نتایج جستجو برای عبارت :

علت خاموش نشدن خودرو چیست

هنگامی که سوئیچ اتومبیل خود را می چرخانید، انتظار دارید تا خودرو شما متوقف شده و خاموش شود. اما اگر اتومبیل خاموش نشود ، حسابی ناامید خواهید شد و احتمالا دستپاچه! اگر موتور خودرو بعد از خاموش کردن اتومبیل همچنان به کار خود ادامه داد، گویا که اصلا خودروتان را خاموش نکرده اید، چرا که سیستم احتراق و سوخت اتومبیل‌تان همچنان کار می کند. در این حالت ماشین شما یک مشکل الکتریکی دارد که باید برطرف شود، یا اینکه سوئیچ احتراق شما یا رله برق باید تعویض
هنگامی که سوئیچ اتومبیل خود را می چرخانید، انتظار دارید تا خودرو شما متوقف شده و خاموش شود. اما اگر اتومبیل خاموش نشود ، حسابی ناامید خواهید شد و احتمالا دستپاچه! اگر موتور خودرو بعد از خاموش کردن اتومبیل همچنان به کار خود ادامه داد، گویا که اصلا خودروتان را خاموش نکرده اید، چرا که سیستم احتراق و سوخت اتومبیل‌تان همچنان کار می کند. در این حالت ماشین شما یک مشکل الکتریکی دارد که باید برطرف شود، یا اینکه سوئیچ احتراق شما یا رله برق باید تعویض
نکاتی بسیار مهم درباره نگهداری خودرو   ۱-ماهی یک بار کولر خودرو را به مدت چند دقیقه جهت مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص آن و جلوگیری از فاسد شدن آن روشن نمایید.   
۲-در هنگام روشن بودن خودرو از باز کردن کابل باتری خودداری کنید.  
۳-با روشن شدن چراغ استپ،خودرو را متوقف نموده با نمایندگی تماس بگیرید.   
۴-با روشن شدن چراغ انژکتور،خودرو را خاموش نموده و بسط باتری را چند ثانیه جدا نموده و سپس اتصال دهید اگر چراغ خاموش.
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/we
افرادی که به امید بازار پر التهاب شب عید خودرو مدام بر طبل گرانی شدن خودرو می زدند و با خرید چندین دستگاه امیدوار به سود بالا و فروش خودروها با قیمت های بالا بودند امروز با ضرر بسیار بالایی روبه رو و مجبور به ارزان فروشی شده اند.
ادامه مطلب
خاموش کننده دستی به وسیله ای گفته می شود که برای مبارزه با آتش سوزی طراحی و ساخته شده است و با حداکثر ۱۴ کیلوگرم یا ۱۴ لیتر ظرفیت مواد خاموش کن، یک نفر به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن باشد. انواع بزرگتر این وسایل به روی چرخ - ارابه یا خودرو قرار داده می شود و یا به طور ثابت در اماکن نصب می گردد. خاموش کننده های دستی برای استفاده در شرایط اضطراری با این هدف که بتوانند در مراحل اولیه شروع آتش سوزی از گسترش آن جلوگیری و آتش را خاموش نماید ساخته
علت روشن نشدن ماشین / یکی از مشکلاتی که هر راننده ای ممکن است با آن روبه رو شود عمل نکردن استارت ماشین است که ناشی از مشکلاتی در خودرو است و دلایل مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم تا دلایل مشکل در استارت خودرو را بررسی کنیم.خودرو ی شما ممکن است بنا به علت هایی استارت نخورد و روشن نشود. در این مطلب از جمله دلایل مهم نزدن استارت ماشین و روش های برای حل آن عنوان کرده ایم تا بتوانید در هنگام مواجهه با این مشکل بهترین راهکار را داشته باشید.
ادامه م
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
 یکی از نشانه‌های زمان تعویض دیسک و صفحه زمانی است که ما ماشین را در دنده ۱ گذاشته و کلاچ را رها می‌کنیم. موتور و اتاق خودرو به لرزه می‌افتد و البته این لرزش کاملا متفاوت است. این یک نشانه واضح و کامل برای تعویض دیسک خودرو است.وقتی ماشین در حال س است دنده را در ۲ قرار داده و کلاچ را رها می‌کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه تمام شده است. ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است.
در سر بالایی نیمه شدی
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
آیا میدانید ردیاب خودرو چيست ؟
ارزانترین ردیاب خودرو کدام است ؟
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو دیجی کالا
لیست قیمت ردیاب خودرو
نصب ردیاب خودرو
همین این مطالب را میتوایند در سایت gear-box.ir پیدا کنید
انواع ردیاب خودرو و شرکت های اولید کننده ردیاب خودرو در ایران استفاده از ردیاب ماشین به جای گیر 
سنسوری است که سرعت خودرو را با استفاده از چرخدنده مستقر بر شافت خروجی گیربکس و در برخی خودروها، خروجی دیفرانسیل » به پشت آمپر و ecuارسال می کند.خودروهای خیلی جدید این سنسور را ندارند بلکه ecu این اطلاعات را با در نظر گرفتن میانگین سرعت چرخها که از سنسور سرعت چرخها که برای سیستم ترمز ABS لحاظ شده دریافت می کند.علایم خرابی:1.از کار افتادن نشانگر کیلومتر در پشت آمپر2.شلاقه زدن عقربه کیلومتر3. خاموش شدن خودرو در دست اندازها و گاها پشت چراغ قرمز و در ک
۱-سوئیچ اینرسی:  ممکن است دراثرضربه شدیدبه خودرو (مانند دست انداز) عمل کرده باشد.
۲-سنسوردور موتور:  ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسپیده باشد.
۳-پمپ بنزین:(فیوز_سیم کشی_پمپ بنزین)
۴-رله اصلی دوبل:  دراین حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم. ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم.
۵-گیر کردن شافت استپر موتور.
۶-با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است(مثلا اگر منفی۴۰ یا مثبت ۲۱۵ را نشان دهد فشنگی آب یا سیم کشی ایراد دارد.
۷-درخودرو های پیکان و
نوع عیب
علت خرابی
روشن نشدن خودرو
1 – سوئیچ اینرسی : ممکن است دراثر ضربه شدید به خودرو ( مانند دست انداز) عمل کرده باشد. 2 – سنسور دورموتور ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسبیده باشد. 3 – پمپ بنزین ( فیوز – سیم کشی – پمپ بنزین ) 4 – رله اصلی دوبل : دراین حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم . ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم 5 – گیرکردن شافت استپر موتور 6 – با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است ( مثلاً اگر 40- یا 215+ را نشان دهد فشنگی آب یا
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید شاید تا به حال با مشکل شات دان نشدن ویندوز 8 مواجه شده باشید. چنین ایرادی به دلیل  قابلیت Hybrid Shutdown اتفاق میفتد و شما می توانید به روش های مختلفی آن را برطرف کنید. برای این کار عبارت power را  در منوی استارت جستجو کرده و آن را باز کنید. سپس روی گزینه Choose what closing the lid does کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده گزینه Turn on fast startup (recommended) را غیرفعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های رفع مشکل خاموش
چون روشن شدن موتور خودرو باعث چرخش پمپ روغن داخل گیربکس اتومات میشه و این امرعلاوه بر روانکاری گیربکس ، مکانیزم تعویض دنده اتوماتیک رو با تامین فشار روغن امکانپذیر میکنه پس در صورت خاموش شدن موتور خودرو حین حرکت بعلت از کار افتادن پمپ روغن ، گیربکس در صورت ادامه حرکت به سرعت بعلت نرسیدن روغن آسیب خواهد دید !
نباید فراموش کرد که تموم شدن بنزین و خاموش شدن موتور خودرو دنده اتومات حین حرکت خسارت جدی به گیربکس وارد میکنه و همچنین بکسل کردن خودر
سوختن فیوزها در خودرو رنو کولیوس می تواند عوارض مختلفی را به همراه داشته باشد. به بیان کارشناس فنی تعمیرگاه تخصصی رنو، عوارض ناشی از سوختن فیوزها در خودرو رنو کولیوس به شرح زیر می باشد.
عدم عملکرد صحیح قطعات برقی: اگر فیوز مربوط به یک قطعه برقی بسوزد، آن قطعه برقی به درستی کار نخواهد کرد. به عنوان مثال، اگر فیوز مربوط به چراغ ها بسوزد، چراغ ها روشن نخواهند شد.
آسیب دیدن قطعات برقی:اگر جریان برق زیادی از فیوز عبور کند، فیوز می سوزد و ممکن است ب
امداد خودرو شیراز
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
ساعت 8 صبح ماه رمضان کلاس جبرانی گذاشته بودند با یک استاد حساس به همه چی!
خیلی ها این اواخر دیگر فقط به نیت حذف نشدن می آمدند. بچه ها بدو بدو خودشان را به کلاس استاد حساس می‌رساندند. هرکسی وارد می‌شد، به عنوان اولین حرکت، سر می‌چرخاند به سمت فنکوئل خاموش و با دیدن چهره پوکر استاد و کتی که در آن گرما به تن کرده بود، بدون هیچ اعتراضی می‌نشست سر جایش. تا اینکه استاد ترمومتر را درآورد و شروع کرد به لحاظ علمی اثبات کردن اینکه الان هوا خوب است و فیز
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و .
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
علت خاموش نشدن کولر گازیاگر کولر گازی شما حتی زمانی که به دمای تنظیم شده می رسد، خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های  الکترونیکی مشکل داشته باشد. ترموستات کولر می تواند معیوب شده باشد و یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.
کولر گازی از حرکت نمی ایستداگر بعد از خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری طول می کشد تا خاموش شود، احتمال دیگر کثیف بودن فیلتر کولر گازی شما است. یک دلیل دیگر آن می تواند قدیمی بودن و یا قدرت نامناسب کولر گازی در مقایسه با ان
وظیفه استپر خودرو خاموش نشدن خودرو می باشد. استپر درواقع قطعه ایالکترو-مکانیکی کوچک می باشد که باعث خاموش نشدن خودرو در زمانی که دور موتور خودرو پایین می باشد می شود. جدا از این وظیفه، که مهمترین وظیفه استپر خودرو بود، این قطعه باعث می شود تا زمان روشن شدن کولر خودرو و آمدن بار اضافی روی موتور، دور موتور افزایش پیدا کند و به این وسیله موتور خودرو راحت تر کار کند. استپر خودرو همچنین باعث می شود تا در مواقع سرد بودن موتور، دریچه گاز باز شود تا
دانستن زمان تعویض باتری خودرو برای دارندگان یکی از مسائل مهم است. آیا زمان تعویض باتری ماشین را می توان حدس زد؟
زمان تعویض باتری خودرو
زمان تعویض باتری خودرو با توجه به نوع خودرو و باتری مورد استفاده در آن متفاوت است میانگین عمر مفید یک باتری 3تا 4 است البته این میانگین برای باتری هایی است که به طور مرتب و دوره ای سرویس می شوند. بهترین زمان برای تعمیر و یا حتی تعویض باطری خودرو زمانی است که یکی از نشانه ها و علائم زیر در آن مشاهده شود.
روشن نش
عوامل خرابی کاتالیزور خودرو
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از
علائم خرابی استپر موتور خودرو

همانطور که در مطالب گذشته گفتیم، وظیفه استپر خودرو خاموش نشدن خودرو می باشد. استپر درواقع قطعه ایالکترو-مکانیکی کوچک می باشد که باعث خاموش نشدن خودرو در زمانی که دور موتور خودرو پایین می باشد می شود. جدا از این وظیفه، که مهمترین وظیفه استپر خودرو بود، این قطعه باعث می شود تا زمان روشن شدن کولر خودرو و آمدن بار اضافی روی موتور، دور موتور افزایش پیدا کند و به این وسیله موتور خودرو راحت تر کار کند. استپر خودرو هم
چرا سوئیچ خودرو داخل استارتر گیر میکند؟
ممکن است برای هر راننده یک بار این اتفاق بیفتد که سوئیچ خودرو داخل استارتر گیر کند.در این شرایط اولین نکته حفظ خونسردی است.باید خیلی سریع و هوشمندانه دلایل گیر کردن سوئیچ را بررسی کنید.
در نگاه اول هرگز به خراب بودن قفل خودرو فکر نکنید. ممکن است قفل شدن سوئیچ به خاطر قفل شدن فرمان خودرو باشد یا ممکن است به خاطر خاموش نشدن کامل خودرو و .اگر موارد را بررسی کردید و همچنان سوئیچ گیر کرده بود باید برای تعوی
شاید برای شما هم پیش اماده باشد که وقتی سوار خودروی خود میشوید میبیند که چراغ زرد رنگ با عنوان check روشن شده  است در صورتی خودروی شما دارای ایراد خاصی نیست و تنها خطا از ECU میباشد شما میتوانید با باز کردن کاپوت خودرو و دسترسی به باطریه خودرو و باز کردن پیچ بست منفی باطری و در اوردن ان برق خودروی خود را به طور کلی قطع کنید و پس از پانزده الی سی ثانیه صبر کردن میتوانید دوباره بست منفی باطری را گذاشته و  پیچ انرا ببندید و سپس با روشن کردن خودرو میبی
باتری ماشین و مشکلاتش!
خوابیدن باتری ماشین یا به تعابیر مختلف دشارژ شدن،مردن و خالی شده باتری مشکلی رایج در بین ماشین هاست که اکثر رانندگان آن را تجربه کرده اند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم که به طور مفصل راجع به دلایل و راه حل های آن بپردازیم.
دلیل اصلی مشکل خوابیدن باتری ماشین در واقع خالی شدن شارژ باطری است. این مشکل عموما هنگام روشن نشدن موتور و استارت نخوردن ماشین نمایان می شود. اما به این نکته توجه داشته باشید که هر روشن نشدن و ا
علت خاموش نشدن کولر گازی:
اگر کولر گازی شما حتی زمانی که به دمای تنظیم شده می رسد، خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های  الکترونیکی مشکل داشته باشد. ترموستات کولر می تواند معیوب شده باشد و یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.
کولر گازی از حرکت نمی ایستد:
اگر بعد از خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری طول می کشد تا خاموش شود،یک دلیل دیگر کثیف بودن فیلتر کولر گازی شما است.  دلیل دیگر آن می تواند قدیمی بودن و یا قدرت نامناسب کولر گازی در مقایسه با ا
گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد:
 سفارش آنلاین تعمیرات و سرویس دهی انواع محصولات پکیچ رادیاتور و پیگیری سریع مشکلات در خدمت شما هموطنان عزیز  می باشد.
خطای پکیج بوتان
روشن نشدن پکیج بوتان
در مواقعی که پکیج بوتان روشن نمی‌شود و یا در صورت روشن شدن هیچ‌گونه عمل و واکنشی انجام نمیشود ممکن است علتهای آن خرابی و سوختگی برد کنترل پکیج بوتان است و باید برای تعمیر برد پکیج بوتان اقدام کرد.
چراغ قرمز دستگاه ثابت و پکیج
امداد خودرو, یدک کش ماشین, خودرو بر نیسان, جرثقیل یدک کش
حمل انواع خودرو به تمام نقاط بدون آسیب زدن به سپر و جلوبندی با کمترین قیمت
یدک کش امداد خودرو نیسان جرثقیل 24 ساعته شرق تهران
یدک کش مطمئن09198689329
یدک کش با سیستم چرخ گیر
یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که امدادخودرو امیر با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نیتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد ن
برای بسیاری از افراد مخصوصا کاربران آیفون 6 اس ، و کاربرانی که آیفون خود را آپدیت کرده اند ، ممکن است این سوال پیش بیاید که خاموش شدن ناگهانی آیفون به چه دلیلی است ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نیازمند به اطلاعات جزئی تری هستیم . مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روشن نشدن آیفون ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.
www.heyvatech.com/web/articles/view/345/مشکل-روشن-نشدن-آیفون-.html
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن یخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن یخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن یخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی یخچال است. هر مشکلی در قط
بدون کوچکترین آسیب به خودرو و سپر
حمل به بیمه،تعمیرگاه،محل دلخواه شما به صورت شبانه روزی
حمل خودروهای تصادفی به مراکزبیمه.حمل خودرهای نقض فنی به تعمیرگاه.
حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی معیوب و تصادفی
امداد خودرو محدوده اندرزگو, یدک کش خودرو محدوده اندرزگو, امداد خودرو منطقه اندرزگو, یدک کش خودرو منطقه اندرزگو,امداد خودرو, یدک کش خودرو,امداد خودرو شرکت,امداد خودرو ادارات,امداد خودرو شرکت در اندرزگو
همه نشدن‌ها با تو آغاز شد. بعد از تو دیگر هیچ چیزی نشد. دست به خاکستر زدم طلا که نشد هیچ، به طلا هم که دستم خورد، خاکستری شد و بر باد رفت. حکایت عمر و جوانیمان هم همین‌گونه رقم خورد. بانو پس از تو، هر روز نمی‌شود. بیا برگرد، و مسبب شدن‌ها باش!
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از کار افتادن کاتالیزور علائمی
حالت Sleep در سیستم عامل ویندوز، یکی از ویژگی های پرکاربرد برای خاموش کردن موقت سیستم است. اما برخی از کاربران پس از اسلیپ شدن ویندوز، دیگر نمی توانند سیستم را از این حالت خارج کنند. امروز در رنگین کمان مشکل روشن نشدن لپ تاپ و کامپیوتر بعد از اسلیپ در ویندوز های ۱۰، ۸ و ۷ را بررسی خواهیم کرد.
۩۞۩ نارسیس سرزمین دانلود ۩۞۩
فروش ردیاب خودرو
 
 
در این بخش می خواهیم محصولات ردیاب خودرو که در وب سایت www.ulcgps.com به فروش می رسد را بررسی و تحلیل بکنیم:
1. ردیاب خودرو مدل  GT06N که در این وب سایت به فروش می رسد دارای آپشن های ذیل می باشد:
 ردیابی آنلاین خودرو
نرم افزار ردیابی Android-IOS
امکان شنود داخل خودرو با کیفیت بسیار بسیار واضح
امکان قطع کردن برق خودرو
امکان اتصال به گیر(بصورت دریافت سیگنال از آن)
دارای دکمه هشدار سریع (SOS)
مصرف شارژ سیمکارت بسیار کم 
مصرف باطری بسیار کم
 
دلایل خرابی کمپرسور که در اصطلاح تعمیرکاران  آمپر کشی تلقی میشود چيست؟ خراب شدن و یا سوختن خازن راه اندازکم بودن ظرفیت نامی خازن استفاده شده  مشکلات مکانیکی کمپرسورکم بودن برق ورودی به کولر گازیاستفاده از سیم نا مناسب برای لوله کشی و یا طولانی بودن سیم کشیضربه خوردن کمپرسور و … نیم سوز شدن موتور کمپرسور و یا موتور فن کولر گازینیم سور شدن موتور کمپرسور از علت خاموش شدن کولر است. که در بیشتر مواقع نیم سوز شدن موتور به دلیل  عمر طولانی کول
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگیخودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور 
درست کار نکردن یا از کار افتادن کاتالیزور علائمی
شاید بارها شنیده باشید که آیا لازم است قبل از استارت خودرو سوئیچ را به مدت چند ثانیه در حالت باز گذاشته و سپس نسبت به استارت خودرو اقدام نمائیم؟
به دلایل زیر پیشنهاد می‌گردد این نکته در مواقعی که خودرو سرد بوده و چند ساعتی از خاموش شدن موتور می‌گذرد رعایت گردد:
1- در این چند ثانیه فرصتی به ECUخودرو خود داده تا کلیه مدارها،قطعات برقی و سنسور ها را چک کرده و از بوجود آمدن error در این اسیستم جلوگیری شود. این خطاها در زمان تداخل چک کردن سیستم توسط ECU
امداد
خودرو یدک کش حمل خودرو به بهترین نحو حمل انواع خودرو خارجی و
داخلی توسط چرخ گیر و یدک کش بدون آسیب دیدن سپر و جلو بندی شما

اگر اتومبیل شما در یکی از خیابان های تهران دچار مشکل شد و قادر به
حرکت نبود اصلا نگران نباشید با یک تماس رانندگان ما در خدمت شما دوستان
هستن
مقاله تکمیلی : جدول کامل عیب یابی و رفع عیب خودرو 
سنسورهای خودرو
سنسور دور موتور
1 – بالا و پایین رفتن دور موتور درصورت کثیفی قسمت رسانا2 – روشن نشدن خودرو درصورت تغییر فاصله نوک سنسور یا شل بودن پیچ آن
3 – تغییر دور آرام یا کات آف مثلا از دور 5500 به 4800
4 – روشن نشدن خودرو در ساژم
5 – بدکارکردن دردور آرام
6 – کپ کردن بی موقع مثلا دردور 3500 و شلاق زدن خودرو
نکته  :  کثیفی سنسور باعث افزایش مصرف میشود

سنسور موقعیت دریچه گاز
1 – بالا ماندن دور آرام
2
عزیزانی که خودروی دوگانه کارگاهی دارند ، زمانی که خودرویشان روی گاز کار میکند در جریان باشند که پمپ بنزین بیهوده در حال کار کردن و مستهلک شدن است.
لذا وم خاموش شدن پمپ بنزین زمانی که خودرو روی گاز کار میکند جهت افزایش عمر پمپ بیش از پیش نمایانگر میشود
علی الخصوص مواقعی که سطح بنزین باک کمتر از یک چهارم باشد ، پمپ داغ شده صدمه به پمپ بنزین وارد میشود.
از آنجایی که پمپ بنزین قطعه گران قیمتی است ، لازم است از طریق یک رله ساده و مقداری سیمکشی پم
در خودروهای جدید معمولا از سیستم سوئیچ ایموبلایزر دار استفاده می شود.
✴️سیستم ایموبلایزر یکی از جالب ترین سیستم های نصب شده در خودروهای جدید می باشد که در واقع نوعی سیستم ضد سرقت محسوب می شود.
♒️با کمک این مکانیزم با استفاده از قفل نرم افزاری که بر روی ECU انژکتور گذاشته می شود پیشرانه خودرو از روشن شدن منع می شود. تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن توسط سوئیچ حاصلی نداشته و پیشرانه روشن نمی شود.
کلیدهای این خودرو شامل دو قسمت می باشد. ی
فاکتور نشدن برخی خودروهای داخلی باعث افزایش قیمت این خودروها در بازار شده است به طوری که رشد قیمت 2 تا 5 میلیون تومانی پژو 206 و پراید را شاهد هستیم.
خودروهایی که فاکتور نمی‌شوند/ افزایش قیمت پژو206 و پرایدبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در شرایطی که بازار خودرو روزهای بی‌رمقی را پشت سر می‌گذارد و خرید و فروش در این بازار کم شده، فاکتور نشدن برخی خودروها از سوی شرکت‌های خودروساز باعث افزایش قیمت این محصولات در بازار شده است. در این م
کاربرد خودرو: کاربرد خودرو‌ها در زندگی امروزه بشر بسیار متنوع و بسیار گسترده است بطوری که اگر خودرو ها را از زندگی روزمره حذف کنیم شاید تمدن بشری دیگر به شکل کنونی وجود نداشته باشد. عمده فعالیت خودرو‌ها در زمینه های زیر است.
 بالانس چرخ چيست؟بالانس چرخ‌های خودرو یکی از اامات اساسی خودرو در زمان سرویس دوره ای خودرو می‌باشد که همواره توسط سازنده خودرو نیز توصیه می‌شود. بالانس رینگ ها, که بعضی اوقات با میزان فرمان اشتباه گرفته می شود, در افزایش طول عمر لاستیک و رسیدن به عملکرد بهینه لاستیک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
بالانس چرخ‌ها, از طریق توزیع یکسان وزن لاستیک و خودرو, باعث #سایش یکنواخت هر چهار لاستیک و یک سواری ملایم می شود.
باید توجه داشته باشید که بالا
شرکت ایران خودرو با هدف تسریع در واگذاری خودروهای آماده و همچنین در پی تقاضای مشتریان مبنی بر دریافت هرچه زودتر محصولات ثبت‌نامی طرح تحویل حضوری خودرو در شرکت را اجرایی کرد.
این طرح در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند تحویل خودرو به مشتریان، علاوه بر روش های معمول که به صورت حمل ریلی و تریلی های خودروبر استفاده می شود، مدیریت تحویل و لجستیک شرکت ایران خودرو همه روزه از ساعت 7 صبح الی 9 شب به صورت حضوری در حال تحویل خودرو به مشتریانی که خودرو آنه
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد در شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد در شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد در شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد در شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
امداد در شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و .)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
گیر ماهواره ای دستگاهی هست که در ماشین نصب میشود و از راه دور امکان ردیابی و کنترل ماشین را به شما میدهد بخشی از امکانات گیر ماهواره ای را در زیر برای شما مینویسم

– قابلیت مشاهده موقعیت جغرافیایی خودرو و قابلیت ردیابی آنلاین و زنده بر روی نقشه های ماهواره ای
– قابلیت مشاهده سرعت کنونی خودرو، میانگین سرعت در طول مسیر
– قابلیت مشاهده مسیرهای پیموده شده در گذشته: مثلا یک تاریخ خواص و یک ساعت خواص خودرو کجاها رفته است…
– قابلیت خاموش و
هدف از اجاره خودرو، رفاه و آسایش است. در این بین بسیاری از افراد بر این باور هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه است.
یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت
در سال‌های اخیر صنعت خودروسازی به سمت و سوی طراحی‌های نوین و ویژگی‌های خاص روی آورده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها استفاده از رنگ‌های مخصوصی است که نظر و توجه بخش زیادی از علاقمندان به برند‌های مختلف را به خود جلب می‌کند. خریداری و استفاده از خودرو‌های با رنگ خاص همواره طرفداران و علاقمندان خاص خود را داشته است. همین امر موجب شده است تا شرکت‌های خودروسازی به تولید و ارائه خودرو‌های با رنگ خاص و چشمگیر روی بیاورند. از جمله جذاب‌ترین و
آموزش برق خودرو در شیراز باید توسط فرد حرفه ای و یا آموزشگاه مرتبط انجام شود. آموزش برق خودرو فنی و حرفه ای شیراز خوب است به شرط اینکه در تمامی کلاس های آموزش برق خودرو شیراز شرکت نمایید. آموزشگاه جلوبندی خودرو شیراز نیز توانایی آموزش برق خودرو در شیراز را نیز دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که آموزش برق خودرو در شیراز را حتما به صورت عملی و حرفه ای در کنار فردی خبره یاد بگیرید.
لپ تاپ شما بعد از آخرین باری که آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکرده اید ، بدون بروز هیچ مشکلی الان با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و روشن نمی شود ! در وهله اول کمی تعجب و بعد از آن احساس نگرانی به سراغ افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می آید ، اما جای نگرانی نیست چون حتما قبل از شما کاربران زیادی با این مشکل مواجه شده اند ، اما آن را حل و فصل کرده اند. 
توصیه می کنیم ترس و نگرانی را رها کرده و مقاله امروز ما که در خصوص ب
ردیاب خودرو چيست؟ vndhf o,nv, ]dsj?
ردیاب خودرو چيست؟ vndhf o,nv, ]dsj?
ردیاب خودرو یکی از مومات امنیتی خودرو می باشد. که امروزه در کنار گیر خودرو امنیت ماشین را تامین می کند.
ردیاب خودرو با اتصال به جی پی اس موقعیت دقیق خود را پیدا می کند . به به سرور ردیابی ارسال می کند.
کاربر با مراجعه به سرور ردیابی می تواند تاریخچه تردد خودرو را مشاهده کند.
ردیاب خودرو کارایی بیشتری نسبت به گیر دارد. همچنین ردیاب خودرو جیپیران برای نظارت و کنترل خودروهای امانتی
تکنولوژی خودرو‌های هوشمند چيست؟ 
خودرو‌های هوشمند یکی از مصادیق شهر هوشمند به حساب می‌آید تا از طریق واگذاری کنترل خودرو از انسان‌ها به رایانه‌ها شاهد کاهش تصادفات باشیم.
خودرو هوشمند
شمردن مزیت‌های خودروهای هوشمند کار سختی نیست. از استفاده کردن گوشی برای گرم کردن کابین در زمستان تا تنظیم محدودیت سرعت برای رانندگان جوان، کنترل از راه دور .
معرفی خودرو هوشمند تویوتا مدل کانسپت آی 
خودرو بر اساس دو رویکرد طراحی شده است: 1.طراحی س
معاینه فنی چيست؟
معاینه فنی خودرو، آزمونی است که به منظور بررسی سلامت و ایمنی خودروها انجام می‌شود. این آزمون شامل دو بخش اصلی است:

بخش اول، بررسی آلایندگی خودرو است که به منظور کنترل میزان آلایندگی خودرو و کاهش آلودگی هوا انجام می‌شود. این بخش شامل تست‌های زیر است:
اندازه‌گیری میزان آلایندگی گازهای خروجی خودرو
اندازه‌گیری میزان دود خروجی خودرو
اندازه‌گیری میزان بخار آب خروجی خودرو

بخش دوم، بررسی سلامت فنی خودرو است که به منظور اطمی
گیر خودرو ردبت مدل ۸۰۰۶ از نوع گیر تصویری با دو ریموت می باشد که ریموت یدک آن بصورت تصویری بوده و جنس بدنه ریموت طرح استیل کُرم می باشد. این مدل گیر دارای صفحه نمایش باکیفیت نسبت به مدل های هم رده خود بوده و از قابلیت های جالب این گیر می توان امکان نمایش وضعیت خودرو در صفحه نمایش ریموت را نام برد.
گیر ردبت مدل ۸۰۰۶ دارای حسگر ضربه ای و قفل مرکزی خودرو می باشد. از جمله قابلیت های دیگر این مدل خروجی صندق پران، قابلیت اخطار باز بود
پیش‌بینی قیمت خودرو در شب عید
امیر‌حسین کاکایی کارشناس خودرو در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت:
▪️چنانچه دولت این هیجان مبنی بر حذف دو خودرو پراید و 405 را مدیریت کند ممکن است تا پایان سال با یک آرامش نسبی در بازار خودرو مواجه باشیم در غیر این صورت قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد.▪️کاکایی در ادامه اظهار کرد: فعلا صنعت خودرو در یک دو قطبی قرار گرفته، برخی بازیگران باعث شدند که دوباره قیمت خودرو در بازار گران شود. به عنوان مثال قیمت پراید
دلایل خالی شدن باتری خودرو
باتری خودرو یکی از مهمترین اجزای ماشین محسوب می شود و بدون آن ماشین روشن نخواهد شد و ما امروز قصد داریم تا دلایل خالی شدن باتری خودرو را برای شما شرح دهیم.
قبل از آن که دلایل باتری خودرو را برای شما شرح دهیم لازم است که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم که مورد قبول شما واقع شود.
خودرو برق خودرو را از طریق باتری تامین می کند و باتری برای شارژ به یک دینام نیاز دارد که با روشن شدن خودرو باتری شر
دوربین خودرو آینه ای دو لنز چيست؟
همگی ما با دوربین خودرو آشنایی داریم . اما دوربین خودرو آینه ای همانطور که از اسمش پیداست بر روی آینه خودرو نصب میشود . این دوربین دارای دو لنز میباشد . و لنز دوم را میتوانید بصور جدا و هر مکانی که خواستید نصب کنید .
این دوربین به همراه آینه خودرو میباشد که بر روی آینه قبلی خودروی شما نصب میشود . بر روی خود آینه یک مانیتور کوچک قرار دارد که میتوانید تصاویر دوربین را از آن تماشا کنید . علاوه بر این میتوانید فیلم و
خدمات مکانیک وبرق خودرو های ایران خودرو و سایپا .خدمات درمحل  امداد باطری تامین   سوخت پنچرگیری لوازم یدکی شرکتی موجود رفع عیب خودرو در مل محل به صورت شبانه روزی با مجوز امداد خودرو ایران اصفهان و شاهین شهر ۰۹۱۰۳۵۷۹۸۲۲
ادامه مطلب
یدک کش خودرو تهران | خودرو بر (خودروبر) نیسان یدک کش | جرثقیل حمل خودرو
حمل ماشینهای تصادفی با  هزینه مناسب نیسان جرثقیل

خدمات رسانی به مناطق(نارمک-تهرانپارس-پیروزی-نیروهوایی-ابوذر-افسریه-مسعودیه-فرجام - سبلان -رسالت و.)
09120451416
روشن نشدن گوشی اتفاقی است که بسیاری
از کاربران با آن مواجه شده اند. روشن نشدن گوشی ال جی یا تبلت ال جی و خاموش شدن
گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی  به سیستم
عامل و یا نوع برند گوشی  ندارد؛ بلکه دلیل  این اتفاق می تواند سخت افزاری و یا تداخلات
نرم افزاری باشد. بارها شنیده ایم که به محض شارژ کردن گوشی، گوشی خاموش می شود.
اما دلیل این اتفاق چيست؟
 
در مطلب امروز قصد داریم با کمک تکنسین
های نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران، دلایل این اتفا
دستگاه ضخامت رنگ خودرو در مبحث کارشناسی خودرو جایگاه بسیار ویژ ه ای دارد. بطور کلی خودرو هایی که در تصادفات نسبتا شدید از ناحیه بدنه دچار آسیب جدی می شوند در حین تعمیر و بازسازی در اکثر مواقع نیاز به رنگ آمیزی مجدد خواهند داشت. این رنگ آمیزی در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه های ضخامت سنج رنگ و آموزش کارشناسی رنگ خودرو قابل تشخیص است.  بطور کلی دو نوع دستگاه دیجیتال و دستگاه مگنتی برای سنجش ضخامت رنگ خودرو در بازار موجود می باشد. هر دو نوع بص
♦️ حسگرسرعت خودرو و مدار آن:
✅ حسگر سرعت خودرو بر روی جعبه دنده قرار دارد و با ولتاژ۱۲ولت مثبت توسط رله دوبل تغذیه می گردد.این حسگر ازنوع اثر های است که باحرکت خودرو وگردش پینیون دنده کیلومتر محور حسگر شروع به دوران کرده و سیگنالی بافرکانس متناسب با سرعت خودرو بهECU ارسال می کند.
(هربارگردش محورحسگر معادل۲کیلومتر است).
✅ -پین های کانکتور حسگر سرعت خودرو را از لحاظ ضعیف شدن، خرابی، خارج شدن و خوردگی بررسی کنید.
1⃣ -سوئیچ را در حالت off قرار دهید
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها را م
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
دانلود کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳
پمپ بنزین یکی از قطعات خودرو است که معمولا در باک بنزین تعبیه شده و وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو دارد. این قطعه حیاتی اگر به درستی کار نکند، خودرو نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و در اکثر موارد به علت نرسیدن بنزین به موتور و عدم انجام عمل احتراق، خودرو خاموش می گردد.
همانطور که اشاره شد، پمپ بنزین خودرو یکی از قطعات حیاتی خودرو است که نقش آن سوخت رسانی به موتور خودرو و در نتیجه کمک به عمل احتراق می باشد. مکان قرار گیری پمپ بنز
این روز ها بیشتر از هر زمانی در خودم فرو رفته ام 
شدم ام یک افسرده ی خاموش 
مرگ را انتظار میکشم 
هر شب به امید دیگر بیدار نشدن به خواب میروم 
میخوابم اما باز صبح می شود و چشم هایم به روی بدبختی ها باز می شود 
بدبختی های ناتمام یک پرولتاریای افسرده
در زندگی ام همیشه برهه های مختلفی وجود داشتند که دچار افسردگی میشدم 
اما این بار 
این بار کمی فرق دارد 
این بار دیگر هیچ چیزی هیچ ارزشی ندارد 
همه چیز پوچ است.
یک پوچی ناتمام 
مثل همین درد عجیب
همین
این روز ها بیشتر از هر زمانی در خودم فرو رفته ام 
شدم ام یک افسرده ی خاموش 
مرگ را انتظار میکشم 
هر شب به امید دیگر بیدار نشدن به خواب میروم 
میخوابم اما باز صبح می شود و چشم هایم به روی بدبختی ها باز می شود 
بدبختی های ناتمام یک پرولتاریای افسرده
در زندگی ام همیشه برهه های مختلفی وجود داشتند که دچار افسردگی میشدم 
اما این بار 
این بار کمی فرق دارد 
این بار دیگر هیچ چیزی هیچ ارزشی ندارد 
همه چیز پوچ است.
یک پوچی ناتمام 
مثل همین درد عجیب
همین
برای پیر نشدن دست هایمان چکار کنیم





 
 
عموماً ما با دست های مان بد رفتار می‌کنیم (سرما، کار با دست . ) و
مراقبت های روزانه را دربارۀ  آنها اعمال نمی‌کنیم. با این حال، برای حفظ
زیبایی دست، باید به طور مرتب به آنها رسیدگی کنیم.
 
ادامه مطلب
دو روزی است که بازار خودرو در ابهام افزایش قیمت خودرو در درب کارخانه، نگاه مقصری به سازمان حمایت دارد.
روزهای گذشته خبر تغییر سیستم قیمت گذاری خودرو در درب کارخانه منتشر شد. خبری که بر  اساس آن قیمت خودرو در کارخانه با فرمول قیمت تمام شده محصول به علاوه ۵ درصد سود محاسبه خواهد شد.
ادامه مطلب
گیر ماهواره ای دستگاهی هست که در ماشین نصب میشود و از راه دور امکان ردیابی و کنترل ماشین را به شما میدهد بخشی از امکانات گیر ماهواره ای را در زیر برای شما مینویسم

– قابلیت مشاهده موقعیت جغرافیایی خودرو و قابلیت ردیابی آنلاین و زنده بر روی نقشه های ماهواره ای
– قابلیت مشاهده سرعت کنونی خودرو، میانگین سرعت در طول مسیر
– قابلیت مشاهده مسیرهای پیموده شده در گذشته: مثلا یک تاریخ خواص و یک ساعت خواص خودرو کجاها رفته است…
– قابلیت خاموش و
آن قسمت از وجودم که مازوخیستی زیر پوستی دارد هر لحظه فریاد برمی‌آورد که آهای دختر!
های دختر!
باید این روز‌ها و شب‌ها را به یاد سال گذشته و این روزها و شب‌هایش، سیاه و تباه کنی.
باید افسرده‌ی افسرده شوی و آسمان دلت را ابری کنی و بگذاری چشمانت ببارند.
این روزها و شب‌ها بخشی از وجودم مصرانه میخواهد زانوی غم بغل گیرد.
 
پ.ن: دیروز خوشحال بودم، امروز منتظر دو چیز بودم، تو بی‌خبری و نشدن گذشت! غمگین‌ترین شدم. انگار که قراره غمگین‌ترین هم بمونم ت
شرکت تولیدی خودرو ایران خودرو در بهمن ماه برخلاف قانون گذاشته شده توسط خودش ، به هر نمایندگی خود امکان ثبت نام چند خودرو را داد. قطعا در این شرایط نمایندگی ها نیز به دنبال سود بیشتر ، به فکر ثبت نام خودروهایی خواهند رفت که تفاوت بیشتری با قیمت بازار دارند. این یعنی بالا رفتن آمار دلالان ایران خودرو  !
حمل انواع خودرو در 
محل مشتری با کادر مجرب براع مناطق شرق
تهران امداد خودرو نارمک ، تهرانپارس ، فرجام و
حمل انواع خودرو در 
محل مشتری با کادر مجرب براع مناطق شمال
تهران امداد خودرو قیطریه ، چیذر ، کامرانیه
تیونینگ خودرو ها , نحوه تیونینگ خودرو
تیونینگ خودرو ها , نحوه تیونینگ خودرو   گر یکی از این ماشین ها را دارید و می خواین یه حالی به خودتون و به ماشینتون بدین با انجام مراحل زیر تا حدودی به این امر کمک کردید البته این کارها چندان ساده و کم خرج نیست مراحل در فایل است این فایل در 32 صفحه اراعه شده است که کلیه موارد برای تیونینگ یک خودرو را از صفر تا صد یعنی از اگزوز گرفته تا واشر سرسیلندر توضیح داده .
دریافت فایل
 , تیونینگ خودرو , تیونینگ خودرو در ا
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
علت قطع نشدن خونریزی بعد از و درمان آن
قطع نشدن خونریزی بعد از مساله مهمی است و در صورتی که درمان نشود فرد را با خطرات زیادی مواجه می‌کند. از جمله علت قطع نشدن خونریزی بعد از می‌توان به فیبروم رحمی، عفونت نه و مشکلات هورمونی اشاره کرد.

ستاره | سرویس سلامت - در هر چرخه قاعدگی بدن زن بالغ و سالم برای حاملگی آماده می‌شود و در صورتی که بارداری اتفاق نیفتد، لایه داخلی رحم جدا می‌شود و به همراه خون از طریق واژن دفع می‌گردد، ب
هایبرنت (Hibernate) یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هایی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد.
هایبرنت (Hibernate) چيست؟هایبرنت (Hibernation)، خواب زمستانی یا Suspend to disk (تعلیق بر روی دیسک) یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هایبرنت، تمامی پرونده‌ها و برنامه‌های باز شده‌ای که قبل از خاموش کرد
مانند بسیاری از وسایل کولر گازی اجنرال هم دچار مشکل و عیب می شود. مثلا ممکن است یک دفعه روشن نشود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال
1- وجود اتصالات برقی در کولر گازی
اتصالات برقی همیشه شایع ترین مشکل و علت روشن نشدن کولر گازی جنرال است. تشخیص و رفع این مشکل بسیار اهمیت دارد. اگر کولر خاموش و روشن می شود، حتما اتصالات خانه را چک کنید تا از صحی
ردیاب خودرو چيست؟ردیاب خودرو وسیله ای است الکترونیکی که دارای گیرنده و آنتن جی پی اس هست و میتواند سیگنال های ماهواره ای جی پی اس را دریافت کند و از با استفاده از این سیگنالها موقعیت ماشین را بر حسب طول و عرض جغرافیایی مشخص کند. معمولا ردیابهای خودرو سیم کارت خور هستند و با استفاده از آن سیم کارت اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را برای صاحب ماشین ارسال میکند و صاحب ماشین با وارد کردن این مشخصات در نقشه گوگل محل دقیق ماشین خود را پیدا کند.البته رد
علت  نشدن ن چيست؟ این مشکل چگونه تشخیص داده می‌شود؟ آیا نشدن ن یا اختلال ارگاسمی ن قابل درمان است؟ ارگاسم یکی از مراحل چرخه جنسی انسان است و در واقع در بسیاری از موارد هدف برقراری رابطه جنسی، رسیدن به ارگاسم می‌باشد. برخی از ن از تجربه شدن محروم هستند و در واقع اختلال ارگاسمی دارند. ارگاسم دروغی روشی است که برخی از ن دارای اختلال ارگاسمی از آن استفاده می‌کنند تا خللی در رابطه با همسر ایجاد نشود؛ در حالی که ب
دورموتور خودرو را نباید به خط قرمز برسانید
 
خودروی خود هیچگاه دور موتور خود را به نقطه ی کات آف نزدیک نکنید !  
عکس این جریان هم برای خودرو زیانبار است،یعنی نباید دورموتور خودرو را پایین یاورید یعنی به اصطلاح با دنده مرده حرکت نکنید 
وقتی در شیب رو به بالا حرکت میکنید دور موتور خودرو باید از 2.5rpm بالاتر باشد و.
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/weblog
تست انسداد مسیر گاز از مخزن تا رگلاتور
خودرو را به حالت گاز برده و همزمان با کشیدن سیم پدال گاز بصورت ناگهانی ، عقربه فشار گاز را زیر نظر بگیرید.
چنانچه حین بالارفتن ناگهانی دور موتور ، عقربه فشار سنج افت کند و سپس عقربه فشار بالا برود نشاندهنده انسداد در مسیر به هر علتی است.
✅اگر هم عقربه فشار گاز هیچ حرکتی نکند سیستم مسدود نیست و همه چیز درست کار میکنند.
در صورت تغییر در فشارسنج ایراد اکثر مواقع یا بوبین شیرگاز است یا بوبین شیر مخزن که در ه
وقتی ماشین جوش آورد چرا نباید موتور را خاموش کرد و در صورت عدم انجام  چه آسیبی و به کجای موتور وارد میشود ؟
وقتی ماشین جوش میاره ، چون رینگها خیلی داغ هستن اگر خاموش کنید رینگها و پیستون دریک قسمت از سیلندر ثابت قرارمیگیرن و نمیتونن حرارتشون رو به جداره سیلندر انتقال بدهند.در نتیجه رینگها به شیار داخل پیستون چسبیده و دراصطلاح میگن موتور جام (قفل ) کرده است.پس اول قبل از خاموش کردن موتور و رادیاتور را با آب خنک کنید و زمانیکه آمپر آب به سمت وسط
همانطور که می دانید، یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است. همچنین شما با اجاره خودرو با راننده دیگر ناچار به پرداخت خسارت در صورت بروز حادثه نمی باشید.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت به دیگر
کپسول آتش نشانی چيست؟یکی از تجهیزات مورد نیاز و ضروری در هر ساختمانی خاموش کننده یا کپسول آتش نشانی می باشد که امروزه استفاده از آن در کارخانه ها ، ادارات ، ساختمان ها ، مراکز فروش و … اامی است. اما باید بدانید که این خاموش کننده ها حاوی مقدار کمی مواد خاموش کننده هستند و فقط در آتش سوزی های خیلی کم میتوان از آنها استفاده کرد. و در حریق های بزرگ نیاز به تجهیزات اطفاء حریق قوی تری مانند ماشین اتش نشانی می باشد
ادامه مطلب
سلام دوستان مقاله امروز ما مربوط میشه به زیباترین و لوکس ترین خودرو
ایرانی ، البته نمیشه گفت صد در صد ایرانی ، خودرو های موجود در کشور ما
اکثرا خودرو های از رده خارج کشور های اروپایی – آسیایی هستند که به کشور
ما وارد شدند و این هم از نگرش و ت های رو به رشد خودرو سازان و مدیران
ما بوده و البته هست . شاید در بین خودرو های در حال حاضر تولید شده توسط
کمپانی های ایرانی تنها خودرویی که بیشتر هویت ایرانی داره اتومبیل دنا
باشه که به گفته خود شرک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها