نتایج جستجو برای عبارت :

مساجد کانون امن محلاتgo

 مراسم رونمایی از لوگوی فهما» در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که از صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) آغاز بکار کرد، رونمایی شد.  فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است که لوگوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد بود.
**لوگوی جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد***
پولاد بیان کرد: در راستای ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته وحدت و هفته کتاب تمامی کتابخانه های مساجد اهل سنت توسط این ستاد در بوشهر تجهیز می شود.
به گزارش  شریعت نیوز ، به نقل از خبرگزاری شبستان،علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز چهارشنبه (22 آبان) در  بوشهر با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه  اظهار داشت: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید بر
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
یامن له الدنیا والاخره
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: تلاوت قرآن کریم به مدت ۴۰ شب همراه با سخنرانی مداحی و سوگواری با بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی در مساجد اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.


ادامه مطلب
به گزارش کانون فرهنگی هنری عمار مسجد پنج تن آل عبا کوی آیت الله غفاری : کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ، ویژه کانون های فرهنگی هنری بندرعباس با موضوع محرم برگزار میگردد. این کارگاه با همکاری سازمان فضای سراج ، کانون فرهنگی هنری عمار ، و دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار میگردد.این کارگاه با حضور بیش از ۷۰ نفر از مسئولین فضای مجازی و رسانه ی کانون های فرهنگی هنری شهرستان بندرعباس با محوریت کانون شاخص فضای مجازی رسانه (کانون فرهنگی هنری عما
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت ی وجود داشته باشد اما ی کاری نشود، گف
سعید پریشان توندری مدیر کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد از برگزاری جلسه توجیهی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان های خلیل آباد و بردسکن  در شهرستان خلیل آباد خبر داد.
توندری با بیان اینکه اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی ، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی ، ی و غیره موثر است افزود : جلسه توجیهی با حضور کارشناسان استانی ، مدیران ، رابطان  خواهر و برادر کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد و بردسکن در مورخه 1398/03/26 ساعت
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گنایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
 علی توکلی  با اشاره به ظرفیت قابل توجه کانون‌های مساجداین شهرستان در هدایتگری جامعه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان کاشمر در مقابله با این بیماری برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.
 
علی توکلی » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد نمایندگی خبرگزاری شبستان، در کاشمر با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان 
پریشان
توندری گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد
شهرستان خلیل آباد همزمان با دهه کرامت با هدف شناسایی و کشف استعداد های
نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می شود.












سعید پریشان توندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان
در مشهد ضمن تبریک دهه پر خیر و با برکت کرامت از برگزاری مسابقا
شعار امسال این دهه، مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب»
انتخاب‌شده است. بر این اساس روز‌های این دهه با توجه به مناسبت‌های پیش رو
و اولویت‌های فرهنگی کشور و همچنین فعال شدن مساجد در کارکرد‌های اجتماعی
نامگذاری شده است.
براساس این گزارش، عناوین دهه تکریم و تعظیم مساجد به ترتیب مسجد،
زمینه‌ساز رونق تولید»، مسجد، پیشتاز در تحقق گام دوم انقلاب»، مسجد،
کانون مهرورزی و نشاط معنوی»، مسجد، محور اتحاد و همبستگی»، مسجد، بستر
تر
از کلیه مشاورین و روانشناسان در سطح استان مازندران جهت همکاری در زمینه های آموزش و مشاوره دعوت به عمل میآید.
رشته های گرایش های تحصیلی(مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) ؛ روانشناسی بالینی ؛ روانشناسی عمومی ؛ روانشناسی شخصیت ؛ روانشناسی تربیتی ؛ مشاوره خانواده ؛ روانشناسی اسلامی ؛ روانشناسی مثبت نگر ؛ روان سنجی ؛ علوم تربیتی ؛ علوم اجتماعی ؛ جامعه شناسی ؛ فلسفه اسلامی
مدارک موردنیاز: کپی کارت ملی (یک سری) ؛ کپی شناسنامه (تمام صفحات، یک
http://masjednama.ir  مسجد نما 
http://sobooh.net/fa/  سبوح
http://morabbee.ir/  مربی
http://b-behesht.ir/   بچه های بهشت
http://bakhshidam.ir.domains.blog.ir/ همسران فاطمی
http://tarbiateslami.com/dp/  مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی
انشاله مفید واقع گردد. 
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد
http://masjednama.ir  مسجد نما 
http://sobooh.net/fa/  سبوح
http://morabbee.ir/  مربی
http://b-behesht.ir/   بچه های بهشت
http://bakhshidam.ir.domains.blog.ir/ همسران فاطمی
http://tarbiateslami.com/dp/  مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی
انشاله مفید واقع گردد. 
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد
در پی کسب مقام اول نشریه بانگ سحر از کانون شاه خراسان روستای زیارت دشتستان در جشنواره کشوری خبرآباد،طی مراسمی از کانون شاه خراسان تقدیر شد.
نخستین جشنواره ملی نشریات و رسانه های مجازی روستا های کشور به میزبانی استان مرکزی با معرفی و تقدیر از کانون های برتر در حضور :
استاندار محترم استان مرکزی
دکتر جندقیان معاون محترم دهیاری های سازمان دهیاری های کشور 
حجت الاسلام دکتر ارزانی مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و . در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
حضور نوجوانان و جوانان در مساجد به توسعه فعالیت های قرآنی کمک می کند صفاری سامانی نقش کانون های مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی را موثر دانست گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یکی از عوامل توسعه فعالیت های قرآنی در جامعه است.
 
 
 
به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رضا صفاری سامانی» در جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی که با حضور اعضای فعال کانون در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری فعالیت های فرهنگی ه
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب .
ادامه مطلب
مدیران محترم کانون
باسلام وتبریک دهه کرامت
باستحضار می رساند با توجه به حمایت ستاد عالی از ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون شما از طریق رصد سامانه سجا شایسته است در اسرع وقت نسبت به ثبت برنامه ها ، کلاسها و کارگاههای پیش بینی شده در ایام تابستان 98 در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد اقدام نمایید.
ضمنا با اطلاع می رساند کانونهایی که فاقد کامپیوتر و اینترنت می باشد از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب جهت ثبت برنامه ها به دفتر کانون معین واقع
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
رضا صفاری سامانی» امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: ایستگاه های مشاوره و کاروان های کرامت با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کودکان، نوجوانان و جوانان به همت اعضای کانون در شهر سامان برگزار شد.

 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان در ادامه افزود: ایستگاه های فرهنگی مانند غرفه کودک و نوجوان، ایستگاه های صلواتی و پذیرایی و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه های ایستگاه کریمانه» در
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه اامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
فایل دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
دانلود فایل دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
عنوان فایل : دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 صنام فایل : دستور زبان فضا، در معماری مس
 
سلام علیکم.
کانون فرهنگی تربیتی هزاردستان، اولین کانون غیردولتی تحت نظارت آموزش و پرورش در شهرستان ساری از تاریخ اسفند 1398 آغاز به کار نمود. این کانون به عنوان مکانی امن جهت تربیت شهروندانی هنرمند و هنردوست اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف هنری، ادبی و تربیتی نموده است. همراهی دانش‌آموزان عزیز و فرهیخته در این مسیر همواره موجب دلگرمی تیم کانون گردیده 
 است. در پست‌های بعد رشته‌های مختلف دایر در کانون به طور مختصر معرفی خواهدشد.
با سپاس
حجت الاسلام همت پور، با حضور در شهرستان اندیکا با امام جمعه و مدیران کانون های مساجد این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز ، حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با حضور در شهرستان اندیکا، با امام جمعه، ائمه جماعات و مدیران حوزه های علمیه و کانون های فرهنگی هنری دیدار کرد.
 
حجت الاسلام سید اکبر »، در این دیدار در خصوص فعالیت های کانون های مساجد و مسائل فرهنگی شهرستان مطالبی ارا
حجت‌الاسلام  نوری  از فرهنگ‌سازی احیاء شب نیمه شعبان در مساجدروستای قوژد خبر داد و
گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این روستا به
مناسبت شب نیمه شعبان، احیاء این شب در مسجذ جامع روستا بود .
ادامه مطلب
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
#جهاد ادامه دارد .
تلاش های جهاد گران در ایستگاه سلامت وروردی روستا طرح غربالگری و مه پاشی ، ضدعفونی وسایل نقلیه توسط برادران  بسیجی  جوان و نوجوان پایگاه های ثارالله و امام علی ع در گروه جهادی شهید نمازی حوزه مالک اشتر و اعضای کانون های مساجد نورالثقلین و همای رحمت مساجد جامع و امیر المومنین ع روستا برای سلامت همشهریان و همولایتی های عزیزمان در حال انجام می باشد .
ادامه مطلب
طرح اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار می شودصفاری سامانی از برگزاری طرح اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان خبر داد و گفت: این طرح با موضوع تربیت و تقویت بنیه فکری، معنوی و رفتاری نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
 
رضا صفاری سامانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح اتصال دانش آموزان به مسجد» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی
اولین جلسه علاقمندان و داوطلبان عضویت در کانون های علمی مدرسه امام حسن مجتبی علیه السلام روز دوشنبه 13 اسفند 1397 در حسنیه مدرسه برگزار شد.
در اسن جلسه معاون محترم پژوهش، حجت الاسلام مینایی ، ضمن تبیین فعالیت کانون ها و بیان فواید شرکت در آن، از طلاب خواست در حد توان و علاقه خود در کانون ها شرکت نمایند. در کانون ها ضمن انجام کار گروهی و ظهور نبوغ و استعداد و خودباوری، سابقه پژوهشی فراه شده و از منافع معنوی و مادی آن بهره مند خواهند شد.
همچنین،
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
باسلام جلسه مسئول معین حجت الاسلام روح الله رجبی با مسئول کانون امام رضا (ع) و بانی و هیات امنا و فرمانده پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی روز پنجشنبه مورخ 1398/02/05 راس ساعت 19 در مسجد امیرالمومنین ع برگزار می گردد.
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
ماهنامه شماره 1 کانون فرهنگی چکاد به نام شعر از زبان اقوام شامل:شعر طنز فارسی،شعر با زبان ترکی و گویش بختیاری،لری و لکی در هفته اول آذر در سطح دانشگاه توزیع خواهد شد.
دانلود ماهنامه آبان ماه کانون فرهنگی چکاد
سرپرست محترم معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از کانون بازدید بعمل آورد. در این بازدید ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتها ارائه و در ادامه ، از کلاس آموزش رایانه و همچنین گروه سرود کانون که در حال تمرین و آماده سازی سرود جهت اجرا در مراسم یوم الله 22 بهمن بودند نیز بازدید بعمل آمد.
به دلیل مشغله کااری مدیر وبسایت کانون هواداران این کانون  درصدد است تا بر اساس نیاز یک یا دو نویسنده حرفه ای مطالب استخدام نماید.
شرایط: 1- ااما دورتموندی بودن فرد متاقضی و نیز آشنایی کامل به اصول وبلاگ نویسی.
2- متعهد بودن درقبال خط مشئ کلی کانون هواداران. 
3- رعایت تمامی موازین اخلاقی و ورزشی در هنگام ارسال تمامی پست ها و مطالب وبسایت.
4- رعایت تمامی دستورات کلی مدیر وبسایت.
5- (مدیریت وبسایت کانون هواداران درقبال انجام کارهای ذکر شده هیچ پول
کانون علمی کلام و عقاید اسلامی مدرسه روز دوشنبه ۲۰ اسفند 1397 در حسینیه مدرسه برگزار شد.
استاد حجت الاسلام والمسلمین غزلاوی، راهنمای کانون و آقای مرادپور بعنوان دبیر تعیین شد. مقرر شد برای جلسه آینده اعضا ضمن ارائه طرح و برنامه، نسبت به رشد کمّی و کیفی کانون پیشنهاد ارائه و تلاش نمایند.
دریافت
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
میگه درسته سر بیت المقدس ایقد پافشاری بکنند و بکنیم؟! شهید بدند و شهید بدیم؟!
میخونم :
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللّهِ. 114 بقره-
اینکه چطور پاشون تو فلسطین باز شد بماند
اینکه غاصبند یا مالکند جای خود
جاهایی اما در عالم هست که مال خداست، نه مال هیچ حکومت و دولتی.
مساجد به حکم آیات و روایات اینچنینند و در این بین مسجدالاقصی جایگاه ویژه خودش رو داره
خداوند در خصوص مساجد دستور داده که اگر کسانی سعی در خرابی اونها داشتن - با بیل و
 
جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اجرایی
کانون های هلال احمر دانشگاه های استان قم با عنوان حلقه اولی ها» و با
حضور کارشناس کانون دانشجویی، دبیر مجمع دانشجویی و افراد باسابقه قدیمی
کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز عصر امروز ریاست محترم امور مساجد استان البرز با رئیس جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام سعید ضمن خوش آمدگویی و تبریک مسئولیت جدید حجت الاسلام مهدی ولایی به بیان راهبرد عملیاتی سه ساله امور مساجد پرداختند و به تبیین راهبردها و افق های پیش روی مرکز و کارهای در دست اقدام اشاره نمودند.
گفتنی است این اولین دیدار حجت الاسلام علیرضا سعیدی با حج
کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، جزئیات اخبار امروز به شرح زیر است: * شب شکرگذاری امسال نیز متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود. طبق اعلام مرکز ملی کنوانسیون کرونا ، امشب با افزایش آگاهی از مقررات بهداشتی مجدداً مساجد بازگشایی می شوند و مراسم شب قدر در زمان و مکان خاصی برگزار می شود. سازمان تبلیغات اسلامی اصرار داشته است که برای تجلیل از جشن شب قدر ، رهنمودهای صادر شده توسط سازمان ملی برای انجام کورونا باید از نزدیک دنبال شود. ت
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهای کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهای قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از ت وزارت بهداش
کتاب غذای روح بشر است . امام علی (ع)
با فرا رسیدن هفته ی کتاب و کتابخوانی ، دینی کانون نمایشگاهی از کتاب های علمی – داستانی و مذهبی مورخ 24 / 8 / 89 در سالن کانون بر پا نموده و به همین مناسبت به ثبت نامه از دانش آموزان مدارس همجوار جهت عضویت در کتابخانه کانون پرداخته و مورد استقبال قرار گرفت .
مساجد از جمله جاذبه های تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه های مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هایی مثل مسج
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و ی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
✅ جلسه هماهنگی اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در مساجد البرزکه از زیر مجموعه  برنامه یکشنبه های علوی و فاطمی است، با حضور دبیر محترم بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز حجت‌الاسلام و مسلمین فتحی،  مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج جناب آقای مهندس قاسمی، حجت الاسلام و المسلمین مهرانی معاون فرهنگی امور مساجد استان البرز و حجت الاسلام والمسلمین زارعی نژاد مسئول نهضت نهج البلاغه خوانی استان البرز برگزار شد.
کانون علمی کلام و عقاید اسلامی مدرسه روز دوشنبه ۲۰ اسفند 1397 در حسینیه مدرسه برگزار شد.
استاد حجت الاسلام والمسلمین غزلاوی، راهنمای کانون و آقای مرادپور بعنوان دبیر تعیین شد. مقرر شد برای جلسه آینده اعضا ضمن ارائه طرح و برنامه، نسبت به رشد کمّی و کیفی کانون پیشنهاد ارائه و تلاش نمایند.
رضا صفاری سامانی»به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: نشست فرهنگی با محوریت تشکیلاتی و کادرسازی بچه های مسجد» و به منظور جذب حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: اجرای برنامه های مختلف و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد نیازمند عزم جدی است که این مهم در کانون فرهنگی هنری نور سامان به خوبی در حال انجام است.
 
وی به سامانه بچه های مسجد» اشاره و ابراز
✳️السلام علیک یا صاحب امان (عج)
✳️✳️با توجه به تعطیلی هیئت های مذهبی و مساجد سطح شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بنا به پیشنهاد امام جمعه محترم و اعلام آمادگی امور مساجد و شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان دعای پر فیض ندبه این هفته
⏰ اول فروردین ماه1399 به طور همزمان راس ساعت ۶ صبح بدون حضور مؤمنین فقط از بلندگوهای مساجد شهرستان قوچان به نیابت از شهدای گرانقدر جهت تعجیل در ظهور حضرت حجة ابن الحسن (عج) و دفع بلا در آستانه تحویل س
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بندی
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
یکی از اتهامات به کانون وکلا این بوده که این نهاد مدنی انحصارطلب بوده و در تعیین تعداد کارآموز وکالت بخل ورزیده است، چنانکه همین ادعا مبنای تشکیل مرکز امور مشاورین حقوقی قوه قضاییه نیز بود.
چندی پیش نیز رییس کانون وکلای مرکز بیان کرده بودند که " انحصار جذب وکلا و گرفتن حق الوکاله های نجومی دو رمز تخریب کانون‌ها بوده است". 
ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رضا صفاری سامانی»  در حاشیه اعزام این کاروان زیارتی در شهر سامان گفت: ۴۴ نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در اردویی یک هفته ای  با همکاری پایگاه بسیج شهید بهشتی سامان به مشهد مقدس اعزام شدند.
 
 
 
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: این افراد از اعضای فعال کانون هستند که در همه برنامه ها و فعالیت های کانون به ویژه در طرح اوقات فراغت بچه های مسجد» حضور فعال
جلسه بحث و گفتگو پیرامون برگزاری مراسم عزاداری سالروز
شهادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) و سلاله پاکش حضرت
امام حسن
مجتبی (علیه السلام)، با حضور معاون امور جوانان، کارشناس کانون دانشجویی،
دبیر مجمع دانشجویی و اعضای فعال کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال
احمر استان قم برگزار شد.
ادامه مطلب
روزگاری بر مردم خواهد آمد که از قرآن جز نشانی، و از اسلام جز نامی، باقی نخواهد ماند.مسجدهای آنان در آن روزگار آبادان، اما از هدایت ویران است. مسجدنشینان و سازندگان بناهای شکوهمند مساجد بدترین مردم زمین می باشند که کانون هر فتنه و جایگاه هر گونه خطاکاری اند، هرکس از فتنه برکنار است او را به فتنه بازگردانند و هرکس که از فتنه عقب مانده او را به فتنه ها کشانند.
(نهج البلاغه/ حکمت 369 )
شاید برای مردم آن روزگار این جملات عجیب باشد اما امروز دیگر به
برگزاری طرح اوقات فراغت از اامات امروز جوانان و نوجوانان است










مسئول کانون فرهنگی هنری نور سامان بابیان
اینکه ایجاد رشته های مختلف در طرح اوقات فراغت علاقه مندان زیادی را جذب
مسجد کرده است گفت: برگزاری طرح اوقات فراغت از اامات امروز جوانان و
نوجوانان است.



رضا
صفاری سامان
 
بسمه تعالی
 
انجمن ادبی کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی بر گزار می کند:
شب شعر  انتقام سختبا حضور شاعران کشوری و‌منطقه زمان دوشنبه ۲۳دیماه ۹۸ از ساعت ۱۸مکان بیت العباس  شهر نیک آباد از کلیه شاعران منطقه تقاضا می شود اشعار خود را حداکثر تا تاریخ یکشنبه  مورخ ۲۲ دیماه به کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی  تحویل نمایند. یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:تلفن تماس ۴۶۶۵۳۲۰۴همراه ۰۹۱۳۹۱۴۰۴۵۰ 
کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا علاقه مندان برای دریافت پروانه کار کردن در حوزه وکالت باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . این آزمون هر ساله زیر نظر کانون وکلا دادگستری برگزار شده و ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1875/ثبت-نام-آزمون-وکالت-کانون-وکلا-دادگستری.html
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
ترم تابستان 98 کانون نیز پس از چند هفته تلاش و جنب و جوش و حضور بانشاط دانش آموزان عزیز به پایان رسید. مراسم اختتامیه این کلاسها در روز چهارشنبه نهم مرداد 98 در محل سالن همایشهای کانون و با حضور معاون محترم پشتیبانی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس برگزار شد.
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا علاقه مندان به ثبت نام در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ابتدا باید دفترچه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنند . ثبت نام این آزمون در مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و همزمان با شروع ثبت نام ، این دفترچه نیز بر روی سایت قرار می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1903/دفترچه-ثبت
پاورپوینت مقرنس کاری مساجد در ادوار مختلف فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 80حجم فایل: 25810قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت معماری مقرنس کاری مساجد در80 صفحه برای شما عزیران گردآوری شده است در این پاوروینت به معرفی کامل این هنر زیبا و بررسی آن در دوره های مختلف معماری پرداخته شده است
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
✅ جلسه هماهنگی اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در مساجد البرزکه از زیر مجموعه  برنامه یکشنبه های علوی و فاطمی است، با حضور دبیر محترم بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز حجت‌الاسلام و مسلمین فتحی،  مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج جناب آقای مهندس قاسمی، حجت الاسلام و المسلمین مهرانی معاون فرهنگی امور مساجد استان البرز و حجت الاسلام والمسلمین زارعی نژاد مسئول نهضت نهج البلاغه خوانی استان البرز برگزار شد.
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
 
مساجد در صدر اسلام به دلیل عهده داری کانون اصلی ارتباط مردم به ویژه فعالان جامعه، کارکردهای فراوانی در نظام اجتماعی ایفا می کردند. در عصر جدید به دلیل تفکیک ساختاری و تقسیم کار به برخی از کارکردهای اجتماعی و ی آن کمتر توجه می شود. با این حال در جریان انقلاب اسلامی ایران، مساجد نه تنها محلی برای عبادت که محلی برای فعالیت فرهنگی علیه رژیم و نظام اجتماعی حاکم تبدیل شد. با توجه به مطالب یادشده، نگارندگان برای تحلیل نقش مساجد در انقلاب اسل
اولین نشست داخلی کانون علمی فقه و اصول مدرسه، روز شنبه 18 اسفند 1397 ساعت ۱۴ با حضور حجت السلام و المسلمین استاد مظاهری برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بیان دیدگاه ها و ایده های اعضا و برنامه های پیشنهادی، برای دبیر دائمی و زمان جلسات نظرسنجی شد. بنابر این، آقای یاسین رسامی بعنوان دبیر و روزهای شنبه ساعت ۱۳:۴۵ برای برگزاری جلسات کانون طرح و تصویب شد.
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . متقاضیان باید فرم اطلاعات شخصی و مدارک درخواست شده را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند که از جمله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری می توان به عکس سه در چهار ، دانشنامه کارشناسی و کارت پایان خدمت اشاره کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری می ت
کلاس قصه گویی در مرکز کانون پرورش فکری ، با عنوان کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب ،بزرگی شتر توسط دونفر از بچه های کانون به زیبایی اجرا و برگزار گردید ودرپایان به دو نفر از کسانی که خلاصه قصه را تشریح کردند جوایزی اهدا گردیدتاریخ اجرا 1398/04/17
بسم ا
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
بسمه تعالی
 
انجمن ادبی کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی بر گزار می کند:
شب شعر  انتقام سختبا حضور شاعران کشوری و‌منطقه زمان دوشنبه ۲۳دیماه ۹۸ از ساعت ۱۸مکان بیت العباس  شهر نیک آباد از کلیه شاعران منطقه تقاضا می شود اشعار خود را حداکثر تا تاریخ یکشنبه  مورخ ۲۲ دیماه به کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی  تحویل نمایند. یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:تلفن تماس ۴۶۶۵۳۲۰۴همراه ۰۹۱۳۹۱۴۰۴۵۰ 
کانون بسیج فرهنگیان جرقویه سفلی
شهید احمد رستگار در سال 1335 متولد شد و دوران دبستان را در دبستان خیام (شهید شالباف) و دوران راهنمایی و دبیرستان را هم در دو مدرسه سعدی و شهید مصطفی خمینی اهواز گذراند. در آن سال ها در مسجد حجازی اهواز فعالیت می کرد و برای توسعه کتابخانه جعفریه این مسجد بسیار تلاش کرد. در سال های منتهی به انقلاب هم شهید احمد بسیار فعال بود و علیه رژیم پهلوی فعالیت می کرد؛ در راهپیمایی ها و تظاهرات خیابانی حضوری فعال داشت احمد رستگار به همراه جمعی از دیگر فعالا
باغستانی با بیان‌اینکه اعضای کانون شهدا مسجد جواد الائمه » در دستگیری از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت روستا در طول سال اقدامات بسیاری انجام می‌دهد، گفت: اجرای طرح رزمایش همدلی کمک مومنانه » در ماه مبارک رمضان از اقدامات این کانون در رزمایش مواسات و همدلی است.
ادامه مطلب
شهید والامقام دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی بود و در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ی فعالیت می کرد و در دوران پیش از شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد در گتوند بود. شهید تاجبخش از سال 1393به عنوان مدیرمسئول کانون  قیصر امین پور شاعر برجسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،تا پیش از شهادت فعالیت می کرد، اختلاف بین کانون و نیروهای مسجد در مدت زمان کوتاهی وجود داشت، که شهید تاجبخش با مدیریت
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
مراسم تکریم مدیر کانون در روز سه شنبه 16 مهرماه 1398 در محل سالن همایشهای کانون برگزار شد. در این آئین که معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ، رئیس اداره امورتربیتی اداره کل ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین آموزشی و پرورشی مدیریت ، تنی چند از کارشناسان مدیریت و معاونین و مربیان تربیتی مدارس شهرستان حضور داشتند از دو دهه تلاش خستگی ناپذیر آقای حسین توکلی تجلیل و آقای سید احمد حقانی ثانی بع
حجت پیربوداقی معاون فرهنگی باشگاه ۹۰ ارومیه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه ۹۰ اظهار کرد: در آینده نزدیک کارت‌های منقش به نشان ۹۰ در اختیار باشگاه قرار گرفته و عضوگیری انجام می‌شود.معاون فرهنگی باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: ساماندهی کانون هواداران با پیراهن‌ها و شال‌های یک‌دست آغاز شده و پیش از بازی با تراکتور در روز پنجم آذر ماه در جام حذفی نیز، یک برنامه مشترک با آستان قدس رضوی برای
کانون صفا با همکاری مدیریت امور مساجد و حوزه هنری استان خوزستان برگزار میکند:
دوره مقدماتی طراحی گرافیکبا تدریس: استاد .جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید
 
تاریخ برگزاری دوره: 14 الی 19 آبان ماهشهریه کلاس عکاسی مقدماتی: 150.000 تومان
 
مکان: پادادشهر، خیابان 6، نبش پیروزی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم - نمایندگی خوستان
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کانون وکلا دادگستری برای گزینش علاقه مندان ، آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت برگزار می کند . این آزمون هر ساله به طور منظم در آذر ماه برگزار می شود و اطلاع داوطلبان از زمان دقیق برگزاری برای برنامه ریزی در جهت جمع بندی و مطالعه دروس باقی مانده ضروری است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1967/زمان-برگزاری-آز
مناطق مذهبی تچک شامل مساجد و زیارت ها است شامل:
حسینیه:همان طور که در تقسیم بندی روستا ها آمد حسینیه تچک که در شه تچک است ومردم هرساله محرم بدون برق در هوای گرم به انجا میروند و۱۳ روز محرم را در انجا میگزرانند و هر ساله مردم در آنجا خرجی میدهند
میرعمربنون: این زیارت قدمگاه عمراطرف فرزند امام علی،معروف به میر عمر در میان مردم بشاگرد که زیارت اصلی در پاهتک است ،در گجگون است
مسجد تچک: مسجد تچک شامل خود مسجد امام علیهالسلام ،کتابخانه حضرت فاطمه
مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در تدارک اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوعی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مردمی و مساجد در سطح محلات شهر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: رویکرد برگزاری این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی، توجه به مناطق کم برخوردار شهر و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلام
 
فرضیه های تحقیق:
 
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد. 
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد. 
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد. 
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در نوجوانان (۱۸-۱۶) ساله تأثیر دارد. 
نوع دس
مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در تدارک اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوعی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مردمی و مساجد در سطح محلات شهر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: رویکرد برگزاری این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی، توجه به مناطق کم برخوردار شهر و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلام
برنامه‌های
متنوعی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان
برای دو طیف سنی زیر ۱۶ سال و ۱۶ تا ۲۱ سال اجرایی می شود.
 
 
به ‌گزارش‌ روابط‌ عمومی‌ ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد
‌کشور، سعید سعادتی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده
برای اوقاف فراغت کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌های ستاد برای دو طیف سنی و برای دختران
و پسران در قالب برنامه‌های آموزشی، هنری و اردویی و در راستای غنی
به گزارش خبر نگار طرح اوقات فراغت شهرستان خلیل آباد  : 
فریده رحمانی کندری (مسئول واحد خواهران کانون ندای اسلام شهر خلیل آباد) افزود:
کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت ویژه خواهران از 20 خرداد ماه در راستای توانمندسازی بانوان منطقه مسی شهیدان عباسپور
شهر خلیل آبادطی تفاهم با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با کلاس خیاطی بدون الگو آغاز شده است . 
رحمانی با بیان اینکه اوقات فراغت بهترین نعمت و سرمایه است و باید قدر آن را دانست،کلاسهای   آموزش
اعلام آمادگی کانون کریم آل طاها جهت جمع‌آوری و ارسال آثار به دبیرخانه:
شماره تماس: ۰۹۳۵۶۱۱۶۳۱۳
پل ارتباطی در پیامرسان‌های ملی: @aalisk
 
با موضوع:
سبک زندگی علوی
 
قالبهای مسابقه:
۱. شعر و قطعات ادبی:
+ آثار در سه مقطع سنی 16 تا 23 سال، 23 تا 27 سال، و 27 تا 35 سال مورد داوری قرار خواهند گرفت.
+ هر شرکتکننده میتواند دو اثر را جهت شرکت در جشنواره، ارائه نماید
+ منظور از نثر در این جشنواره، نثر شاعرانه (دارای خیال، عاطفه، و.) و منظور از شعر، شعر نو یا کلاس
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
مشاوره روانشناسی تلفنی یکی از خدماتی است که مرکز کانون مشاوران با همکاری جمعی از متخصصین با تجربه در حوزه های مختلف روانشناسی برای مراجعان در نظر گرفته است. مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری نیاز به مهارت های ویژه ای دارد. کانون مشاوران با تجربه چندین ساله در این زمینه می توانند شما را در هر زمینه ای راهنمایی بکنند. 
برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 
من
اولین نشست داخلی کانون علمی زبان و ادبیات عرب مدرسه، روز یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت ۱۷ با حضور طلاب علاقمند برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بیان دیدگاه ها و ایده های اعضا و برنامه های پیشنهادی، برای دبیر دائمی و زمان جلسات نظرسنجی شد. بنابر این، آقای علوی باروقی بعنوان دبیر و روزهای برگزاری جلسات کانون پس از تعیین تصویب شود.
مقرر شد جلسه بعدی با حضور استاد راهنما؛ حجت السلام دکتر سلیمانیان، و  استاد حجت السلام کریمی برگزار و ایده ها و طرح ها مطرح شو
اولین نشست داخلی کانون علمی فقه و اصول مدرسه، روز شنبه 18 اسفند 1397 ساعت ۱۴ با حضور حجت السلام و المسلمین استاد مظاهری برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بیان دیدگاه ها و ایده های اعضا و برنامه های پیشنهادی، برای دبیر دائمی و زمان جلسات نظرسنجی شد. بنابر این، آقای یاسین رسامی بعنوان دبیر و روزهای شنبه ساعت ۱۳:۴۵ برای برگزاری جلسات کانون طرح و تصویب شد.
سامانه نشریه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
با استناد به سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که می خواهند وکیل شوند و در این حوزه فعالیت کنند باید موفق به قبولی در آزمون وکالت و کسب پروانه شوند . آزمون وکالت توسط دو نهاد کانون وکلا دادگستری و مرکز وکلا قوه قضائیه اجرا می شود . این دو نهاد به طور جداگانه و با شرایطی که تا حدودی متفاوت از هم می باشد آزمون را برگزار می کنند . البته نهایتا هم وکیل کانون وکلا و هم وکیل قوه قضائیه می توانند وکالت کنند و از این نظر تفاوتی با هم ندارند . برا
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
بهترین مساجد کوالالامپور
کوالالامپور از جمله مقاصد گردشگری است که می توان مساجد زیبای آن را به عنوان جاذبه های توریستی این شهر نیز نام برد. در کوالالامپور مساجد معروفی وجود دارد که در اینجا به مساجد معروف کوالالامپور اشاره کرده ایم.
مسجد ملی کوالالامپور
مسجد ملی که به مسجد نگارا نیز معروف است به عنوان نماد ملی اسلامی مای و کوالالامپور شناخته شده است. مسجد نگارا میان باغ های دریاچه کوالالامپور قرار دارد و متشکل از سالن نمازخانه اصلی با
این شب های برتر متفاوت خیس از همه شب های سال است و حتی با شب های دیگر ماه مبارک رمضان هم مغایرت دارد. شب های رحمت و نور است و استجابت دعاها. تو این روزها که در آستانه شب های تابناک قدر قرار داریم همه مؤمنان بخاطر این لحظه های با استجابت برنامه دارند، دراین باره فکر و اندیشه کرده اند و هرکسی شایان با دیدگاه و شرایط خویشتن در افکار و آرزوها و اعمال خودش به یک جمع بندی نسبی غصه رسیده است. از این شب های مملو فیض شرف می قابلیت به عنوان فرصتی یاد کرد که

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها