نتایج جستجو برای عبارت :

طراحی الگوریتم

دانلودpdf حل تمرین کتاب طراحي الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود حل تمرین طراحي الگوريتم نیپولیتان - Esfand.Orgwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128 › 985-دانلود-حل-تم.کتاب طراحي الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › l
دانلود حل تمرین کتاب طراحي الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود حل تمرین طراحي الگوريتم نیپولیتان - سایت اسفندwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128Translate this pageکتاب طراحي الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › learning-book › ک.Translate this pageApr 2, 2016 - کتاب حل ت
الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط موسسه استاد واسطی تدوین شده است.
الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط حجت الاسلام خندق آبادی تدوین شده است.
با سلام
در این مطلب میخوایم به شما توضیحی از الگوريتم بدیم.
الگوريتم در معنای لغتی به روش حل مسله گفته میشه.یعنی ما برای برنامه نویسی به الگوريتم نیازمندیم،یک الگوريتم برای خودمون تعیین کرده و بر اثاث اون الگوريتم پیش میریم.این الگوريتم یه کمک دیگه هم به ما میکنه.ما در آخر برنامه نویسی یک شرط برای خودمون تعیین میکنیم.مثلا میگیم اگر A از B بزرگ تر بود پروژه تمومه اما اگر B از A بزرگتر بود پروژه به اتمام نرسیده.
انشاالله در درس های بعد به فلوچارت
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل آشنایی با الگوريتم های ژنتیک در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با الگوريتم های ژنتیک ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
فهرست مطالب
استراتژیهای جستجو (مقدمه)
الگوريتمهای تکاملی (پیشینه‏کاری)
الگوريتمهای ژنتیک
چند اصطلاح
آشنایی ب
الگوريتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوريتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوريتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوريتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
الگوريتم علی غانم شویلی را از اینجا دانلود کنید.
ایشان شاگرد استاد سید عبدالکریم فضل الله است و الگوريتم خود را به عنوان رساله دکتری ارائه کرده است. این الگوريتم، برگرفته از الگوريتم استاد ایشان است و شباهت بسیاری بین این دو وجود دارد.
 دانلود کتاب الگوريتم و فلوچارت بهرام غلامی و علیرضا جباریه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teaching-CP - Dr. Kaveh Mollazadeagri.uok.ac.ir › kmollazade › teaching Translate this page کتاب الگوريتم و فلوچارت. نویسندگان: بهرام غلامی و علیرضا جباریه. انتشارات: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران. – کتاب های موجود در زمینه برنامه نویسی با . فلوچارت آنلاینenlace.asia › 11Tue-فلوچارت › آنلاین- Translate this page دانلود کتاب آموزش
دانلود کتاب طراحي الگوريتم مقسمی
درس طراحي الگوريتم معمولا در ترم 6 یا 7 دوره کارشناسی مجموعه مهندسی کامپیوتر ارائه می شود و یکی از مهمترین دروس این دوره می باشد همچنین این درس از دروس کنکور ارشد می باشد. کتاب طراحي الگوريتم مقسمی از جمله کتاب هایی است که علاوه بر این که زبان ساده دارد به عمق الگوريتم ها می پردازد. این کتاب در 5 فصل نگاشته شده در ابتدای هر فصل مفاهیم درسی همراه با مثال های متعدد آورده شده و در پایان فصل تست های چهار گزینه ای به
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
نمونه سوالات طراحي الگوريتم با جواب 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تقریباً ۴۰۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۰ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود نمونه سوالات طراحي الگوريتم ها مهندسی کامپیوتر با پاسخfile.gozineha.ir › uni › دانلود-نمونه-سوالات-طراحي-الگوريتم-ها۱۹ آبان ۱۳۹۶ - دانلود نمونه سوالات طراحي الگوريتم ها مهندسی کامپیوتر با پاسخ از دروس تخصصی در مقطع کارشناسی – جزوه و پروژه طراحي الگوريتم ها + آزمون آنلاین .
دانلود نم
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل ارائه های درس مفاهیم سیستم عامل با فرمت پاورپوینت و پی دی اف به شرح ذیل می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
عناوین ارائه درس مفاهیم سیستم عامل:
پاورپوینت مفهوم هسته در پردازنده در 21 اسلاید
پاورپوینت سیستم عامل های تک پردازنده ای در 10 اسلاید
پاورپوینت سیستم های حفاظتی و امنیتی در 9 اسلاید
پاورپوینت سیستم های ذخیره سازی اطلاعات در 7 اسلاید
پاورپوینت م
دانستن الگوريتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوريتم موتور جستجو چیست؟ الگوريتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوريتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوريتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل الگوريتم کلونی مورچه Ant Colony Algoritm در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت الگوريتم کلونی مورچه،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
مقدمه
الگوريتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائ
تو داده‌کاوی یک الگوريتمی داریم به نام kNN. میگن که این الگوريتم یک الگوريتم یادگیری تنبل هست. چرا تنبل؟ چون تمام محاسبات رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه!
پس یعنی تعریف تنبل اینه!
کسی که تمام کارها رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه! این که منم :)
 
نوشتن خیلی حال میده
آدم یه جورایی حس خالی شدن بهش دست میده
الگوريتم پنگوئن یک بروزرسانی الگوريتمی است که توسط گوگل در آوریل ۲۰۱۲ ساخته شده است و شیوه های ساخت پیوند دستکاری و ایجاد هرمه را هدف قرار می دهد. 
در این مقاله نحوه به روزرسانی الگوريتم و چگونگی تغییر عملکرد سئو تعریف شده است.
الگوريتم پنگوئن برای ساختن پیوندهایی با کیفیت پایین و مبتنی بر ساختن پیوندهای بی کیفیت ، تکامل یافته است.
 
در اصل گوگل در ابتدا الگوريتم پاندا را برای مبارزه با روش های سئو کلاه سیاه و جلوگیری از انتشار محتوای ب
الگوريتم دنباله فیبوناچی اینطوریه که شما باید سه تا متغیر
a,b,c
در نظر بگیرید.
به aوb مقدار ۱ بدین و بعد جمعشون رو بدین به c.
بعد c رو چاپ کنین و مقدارb رو بدین به a و مقدارc رو بدین به b. بعد دوباره a,b رو جمع کنین بدین به c و c رو چاپ کنین و این چرخه همینطور ادامه داده میشه.
 برای چاپ جمله n ام دنباله هم میتونین یه شمارنده n اول الگوريتم قرار بدین و آخر محاسبه یدونه به شمارنده اضافه کنین 
این تفکر بدنه اصلی الگوريتم هست
مسئله کوله پشتی یا Knapsack یک مسئله کلاسیک برای بهینه سازی است که با حل آن میتوان مسائل مشابه دنیای واقعی را نیز حل کرد. به همین دلیل حل مسئله کوله پشتی در هوش مصنوعی زیاد مورد توجه قرار گرفته است.

در مطلبی که بر روی سایت قرار داده ایم همه جستجوهای زیر را پاسخ میدهیم:
مسئله کوله پشتی کسری
مسئله کوله پشتی طراحي الگوريتم
مسئله کوله پشتی در متلب
مسئله کوله پشتی به روش حریصانه
مسئله کوله پشتی صفر و یک
مسئله کوله پشتی برنامه ریزی پویا
مسئله کوله پش
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
الگوريتم برت BERT چیست؟
Bert یک رویکرد در حال پردازش هست که در قسمت بزرگ متن استفاده میشود.این وظایف از قبیل شناخت موجودیت ، بخشی از برچسب زدن به گفتار و پاسخگویی به سؤال از دیگر فرایندهای زبان طبیعی را بر عهده دارد.Bert به Google کمک می کند تا متن زبان طبیعی را از وب درک کند.
گوگل این فتاوری را به دست آورده است و دیگران تغییراتی را در آن ایجاد کرده ا
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
اما بهترین روش برای بهیه سازی طبق الگوريتم BERT چیه ؟
10 ways to optimize for BERT
You
Can’t
Optimize
For
A
Deep
Learning
NLP
Algorithm
Write for humans
 
برای انسان ها بنویسید
منبع : آپدیت جدید الگوريتم BERT
الگوريتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوريتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتReviewed by somaye mohammadi on Mar 25Rating: 5.0الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتدر این مقاله در مورد الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایت با شما عزیزان و همراهان همیشگی جوان سئو صحبت خواهیم کرد

یک مقاله پژوهشی جدید که توسط گوگل منتشرشده روشی کاملا نوین برای بهبود رتبه سایت معرفی می کند. ادعا شده که این الگوريتم می تواند در الگوريتم های عمیق شبکه ای که ارتباط را محاسبه می کنند، بهبود قابل توجهی ایجاد کند. ما ام
پاورپوینت با موضوع درس طراحي الگوريتم ها (با شبه کد های c ++) پاورپوینت باموضوع درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ) 249صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
801 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
249

توضیحات:
 
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
 
بخشی ازمتن:
الگوريتم 1-1: جست و جوی ت
پاورپوینت با موضوع درس طراحي الگوريتم ها (با شبه کد های c ++) پاورپوینت باموضوع درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ) 249صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
801 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
249

توضیحات:
 
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
 
بخشی ازمتن:
الگوريتم 1-1: جست و جوی ت
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
ببینین برای این الگوريتم که باید یک عدد رو بگیره و مقلوبش رو نمایش بده، ینی مثلا ۱۲۳ بشه۳۲۱ 
کار الگوريتم اینه:
عدد اصلی رو میدیم بهn.یکان رو میگیره. در ۱۰ ضرب میکنه و میده به متغیر a. بعلاوه b  که مقدارش رو صفر قرار دادیم میکنه.
.n رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم تا یکانش از بین بره. انگار که ما واقعا یکان رو ازش کندیم.
یکان بعدی رو میگیریم میدیم ب b دوباره a ضرب ۱۰ بعلاوه b. دوباره عدد رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم. تا جایی که n=0 
این تحلیل بدنه اص
الگوريتم شاهین هریس ، یک الگوريتم بهینه سازی جدید و یک الگوريتم فراابتکاری جدید است که در سال 2019 ارائه شده است. جدید بودن الگوريتم شاهین هریس یا بازشکاری هریس از این جهت مهم است که میتوانید بی دغدغه و با خیال راحت از آن در پایان نامه یا مقاله خود استفاده کنید.
الگوريتم harris hawks optimization که به اختصار به آن الگوريتم HHO نیز گفته میشود ، مناسب برای همه دانشجویان در همه رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام مقاله و یا پایان نامه می باشد.
 
ا
الگوريتم سولین یا Boruvka راهی برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه است. یک درخت پوشای مینیمم درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد. این اولین الگوريتمی بود که در سال 1926 برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه MSTs طراحي شد.  آقای Otakar Boruvka از آن برای یافتن مسیریابی کارآمدترین شبکه برق استفاده کرده است. الگوريتم ها و روش های زیادی برای پیدا کردن درخت پوشای حداقل وجود دارد. الگوريتم Boruvka یک الگوريتم حریصانه است و مشابه الگوريتم Kruskal و الگوريتم Prim اس
توی گروه دانشگاه با استاد بحث سر اموزش ساختمان داده در پایتون بود
مخالف بودم به عنوان کسی که حدود دو ساله حرفه ای پایتون کد میزنم 
حتی با شیوه ساختمان داده درس دادنش توی جاوا هم مخالف بودم
و بالاخره بعد دو سال تونستم بهش بگم
دانشگاه قبلی ساختمان رو تو سی پلاس پلاس خونده بودیم
و استادش هم عالی بود هم رسمون رو کشیده بود
ولی اینجا به جای ساختمان داده، بیشتر جاوا خونده بودیم اونم شَل و شُل
اینا به کنار استاد اخرش گفت با این اوصاف اموزش پایتون برا
میدونی چیه؟
برنامه ای که من نوشتم از روی الگوريتم استاد بود.
خود الگوريتم هم به ازای عدد ۱ جواب اشتباه میده.
بعدا اومده سر کلاس برنامه ی منو با غلطاش نوشته تو کدبلاکس بعدا میگه به ازای ۱ جواب اشتباه میده. خود الگوريتم هم اشتباه جواب میده. منم گیج شده بودم و همش فکرم درگیر این بود که استاد سو برداشت از رفتارم نکرده باشه. 
در همین فرصت اون پسره ی پرید به استاد گفت منو ادد کن تو گروه و مثل اختاپوس پرید مثبت منو گرفت
 تو بیا اینو بگیرعن آقا
پاورپوینت با موضوع درس طراحي الگوريتم ها (با شبه کد های c ++) پاورپوینت باموضوع درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ) 249صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
801 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
249

توضیحات:
 
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
 
بخشی ازمتن:
الگوريتم 1-1: جست و جوی ت
پاورپوینت با موضوع درس طراحي الگوريتم ها (با شبه کد های c ++) پاورپوینت باموضوع درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ) 249صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
801 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
249

توضیحات:
 
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
پاورپوینت باموضوع  درس طراحي الگوريتم ها(با شبه کد های c ++)
249صفحه قالب ورد قابل ویرایش
 
بخشی ازمتن:
الگوريتم 1-1: جست و جوی ت
الگوريتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوريتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
  #مقاله
  مفهوم کلی برنامه نویسی
✔️  برنامه‌نویسی رایانه (اختصاری برنامه نویسی) به‌طور کلی به فرایند نوشتن و توسعه نرم افزار کامپیوتر گفته می‌شود. به بیان جزئی‌تر برنامه‌نویسی رایانه به معنای فرایند تبدیل و سوق دادن فرمول حل یک مسئله یا الگوريتم محاسباتی، به یک برنامه قابل اجرا (نرم افزار) می‌باشد.
✔️  معنای برنامه‌نویسی رایانه در فرهنگ عامه می‌تواند به تمامی فرایند توسعه نرم افزار (به انگلیسی: Software Development) اطلاق گردد که شامل فعالی
همواره انتخاب و خرید چمدان برای سفر همانند دیگر آیتم هایی که برای سفر با اهمیت هستند، حساسیت های خاص خودش را به همراه دارد که البته شما عزیزان با اطلاع از تمامی مشخصات و امکانات چمدان مورد نظر قادر خواهید بود انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید.اگر شما هم به دنبال چمدانی جادارو بسیار مجهز و با قابلیت هایی چون دارابودن قفل TSA، زیپ سکیورتک، زیپ افزایش حجم و . که در ادامه به طور کامل در خصوص این قابلیت ها توضیح خواهیم داد، هستید چمدان دلسی مد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها