نتایج جستجو برای عبارت :

متن مورد نظر خود را جهت جستجو اینجا بنویسید. شبهه

یادمه یه کانالی تو تلگرام نظرسنجی گذاشته بود تو چه چیزی شبهه داریددرصد خیلی بالایی گفته بودن در مورد عدالت خدا شبهه دارنفکر می‌کنم برای خیلی از ماها در مورد عدالت خدا سوالاتی وجود داشته باشه که معمولا هم جواب درستی بهش داده نمیشهجدی ترین جوابی که من تا حالا شنیدم اینه که درد و رنج آدم ها  به اندازه ظرفیتشونه که به نظرم خیلی قانع کننده نیست
پاسخ جامع به شبهه ی روایات دفع بلا و فتنه از شهر مقدس قم و ویروس کرونا
ادعای اسلام ستیزان: صدها حدیث در کتب معتبر شیعیان وجود دارد در مورد عظمت شهر قم و رفع بلا و پناه بردن به این شهر اما ویروس کرونا که منشاء آن در ایران شهر قم میباشد، به تنهایى کل علم و دانش ائمه شیعه را زیر سوال برد !!
ادامه مطلب
سایت تخخصی شبهه پایگاهی است برای پاسخگویی به شبهات و شایعات و نقد صحیح هرچه به دین مربوط می شود می باشد، ساخت لوگو و سایت این پایگاه تحت نظر مقتداگرافیک صورت گرفت.
امید است به امضاء حضرتش مزین گردد.
بسم الله الرحمان الرحیم
 
قسمت اول
به بررسی شبهه مذکور بپردازیم:
همگان میدانند اصل استثناء ناپذیر دین مبین اسلام، نفی نژاد پرستی است و این، چنان به گوش همگان خورده است که جای تردید و انکار نیست که اسلام ستیز شبهه افکن، درصدد میباشد به ذهن شما هموطنان عزیز القا کند دین اسلام دین نژاد پرستی است و میان نژاد ها تفاوت قائل شده است:
ادامه مطلب
⭕️پاسخ به شبهه ی معامله ی خون سردار با آمریکایی ها جهت حفظ انقلاب اول در خصوص اصل توهم معامله بین ایران و آمریکا بر سر خون شهید سپهبد #قاسم_سلیمانی باید عرض کنم که چنین توهمی به دلایل عدیده ساخته و پرداخته اذهان مریضه! از جمله ی این دلایل امکان ترور با کمترین هزینه برای امریکایی ها توسط منافقین در ایران،
ادامه مطلب
چرا مجازات شراب خوردن، ضرر بسیار بیشتری دارد؟
 
اخیرا در فضای مجازی شاهد این بودم که با شبهه ای مبنی بر اینکه اگر حرمت شراب به دلیل ضرر داشتن آن است، چرا مجازات شراب خوردن، ضرر بسیار بیشتری دارد؟ دین اسلام و قوانینش را میکوبند و مورد تمسخر قرار میدهند و چه دلهای ساده ای که میلغزد و شک میکند به دین کامل اسلام. در زیر پاسخ این شبهه را بخوانید
ادامه مطلب
#شبهه_کرونایی: ❓با آمدن کرونا متوجه شدیم صدقه هفتاد بلا را دفع نمی کند!
✅جواب:
۱. صدقه هفتاد بله را دفع می کند البته نه هر بلایی را. ممکن است کرونا داخل در آن هفتاد بلا نباشد. چون دقیقا آن هفتاد بلا در روایات نیامده است. 
۲. صدقه دافع بلای کرونا از خیلی ها شده است و ممکن است مبتلایان یا صدقه نداده باشند و یا عوامل دیگری باعث بی اثر شدن صدقه شود.
۳. زندگی دنیایی بر مدار تزاحمات می چرخد و اگر سببی مثل صدقه -دفع کننده بلاهایی است- ، سبب مزاحم مثل گناه
با استفاده از منبع LitCovid، مقالات دادگان پابمد در مورد کوید۱۹ را راحت تر و‌ بهتر جستجو کنید. در این جامعترین منبع مقالات کوید۱۹، مقالات به تفکیک موضوع و همچنین مکان جغرافیایی دسته بندی می شوند و جستجو در آن از جستجو در خود پابمد نتایج بهتری در پی دارد. 
از
خطبه ‏هاى آن حضرت علیه السّلام است
)در
بیان وجه تسمیه شبهه و اینکه کسی را از مرگ رهائى نیست):
(1) شبهه از این جهت شبهه نامیده شده که شبیه و مانند حقّ است (هر کس نمى‏تواند
میان حقّ و باطل تمیز دهد) پس روشنى دوستان خدا در شبهه ایمان و اعتقاد ایشان است
(بخدا و رسول) و راهشان راه هدایت و رستگارى است (که از آن راه پیروان خود را از
تاریکى‏هاى شبهه‏ها نجات داده و حقّ را بآنان آشکار مى‏نمایند)
(2) و امّا دشمنان خدا دعوت کننده شان در آن شبهه ضلالت و گمراه
بسم الله الرحمان الرحیم
 
روایت مورد شبهه  :
عَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ عَنْ هَارُونَ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ مَسْعَدَةَ بْنِ زِیَادٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اَللَّهِ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ قَالَ أَمِیرُ اَلْمُؤْمِنِینَ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ : إِیَّاکُمْ وَ نِکَاحَ اَِّنْجِ فَإِنَّهُ خَلْقٌ مُشَوَّهٌ. 
امام صادق (ع) : امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: شما را از ازدواج با زنجیان ( آفریقایى‌ ها ) برحذر مى‌دارم؛ چون اینها مخلوقاتى زشت ‌اند.
منبع: اصو
سلام دوستان
من عاشق سرچ و جستجو درباره هر موضوعی هستم که توجهم بهش جلب می شه.
از غذا پختن تا خرید لباس و کتاب یا تربیت کودک. در مورد هر چیزی کلی جستجو می کنم و اونوقت خرید می کنم یا حتی می پزم.
می خوام تجاربم را در هر موردی که مفید و مثبت بود اينجا براتون به اشتراک بگذارم.
شاید برای شما هم مفید باشه.
پاسخ به شش شبهه پیرامون ولایت فقیه
اشاره
از آن جا که ولایت فقیه، عمود خیمه انقلاب اسلامی است، و مساله فرد نیست، بلکه مظهریت اسلام و ملیت ملت مسلمان است، و در همه جا به ویژه در بحران ها لنگر ثبات، استواری و آرامش می باشد، استکبار جهانی و دشمنان اسلام و بدخواهان، دریافته اند که مساله ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران، بسیار مهم است، و از حرمت و قداست فوق العاده ای برخوردار است .
از این رو، آن ها و مزدورانشان برای تضعیف آن سال ها است در صدد آنند تا
متن شبهه
" امام علی فرموده. . روزه گرفتن درگرما جهاد است 
حضرت محمد فرمودند. جهاد بر ن واجب نیست.  
تکلیف خانوما طبق احادیث مشخص هست. !! "
پاسخ به شبهه
"مقایسه دو حدیث از امام علی (ع) و پیامبر اکرم (ص) در مورد روزه در گرما ، جهاد و نتیجه گیری عدم وم روزه ن . !!" : 
1⃣ حدیث اول از حضرت علی (ع) نیست و از پیامبر (ص) است و مطلب دوم هم از پیامبر (ص) در منابع شیعه یافت نشد .
روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
بحار الانوار، ج 96، ص 257
2⃣ حتی با فرض صحت حدیث دوم ه
متن شبهه
" لیست کامل ن حضرت محمدص»:
1-خدیجه دختر خویلد 2-سوده دختر زمعه بن قیس 3-عایشه دختر ابوبکر 4-ام سلمه دختر امیه 5-حفصه دختر عمر بن الخطاب 6-زینب دختر جحش الاسدیه 7-جویریه دختر حارث 8-رمله دختر ابوسفیان بن الحرب 9-صفیه دختر حیی بن اخطب 10-میمونه دختر حارث الهلالیه 11-فاطمه دختر سریح 12-هند دختر یزید 13-عصما دختر سیاء 14-زینب دختر دیگر یزید 
تا ۴۶ همسر
شبهه 
پاسخ به شبهه
1️⃣ تعداد همسران حضرت محمد(ص) ۱۲ نفر بوده و برخی موارد ذکر شده در شبهه سندیت
38-  و من کلام له (علیه السلام)
> و فیها علة تسمیة الشبهة شبهة ثم بیان حال الناس فیها <
وَ إِنَّمَا سُمِّیَتِ الشُّبْهَةُ شُبْهَةً لِأَنَّهَا تُشْبِهُ الْحَقَّ فَأَمَّا أَوْلِیَاءُ اللَّهِ فَضِیَاؤُهُمْ فِیهَا الْیَقِینُ وَ دَلِیلُهُمْ سَمْتُ الْهُدَی وَ أَمَّا أَعْدَاءُ اللَّهِ فَدُعَاؤُهُمْ فِیهَا الضَّلَالُ وَ دَلِیلُهُمُ الْعَمَی فَمَا یَنْجُو مِنَ الْمَوْتِ مَنْ خَافَهُ وَ لَا یُعْطَی الْبَقَاءَ مَنْ أَحَبَّهُ.
خطبه 038-م
1⃣اگر ماهیت جرم انجام شده و یا حرمت آن را درک نکنند و یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه باشد به اقدامات تأمینی و تربیتی محکوم نمی شوند.2⃣ اگر ماهیت جرم انجام شده و یا حرمت آن را درک نکنند و یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه باشد به اقدامات تأمینی و تربیتی محکوم می شوند.3⃣ به اقدامات تأمینی و تربیتی محکوم می شوند.4⃣ به تحمل هیچ مجازات و اقدام تأمینی و تربیتی محکوم نمی شوند.جواب در مواردی که طفل یا نوجوان مرتکب جرم تعزیری شود، صرفا در صورتی به مجازات یا
بینگ خسته کننده نیست. بینگ تقریباً روزانه 900 میلیون جستجو جستجو می کند و حدود 7.5٪ از سهم بازار موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد. با بیش از 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان در موتورهای جستجو ، طبق اطلاعات موجود در smartinsights.com هر روز ، بینگ کند نیست. این مقاله در مورد …The post نحوه ترتیب فعالیت محلی خود با Google Drive appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3b7RxU7
مشاهده مطلب در کانال
بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو
است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه
نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست
می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.
سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستج
 
 
عنوان: شبهه‌ زدایی عزاداری امام حسین براساس سوگواری پیامبر بر حضرت حمزه از منظر دانشمندان اهل سنت
چکیده:
گریه» و عزاداری» در کنار خنده» از خصایص انسان و آفرینش بوده و از عوامل تعدیل عواطف و احساسات بشری به شمار می‌آید که در نهانش به ودیعه نهاده شده است، اما آنچه حائز اهمیت است بررسی دینی و نگرش از دریچه کلامی به این مسئله است. سوگواری و ریختن قطرۀ اشک بر فردی که از دنیا رحلت کرده به‌طور عام، درجایی مورد مناقشه و شبهه قرار می‌گیرد که
مطلب اول: شبهه تحریمیه
با توجه به مطالب مطرح شده در دسته‌بندی‌های قبلی در مطلب اول، از چهار مسأله بحث خواهند کرد زیرا شک و شبهه بین تحریم و غیر وجوب یا منشأش فقدان نص است یا اجمال نص یا تعارض نصّین و یا اشتباه خارجی.
مسأله اول: فقدان نص
می‌فرمایند در شبهه تحریمیه با منشأ فقدان نص دو قول است:
قول اول: مشهور اصولیان معتقدند وظیفه شرعیه اباحه عمل مشکوک است لذا ترک عمل از باب احتیاط هم واجب نخواهد بود.
قول دوم: مشهور أخباریان معتقدند وظیفه شرعیه
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
موتور های جستجو  زمین بازی بزرگی هستند، با استفاده از ویژگی‌های این ابزار های قدرتمند می‌توانید خود را در میان افراد بسیاری شناسانده و مشتریان خود را گسترش دهید.
 
اما برای برنده بودن در این بازی، باید قواعد بازی در این زمین را بلد بود. این قواعد چه هستند و چطور می‌توان از آن‌ها استفاده کرد موضوعی است که در بحث بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم گفت.
بازاریابی موتور های جستجو (SEM) چیست؟
SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی این
یا أللهُ یا رَحمانُ یا رَحیمُ یا مُقَلِّبَ القُلوبِ ثَبِّت قَلبی عَلَی دینِک         
   معنی: خدایا! ای بخشایشگر، ای مهربان، ای دگرگون کننده ی قلوب، قلب مرا بر دین خودت ثابت و استوار قرار ده.
   توضیح: این دعا به دعای غریق معروف است و اشاره به ایمان مُستَقَر دارد. امام صادق (ع) فرمودند: به زودی شبهه ای به شما می رسد، پس بدون راهنما و پیشوای هدایتگر می مانید و کسی از آن شبهه نجات نمی یابد، مگر آنکه دعای غریق را بخواند.
یکی از کارهایی که لازم است پس از راه اندازی سایت انجام دهید، ثبت سایت در موتورهای جستجو است. در غیر این صورت شاید روزها طول بکشد تا سایت شما توسط این غول های جستجو پیدا شود. البته  اگر فراموش نکنید که قابلیت ایندکس شدن را در سایت خود فعال کنید.
اگر موتورهای جستجو ندانند که سایت شما وجود دارد، شانس شما برای دیده شدن کاهش نمی یابد بلکه به کل از بین می رود.
ثبت یک وب سایت در موتور جستجو به معنی اعلام وجود یک سایت در موتور جستجو است در حالیکه، ایندک
دانستن الگوریتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوریتم موتور جستجو چیست؟ الگوریتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوریتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوریتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
 
#مقاله: #علم_امام به #شهادت و#شبهه ناسازگاری آن با #عصمت
نویسندگان: #علی_ربانی_گلپایگانی و #محسن_رحمانی_زاده
یکی از مباحث مهم که موجب سوال، #شبهه و هجمه علیه #مذهب #تشیع شده، بحث #علم #امام به زمان و مکان #شهادت خود و در نتیجه ناسازگاری #عصمت با دستور #قرآن مبنی بر عدم انداختن خود در هلاکت و قبح عقلی این عمل است.مقاله ی فوق الذکر پس از تقسیم #روایات دال بر علم امام به زمان و مکان شهادت خود به دوسته ی عام و خاص(که این قسم به نوبه ی خود به دو دسته ی تمام
موتورهای جستجو چیست؟ موتور جستجو در اصل یک ربات” یا برنامه ای است که وب سایت های مختلف را برای مناسب بودن آنالیز می کند. با استفاده از این ابزار می توانید هرگونه اطلاعاتی را در شبکه جهانی وب مشخص کنید. برخی از موتورهای اصلی جستجو عبارتند از: Google ، Webcrawler ، Excite و Infoseek. …The post SEO با کلمات ساده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2W6URt2
مشاهده مطلب در کانال
پاورپوینت عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی
 
این پاورپوینت در مورد عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی در 46 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و.ومنابع می باشد
 
 
سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات.
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
 
 
نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و ن
 
برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید
برای دانلود اينجا کلیک فرمایید ( ثبت سایت در موتورهای جستجوی )
· • • • • • • • • ثبت سایت در موتورهای جستجوی ثبت سایت در موتورهای جستجوی چگونه سایت را در موتورهای جستجو گوگل ثبت کنیم زاوش › › چگونه سایت را در موتورهای جستجو گوگل ثبت کنیم زاوش › › چطور سایت را در ثبت کنیم؟ ثبت سایت در سرچ کنسول بسیار ساده می باشد و کافی است مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید وارد آدرس شوید ثبت سا
مزایای سئو سایت برای کسب و کارها
امروزه هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گذاری روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد تا ترافیک طبیعی وب سایت خود را به حداکثر برساند. موتور جستجوی پیشرو گوگل، بینگ، یاهو و. هر کدام استراتژی های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو دارند. در ادامه چهل مزیت استفاده از سئو را برای شما شرح خواهیم داد:
1- افراد در جستجوی محصولات و خدمات موردنظرشان در موتورهای جستجو هستند.
بیش از دو میلیارد نفر آنلاین هستند. 9
شبهه:
چطور امام علی هر شب شیر میذاشته در خونه فقرا !!!!‏ظروف یکبار مصرف که نبوده تو چی میبرده هر شب هر شب!! باعقل جور در نمیادتازه تو ظرف های فی هم اگر به فرض بگیریم میبرده شبی ده تا خونه ام که به صورت ناشناس شیر برده باشه سالی بیش از ۳۰۰۰ تا ظرف باید میخرید. بعدم طبق روایت های شیعیان میگند ناشناس میبرده شبونه پس یعنی نمیرفته ظرفشم پس بگیره !! یعنی کارخونه مسگری هم داشت از پس این همه ظرف بر نمیومد گاوداریش پیش کشتازه مگه قرائتی نگفت امام علی ش
تمام موضوعاتی که کاربران اینترنت جستجو می کنند، توسط موتورهای جستجو رصد و دنبال می شوند. با توجه به اتفاقات و رویداد های مختلف دامنه جستجو ها نیز تغییر می کند.
بر همین اساس هر ساله کلمات و موضوعات متفاوتی در صدر جستجو ها قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹ موضوعات زیر بیشترین جستجو را داشته اند.
۱.دیزنی پلاس۲. کامرون بویس (خواننده و مدل جوان آمریکایی که در سال ۲۰۱۹ در خواب درگذشت)۳. نیپسی هاسل (Nipsey Hussle رپر آمریکایی با نام واقعی ارمیاس جوزف آسگدوم بود که
این شروع نوشته و تعریف قدیمی از سئو رو خیلی پسندیدم: 
چند بار شده در گوگل یه چیزی رو درباره طراحی وب بصورت فارسی جستجو کنی و بیای اينجا؟ ما سایتمون رو طوری طراحی و بهینه سازی میکنیم که بتونیم اولین نتایج جستجوی گوگل و یاهو را درباره موضوع سایتمون به خودمون اختصاص بدیم . این همون چیزیه که بهش میگن SEO.
خب تاکیدهایی در مطلب وجود داره که لازمه بیان کنم:

یک - نوشته سعی داره خودمانی حرف بزنه
دو - نوشته داره از موفقیت نویسنده دم میزنه، یعنی خواننده جس
برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج بدست امده از جستجو در موتورهای جستجو  مانند گوگل از یک تکنیکی به نام بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) یا به اختصار سئو (SEO) استفاده می شود.
در واقع سئو این امکان را برای شما فراهم میاورد که وب سایت شما در بالاترین مکان در نتایج جستجو در موتور های جستجو قرار گرفته که این امر باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده ها از سایت می شود. و هر یک از این بازدید کننده ها می توانند به مشتری شما تبدیل شون
 
❓تورم مهر ماه چند بود؟ بانک مرکزی» و مرکز آمار» دو نهادی‌اند که تخمین‌گر تورم را محاسبه می‌کنند. مرکز آمار تورم مهر را 1.7 درصد اما بانک مرکزی تنها 0.6 درصد محاسبه کرده‌ است. این تفاوت ۳ برابری در تخمین یک پارامتر واحد چطور توجیه می‌شود؟
❓در این خصوص ۴ شبهه مهم وجود دارد؛ شبهاتی که همه اعتماد عمومی را نشانه گرفته‌اند. اولین شبهه ریشه این تفاوت ۳ برابری در محاسبات دو مرکز رسمی نشر داده از یک پارامتر واحد» است.
❓دومین شبهه‌ ایجاد شده ب
تمام غلط‌های املایی و تمامی غلط‌های هکسره یک طرف و این که راجع به» را راجب» می‌نویسند هم یک طرف. برادر من، خواهر من، آقا، سرور، سرکار قرار نیست هر جور می‌خوانی همان‌طور هم بنویسی. هیچ جای دنیا این‌طور نیست.
مگر خواهر را هم می‌نویسی خاهر؟ یا مجتبی را مشتبا؟ یا انگلیسی‌ها school را مثل skull می‌نویسند؟
وقتی در مورد غلط نویسی صحبت می‌کنم، مورد سخنم فقط اشتباه و بی‌دقتی یک وبلاگ‌نویس نیست، یا یک پیامی در تلگرام که شوهر عمه‌ام دارد برای همه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها