نتایج جستجو برای عبارت :

ماشین حساب مخفی hidex

اپلیکیشن Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX درواقع یه ماشين حسابه یا بهتره بگم درظاهر یه ماشين حسابه که میتونید ازش استفاده کنید ولی زیر این ماشين حساب و ساده یه گاو صندق مخفي هست که میتونه عکس ها و فیلماتون و از دید همه مخفي نگه داره . چی از این بهتر؟
ادامه مطلب
ابتدا یک ماشين حساب آماده کنید تا با هم پیش رویم.ماشين حساب موبایل هم می شود.
۱.هفت رقم شماره ی تلفن خود را در نظربگیرید.منظور از هفت رقم ارقام بعد از کد مثلا 0912 یا 0935 یا. میباشد
۲.حالا سه رقم اول آن را وارد ماشين حساب کنید.یعنی اگر تلفن شما ۱۲۳۴۵۶۷ باشد ۱۲۳ را در ماشين حساب وارد کنید.


ادامه مطلب
سورس کد ماشين حساب
سلام بالاخره سورس کد ماشين حساب اندروید با اکلیپس رو براتون پیدا کردم.
این سورس در قروشگاه های دیگه حدود ۴یا۵هزار تومان قیمتشه.دانلود کنید و لذت ببرید. .
دریافت فایل
 , سورس کد ماشين حساب , سورس کد ماشين حساب اندروید , سورس کد ماشين حساب به زبان جاوا , سورس کد ماشين حساب c++ , سورس کد ماشين حساب سی شارپ , سورس کد ماشين حساب پایتون , سورس کد ماشين حساب مهندسی c++ , سورس کد ماشين حساب با متلب , سورس کد ماشين حساب در جاوا , سورس کد ماشين
⁠این اپلیکیشن در واقع کاملا مشابه ماشين حساب طراحی شده و هیچکس از خواص این اپلیکیشن خبر ندارد.
اما در زیر این ظاهر ،یک اپلیکیشن مخفي سازی عکس و فیلم وجود دارد.
اپلیکیشن Calculator+ همان اپلیکیشنی است که کاملا مشابه اپلیکیشن ماشين حساب خود دستگاه طراحی شده.
ادامه مطلب
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که یا کار زیادی با ماشين حساب داریدویا علاقه خاصی به ماشين حساب دارید و یا
این برنامه کاملا مناسب برای شما است.
کم حجم ترین و قوی ترین ماشين حساب ممکن.
قابلیت حساب تا 100000000000000000000000000000000000000 رقم.
قابل ذکر است که این برنامه مخصوص pc میباشد.
دانلود:
ابر ماشين حساب
سازنده:مانی شیروانی
یادمه توی دانشگاه که بودیم ، دانشگاه به هر دانشجو یک ماشين حساب کاسیو داد. اونوقت یکی از سرگرمی های تمام دانشجوها برنامه نویسی با این ماشين حسابها بود. خلاصه ما کارهایی با اون ماشين حسابها می کردیم که جای خالی کامپیوتر را برامون پر می کرد. یه جورایی مثل مسابقه بین دانشجوها بود که هر کسی یه کار محیر العقول تر می کرد با این ماشين حسابهای بدبخت، جلوتر میفتاد.
 
این هم یه خاطره ای بود که الان یادم افتاد
 
اغلب افراد نمی‌دانند که سال‌هاست، اتوکد یک ماشين حساب داخلی دارد.
این
ماشين حساب کلاس قدیمی هنوز با تایپ کردن Cal در هر خط فرمانی موجود است.
افراد کمی از ماشين حساب در خط فرمان استفاده می‌کردند زیرا آن یک رابط
کاربری بسیار بد داشت. همچنین خیلی بد است که ماشين حساب ویندوز، در مقام
مقایسه تجملی به نظر می‌رسد. هیچ کدام را استفاده نکنید!
خوشبختانه،
اکنون اتوکد یک ماشين حساب سریع، جدید و درخشان با یک رابط کاربر گرافیکی
عالی دارد. این ماشين ح
آقا پارسال داداشم یه ماشين حساب مهندسی بهم هدیه داد گفت نیازت میشه.پارسال موقع امتحانای ترم دوم دوستم ازم گرفتش و دیگه تا الان هنوز دسته خودم نبوده.
هروقتم خودم امتحان داشتم از کسه دیگه گرفتم یا اصلا ماشين حساب نبردم سره امتحان.
 
حالا هفته پیش دوستم منو دیده و میگه ماشين حسابتو پیدا کردم (چون تو  تابستونم دستش بوده و یادش نمیومد چکارش کرده)، یه امتحان دیگه باهاش بدم‌بهت میدم.
بعد‌ یکی دیگه از دوستام امروز منو دیده میگه ماشين حسابتو میدی،
کلید(GT (Grand total
با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند جمع نتایج چند عمل محاسباتی متوالی
را در یک زمان محاسبه نماید . کافیست پس از انجام هر عمل محاسباتی کلید =
(مساوی ) را فشرده ، در انتهای محاسبات با فشردن کلید GT، جمع نتایج تمامی
محاسبات قبلی روی نمایشگر ماشين حساب نمایان خواهد شد .
ادامه مطلب
یکی دیگر از انواع ماشين حساب موجود در بازار مدل SLD-742N محصول شرکت سیتیزن می باشد. این ماشين حساب برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد. ماشين حساب سیتیزن 742n را تنها در سایت ایده برتر موجود پیدا کردم اما متاسفانه قیمتی از کالا در سایت دیده نشد. این مورد برای یک سایت فروشگاهی جلوه مطلوبی ندارد. با هم به مطالعه قسمتی از نقد و بررسی این کالا می پردازیم.
قابلیت و کارایی ماشين حساب ساده سیتیزن SLD-742N
اگر به انجام محاسبات ریاضی در طول فعالیت های روزمر
یکی دیگر از انواع ماشين حساب موجود در بازار مدل SLD-742N محصول شرکت سیتیزن می باشد. این ماشين حساب برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد.
شما می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و نقد و بررسی این محصول را بخوانید. در پایین بخش هایی از این نقد و بررسی را مشاهده می کنید.
 
ماشين حساب سیتیزن SLD-742N
تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب ساده سیتیزن SLD-742N
اگر به انجام محاسبات ریاضی در طول فعالیت های رو
ماشين حساب کاسیو LC-401LV-WE
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کاسیو LC-401LV-WE
اگر در مغازه یا اداره خود به یک ماشين حساب ساده و جمع و جور احتیاج دارید؟ ما به شما ماشين حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE را پیشنهاد می کنیم! این ماشين حساب برای کسانی مناسب است که قصد صرف هزینه ای اندک را دارند و در عین حال به دنبال یک ماشين حساب با دوام و با کیفیت هستند.
ماشين حساب ساده کاسیو LC-401LV-WE به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چه
آموزش ساخت ماشين حساب با نوت پدبرای ساخت ماشين حساب با نوت پد لازم یک فایل نوت پد را باز کنید وکد زیر را در آن وارد کنید وسپس اینتر بزنید.و آن را با پسوند bat  ذخیره کنید.@echo offtitlecolor 88:topechoecho milad emadiecho***********echo.set /p sum=set /a ans=%sum%echo.echo = %ans%echo=============pauseclsecho Previous Answer: %ans%goto toppauseexitکار تمام است.اگر سوالی دارید به ایمیل زیر بفرستید:Ali.noroozi.aran@iran.irمارا در آپارات دنبال کنید:  apparat.com\Ali.noroozi.aran
دانلود فایل
تسویه به معنای برابرکردن بستانکاری و بدهکاری و تصفیه به معنای پاک کردن.اگر مراد پاک کردن حساب باشد که دیگرکسی طلبکار و بدهکار نباشد "تصفیه حساب"درست است و اگر به معنای تعادل و موازنه در حساب باشد" تسویه حساب"درست است.*شناخت افراد و اعتماد کار خود رامی کرد و حساب ها به مرور تسویه می شد.*گویی عجله داشت تا هر چه زودتر حساب همه را تصفیه کند.البته علاوه بر معنای اصلی، به مجاز گاهی "تسویه حساب" به معنای انتقام گیری هم به کار می رود.*بعد از ماجرای خونی
سایت های بسیاری وجود دارند که شما می توانید از طریق آن ها با مشخصات فنی ماشين حساب پارس حساب PS-12L آشنا شوید. امروز قصد دارم بهترین این سایت ها را به شما معرفی کنم. دو سایت ایده برتر و ماشين حساب شاپ این محصول را در سایت خود موجود دارند و مشصات فنی آن را نیز ذکر کرده اند. اما سایت ایده برتر به طور کامل به بررسی این ماشين حساب نیز پرداخته است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.
 
شاید برایتان پیش آمده در حالی که بیرون از منزل یا محل کار خود هستید
ماشين حساب پارس حساب RB-8420LP، ماشين حسابی پرینتردار است که برای انجام محاسبات مالی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول می توانید به سایت های ایده برتر، دیجی کالا، آوند پرینتر و ماشين حساب شاپ مراجعه کنید.
سایت ایده برتر و دیجی کالا قیمت این ماشين حساب را در سایت درج نکرده اند و شما برای دریافت قیمت باید تماس بگیرید اما سایت آوند پرینتر و ماشين حساب شاپ قیمت این محصول را درج کرده اند.
همچنین سایت ایده برتر به بر
پکیج تمرینی ماشين حساب ساده
سلام دوستان عزیز. این پکیج یه ماشين حساب ساده است که تنها چهار عمل اصلی ریاضی رو انجام میده و برای آشنایی بیشتر با سیستم یوآی و برنامه نویسی مربوط به اون مفیده. شما می تونید این پکیج رو به رایگان دانلود کنید.
ادامه مطلب
ماشين حساب کانن Canon MP1411-DL از جمله بهترین ماشين حساب های موجود در بازار است که برای انجام محاسبات فروشگاهی و مالی کاربرد دارد. از ویژگی های این ماشين حساب می توان به امکان چاپ سریع، صفحه نمایش بزرگ 14 رقمی، دکمه های بزرگ و روان اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بپردازیم.
دیجی کالا:

ابعاد
75 * 200 * 320 میلی متر

وزن
1650 گرم

کیس محافظ
خیر

نوع نمایشگر
خطی

تعداد رنگ نمایشگر
تک رنگ (سبز)

تعد
ماشين حساب شارپ  EL-5150
تعداد ارقام: 24 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
 
قابلیت و کارایی ماشين حساب مهندسی شارپ EL-5150
شاید برایتان پیش آمده که در هنگام کار با یک ماشين حساب مهندسی نیاز به استفاده از یک فرمول خاص را داشته اید اما به دلیل تعریف نشدن این فرمول در ماشين حساب با مشکل مواجه شده باشید. ماشين حساب شارپ Sharp EL-5150 یکی از ماشين حساب های مهندسی قابل برنامه ریزی است و به شما اجازه می دهد تا تابع، فرمول یا معادلات مورد نظر خود را تعریف و آنها
یکی از مدل های ماشين حساب مناسب برای انجام محاسبات روزمره ماشين حساب پارس حساب PJ-3130 می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول به دو سایت ماشين حساب شاپ و ایده برتر مراجعه کنید. البته سایت ایده برتر نقد و بررسی کاملی هم در مورد این محصول دارد که بخش هایی از این تحلیل را با هم می خوانیم
 
بسیاری از شما در کسب و کار روزمره خود به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا می کنید و از این جهت خرید ماشين حساب کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت. یک ماشين حساب مرغ
ماشين حساب کاسی MD-369
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کاسی MD-512
ماشين حساب کاسی Casi MD-512 برای استفاده های روزمره و انجام محاسبات ساده کارایی بالایی دارد و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک ماشين حساب با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.
این ماشين حساب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و منازل طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبه درصد و جذر را در اختیار شما می گذارد. ضمن
فروشگاه های آنلاین بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش اینترنتی ماشين حساب پارس حساب PX-4600 Plus می کنند. امروز من چند مورد از این سایت ها را به شما معرفی می کنم. بهترین سایت ها برای خرید این محصول دیجی کالا، ایده برتر و اداری شاپ می باشند. در بین این سه سایت، ایده برتر به طور کامل به تحلیل و بررسی این ماشين حساب پرداخته است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.
 
ماشين حساب PX-4600 Plus II یکی از محصولات شرکت ایرانی پارس حساب می باشد که برای انجام محاسبا
ماشين حساب کاسیو HL-820 LVBK
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کاسیو HL-820 LVBK
ماشين حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک ماشين حساب با کیفیت و قابل حمل برای انجام محاسبات روزمره خود هستند. پس اگر قصد خرید ماشين حساب دارید و یک ماشين حساب ساده و ارزان قیمت برای انجام محاسبات شما کفایت می کند، این ماشين حساب کاسیو را مدنظر داشته باشید.
اولین موردی که در رابطه با ماشين حساب ساده ک
ماشين حساب کاسیو HR-8RC-BK
تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: باتری و آداپتور
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب ساده کاسیو HR-8RC-BK
شاید برایتان پیش آمده که پس از انجام محاسبات حسابداری نیاز به استفاده از نتایج آنها در گزارش ها و اسناد اداری خود داشته باشید. یک راه حل یادداشت اعداد ارقام بر روی کاغذ به روش دستی است. این روش هم زمان زیادی را از شما می گیرد و هم احتمال خطای آن بسیار بالاست. روش دیگر استفاده از ماشين حساب Casio HR-8RC-BK محصول شرکت کاسیو اس
ماشين حساب کاسیو LC-401LV-WE
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کاسیو LC-401LV-WE
اگر در مغازه یا اداره خود به یک ماشين حساب ساده و جمع و جور احتیاج دارید؟ ما به شما ماشين حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE را پیشنهاد می کنیم! این ماشين حساب برای کسانی مناسب است که قصد صرف هزینه ای اندک را دارند و در عین حال به دنبال یک ماشين حساب با دوام و با کیفیت هستند.
ماشين حساب ساده کاسیو LC-401LV-WE به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چه
ماشين حساب کاسیو DJ-220
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب ساده کاسیو DJ-220
ماشين حساب یکی از تجهیزات پرکاربرد در کسب و کار روزانه بسیاری از ما است. پس اگر از نوع بی کیفیت و نامرغوب آن باشد، مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده و باعث می شود تا کارها آن طور که انتظار می رود، انجام نشود.
اگر خواهان انجام سریع و دقیق محاسبات خود هستید، ما به شما توصیه می کنیم تا از ماشين حساب کاسیو Casio DJ-220 استفاده کنید! ای
م رفته بودیم کافه لته و کیک سفارش دادیم نه من،نه خواهرم لته رو دوس نداشتیم اون یه مقدار خورد من نخوردم وختی رفتم پاصندوق حساب کنم متصدی صندوق ازم پرسید: خانم از سفارش تون راضی بودین؟ گفتم کیکش خوشمزه بود ولی لته رو دوس نداشتم بعدم کارتمو دادم حساب کنه حساب کرد و داد و گفتش ک: لته ی شما رو حساب نکردم چون دوس نداشتی کرک و پرم ریخت:) خواهرم گف کاش منم گفته بودم ک دوس نداشتم:دی
ماشين حساب شارپ EL81NBK
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: نور و باطری
حافظه: 1 کلید حافظه
قابلیت ها و کارایی های ماشين حساب شارپ EL81NBK
این
مدل ماشين حساب شارپ یک ماشين حساب تجاری با بدنه سیاه و سفید است که با
ابعاد کوچک و اندازه جمع و جور به راحتی روی میز کار شما قرار می گیرد و از
شلوغی و ازدحام روی میز جلوگیری می کند. 
ماشين حساب EL81NBK  یکی از انواع ماشين حساب رومیزی است
که دارای صفحه نمایش LCD  است و قابلیت نمایش 8 رقم را دارد. علاوه بر این
امکان نمای
امروزه، با گسترش کسب و کارها، محاسبات نیز دقیق تر و بیشتر شده اند، به گونه ای که حتی مغازه های کوچک نیز نیازمند حداقل یک ماشين حساب هستند. با وجود کاربری ها و انتظارات مختلفی که افراد از این دستگاه دارند، انواع مختلفی از آن تولید شده است.
برای نمونه می توان به ماشين حساب رومیزی اشاره کرد که مناسب قرارگیری بر روی یک سطح بوده و به سادگی می توان با آن کار کرد.
اینکه به دنبال خرید ماشين حساب رومیزی باشید و یا نمونه های جیبی را ترجیح دهید، به نوع کا
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که یا کار زیادی با ماشين حساب داریدویا علاقه خاصی به ماشين حساب دارید و یا
این برنامه کاملا مناسب برای شما است.
کم حجم ترین و قوی ترین ماشين حساب ممکن.
قابلیت حساب تا 100000000000000000000000000000000000000 رقم.
قابل ذکر است که این برنامه مخصوص pc میباشد.
دانلود:
ابر ماشين حساب
برای پاسخ به این پرسش باید به تحلیل و بررسی این ماشين حساب پرداخت. در بین سایت های ایرانی، سایت ایده برتر، دیجی کالا و ماشين حساب شاپ این محصول را موجود دارند و شما می توانید به صورت آنلاین ماشين حساب سیتیزن SDC-898 را خریداری کنید. اما تنها سایتی که به تحلیل و بررسی این ماشين حساب پرداخته است سایت ایده برتر می باشد. در ادامه بخش هایی از این تحلیل و بررسی را می خوانیم.
 
یک ماشين حساب با کیفیت و مرغوب می تواند کمک زیادی به شما در پیش بردن کارهای روز
پنجشنبه 10/5/1395صبح با باباجونت رفتیم بانک صادرات سر کوچه تا برات حساب باز کنیم،اول قرار بود مشترک با حساب من باشه ولی کارمند بانک گفت با باباش باشه بهتره و این شد که شما با حساب بابا و خودت صاحت یک عدد عابر بانک شدی و وقتی اسم و فامیلت رو روی کارت دیدم کلی ذوق کردم ان شاءالله همیشه حسابت پر پول باشه و تنت سلامت دلت خوش.بهترین ها رو برات آرزو میکنم عشق مامان
ماشين حساب کادیو KD-8837B
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کادیو KD-8837B
برای کسانی که به انجام محاسبات مهندسی و حسابداری در کسب و کار خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه های سنگین برای خرید ماشين حساب منطقی به نظر نمی رسد. اگر تنها به انجام محاسبات پایه ای در مغازه، منزل یا اداره خود در طی فعالیت های روزمره و حسابداری احتیاج دارید، ماشين حساب کادیو Kadio KD-8837B می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.
این ماشين حساب د
ماشين حساب کادیو KD-8837B
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کادیو KD-8837B
برای کسانی که به انجام محاسبات مهندسی و حسابداری در کسب و کار خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه های سنگین برای خرید ماشين حساب منطقی به نظر نمی رسد. اگر تنها به انجام محاسبات پایه ای در مغازه، منزل یا اداره خود در طی فعالیت های روزمره و حسابداری احتیاج دارید، ماشين حساب کادیو Kadio KD-8837B می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.
این ماشين حساب د
ماشين حساب کادیو KD-9633B
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کادیو KD-9633B
ماشين حساب کادیو Kadio KD-9633B یکی از ماشين حساب های پایه ای و معمولی موجود در بازار است که به منظور انجام محاسبات روزمره عرضه شده است. این  ماشين حساب دارای ابعاد 50*200*150 میلی متر و وزن 200 گرم می باشد و یکی از انواع ماشين حساب رومیزی به حساب می آید. بنابراین اگر به دنبال یک ماشين حساب برای مغازه یا اداره خود هستید، ماشين حساب رومیزی کادی
ماشين حساب کاسیو fx-9750GA Plus
تعداد ارقام: 8 خط و 21 ردیف
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب مهندسی کاسیو fx-9750GA Plus
با استفاده از ماشين حساب کاسیو Casio fx-9750GA Plus تکنولوژی را با خود به کلاس درس ببرید! این ماشين حساب برای انجام محاسبات علمی و مهندسی طراحی شده و به شما در یادگیری و درک مطالب درسی کمک زیادی می کند.
ویژگی مهم و اصلی ماشين حساب مهندسی کاسیو fx-9750GA Plus صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن است. این صفحه نمایش از نوع LCD و دارای 8 خط و 21
ماشين حساب کاسیو MS-5A
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: پنل خورشیدی
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشين حساب کاسیو MS-5A
بسیاری از ما در کسب و کار روزانه خود به انجام محاسبات ریاضی احتیاج داریم و از ماشين حساب استفاده می کنیم. شاید به این مشکل برخورده باشید که به دلیل کیفیت ساخت پایین ماشين حساب مورد استفاده تان، خیلی سریع ناچار به خرید ماشين حساب دیگر و مجبور به صرف هزینه های اضافی و بی مورد شده باشید.
اگر خواهان یک ماشين حساب با دوام و دارای طول عمر ب
در این مرحله می توانید از ترکیب معجزه به به سرکه سفید، آب لیمو و نمک بهره‌گیری کنید که یک شوینده نیرومند طبیعی است.گاهی اوقات کسان سوال می کنند چرا ظروف تو ماشين ظرفشویی کدر می شوند. باید گفت انگیزه آن رسوبات تو آب است. یگانه دیگر از مراحل جرم گیری ماشين ظرفشویی حذف رسوبات آهکی و سختی های آب است که داخل بدنه داخلی و روزنه های آب پاش آن به شکل ذرات سفید رنگ ظاهر می شوند.تجمع آن ها در دراز مدت روزنه ها و فیلتر ماشين ظرفشویی را مسدود می کند و در نت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها