نتایج جستجو برای عبارت :

طرح توجیهی استارتاپ تولید غذای سگ گربه

طرح توجيهي استارتاپ توليد غذاي سگ و گربه ( حیوانات خانگی )
شرکت Petog یک شرکت استارتاپ است که برای توليد مواد غذايی برای حیوانات خانگی به صورت ابتکاری طراحی و بازار می کند ( توليد غذاي سگ و گربه ) نیاز به طرح توجيهي نیاز دارد. این شرکت قرار است که در همکاری با یک شرکت هلندی محصولات خود را بهینه و تقویت نمایند پس از طرح توجيهي برای ارانه به سرمایه گذاران آینده نگر و دریافت 15 دلار سرمایه مورد نیاز برای شروع توليد و راه اندازی اولین محصول استفاده خو
غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم
 
 
 
 
خرید محصول
 
 
 
لیست قیمت غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 .torob.com › . › غذاي حیوانات خانگیTranslate this pageخرید غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم ، لیست قیمت غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم ، ارزانترین قیمت غذاي خشک .
لیست قیمت رویال کنین کیتن مخصوص بچه گربه ۴ تا ۱۲ ماه (۲ .torob.com › . › غذاي حیوانات خانگیTranslate this pageخرید رویال کنین کیتن مخصوص بچه گر
طرح توجيهي توليد گوجه فرنگی روی ضایعات مواد غذايی ویزای استارتاپ استرالیا
طرح توجيهي توليد گوجه فرنگی روی ضایعات مواد غذايی برای دریافت ویزای استارتاپ استرالیا توسط آقای دکتر م.ا به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار شد .
این طرح که بر اساس یک نوآوری صورت پذیرفته ، قرار است در ایالت نیوسات و استرالیا و با کمک هزینه دولتی راه اندازی شود.
طرح توجيهي توليد گوجه فرنگی روی ضایعات مواد غذايی بر اساس یک ایده نوآورانه که در کشور استرالیا نیز ثبت ش
 
اگر متوجه شدید که گربه تان کم­تر از حد معمول غذا می­ خورد یا بیشتر غذا می­ خورد، نشان دهنده این است که مشکلی وجود دارد. اگر گربه تان در طول روز علاقه ای نسبت به غذا نشان نداد. احتمال دارد غذاي دیگری را خورده باشد یا یک مشکل سلامتی وجود داشته باشد.
 
 
شناسایی بیماری های گربه
 برای شناسایی گریه بیمار به تغییرات ظاهری و رفتاری توجه کنید!
برای درگ گربه بیمار به میزان خواب گربه تان توجه کنید. گربه­ های بیمار بیش­تر می­ خوابند. اگر گربه شما علائم د
بازی با گربه های عصبی
گربه ها چه بی اعتماد به نفس، چه با اعتماد با نفس ،چه ترسو یا عصبی ، عاشق بازی می باشند. بازی کردن با یک اسباب بازی نظیر پرنده یا طناب می تواند به رشد و بلوغ غریز شکار گربه و افزایش اعتماد به نفس گربه کمک کند.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری گربه ها
با این حال ، سعی کنید به گربه خود فشار زیادی برای جلوگیری از ترس و عصبانیت نیاورید و بسیار آهسته مراحل را طی کنید. در صورتی که گربه شما نمی خواهد با اسباب بازی ها بازی کند، شما باید
طرح توجيهي اسباب بازی هوشمند برای استارتاپ استرالیا ( ایالت استرالیای جنوبی )
طرح توجيهي اسباب بازی هوشمند برای استارتاپ استرالیا ( ویزای استارت آپ استرالیا بدون سرمایه اولیه – ویزای کارآفرینی استرالیای جنوبی ) توسط سرکار خانم فا به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار شد.
این طرح توجيهي بر اساس اختراعی ثبت شده در کشور فرانسه نوشته شده .
با توجه به اینکه ویزای استارتاپ استرالیا به دنبال جذب افراد بسیار خلاق و نوآور از سراسر جهان است ، ایشان تما
طرح توجيهي اتاق پرو هوشمند – استارتاپ استرالیا
طرح توجيهي هوشمند سازی اتاق پرو توسط شرکت XOX که در استرالیا مستقر است به ما واگذار شد. ازآنجایی‌که کشور استرالیا اهمیت بالایی به طرح‌های نوآورانه می‌دهد ، بهشت شرکت‌های استارتاپ است . این طرح توجيهي برای همکاری با یک شرکت که داری 160 نمایندگی خورده فروشی لباس نه ، مردانه و بچه‌گانه در سراسر استرالیا و نیوزیلند است و قصد دارد تا هوشمند نمودن اتاق پرو تمام نمایندگی فروش این شرکت از طریق سیس
بهترین راه برای تامین غذاي گربه استفاده از غذاي خسک و غذاي مرطوب شرکتی است که می توانید از پت شاپ ها تهیه کنید. اما اگر دوست دارید غذاي خانگی به گربه ی خود بدهید باید با رژیم غذايی گربه بیشتر آشنا شوید. پس تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.
گاهی اوقات می توانید غذاي خود را با گربه به اشتراک بذارید. اکثر رژیم های غذايی بچه گربه، یک غذاي کامل به حساب می آیند. به همراه این وجود شما می توانید هر چند مدت یکبار با گربه خود هم بشقاب(هم سفره!) شوید. شم
رابطه بین پریتونیت عفونی در گربه ها و عمر آن ها
گربه های جوان کمتر از دو سال و گربه های بالای ۱۰ سال اغلب در معرض ابتلا به بیماری می باشند و شرایط بد جسمی ، استرس و شیوع عفونت موجب آلودگی بیشتر در گربه ها می گردند.
مشاوره و آموزش درمان  پریتونیت عفونی در گربه ها
پریتونیت عفونی در گربه‌ ها در مکانهای که جمعیتی از گربه ها مشاهده می گردند بیشتر است. این بیماری در حال حاضر غیر قابل درمان کامل است، اما با حمایت و درمان حیوان می توانید علائم بیماری
استارتاپ یا به فارسی شرکت نوپا شرکت هایی هستند که بر اساس یک ایده محوری جهت تسهیل گری در ارائه خدمات و محصولات بر پایه ی تکنولوژی نوین فعالیت می کنند.البته هیچ تعریف دقیق و مشخصی از مرز بین استارتاپ و شرکت تجاری وجود ندارد. تعریف استارتاپ در کشورهای مختلف متفاوت است 
ادامه مطلب:
 معرفی گربه اسفینکس
گربه نژاد اِسفینکس که با نام های گربه و گربه بی مو نیز شناخته می شود مثال خوبی از نژادهایی ست که سبب بوجود آمدن آنها تنها یک اتفاق بوده – جهش ژنتیکی . البته این نژاد تنها نمونه از جهش ژنتیکی منجر به بی مو شدن گربه ها نیست و در مکزیک هم چند نمونه گربه بی مو در اواخر قرن 20 وجود داشتند که البته به نژاد کنونی اسفینکس مربوط نمی شوند . اوایل دهه 60 میلادی ، دو دسته گربه بی مو که در آمریکای شمالی کشف شده بودند پایه ی شروع تحقیقات
طرح توجيهي دستگاه سفید کننده دندان
طرح توجيهي دستگاه سفیدکننده دندان توسط آقای دکتر ن.ن به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. دستگاه سفیدکننده دندان یک ایده خلاقانه و بسیار مفید است که با تحقیقات انجام شده کارایی آن از سایر دستگاههای غیر میکانیکی موجود در بازار تقریبا 65% بیشتر است. ایشان برای ساخت این محصول 5 سال زمان صرف نموده است. دستگاه سفیدکننده دندان میتواند تحویلی عظیم در بازار زیبایی دندان ایجاد نماید. طرح توجيهي دستگاه سفیدکننده د
پریتونیت عفونی در گربه ها
التهاب یا عفونت وخیم در قسمتی از صفاق (پرده ی پوشاننده لوله گوارشی) یا کل آن می باشد.
مشاوره و اموزش درمان پریتونیت عفونی در گربه ها
عامل پریتونیت عفونی گربه ها ، کروناویروس است. این بیماری از طریق مدفوع ، بزاق دهان ، تماس با گربه های آلوده و همین طور تماس با وسایل گربه های آلوده منتقل می گردد و کشنده نیز می باشد و ممکن باعث مرگ گربه ها گردد. پریتونیت عفونی برای مدت زمانی طولانی در محیط خارج از بدن گربه هم زنده خواهد م
گربه ها حیوانات ملوس و دوست داشتنی هستند که نگهداری از آنها و بازی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است. اما این حیوانات به شدت روی تغذیه ی خود حساس هستند. غذاي گربه ی مرغوب باید از پت شاپ معتبر خریداری شود. غذاي خشک گربه و غذاي مرطوب گربه هرو باید در کنار هم به گربه داده شوند. نگهداری از گربه بسیار امر خطیری است و یک وظیفه ی سنگین و مهم محسوب می شود. در این نوشته نکات مهمی درباره تغذیه گربه برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.
گربه ای که در طبیعت
طرح توجيهي نوآوری افزایش 64% توليد کلاژن پوست
طرح توجيهي توليد کلاژن پوست توسط آقای دکتر N در قابل یک نوآوری برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شده است. این نوآوری با بهره گیری از علم نانو ، بحث مراقبت از پوست و ترمیم چین و چروک پوست را به سطح جدید خواهد برد.
کلاژن  و الاستین نوعی از پروتئین هستند که به صورت طبیعی در لایه پوست وجود دارند. کلاژن  و الاستین برای نرمی، لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست بسیار ضروری است. بط
گربه خال‌زنگاری (نام علمی: Prionailurus rubiginosus) نام یک گونه از سرده پلنگ‌گربه‌های آسیایی است.
گربه خال زنگاری(Rusty Spotted Cat ) یک گربه وحشی بسیار کوچک شاید کوچیکتر از یک کف دست، که در جنگلهای برگریز سریلانکا زندگی می‌کند که به آن لقب کوچکترین گربه جهان را داده اند. این شکارچی مرگبار که از پرندگان و جوندگان کوچک تغذیه میکند بخاطر جثه کوچک قادر به استتار بسیار خوب و نزدیک شدن به طعمه است.
خرید خاک گربه مناسب و مرغوب یکی از اولین و مهم‌ترین دغدغه‌های ما صاحبان گربه است.
خوشبختانه گربه‌ها خودشون به طور غریزی دستشویی کردن رو بلدن و تنها وظیفه ما اینه که با تهیه یه خاک خوب و مناسب هم سلامت گربه‌ رو تضمین کنیم و هم خونه رو تمیز نگه داریم.
اگه تا به حال به پت شاپ‌ها مراجعه کرده باشین با تنوع زیادی از خاک گربه مواجه می‌شین که ممکنه شما رو دچار سردرگمی و تردید کنه.
بنابراین، در این مقاله تصمیم گرفتیم ابتدا در مورد انواع خاک گربه و و
سلامت گربه رگدال
پس از گذشت یک سال از زمان تولد گربه از او آزمایش خون بگیرید زیرا این نژاد مستعد ابتلا به بعضی بیماری های خاص هستند و تشخیص زود هنگام کلید درمان این بیماری ها بصورت موثر است .گربه های یک نژاد یا نژادهای ترکیبی هر دو درجه و میزان متفاوتی از بیماری ها و مشکلات سلامتی را بر اساس ژنتیک و طبیعت شان تجربه می کنند .
در یکی از کشورهای همسایه پسر بچه 9ساله در حال بازی با دوستان خود در یک خرابه ای بود (این خرابه بعلت عدم ست آدمیان به محل زندگی جنها تبدیل شده بود)در حالیکه با بچه های دیگر بازی میکرد یک گربه سیاه میبنند وچون این بچه نترس بود گربه را گرفته و شروع اذیت وآذار گربه بیچاره کرد از آنطرف بچه های دیگه هم اونو تشویق میکردند.پسر بچه یک چاقوی کوچک همراه داشت که با اون چاقو چندین ضربه به گربه بخت برگشته میزد طوری که خون از کمر گربه جاری شد.پسر بچه نمیذاش
انواع غذاي خشک گربه
مهم ترین عامل در نگهداری گربه کیفیت غذاي گربه است. کیفیت زندگی گربه ها بسیار به نوع غذاي گربه مصرفی آنها وابسته است. به طور میانگین گربه ها حدود 12 تا 15 سال عمر میکنند و انتخاب صحیح غذاي خشک گربه از همان ماههای اول زندگی، مسیر سلامت او را در میانسالی و پیری تعیین می نماید. مهترین مسائلی که با انتخاب صحیح غذاي گربه قابل پیشگیری است عبارت اند از : سلامت دندانها، کم شدن ریزش مو، سلامت کلیه ها، سلامت دستگاه گوارش، عدم چاقی و … .
شرایط دریافت وام استارتاپ‏ کانادا ( وام دولتی )
طبق برنامه تامین مالی دولت کانادا، شرایط اعطای وام استارتاپ‏ کانادا تحت این برنامه چندان سخت‌‌‌‏گیرانه نیست. متقاضی با ارائه طرح خود به موسسات مالی و تشریح ریسک‌‌‌‏های کسب و کارش می‌‌‌‏تواند از این موسسات وام دریافت کند. طی ده سال گذشته، استارتاپ‏های کانادا در مجموع بیش از 9 میلیارد دلار وام دریافت کرده‎‌‌‌‏‌‌‌‏اند.
چه کسانی واجد شرایط وام استارتاپ‏ کانادا هستند؟
 استارت‌‌‌
 
خب، امروز می‌خوایم کمی بیشتر در مورد گربه پرشین یا گربه اشرافی ایرانی با هم صحبت کنیم. همونطوری که می‌دونین گربه پرشین دومین نژاد محبوب گربه‌ها در جهانه. شاید براتون این سوال پیش بیاد که اولیش پس چی؟
معمولا توی نمره‌دهی به نژادها، نژاد سیامی کاپ قهرمانی رو برنده می‌شه و صدر جدول قرار می‌گیره، که به زودی راجع به اونا هم مفصل گپ می‌زنیم اما توی این مطلب می‌خوایم ببینیم گربه‌های پرشین چه ویژگی‌هایی دارن و انواع اون‌ها رو یاد بگیریم. 
من یکی از دوست‌های عسل، یعنی همان بچه خرسه هستم. من هم دیگر بچه آدم نیستم، من تازگی یک بچه گربه شده‌ام؛ اما نه برای اینکه عاشق غذاي گربه‌ای باشم، نه! من حالم از موش به هم می‌خورد. من آرزو کردم بچه گربه شوم، فقط برای اینکه گربه‌ها به مدرسه نمی ‏روند. گربه‌ی خانه‌ی ما که همین طور بود. از او یاد گرفتم که گربه شوم.
گربه‌ی خانه از صبح تا شب دور حیاط ش بازی می‌کرد. وقتی می‌رفتم مدرسه، می‌پرید روی دیوار و به من پز می‌داد که از درس خواندن
رؤیاهای بر باد رفته؛ ۱۳ استارتاپ که رنگ ۲۰۲۰ را ندیدند
 
اغلب اوقات در رسانه ها از استارتاپ هایی سخن به میان می آید که توسط چند جوان کاربلد و مشتاق راه اندازی شده و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده اند اما به ندرت سراغ آنهایی می روند که در مسیر راه اندازی کسب و کارهای نوپا شکست خورده اند. هرچند اشتیاق و تخصص دو شرط لازم برای موفقیت است اما در این مسیر باید صدها مورد دیگر هم کنار هم قرار بگیرند تا طالع یک استارتاپ بدرخشد.
بارها شنیده ایم
من یکی از دوست‌های عسل، یعنی همان بچه خرسه هستم. من هم دیگر بچه آدم نیستم، من تازگی یک بچه گربه شده‌ام؛ اما نه برای اینکه عاشق غذاي گربه‌ای باشم، نه! من حالم از موش به هم می‌خورد. من آرزو کردم بچه گربه شوم، فقط برای اینکه گربه‌ها به مدرسه نمی ‏روند. گربه‌ی خانه‌ی ما که همین طور بود. از او یاد گرفتم که گربه شوم.
گربه‌ی خانه از صبح تا شب دور حیاط ش بازی می‌کرد. وقتی می‌رفتم مدرسه، می‌پرید روی دیوار و به من پز می‌داد که از درس خواندن
هم اکنون یکی از بامزه ترین دعواهای دنیا تو خونه ما در حال اجرا هست
کوثر و علی باهم دعواشون شده که کی گربه باشه. هر دوشون میخوان گربه باشن و اون یکی صاحبش باشه یعنی بازیاشون منو کشته
اخر به این نتیجه رسیدن هر دوتاشون گربه باشن و صاحب نداشته باشن. الانم صدای میو میو خونه رو برداشته
بین حیوانات، گربه ها سوگلی ان. طناز و ملوسن و آدم دلش غنج می ره برای ناز کردنشون. برای رسیدگی بهشون. برای داشتنشون. همونجور که هستن دوست داشتنی اند . می گن گربه ها نمک نشناسن، بی حیان ، حتی گربه صفتی  به عنوان یه خصلت بد وارد لیست واژگان شده . نمیدونم من هیچ وقت حیوون خونگی نداشتم اما اگه بخوام داشته باشم حتما یه گربه خواهم داشت . از نگاه کردن  و بازی کردن با گربه ها سیر نمیشم . گربه ها ادا در نمیارن. خودشونن . 
کتاب ارزش گذاری استارتاپ ها که توسط آکادمی چرخ تدوین و منتشر شده است، مباحث جذابی در این زمینه دارد. در فصل اول این کتاب، در ورود به بحث ارزش گذاری استارتاپ ها، موضوعاتی در زمینه تأمین مالی آنها مطرح شده که مرور آنها نکات آموزشی فراوانی به همراه دارد. در ادامه فصل اول این کتاب را ملاحظه می کنید:
ارزش گذاری استارتاپ ها ؛ فصل اول
 1.7 مگابایت
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عدم آشنایی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و نوپا با تکنیک های بازاریابی و بازارسازی موجب می شود بسیاری از ایده های کارآفرینی پیش از شکوفایی به سمت نابودی حرکت کنند.
 

متن کامل خبر: بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارتاپ ها
اسباب بازی گربه نقش مهمی در زندگیش داره چون گربه ها غریزی بازیگوشن و عاشق بازی هستن. اغلب ما اینطور تصور می‌کنیم که گربه‌ها فقط دنبال یه جای گرم و نرم روی مبل می‌گردن تا روش لم بدن و بخوابن! به همین دلیل شاید فکر کنیم که گربه‌ها خیلی حوصله بازی کردن ندارن و تهیه و خرید اسباب بازی برای گربه یه کار غیرضروری و بی فایده است.
درسته که گربه‌ها بخش زیادی از شبانه روز (حدود ۲۰ ساعت) رو در حال چرت زدن و خوابیدن هستن. اما اگه قصد نگهداری از گربه دارید ف
 
در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.
 
این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست . صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند . در طول روز کارکنان هتل گربه ها ر
رؤیاهای بر باد رفته؛ ۱۳ استارتاپ که رنگ ۲۰۲۰ را ندیدند
 
اغلب اوقات در رسانه ها از استارتاپ هایی سخن به میان می آید که توسط چند جوان کاربلد و مشتاق راه اندازی شده و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده اند اما به ندرت سراغ آنهایی می روند که در مسیر راه اندازی کسب و کارهای نوپا شکست خورده اند. هرچند اشتیاق و تخصص دو شرط لازم برای موفقیت است اما در این مسیر باید صدها مورد دیگر هم کنار هم قرار بگیرند تا طالع یک استارتاپ بدرخشد.
بارها شنیده ایم
گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به مصرف گوشت دارند و نباید غذاهایی با کربوهیدرات های غیر قابل هضم مصرف کنند. دادن غذاي نامناسب به گربه باعث به خطر افتادن سلامتی اش می شود و در نهایت عمر او را کوتاه می کند. غذا پختن برای گربه ها بعد از مصرف غذاهای آماده مخصوص و بالانس شده می تواند راه خوبی برای رساندن پروتئین موردنیاز به حیوان باشد، سرگرمی خوبی هم برای آدمی که غذا را درست می کند، خواهد بود. برای اینکه حیوان بهترین تغذیه را داشته باشد،
گربه‌ها بعد از مالیدن خود به این گیاه روی زمین دراز کشیده و می‌غلتند در حالی که بزاق از دهان آن‌ها جاری می‌شود و مردمک چشم نیز به شدت گشاد می‌شود و به حالت خلسه و نئشگی فرو می‌روند
گیاه Catnip معروف به "علف گربه" حاوی ماده‌ای شیمایی است که غده‌ی هیپوتالاموس گربه را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد به همین دلیل گربه‌ها بارها و بارها برای سرخوشی خود را به این گیاه می‌مالند.
بهش سنبل الطیب هم میگن گویا
 "شعر کودکانه جوجه من"جوجه پر طلاییزرد و سرخ و حنایی
پرهات رنگا رنگهراه رفتنت قشنگه
ای جوجه قشنگمجوجه رنگارنگم
حناییه سر توچه خوشگله پر تو
   بیشتر بخوانید: "شعر کوتاه برای کودک 2 ساله"
 
**********اشعار کودکانه**********
 
"جوجه نافرمان"
گفت با جوجه مرغکی هشیارکه ز پهلوی من مَرو به کنار
گربه را بین که دُم عَلم کردهگوش ها تیز و پشت خم کرده
چشم خود تا به هم زنی بردتتا کُله چرخ داده ای خوردت
جوجه گفتا که مادرم ترسوستبه خیالش که گربه هم لولوست
گربه حیوان خو
گربه ها همان قدر که زیبا و دوست داشتنی هستند می توانند شما را با ظاهری که دارند وحشت زده کنند. امروزه نگه داری از گربه ها بسیار زیاد شده است و آن ها را به عنوان حیوانات خانگی نگه داری می کنند. در ادامه این مقاله شما را با برخی از نژاد گربه ترسناک آشنا می کنیم.5 گربه ترسناک در جهانگربه ترسناک اسفینکس. این نژد از گربه بسیار خاص است اما بسیاری از افراد از آن ها می ترسند. آن ها در رنگ های متنوع سفید، سیاه، آبی، قرمز، کرم، نقره ای، طلایی، آبی، کرم و قه
3/ رهبر انقلاب: اینکه مرتّب میگوییم نشاط، بعضیها خیال میکنند که نشاط یعنی رقاصی، که فلان برنامه موسیقی را یا فلان برنامه را در تئاتر و در تلویزیون بگذاریم تا مردم نشاط پیدا کنند! معنای نشاط این نیست؛ نشاط یعنی حوصله کار، نشاط کار، تحرّک، که دل انسان آماده باشد برای حرکت، کار، فعّالیّت کردن؛ خسته و ملول و افسرده نباشد؛ این معنای نشاط است. بخصوص شما جوانها خیلی به این احتیاج دارید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها