نتایج جستجو برای عبارت :

لیست پزشکان درمانگاه نبی اکرم تربت جام

سلام 
برای رزرو نوبت درمانگاه رسول اکرم تربت جام از طریق لینک زیر وارد شوید . 
پس از کلیک روی لینک زیر صفحه ی جدید باز میشود ، پس از چند ثانیه روی گزینه رد تبلیغ کلیک کنید تا وارد سایت نوبت دهی شوید . 
سیستم نوبت دهی اینترنتی درمانگاه رسول اکرم تربت جام 
نحوه نوبت دهی : 
برای رزرو نوبت ابتدا کلینیک مورد نظر را انتخاب مبکنبد . ( مثلا کلینیک اطفال یا داخلی یا چشم یا قلب و عروق و . ) 
سپس ليست پزشکان و تاریخ و روز های همین هفته نمایش داده میشود . در س
نخستین مرکز درمانی انار در سال 1312 شمسی به نام درمانگاه سعدی راه اندازی شد.این درمانگاه که در محله صدرآباد انار قرار دارد.در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.
دکتر رنجبر،دکترضیایی،دکترسام زاده،.و همچنین پزشکان هندی و پاکستانی از جمله نخستین کسانی بودند که در این درمانگاه طبابت می کرده اند.سید علی اکبر مهدوی از خیرین و خوانین انار زمین این درمانگاه را اهدا کرد.
درمانگاه در شیراز
آیا به دنبال درمانگاه در شیراز هستید؟ در ادامه به معرفی کامل درمانگاه های شیراز می‌پردازیم. آدرس درمانگاه در شیراز و تلفن درمانگاه در شیراز در ادامه برای شما قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر با مقاله ی درمانگاه در شیراز همراه باشید.
 
درمانگاه های شیراز
درمانگاه یا کلینیک (به انگلیسی: clinic) ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد. معمولاً در
روزگاری که هواش ابری باشه و تنهایی هاش بهانه گیر ،فاصله ها درد بیشتری دارند ،میگن دیوونه ام. اما من  یه حالی دارم مثل رؤیا از خاطره هایم خواهم گذشت ، نه اینکه زیر پا بگذارم   .
 
( شنیدستم که مجنون دل افکارچو شد از مردن لیلی خبر دار )
( گریبان چاک زد او تا به دامانبه سوی تربت لیلی شتابان )
( در آن ره کودکی دید ایستادهبه هر سو دیده حسرت گشاده )
( سراغ تربت لیلی از او جستپس آن کودک بخندید و به او گفت )
( که ای مجنون تو را گر عشق بودیز من کی این تمنا می
بنا به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان رضویز؛ مرحله نهایی نوجونان و جوانان پسر روستایی استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان تربت جام با حضور تیم های فوتسال از شهرستان های درگز - نیشابور - سرخس - جغتای - بردسکن و تربت جام در تاریخ پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه 98 در سالن ورزشی وحدت شهرستان تربت جام برگزارمی شود .
بنهنگ، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی ایران.
ریشه نام بنهنگ مربوط به زمان نادرشاه افشار می‌باشد.
نادرشاه سپاهی داشته که ابتدای آن در روستای سرهنگ واقع در ۴۵ کیلومتری تربت حیدریه بوده و انتهای آن در روستایی که بعدها بن- هنگ» (bon-hang) به معنای انتهای هنگ یا انتهای سپاه» نامیده شد، قرارداشت.
تلفظ نام این روستا به مرور زمان به شکل BENHANG  تغییر کرده‌است.
ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، وضعیت عمومی فاطمه رهبر برگزیده انسان تهران در یازدهمین پرگیر مجلس شورای اسلامی که از چند روز پیش بوسیله دلیل ابتلا به بیماری کرونا درون بخش نگهداری های ویژه درمانگاه مسیح دانشوری علیل شده بود، بهبود یافته است. این در حاليست که پزشکان بامداد امروز از شرایط وی بروز نگرانی کرده بودند اما از ساعتی پیش شرایط تنفسی و اشتراکی خانم راهنما بهبود یافته و موجب امیدواری پزشکان شده است. بنا پیاده شدن این
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، عباس عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در بم از بهبودی و مرخص کردن فردی سالخورده با ۹۱ سال سن خبر داد و اظهار داشت: این فرد سابقه عروج به شهرهای محبوس کرونا را داشته و پس از بازگشت به بم با شناسایی خانواده اش بوسیله پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بم کوچکتر نگهداری و ارتکاب آزمایش کرونا قرار گرفت. وی افزود: قبل از اینکه جواب آزمایش کووید ۱۹ این بیمار بیاید با دیدن پزشکان بیمارستان پاستور ب
     حالا باز من هر چی بگم شما باور نمیکنید، ولی مورد داشتیم طرف دو قلو داشته، قل سالم رو اورده درمانگاه و مریضه رو نه. چرا؟ چون مریضه بی قراری می کرد و اذیت می شدن به هر حال. اینام که دوقلو و وزن شون عین هم. مگه دیگه چی میخوام؟ همین سالمه رو ببینم واسه مریضه دارو بنویسم.
برگزاری مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید امنیت در تربت جام
مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید امنیت حادثه تروریستی سیستان و پلوچستان، با حضور امامان جمعه و جماعات، مسوولان و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در تربت جام برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شریعت نیوز مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر در این مراسم در مسجد مهدیه تربت جام گفت: دشمنان وقتی نمی توانند اقتدار و قدرت ایران را تحمل کنند، روباه صفتانه دست به جنایت می زنند تا به اهداف شوم خود برسند.
حجت ال
در لغت
تربت در لغت به معنای خاک» است.[۱] برخی احتمال داده‌اند به خاکی که از اطراف هر قبر مقدسی، همچون قبر امامان، پیامبران، شهیدان و صالحان برداشته می‌شود تربت می‌گویند؛ ولی معنای شایع یا منحصر آن، خاک قبر امام حسین(ع) است و مراد از کلمه الطین» یا طین القبر» هم در روایات ائمه(ع)، همین معناست.[۲]
ابوریحان بیرونی[۳] از مزار امام حسین(ع) با تعبیر تربت مسعوده» یاد کرده است. تربت همواره نزد شیعیان محترم، مقدس و شعار» آنان بوده است.[۴]
در احادیث
    پسر بچه ی دو سال و هشت ماهه شان را آورده اند درمانگاه. بچه سوزش ادرار شدید و قرمزی ناحیه ی تناسلی دارد. قبل از معاینه میپرسم بچه ختنه شده؟ می گویند نه. میگویم خب چرا تا این سن ختنه اش نکرده اید؟ دارو را که خورد و خوب شد ببرید عمل اش کنید. پدرش جواب می دهد: مامانش یکی دیگه توی راه داره. به دنیا که اومد باهم میبریمشون.
::هوالرفیق::
 الان ایمیل حسین، منتور (ع)، رو دریافت کردم! برام جالب بود حیفم اومد که پستش نکنم. مقدمه ایمیل از دکتر بهار باستانی بود:
سلااام حسین،
گروه طبابت بالینی دانشگاه1 به صورت تصادفی، به صورت ناشناس یک سری پرسشنامه را برای بیمارانی که به درمانگاه مراجعه کرده بودند ارسال می کند و از آن ها می خواهد با توجه به تجربه ای که داشتند به هر آیتم امتیاز دهند؛ آنها این کار را انجام میدهند تا یک بازخورد خوب برای پزشکان باشد در جهت ارتقا رفتار حرف
درمانگاه امام رضا شیراز
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)  با بهرمندی از حضور اساتید نامدار و مطرح بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خدمات ویزیت بیماران، خدمات تشخیصی متعدد و پیشرفته، با استفاده از تکنولوژی های جدید جهانی در خدمت همشهریان و هم وطنان عزیز قرار گرفته است.
 
 
منبع: سارجو
1⃣ مقصود از تربت سیّد الشهداء (ع)، آن خاک مقدّسی است که محل شهادت و ریخته شدن قطرات خون مطهّر امام حسین (ع) است.
مقدّس اردبیلی می گوید: تا چند فرسخ اطراف گودال قتلگاه، معرکهٔ نبرد سیّد الشهداء (ع) بوده و به خاطر جراحات حضرت (ع) احتمال ریخته شدن ولو یک قطره خون مطهّر هست.

ادامه مطلب
قنوات روستای اهل سنت "باغک سفلی" از توابع بخش مرکزی تربت جام که در اثر خشکسالی خشک شده بود، با صرف هزینه بیش از ۲۰ میلیون تومان احیا شد
به گزارش خبرگزاری شریعت نیوز  ، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تربت جام در مراسم بهره برداری از این قنوات، گفت: به دلیلخشکسالی های پی درپی بیش از ۱۵۰۰ قنات در این شهرستان خشک شده که در اجرای طرح توسعه روستایی، احیای این قنوات در دستور کار دولت قرار گرفته است .
مرتضی حمیدی افزود: قنوات روستای باغک سفلی با صرف هزین
#حدیث_مهدوی
#کلام_امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 
مِنْ فَضْلِهِ، أنَّ الرَّجُلَ ینْسَی التَّسْبیحَ وَ یدیرُا السَّبْحَةَ، فَیکْتَبُ لَهُ التَّسْبیحُ.
ای شیعه ما !
از فضائل تربت حضرت سیدالشّهداء آن است که چنانچه تسبیح تربت حضرت در دست گرفته شود ثواب تسبیح و ذکر را دارد، گرچه دعایی هم خوانده نشود.
بحار الانوار/ ج53/ ص165
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گروه پزشکان شهید هدایت خدمات پزشکی در زمینه‌های دندان پزشکی، مامایی، پزشک عمومی، دامپزشکی، روانشناسی و مشاوره به مناطق محروم از تاریخ  24 تا 31 مردادماه اردوی جهادی درمانی- فرهنگی را در شهر هلشی شهرستان کرمانشاه برگزار می‌کنند.
در این اردو بیش از 160 جهادگر پزشک عمومی و دندانپزشک، متخصصان  قلب، اورولوژی، اطفال، ن، غدد، دندانپزشک کودکان، جراح ریشه دندان، متخصص فک و صورت، داروساز، دامپزشک، پرستار،
پر تکرار ترین دیالوگ های تیستو در درمانگاه:
  + عزیزم دارو تلخه دیگه. اگر قرار بود خوشمزه باشه بهش نمیگفتن دارو، صداش میکردن فالوده ی زعفرونی.
  + برا مامان خودمم از همین قرص نوشتم، تا حالا که راضی بوده.
  + عفونت با خلط فرق داره. عفونت گلو شبیه کپک روی رب گوجه اس.
  + در نزن.
  + بیا پایین بچه!
  + سرما خوردی دیگه عزیزم! مگه اولین باره سرما میخوری؟
 
پاورپوینت تحلیل و طراحی درمانگاه عمومی طرح 4 معماری
مقصود از انجام طرح معماری ۴ طراحی یک فضای بهداشتی شهری با موضوع کلینیک و اورژانس در نظر گرفته شده است که دانشجویان با عنایت به ملموس بودن این عملکرد و این که همه اقشار جامعه تجربه حضور در چنین بناهایی را دارند به نوعی پیشینه ذهنی داشته و از طرفی پیچیدگی خاص و وم توجه به جنبه های عملکردی ، شفافیت فضا ، همجواری های فضایی ، دسترسی ها ونیز رعایت مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، بهداشتی وروانی ، محد
 
 میلاد امام جعفر صادق و پیامبر (ص)
 
تو آمدی و جهان غرق در خِرَد می‌شد
دلیل‌ها همه با عشق مستند می‌شد
تو آمدی پر و بالی دهی به این دل‌ها
به پای درس تو هفت آسمان رصد می‌شد
میلاد رسول اکرم و ولادت امام جعفر صادق (ع) بر همگان مبارک باد
 
پیام تبریک میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق
 
درخلوت شب آمنه زیبا پسری زاد
 تنها نه پسر بربشریت پدری زاد
 در فتنه بیدادگران دادگری زاد
چشم همه روشن که چه قرص قمری زاد 
 میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) بر ه
::هوالرفیق::
 الان ایمیل حسین، منتور (ع)، رو دریافت کردم! برام جالب بود حیفم اومد که پستش نکنم. مقدمه ایمیل از دکتر بهار باستانی بود:
سلااام حسین،
گروه طبابت بالینی دانشگاه1 به صورت تصادفی، به صورت ناشناس یک سری پرسشنامه را برای بیمارانی که به درمانگاه مراجعه کرده بودند ارسال می کند و از آن ها می خواهد با توجه به تجربه ای که داشتند.
ادامه مطلب
بعد از شورش اتباع احمد بصری در تربت حیدریه و درگیری با مامورین نظم و‌امنیت
تعدادی از یاغیان این جماعت بازداشت شدند
جالب این جاست که امام فیسبوکی در این باره بیانیه داده است 
در بیانیه بازهم رسوایی به بار آورده و جهل خودش را نشان داده است
علاوه بر خطاهای موجود در گفتار و‌نوشتار، در سطر ششم بعد از موضوع
نوشته 
ادناه فیدیو فی تربة حیدریه فی مشهد!!
یعنی در زیر نوشته : فیلم درگیری در تربت حیدریه در مشهد است
این یعنی جهل و‌رسوایی و‌ بی سوادی 
چون
سلام 
دختری هستم که مدتی دیگه به عنوان دندونپزشک تو یه درمانگاه مشغول کار میشم. واقیعت اینه که از نظر دیگران حتی خانوادم و دوستام من به شدت مغرورم. من واقعا قصد دارم خودم رو اصلاح کنم اما نمیدونم چطوری. 
همیشه فکر میکنم اگه وضعیت دندون های مراجعه کننده نامناسب باشه یه چیز بگم ناراحت بشه یا اگه بیمارم بچه باشه زیاد لج کنه عصبی بشم. راستش گاهی به خودم حق میدم چون خیلی سختی کشیدم و درس خوندم.
سوالم از شما اینه که چه رفتارهایی از پزشکان و دندونپزش
نام و آدرس مراکز درمانی ویژه حجاج ایرانی در مکه و مدینه
به گزارش ایران حج:در ایام حج چهار درمانگاه در مدینه منوره و پنج درمانگاه در مکه مکرمه به همراه دو بیمارستان در این دو شهر مقدس به حجاج ایرانی اختصاص دارد.
نشانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های مرکز پزشکی حج و زیارت که به زوار ایرانی حج خدمات ارائه می‌دهند، به این شرح است:
**مدینه منوره
ستاد مدینه؛ شارع قربان ناظر، خلف وزاره التجاره القدیم.
درمانگاه شماره یک؛ هتل راما مدینه؛ منطقه مرکزی جن
طراحی سایت برای هر شغلی امروزه یکی از موضوعات مهم در دنیای تجارت می باشد. عدم حضور در فضای مجازی باعث حذف شما از دنیای رقابت در دنیای تجارت خواهد شد . این رقابت تنها در بیزینس های خرید و فروش نخواهد بود ، پزشکان هم در بین همدیگر از رقابت بسیار قدرتمندی روبرو هستند در این مقاله سعی میکنیم در مورد طراحی یک سایت موفق صحبت کنیم پس با ما همراه باشید .
ادامه مطلب
سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه (دی 98 )
به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش و بکارگیری نیروی شرکت خدمات حفاظتی و مراقبتی جهان نظم توس نوین (نگهبان) که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تأیید گردیده است می رساند آزمون کتبی بشرح ذیل برگزار خواهد شد .نکته: داوطلبین محترم می توانند جهت آگاهی از وضعیت اطلاعات ثبت نامی خود، با ورود به سایت سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه ع
از قدیم مقیم سایه قامت قاءم هستیم تا قیامت
مهدیا هر قدم با تو ایم تا مقدمه ی اقدام قیامت
قامت رعنای توست حق تقدم همه قامتهای قم
قدم بگذار و قامت هامان جملگی تقدیم قیامت
 
می گوییم هر چه از دوست رسد نیت
همین که زندگی مان هرچه هست با اوست
پس چه دردی درمان ندارد در درمانگاه او
و شفای هر درد به خدا در درمانگاه دوست
 
این برای رفع فتنه نبوده که گفتیم اصل ولایت
همان فقه سید علی ایست در وصل ولایت
همچون خمینی ست  ای در مفهوم اصل دین
. گالری پوشاک بانو نانا
فروش انواع پوشاک نه و بچه گانه
مجلسی،نیمه مجلسی،راحتی و .
فروش حضوری و اینترنتی
. ارسال #رایگان
آدرس : ملارد ، بلوار رسول اکرم ، خیابان رسالت (جنب درمانگاه شهید فهمیده)
▪️ارتباط مستقیم
☎️ 021 65410979
@Banoo_nAnaa
▪️کانال رسمی اینستاگرام و تلگرام
@pooshak_nanaa
[عکس 1169×1280]
مشاهده مطلب در کانال
زوپ به عنوان اولین و بهترین سامانه ارتباطی بین پزشکان و بیماران بوده است که آن را به صورت آنلاین ( متنی و ویدئویی ) را فراهم کرده است تا اولین و تنها سامانه در کشور و خاورمیانه باشد که می تواند ارتباط ویدئویی بین پزشک و بیمار فراهم سازد.
از طریق زوپ شما میتوانید با بهترین پزشک ها و متخصصان در هر رشته پزشکی مانند : دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، جراحی زیبایی و . به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید. این ارتباط میتواند در زوپ به صورت متنی و آنلاین و یا به
برخی رفتارهای مشترک و متداول وجود دارند که پزشکان ترجیح می دهند بیمارانشان دست از انجام آن ها بردارند. در این مطلب به هشت رفتاری که به گفته ی یک پزشک برایشان بسیار نفرت انگیز بوده و لازم است ترک شود اشاره می کنیم.
رفتارهای بهداشتی که پزشکان از آنها متنفرند
ادامه مطلب
ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به تازگی مسئله "فرار مالیاتی پزشکان" به‌عنوان یکی از چالش‎های نظام مالیاتی کشور، انتقادات فراوانی را به همراه داشته و حتی مسئولان قضایی نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.
 
 
به طوری که حجت‌الاسلام جعفری؛ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن انتقاد از عدم ایفای تعهدات مالی برخی از پزشکان گفت:
ادامه مطلب
روزی امیرالمومنین علی (ع) همراه حضرت فاطمه (س) به صحرا رفتند و در آنجا در حال تناول خرما بودند که امیرالمومنین علی (ع) به شوخی فرمودند: یا فاطمه! به درستی که پیامبر اکرم (ص) مرا از تو بیشتر دوست دارد!
حضرت فاطمه(س) فرمودند: یا علی از تو تعجب می کنم! تو را از من بیشتر دوست دارد؟! و حال آنکه من میوه قلب رسول الله و عضوی از اعضای او و تکه ای از بدن آن حضرتم و من تنها فرزند پیامبر اکرم (ص) هستم.
امیرالمومنین علی(ع) به حضرت فاطمه (س) فرمودند: ای فاطمه اگر از من
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی فتحی رئیس درمانگاه ۱۵ خرداد شهرستان ورامین امروز (شنبه ۲ فروردین) اظهار کرد: بیماری که بالغ بر ۱۰۰ سال داشت در نوزدهم اسفندماه با علایم تب، تنگی وقت و سرفه به درمانگاه مراجعه کرد و با قبض نمونه و سی تی اسکن از بیمار و مشاهده علائمی که نشان دهنده مصیبت کرونابود داخل این ناخوش دیده بلافاصله مراحل درمان برای وی فاتحه و از شیوه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمانگاه طبیب مسیح دانشوری در تاریخ بیست و د
زوپ به عنوان اولین و بهترین سامانه ارتباطی بین پزشکان و بیماران بوده است که آن را به صورت آنلاین ( متنی و ویدئویی ) را فراهم کرده است تا اولین و تنها سامانه در کشور و خاورمیانه باشد که می تواند ارتباط ویدئویی بین پزشک و بیمار فراهم سازد.
از طریق زوپ شما میتوانید با بهترین پزشک ها و متخصصان در هر رشته پزشکی مانند : دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، جراحی زیبایی و . به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
این ارتباط میتواند در زوپ به صورت متنی و آنلاین و یا به
میدانی رفیق اینجا دیگر هیچ چیز بوی گذشته را نمیدهد. برای درمانگاه ها ساختمان چند طبقه و شیکی ساخته اند. چهار طرف شیشه. پله های پیچ دار ، سنگ های براق. اما دیگر های بای در کار نیست! یادت هست؟ دو سه سال پیش در درمانگاه ها یک بسته های بای ۶ تایی می اوردند برای اتند و ماها چشممان به همان های بای ۶ تایی بود و اخر کار که دکتر می رفت کلک های بای را میکندیم . به هر کداممان نصف یا فوقش یک دانه بیشتر نمیرسید اما یادت هست صدای خنده هایمان و جار و جنجالمان برا
    چند روز پیش میم با حالت خبری/گلایه ای میگفت که تا او به من پیامک ندهد، من پیامکی برایش نمی فرستم. که خب حدود ۹۰ درصدی واقعیت داشت، ولی دلیلی نداشت با صدای بلند اعلام شود. این بود که تصمیم گرفتم پیام فردا صبح را من زودتر بفرستم. مطمین هم بودم که فردا توی شلوغی درمانگاه فراموش میکنم. خب چیکار کردم؟ توی سرویس پیام را نوشتم و زمان ارسالش را تنظیم کردم روی ساعت ۷:۳۰ صبح و تخت گرفتم خوابیدم. وقتی رسیدم درمانگاه، خوشحال خوشحال موبایلم را چک کردم. ش
عصر امروز توی خیابان خیام شهرک بودیم که نزدیکی درمانگاه یه مرد شروع کرد به سرفه شدید و افتاد و از دکتر های درمانگاه اومدن از یه فاصله بهش ماسک دادن بعدش آمبولانس اومد و ایشون رو برد
گفتم اعلام کنید تو کانال همشهری ها مواظب باشن و از خونه بیرون نرن
این پیام ارسالی کاربر بوده و توسط خرو آنلاین تایید و یا رد نمی‌شود
منتظر پاسخ مسئولین هستیم
✅کانال خرو آنلاین @kharv_online
مشاهده مطلب در کانال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها