نتایج جستجو برای عبارت :

عیوب برقی گیربکس

گيربکس هاوال h2 و گيربکس خودروهای B30و  B50 از نوع گيربکس مرحله ای هستند. 
مشخصات گيربکس هاوال H2:
 
 
نام گيربکس: مدل 6F24
نوع گيربکس:6 سرعته AT دارای 6 دنده جلو و یک دنده عقب 
 
آدرس: شیراز کمربندی مهدی آباد بعد از کتس بس جنب نمایندگی سایپا تعمیرگاه تخصصی مزدا 09129175755
با توجه به فراگیرشدن انواع خودروھای دارای گيربکس اتوماتیک در بازار کشورمان و وم آشنایی با انواع گيربکس‌ھای اتوماتیک ، گزارش مذکور در این راستا منتشر می‌گردد. انواع گيربکس‌ھای اتوماتیک به شرح ذیل است :1 - گيربکس‌ھای سیاره ای AT2 - گيربکس‌ھای AMT3 - گيربکس‌ھای CVT4 - گيربکس‌ھای دوکلاچه DCT
روغن گيربکس و فیلتر آن باید در زمان های معین تعویض شوند.
در سرویس گيربکس تنها تعویض روغن کافی نیست و باید کارتل گيربکس باز شده و فیلتر آن تعویض و یا شستو شود .
✅ رسیدگی به فیلتر بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته، باعث عبور کمتر جریان روغن و آسیب شدید و اغلب باعث سوخته شدن گيربکس میشود.
بعضی از گيربکس های امروزی مثل هیوندا ، کیا فیلتر در داخل گيربکس نصب شده و یا به عبارتی گيربکس های یک بار مصرف هستند چون با کثیف شدن و گرفته شدن فیلتر عمر گيربکس نیز
 
گيربکس پژو 206 فرانسوی                            گيربکس پژو 207 فرانسوی
_____________________________________________________
به شرط و ضمانت و مهلت تست
_____________________________________________________
09121235808
09121238332
09121956620
09121952830
_____________________________________________________
گيربکس خودروهای سواری
دلیل اینکه گيربکس اتومات با وجود قرار دادن لور دنده در حالتهای مختلف D, R , S و . دنده رو عوض نمیکنه و ماشین حرکت نمیکنه اینه که :ابتدا فرامین ارسالی توسط راننده با حرکت دسته دنده پس از پردازش توسط کامپیوتر خودرو جهت تعویض دنده گيربکس به شیر های برقي داخل گيربکس ارسال میشه و این شیرهای برقي مربوط به هر دنده فعال، یعنی باز یا بسته میشن .اما مکانیزم تعویض دنده ها کاملا وابسته به فشار روغن پشت شیربرقي های داخل گيربکسه که پمپ روغن گيربکس با روشن شد
نکته ای جهت اطلاع  دوستانی که قصد نصب سینی زیر موتوردرماشینهای امروزی  را دارند : 
دشمن هر نوع سیستم هیدرولیکی پیچیده از جمله مکانیزم تعویض دنده گيربکس اتوماتیک ، حرارت زیاد است . وقتی حرارت روغن بالا بره باعث بروز پدیده فرار روغن از میان صفحات و باندها شده و در این شرایط اصطلاحا گيربکس دنده را ول می‌کنه و اون صدای آشنای تقه ضربه گيربکس به اتاق اتفاق میفته . 
همه گيربکس‌های اتومات مکانیزم و رادیاتور خنک‌کنی دارند که در شرایط لازم با تشخی
گيربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی، دو یا چند دنده هرزگرد سیاره ای و یک دنده رینگی هستند.
دنده خورشیدی در مرکز گيربکس واقع شده است و دنده های سیاره ای توسط یک پوسته همگی به هم متصل شده اند و بین دنده خورشیدی و دنده رینگی بگونه ای قرار گرفته اند که از یک طرف با دنده خورشیدی و از طرف دیگر با دنده رینگی بطور دائم درگیر بوده و حول محور خود می چرخند.
محور های هر کدام از دنده های خورشیدی و رینگی می توانند بعنوان محور ورودی یا خروجی در گيربکس استفاده
به گيربکس حونی، گيربکس کاهنده نیز گفته می شود . این گونه گيربکس ها از چرخ دنده های حونی، شفت ها، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده اند .
 چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. بنابراین ، محفظه گيربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. 
این گيربکس ها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از این گونه گيربکس ها برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می شود .
از گيربکس های حونی برای بدست آوردن کاهش سرع
دسته صنعتی آرشا صنعت ، عرضه کننده انواع الکتروموتور و گيربکس های صنعتی می باشد ، یکی از رایج ترین و پرکاربردترین محصولات ارائه شده توسط این مجموعه گيربکس SEW یا گيربکس اس ای دبلیو می باشد. که انواع آن می نیرو به موارد زیر اشاره کرد :
گيربکس آویزگيربکس صنعتیگيربکس هلیکال اس ای دبلیوگيربکس کرانویل اس ای دبلیوگيربکس حونی اس ای دبلیوموتورگيربکس اس ای دبلیوگيربکس شافت مستقیمگيربکس 90 درجه رنگيربکس ذغالی اس ای دبلیوشفت مستقیم دور بالامیکسر بخ
 
الگوریتم عیب یابی گيربکس های اتوماتیک
با پیچیده تر شدن سیستم های اتومبیل نیاز به یکپارچه سازی تحقیقات علمی و نرم افزارهای مهندسی رو به افزایش است
مشخصات فایل

تعداد صفحات
25

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
مکانیک

توضیحات کامل
شرح مختصر: با پیچیده تر شدن سیستم های اتومبیل نیاز به یکپارچه سازی تحقیقات علمی و نرم افزارهای مهندسی رو به افزایش است. به عنوان ابزار شبیه سازی می توان از نرم افزارهای مختلف برای مدل سازی فرایند سیستم ها
ایسیو های کنترل کننده گيربکس های هیدرولیک ساخت شرکن زد اف آلمان روی انواع لودرها، بیل مکانیکی، گریدر، اتوبوس های مسافربری و کامیون ها در حال کار هستند.
این ایسیو وظیفه کنترل شرایط موتور و کلاچ گیری گيربکس بصورت دقیق و بدون ضربه زدن را دارد.
ایسیو ساخته شده فعلی قابل استفاده برای گيربکس های مدل
4WG-190 می باشد اما در صورت نیاز مشتری قایل تنظیم برای مدل های 310 و 210 هم می باشد.
 
آشنایی با مهمترین عيوب فرش‌۲۳شهریورگاهی به دلیل آسیبهایی که به فرش وارد میشود از زیبایی و عمر آن کاسته خواهد شد. عيوب فرش که ممکن است بر مواد اولیه آن وارد شده باشد ماندگاری و لطافت آن را کاهش می‌دهد و به دلایل مختلفی ممکن است به وجود بیاید. در این مقاله نیز به بررسی عيوب فرش خواهیم پرداخت تا برای رفع نواقص آن کوشش کنید.
ادامه مطلب
استفاده صحیح از گيربکس اتومات عمر مفید اونو افزایش میده .
روش استفاده راننده از گيربکس تاثیر شایانی در عملکرد گيربکس داره. در حقیقت گيربکس‌های اتومات هم مثل گيربکس‌های دستی قلق گیری دارند. پیوسته نبودن فشار پای راننده ‌روی پدال گاز و گاز دادن‌های عصبی و نامنظم موجب گیجی گيربکس و سرگردانی در دنده‌های مختلف میشه. این موضوع خصوصا در گيربکس‌های دارای کنترل الکترونیکی  TCM  فرم حادتری داره چرا که ECU گيربکس (همون TCMخودمون) سعی می‌کنه الگوی مش
گيربکس خورشیدی دسته ای از الکتروگيربکس است که در آن محور ورودی الکتروموتور و محور خروجی در یک راستا واقع شده اند. گيربکس خورشیدی بصورت تک و بصورت ردیفی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. گيربکس خورشیدی متشکل از پند دنده اقماری که به داخل یک دنده بزرگتر دنده درونی متصل بوده و در مکز آن نیز دنده خورشیدی واقع است. از گيربکس خورشیدی در بسیاری از ماشین آلات صنعتی برای کاهش سرعت نیروی محرک الکتروموتور و افزایش گشتاور استفاده میشود. 
نکته فنی (گيربکس اتوماتیک)
 هنگام رانندگی در ترافیک سنگین و طولانی (بیشتر از 15 دقیقه) ، از سیستم تعویض دنده دستی (+ - M) استفاده کنید، ترجیحا با دنده 1 رانندگی کنید، پس از باز شدن راه، دنده را در وضعیت D  قرار داده به رانندگی ادامه دهید. تعویض های مکرر دنده 1 به 2 و برعکس در گيربکس اتومات، باعث گرم شدن آن شده و تقه هایی که در اثر این کار در گيربکس ایجاد می شود، در دراز مدت آن را از تنظیم خارج  می کند.
گيربکس لیفتراک
قطعات لیفتراک
انواع گيربکس به 3مدل خلاصه می گردد:
گیربگس دستی، گيربکس نیمه اتوماتیک، گيربکس اتوماتیک .
قطعات گيربکس لیفتراک نیز مشابه بسیاری از ماشین آلات سنگین می باشد که در جدول زیر آورده شده است.

شافت گاردان (شفت گاردان)
کرانویل پینیون
کیت گيربکس

نلبکی 18 خار
صفحه گرافیت
چرخ دنده های گیر بکس

صفحه فی کامل کلاچ
کلاچ
پمپ گيربکس

نبشی گاردان
رینگ کلاچ
تورک کانورتر

دسته گيربکس
نلبکی دیفرانسیل
شیر سلونویید

فیلتر گيربکس
و
گيربکس پایه دار
این گيربکس ها از محل پایه بصورت افقی و عمودی بر سطح موردنظر نصب میشوند و معمولا از طریق چرخ دنده ، چرخ زنجیر ، کوپلینگ و بعضی اوقات کوبله مستقیم انتقال قدرت و دوران می نماید
این گيربکس ها از محل فلنج تعبیه شده محیطی شافت خروجی دستگاه به صورت های افقی و عمودی به محل های مورد نظر فیکس شده و نصب می گردند . اغلب این مدل گيربکس ها جهت کوبله مستقیم در محل هایی که می بایست ایزوله باشند و محدودیت فضا مانع از آزادی انتخاب می باشد به کار م
 شیر برقي 206 اتوماتیک
گيربکس نصب شده بر روی خودروی 206 اتوماتیک و 207 اتوماتیک از نوعAL4 بوده که طراحی مشترکی از شرکت پژو سیتروئن و رنو می باشد.
این گيربکس بر روی خودروهای 206،207،مگان،407،پرشیا اتوماتیک فابریک،ال نود اتوماتیک،ساندرو،رنو کپچر وقراردارد.
گيربکس نصب شده بر روی خودروهای فوق به صورت کامل قطعات داخلی آنها به هم شباهت داشته و تنها تفاوت آنها در پوسته وسط و پوسته جلوی گيربکس می باشد که با توجه به دور پوسته موتور طراحی می شود.
شیربرقي206ات
گيربکس شافت مستقیم SEW در واقع نوآوری هزاوه سوم می باشد و در واقع یک سر و گردن از دیگر انواع الکتروگيربکس چه از لحاظ سرعت و عکس العمل و چه ار لحاظ دقت در انتقال قدرت و میزان گشتاور بوجود آمده بالاتر می باشد. گيربکس شافت مستقیم SEW در واقع تکنولوژی جدید و معرفی شده توسط SEW آلمان می باشد که برای اولین بار بر روی ماشین های فولکس واگن بسته شد و امروزه تقریبا بر روی تمامی موتور های ماشین های مسابقه ای فرمول یک مورد استفاده قرار می گیرد.
 
گيربکس SEW
گیرب
 به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گيربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گيربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گيربکس اتوماتیک انجام میگیرد.
ادامه مطلب
گيربکس حونی که به آن گيربکس کاهنده نیز می گویند از چرخ دنده های حونی ، شفت ها ، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده است. چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. لذا محفظه گيربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت ، کیفیت پایین انتقال را در پی خواهد داشت. از آنجا که گيربکس حونی از دوام ، نسبت انتقال ، اندازه کوچک ، قابلیت قفل کردن خود و ساختار ساده برخوردار است ، اغلب در طیف وسیعی از صنایع مورد ا
گروه صنعتی درویش با بیش از 50 سال تجربه درصنعت کشور در زمینه های زیر فعالیت می نماید
 
توزیع کننده انواع گيربکس و الکتروگيربکس های صنعتی ، SEW ، NORD و دیگر برندها
 
توزیع کننده انواع گيربکس  ایرانی شافت مستقیم و حونی 
 
توزیع کننده انواع گيربکس خورشیدی ایرانی ساخت شرکت شهباز گيربکس ( نمایندگی رسمی در تهران )
 
توزیع کننده انواع گيربکس خورشیدی خارجی STM ، Bonfiglioli و Brevini
 
توزیع کننده و نمایندگی فروش پمپ ضد اسید ساخت شرکت شیمی پمپ ایران
 
نمایندگی
اولین و تنها کلاچ اتوماتیک غیر برقي با فن آوری خلا
با پدال کلاچ خداحافظی کنید
بدون نیاز به موتور برقي و فاقد لوازم قابل استهلاک
مجهز به کلید سر بالایی و کلید پارک
نیم کلاچ هوشمند برای جلوگیری از برگشت به عقب خودرو
امکان رانندگی همزمان با هر دو سیستم بدون تداخل با یکدیگر
بدون ایجاد تغییر در سیستم موتور گيربکس 
 
فروش گيربکس استوک 206 اتوماتیک
گيربکس استوک 206 اتوماتیک
گيربکس استوک 206 اتوماتیک معمولا از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق وارد کشورمان می شود و این گيربکس ها در 90درصد مواقع از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند گيربکس های AL4معمولا در سه نوع:
انواع گيربکس اتوماتیک 206
1-نوع تیپ 6 خنک کن بزرگ(که مخصوص شرایط آب و هوایی کشورهای آسیایی و گرمسیر طراحی شده)
2-گيربکس تیپ 6 خنک کن کوچک(که مخصوص گيربکس های نصب شده بر روی خودروهای اروپایی می باشد)
3-گیر
✅داغ شدن گيربکس
بالارفتن حرارت گيربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گيربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد.
این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار گيربکس می‌شود.
حال برای خنک‌کردن چه باید کرد؟
باید روغن گيربکس را خنک کرد.
دلیلش هم این است که روغن با تمام اجزای گيربکس در تماس_استاما برای خن
فروش گيربکس استوک 206 اتوماتیک
گيربکس استوک 206 اتوماتیک
گيربکس استوک 206 اتوماتیک معمولا از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق وارد کشورمان می شود و این گيربکس ها در 90درصد مواقع از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند گيربکس های AL4معمولا در سه نوع:
انواع گيربکس اتوماتیک 206
1-نوع تیپ 6 خنک کن بزرگ(که مخصوص شرایط آب و هوایی کشورهای آسیایی و گرمسیر طراحی شده)
2-گيربکس تیپ 6 خنک کن کوچک(که مخصوص گيربکس های نصب شده بر روی خودروهای اروپایی می باشد)
3-گیر
روغن ازچرخ‌دنده‌ها و متعلقات آن‌ها در برابر فشار وارده محافظت می‌کند. روغن دنده مخصوص #دیفرانسیل چون در شرایط سخت‌تری کار می‌کند، اغلب از روغن دنده #گيربکس قوی‌تر می‌باشد. این روغن‌ها نیز مانند روغن موتور بر اساس سطح کیفیت (API) وویسکوزیته  (گرانروی SAE) طبقه‌بندی می‌شوند. این روان‌ساز دارای گرانروی ناچیز (حتی در دماهای پایین) بوده و با فات موجود در جعبه ‌دنده (فولاد و آلیاژهای مس) سازگاری کافی دارد.
 ✅ #واسکازین نیز مانند سایر روغن‌
به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گيربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گيربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گيربکس اتوماتیک انجام میگیرد.
ادامه مطلب
در صنایع از الکتروگيربکس ها برای انتقال قدرت و یا به بیان مهندسی تر برای کاهش سرعت دورانی الکتروموتور و افزایش گشتاور خروجی استفاده میشود. بدون استفاده از گيربکس ها نه تنها اتصال الکتروموتور ها که سرعت دورانی بالایی دارند به توربوماشین های دیگر ممکن نیست و اگر حتی ممکن هم بود گشتاور پایین و سرعت دورانی بالا سبب شکستن قطعات و از بین رفتن اتصالات میشد. اما الکتروگيربکس ها نیز در طی زمان برای داشتن حداکثر بهره وری دارای دسته های گسترده ای شده
ساختار گيربکس خورشیدی
(سیاره ای ) به این گونه می باشد که یک دنده در مرکز قرار دارد و دو یا
چند دنده همزمان به صورت سیاره ای به دور دنده مرکزمی گردد دلیل نامگذاری
به خورشیدی (سیاره ای ) به همین خاطر است
محور چرخ دنده خورشیدی مرکز ثابت و محور دنده سیاره ای متحرک است
مجموع چرخ دنده های گيربکس خورشیدی اغلب زمانی مفید هستند که نسبت سرعت
به گشتاور زیادی در یک مجموعه فشرده از چرخ دنده ها مورد نیاز باشد تنش های
محرک روی دندانه های زیادی وارد می شود ب
به گزارش سی‌ان بی سی، از هر ۳۲۷ خودروی
جدید عرضه شده در بازار ایالات‌متحده تنها ۴۱ خودرو به گيربکس دستی مجهز
بوده‌اند. در واقع تنها حدود ۱۲درصد از خودروهای جدید تولیدی از این نوع
گيربکس استفاده کرده‌اند. اگرچه این آمار با توجه به روند کنونی بازار
خودرو در آمریکا خیلی بد به نظر نمی‌رسد اما نسبت به ۹ سال پیش افت فاحشی
را نشان می‌دهد.
ادامه مطلب
وصایای اخلاقی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین به نقل از کتاب شریف تحف العقول (۱۲)
یا علی ثلاثة تحت ظل العرش یوم القیامة: رجل أحب لاخیه ما أحب لنفسه. ورجل بلغه أمر فلم یتقدم فیه ولم یتأخر حتى یعلم أن ذلك الامر لله رضى أو سخط. ورجل لم یعب أخاه بعیب حتى یصلح ذلك العیب من نفسه، فإنه كلما أصلح من نفسه عیبا بدا له منها آخر، وكفى بالمرء فی نفسه شغلا.
ای علی! سه گروه در روز قیامت در سایه عرش الهی قرار می‌گیرند: کسی که برای برادرش بپسندد آن
عیب یابی گيربکس اتوماتیک با توجه به رنگ و بوی روغن گيربکس
یک گيربکس اتوماتیک نیاز به مقدار معینی از روغن برای کار کردن دارد، و اگر این میزان خیلی کم باشد، باعث حوادث فاجعه‌آمیزی خواهد شد. مشکلاتی که سطح روغن پایین می‌تواند به وجود آورد عبارتند از: لغزش، تکان، مشکلات تغییر دنده، گرم شدن بیش از حد، و در مجموع از کار افتادگی. با بررسی روغن گيربکس می‌توانید مشاهده کنید که آیا سطح روغن پایین است یا نه، که انجام این‌کار با استفاده از یک نوار م
 شیر برقي 206 اتوماتیک
فروش شیربرقي گيربکس اتوماتیک206
گيربکس نصب شده بر روی خودروی 206 اتوماتیک و 207 اتوماتیک از نوعAL4 بوده که طراحی مشترکی از شرکت پژو سیتروئن و رنو می باشد.
این گيربکس بر روی خودروهای 206،207،مگان،407،پرشیا اتوماتیک فابریک،ال نود اتوماتیک،ساندرو،رنو کپچر وقراردارد.
گيربکس نصب شده بر روی خودروهای فوق به صورت کامل قطعات داخلی آنها به هم شباهت داشته و تنها تفاوت آنها در پوسته وسط و پوسته جلوی گيربکس می باشد که با توجه به دور پوسته
از سال 1965 ، شرکت موتواریو (Motovario) مستقر در ایتالیا رهبر جهانی در توسعه و تولید درایوهای سرعت و کاهش دهنده های ثابت برای صنعت انتقال نیرو بوده است. امروزه این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را در پیکربندی های IEC و NEMA از جمله متغیرهای سرعت مکانیکی ، گيربکس های چرخ دنده مارپیچی، گيربکس های حونی و موتورهای برقي تولید می نماید .
Motovario طیف گسترده ای از موتورهای برقي از جمله موتورهای الکتریکی سه فاز و تک فاز را تأیید نموده و به استانداردهای CE ، UL و CSA
 شیر برقي 206 اتوماتیک
گيربکس نصب شده بر روی خودروی 206 اتوماتیک و 207 اتوماتیک از نوعAL4 بوده که طراحی مشترکی از شرکت پژو سیتروئن و رنو می باشد.
این گيربکس بر روی خودروهای 206،207،مگان،407،پرشیا اتوماتیک فابریک،ال نود اتوماتیک،ساندرو،رنو کپچر وقراردارد.
گيربکس نصب شده بر روی خودروهای فوق به صورت کامل قطعات داخلی آنها به هم شباهت داشته و تنها تفاوت آنها در پوسته وسط و پوسته جلوی گيربکس می باشد که با توجه به دور پوسته موتور طراحی می شود.
شیربرقي206ات
تعویض روغن گيربکس اتومات خودروهای سواری تقریبا شامل تخلیه کامل5 تا 6.2 لیتر روغن گيربکس و جایگزین کردن اونه .و چون بدلیل عدم امکان تخلیه همه بخشهای گيربکس اتومات توسط پیچ تخلیه کارتر مجموعه این فرایند توسط دستگاه خودکار دارای پمپ و مکنده صورت میگیره و چیزی حدود 3 تا 4 لیتر روغن گيربکس هم حین فرایند تعویض برای شستشو و تخلیه مجموعه گيربکس مصرف و دورریز میشه خودتون با یک حساب سرانگشتی میتونید بفهمید چقدر خرج داره . شامل :1-هزینه تکنسین و دستگاه2-ه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها