نتایج جستجو برای عبارت :

متن مورد نظر خود را جهت جستجو اینج

با استفاده از منبع LitCovid، مقالات دادگان پابمد در مورد کوید۱۹ را راحت تر و‌ بهتر جستجو کنید. در این جامعترین منبع مقالات کوید۱۹، مقالات به تفکیک موضوع و همچنین مکان جغرافیایی دسته بندی می شوند و جستجو در آن از جستجو در خود پابمد نتایج بهتری در پی دارد. 
بینگ خسته کننده نیست. بینگ تقریباً روزانه 900 میلیون جستجو جستجو می کند و حدود 7.5٪ از سهم بازار موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد. با بیش از 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان در موتورهای جستجو ، طبق اطلاعات موجود در smartinsights.com هر روز ، بینگ کند نیست. این مقاله در مورد …The post نحوه ترتیب فعالیت محلی خود با Google Drive appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3b7RxU7
مشاهده مطلب در کانال
بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو
است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه
نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست
می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.
سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستج
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
موتور های جستجو  زمین بازی بزرگی هستند، با استفاده از ویژگی‌های این ابزار های قدرتمند می‌توانید خود را در میان افراد بسیاری شناسانده و مشتریان خود را گسترش دهید.
 
اما برای برنده بودن در این بازی، باید قواعد بازی در این زمین را بلد بود. این قواعد چه هستند و چطور می‌توان از آن‌ها استفاده کرد موضوعی است که در بحث بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم گفت.
بازاریابی موتور های جستجو (SEM) چیست؟
SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی این
یکی از کارهایی که لازم است پس از راه اندازی سایت انجام دهید، ثبت سایت در موتورهای جستجو است. در غیر این صورت شاید روزها طول بکشد تا سایت شما توسط این غول های جستجو پیدا شود. البته  اگر فراموش نکنید که قابلیت ایندکس شدن را در سایت خود فعال کنید.
اگر موتورهای جستجو ندانند که سایت شما وجود دارد، شانس شما برای دیده شدن کاهش نمی یابد بلکه به کل از بین می رود.
ثبت یک وب سایت در موتور جستجو به معنی اعلام وجود یک سایت در موتور جستجو است در حالیکه، ایندک
دانستن الگوریتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوریتم موتور جستجو چیست؟ الگوریتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوریتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوریتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
سلام دوستان
من عاشق سرچ و جستجو درباره هر موضوعی هستم که توجهم بهش جلب می شه.
از غذا پختن تا خرید لباس و کتاب یا تربیت کودک. در مورد هر چیزی کلی جستجو می کنم و اونوقت خرید می کنم یا حتی می پزم.
می خوام تجاربم را در هر موردی که مفید و مثبت بود اينجا براتون به اشتراک بگذارم.
شاید برای شما هم مفید باشه.
موتورهای جستجو چیست؟ موتور جستجو در اصل یک ربات” یا برنامه ای است که وب سایت های مختلف را برای مناسب بودن آنالیز می کند. با استفاده از این ابزار می توانید هرگونه اطلاعاتی را در شبکه جهانی وب مشخص کنید. برخی از موتورهای اصلی جستجو عبارتند از: Google ، Webcrawler ، Excite و Infoseek. …The post SEO با کلمات ساده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2W6URt2
مشاهده مطلب در کانال
پاورپوینت عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی
 
این پاورپوینت در مورد عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی در 46 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و.ومنابع می باشد
 
 
سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات.
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
 
 
نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و ن
مزایای سئو سایت برای کسب و کارها
امروزه هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گذاری روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد تا ترافیک طبیعی وب سایت خود را به حداکثر برساند. موتور جستجوی پیشرو گوگل، بینگ، یاهو و. هر کدام استراتژی های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو دارند. در ادامه چهل مزیت استفاده از سئو را برای شما شرح خواهیم داد:
1- افراد در جستجوی محصولات و خدمات موردنظرشان در موتورهای جستجو هستند.
بیش از دو میلیارد نفر آنلاین هستند. 9
تمام موضوعاتی که کاربران اینترنت جستجو می کنند، توسط موتورهای جستجو رصد و دنبال می شوند. با توجه به اتفاقات و رویداد های مختلف دامنه جستجو ها نیز تغییر می کند.
بر همین اساس هر ساله کلمات و موضوعات متفاوتی در صدر جستجو ها قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹ موضوعات زیر بیشترین جستجو را داشته اند.
۱.دیزنی پلاس۲. کامرون بویس (خواننده و مدل جوان آمریکایی که در سال ۲۰۱۹ در خواب درگذشت)۳. نیپسی هاسل (Nipsey Hussle رپر آمریکایی با نام واقعی ارمیاس جوزف آسگدوم بود که
برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج بدست امده از جستجو در موتورهای جستجو  مانند گوگل از یک تکنیکی به نام بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) یا به اختصار سئو (SEO) استفاده می شود.
در واقع سئو این امکان را برای شما فراهم میاورد که وب سایت شما در بالاترین مکان در نتایج جستجو در موتور های جستجو قرار گرفته که این امر باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده ها از سایت می شود. و هر یک از این بازدید کننده ها می توانند به مشتری شما تبدیل شون
تمام غلط‌های املایی و تمامی غلط‌های هکسره یک طرف و این که راجع به» را راجب» می‌نویسند هم یک طرف. برادر من، خواهر من، آقا، سرور، سرکار قرار نیست هر جور می‌خوانی همان‌طور هم بنویسی. هیچ جای دنیا این‌طور نیست.
مگر خواهر را هم می‌نویسی خاهر؟ یا مجتبی را مشتبا؟ یا انگلیسی‌ها school را مثل skull می‌نویسند؟
وقتی در مورد غلط نویسی صحبت می‌کنم، مورد سخنم فقط اشتباه و بی‌دقتی یک وبلاگ‌نویس نیست، یا یک پیامی در تلگرام که شوهر عمه‌ام دارد برای همه
ئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.https://websima.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
برای ربات های موتور جستجو برای درک محتوای موجود در وب سایت شما مهم است. اگر قابل خواندن یا قابل درک نباشد ، مشکلات بهینه سازی موتور جستجو شروع می شوند. بیایید در مورد ابزارهای دقیق برای رفع مشکلات محتوای تکراری بحث کنیم. سایت پیوندهای جستجو یا Google در درجه اول از محتوای تکراری یا …The post ابزارهای قدرتمند برای رفع مشکلات تکثیر محتوا appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cfr9Jo
مشاهده مطلب در کانال
تبلیغات جستجوی پرداخت شده به عنوان تبلیغات حمایت شده، بازاریابی جستجو، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی هزینه به ازای هر کلیک نیز شناخته می شود. به این ترتیب، آگهی نمایش داده شده کاملاً مطابق با هر جستجویی است که از طرف کاربران صورت می گیرد.
تبلیغات در جستجو گوگل بسیار مؤثر است؛ این امر براساس نیاز صریح کاربران است نه صرفاً بر اطلاعات ضمنی درباره آنچه که ممکن است بعد از آن باشد. این ، به طور طبیعی ، احتمال
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.
منابع: ویکی پدیا -  سایت سئو فاکس
به برخی از، نقشه های سایت ممکن است به عنوان یک کار خسته کننده به نظر می رسد، و دیگران، نقشه سایت بسیار مورد نیاز برای هر وب سایت است. دومی از دو صحیح خواهد بود. داشتن یک نقشه سایت که با یک هدف مشخص در ذهن دارد، می تواند عامل موثر در موفقیت وب سایت باشد. این یک پیوند حیاتی بین یک وب سایت و موتور جستجو فراهم می کند که رابطه ای را که برای موفقیت در وب سایت حیاتی است، پرورش می دهد. یک نقشه سایت به خوبی ساختاردهنده یک وبسایت را که توسط تمام موتورهای جس
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
SEO کلمه ای برای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو می تواند شغل شما را به سطح بعدی سوق دهد یا تأثیر منفی بر تجارت شما بگذارد. عاقل باشید و جستجوگر خود را با دقت مورد هدف خود جستجو کنید. شما تصمیم می گیرید با تصمیم گیری های خردمندانه ، شغل و مسیر خود را …The post آیا سئو مفید است یا خیر؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bcF5lV
مشاهده مطلب در کانال
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!

حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
این بخش از آموزش سئو به سئو و انواع آن می پردازیم. در سئو داخلی یکی از مهمترین فرایندهایی است که می توانید از آن استفاده کنید نه تنها برای دستیابی به رتبه بندی بالاتر، بلکه همچنین برای اجرای موفق جستجوگرهای تبلیغاتی.
وب سایت نقطه تمرکز تمام فرآیندهای جستجوگرها است و اگر برای موتورهای جستجو و کاربران به درستی بهینه نشده باشد، شانس موفقیت شما کمینه می شود.
پیش از ورود به جزئیات که بر روی صفحه تکنیک های سئو برای افزایش سئو استفاده می کنید، با ب
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!
حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
وب سایت های HTML برای SEO بسیار مهم نیست، اما می توانند فهرستی از صفحاتی را که می توانند توسط خزنده موتور جستجو نشان داده شوند، ارائه دهند. با این حال، این فرمت مورد نظر برای موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing نیست. اگر شما علاقه مند به کمک به SEO خود هستید، یک نقشه سایت XML ایجاد کنید و آن را به صورت دستی به موتورهای جستجو ارسال کنید. XML نقشه های سایت حاوی اطلاعات بسیار بیشتری از قبیل تغییر فرکانس، اولویت و تاریخ آخرین ویرایش است که به موتورهای جستجو
SEO – فرایند تأثیرگذاری در رتبه بندی وب سایت در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای دید ارگانیک هر موتور جستجو مجموعاً بیش از 6.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند و Google با حدود 4/5 میلیارد جستجو در آن مشارکت می کند. مزایای SEO خوب بسیار زیاد است ، از رتبه …The post SEO – از کجا شروع کنم؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2zFGoNg
مشاهده مطلب در کانال
زمانی که لیست عبارت های جستجو شده در گوگل را به صورت سالیانه مشاهده می کنیم ، تازه پی می بریم که در آن سال چه اتفاقاتی رخ داده است. تمام اتفاقات خوب ، بد ، اخبار فرهنگی همگی می تواند بر اساس عبارت های جستجو شده در گوگل مشخص شوند. ما در این مقاله به بررسی عبارت های سرچ شده توسط آمریکایی ها در سال 2018 خواهیم پرداخت و می توانیم این موضوع را اشاره کنیم که بعضی از این عبارت در کل جهان به اصطلاح ترند بوده اند. بدون حرف اضافه ی دیگری بریم سراغ بهترین عبا
بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها در دید وب سایت در موتور جستجوی وب تفاوت ایجاد می کند. به طور کلی ، رتبه بالاتر در صفحه جستجو یا وقوع بیشتر وب سایت در نتایج جستجو ، بازدید کنندگان بیشتری را به این سایت جذب می کند و یک افزایش نادر برای تبدیل بازدید کنندگان به …The post رایج ترین مشکلات سئو در یک صفحه و چگونگی رفع آنها چیست؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YHGFcW
مشاهده مطلب در کانال
 
 
سئو چیست؟
 
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها