نتایج جستجو برای عبارت :

لایحه دفاع جلسه اول رسیدگی به رای اراضی ملی

جلسه دفاع پروپوزال روز یکشنبه ساعت 11:45 روز یک شنبه 27 آبان ماه  برگزار می گردد. افرادی که براي شرکت در جلسه اعلام آمادگی کرده اند به شرح زیر می باشند.
اساتید حاضر در جلسه استاد و منشی زاده می باشند. لطفا اطمینان حاصل کنید که پروپوزال به دست اساتید رسیده است.
پریسا صفارزاده ایمان جلالیحسین برزگرریحانه بحریسارا اثنی عشری
ایمان ابراهیمی
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه براي هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه براي هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 22 آذر ماه می باشد. اطلاعات تکمیلی (اسامی داوران و تاریخ دقیق برگزاری) در پست بعدی موفق باشید
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در روز یک شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 4 بهمن می باشد. داواران دکتر خیرآبادی و حاجی بگلوموفق باشید
با سلام و احترام
دانشجویانى که آماده دفاع پروپوزال ( با هماهنگى و اجازه استاد راهنما و مشاور) هستند در زیر این پست اعلام آمادگى بفرمایند تا در یکى از روزهاى هفته آینده ( بین دوشنبه ١٤ بهمن تا پنج شنبه١٧ بهمن) جلسه دفاع هماهنگ شود. 
 
موفق باشید 
دکتر خیرآبادى 
 
دانلود رايگان پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد
دانلود رايگان پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد نمونه قالب پاورپوینت و اسلاید های ضروری براي پایان نامه ارشد گرايش مدیریت.
 
دانلود رايگان نمونه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد 
دانلود رايگان قالب پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکتری ، سمینار کامپیوتر ، معماری ، مدیریت ، عمران ، روانشناسی ، برق ، حسابداری و پاورپوینت جلسه دفاع .
 
تبدیل فوری پای
امروز رفتم پیش استاد داور بهش گفتم: یادتون رفته این قسمتو تو جلسه دفاع امضا کنید»، گفت: اون روز که دفاع داشتی من خیلی دلم درد میکرد، امروزم دلم درد می کنه؛ نمیدونم چرا هر وقت تو رو میبینم دل درد دارم!!»
منم نه گذاشتم و نه برداشتم گفتم: شاید استرس میگیرید»
نمونه پاورپوینت جلسه دفاع فرمت فایل دانلودی: .pptفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 40حجم فایل: 3942 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان 
دانلود نمونه پاورپوینت جلسه دفاع،
در قالب ppt و قابل ویرايش.
 
 
توضیحات:
پاورپوینت جلسه دفاع کارشناسی ارشد و دکتری (با ظاهری بسیار زیبا و شکیل) داراي 40 اسلاید براي ارائه در جلسه دفاع پایان نامه تهیه است.
 
این فایل مناسب براي استفاده در جلسات دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته ها می باشد.
 
پرداخت با کلیه کارتها
علی نوریان از رساله دکتراي خود دفاع کرد.نوریان در این جلسه و در حضور اساتید حقوق در دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه اصفهان از رساله دکتراي خود دفاع و نمره عالی کسب نمود.ایشان هم اکنون به عنوان قاضی مستشار دادگاه تجدید نظر اصفهان  فعالیت دارد.
 
 
دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی
دانشکده علوم انسانی
گروه حقوق
 
اطلاعیه برگزاری جلسه دفاع پایان­نامه
 
جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق بین الملل
 
با عنوان
تعهدات بین المللی در پیشگیری از جنایات بین المللی و مسئولیت بین المللی ناشی از آن
 
نگارنده
آذرمیدخت افشاری
 
استاد راهنما
دکتر امیر مقامی
                                                                     
                                                          
قالب پاورپوینت آماده براي دفاع ارشد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود قالب پاورپوینت آماده براي پایان نامه کارشناسی ارشد .iranarze.ir › powerpoint+download+ready+ppt+present.دانلود نمونه اسلاید تم و قالب خام حرفه ای پاورپوینت براي پایان نامه جهت دفاع درس پروژه و کنفرانس دانشگاهی یا ارائه سمینار (قالبهای زیبا و تخصصی پاورپوینت)
دانلود رايگان پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد .projehmodiriat.ir › دانلود-رايگان-پاورپوینت-جلسه-دفاعدر ادامه روند دفاع پایان
 جلسه دفاع از پایان نامه
کارشناسی ارشد
جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، متعلق به دانشجو خانم  فرزانه اسدی، با موضوع  فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در قرآن » روز یک شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. 
این پایان نامه با راهنمایی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید محمدی راد و داوری دکتر احد داوری دفاع گردید.
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه براي هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
جلسه هم اندیشی و تغییر ترکیب کمیته های دفاع شخصی و قوت الرمی استان آذربایجان شرقی با حضور ریاست کمیته در استان جناب استاد تراب عبداله پور و دبیر و نایب رییسان و مربیان کلان شهر تبریز و اعضای کمیته ها در تاریخ 1398/9/15 در دفتر و سالن مرکزی سبک در تبریز برگزار گردید.و توضیحاتی در باب برنامه های آتی و نیز نکاتی ضروری در باب اداره کلاسهای دفاع شخصی و زمان بندیهای لازم براي مربیان عزیز ارائه گردید.
با سلام و تحیات

جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی توسط آقای جواد روشن فر امروز پنجشنبه مورخه 21 شهریور 98 با حضور اساتید محترم سرکار خانم دکتر مصطفی پور ( استاد راهنما )
جناب آقای دکتر سعیدی و جناب آقای دکتر قادری ( داوران محترم) و سرکار خانم اسدالهی مسئول محترم تحصیلات تکمیلی و سرکار خانم مونا قادری ( نماینده محترم گروه تکنولوژی آموزشی ) برگزار گردید.
ادامه مطلب
انقدر از فضای مجازی دورم که حتی بعضی پیام‌های تلگرام رو با یک هفته تاخیر می‌بینم، برخی تگ‌های استوری‌ها رو فقط در حد یک نوتیف از اینستاگرام می‌بینم و فقط روزی هزار بار ایمیلم رو رفرش می‌کنم تا از آخرین ایرادهای وارده اساتید به پایان‌نامه مطلع باشم! به روزهای دفاع نزدیک می‌شویم! :) دوستم می‌پرسید بعد از دفاع برنامه‌ات چیه؟ گفتم: خواب!
دوست داشتید در جلسه دفاعم باشید بگید! گرچه خودم اصلا دوست ندارم در جلسه دفاع خودم باشم چه رسد یه سایرین
فردا جلسه دفاعم است.
البته نیم ساعت یک ساعتی با خبرهای ضدونقیضی که منتشر می شد معلوم نبود جلسه دفاعم برگزار می شود یا نه که خداروشکر دانشگاه های تهران تعطیل نشد و من فردا دفاع می کنم ان شاالله.
 
و بعد رها می شوم:)
 
منتظر زندگی هیجان انگیز پس از دفاع هستم. خانه و زندگی قرار است بالاخره از شگی در بیاید و از نیمرو و کنسرو نجات پیدا کنیم، مامان از دست تلپ شدن های گاه و بیگاهمان براي شام و ناهار راحت شود، کاری که باز  نزدیک یک ماه تعطیلش کردم من
دربهار سال 1381 در منزل ما یک جلسه با حضور آقایان خاتمی، خوئینی‌ها و نبوی برگزار شد. آقای نبوی[نایب رئیس مجلس ششم] در آن جلسه گفت: عده ای می گویند باید موضوع نظارت استصوابی راحل کنیم و باید درخواست رفراندوم کنیم و البته نگفت عقیده من هم هست. هر سه نفر ما با دلائل مختلف مخالفت کردیم. من گفتم راهش این است که برویم براي اصلاح قانون انتخابات لايحه بنویسیم و ببریم مجلس و قطعا شوراي نگهبان رد می کند که با تاکید مجلس لايحه به مجمع تشخیص می‌رود.
 
 جلسه دفاع از پایان نامه
کارشناسی ارشد
جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، متعلق به دانشجو آقای موسی خوبی، با موضوع دکتریت دفاعی قرآن در برابر تهاجم فرهنگی » روز شنبه چهارم اسفند ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. 
این پایان نامه با راهنمایی دکتر حمید جلیلیان و داوری دکتر حمید محمدی راد دفاع گردید.
پذیرايی در دفاع پایان نامه
پذیرايی در دفاع پایان نامه مشکلیست که باعث نگرانی اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می شود .
دانشجویان می خواهند که تمام تمرکزشان را روی ارائه مناسب بگذارند .
ولی کار های جانبی که پیش میاید باعث نگرانی آنها می شود .
اگر جلسه دفاع شما نیز نزدیک است ، می توانید پک های پذیرايی پایان نامه را از ایپک باکس سفارش دهید تا بتوانید با آرامش در جلسه دفاع پایان نامه تان حضور یابید .
اهمیت پذیرايی در جلسه پایان نامه
جلسه دفاع
نتیجه کمیسیونم آمد. گفتند براي آخرین بار تاآخر آذر فرصت دفاع می دهند. باید هفته آینده دفاع کنم. هنوز درخواست دفاعم را نزده ام. هرچه از کمالگرايی درمورد پایان نامه ته وجودم مانده بود حالا خودش را نشان داده. این حالت های مزخرف را خوب می شناسم. به تعویق می اندازم که زیربار قبول کردن نقص نروم، استرس تمام وجودم را می گیرد و بازدهی ام به حداقل می رسد و در نهایت در دقیقه نود مجبور می شوم با استرسی وحشتناک کنار بیایم و نقص های کارم را بپذیرم. باوجود تما
مهندسی دفاع
 
در این دوره ها,دفاع بصورت خاص و هوشمند براي هنرجو طراحی شده است.
در مهندسی دفاع , درگیری براي هنرجو جدی نیست و او فقط به دفاع میپردازد.او هوشمندانهدفاع میکند و در تمامی لحظات دفاع حمله هایی را در ذهنخود طراحی و آماده می کند و در زمان مناسب از آنها براي سرکوب مهاجم استفاده می کند. 
نویسنده: علی نیازی
منبع: http://aliniyazi.ir/
دربهار سال 1381 در منزل ما یک جلسه
با حضور آقایان خاتمی، خوئینی‌ها و نبوی برگزار شد. آقای نبوی[نایب رئیس
مجلس ششم] در آن جلسه گفت: عده ای می گویند باید موضوع نظارت استصوابی راحل کنیم و
باید درخواست رفراندوم کنیم و البته نگفت عقیده من هم هست. هر سه نفر ما با دلائل
مختلف مخالفت کردیم. من گفتم راهش این است که برویم براي اصلاح قانون انتخابات
لايحه بنویسیم و ببریم مجلس و قطعا شوراي نگهبان رد می کند که با تاکید مجلس لايحه
به مجمع تشخیص می‌رود.
 
 جلسه دفاع از پایان نامه
کارشناسی ارشد
جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، متعلق به دانشجو خانم سمانه جلیل زاده، با موضوع سبک زندگی قرآنی حضرت زهرا سلام الله علیها » روز شنبه یازدهم اسفند ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. 
این پایان نامه با راهنمایی دکتر محمد سبحانی و داوری دکتر حمید جلیلیان دفاع گردید.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، لايحه پیوستن ایران بوسیله کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به CFT در نشست امروز عصر مجلس مشترک جلسه امتیاز مصلحت مراعا ماند و امتداد بررسی این لايحه به جلسه بعد اینده کمیسیون مزبور موکول شد.  لايحه چسبیدگی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که به اجابت حلقه شوراي اسلامی رسیده بود، با ایرادات شوراي نگهبان مواجه شد و پس از پا فشار جماعت بر مصوبه خود جهت تعیین تکلیف به ب
خداوند کرم ابریشم را به پروانه،دانه ی شن را به مروارید،تکه زغالی را به الماس،
[دانه ی گندم را به نان] تغییر می‌دهد.اگر زمان به سختی گذشتو تحت فشار بودی ؛او بر روی تو نیز کار می‌کند .
#ریک_وارن 
پ.ن:دیروز جلسه دفاع پایان نامه ارشد آجی بزرگم بود. خدا رو شکر عالی پیش رفت. منم موفقیتشو تو خونه با این کیک جشن گرفتم.جاتون خالی، بسی چسبید ان شاء الله دکتراش
 
این شب‌ها همه‌اش در خواب فریاد میزنم. داستانی جور می شود که فریاد بزنم. از فریاد وسط خیابان که گفته بودم، شب بعد خواب دیدم سر یکی از اقوام که حسابی از دستش گله دارم فریاد می‌زنم و می گویم دیگر نمی‌خواهم قربانی نگاه شماتت بار و زبان بی ملاحظه اش شوم، مهم نیست گذشته چه بوده، امروز دشمنیم. دیشب هم خواب می‌دیدم رفته‌ایم جلسه‌ی دفاع یکی از سال بالایی‌ها، بعد میبینم کلی از فامیل‌های خودمان در جلسه‌ی دفاعش حضور دارند، تعجب میکنم. بغل دستی توی
ضوابط اختصاصی کفالت مادر1- شروط اصلی براي بهره‌مندی از معافیت كفالت مادر كدامند؟ جواب : الف) مادر به سبب طلاق یا فوت همسر فاقد شوهر باشد. ب) مشمول تنها فرزند ذكور بالای 18 سال براي مادر باشد. 2- مدت معافیت كفالت براي مادر چه مدتی است؟ جواب : الف ) درصورتی که 30 ماه از تاریخ ثبت طلاق گذشته باشد معافیت دائم تعلق خواهد گرفت . ب ) درصورتی که از تاریخ ثبت طلاق کمتر از 30 ماه گذشته باشد معافیت موقت به مشمول تعلق خواهد گرفت . 3- در چه صورت معافیت موقت 30 ماهه به
دفاع عجیبی بود.خوردن تاریخ دفاعم به اومدن بازرس های اعتبارسنجی و حرف عجیب مسئول آموزش که سالن برات رزرو نشده و الان جلسه داریم و برو سه شنبه بیا و قاطی کردن من و استاد راهنمام و اینکه گفتن اوکی پس باید طی بیست دقیقه جمعش کنید و من توی دلم از خوشحالی عروسی بود که وقت نمیکنن گیر بدن و وقت هم نکردن و نهایتا اینکه خدا گر ز حکمت ببندد دری،ز رحمت گشاید در دیگری.اگر من مجبور شدم وقتی دفاع کنم که اصلا کارم آماده نبود و هر کسی یک گوشه کار رو گرفت و نهای
بالاخره سوگلی دفاع کرد اونم چه دفاعی.
داوراش یکی از بهترین اساتیدمون بود که خیلی سطح علمیش بالاست و منم خیلی خیلی قبولش دارم
داورم منم به احتمال 95 درصد ایشون باشه :)
قشنگ سوگلی رو خورد کرد بهش گفت هیچ ایده جدیدی نداشتی، ارائه ت فوق العاده ضعیف بود
یه سری دلایل هم گفت که منظورش این بود که خودت انجام ندادی که نتونستی ما رو قانع کنی
و داکیومنتت هم از یه گزارش کلاسی ضعیف تره
فقط میخورد و میخندید و قیافشم خیلی تابلو بود
اون یکی داور هم باهاش لج بود
کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که خیلی دیر عصبانی می‌شوم اما اگر در این چند سال چند روز را بخواهم انتخاب کنم که خیلی سخت عصبانیت و ناراحتی خود را کنترل کرده‌ام بی‌شک یکی از آنها روز دفاع از پروپوزال رساله بود. به طور کلی ما باید دو بار از پروپوزال خود دفاع کنیم یکبار در گروه خودمان یعنی جایی که اساتید خودمان حضور دارند و یکبار هم در جلسه تحصیلات تکمیلی جایی که رئیس، معاونین و مدیران دانشکده حضور دارند.
داستان این بود از دو هفته پیش یکی
با شیوع کرونا کلاس های درسی و دانشگاه ها شیوه درسی دیگری را براي آموزش پیش گرفته اند و سعی دارند تمام خدمات تحصیلی را به صورت آنلاین برگزار کنند. با توجه به شرايط پیش آمده دانشگاه ها روش جدیدی را براي نظارت بر پایان نامه ارائه داده اند.
مدیر پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: تنظیم شیوه‌نامه دفاع از پایانامه‌ها به صورت برخط از ۱۸ فروردین به تصویب شوراي پژوهشی دانشگاه رسید و به معاونان دانشکده‌های دانشگاه اصفهان ابلاغ شد.
مهدی مومنی گفت در این شیو
تصمیم گرفتم با مدیرگروه (همکار جان سابق) مثل خودش رفتار کنم
شاید بچگانه به نظر برسه ولی خوب دست خودم نیست و وقتی دلخورم نمیتونم مثل شرايط عادی برخورد کنم
فردا سه تا جلسه دفاع داریم
ساعت 10 و 11 من داور هستم و ساعت 1 هم دانشجوی خودم دفاع میکنه
هفته پیش مدیرگروه گفت: اون ساعت 12 وسط دفاع از پروپوزال دکترا داریم شما نیستید؟
گفتم نه من نیستم
گفت وقتتون تلف میشه که
گفتم یک ساعت بیشتر نیست و یک فکری براش میکنم

حالا امروز پیام داده حالت سوالی!!!
که آیا دا
1. ساعت ۸ صبح پا شدم و شسته رفته و اب و گلاب زده نشستم منتظر.
الان ۹ و نیمه و بعد ازین انتظار باید بدوم که به جلسه ده و نیم برسم
تا سحر چه زاید باز.
2. ساعت 11 و نیم و من جلسه دومی رو با اولی جابجا کردم که بهتر شه. وسط جلسه دومی براي جلسه اولی بهم زنگ زدن  و من نشنیدم.حالا نشستم منتظر تا باز بلکه زنگ بزنن.پاهام سر شد از انتظار.همی حالام پیام دادن براي جلسه سومی.من میترسم این وسط اگه لازم شه برم دست به اب و باز بیام ببینم زنگ زدن چه گلی به سر بگیر
به گزارش روابط عمومی» دانشگاه، جلسه دفاع از اولین رساله دکتری در رشته فلسفه تعلیم و تربیت روز چهارشنبه 17 بهمن ماه  با حضور اساتید راهنما، مشاور، داور و جمعی از اعضا هیات‌علمی و دانشجویان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه آقای حمید  هدایت از رساله دکتری خود با عنوان با عنوان "پساپدیدارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور ارائه الگویی براي آموزش مجازی در نظام آموزش و پرورش ایران"تحت راهنمایی دکتر محسن فرم
علی‌اصغر
یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 در گفت‌وگو با تسنیم، از
برگزار نشدن نشست عصر امروز(یکشنبه، 23 دی) این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق
برنامه زمانبندی شده، قرار بود نشست کمیسیون تلفیق بودجه 98 عصر
امروز(یکشنبه، 23 دی) تشکیل شود، اما این نشست لغو شد.
 
وی در تشریح علت لغو جلسه عصر امروز
کمیسیون تلفیق بودجه 98، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از کمیسیون‌های
مجلس، پیشنهادات خود را نسبت به لايحه بودجه 98 با تعلل به کمیسیون تلفیق
ار
 دانلود رايگان پاورپوینت دفاع شخصی 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - دانلود رايگان دانلود پاورپوینت آموزش دفاع شخصی عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت آموزش دفاع شخصی فرمت: پاورپوینت قابل ویرايشhttp://4.freedownloadi2.ir/4.freedownloadi2.ir › productپاورپوینت اموزش دفاع شخصی - دانلود رايگاندانلود رايگان پاورپوینت اموزش دفاع شخصی فهرست آموزش دفاع شخصی برآمدگی بینی بالای گوش فک قسمت زیر بینی چانه کشاله ران سیب آدم استخوان ترقوه زیر بغلhttp://powerpoint
آره خیلی زشت و بی ادبانه س وقتی خاله  م از کیلومترا اون ور تر اومده خونمون، من  اصن حوصله حرف زدن باهاشُ ندارم. و رفتم تو اتاقم درو بستم ، حتی غذام باهاش نخوردم .این حجم عوضی بودن حالمُ بهم میزنه ولی واقعا وقتی توو موقعیتشم نمیتونم جور دیگه ای رفتار کنم.کاش می‌تونستم برم یه شهر دیگه و دقیقا به همه بگم نیاز دارم تنها باشم ، نمی‌خوام هیچکس ببینم . ازینکه حتما باید یه عنوان کوفتی اون بالا بنویسم متنفرم متنفرم متنفرم اه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها