نتایج جستجو برای عبارت :

محله گرد غبار

امه محله شمه محله سامونه
امه ریکا شمه کیجا خواهونه
اگه خوانی دونی ونه نشونه
قد بلند بالا و لث لث راه شونه
 
امه محله شمه محله دیاره
امه ریکا شمه کیجای یاره
بورین و باوین ونه ننا ره
عاروس هاکنه و هاده اماره
 
ترجمه معنایی:
روستای ما به روستای شما مشرف است
پسری از روستای ما عاشق دختری از روستای شماست
اگر نشانه این پسر را میخواهید بدانید؛ قد بلندی دارد و آهسته آهسته راه میرود
 
روستای ما از روستای شما دیده میشود
پسری از روستای ما یار دختری از روس
محله حکمت یکی از محلات منطقه یک شهر تهران است . جمعیت این محله 36037 نفر و خانوار آن 11567 خانوار می باشد . 
در حال حاضر دزاشیب و حکمت دو محله جدا از یکدیگرند اما در گذشته این دو محله یکی بودند و به نام دزاشیب - حکمت خوانده می شدند . وجه تسمیه حکمت به دلیلی ست حسینعلی خان حکمت ملقب به حشمت الممالک فرزند حیدرخان معظم الدوله در خیابان اصلی این محل بوده است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام شهیدان سرفراز برادران سلیمانی شد .
قدمت محله حکمت 400 سال ا
محله نیاوران از محله های ناحیه 4 منطقه یک شهر تهران است که دارای 9591 نفر جمعیت و 2934 خانوار است . 
نیاوران نام دهکده ای در شمال تهران  بود . محدوده قدیمی این محله از شمال به کوه های جمال آباد ، از جنوب به خیابان نیاوران ، از شرق به کاشانک  ، و از غرب به منظریه منتهی می شده است .
آبادی قدیم نیاوران در شمال مجموعه فعلی کاخ نیاوران قرار داشت . ناصرالدین شاه زمین ها و ساختمان های این ده را خرید همه را تخریب کرد و بافت کنونی نیاوران را پایه ریزی کرد .
این
این روستا دارای سه قنات است که در قسمت میرآباد آن رحمت آباد مردم ست دارند اکثر مردم محله میرآباد از طایفه لاسکانی وشاهوزهی می باشند وشغل اکثر مردم این محله هم کشاورزی است دارای سه مسجد می‌باشد و از محله شیرآباد نسبت به وسعت و جمعیت پتانسیل بیشتری دارد.رحمت آباد و دهنه هم جزو محله میرآباد می‌باشند.
ویک محله تازه تاسیس به نام خیرآباد کهنک هم که محل زندگی خیرمحمد بلوچ لاشاری است به آن اضافه شده است
در وبلاگ نوشته های آینده نمای از محله های
چرا غبار موجود در ماه برای انسان خطرناک است
پژوهش جدید روی غبار موجود در ماه نشان می‌دهد که این ذرات روی سلول‌های انسان تأثیری نامطلوب و جدی دارند.
می‌گویند که در فضا صدای عطسه شنیده نمی‌شود؛ اما هاریسون اشمیت،فضانورد آپولو ۱۷، در سفر خود به ماه در سال ۱۹۷۲ در ماژول فرماندهی چلنجر، عطسه‌های زیادی کرده است.
ادامه مطلب
راهنمای شهری محله ما یک راهنما برای محله های مختلف شهر تهران است. راهنمای شهری همانطور که از نامش نیز پیداست، راهنمای مناطق مختلف یک شهر است. راهنمای شهری محله ما تمامی مراکز آموزشی و فرهنگی، پزشکی و درمانی، تفریحی و ورزشی، تجاری و گردشگری، مراکز عمومی و خدماتی و . در شهر تهران را معرفی کرده است. اگر شما دوستان عزیز به هر مرکزی نیاز داشته باشید، می توانید در اسرع وقت با یک جستجوی ساده به نزدیکترین محل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. وب سایت م
با توجه به این‌که
مقرر بود مدیران محلات از درآمد حاصله ازآنچه در دستورالعمل به‌عنوان منبع درآمد
مدیریت محله در نظر گرفته‌شده است از هیات امنا حقوق ماهانه خود را دریافت نمایند؛
اما بعد از طی دوره راه‌اندازی هزینه‌های جاری سرای محله هم در پیش روی مدیریت
محله قرار گرفت. لذا مهم‌ترین اولویت برای مدیران محله جذب درآمد از سرای محله که
در اختیارشان بود قرار می‌گرفت. این در محلات کم‌تر برخوردار به شکلی سایر اهداف
طرح را کمرنگ و آن را انتفاعی
یه چیزایی هست که من فهمیدم که لنگ می زنم توش
ولی باید ت بخورم غبار از سر شانه هام بریزه که بتونم حرکتی بکنم
اینطوری زیر خروارها خاک، تپش گاه گاهِ دل، فقط یه خاک اندک به پا می کنه به یه شعاع قابل اغماض؛ اگر واقعا این حجم خاک از روی دل بخواد تده بشه، شاید طوفانی بشه!
از بسیاری غبار های بنشسته.
از من به خودم: ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی.
محله ای از کثرت ی ورد زبان بود 
و همگی محله را می شناختند . بیچاره گر چه می دانست از چه کسی باید ی کند مرام و معرفتی بر هم محله هایش  هم می داشت و تنها از ماشینی ی می کرد که پلاک شهرستان می بود . 
شبی دست رفاقت و دوستی با مانع ی شدن شد و مبلقی به رضایت تقدیم حضورش شد 
او بسیار از این حرکت خرسند بود و هر گاه ملاقات حضور بر می خورد لبخندی بر لبانش نقش می بست و دیگر ان محله از هر نوع ی بیمه گشت .
گر چه با مشکلاتی که عنوان
اهالی محترم محله کاج ؛
همانطور که مستحضرید در جهان امروز سازمان های مردم نهاد بعنوان جوامع کوچک و موثر در تغییر محیط و کمک به ارتقاء جامعه خود در تمامی کشورهای جهان نهادینه شده و مردم جوامع مختلف با الگوگیری از نهاد های موفق مردمی در سزتاسر جهان در راستای توسعه و پیشرفت جامعه خود گام بر می دارند.
شورای محله هم بعنوان یک سازمان مردمی و مردم نهاد می تواند در جهت توسعه نظم و امنیت محله و ارتقاء سطح امکانات شهری و محله ای اعم از فضای سبز ، نظم و آ
پاورپوینت تحلیل و بررسی محله ی سنگلج، در 26 اسلاید تهیه و تنظیم شده است.
سرفصل های این پاور:-شناخت شهر تهران-وجه تسمیه تهران-تاریخچه شهرتهران-تهران در دوره  فتحعلی شاه-تهران در دوره ناصرالدین شاه-نقشه تقسیمات ی-شناخت محدوده ی مورد مطالعه-کالبد-نظام کالبدی محله سنگلج-کاربری اراضی-سیما و منظر شهری محله سنگلج-بررسی خط آسمان-بررسی تناسبات کالبدی-نشانه ها و نقاط عطف-توده و فضا-فضاهای جمعی،عناصر و مکان های خاطره انگیز و با هویت-نظام سیمای ابن
به اطلاع اهالی محترم محله علیا می رساند
پایگاه بهداشتی محله علیا با همکاری شورای اسلامی خرو
از تاریخ ۲۳ فروردین از (( نختران ))
به محل جدید واقع در جنب بانک ملی (( ساختمان قبلی بانک صادرات )) منتقل شده است .
از ساکنین محترم محله علیا خواهشمند است جهت دریافت خدمات به محل جدید مراجعه فرمایند .
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
با سلام و احترام محضر اهالی محترم کوی کاج شیراز

به اطلاع اهالی محترم می رساند با هدف کسب آگاهی از نظرات ساکنین محترم محله در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده  تعدادی از جوانان پرتلاش همکاری کننده با شورای محله با کمک فکری و اجرائی دانشگاه زند با ارائه کارت شناسایی محله (سبز رنگ) و همراه داشتن فرم های نظرسنجی از تاریخ 98/4/31 به درب منازل اهالی مراجعه می نمایند.
ضمنا قابل توجه است که نظرسنجی کنندگان کارت های تردد موقت خودروئی را نیز در ازائ دریا
نراق بخشی از شهرستان دلیجان در استان مرکزی از گذشته تا کنون با مَحله های زیبایش مشهور می باشد.
با کمک مردم تاریخ دوست نام مَحله های نراق جمع آوری گردید :1- محله شربتی ها(کوچه اسدآبادی)2- محله دنیاران(مقابل مسجد بازار)3- محله نراق نو(کوی ولیعصرعج)4- محله لاجره یا لاچار(کوچه شهید حسن(حمید) ابراهیمی )5- محله شکاری(پشت مسجد جامع)6- محله مُلا کوهی(کوچه شهیدان احمد ابراهیمی و عباس رمضانی)7- محله چاله ماه جَبین یا چاله ماماجی (محوطه خانه مظفری ها منشعب از ک
باز هم اینجا متروکه شده . نه کسی می رود و نه کسی می آید . غبار تنهایی همه جای این خانه را فرا گرفته. اما انگار انگیزه ای برای خروج از تنهایی نیست . 
بارها و بارها این تنهایی را تجربه کرده ام و این بار هم مثل همیشه است . بدون کوچک‌ترین تفاوتی . 
اما. چرا باید تنها باشم . این را هنوز نمی دانم . 
 
گنده‌لاتِ لات‌ها لات محله‌ی ما را تهدید کرده است. لاتی که تا دیروز اهل محل از او شکایت داشتند امروز به حمایت از او همگی دستمال به دست داشتند. زورگویی‌ها و زورگیری‌های او را فراموش کرده‌اند تا لات محله‌ی ما نزد گنده‌لات لات‌ها موش نشود. می‌گویند لات محله‌ی ما هر چه قدر هم بد باشد بچه محل ماست، اگر ما امروز نگوییم من هم یک لات هستم، فردا پیش گنده‌لات لات‌ها هر چه قدر هم زارت و زورت کنیم فایده‌ای ندارد. اگر ما امروز پشت لات محله‌مان نایس
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
یکی از
انتظارات از مدیریت محله‌های شهر تهران این بود که نه‌تنها مدیریت شهری از پیچیدن
نسخه واحد برای همه محله‌های شهر رهایی یابد بلکه مدیران محلات بتوانند با نیازسنجی
دقیق‌تر و در مقیاس محله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در مقیاس یک‌به‌یک برنامه‌ریزی
نمایند این موضوع در دوره مدیریت پیشین به‌دفعات در سخنرانی‌های شهردار و سایر اولیای
امور این حوزه شنیده‌شده بود. علاوه بر آن مدیرت محله می‌بایست با مشارکت اهالی و استعدادهای
محله‌ا
به اطلاع اهالی محترم می رساند پیرو هماهنگی های صورت گرفته توسط شورا امروز 1 خرداد 98 آقای دکتر نماینده شورای شهر و جناب آقای مهندس سروی شهردار منطقه 6 با هیات همراه و جناب آقای معصومی مسئول یاوران محله شورای شهر جهت دیدار با اهالی و بررسی مشکلات محله از نزدیک و شنیدن نظرات مردم ساعت 4 عصر در محله حاضر می شوند.

عزیزان علاقمند جهت دیدار با شهردار و ارائه نظرات خود راس ساعت 4 جلو کانکس کوچه 10 حاضر شوند.
مستند عابدان کهنز رو جستجو کنید کاملش رو می تونید ببینید. 
این مستند نحوه تبدیل یک محله بد به محله خوب و تولید جوون حزب الهی رو توضیح می ده. و از مسجد این محله چندین مدافع حرم تولید شده. به این می گن مسجد. 
یه قسمت کوتاه رو به انتخاب من ببینید. 
شهید مصطفی صدرزاده معروف به سید ابراهیم 
روحیه دعا و شوخی و تلاش
دریافت
درمان آلرژی به گردو غبار !
 
تصاویر
شرح
عکس العمل های آلرژیتیک
رفتار
حذف
جلوگیری
بردن
کنه گرد و غبار یکی از شایع ترین آلرژی ها و محرک های آسم است که در خانه شما کمین می کند.
در حالی که این موجودات میکروسکوپی شبیه به اشکالات کوچک هستند ، کنه های گرد و غبار در واقع نیش بر روی پوست شما نمی گذارند. اما می توانند باعث بروز بثورات پوستی شوند. همچنین به احتمال زیاد علائم آلرژی دیگری مانند عطسه و قطره بعد از زایمان نیز دارید.
ما در این مقاله قصد داریم تا
این سحابی بعنوان سحابی عنبیه و یا همچنین NGC 7023 شناخته میشود و در صورت فلکی قیفاووس در فاصله 1300 سال نوری از زمین قرار دارد و دارای طولی معادل شش سال نوری است.رنگ آبی نشانگر فعالیت های شدید ستاره سازی در این سحابی و نشانگر وجود ستاره های جوان در سحابی است.
در تصویر با وضوح بالا مشاهده میشود که سحابی با گرد و غبار احاطه شده است،که وجود گرد و غبار نیز از موارد ضرری برای ستاره سازی است و بدون وجود گرد و غبار فعالیت های ستاره سازی انجام نمیشود،هرچه م
باربری تهران
باربری تهران سالهای سال است که در محله امام زاده قاسم همچون سایر محله های منطقه یک و دیگر مناطق استان حضوری فعال و گسترده دارد. باربری تهران با برند تجاری نتسان در این مناطق شناخته می شود و با توجه به قیمت پایین و کیفیت خدمات بالا بهترین باربری در این استان محسوب می گردد.
حمل بار محله امام زاده قاسم
باربری تهران
یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین باربری های محله جوزستان منطقه یک شهرداری، باربری تهران است که در بین مردم شریف این محله با نام تجاری نتسان شناخته می شود. سالها سابقه درخشان این باربری به عنوان یک باربری کاملا قابل اطمینان و ارزان قیمت باعث شده که این شرکت مشهورترین شرکت فعال در حوزه حمل و نقل در منطقه یک شهرداری تهران لقب بگیرد.
باربری ارزان محله جوزستان
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
پخش غذا و بسته غذایی در راستای طرح هر محله نذری به نیت سلامتی امام زمان علیه السلام و رفع بلا بین افراد محله نو میلان امام حسن مجتبی ع روستای قوژد
کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت - مسجد امام حسن علیه السلام  علیه السلام محله نو روستای قوژد کاشمر خراسان رضوی
محله
سرشور از محله های قدیمی شهر مشهد که در غرب حرم مطهر واقع شده است و پس از محله
سراب ، جز اعیان نشین ترین محله شهر مشهد به حساب می آمد. راسته اصلی بازار مشهد
از محله سرشور شروع می شد و بخشی از بازار مزبور هنوز با نام  بازار سرشور مشهور است. به سبب آنکه محله سرشور
دروازه اصلی و مهمی نداشته در منابع تاریخی قدیمی کمتر از آن نام برده شده است.
کاروان سراها ، تیمچه ها و باغ های محله سرشور نسبتا کم و حمام ها و آب انبار ها و
مساجدش بیشتر بود. بیشتر ساکن
محله
سرشور از محله های قدیمی شهر مشهد که در غرب حرم مطهر واقع شده است و پس از محله
سراب ، جز اعیان نشین ترین محله شهر مشهد به حساب می آمد. راسته اصلی بازار مشهد
از محله سرشور شروع می شد و بخشی از بازار مزبور هنوز با نام  بازار سرشور مشهور است. به سبب آنکه محله سرشور
دروازه اصلی و مهمی نداشته در منابع تاریخی قدیمی کمتر از آن نام برده شده است.
کاروان سراها ، تیمچه ها و باغ های محله سرشور نسبتا کم و حمام ها و آب انبار ها و
مساجدش بیشتر بود. بیشتر ساکن
محله
سرشور از محله های قدیمی شهر مشهد که در غرب حرم مطهر واقع شده است و پس از محله
سراب ، جز اعیان نشین ترین محله شهر مشهد به حساب می آمد. راسته اصلی بازار مشهد
از محله سرشور شروع می شد و بخشی از بازار مزبور هنوز با نام  بازار سرشور مشهور است. به سبب آنکه محله سرشور
دروازه اصلی و مهمی نداشته در منابع تاریخی قدیمی کمتر از آن نام برده شده است.
کاروان سراها ، تیمچه ها و باغ های محله سرشور نسبتا کم و حمام ها و آب انبار ها و
مساجدش بیشتر بود. بیشتر ساکن
بسم الله
 
آن ‌که باید نگران شکستنش در اثر سرد و گرم شدن بود نه سیمرغ‌های ایرانی جشنواره، بلکه ایرانی‌ای است که دو روز قبل علیه منافقین فیلم ساخته و حالا با حرف‌هایش - ان‌شاءالله ناخواسته - به آسیاب همان قاتل‌ها و حامیان‌شان آب می‌ریزد.ایستادن در غبار فتنه‌های آخرامان، کار پیروان متوسلیان‌ها و حاج قاسم هاست؛ نه رهروان راه اصغر فرهادی‌ها.
پ.ن. ان‌شاء‌الله همه‌اش سوءتفاهم و اشتباه باشد.
 
#غربال_دهر
 
تهرانپارس محله ای در شرق تهران است که مناطق 4 و 6 شهرداری را در بر می گیرد . تهرانپارس خود شامل دو منطقه تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی است .
در گذشته های بسیار دور این محله از آبادی ها و روستاهای بسیاری تشکیل شده بود . در سال 1310 این محله توسط یکی از سرمایه داران زرتشتی خریداری شد و تهرانپارس در آن جا ساخته شد . سپس توسط فرانسویان تهران پارس مدرن ساخته شد و نامش به تهران پاریس تغییر یافت .
این محله تا پیش از انقلاب محل اقامت تعداد زیادی از آمریکا
بچه‌های محل ما با وجود سردی هوا هم دست از بازی توی کوچه برنمی‌دارن. کافیه از مدرسه بیان بیرون ناهار خورده و نخورده، دارن بازی می‌کنن تا آفتاب که غروب کرد و اذون که شد بعضیا‌شون به‌زور پدر و مادر و بعضیا به‌خاطر تاریکی هوا می‌رن خونه.
اصلا خسته نمی‌شن، از اول ظهر که شروع می‌کنن تا غروب صدای جیغ و دادشون میاد اکثرا هم فوتبال می‌زنن. نمی‌دونم این همه انرژی از کجاس! البته اینکه محله پایین شهر هستیم هم بی‌تاثیر نیست.
توی محله شما هم هنوز بچه
باربری های تهرانسر

محله تهرانسر یکی از محله های غرب تهران است، جمعیت این محله به حدود 100 هزار نفر می رسد و این پر جمعتی به علت داشتن هوای نسبتا پاک است که در منطقه غرب تهران وجود دارد، در این صفحه می خواهیم باربری های تهرانسر و خود محله تهرانسر را به شما عزیزان معرفی کنیم، محله ای که عملیات اسباب کشی منزل و حمل بار در آنها زیاد صورت میگیرد، لذا ما هم به معرفی بهترین شرکت های باربری در تهرانسر و قیمت های خدمات اسباب کشی و حمل بار پرداخته ایم ،پ
یادواره شهدای آبروی محله به همت پایگاه مقاومت مسجد خیرات در محله شهید "کاظم ذوالانوار" و شهید "علیرضا جهانی فر" با حضور احالی محله برگزار شد




سخنرانی حجت الاسلام انجوی امیری ، امام جماعت مسجد خیرات شیراز


سخنرانی حجت الاسلام ذوالانوار


سخنرانی سرهنگ شیبانی ، مسئول بسیج فرهنگیان سپاه فجر فارس
اگر قصد اجاره کردن آپارتمان در جردن را دارید بهتر است کمی با این محله آشنا شید و حتما این مقاله را مطالعه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که محله جردن پر ترافیک است و البته با قیمت های بالا اما جزو محله های شمال شهر و لاکچری نشین تهران است. پس هنگام اجاره آپارتمان در جردن (اجاره خانه در جردن) به همه این موارد توجه کنید.
محله‌ی جردن با نام های دیگری چون نلسون ماندلا یا همان آفریقا در تهران قرار دارد که این محله مناطق 1، منطقه 3 و منطقه 6 را در ب
به نظر خیییییلی دیر شده!
خدایا چرا، انسان این همه در خُسرانه؟؟!
هر کاری که می خواد، خوب تدبیر کنه هِی نمیشه هنوز نمی دونه تدبیر چیه
هنوز راه رو غلط داره میره  
چقدر مرز هدایت و گمراهی به هم تنیده!! 
 
هنوز سرگردونه، چقدر زود قضاوت می کنه از اینکه تو رو یافته!!
آدمی در گره و اسارت های وراثت، گمراهی نسل های قبل تر، ظلمت خاک زمین، جهل و سرگردونیِ خودش از اینکه مربی خوبی نداشته، و چه بسا نیرو های مسخ کننده ی امانت هایی که بهش سپرده شده، گرفتاره
در انتخاب مهد کودک در محله هفت تیر تهران یکی از دغدغه های اساسی والدبن اطلاع از کامل ترین لیست مهد کودک های محله هفت تیر تهران + آدرس و شماره تلفن ان ها ست . مرکز مشاوره مدارس هیوا برای رفاه حال شهروندان لیست مهد کودک های محله هفت تیر تهران را آماده نموده تا شهروندان محله هفت تیر تهران بتوانند با استفاده از آن به آدرس و شماوره تلفن مهد کودک های هفت تیر تهران دسترسی داشته باشند . 
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها