نتایج جستجو برای عبارت :

قواعد کاربردی زبان عربی

تدریس دستورمحور، رایج‌ترین روش‌ تدریس زبان انگلیسی در محیط‌های آموزشی سنتی است؛ شاید به این علت که در این محیط‌ها در دروس زبان مادری نیز قواعد دستوری محوریت دارند. بر اساس این روش، محوریت قواعد دستوری باید در تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم نیز رعایت شود.
اِعمال روش دستوری فقط در صورتی امکان‌پذیر است که مدرس علاوه بر زبان انگلیسی به زبان مادری زبان‌آموز نیز مسلط باشد، زیرا بخش عمده‌ی این روش به توانایی مدرس در ترجمه بستگی دارد. ق
 
. همچنین برادران عرب در زندان، گونه ای شعر عامیانه را که ابوذیه» می نامیدند می خواندند
در میانشان جوانی روشنفکر و با سواد، با لقب آل ناصر الکعبی» بود. من با او خیلی به عربي صحبت می کردم. به او مقداری قواعد زبان عربي می آموختم؛ زیرا با آنکه عرب بود قواعد زبان را نمی دانست. همچنین از من خواست زبان ترکی را به او بیاموزم. من هم از او قدری زبان انگلیسی آموختم.
 
منبع: خون دلی که لعل شد» (خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی ای (مد ظله العا
دانلود خلاصه کتاب قواعد فقه 2 - بخش جزایی- تالیف مصطفی محقق داماد - حقوق پیام نور - pdf به همراه 25 دوره نمونه سوال
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
قواعد فقه (بخش جزایی) | سید مصطفی محقق داماد | مرکز . - .www.hovalvakil.com › Product › قواعد-فقه-(بخش-جزا.خرید اینترنتی کتاب قواعد فقه (بخش جزایی) ناشر: مرکز نشر علوم اسلامی مولف: سید مصطفی محقق داماد قیمت: 55000 تومان، هدف نویسنده، تدوین قواعد فقهی، به صورت کاربردي و ع
تاریخ زبان عربي را در یک روش می‌توان به قبل و بعد از اسلام تقسیم کرد. در زمان‌های قبل از اسلام زبان عربي به دو شاخه عربي جنوبی و عربي شمالی تقسیم می‌گردید. عربي جنوبی در اطراف یمن کنونی صحبت می‌شد و تحت تاثیر ارتباط با مصریان باستان و تمدن فنیقی قرار گرفته بود. این زبان با ظهور اسلام کم‌کم به دست فراموشی سپرده‌شد و به جای آن زبان عربي شمالی که مبنای عربي امروزی است در سراسر عربستان غلبه پیدا کرد. این زبان را اکنون عربي کلاسیک نیز می‌نامند.
جزوه آموزشی قواعد نگارش در زبان فارسی ( ویژه آزمون های استخدامی)
دانلود جزوه آموزشی قواعد نگارش زبان فارسی، شامل مهمترین علائم نگارشی و املایی زبان فارسی، مناسب برای داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی. این فایل 19 علایم نگارشی بسیار پرکاربرد در زبان فارسی را معرفی می کند و موارد استفاده آنها را همراه با ذکر مثال شرح می دهد .
نام کتاب : ترکی خراسان و قواعد آنناشر : اختر -تبریزسال نشر : 1398 مشخصات : ۲۹۰ صفحه وزیری شومیزقیمت 50000 تومان
این کتاب دستور زبان ترکی در ایران با تاکید بر گویش ترکی خراسان بزرگ، از جمله کتاب هایی است که در راستای یادگیری، بروز و آشنا کردن ترکان و علاقمندان به زبان ترکی و دستور آن است.در بخش های ابتدایی کتاب، به معرفی موجز تاریخچه زبان ترکی، پیشینه ترکان خراسان همراه با تقسیم بندی ساختاری زبان های ترکی، قواعد نگارش زبان ترکی و قوانین آوایی و فرآ
کنکوری ها سلام! امروز در تیم مشاوره کنکور دکتر معین الدین تصمیم گرفتیم به آنالیز سوالات عربي کنکور سراسری بپردازیم. بی شک درس عربي در کنکور، یکی از دروس عمومی پراهمیت و رتبه ساز در سال های اخیر است. که دانش آموزان می توانند با بررسی سوالات ترجمه و درک مطلب و قواعد عربي در کنکور افزایش درصد داشته باشند
? ترجمه
تعداد تست در کنکور: ۸ تست
_ ما هی الترجمه ( عربي به فارسی ) ………. ۴
_ ما هو التعریب ( فارسی به عربي ) ………. ۳
_ ما هو المفهوم ( قرابت معنایی )
آموزش زبان عربي + دانلود
برنامه های آموزشی که این روز ها عرضه می شود یادگیری زبان را بسیار ساده تر کرده اند تا افراد بتوانند با کمک آنها زبان مورد نظر خود را بیاموزند.
؛Learn Arabic 6000 Words شامل شش هزار لغت ضروری و کاربردي زبان عربي است. این لغات دارای ترجمه به 59 زبان مختلف میباشند که از جمله این زبان ها می توان به انگلیسی، فارسی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی،پرتغالی، ایتالیایی و … اشاره داشت. در این برنامه برای هریک از لغات، به این منظور که یادگیری های
جشن به مناسبت روز جهانی زبان عربي
مراسم بزرگداشت روز جهانی زبان عربي در دانشگاه بین المللی امام خمینی به همت انجمن علمی زبان و ادبیات عربي و با همکاری انجمن مترجمی زبان عربي در تاریخ 27آذر(22دسامبر) برگزار شد.
کنکور ۹۹(فقط زیر هزار)!, [۲۴.۰۲.۱۹ ۰۹:۰۵]
معرفی درس - زبان انگلیسی
قسمت 1 - بودجه بندی تست ها
1⃣
☑️ درس زبان در کنکور شامل 25 سوال است که در سالیان اخیر، بودجه بندی آن معمولا به صورت زیر بوده است :
◽️لغت 8 تست
◽️ گرامر 4 تست
◽️کلوز 5 تست
◽️ریدینگ 8 تست(2 تا 4تایی)

چندتا نکته:
▫️زبان دارای ضریب ۲ میباشد.
▫️این درس ۲۵ سوال دارد.
▫️هر تست آن ۴ درصد دارد.
〰️ ادامه دارد.

کنکور ۹۹(فقط زیر هزار)!, [۲۴.۰۲.۱۹ ۰۹:۰۹]
معرفی درس - زبان انگلیسی
قسمت 2 - توضیحات د
ی‌توان گفت
که پرگویش‌ترین زبان دنیا عربي است زبانی که یکی از شش زبان سازکان مملل
متحد نیز محسوب می‌شود. آثار ادبی و تاریخی زیادی به زبان عربي در دنیا
وجود دارد و یکی از زبان‌هایی است که آن را بیشتر با اشعار می‌شناسند. این
زبان بنا به دلایل مختلفی بر زبان‌های دیگر تاثیر گذاشته و برخی از کلمات
آن در این زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، زبان‌هایی مانند ترکی، اردو و
به صورت کلی زبان‌های جهان اسلام.
ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 231 اسلاید
حجم فایل: 983 کیلوبایت
هر زبانی قواعد مخصوصی را دارد که به آن قواعد در زبانهای مختلف نامی نهاده اند و در زبان فارسی به آن دستور زبان یا به اختصار دستور گویند.برای سخن گفتن یا نوشتن نیازی به آموختن قواعد و نظام زبان نیست امّا دستور زبان کمک می کند تا بهتر بگوییم یا بنویسم و جمله های درست را از نادرست باز شناسیم .دستور زبان حاضر به ارزش (2) واحد دستور (1) محسوب می شو
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم.
هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری.
اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنوید
 
 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنویم
 
 
 
 
حتی اگر نقطه‌ها مدام عوض شوند، کل همان است. به جای ی که از این دنیا می‌رود، ی دیگر به دنیا می‌آید.
جای هر انسان درستکاری را انسانی درستکار می‌گیرد.
کل هیچگاه دچار خلل نمی‌شود، همه چیز سرجایش می‌ماند، در مرکزش… هیچ چیز هم از امروز تا فردا به یک شکل نمی‌ماند، تغییر می‌کند.
به جای هر صوفی‌ای که می‌میرد، صوفی‌ای دیگر می‌زاید.
 
قاعده های صوتی و تصویری را اینجا ببینید. کلیک کنید 
سوالات استخدامی دبیر عربي اموزش و پرورش سال ۹۸ یکی از سوالات مهم استخدامی می باشد که تیم سوال ازمون با تهیه بهترین سوالات اموزش و پرورش برای امادگی در ازمون و تضمین قبولی امده می کند….
سوالات استخدامی دبیر عربي اموزش و پرورش سال ۹۸
سوالات استخدامی دبیر عربي اموزش و پرورش سال ۹۸
سوالات عمومی دبیر عربي شامل :
۶۰۰ سوال فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) با پاسخ نامه۵۰۰ سوال ریاضی و آمار مقدماتی با پاسخ نامه۶۰۰ سوال زبان و ادبیات فارسی و آیی
طراحی سایت به زبان عربي
زبان عربي یکی از پر گویش ترین زبان های جهان به شمار می‌رود. در سال های اخیر مراودات تجاری کشورمان با کشورهای منطقه که اکثرا عرب زبان هستند خیلی زیاد شده است بنابراین طراحی سایت به زبان عربي یکی از نیازهای اصلی برای صادرکنندگان یا کسب و کارهایی که مشتریان عرب زبان دارند،  به شمار می رود.
خصوصا کشور عراق که مردم آن اکثرا برای درمان، خرید و یا حتی گردشگری به ایران سفر می‌کنند و بیشترین توریست کشور ما از این کشور می باش
1- آموزشگاه کارینو
آموزشگاه زبان کارینو با 15 سال فعالیت تخصصی در اموزش زبان عربي در شرق تهران و محدوده‌ی تهرانپارس واقع شده است. شعبه‌ی دوم کارینو نیز در عباس آباد است این مرکز به پاس فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سال 98جایزه‌ی بهترین آموزشگاه زبان عربي ایران را اخذ کرد تا سندی باشد بر اقدامات صحیح آنها، در طول بیش از یک دهه‌ی گذشته ،با آموزش زبان عربي در کارینوبه راحتی صحبت کنید و با خیال راحت سفر کنید.
پکیج های مکالمه ی زبان عربي با لهجه های
بودجه بندی کنکور یکی از کلیدی ترین و مفید ترین گنجینه برای
هر دانش آموز کنکوری است تا با آشنایی با نحوه طراحی سوال های طراحان با
ذهنی باز تر مباحث را فرا گیرد .تیم مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر با جمع
آوری بودجه بندی های سال های اخیر سعی دارد با ارائه بودجه بندی کنکور 98
شما را در راهی روشن تر قرار دهد . با توجه به اهمیت و
تفاوت قابل ملاحظه کنکور 98 نسبت به کنکور سال های پیشین بر آن شدیم  تا
بودجه بندی کامل و جامعی برای کنکور 98 از تمام دروس رشته
کتاب عربي هدف دار جامع کنکور عمومی پایۀ 10 و11 و12 انتشارات مشاوران آموزش
دربرگیرندۀ مطالب سه پایه عربي عمومی به صورت منسجم، جامع وکنکوری است.
این کتاب دارای بخش هایی با توضیحات مبسوط وکامل می باشد از جمله؛
بخش واژگان+305 تست
بخش قواعد+ 470 تست
بخش ترجمه+ 300 تست
بخش درک مطلب+ 190 تست
بخش آزمون جامع+ 178 تست
بخش مشاورۀ درسی
بخش جمع بندی قواعد وترجمه
ادامه مطلب
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربي را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
دانستن اصول گرامری هر زبانی برای فراگیری و استفاده از آن زبان، علاوه بر دانستن لغات و مفاهیم دیگر، امری حیاتی است ولی این یادگیری نباید صرفا به حفظ کردن این قواعد شود و قواعد باید در کنار مکالمه و خواندن یادگرفته شود و کاربرد هر کدام مشخص و ماموس شود.
درسیر تحولات روش تدریس زبان انگلیسی، در برخی زمان ها تدریس گرامر به صورت مجزا ، کاملا از آموزش زبان حذف گردید. بعد ها ثابت شد که نه تنها می بایست بر قوانین زبان مسلط بود، بلکه باید به نحوه کنار ه
کتاب عربي هدف دار جامع کنکور عمومی پایه 10 و11 و12  انتشارات مشاوران آموزش
دربرگیرندۀ مطالب سه پایه عربي عمومی به صورت منسجم، جامع وکنکوری است.
این کتاب دارای بخش هایی با توضیحات مبسوط وکامل می باشد از جمله؛
بخش واژگان+305 تست
بخش قواعد+ 470 تست
بخش ترجمه+ 300 تست
بخش درک مطلب+ 190 تست
بخش آزمون جامع+ 178 تست
بخش مشاورۀ درسی
بخش جمع بندی قواعد وترجمه
ادامه مطلب
 روش اصولی مطالعه این درس رو یاد بگیرید. عربي از جمله درس های محسوب میشه که هم مبحث حفظی و هم مبحث استدلالی و مفهومی داره و شما باید نحوه صحیح برخورد با هر تست این درس رو یاد بگیرید.
در درجه اول یادتون باشه که عربي سال نهم ( اول دبیرستان نظام قدیم) رو حتما مطالعه کنید و براش وقت در نظر بگیرید.
 
برای مبحث ترجمه شما نیاز دارید که یکسری از قواعد رو بلد باشید و بعد سراغ تست زنی ترجمه برید. در کنار قواعد ترجمه، بهتون توصیه میکنیم که لغات انتهای کتاب
 
 
 
 
پاورپوینت درس دوم عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی
وب درس     پاورپوینت عربي دوازدهم

به نام خدا ، سلام ! در این مطلب از سایت وب درس پاورپوینت درس دوم عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی را برای شما عزیزان دوازدهمی رشته انسانی قرار دادیم .  این فایل یکی از بهترین نمونه کارهای عربي است که با دقت، تمام قسمت های درس دوم عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی را پوشش داده است .،
پاورپوینت درس دوم عربي دوازدهم انسانی
محتوای این پاورپوینت عبارتند از :
ترجمه
یادگیری زبان بر اساس قواعد و گرامر، روش چندان خوبی نیست ولی به هرحال صرف افعال در هر زبانی از جمله ترکی آذری، گریز ناپذیر هست. همچنین با توجه به اینکه افعال در زبان ترکی از هجوم دیگر زبان ها، بیشتر مصون بوده اند، یادگیری معنی افعال مختلف باعث خواهد شد، گام بزرگی در یادگیری این زبان برداریم.
در فارسی ساده ترین شکل فعل، سوم شخص گذشته آن است که با افزودن دن و تن به مصدر تبدیل می شود، در زبان ترکی آذری، ساده ترین شکل فعل شکل امری آن است که با افزدو
اولین بار که با عرب ها برخورد داشتم‌در سفر اربعین بود. زبان و لهجه ی عربي واقعا خاص ومسحور کننده اس، و از وقتی که آهنگ حیک مهدی یراحی رو گوش دادم به موسیقی و زبان عربي علاقه مندتر شدم و حالا آهنگ جدید یراحی اومده به نام اهل النخل هم قشنگه و هم مفهوم شعر زیباست. به جز اینا یک سخنرانی در مورد قرآن و زبان عربي از خانم لی هازلتون شنیدم که خیلی خوب بود. هردو رو بیبینید
https://www.aparat.com/v/T1xuf/قرآن_کریم_از_زبان_خانم_لی_هازلتون_%28_پژوهشگر_یهودی
 
https://ww
اولین بار که با عرب ها برخورد داشتم‌در سفر اربعین بود. زبان و لهجه ی عربي واقعا خاص ومسحور کننده اس، و از وقتی که آهنگ حیک مهدی یراحی رو گوش دادم به موسیقی و زبان عربي علاقه مندتر شدم و حالا آهنگ جدید یراحی اومده به نام اهل النخل هم قشنگه و هم مفهوم شعر زیباست.به جز اینا یک سخنرانی در مورد قرآن و زبان عربي از خانم لی هازلتون شنیدم که خیلی خوب بود. هردو رو بیبینید
https://www.aparat.com/v/T1xuf/قرآن_کریم_از_زبان_خانم_لی_هازلتون_%28_پژوهشگر_یهودی
 
https://www
جزوه قواعد فقه محقق داماد 
جزوه قواعد فقه محقق داماد
جزوه قواعد فقه محقق داماد با دو فرمت پی دی اف و پاورپوینت .
دریافت فایل
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب قواعد فقه ۱ محقق داماد - دانلود کتاب - Medium https://medium.com › دانلود-کتاب-قواعد-فقه-۱-محقق-داماد-aac84f06456b ۵ مهر ۱۳۹۸ - دانلود پی دی اف کتاب قواعد فقه محقق داماد. دانلود رایگان کتاب قواعد فقه مدنی محقق داماد. دانلود رایگان کتاب قواعد فقه جزایی محقق داماد. جزوه قواعد فقه
آموزش زبان عربي بعد از اسلام بصورت مستمر در ایران وجود داشته است. پس از انقلاب اسلامی به پشتوانه اصل 16 قانون اساسی، آموزش این زبان تثبیت شد، و فراهم کردن امکانات اجرای این اصل از قانون اساسی بر دست اندرکاران آموزش و پرورش فرض شد. علاوه بر این، زبان عربي در دانشگاههای دولتی و آزاد بصورت یک رشته تخصصی نیز تدریس می شود.
از آنجا که قرآن به عربي نگاشته شده‌است و مسلمین سنتاً بر این باورند که غیرممکن و نادرست است که متون مقدس مذهبی (قرآن، نماز، اذا
آموزش زبان عربي به روش نصرت

آموزش زبان عربي نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان عربي به فارسی در ایران است. بسته آموزش عربي نصرت زبان عربي را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت عربي، صرفا آموزش لغات نیست بلکه.
ادامه مطلب
پاورپوینت درس اول عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی
وب درس   پاورپوینت عربي دوازدهم

به نام خدا ، سلام ! در این مطلب از سایت وب درس پاورپوینت درس اول عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی را برای شما عزیزان دوازدهمی رشته انسانی قرار دادیم .  این فایل یکی از بهترین نمونه کارهای عربي است که با دقت، تمام قسمت های درس اول عربي زبان قرآن دوازدهم انسانی را پوشش داده است .
محتوای این پاورپوینت عبارتند از :
پاورپوینت درس اول عربي دوازدهم انسانی
ترجمه درس اول عر
جزوه قواعد عربي یازدهم
درس عربي درسی دشوار برای بیشتر دانش آموزان هست که امروز برای شما دانش آموزان عزیز پایه یازدهم و داوطلبان کنکور سراسری قصد داریم تا جزوه قواعد عربي یازدهم  را در سایت تیک درس قرار دهیم . یکی از مهم ترین نکات عربي یازدهم در این جزوه به کار برده شده است . برای دریافت جزوه قواعد عربي یازدهم انسانی و ریاضی و تجربی به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 
ادامه مطلب
مزیت این شیوه آموزشی چیست؟
مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان
است.بسیاری از استادان زبان بر این باورند که یادگیری عملی یک زبان خارجی این است
که به آن کشور سفر کنند و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنند این مجموعه این
مسئله را برای شما فراهم می کند افزون بر این قواعد زبان را به صورت عمیق و درونی
آموزش می دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا می
گیرید.

شماره مجوز محصول اور جینال :65566/7

برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پ
تئوری موسیقی در واقع علمی است که بر روی قواعد اصلی و پایه ای موسیقی مطالعه می کند. به کسی که این علم را بررسی می کند تئوریسین می گویند.تئوری موسیقی قواعد اولیه ی زبان موسیقیتئوری موسیقی طی سال ها تلاش تئوریسین ها در عرصه ی موسیقی تغییرات بسیاری را کرده است به نوعی قرن به قرن کامل تر شد تا اینکه به شکل امروزی در آمد… چیزی که ما امروز از تئوری موسیقی میبینیم درواقع تلاش این افراد در موسیقی است.تئوری موسیقی پیوند قوی با اصول آهنگسازی و تنظیم دار
 
عقود: عقود جمع عقد و در لغت به معنی گره زدن و بستن است. عقد در اصطلاح حقوقی عبارت است از توافق اراده دو طرف برای ایجاد رابطه حقوقی یا اثرحقوقی. هر عقدی با توافق حاصل میشود ولی هر توافقی عقد نیست
 
تفاوت عقود و ایقاعات: در ایقاعات یک اراده اثر حقوقی را به وجود میآورد ولی در عقود دو اراده نقش آفرینهستند.   معنی مصدری عقد دارای دو معنی است:  معنی اسم مصدری    با نام ( معین) عقود به دو دسته اند  بینام (نامعین) = قرارداد  عقود معین به عقودی اطلا
گفتار چهارم: حضور بزه دیده در جلسه محاکمهمقررات پیش بینی شده در اسناد بین المللی از جمله قواعد بیجینگ و پکن در این خصوص تأکید فراوان دارند بند 4 از ماده 17 قواعد بیجینگ بیان می دارد: اقدام های مربوط به دادرسی باید به نفع نوجوان صورت گیرد و باید در محیطی از تفاهم اجرا…
ادامه مطلب
با استفاده از Anki همه چیز را به صورت کارا به خاطر بسپارید. توسط الگوریتم تکرار هوشمند و فلش‌کارت‌هایی برای زبان‌ها و موضوعات مختلف بسازید.Anki یک برنامه کاربردي رایگان است که به خاطر سپردن همه چیز را آسان می کند. از آنجا که بسیار کارآمدتر از روش های سنتی است، می تواند تا حد زیادی زمان صرف شده جهت یادگیری را کاهش داده و تا حد زیادی میزان یادگیری شما را افزایش دهد.هر کسی که نیاز به یادآوری چیزهایی (مانند کلمات، اطلاعات و …) در زندگی روزمره خود دا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها