نتایج جستجو برای عبارت :

مسائل فلسفی در مشاوره

با توجه به شرایط زندگی امروزی مسائل و چالش‌های زیادی برای افراد ایجاد می‌شود که نیاز به م با فردی متخصص در آن زمینه را دارند. به صورت کلی مشاوره می تواند حضوری و غیر حضوری باشد. مشاوره با موبایل یکی از روش‌های دریافت مشاوره‌ی غیر حضوری است و مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها دارد. کسانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند یا فرصت کافی برای دریافت مشاوره‌ی حضوری ندارند می‌توانند از طریق موبایل برای دریافت مشاوره اقدام کنند.
برای دریافت مشا
مشاوره خانواده یکی از شاخه های علم روانشناسی است که بیشتر بر مسائل خانوادگی و بین فردی افراد تمرکز دارد و سعی می کند با راهکارها و درمان های سازنده برای این مشکلات راه حل های درخوری فراهم آورد. البته باید گفت مشاوره خانواده در برخورد با مشکلاتی که افراد با آنها دست و پنجه نرم می کنند؛ چالش های رایجی دارد. همچنین به افراد در آشنایی کمک میکند.
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع وم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
مشاوره حقوقی با وکیل







مشاوره حقوقی با وکیل
اولین قدم برای حل بیشتر مشکلات م و مشاوره با افراد با تجربه در آن
زمینه می باشد که به صورتی به شما کمک کنند. در مورد مسائل و مشکلاتی که
با مشاوره و م با وکیل قابل حل یا مذاکره است مشاوره حقوقی با یک وکیل
که بتواند شما را مطلع سازد و از چند و چون کار آگاه سازد و حتی نتیجه قابل
پیش بینی را در خیلی موارد به شما گوشزد کند خیلی می تواند به شما کمک
کند. جهت مشاوره با وکیل پایه یک
ضمن عرض سلام به اطلاع می رساند گروه وکلاء پایه یک دادگستری و کارشناسان ارشد حقوقی موسسه، امادگی ارائه مشاوره در زمینه انواع مسائل حقوقی و پرونده های دادگستری را دارد .
جهت انعقاد قراردادهای بین المللی و داخلی می توانید از کارشناسان مجرب موسسه در هر زمینه ای مشاوره بگیرید.
در تلگرام یا واتس اپ نیز در خدمت هم میهنان عزیز هستیم
شماره تلفن : 09026728884
برای دریافت مشاوره قانون کار، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:
وکیل: وکلای قانونی می‌توانند به شما در مسائل قانونی مربوط به کسب و کارتان کمک کنند. آن‌ها می‌توانند به شما در مورد قوانین کار، تعهدات کارفرما و کارمندان، قراردادهای کاری و مسائل حقوقی دیگر کمک کنند.
مشاوران قانونی: مشاوران قانونی می‌توانند به شما در مسائل قانونی مربوط به کسب و کارتان کمک کنند. آن‌ها می‌توانند به شما در مورد قوانین کار، تعهدات کارفرما و کارمندان، قرا
مشاوره فردی یک فرآیند درمانی است که طی آن مشاور و مراجع با یک دیگر صحبت می‌کنند تا از طریق ریشه یابی مسائل و مشکلات فرد به درمان آن ها بپردازند. مرکز کانون مشاوران افتخار دارد تا هم به صورت حضوری و تلفنی  خدمات مشاوره فردی ارائه دهد. زندگی سرشار از چالش ها و مشکلاتی است که افراد نمی‌توانند به تنهایی آن ها را حل کنند و در صورت حل نشدن نیز مشکلات جدی تر می‌شوند و فرد با بحران های بزرگ تری مواجه می‌شود. مشاوره فردی در حوزه های متنوعی همچون اضطر
رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، ضمن اشاره به ساختار کنونی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، اظهار داشت: از اینکه این فرصت فراهم شده است که درباره مسائل روانشناسی و مشاوره کشور صحبت کنیم، بسیار خرسندیم.
وی افزود: امروز در کسوت مسئولیت بسیار حساس و مهم سازمان روانشناسی و مشاوره کشو
با بالا رفتن استرس‌ها، مشکلات، بیکاری‌ها، طلاق‌ها و . امثال این مسائل، طبیعی هست که راه‌های جدیدی برای گرفتن پول از مردم باز بشود.
مشاوره یا بهتر بگویم: دکان‌های مشاوره، یکی از هوشمندانه‌ترین این راه‌هاست که افراد را با ترس‌های مختلف مجبور به پرداخت هزینه می‌کند و در نهایت، باز هم فرد را بینِ انبوهِ ریسک‌های متعدد و سردرگمی‌ها مخیر می‌گذارد.
ضمن عرض سلام به اطلاع می رساند گروه وکلاء پایه یک دادگستری و کارشناسان ارشد حقوقی موسسه، امادگی ارائه مشاوره در زمینه انواع مسائل حقوقی و پرونده های دادگستری را دارد .
جهت انعقاد قراردادهای بین المللی و داخلی می توانید از کارشناسان ارشد و مجرب موسسه در این زمینه مشاوره بگیرید.
در تلگرام یا واتس اپ نیز در خدمت هم میهنان عزیز هستیم
شماره تلفن : 09157700073
مشاوره خانواده طیف وسیعی از مسائل و چالش‌های موجود در خانواده‌ها را در بر می‌گیرد. در گذشته خانواده‌ها برای حل کردن مشکلاتشان، با افراد با تجربه و سن بالای خانواده خود و به اصطلاح با ریش سفیدان خانواده م می‌کردند. اما امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و نیازهای متنوع افراد جامعه، خانواده‌ها با مشکلات پیچیده‌تری مواجه هستند و برای حل این مشکلات نیاز به مشاوره با یک متخصص دارند. مشاوره خانواده تلفنی یا حضوری هر دو می‌توانند به شما
کانون مشاوران با ارائه مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا شغلی را برگزینید که کمترین فرسودگی و بیشترین درآمد را برای‌تان داشته باشد. انتخاب شغل مساله بسیار مهمی است که تمام ابعاد زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین ممکن است در هر برهه ای از زمان نیاز به تجدید نظر ئر مورد آن و تغییر شغل اشته باشد. از طرفی روانشناس به شما کمک می کند تا بهترین خود شناسایی و شکوفا کنید.
برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل شغلی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشن
مشاوره تلفنی روانشناسی چیست؟
درمان روانشناسی تلفنی یا مشاوره تلفنی روانشناسی، فرآیند صحبت با درمانگر از طریق تلفن و یا ابزارهای تماس تصویری مثل اسکایپ و… است.
هدف از این صحبت، حل مسائل روحی، احساسات، باورها و مشکلات زندگی است.
از آنجایی که امروزه هر کسی به موبایل دسترسی دارد، مشاوره تلفنی در دسترس تر از مشاوره حضوری شده و افراد تمایل بیشتری به مشاوره روانشناسی تلفنی پیدا کرده اند.
درمان تلفنی مانند مشاوره حضوری است، با این تفاوت که فرد
مشاوره قبل ازدواج یک فرآیند مهم و مفید است که می‌تواند به استحکام پیوند شویی کمک کند. در زیر به برخی از نکات مهم مشاوره قبل ازدواج برای استحکام پیوند شویی اشاره می‌شود:
1. شناخت بهتر از همسر:   - مشاوره قبل ازدواج فرصتی است تا هر طرف همسر شخصیت و ارزش‌های دیگران را بهتر بشناسد. این شناخت عمیق می‌تواند در ایجاد درک بهتری از نیازها و توقعات همسر کمک کند سایت همسر یابی .
2. مهارت‌های ارتباطی:   - در جلسات مشاوره، مهارت‌های ارتباطی بهبود م
علت انجام مشاوره
یک مشاور، فردی است حرفه‌ای بدون قضاوت کوته فکرانه که مسائل را محرمانه نگاه می‌دارد و به این علت است که افراد آن را رویکردی غیر تهدیدی یافته که می‌توانند با قبول آن از بسیاری از مشکلاتشان رهایی یابند.
 
 
به چه علت انجام مشاوره اثر بخش می‌باشد؟
هنگامی که فردی استرس دارد و درگیر مسئله‌ای عاطفی است، ممکن است جلوی منطق و استدلالش گرفته شود و شاید برای او امکان نداشته باشد که به یک راه حل بی‌طرفانه برسد و یا دامنه مشکل ممکن اس
یکی از مسائل ناگوار در عرصهٔ مشاوره، این است که یکی از دو همسر به مشاوره نمی‌آید؛ همسرش را همراهی نمی‌کند. گاهی دعوت و پیگیری مشاور هم ثمر نمی‌دهد.
پدیده‌ای خردپسند
این کاملاً طبیعی است که وقتی برای یک زوج مسئله‌ای مشترک پدید آید، هر دو باید در حل آن بکوشند. اگر خودشان توانستند مسئله را حل کنند که خوب، وگرنه باید از کسی که دانایی و توانایی لازم در حل مسئله را دارد، کمک بگیرند.ما، همگی‌مان، در همهٔ مسائل زندگی، همین کار را می‌کنیم. بنابر م
مشاوره تلفنی خیانت
 
استاد محبوبه خوانساریه خدمات مشاوره تلفنی پیش از ازدواج و مشاوره تلفنی خیانت را به کلیه مشتریان در سراسر ایران ارائه می‌دهد.مشاوره تلفنی همچنین برای افرادی که زمان کمی دارند و می خواهند از خدمات مشاوره ای بهره ببرند انتخاب مناسبی است.مشاوره تلفنی اولین با در انگلستان شروع شد و مورد حمایت بسیاری از سازمان های ملی آمریکا قرار گرفت.در طی ده پانزده سال اخیر مشاوره تلفنی محبوبیت خود را افزایش داده است.به دلیل سهولت در
مشاوره ازدواج در چه زمینه هایی صحبت میکند؟
ازدواج دائم
ازدواج موقت
ازدواج سفید 
ازدواج سفید اسلامی
باهم باشی
باهم باشی اسلامی
شیوه صحیح ازدواج
مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره حین خواستگاری
بهترین مسائلی که باید در هنگام خواستگاری مطرح شود
مدیریت خواستگاری
مدیریت نامزدی
نامزدی قانونی
نامزدی شرعی
هدایای نامزدی
مشاوره حین دوران عقد
هدایای عقد
حقوق زوجین در دوران عقد
بایدها و نبایدهای دوران عقد
باید و نبایدهای شب زفاف
وظایف زوجین در زفاف
روان
سلام
دوستان کسی مرکز مشاوره ای٬ مشاوری٬ روانشناسی٬ راهنمایی چیزی سراغ داره که خوب و آگاه و مورد اطمینان باشه و هزینه حق ویزیت و مشاوره اش هم کم باشه که بتونم برم؟
بنده شیراز هستم، واسه ی مسائل خانوادگی، ازدواج و مسائل پیش ازدواج کمک میخوام. قبلا تلاش کردم از مشاوره ی تلفنی ۱۴۸۰ کمک بگیرم که چون تلفن ثابت در دسترسم نیست الان٬ با گوشی موفق نشدم!
و یه سوال این تست های روانشناسی که قبل ازدواج میگیرن کسی گرفته تا حالا؟ چیه اصلا؟ معتبره؟ 
ممنون م
 
علت انجام مشاوره
یک مشاور، فردی است حرفه‌ای بدون قضاوت کوته فکرانه که مسائل را محرمانه نگاه می‌دارد و به این علت است که افراد آن را رویکردی غیر تهدیدی یافته که می‌توانند با قبول آن از بسیاری از مشکلاتشان رهایی یابند.
 
 
 
 
 
به چه علت انجام مشاوره اثر بخش می‌باشد؟
هنگامی که فردی استرس دارد و درگیر مسئله‌ای عاطفی است، ممکن است جلوی منطق و استدلالش گرفته شود و شاید برای او امکان نداشته باشد که به یک راه حل بی‌طرفانه برسد و یا دامنه مشکل
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی شوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی شوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
دریافت وام از سیستم بانکی همواره یکی از راه های تامین نقدینگی و دریافت سرمایه جهت انجام امور یا شروع کسب و کارها بوده است.
ولی دریافت وام از سیستم بانکی نیز نیاز به تخصص و داشتن اطلاعات تخصصی در این زمینه می باشد.
ایران وام با تکیه بر تخصص و تجربه  چند ساله  خود در زمینه ارائه مشاوره های تخصصی مالی و بانکی به شما مشتری گرامی در سراسر کشور در خصوص دریافت بهترین وام از متناسب ترین بانک با شرایط شما و در کمترین زمان ممکن مشاوره های تخصصی می دهد.
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره خانواده و فردی
 
مواجهه با مسائل مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، شغلی و …. اغلب چالش برانگیز و همراه با احساس سردرگمی، اضطراب و افسردگی است. همه ما به تجربه دریافته ایم که به تنهایی قادر به ساماندهی مسائل مختلف زندگی نیستیم. گاهی ممکن است به منظور حل مشکل، از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافیان بهره مند شویم، اما دریافت کمک تخصصی، کنترل بهتر و سریع تر مشکل را با احتمال خطای کمتر میسر می سازد.
 


 
مرکز روانشناسی و مشاوره روان
خانواده یکی از نظام های بسیار مهم اجتماعی ست که از جایگاه ویژه خاصی بر خوردار است . همانطور که واضح است رابطه بین افراد درون هر خانواده بیشتر از روابط دوستانه و یا فامیلی بین هر فردی ست. چر که هر مشکلی برای هر فردی درومن خانواده شکل بگیرد خواه و یا ناخواه تمام افراد خانواده تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت و چه بسا که در صورت بروز هر مشکلی برای هر فردی، در وحله اول اعضای خانواده هستند که اهمیت بیشتری قائل هستند. گروه همراه به عنوان برترین مرکز مش
عشق بازی با همسر از مسائل مهم در رابطه‌ی شویی و معاشقه مقدمه‌ی رابطه‌ی جنسی است. بسیاری از افراد این مقدمه را جدی نمی‌گیرند و حوصله‌ی آن را ندارند. عشق بازی قبل از رابطه‌ی جنسی محبت و صمیمیت بین زن و شوهر را بیشتر می‌کند. از طرفی رابطه جنسی بدون معاشقه این حس را در طرف مقابل ایجاد می‌کند که شما تنها به فکر ی نیاز جنسی خود هستید و به او توجهی ندارید. بسیاری از طلاق‌ها بر اثر نیتی جنسی اتفاق می‌افتد و عشق بازی نکردن هم از عوامل ن
رابطه جنسی یکی از مهم ترین نیاز های انسان می‌باشد که به طور مستقیم بر زندگی شویی تاثیر می‌گذارد. مشکلات کوچک و بزرگ جنسی در زندگی مشترک تاثیرات زیادی می‌گذارد و اگر به آن ها توجه نشود، امکان دارد که زندگی مشترک را با بحران مواجه کند. حتی ممکن است که برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و بی تجربگی جنسی با مشکل روبه رو ‌شوند. همه این مشکلات با استفاده از مشاوره جنسی قابل حل هستند. روانشناسان مرکز کانون مشاوران در خدمت شما هستند تا شما را برای دا
دریافت وام از سیستم بانکی همواره یکی از راه های تامین نقدینگی و دریافت سرمایه جهت انجام امور یا شروع کسب و کارها بوده است.
ولی دریافت وام از سیستم بانکی نیز نیاز به تخصص و داشتن اطلاعات تخصصی در این زمینه می باشد.
ایران وام با تکیه بر تخصص و تجربه  چند ساله  خود در زمینه ارائه مشاوره های تخصصی مالی و بانکی به شما مشتری گرامی در سراسر کشور در خصوص دریافت بهترین وام از متناسب ترین بانک با شرایط شما و در کمترین زمان ممکن مشاوره های تخصصی می دهد.
درباره این مسائل با متخصصان رابیتس کاری ساختمان صحبت کنید
 
پیش از اینکه رابیتس کاران کار خود را شروع کنند، لازم است که درباره برخی مسائل با یکدیگر به توافق برسید. دستورالعمل و روش اجرای رابیتس کاری، مدت زمان اجرای رابیتس کاری، هزینه اجرای رابیتس کاری ، نحوه‌ی پرداخت هزینه و شرایط ضمانت اجرای درست و به موقع رابیتس کاری از جمله این مسائل می باشند. به طور کلی بهتر است که درباره جزئیات کار و تعهداتتان نسبت به یکدیگر صحبت کرده و همه‌ی توافقات
زنگ مشاوره
 #مشاوره 
 موقع درس خوندن زود خسته میشم!!
 چکار کنم ؟؟؟
این سوالیه ک خیلیاتون بارها رو بارها از مشاورینتون میپرسید
#راهکار
_تو درس خوندنت مرتب و منظم باش و بدون برنامه و سینوسی درس نخون. خلاصش اینکه عشقی درس نخون!
 
_تغذیه نقش مهمی داره. برنامه ی روزانه ی غذاییتو تغییر بده و پرخوری نکن. تعداد وعده های غذاتو بیشتر کن ولی با حجم غذای کمتر.
_فکرتو درگیر مسائل بیهوده نکن. اگر زیاد فکر میکنی، تمرین کن که فکر کردن به مسئله های غیر ضروری و حذ
مراکز مشاوره خانواده در قم
 
مراکز مشاوره خانواده در قم: علم روانشناسی و مشاوره دارای حوزه های مختلف و مسائل متفاوت می باشد. از جمله حوزه های قابل فعالیت مشاورین، بحث و تبادل اطلاعات در زمینه مشاوره خانواده می باشد. خانواده جزء اصلی و مهم زندگی هر شخص است. چرا که در هر خانواده ای اصول و اعتقادات مختلفی رواج دارد. مشاوره خانواده طیف وسیعی از مسائل و مشکلات موجود در خانه را می شناسد و جهت جلوگیری از ایجاد این مسائل و مشکلات کوشش خواهد کرد.
در سا
دانستن مسائل حقوقی از اامات معامله و عمل حقوقی است و عدم اطلاع از مسائل حقوقی باعث ورود ضرر و‌خسارت‌حقوقی به شما می شود تیم حقوقی ما متشکل از وکلا و مدرس حقوق و اساتید دانشگاه با توجه مساله حقوقی و‌تخصصی برای رفع مساله حقوقی آماده دفاع و مشاوره حقوق قانونی و‌تجاری شما هستیملطفا قبل از هر اقدام‌حقوقی با‌متخصص امر و وکیل دادگستری م کنیدشماره تماس ۰۹۳۷۱۴۳۹۹۷۹
وکیل پایه یک دادگستری کارشناس ارشد حقوق خصوصی
 
فنون مشاوره و رواندرمانی
فنون مشاوره و رواندرمانی فنون مشاوره و رواندرمانی همراه با ارائه کیس های بالینی.
 
 
سرفصل های درس اصول و فنون و نظریه های مشاوره و روان درمانی 
 انواع مکانیسم های دفاعی. فنون درمان در روان کاوی. رویکردهای نوفرویدی. اختلالات روان شناختی. ساختار شخصیت. روان درمانی با محدودیت زمانی مان.
 
کتاب فنون مشاوره و روان‌درمانی
کتاب فنون مشاوره و روان‌درمانیاثر مجتبی تمدنی، بهمن بهمنی بوده و چاپ 3 آن در سال 1397 توسط انتش
 
وکیل پایه یک دادگستری کیست؟
برای بسیاری از افراد ممکن است مسائل و مشکلات حقوقی اتفاق افتد که در این زمینه بدون فوت وقت باید از کمک یک وکیل پایه یک دادگستری بهره بگیرند. البته بهتر است مشاوره با وکیل دادگستری تنها به زمان پس از ظهور مشکل موکول نکنید. امروزه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری پیش از انجام بسیاری از مسائل حقوقی در بسیاری از کشورها مرسوم و متداول است.
البته در ایران نیز تا حد زیادی افراد برای بسیاری از دعاوی حقوقی از وکیل پایه یک
رهبرانقلاب: شب قدر شبی است که خدای متعال آن را به عنوان سلام دانسته است. سلام، هم به معنی درود و تحیّت الهی بر انسانهاست، هم به معنای سلامتی، صلح و آرامش، صفا میان مردم، برای دلها و جانها و جسمها و اجتماعات است. از لحاظ معنوی، چنین شبی است! شبهای قدر را قدر بدانید و برای مسائل کشور، مسائل خودتان، مسائل مسلمین و مسائل کشورهای اسلامی #دعا کنید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها