مشکلات هم از دید چشمانش پنهان بمانند. مشاوران ازدواج در مرکز کانون مشاوران با تجربه چندین و چند ساله در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب و بهترین شروع را برای خود رقم
چرا فینال (امتحان نهایی) بخوانیم؟
این کتاب ها با هدف پاسخگویی به مباحث ریز سوال های امتحانی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و موفقیت در کنکور 98، ویژه داوطلبان کنکور طراحی شده است.
از جمله ویژگی های این کتاب ها، طراحی امتحان های 20 نمره ای و درس به درس در سه سطح مختلف (متوسط، دشوار1 و دشوار2) می باشد.
با کتاب های فینال مشاوران، دانش آموزان به راحتی می توانند از خودشان امتحان بگیرند.
دانش آموزان عزیز می توانند از همین الان برای امتحان نهایی با کتاب
پرسشنامه سنجش و ارزیابی مشاوران
دانلود پرسشنامه سنجش و ارزیابی مشاوران، در قالب فایل word، شامل 22 پرسش. هدف این پرسشنامه، ارزیابی نگرش دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش مشاوران تحصیلی در مدارس است. این پرسشنامه سه مولفه تحصیلی، شغلی و روانی را مورد ارزیابی قرار می دهد.
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون مشاوران خانواده از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و همزمان با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بر روی سایت قرار می گیرد . کسانی که می خواهند در این آزمون شرکت کنند ابتدا باید با مطالعه دفترچه ثبت نام ، اطلاعات لازم را کسب کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1906/دفترچه-ثبت-نام-آزمون-م
معرفی شرکت تکسو 
 
تفاوت ما، در میزان اهمیتی است که به سازمان و همکارانمان می دهیم. در کنار هم بودن، و از سختی ها و موفقیت ها؛ یادگرفتن، ویژگی برتر مشاوران فروش موفق سازمان است. فروش و بازاریابی کاری بسیار پیچیده و تخصصی است. تلفیقی از چند حوزه و رشته و البته تجربه مستقیم فروش.
برای یادگیری و پیشرفت در فروش، هیچ عامل مانند دسترسی به یک گروه متعهد و حرفه ای نمی تواند راه آموزش را برای شما آسان کند.
مدیران و مشاوران موفق فروش تکسو، به همراه تیم ق
چرا فینال (امتحان نهایی) بخوانیم؟
این کتاب ها با هدف پاسخگویی به مباحث ریز سوال های امتحانی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و موفقیت در کنکور سراسری، ویژه داوطلبان کنکور طراحی شده است.
از جمله ویژگی های این کتاب ها، طراحی امتحان های 20 نمره ای و درس به درس در سه سطح مختلف (متوسط، دشوار1 و دشوار2) می باشد.
با کتاب های فینال مشاوران، دانش آموزان به راحتی می توانند از خودشان امتحان بگیرند.
دانش آموزان عزیز می توانند از همین الان برای امتحان نهایی با
انتخاب بهترین سیستم پرداخت پاداش در بازاریابی شبکه ای یا فروش مستقیم، کار ساده‌ای نیست. در سراسر جهان و به فراخور آن در کشورمان ایران، چندین پلن پرداخت پاداش رایج وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا این پلن‌ها را تحلیل و بررسی کرده و بهترین پلن بازاریابی شبکه ای را به شما معرفی کنیم.
نحوه عملکرد پلن بازاریابی شبکه ای پله‌ای
پلن پرداخت پاداش پله‌ای را به عنوان یک پلن مجزا یا درون یک پلن دیگر در نظر می‌گیرند. بیشتر شرکت‌های بازاریابی شب
چرا فینال (امتحان نهایی) بخوانیم؟
این کتاب ها با هدف پاسخگویی به مباحث ریز سوال های امتحانی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و موفقیت در کنکور سراسری، ویژه داوطلبان کنکور طراحی شده است.
از جمله ویژگی های این کتاب ها، طراحی امتحان های 20 نمره ای و درس به درس در سه سطح مختلف (متوسط، دشوار1 و دشوار2) می باشد.
با کتاب های فینال مشاوران، دانش آموزان به راحتی می توانند از خودشان امتحان بگیرند.
دانش آموزان عزیز می توانند از همین الان برای امتحان نهایی با
مجموعه روش‌های افزایش مشتری مشاوران، مربیان و کوچ‌ها
 
لینک خرید
 
نام کتاب: مجموعه روش‌های افزایش مشتریِ مشاوران، مربیان و کوچ‌ها
تعدادکلمات با نیم‌فاصله:7153 کلمه
حجم فایل: 1.27 مگابایت
کد محصول: F04
تاریخ انتشار : 10 آذر 1398
 
ادامه مطلب
د
درباره‌ی کتاب روانشناسی جامع کنکور 98  انتشارات مشاوران:

این کتاب هم راستا با تغییر رویکرد نظام جدید آموزش و پرورش تالیف شده است.
 کتاب مذکور مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.
این کتاب در فهرستگان رشد (فهرستگان منابع آموزشی و تربیتی رشد برای دوره‌ی دوم متوسطه) موجود می‌باشد.
 کتاب پیش رو اولین و تنهاترین کتاب روانشناسی نظام جدید در علوم انسانی می‌باشد.
در کتاب مشاوران، آزمون جامع از مطالب کتاب درسی ارائه شده است.
در این کتاب، آزم
به نام او که همه هستی از اوست
مشاور مدیریت
اصول مشاوره مدیریت
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره مدیریت
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران
مدیریت، تشخیص بیماری های مدیریت ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی
فروش ویژه راهبند 
نصب راهبند 
قیمت راهبند 
انواع راهبند 
راهبند بازویی کردستان 
راهبند اتوماتیک کردستان 
سیستم کنترل تردد کردستان 
کنترل تردد کردستان 
انواع سیستم کنترل تردد کردستان 
فروش راهبند بازویی 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش :09130520455
https://hhssoc.com/
انتشارات مشاوران آموزش به عنوان ناشر
تخصصی علوم انسانی (مشاوران انسانی ها) توانسته است در چند سال اخیر در مقطع دوم متوسطه به
عنوان یکی از پرافتخار ترین ناشرین کمک آموزشی در رشتۀ علوم انسانی و دروس عمومی باشد.
 این انتشارات
با تیمی مجرب، توانمند، علمی و کار آموزده که دانش‌آموختۀ دانشگاه های
معتبر می‌باشند توانسته است به دانش‌آموزان زیادی کمک کند که در کنکور علوم
انسانی به مؤفقیت برسند و در دانشگاه‌های معتبر کشور مشغول به تحصیل شوند.
ک
به استناد سایت آیین دادرسی دینا دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از افتتاح دادسرای انتظامی وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ۱۶ استان کشور به صورت ویدئوکنفرانسی خبر داد . برای مشاهده جزئیات افتتاح دادسرای انتظامی وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در 16 استان کشور به صورت ویدئو کنفرانسی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/51/افتتاح-دادسرای-انتظام
سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zipحجم فایل: 20683قیمت: 14900 تومانبخشی از متن:سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kingsسکه رایگان Quiz of Kings کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟ با دوستات مسابقه بده و نشون بده تو بهتری، وارد لیست بهترین بازیکنای ایران شو، در عین حال اطلاعاتتم بالا ببر هر مسابقه ۶ مرحل
در انتخاب مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس بازاریابی، مشاور بازاریابی دقت کنید در انتخاب مدرس و مشاور خود دقت کنید.
چند نکته در مورد انتخاب مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش برند و مدیریت
1- یک جمله است که می گوید ((در رفاقت مراقب آدم های تازه به دوران رسیده باشید به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نمی دهند))
من این جمله را به این شکل نیز تفسیر می کنم که در انتخاب مشاور و مدرس مراقب آدم های تازه به دوران رسیده باشید مراقب کسانی که به تازگی فقط با تبلیغا
وبلاگ آنلاین محتوا ثمره‌ی سال‌ها نیاز به وجود مطالب واقعا کاربردی و تخصصصی در زمینه‌ی افزایش مهارت‌های مختلف مشاوران و مربیان محترم بیزنس‌های متفاوت است.
در وبلاگ آنلاین محتوا به چه مسائلی بیشتر خواهیم پرداخت؟
اغلب مطالب وبلاگ آنلاین محتوا ثمره‌ی سال‌ها تجربه و کار شبانه‌روزی در زمینه‌ی تولید محتوای تخصصی برای مربیان و مشاوران بیزنس‌های مختلف است و این رَوند همچنان ادامه خواهد داشت.
در وبلاگ آنلاین محتوا مقالاتی به‌روز درباره‌
همۀ تلاش ما از مدیریت و روش‌های آن، فروش بیشتر است.تمامی ابزارهای کمک‌رسان به مدیریت، برای حفظ فروش و افزایش آن است.کلیۀ مفاهیم مدیریتی اگر منجر به حفظ فروش و افزایش آن نگردد، در اجرای مدیریت کاملاً غیراثربخش و بی‌معناست!
نمونه سوالات مشاوران حقوقی

این فایل تا 3 روز آینده رایگان میباشد .
دانلود رایگان نمونه سوالات مشاوران حقوقی


 نمونه سوالات مشاوران حقوقی سوالات و یا پاسخنامه آزمون مشاوران حقوقی در دوره های گذشته به صورت رسمی منتشر نشده است، در صورتی که در این دوره سوالات و یا پاسخنامه ای از سوی . سوالات آزمون مشاوران 96 سوالات آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه 1396 و دانلود دفترچه سوالات آزمون . سوالات و یا پاسخنامه آزمون مشاوران حقوقی در دوره های گذشته به صو
مشاوره روانشناسی تلفنی یکی از خدماتی است که مرکز کانون مشاوران با همکاری جمعی از متخصصین با تجربه در حوزه های مختلف روانشناسی برای مراجعان در نظر گرفته است. مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری نیاز به مهارت های ویژه ای دارد. کانون مشاوران با تجربه چندین ساله در این زمینه می توانند شما را در هر زمینه ای راهنمایی بکنند. 
برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 
من
لیست آگهی های خرید کارخانه و فروش کارخانه
چنانچه نیازمند خرید کارخانه و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهران با قیمت مناسب هستید با مشاور املاک صنعتی غلامی تماس بگیرید.
لیست خرید کارخانه ارزان قیمت و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهران را می توانید در انتها مشاهده کنید. بهترین نرخ فروش کارخانه و خرید کارخانه ارزان و قیمت مناسب را در سایت ما میتوانید مشاهده کنید. جدیدترین آگهی های خرید و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهر
لیست آگهی های خرید کارخانه و فروش کارخانه
چنانچه نیازمند خرید کارخانه و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهران با قیمت مناسب هستید با مشاور املاک صنعتی غلامی تماس بگیرید.
لیست خرید کارخانه ارزان قیمت و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهران را می توانید در انتها مشاهده کنید. بهترین نرخ فروش کارخانه و خرید کارخانه ارزان و قیمت مناسب را در سایت ما میتوانید مشاهده کنید. جدیدترین آگهی های خرید و فروش کارخانه در شهرک های صنعتی استان تهر
حس میکنم خودم باید بلند بشم
خودم باید سد رو بشکنم
خودم باید به خودم غلبه کنم
حس میکنم هیچ آدم دیگه‌ای حتی مشاور و روانشناس و روانپزشک نمیتونن کمکی کنن همونطور که تجربه کردم
ولی میترسم
از دوباره شکست خوردن میترسم
از نبودن یه انگیزه‌ی دائمی میترسم
از اینکه دوباره جوگیر شده باشم و بخوام تاوان بدم میترسم
واسه‌ی من سخت شده
بلند شدن و یاعلی گفتن سخت شده
اینکه با افتادن بعدی بی‌ایمان تر از الان باشم سخته
میترسم دوباره زمین بخورم و اون وقت افت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها