نتایج جستجو برای عبارت :

لینک گروه موسیقی بلوچستان

سوالات گزینش مصاحبه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان(سال 1398)با پاسخ
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
نمونه سوالا
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 4میلیون  کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری رساندن کمال
همه باهم برای سیستان و بلوچستان
سامانه نیک یار خیریه شعف در راستای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان پویش مردمی همه با هم برای سیستان و بلوچستان را راه اندازی کرده است.
نیکوکاران گرامی سلام
سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، چشم‌ انتظار غذا، دارو، سوخت و امدادرسانی هستند. مزارع، کار، خانه، احشام و مدارس هموطنان‌مان را سیل برده است و نیاز به کمک‌رسانی همگانی دارند.
سامانه نیک یار خیریه شعف در نظر دارد جهت کمک به هموطنان‌مان مایحتاج اولیه و ض
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 3میلیون و 775 هزارتومان کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 3میلیون و 855 هزارتومان کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری
 علت وقوع سیل بلوچستان و هرمزگان از دیدگاه هواشناسی و اقلیم شناسی
یدالله پورشنبه نوشت: سیستمی که منجر به وقوع سیل در منطقه بلوچستان و هرمزگان و همچنین بارشهای خوب در جنوب کرمان  گردید اینکه این سامانه حرکت نصف النهاری داشت و عامل دوم اینکه این سامانه در کوتاهترین فاصله از این مناطق سرچشمه گرفته بود یعنی اقیانوس هند که دمای این ر
ادامه مطلب
در پی حدود ۳۵ ساعت بارندگی سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌ها، ۱۴ شهرستان و حدود ۵۰۰ روستا در این استان گرفتار سیل هستند و اوضاع منطقه بحرانی» گزارش می‌شود.
به گزارش ایرنا، علاوه بر خسارت‌های واردشده به تأسیسات شبکه برق و آب، ۲۰ هزار واحد مسی نیز بر اثر جاری شدن سیل به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.
به گفته فرماندار دلگان، از توابع سیستان و بلوچستان، حجم بارندگی‌های اخیر ۱۱۷ میلی‌متر بوده در حالی که حجم متوسط بار
در اینجا میخاهیم به شما لينک گروه استان های ایران رو به شما معرفی کنم و از شما دعوت کنم تا در گروههای تلگرام استان خودتون به راحتی عضو بشن و به راحتی به لينک گروه چت استان خودتون دسترسی پیدا کنید.



در این کانال لينک  گروه تلگرام استان اردبیل و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لينک  گروه تلگرام استان اصفهان و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لينک  گروه تلگرام استان البرز و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لينک  گروه تلگرام
 
بلوچستان یا پشتون ستان؛ آینده امنیتی بلوچستان ایران
 
بلوچستان ایران به واسطه هم مرز بودن با دو کشور بحران زده پاکستان و افغانستان، وجود مراکز ترویج افراط گرایی در برخی حوزه های علمیه، معیشت و اقتصاد وابسته به مرز و کوله بری، قاچاق مواد مخدر و. از جمله بی ثبات ترین مناطق ایران در گذشته بوده است.
در طول یک دهه گذشته ناامنی در استان به صورت مقطعی و غالباً در مرزها علیه قوای نظامی از سوی گروهک جیش العدل رقم می خورده است.
 
اما جنس ناامنی اخیر
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
پس از یک روز که مدت زمان قطع اینترنت موبایل در بزرگترین استان شرق کشور حالا ۱۸ روز است کاربران اینترنت موبایل دسترسی به دنیای بیرون ندارند. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا درباره قطع شدن اینترنت موبایل سیستان و بلوچستان صحبت کنیم.
اینترنت موبایل سیستان و بلوچستان
دیروز حسینعلی شهریاری، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که متاسفانه اینترنت سیستان و بلوچستان و خوزستان هنوز راه نیفتاده است اظهار داشت:
ق
لينک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و کانال بنیاد کشه( استان کرمانشاه)
https://t.me/joinchat/AAAAAFW3KVOPyKtX
لينک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
 
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه، ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود و کمک‌رسانی به این هموطنان عزیز، یک درصد از درآمد حاصل از فروش شارژ سیم‌کارت‌های خود را به مدت یک هفته از روز چهار‌شنبه 25 دی ماه تا پایان روز سه‌شنبه 1 بهمن ماه جهت تامین مایحتاج ضروری و از طریق سمن‌های مرتبط در اختیار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد.
 
بر این اساس
عکس های زیبای سیستان و بلو چستان.مایکت. 
 
 
 
 
توضیحات
‏‏به نام خدا‏من برنامه ای ساختم که با استفاده از آن می توانید عکس های مرتبط با سیستان و بلوچستان رو ببینید‏کسانی که می خواهند به این استان سفر کنند   واقعا برای آن ها برنامه خوبی است‏*ویژگی ها‏*دارا بودن بیشتر از 35عکس‏*حجم کم‏*عکس های زیبا از همه جای استان‏*وامکانات دیگر
 
پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان - 25 اسلاید
پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان بلوچستان امروزی که ناحیه جنوبی استان را تشکیل می‌دهد، در قدیمی‌ترین اسناد تاریخی به اسم مکا» مشهور بوده و در نوشته‌های هرودت تاریخ نگار یونانی از آن به عنوان گدروزیا» یاد شده‌است. ¨ شهرستان زابل شهرستان زا
د‌‌‌‌‌ر این روید‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌، ۱۴ گروه موسيقي از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان، کرد‌‌‌‌‌ستان، لرستان، مازند‌‌‌‌‌ران، گیلان و گلستان به مد‌‌‌‌‌ت پنج روز برای موسيقي د‌‌‌‌‌وستان شیرازی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر(گزارش) - پیام خبر (عکس) - هنرشیراز -
ادامه مطلب
خدمت بی‌منت بسیجیان استان فارس به مردم سیستان و بلوچستان
 
‌قرارگاه دیده‌بان مردم به همت بسیجیان استان فارس از سال گذشته تاکنون همچنان در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت در نقاط محروم این استان هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ‌بارش‌ باران در روزهای ابتدایی فروردین ماه باز هم سیل را در برخی از استان‌ها جاری کرد. استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان‌هاست در حالی که هنوز رد پای سیل ماه‌های پایانی 98 در نقاط محروم این استان دید
دستگیری عاملان اصلی شهادت بسیجیان کورین زاهدان
ایرنا : معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی در منطقه کورین شهرستان زاهدان امروز/یکشنبه/ دستگیر شدند.
محمد هادی مرعشی اظهار داشت: براساس اعلام معاونت اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی طایفه شه بخش زاهدان بامداد امروز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: این ۲ شهید اهل سنت طرح امنیت به نام های علیرضا و پ
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر استان سیستان و بلوچستان و شهر زیبای چابهار.
فروش انواع راهبند هیدرولیکی در چابهار با ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر استان سیستان و بلوچستان.
فروش انواع راهبند های ضد انتحاری با قابلیت تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و تشخیص انواع سلاح گرم
فروش انواع سیستم های تشخیص مواد مخدر در چابهار
فروش انواع سیستم های ایکس ری در چابه
1350 بسته غذایی و پتو   تهیه و پس از هماهنگی با مسئولان، با همکاری کارگزاران صندوق که در مناطق آسیب‌دیده حضور دارند، به صورت هدفمند در میان آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع گردید.
 
علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 
در بازدید از مناطق سیل زده، از پرداخت دو ماه مستمری به مستمری‌بگیران عضو صندوق که در حادثه سیل سیستان و بلوچستان آسیب دیده‌اند، خبر داد و گفت: با هدف حمایت از مستمری‌بگیران صندوق د
 رئیس کمیته امداد: دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲ هزار مسکن برای محرومان طی یک سال در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود. 
منبع: فارس
دوچاپی نوعی موسيقي و حرکات موزون سنتی آیینی در استان سیستان و بلوچستان
است که از گذشته های دور تاکنون در مناسبت های مختلف به ویژه جشن های شادی
رواج داشته و در هنگام اجرا در برنامه های عمومی افراد از طبقات مختلف
اجتماعی بدون در نظر گرفتن جایگاه و مقام و شغل در آن شرکت می کنند که به
نوعی می توان از آن به عنوان آیینی همگانی تعبیر کرد که نوعی همبستگی
فرهنگی و اجتماعی ایجاد می کند.
ویدیو کوتاه ببینید ازاین آیین فرهنگی بلوچستان
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر استان سیستان و بلوچستان و شهر زیبای چابهار.
فروش انواع راهبند هیدرولیکی در چابهار با ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر استان سیستان و بلوچستان.
فروش انواع راهبند های ضد انتحاری با قابلیت تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و تشخیص انواع سلاح گرم
فروش انواع سیستم های تشخیص مواد مخدر در چابهار
فروش انواع سیستم های ایکس ری در چابه
حضرت آیت‌الله ‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کردند با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.
ادامه مطلب
مجموعه داده فارسی برای طبقه بندی متون
# persian-datasetThis data set is collected by crawling the Young Journalist Club website(https://www.yjc.ir/) . This dataset has the following 9 categories:
1. Artistic culture2. Communication3. Thecnology4. Economical5. International(Political)6. Political7. Scientific and Medical8. Social9. Sport 
The data for each category is stored in files corresponding to the category name. Each line of the file contains the information of a news item such as text, category, date , . . The format of each news as following:
{  "link": "/fa/news/6819277/آشنایی-با-مرتضی-علی--شهید-حادثه-تروریستی-امروز-در-سیستان-و-بلوچستان\n",  "title": "آشنایی با مرتضی
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لينک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لينک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
د‌‌‌‌‌ر این روید‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌، ۱۴ گروه موسيقي از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان، کرد‌‌‌‌‌ستان، لرستان، مازند‌‌‌‌‌ران، گیلان و گلستان به مد‌‌‌‌‌ت پنج روز برای موسيقي د‌‌‌‌‌وستان شیرازی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر(گزارش) - پیام خبر (عکس) - هنرشیراز - رومه عصرمردم شماره 6790 مورخ 16 آذر 1398 صفحه 12 - رومه طل
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان سیستان و بلوچستان هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه‌های روزانه و.  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص ن و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و
همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب؛ بیش از 300
برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می شود سرپرست
اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از 300 برنامه
فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان همزمان با هفته کتاب خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان،
حامدزارعی، سرپرست اداره کل با تشریح برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب و
گرامیداشت روز
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.
محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد
 ارشد نظانی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور گفت: از لحظه وقوع سیل در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان برابر اوامر فرمانده کل ارتش مبنی بر حضور همه جانبه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی یگان‌های آجا با تجهیزات کامل در خدمت مردم قرار گرفتند.
به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم معمار باشی گفت: بالگرد‌های هوانیروز، نیروی هوایی و نیروی دریایی، شناور‌های نیروی دریایی، نفربر‌های آبی خاکی نیروی زمینی، هواپیمای بوئینگ و سی ۱۳۰ نیروی هو
 
لينک کانال :https://t.me/iTonlineلينک گروه :https://t.me/iTonlin گروه آی تی آنلاین✍️ مشاوره رایگان نقشه و راهنما اخبار و اطلاعیه ها‍♂️ پرسش و پاسخ به سوالات‍➕ برای فعالیت در گروه باید 1 نفر از دوستان دانشجو را به گروه اضافه کنیدعضویت در گروه تلگرام
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لينکدونی تهران که لينک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لينکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لينک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لينکدونی تهران بشوند و روی لينک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لينکدونی تهران که لينک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لينکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لينک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لينکدونی تهران بشوند و روی لينک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لينکدونی قم ، لينک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
ابزارهای رسیدن به هدف
1-ایمان به هدفایمان به هدف، نخستین گام برای رسیدن به هدف است. 2-امیدامید گرمای دلپذیری است که یخ‌زدگی‌های ذهن و روان آدمی را ذوب می‌کند و گرفتگی‌های جان انسان را می‌گشاید.3-همنشینی با مثبت‌اندیشان
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها