نتایج جستجو برای عبارت :

لینکدونی داستان ی

لينکدوني چت به يک لينکدوني گفته ميشود که گروههاي چت را منتشر ميکنه و ما قصد داريم تا يکي ازبهترين لينکدوني ها چت رو در اينجا بهتون معرفي کينم
در اين لينکدوني بهترين گروههاي چت به اشتراک گذاشته ميشه
شما براي عضويت در لينکدوني چت تلگرام روي عکس زير کليک کنيد.
 
بچه هاي شهر لرستان بعد از اين ميتوانند با بهره برداري از لينکدوني لر در گروههاي چت لري عضو بشند.
 
گروه دوستيابي لر يک راه براي جستجوي دوست خوب در لرستان هست و البته يک دوست مجازي و نه دوست واقعي.
در بزرگترين لينکدوني لر،در گروه مورد علاقه خود عضو شويد.
  لينکدوني لري
@linkekadeh3
امروز مي خواهيم در مورد لينکدوني و لينکدوني تلگرام و لينکدوني آزاد و بهترين لينکدوني موجود صحبت کنيم 
لينکدوني گروه و لينکدوني فقط گروه و لينکدوني گروه تلگرام و لينکدوني تلگرامي و لينک لينکدوني و 
لينکدوني خفن تلگرام و بهترين لينکدوني تلگرام و لينک لينک دوني تلگرام 
تبليغات رايگان و کانال لينکدوني و @groupp97 و گروه لينکدوني و گروه لينکدوني تلگرام 
لينکدوني کانال تلگرامي  , ليست لينکدوني هاي تلگرام و لينک لينکدوني  , بهترين لينکدوني تلگرام
در اينجا ميخام به شما يک لينکدوني ترکي به نام لينکدوني اروميه را معرفي کنم و از همه بچه هاي اروميه دعوت ميکنم تا ما را در اين لينکدوني همراهي کنند.
شما در اين لينکدوني ميتوانيد عضو گروههاي تلگرام اروميه شويد و يا اينکه لينک گروه و کانال خود را که مربوط به شهر اروميه هست جهت تبليغ به اين کانال لينکدوني بدهيد.
لينکدوني اروميه لينک شما را تبليغ و همين امر موجب ميشود تا به کانال و گروه شما عضو اضافه شود.
کانالي که گروه گپ رو به اشتراک بزاره به لينکدوني گروه گپ معروف هست و اين لينکدوني ميتونه يکي از معمترين و بهترين لينکدونيها باشه.
چرا که گروههاي گپ به واسطه همين لينکدوني رشد پيدا ميکنند، شما هم ميتونيد لينک گپ خودتون رو در اين کانال به اشتراک بزارين و گپ خودتون رو شلوغ کنيد.
وبلاگ لينکدوني هر روز لينکدوني هاي زيادي رو معرفي ميکنه و اين لينکدوني ها با موضوعات متفاوت هستند که شما ميتونيد عضو هر کدوم که ميخواهين بشين.
شما براي عضويت در وبلاگ لينکدوني ميتونيد روي لينک زير کليک کنيد.
http://free-linkdoni.blog.ir/
محبوبترين لينک در بين لينک هاي تلگرامي به لينک لينکدوني معروف هست و طرفداران بيشماري هم دارد که برا ثبت گروه خود به لينک لينکدوني مراجعه ميکنند.
اين لينکدوني روزانه لينک هاي بيشماري رو در کانال خود منتشر ميکند که همين موضوع باعث شده تا هر روز محبوبتر و شلوغ تر شود.
در روزهاي اخير اين لينکدوني توانسته تا مرزهاي قدرت را جابه جا کند و به جايگاهي خوب در تلگرام دسترسي پيدا کند.
لينک لينکدوني ميتونه ممبر گروه شما رو افزايش بده و همچنين به کسب و کا
اينو شنيدين هر انساني يه داستاني براي زندگيش داره؟؟؟
من زياد شنيدم!!!
ولي دوست دارم ازشون بپرسم. 
واقعا!!!
داستان داريم تا داستان
بعضي داستان ها ارزش شنيدن نداره 
بعضي ها هم اصلا ارزش گفتن هم نداره
ولي خوش بحال اوني که يه داستان جذاب براي خودش داره
از اون داستان ها که فيلم ها رو از اون مي سازن
مثله خيلي از شهداي انقلاب اسلامي 
از اين داستان ها هم آرزوست
لينکدوني فراوان هست و تنها تعداد کمي از لينکدوني ها در زمينه گروه تلگرام فعاليت ميکنند، و بيشتر لينکدوني ها در زمينه کانال مشغول به فعاليت هستند.
ما در فضاي مجازي لينکدوني گروه و لينکدوني کانال داريم و بعضي ديگر لينکدونيها مختلط هستند و هم لينک کانال و هم لينک گروه در کانال خود منتشر ميکنند.
شما با توجه به نياز خود ميتوانيد يکي از اين لينکدوني ها رو انتخاي و تبليغات خود را به اين لينکدونيها بدين تا براتون انجام بدن.
خوشحال ميشيم به بزرگترين
لينکدوني فراوان هست و تنها تعداد کمي از لينکدوني ها در زمينه گروه تلگرام فعاليت ميکنند، و بيشتر لينکدوني ها در زمينه کانال مشغول به فعاليت هستند.
ما در فضاي مجازي لينکدوني گروه و لينکدوني کانال داريم و بعضي ديگر لينکدونيها مختلط هستند و هم لينک کانال و هم لينک گروه در کانال خود منتشر ميکنند.
شما با توجه به نياز خود ميتوانيد يکي از اين لينکدوني ها رو انتخاي و تبليغات خود را به اين لينکدونيها بدين تا براتون انجام بدن.
خوشحال ميشيم به بزرگترين
لينکدوني هاي قديمي تکراري شدن و تاثير زيادي در عضو گيري گروه تلگرامي ندارند  و در اينجا ميخواهم به معرفي دو لينکدوني جديد تلگرام و يک لينکدوني جديد روبيکا بپردازم که ميتونه به شما در تبليغ گروهتون بسيار مناسب باشه.
اما قبل از معرفي اين دو لينکدوني جديد يک درخواست دارم از شما و اين هست که شما حتما به ما کمک کنيد تا اين لينکدوني هاي جديد جايگاه خوشون رو بهتر پيدا کنند و ما هم از کمک شما استقبال ميکنيم
اما لينک اين لينکدوني ها ي جديد رو در اين م
لينکدوني که ميخام بهتون معرفي کنم به لينکدوني گروه تهران معروف هست و داخل اين لينکدوني گروههاي گپ و چت مخصوص تهران و ديگر شهرها گذاشته ميشه.
لينکدوني گروه تهران تونسته تا با انتشار لينک گروههاي چت و گپ تهران به اهداف خود برسه و از شما هم درخواست ميشه تا لينک گروه خودتون که مربوط به شهر تهران هست رو در اين کانال به ثبت برسونيد.
لطفا لينکدوني گروه تهران رو به همه دوستان خود معرفي کنيد تا شاهد بهتر شدن وضعيت گروه ها و عضوگيري شما باشيم.
خيلي از لينکدوني ها تلگرام در ثبت لينک ها محدوديت دارند، ولي لينکدوني آزاد که در ادامه لينکشون براي عضويت شما قرار ميدم، خيلي گير نميده و بيشتر لينک ها رو جهت ثبت قبول ميکنه.
شما ميتونيد در لينکدوني آزاد هر نوع لينک تلگرامي که دوست داشتين ثبت کنيد و در اين خصوص خوشبختانه تا کنون محدوديتي نداشته.
مثلا گروه رفقاي تلگرامي رو من به راحتي تونسنم در اين لينکدوني آزاد ثبت کنم، در حالي که خيلي از لينکدوني ها من با مشکل برخورد کردم.
شما هم ميتونيد بر
لينکدوني ايتا با هدف معرفي لينک گروه ها و کانال هاي ايتا راه اندازي شده است و شما ميتوانيد براي ديدن بهترين لينک گروه ها و کانال هاي ايتا به لينکدوني ايتا بريد و بعد ميتونيد عضو لينک بهترين گروه ها بشين.
براي تبليغات در لينکدوني هم ميتونيد به پشتيبان لينکدوني پيام بدين و از ايشون درخواست کنيد تا تبليغ شما رو انجام بده.
 
سلام از امشب داستان اه دومم که اتاق شيشه اي نام داره رو به صورت قسمتي و يک روز در ميان براتون مي گذارم
اميدوارم دوست داشته باشيد
نکته:داستان دوم من به نظر خودم يک رشد خيلي چشم گيري نسبت به داستان اولي داشته و تعليق خوبي داره علاوه بر اينکه نوع پردازش قصه يا همون پيرنگ داستان هم به نوع خودش جالب شده بهتون قول مي دم اين داستان، داستان خوبيه و مي تونيد با لذت اون رو دنبال کنيد (البته گاهي هم با غصه!)
قسمت هاي داستان رو از اينجا دنبال کنيد
بدونيد که اين داستان در دو بخش منتشر ميشه چون مطالب زياد هست و خب هم حوصله ي کاربر سر ميره هم حجم داستان زياد ميشه پس اگه قسمت اول منتشر شد منتظر قسمت دوم هم باشيد.ما تو اين داستان سعي کرديم همه جوانب رو در نظر بگيريم.البته اين داستان از زبان اول شخصه که تو پبش داستان ميشه به اين پي برد.
شايد بتوان گفت گروههاي ايتا يکي از بهترين علاقمندي هاي مردم ايراني براي چت کردن است و اگر شما نگران اين موضوع هستيد که چگونه به گروههاي ايتا دسترس پيدا کنيد، بايد خدمت شما عرض کنم که لينکدوني ايتا اين مشکل را حل کرده و شما با رفتن به لينکدوني ايتا ميتوانيد براي هميشه به گروههاي ايتا دسترسي پيدا کنيد.
اما چگونه ميتوان به يک لينکدوني خوب ايتا اعتماد کرد و در ادامه در خصوص نحوه عضويت در لينکدوني توضيح خواهم داد و اميد اين هست که شما هم به اين لي
لينکدوني گروه، با هدف انتشار لينک گروه شما مديران گروه هاي تلگرامي ايجاد شده است و شما ميتونيد با پرداخت فقط 5 هزار تومان در عرض چند دقيقه گروه خودتون رو شلوغ کنيد.
گروه لينکدوني از سال 1396 فعاليت خود را آغاز کرد و توانست تا در مدت کوتاهي به سرعت رشد کند و در حال حاضر به بزرگترين لينکدوني هاي گروه تبديل شود.
هزينه کم تبليغات باعث شده تا شما براي تبليغ لينک خود در اين لينکدوني به مشکل مالي نخوريد، البته شما بايد از سه روز قبل براي رزو در اين لينک
داستان بلند به گونه‌اي از داستان‌ها گفته مي‌شود که خصوصيات رمان و داستان کوتاه را هر دو در خود داشته باشد. در داستان بلند درست مانند داستان کوتاه معنا از اهميت بالايي برخوردار بوده و فشردگي معنايي وجود دارد. همچنين شخصيت‌ها و زمان پيوسته در حرکت هستند، تمامي شخصيت‌ها به صورتي هماهنگ در جهت تصوير معناهاي اصلي داستان نقش آفريني مي‌کنند و پيرنگ نيز از استحکام و انسجام بالايي برخوردار است. حال اينکه داستان بلند همچون رمان، شخصيت‌ها را گ
بعضي وقت‌ها براي آنکه دلم آرام شود قرآن باز مي‌کنم.
باز کردم و سوره يوسف آمد. آنجا که حضرت يعقوب در فراق يوسف چنان اشک ريخت که چشمانش نابينا شد.
به حال دلم اثر نکرد! گفتم خدايا باز آدرس اشتباه دادي!
حال من کجا و داستان حضرت يوسف کجا؟!
چند روز بعدش نشستم به آواز حافظ خواندن. 
پدر گفت فال ميگيري؟ گفتم نه. گفت حالا که کتاب دستت هست فاتحه‌اي بخوان و فالي بگير!
حافظ گفت يوسف گمگشته باز آيد به کنعان غم مخور.
ديروز دوباره قرآن را برداشتم.
شايد آيه‌
يکي از دغدغه هاي مديران گروههاي تلگرامي استفاده از تبليغات ارزان تلگرامي هست و ما در اين مطلب ميخواهيم يک لينکدوني بهتون معرفي کينم که تبليغات ارزان داره و شما ميتونيد با کمترين هزينه لينک خودتون رو در داخل اين کانال قرار بدين و بهترين نتيجه رو هم اخذ کنيد.
اين لينکدوني ارزان با قيمت بسيار کم و با مبلغ 5 هزار تومن لينک شما رو تبليغ ميکنه و اين ميتونه به شما خيلي کمک کنه، البته بجز اين کانال لينکدوني کانالهاي ديگري هم هستن که در ادامه به شما
گروههاي تلگرامي تهران يمي از بهترين گروههاي چت است و در اين گروهها دوستان تهراني با هم چت ميکنند و با هم و در کنار هم خوش هستند و براي گپ بسيار خوب است.
ما در اين مطلب ميخواهيم به معرفي لينکدوني گروه تهران بپردازيم و از شما دعوت کنيم که بعد از عضويت در اين لينکدوني به گروههاي چت تهران برويد و با دختر پسراي تهراني چت کنيد و از چت کردن لذت ببريد.
اين لينکدوني حاصل تلاش سال ها کار شبانه روزي است و براي همين هم تا کنون بسيار موفق بوده و بعد از اين هم
براي داشتن ليست تمام گروه هاي تلگرام مي توانيد واردلينکدوني تلگرام شويد. 
اين لينکدوني لينک گروه چت تلگرام و گروه دوستيابي و گروه هاي دختر پسر تلگرام رامنتشر مي کند.
تا افرادي که در جستجوي گروه هستند به راحتي آن را پيدا و در آن عضو شوند و دوستان مجازي براي خود پيدا 
کنند
 براي پيوستن به اين لينکدوني گروه تلگرام روي عکس زير کليک کنيد.
 
يکي از بهترين کانال هاي لينکدوني تلگرام کانال تل لينک است که به معرفي گروه هاي تلگرام مي پردازه پس تا دير نشده شما هم از اين امکانات رايگان لينکدوني نهايت استفاده رو ببريد.
لينکدوني از بهترين مکاني هست که لينک هاي گروه تلگرام داخل خودش جمع مي کنه
اين دومين داستان من است که به زودي منتشر مي کنم.نام اين داستان جنگ جهاني سوم است که بين چين و آمريکا اتفاق مي افتد.در حقيقت من طبق پيش بيني هايي که از اين جنگ شده سعي کردم داستان مهيج يک ژنرال چيني را به تصوير بکشم.حالا بريم يه پيش داستان از اين داستان رو داشته باشيم:
چشمم به کاغذي خورد که در جيب يکي از سرباز هاي سوخته بود.روش نوشته بود اگه من مردم به همسر و دخترم بگين که خيلي دوستشان داشتم.
اسمش را خواندم:تاکاشي ايزاما.
با خودم گفتم اگر همسر و
لينکدوني واتساپ با هدف انتشار لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ ايجاد شده است و شما ميتوانيد عضو گروه هاي واتساپ اين لينکدوني شويد و يا لينک گروه خود را براي تبليغ به لينکدوني واتساپ بدهيد.
بله دوستان اين لينکدوني بهترين لينکدوني در واتساپ مي باشد و هر روز لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ داخل اين کانال گزاشته ميشه و شما ميتوانيد با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشيد.

ضمنا از اين لينکدوني ميتوانيد براي تبليغ لينک گروه خود
خياي از دوستان دنبال کانال لينکدوني تلگرامي مي گردند که لينک تمام گروه هاي تلگرام را منتشر کند.
لينکدوني تل کانال تلگرام دارد که لينک تمام گروه هاي تلگرام را منتشر مي کند.
براي پيوستن به لينکدوني گروه تلگرام فقط کافي هست تا از طريق سايت لينکدوني تل استفاده کنيد.
اين سايت براي شما بسيار مفيد و کاربردي خواهد بود.
واتساپ رو براي تبليغات استفاده ميکنند و افراد ميتونند براي عضويت در گروههاي واتساپي به لينکدوني واتساپ مراجعه کنيد و عضو لينک گروه واتساپ شهر خودتون بشين.
به عنوان مثال شما اهل شهر اصفهان هستيد و ميخواهيد به گروه واتساپ شهر اصفهان برويد و براي اين منظور نياز است که شما در لينکدوني شهر اصفهان و واتساپ اون عضو باشيد و ما در اينخصوص به شما کمک ميکنيم که به اين کانال بريد .
اما در خصوص لينکدوني واتساپ بايد خدمت شما بگم که ما اين لينکدوني رو در ت
سوال: در ده سال آينده خودت را کجا ميبيني؟
جواب:من نميدانم. اما شايد من بداند.
پ.ن:نوشتن اين يکي از همه سخت تر، و شايد اعصاب خورد کن تر بود. فکر کنم از همه اين چهار تا که تاحالا نوشتم بدتر شد. هرچه باشد، داستان ن.ر داستان جالبي نيست. نه خيلي تراژيک است، نه خيلي شاد و اميدبخش. داستانچه پردردسر» گونه اي است.
ادامه مطلب
خلاصه داستان رو خيلي کوتاه ميگم به خاطر اينکه درحال نوشته شدن هست موضوع زندگي روزمره اعضا هست که با تلخي شيريني و هيجان همراه هست . اميد وارم که خوشتون بياد . داستان در روز هاي شنبه و دوشنبه و چهارشنبه گذاشته ميشود. اوه راستي شخصيت اول داستان چانيول هست به همرت اعضاي گروه.
سلام به تمامي خوانندگان.
اخيرا بهم پيام داده شده که اگه ميشه شخصيت هاي داستانتو بيشتر معرفي کن. ميخواستم در جواب اون پيام بگم که بعد از تمام شدن کتاب اول(که الان فصل يازدهمه  و بيست فصل داره)،ميرم سراغ يه داستان ديگه که به همين داستان مربوطه و به معرفي شخصيت هاي داستان ميپردازه.
مرسي که اين مطلب رو خوندين
براي عضويت در گروههاي تلگرام تهراني يک راه استفاده از لينکدوني گروه تهران هست و شما اگر بخواهيد با دوستان تهراني خودتون چت کنيد نياز هست تا در لينکدوني تهران عضو بشين.
 
بعد از اين موضوع به راحتي شما خواهيد توانست با ديگر تهرانيا چت داشته باشيد.
يکي از دغدغه هاي مديران گروههاي تلگرامي استفاده از تبليغات ارزان تلگرامي هست و ما در اين مطلب ميخواهيم يک لينکدوني بهتون معرفي کينم که تبليغات ارزان داره و شما ميتونيد با کمترين هزينه لينک خودتون رو در داخل اين کانال قرار بدين و بهترين نتيجه رو هم اخذ کنيد.
اين لينکدوني ارزان با قيمت بسيار کم و با مبلغ 5 هزار تومن لينک شما رو تبليغ ميکنه و اين ميتونه به شما خيلي کمک کنه، البته بجز اين کانال لينکدوني، کانالهاي ديگري هم هستن که در ادامه به شما
داستان ذره ناشناخته، داستاني کوتاه و علمي تخيلي تأليف شده در کانون نشر علم رازا است. 
مقدمه داستان:
جملاتي رو که دارم ميخونم باورم نميشه دست نوشته هاي فردي است که تحقيقاتش سفر به مريخ را ممکن کرد . 
لينک دانلود PDF داستان در ادامه
دانلودعنوان: داستان علمي تخيلي ذره ناشناخته حجم: 212 کيلوبايت
براي پيدا کردن لينک کانال و گروه هاي چت بايستي در لينکدوني عضو باشيد، براي افزايش ممبر هم بايد به دنبال يک کانال لينکدوني معتبر باشيد تا بابت هزينه اي که ميپردازيد ورودي خوبي دريافت کنيد، ما ميخواهيم شما رو با يکي از لينکدوني هاي معتبر و فعال تلگرام (کانال لينکرام) آشنا کنيم تا هم لينک هاي مورد نظرتون رو دريافت و هم براي افزايش ممبر اقدام به ثبت لينک خود کنيد.
براي عضويت در کانال معتبر و فعال لينکدوني کليک کنيد؛ بعد از عضويت به ادمين ثبت لين
اگر يکنفر بخواهد به گروههاي واتساپ دسترسي پيدا کند، در درجه اول يک لينکدوني از گروه هاي واتساپي بايد داشته باشد و بعد خوب اگر اين لينکدوني را داشت، نکته اي که ميتوان به آن اشاره کرد؛ گروههايي هس که داخل اين لينکدوني موجود است.
اين لينکدني حاوي لينک هايي است که به انها لينک گروه واتساپ گفته ميشود و اين لينک ها کمک ميکند تا شما به گروههاي واتساپي دسترسي پيدا کنيد.
شايد يکي از اهداف گروههاي واتساپي چت کردن باشد که اين لينکدوني در اين خصوص خيلي
با توجه به مسائل و ظرفيت‌هايي که در ايدۂ شما موجود است، حال بايد براي نحوۂ روايت داستان خود به استراتژي‌اي کلي برسيد. اين استراتژي کلي داستاني که در يک خط بيان مي‌شود قاعدۂ طراحي داستان شما است. اين قاعده به شما کمک مي‌کند فرضيه۱ٔ خود را در ساختاري بسيار قوي بگسترانيد.
نکتهٔ کليدي: قاعدۂ طراحي همان چيزي است که داستان را يکپارچه مي‌سازد. اين قاعده منطق دروني داستان و چيزي است که بخش‌هاي داستان را به طرز سازمان‌يافته‌اي در کنار هم حفظ مي
بازم هفت سالم بود ! نه دقيقا ولي نزديک به هفت سالگيم، آره بچه بودم ! يادم نيست من از سيد (پسرخالم که اون موقع تقريبا بيست و پنج، سي سالش بود) درخواست کردم تا برام داستان بگه يا سيد خودش برام داستان گفت، ولي هرچي بود واقعا حوصلم سر رفته بود و به اين داستان نياز داشتم !
ادامه مطلب
تبريزي هاي عزيز جهت شرکت در گروههاي تلگرام تبريز ميبايبست در کانال لينکدوني عضو باشيد، ما در اين پست قصد داريم تا لينکدوني تبريز که فقط لينکهاي شهر خودتون فقط منتشر ميشه معرفي کنيم و پيشنهاد ميکنيم که حتما عضو بشيد.
جهت اطلاع از شرايط تبليغ و هر گونه سوالي ميتونيد با واحد پشتيباني لينکدوني در ارتباط باشيد.
روزي گاندي در حين سوار شدن به قطار يک لنگه کفشش درآمد و روي خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پياده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندي با خونسردي لنگه ديگر کفشش را از پاي درآورد و آن را در مقابل ديدگان حيرت‌زده اطرافيان طوري به عقب پرتاب کرد که نزديک لنگه کفش قبلي افتاد.
 
يکي از همسفرانش علت امر را پرسيد.گاندي خنديد و در جواب گفت: مرد بينوائي که لنگه کفش قبلي را پيدا کند، حالا مي‌تواند لنگه ديگر آن را نيز برداشته و از آن استفاده نم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها