نتایج جستجو برای عبارت :

فن فیکیشن درتی چویس

اون موقعا که مهدی سر تئاتر رقص کاغذپاره‌ها تمرین میداد، دور هم حلقه می‌زدیم و دستامونو می‌گرفتیم بالا. بیست دقیقه نیم ساعت همینجوری میموندیم. آخرش از درد داد می‌کشیدیم ولی دستا رو نمیوردیم پایین. وقتی بالاخره میومدن پایین ارامشش قابل توصیف نبود. الان من اون دستم. با این تفاوت که دلم واسه بالا بودن با تو تنگ میشه.
توضیحات فایل
انواع پیچ و پلاک ارتوپدی ppt
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدی (تکنولوژی جراحی ارتوپدی) همراه با تصویر در ۵۵ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۷
اندیکاسیونهای E.
پشت و رو
کتاب پشت و رو » شما را جایی می‌برد که همه آن را می‌شناسیم ولی تا به حال به آن توجه نکرده‌ایم؛ به جهانی که درون مغز انسان است.
رایلی دوران کودکی بسیار شادی را پشت سر گذاشته بود. او با پدر و مادرش در شهر کوچکی در ایالت مینه‌سوتا زندگی می‌کرد. عاشق بازی هاکی، وقت گذراندن با دوستانش و اسکیت روی یخ دریاچه بود. اما وقتی رایلی یازده ساله شد، پدر و مادرش تصمیم بزرگی گرفتند و همه چیز تغییر کرد. پدر رایلی کسب ‌و‌ کار جدیدی را شروع کرده بود. ب
آموزش ahp (ای اچ پی) در اکسل با مثال ساده (صفر تا صد)
روش ahp یا رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی بعد از تحلیل شبکه ای کاملترین روش تصمیم گیری چند معیاره می باشد. زمانی که بین عوامل ارتباط درونی وجود ندارد می توان از این روش استفاده کرد که بسیار کارا می باشد.
این آموزش در 8 پارت تهیه شده است
معرفی روش ahp

مدرس آموزش:
اسماعیل رضایی

پارت اول
مقدمه ای بر روش های تصمیم گیری چند معیاره MCDM و معرفی روش ahp

پارت دوم
طراحی پرسشنامه برای روش های تصمیم گیری چند م
آموزش روش تاپسیس در اکسل
در این قسمت می خواهیم روش تاپسیس در اکسل را به شما آموزش دهیم. تکنیک TOPSIS یکی از معروف ترین تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه هست که در واقع می توانیم بگوییم بعد از AHP و ANP معروف ترین رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه است. این تکنیک پایه خیلی از تکنیک های دیگر است که بعد از TOPSIS توسعه پیدا کرده­اند.
تاپسیس چیست؟
تاریخچه: تکنیک اولویت بندی بر اساس شباهت به راه حل ایده آل (TOPSIS) یک تکنیک تجزیه و تحلیل تصمیم گیری چند معیار است، که در ابت
رمان خدمتکارها نوشته کاترین استاکت، داستان زندگی چند زن خدمتکار در دهه 60 و 70 میلادیه. دهه‌ای که یاد و خاطرش برای بازمونده‌های اون دوران، سیاه و سفیده. نه به این خاطر که تلویزیون‌های رنگی هنوز ساخته نشده بودن؛ نه! به این دلیل که هرچیز در اون دوران فقط دو رنگ می‌تونست داشته باشه! یا رومی رومی، یا زنگی زنگی! یکی برای سیاه‌پوست‌ها و دیگری برای شهروندان سفید پوست.
 

من در دهه 1970 بزرگ شدم ولی فکر نمیکنم نسبت به ده سال پیش چیز زیادی تغییر کرده با
انجام پروژه ANP فصل 4 پایان نامه (ای ان پی غیر فازی و فازی)
پروژه ANP برای رشته های مختلفی از جمله رشته مهندس صنایع، مدیریت، GIS و عمران بکار برده میشود. این رویکرد همچنین در سایر رشته ها نیز کاربرد دارد. در اینجا به چند کاربرد از روش فرآیند تحلیل شبکه ای پرداخته می شود. فرض کنید که قرار باشد برای انتخاب بستر مناسب یک رودخانه و جلوگیری از فرسایش دیواره های کناری رودخانه چند روش بعنوان آلترناتیو وجود داشته باشد. هدف در اینجا انتخاب بهترین گزینه برای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها