نتایج جستجو برای عبارت :

ماده ۷۹چیست

یک خاصیت ماده است که باعث می‌شود، هنگامی که ماده در مجاورت مادهٔ باردار دیگری قرار می‌گیرد به آن نیرو وارد شود. بار الکتریکی دو نوع است بار مثبت و بار منفی. بین دو ماده یا جسم با بارهای هم‌نام نیروی رانش ایجاد می‌شود و برعکس اگر ناهم‌نام باشند بین آن‌ها ربایش ایجاد می‌شود. در سامانهٔ استاندارد بین‌المللی یکاها واحد بار الکتریکی کولن (C) است. البته در مهندسی برق از یکای آمپر ساعت (Ah) نیز استفاده می‌کنند.
بار الکتریکی یک خاصیت پایسته
اصل بر مسئولیت اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی در صورتی مسئولیت دارند که نماینده قانونی(مدیر)شخص حقوقی به نام یا در راستای منافع آن مرتکب جرمی شود و مسئولیت کیفری شخص حقوقی نیز مانع مسئولیت کیفری شخص حقیقی نیست.لذا در صورتی که از ناحیه ادارات و سازمانها خساراتی اعم از مالی و جانی به اشخاص وارد شود حسب مقررات این خسارات از وارد کننده زیان قابل مطالبه است به شرطی که رابطه علیت و سببیت احراز شود.در این خصوص رجوع شود به تبصره ماده ۱۴،ماده ۲۰،ماده
در همه ی مقالاتی که در باره رشد بره نوشته شده اند یک متن به طور مشابه تکرار شده است و آن هم این است که میزان رشد بره نر از مقدار رشد بره ماده بیشتر می باشد. البته این خود دلیل علمی دارد اما در کل بره های نر جثه ای بزرگ تر و وزنی بیشتر از بره های ماده دارند.
می توان گفت بره های ماده از نظر اندازه ظاهری، وزن و جثه از بره های نر کوچک تر و ضعیف تر هستند. دلیل این موضوع را می توان در هورمون های ترشح شده در بدن ماده ها دانست. به این صورت که هورمون هایی که ب
شپش سر یک انگل اجباری است که به ریشه موها‌ می‌چسبد، پس از لقاحی که شپش نر با ماده انجام می‌دهند، شپش ماده تخم‌های زیادی از خودش آزاد می‌کند که این تخم‌ها به وسیله یک ماده صمغی به سایه مو‌ها می‌چسبند به این تخم‌ها رشک یا تخم نارس شپش می‌گویند.
ادامه مطلب
تکثیر ماهی سیچلاید گورخری
باله های پشتی و مقعدی نر ها تیز تر و بلند تر و پر رنگ تر از ماده ها می باشد و همچنین ماهی ماده داری لکه های نقطه نقطه نارنجی در زیر شکم خود است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری ماهیان زینتی
پس از اینکه ماهی ها کوزه یا محل منتخب خود را برای تکثیر پاکسازی می کنند ماهی ماده شروع به تخم گذاری می کند و ماهی نر آن ها را به اسپرم خود آغشته می سازدد. پس از پایان تخم ریزی ماهی نر و ماده دائما با حرکت باله های خود سطح اکسیژن را بر روی ت
مصرف کنندگان این ماده مخدر طیف سنی خاصی ندارند اما در سال های اخیر نوجوانان و جوانان بیش ترین مصرف کنندگان بوده اند . شاید علل اصلی این موضوع تمایل جوانان به تجربه چیزهای جدید در زندگی است . 
این ماده مخدر به شکل پودر یا یک ماده چسبناک به رنگ قهوه ای و پودر سفید و زرد تولید می شود . البته این ماده مخدر به شکل قیر و سیاه رنگ نیز تولید می شود .
از عوارض مصرف هروئین می توان به یبوست ، اختلال در قاعدگی ، اختلالات کبدی و . اشاره کرد .
کمپ ترک اعتیاد آوا
سوال :  تبصره ۲ ماده ۶۸ چیست✅دو فوق العاده ایثارگری در قوانین وجود دارد. ۱- فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲- فوق‌العاده ایثارگری بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری افراد مشمول هر کدام به شرح زیر است: ️ماده ۵۱ به جانبازان ۲۵ % و بالاتر غیر حالت اشتغال - آزادگان - فرندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون اخیرالتصویب️ بند ۲ ماده ۶۸ به رزمندگان - جانبازان - آزادگان -فرزندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون
کوکائین نوعی ماده مخدر است که در مناطق کوهستانی کشورهای جنوب آمریکا رشد می کند . 
از این ماده به عنوان یک ماده محرک برای بدن و برای درمان اکثر بیماری ها استفاده می شود . گاهی پزشکان از آن به عنوان یک داروی بیهوشی برای جراحی های دندان و چشم استفاده می کردند.
رایج ترین شکل این ماده به صورت پودر سفید رنگ است . مصرف کنندگان این ماده را به وسیله یک نی یا یک تکه کاغذ به داخل بینی خود می کشند . 
گاهی نیز آن را در داخل آب حل کرده و مستقیم وارد بدن خود می کن
شرایط عمومی پیمان
شرایط عمومی پیمان :
ماده 1. پیمان
ماده 2. موافقت نامه
ماده 3. شرایط عمومی
ماده 4. شرایط خصوصی
ماده 5. برنامه زمانی اجرای کار
ماده 6. کارفرما
ماده 7. پیمانکار
ماده 8. مدیر طرح
ماده 9. مهندس مشاور ، مهندس ناظر
ماده 10. رئیس کارگاه
ماده 11. پیمانکار جزء
ماده 12. کار ، کارگاه ، تجهیز ، و برچیدن کارگاه
ماده 13. مصالح ، تجهیزات، مصالح و تجهیزات پای کار ، ماشین آلات و ابزار ، تاسیسات و ساختمان های موقت ، وسایل
ماده 14. برآورد هزینه اجرای کار ، مبلغ
چرا ازادگان و جانبازان زیر هفتاد در صد بعد از فوت شهید حساب نمی شوند-  در کمیسیون ماده ۱۵ بررسی میشود اگر از جراحات جنگ باشد و این کمیسیون تایید کند  شهید حساب خواهند شد در غیراینصورت خیر با چه شرایطی جانبازان  بعد از فوت شهید محسوب میشوند تشخیص آن با کمیسیون ماده ۱۵ است به شرح زیر می باشد:کمیسیون ماده ۱۵مقدمه : براساس ماده ((۱۵)) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی
ادامه مطلب
شناختن جوجه سهره نر از ماده:
                        
۱- سر جوجه نر از ماده بزرگتر و گرد تر (فندقی شکل ) است.
۲- نوک جوجه نر بزرگتر و ضخیم تر و مخروطی شکل است.
۳- جوجه سهره نر سینه ای پهن و صاف دارد.
۴- سیاهی روی کتفهای جوجه نر پر رنگ تر از جوجه ماده است.
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
این پیش آموزش در باره آب این ماده با ارزش و آب و هوا موضوع فصل پنجم علوم سوم ابتدایی تحت عنوان " آب ماده با ارزش " در روز یکشنبه 1398/9/03 تدریس خواهد شد . برای مطالعه بیشتر و دیدن ویدئو ها و کوشش های علمی مرتبط بر روی اینجا کلیک کنید .
در اجرای مفاد ماده 20 بخش مقررات و ضوابط اجرایی دارایی­های استهلاک پذیر (موضوع ماده 149 اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 31/04/1394)، به پیوست متن مصوبه اصلاحیه جدول استهلاکات مالیاتی که بنا به پیشنهاد شماره 23407/200 مورخ 26/12/1396 سازمان متبوع در تاریخ 27/12/1396 به تصویب وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی رسیده است، جهت اجرا ابلاغ می­شود.
شایان ذکر است مصوبه مذکور در مورد اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل موضوع ماده 95 قانون مالیاتهای مستقیم که سال مالی آنها از 01/
۲۷۳۹ - سیاوش اردلان» خبرنگار شبکه BBCفارسی، در توجیه سخنان احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا، دست به ماله‌کشی زد و نوشت، اذعان کرد: با عقل جور در نمیاد که ترامپ خواسته بگه پوست و اعضا داخلی بدن رو با ماده ضدعفونی تمیز کنند. چون سوادش کمه نمیتونه درست منظورش رو برسونه. فکر میکنم منظورش این بود که باید ماده‌ای پیدا بشه که مثل اثر ماده ضدعفونی روی سطوح،‌ بدن انسان رو هم ضدعفونی کنه نه اینکه با همون ماده ضدعفونی.”لینک کوتاه منبع: www.b2n.ir/mzdr2739
دانلود ف
گیر کردن تخم در مخرج پرنده؛  
                                    
شاید تا به حال تجربه کرده باشید که ماده تنها یک تخم گذاشته و پس از 40 تا 44 ساعت که انتظار داریم تخم دوم را بگذارد با وجود باز بودن جناغش و حضور تخم در تخمدانش توان خروج تخم از بدنش را ندارد و روزهای زیادی هم می گذرد اما همچنان ماده تخم نمی کند. به این پرنده ماده یک تخم هم می گویند. خب علت چیست و چه باید کرد؟
اول باید دید مشکل از کجاست و در چه پرنده هایی این اتفاق می افتد. معمولا ماده های خ
 
فیبر کربن (Carbon Fiber)
بازتابی که متریال فیبرکربن در تمام صنایع داشته هیچ ماده دیگری نداشته است. پنج برابر قوی تر از فولاد، دو برابر سفت تر و بسیار سبک تر از تمام ماده ها. ترکیبات فیبر کربن به نحوی است که شما می توانید آنرا به هر الگو و یا شکلی که مد نظرتان هست در بیاورید. ماده ای که در صنعت ساختمان و خودروسازی بیشترین استفاده را دارد.
 
نویسنده: ایمان کوشکی
بر اساس مقررات ماده 15 قانون مربوط به تشکیل دادگاه اطفال بزهکار، تصمیمات متخذه دادگاه و همچنین تصمیمات دادگاه جنحه ای که به قائم مقامی دادگاه اطفال اتخاذ می کند، در مورد بند یک ماده 33 قانون مجازات عمومی قطعی است و در مورد بند 2 ماده 17 این قانون فقط از طرف متهم قابل…
ادامه مطلب
دلایل رها کردن تخم ها وبلندشدن متوالی ماده از روی تخم
کانال ما
@arosholandiii
یکی از اصلی ترین دلایل این امر دادن مکملهای بیش ازحد و گرم که بعضی از پرورش دهندگان قبل از جفت کردن برای آماده شدن،پرنده هایی که آماده نیستن انجام میدهند و تلاش می کنند ماده رابا دادن دان وتغذیه و انواع مکملهای گرم وقوی آماده جفت کنند
این مواد باعث مستی کاذب ماده میشود ودر نتیجه در دوران تخم گذاری ماده هایی که بااین روش آماده شدند روی تخم ها خوب نمیخوابند. 
یکی دیگر از دل
تعداد: ۶
قیمت: ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان
توضیحات: 
۶ عدد بوقلمون که یکی نر و بقیه ماده هستند. ماده ها دوتاش کرچ شدن که به علت سردی هوا نخوابوندم. سه تای دیگه هم تخم می کنن. نر هم بالای ۱۲ کیلو وزن داره. در شرایط کاملا طبیعی بزرگ شدن.
موقعیت: اهر
شماره تماس: 09148862407
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک برای آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
فحل شدن سگ
فحل به معنی یا همان خونریزی از واژن سگ های ماده می باشد.
مشاوره و آموزش و درمان بیماری های حیوانات
دوره های فحل سگ شامل چهار مرحله می باشد:
در ادامه با این دوره ها آشنا می شوید و متوجه می شوید که
فحل سگ چند روز طول می کشد؟1 –  دوره Proestrus
مدت زمان این دوره ۱۴ الی ۲۰ روز می باشد در این ایام سگ ماده خونریزی دارد و اگر قصد جلوگیری از بارداری سگ خود را دارید باید مراقب باشید سگ های نر به او نزدیک نشوند.
2- دوره Estrus 
مدت زمان این دوره ۵ ال
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک برای آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
نظر به اصلاح ماده 137 قانون مالیات های مستقیم به موجب اصلاحیه مورخ 1394/04/31 که براساس ماده 281 آن از ابتدای سال 1395 لازم الاجرا می باشد و جایگزین شدن عبارت انواع بیمه های عمر و زندگی» به جای عبارت بیمه عمر» در ماده مذکور، بدینوسیله ضمن ارسال آیین نامه شماره 68 مصوب شورای عالی بیمه درخصوص بیمه های زندگی و اصلاحات بعدی آن مقرر می دارد:
ادامه مطلب
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک برای آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
آب سرد :
( و هوای خنک و مرطوب کولر آبی )
بله آب خیلی سرد و پر از اکسیژن بهترین ماده ضد عفونی کننده جهان است که هیچگونه آسیبی به بدن نمی زند و آلرژی ایجاد نمی کند 
قابل خوردن است و جیگر الو گرفته آدم را جلا می دهد .
 
 
و اما بدترین ماده آب گرم - الکل - وایتکس و . است .
 
از تو از حکم شراب و قمار می‌پرسند، بگو: در این دو کار گناه بزرگی است و سودهایی برای مردم، ولی زیان گناه آن دو بیش از منفعت آنهاست.
باب اول - در کلیات ‌ماده 1 - امور حسبی اموری است که دادگاه‌ها مکلفند نسبت به آن امور اقدام نموده و تصمیمی اتخاذ نمایند بدون اینکه رسیدگی به آنها متوقف بر‌وقوع اختلاف و منازعه بین اشخاص و اقامه دعوی از طرف آنها باشد. ‌ماده 2 - رسیدگی به امور حسبی تابع مقررات این باب می‌باشد مگر آنکه خلاف آن مقرر شده باشد. ‌ماده 3 - رسیدگی به امور حسبی در دادگاه‌های حقوقی به عمل می‌آید. ‌ماده 4 - در موضوعات حسبی هر گاه امری در خارج از مقر دادگاهی که کار در آنجا م
درباره روش‌های ترک متادون چه می‌دانید؟ متادون ماده مسکنی است که در درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما از آنجایی که تأثیرات شبه افیونی دارد مصرف سرخود آن و رعایت نکردن دستورات پزشک می‌تواند این ماده را از یک ماده درمانی به ماده‌ای اعتیادآور تبدیل کند. بسیاری از افراد به همین شیوه گرفتار اعتیاد به متادون می‌شوند و نمی‌دانند که از چه روشی برای ترک این ماده استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال روش‌هایی آسان برای ت
حق تحجیر: زمین موات یعنی زمین مرده. ماده 27 ق.م زمین موات را تعریف کرده است.احیا یعنی زنده کردن، احیای زمین موات یعنی آباد کردن زمین موات. ماده 141 ق.م احیا راتعریف کرده است:
طبق ماده 143 ق.م هر کس زمین موات را احیا کند مالک زمین می شود (در عمل طبق متروک شده است و  قانون منابع ملی و اراضی طبیعی این ماده نسخ شده است )
تحجیر یعنی شروع به احیا، فراهم نمودن مقدمات احیا. در قدیم برای احیای زمین اول دورآن را سنگ می چیدند و به این کار تحجیر گفته می شد. یعنی هر ک
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک برای آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
اتیدرونیک اسید یا هیدروکسی اتیل دی فسفونیک اسید که با فرمول شیمیایی C2H8O7P2 و با نام اختصاری HEDP شناخته میشود . این ماده از خانواده بیفسفونات است. از خصوصیات فیزیکی آن مییتوان به شکل ظاهری و رنگ ان اشاره کرد این به صورت جامد و مایع وبه  رنگ زرد تا بی رنگ وجود دارد این ماده بو ندارد .برای تولید این ماده از واکنش بین استیک اسید با تری کلرید فسفر استفاده میشود .همچنین از واکنش اسید استیک با اسیدانیدریک و اسید فسفریک نیز این ماده تولید میشود.
اتیدرون
ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرایی می شودمعاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرایی شدن ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با موضوع پرداخت یارانه به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، دارای عائله تحت تکفل محجور و معلول خبر داد.محمود پاکدل با اشاره به ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، گفت: بر اساس این ماده بنیاد حسـب مورد به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، که بنا ب
 ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرایی می شودمعاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرایی شدن ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با موضوع پرداخت یارانه به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، دارای عائله تحت تکفل محجور و معلول خبر داد.محمود پاکدل با اشاره به ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، گفت: بر اساس این ماده بنیاد حسـب مورد به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، که بنا
با گسترش مواد صنعتی امروزه مخدرهای گوناگونی در بازار دست به دست می‌شود. ماده مخدر دستمال یکی از اینمواد صنعتی است که اغلب طیف جوان و کم درآمد جامعه را درگیر خود می‌کند. تاثیرات بسیار شدید و مخرب این ماده روی سیستم عصبی افراد، وم اطلاع رسانی درباره آن را بیشتر کرده است. به همین خاطر ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا در مورد ماده مخدر دستمال توضیحاتی را ارائه کنیم. برای کسب آگاهی در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 
برای دریا
عنصر اصلی موجود در رژیم غذایی معروف Beyonce، فلفل هندی غنی از کپسایسین است. این ماده همان ترکیبی است که به فلفل حرارت خاصش را می بخشد. کپسایسین به عنوان یک ماده گرمازا شناخته می شود که بدن را تحریک می کند تا چربی های زائد خود را بسوزاند. این ماده بافت چربی را در خود حل کرده و کالری مصرفی را کاهش می دهد. علاوه بر این گرمازایی به کاهش میزان چربی خون نیز کمک می کند.
ادامه مطلب
 فرزندان و همسران شاغل شهدا با  هشت سال  سنوات ارفاقی  بازنشسته می شوند ✳️ براساس قانون برنامه ششم توسعه تسهیلات ذیل برای بازنشستگی فرزندان و همسران شاغل شهدا در دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شده است ✔️‍ بند خ ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه :✳️ کلیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در دستگاههای موضوع ماده(2) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران می‌توانند با حداکثر هشت سال سنوات ارفاقی و با دریافت حقوق و مزایای کامل بازنشسته شوند.✔️‍ بند ث
مهندسان به ساخت ماده‌ی پلاستیکی ارزان قیمتی شدند. با استفاده از این ماده می‌توان لباس‌هایی ساخت که بدن را خنک کند. حتی بدون نیاز به کولر و تهویه هوا.
این ماده توسط مهندسان دانشگاه استنفورد ساخته شده است. لباسی که از این ماده ساخته شود، بهتر از هر پارچه نخی یا پلاستیکی، بدن را خنک می‌کند!
ادامه مطلب
  توزیع عایق قیری در تهران و کرج: قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری  شکل که در عایقکاری  رطوبت  و ساخت آسفالت  کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است.قیر ماده‌ای هیدروکربنی  است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفید کربن  و تتراکلرید کربن کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط، جامد  است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع  می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وج
درب و پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه
قابلیت باز شدن را دارد و میتوانیم یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو
استفاده کرد. مناسب بودن قیمت فروش پنجره دوجداره وین تک فرانسوی در کرج باعث شده تا به شدت مورد توجه ساختمان سازان قرار گیرد.پنجره دوجداره وین تک فرانسوی یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص
است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و
عمق دید بالا ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها