نتایج جستجو برای عبارت :

صنم دختر روستایی که عاشق میکاعیل پسری خشن می‌شود

چه حسی داری بعد از چند ماه چت کردن تو اینستا بفهمی طرف پسر بود نه دختر
اخه چرا دوره زمان برعکس شده ؟! دخترا عکس پسرا میزارن روی پرفایل پسرا عکس دختر ؟! 
حالا اینا کار ندارم قصد توهین به پسرا ندارم ولی آیا میشه پسر سریال کره ای ببین ؟ ( بله پدر من عاشق دونگ یی و جومونگ ) اینم به درک مگه میشه پسر عاشق دختر کره ای بشه ؟( جز جناب بی نام )  و از همه مهم تر  مگه میشه پسر  ادمین فن دختر به نام مین یانگ بشه؟! 
اخه چرا ؟!
قیافه فعلی من 
جدیدا به جایی که از طرف
آقا الان من در سن و سال و دوره خیلی جالبیم. هر روز عاشق یه پسر جدید میشم و به قبلی تقریبا بی حس:) هر کی جذاب تر باشه میشه کراش جدید:)))
حالا جالب اینجاست که به عنوان یه دختر عاشق خوشگلی های تپلی پسرا میشم.
اون یکی عاشق لپش بودم. این یکی عاشق بازوش. یکی دیگه هم بود که اون اصن سوپر ی بود. هزاران دختر روش کراش داشتن لامصب:) یچیز تو مایه های گاسلینگ بود.
خدایا خودت اخر عاقبت مونو بخیر کن
ای دختر خسته از آدمیان نمایش گر، ای دختر خسته از آمدن های زود رفتن. به من گوش کن. گوش کن به این پسر که در راهت می دود. می دانم هم جنس من بودند آنهای که از شانه های تا ابد گفتن اما باعث شدن که چشمایت به گریند بخاطر گوش های که فقط دروغ می شنیدند. ای دختر پر غرورِ مهربان، ای دختر تنهای عاشق. به من گوش کن. گوش کن به پسري که هم یار غم هایت گریه کرده. می دانم هم جنس من بودند آنهای که برایت می سرودند اما عشقشان به تو فقط در نوشته های مانده بود که حسی نداشتند.
امروز شاهد عقد دو کبوتر عاشق بودم
دخترخاله ی ما چند سالی بود دل در گرو آقایی داده بود و عاشق شده بود.این آقا هم عاشق دخترخاله ی ما
بعد از چند سال بالاخره به هم رسیدن و امروز اسمشون رفت تو شناسنامه ی هم
ان شالله همه ی دختر پسرهای سایت خانواده برتر ازدواج کنن و همه ی کبوترهای عاشق به هم برسن.الهی آمین.
دخترم عاشق خانواده شوهرش شده
مادری هستم 40 ساله، دو دختر دارم 18 و 8 ساله. از روزی که دختر بزرگم ازدواج کرده با بی‌احترامی‌های شدید به پدرش و من و حسادت به خواهر کوچکش، باعث ایجاد بی محبتی در خانواده و سبک کردن شوهرش شده است. جوری رفتار می‌کند که انگار خانواده شوهرش از همه بهتر هستند و ما از آن‌ها کمتریم. بدجور عاشق خانواده شوهرش شده است. این روزها دختر کوچکم هم رفتارهای او را الگو قرار داده است و از روزی‌ می ترسم که دختر کوچکم دیگر خانواده خو
#من_او
مَنِ او »
نویسنده: #رضا_امیرخانی
خلاصه:داستان مربوط به خانواده فتاح‌ها از خانواده‌های ثروتمند و مذهبی تهران قدیم است. حاج فتاح دو نوه‌اش -مریم و علی- را بسیار دوست دارد و همیشه سعی می‌کند لوطی‌گری را به آن‌ها یاد دهد. داستان بر محوریت علی فتاح می‌چرخد، پسري که عاشق دختر کلفت‌شان -به نام مهتاب- است. در پِیِ کشف حجاب، مریم به فرانسه می‌رود و بعد از مدتی مهتاب نیز به پیش او می‌رود و علی هم‌چنان عاشق است و مهتاب هم‌چنان عاشق است اما
انگارکه رفتگر کوچه ی عباسی عاشق ایوانکا دختر ترامپ شده باشد.
انگار که ماهی حوض نقاشی عاشق گربه ی دنیای ادمها شده باشد.
انگار که پروانه ای با بال رنگین کمانی عاشق در سرد و اهنی خانه ی ماشده باشد 
انگار که سیاهی عاشق سپیدی شده باشد 
انگار که روز عاشق شب شده باشد وماه هرشب و هرشب خواب خورشید را دیده باشد 
انگار تمام مسیرهای بن بست جلوی راه یک نفر سد شده باشد
همانقدر دوری همانقدر سردی همانقدر نشدنی
لامصب
متن:پرهام جعفری
دست های تپل خجالتی اش را قایم می کرد. دست های کوچک، پاهای کوچک که هی صدای ریتمیک دست کوچولو، پا کوچولو، گریه نکن بابات میاد را در ذهنم می خواند با صدای کودکانه و زیبا و شیرین. 
می دانستم گریه می کند. گریه که حتما نباید اشک داشته باشد، بازتابی در چهره داشته باشد! گریه ی بدون علائم هشدار دهنده هم وجود دارد.
دختر بودن یک چیز اعجاب انگیز است. بی نظیر است. نمی گویم خوب است یا بد. نمی گویم باید باشد یا نباشد. فقط بدانید دختر بودن از عجایب کشف نشده ی موجو
[داستان سی‌ و سوم]نام #داستان: #شب_های_روشننویسنده: #فئودور_داستایفسکی.تنهایی، از یک مردْ متروکه ساخته. با جهان کنار نیامده است. در افکارش زندگی می کند. راه ها را همه بن‌بست می پندارد. و در همین زمان است، که در پیاده روی های شبانه اش با دختری آشنا می شود. مردْ زمانه اش را نمی شناسد؛ و خودش را نیز. دختر هم در انتظار کسی مانده است. چهار شب در زمانی مقرر باید در محلی به انتظار معشوقه ی دختر بایستند. و این، تنها از یک مرد مجنون و یک دختر عاشق بر می آید.
سلام
به شخصه به روز دختر هیچگونه اعتقادی ندارم، محدودیت، ممنوعیت، اینکارو بکن، اونکار رو نکن، موتور سوار نشو، دوچرخه سوار نشو، حق استادیوم رفتن نداری، حق بدون اجازه ازدواج کردن نداری، حق انتخاب پوشش نداری و تازه  اینا برای جامعه است، جامعه ای که پسري رو تربیت میکنه تا به دخترش به خواهرش بگه حق نداری از خونه بری بیرون، حق نداری با دوستات رفت و آمد داشته باشی، حق نداری دیر بیای خونه . واقعا روز این دختر مبارکه؟ البته که روز دختر برای اونایی
دارم فکر میکنم بزرگترین هنر یک زن چی میتونه باشه و بنظرم جوابش :عاشق بودن!
یک زن باید بلد باشه اونقدر عاشق باشه که بتونه طرفش عاشق خودش کنه عاشق باشه و این عشق توی زندگی و وجودش بچه هاش پرورش بده.
این یک هنر بزرگه. هنری که من ندارم و هیچ بویی ازش نبردم!
به خودم که نگاه میکنم میبینم شبیه یک زن ۴۰ و خرده ای ساله ام که مفهوم زندگی براش شده پخت و پز ،نطافت خونه، رسیدگی به امور بچه ها و. و چیزی از عشق و محبت نمیددونه.هیجی از جذابیت نمیدونه.
شاید بش
با سلام و عرض ادب
من پسري هستم که هفده سال دارم، سال آخر هستم و بسیار هم مذهبی هستم. مدتیه دلم میخواد عاشق بشم. یعنی در واقع عاشق نیستم اما دوست دارم عاشق بشم. اما یه نکته ای که باید به خدمت تون برسونم اینه که من حتی حاضر نیستم نگاه عادی و بدون لذت هم به دختران و خانم های جوان بکنم. یعنی جلوشون همیشه سرم رو پایین میندازم و به جای دیگه نگاه میکنم.
حالا برادرای بزرگوارم، میشه راهنماییم کنید که اگه عاشق شدن گناه نیست، چطور میتونم عاشق بشم؟، اصلا عا
شاید پیش بیاد که عاشق بشید و میشید
دختر اینقد دل رباست و خداوند قرار داده که همه رو مجذوب خودش میکنه
عاشق شدن هم این روز ها سخته از حیص اینکه دختر خوب گیر نمیاد و حتی از کجا پیدا کنی.
امروزه مردم دنیا اینقد بیخیال اند
که کارهای بد و بی شرمانه میکنن از این رو که خدا نمیبیند.
همتون یه روزی عاشق میشید
حالا تو دانشگاه /مدرسه/خیابون و.
فقط تحمل و صبر میخاد که داشته باشی.
انشالله زود به خانوم آیندتون برسین

*عرفان ترانه
این حجم از پسر دوست بودن در من بیداد میکنه، علتش اینه مامانم از بس عاشق پسردایی و پسرعمه و پسرعمو و. همچیه منه ! 
 انگار ژنتیکیه ! عزیز جون هم عاشقِ پسر بود مامانم ِ منم.
چون طرف بابا اینا همه دختر دوستن، مادرشوهر مامانم عاشق دخترش بود:/
یک عدد فسقل 7 ماهرو کشتم من ،اونقدر لپ کشیدم ،اونقدر بوسش کردم ، اونقد بازی کردیم که جفتمون زودی خوابمون گرفت ،
بهش میگم : پسري قند عسلی جیگری قندی نباتی آبنباتی 
از ذوق موهامو میکشید
صورتمم چنگ انداخت فسقلی!
این حجم از پسر دوست بودن در من بیداد میکنه، علتش اینه مامانم از بس عاشق پسردایی و پسرعمه و پسرعمو و. همچیه منه ! 
 انگار ژنتیکیه ! عزیز جون هم عاشقِ پسر بود مامانم ِ منم.
چون طرف بابا اینا همه دختر دوستن، مادرشوهر مامانم عاشق دخترش بود:/
یک عدد فسقل 7 ماهرو کشتم من ،اونقدر لپ کشیدم ،اونقدر بوسش کردم ، اونقد بازی کردیم که جفتمون زودی خوابمون گرفت ،
بهش میگم : پسري قند عسلی جیگری قندی نباتی آبنباتی 
از ذوق موهامو میکشید
صورتمم چنگ انداخت فسقلی!
رمان ارباب زاده مغرور من
نویسنده الهه اتش ژانر:عاشقانه-اربابی   250 صفحه
خلاصه :دانلود رمان ارباب زاده مغرور من اربابی از تبار سیاهی، قدرت  و خشونت دختر ارباب دختری از جنس  سکوت،آرامش،پاک،ساده و عاشق خدمتکار ارباب پسري از جنس سنگ و انتقام اما مهربون حالا این دختر قصه عاشق پسر قصه مون میشه و زمانی که ارباب متوجه میشه حالا چی در انتظار این دو نفر است…: یسنا یسنا بیا ،دوباره رحیم افتاده به جون یکی تو رو خدا بیاحالا این دختر قصه عاشق پسر قصه مو
سلام دوستان.
سوال من این هستش که چرا عاشق هیچ پسري نمیشم؟ یا حداقل خیلی دوستش داشته باشم؟
21 سالمه و دختر سرد و بی احساسی هم نیستم، برعکس خیلی آدم شاد و امیدواریم ولی یه چند وقته احساس پوچی و کسلی میکنم. دلم تنوع میخواد، یه احساس ولی هیچی. تمام دخترهای اطراف من همه شون عشق رو تجربه کردن و تجربیات دوست داشتن متعدد، چه کودکی، چه نوجوونی و جوونی.
ولی من با عرض معذرت فقط در حد کشش جنسی بوده، از هیچ کسی نبوده که بیشتر از دو روز خوشم بیاد، از چشمم میف
سلام
 اگه یه دختر عاشق پسري بشه و بخواد بصورت ناشناس حسش رو به پسره بگه ، آیا کار درستیه؟ هدف دختره هم فقط اینه که پسره بدونه یکی هست که اینقدر اون رو دوست داره و همه ش به فکرشه ،همین. چون دختره خودش اصلا اهل دوستی نیست بعلاوه واسه ازدواج هم دختره اصلا در حد پسره نیست و پسره خیلی سرتر از اونه.
مطمئنا دختر رو قبول نمیکنه. اما دختر خیلی اون رو دوست داره و حالش اون قدر خرابه که کم مونده دیوونه بشه، حس میکنه اگه پسره حداقل بدونه یه همچنین کسی هست یه
 
مشکلی که من الان چند ساله که پیدا کردم،
اینه که،
 
واقعا نمیفهمم ازدواج به چه دردی میخوره.
 
یعنی پوینت کاغذ امضا کردن چیه؟
 
چرا من باید کاغذ امضا کنم و خودم و بقیه رو توی دردسر احتمالی بندازم و شاید علاقه م به شریک زندگیم بعد ازون ازدواج کم هم بشه و حس کنم محدود شدم یا حالا وای چه خبره؟! که چی بشه؟! وقتی که میشه بدون کاغذ هم عاشق بود و با علاقه بیشتری زندگی کرد؟
 
الان این روزها کشورهای بسیاری دوست دختر پسري یا نامزدی رو به اندازه ازدواج قبول
سلام
من یک پسر 33 ساله هستم که شرایط ازدواج برام فراهم شده و خوشبختانه وضع مالی خوبی دارم (خونه و ماشین ) و من در زندگیم تنها یک بار عاشق شدم، اونم عاشق یک بازیگر زن مجرد، من تنها اون چهره  یا اون آدم به قلبم تپش میده و دختر های دیگه که مادرم پیشنهاد میکنه رو نمیتونم عاشق شون باشم و حس عشقی بهشون ندارم.
تا حالا  دختری هم ندیدم شباهتی به ایشون داشته باشه و معلوم نیست بعد ها بتونم ببینم یا نه، انگار رفته تو مغزم که حتما باید با این چهره ازدواج کنم و
سلام
من الان نزدیک یه ساله که این وبلاگ رو دنبال میکنم، یه سوالی برام پیش اومده، البته خودم هم نسبت به سوالم نظرم رو میگم، خوشحال میشم بقیه هم نظر بدن.
در این یه سال اکثر پست های که در مورد ازدواج و دوستی و عشق عاشقی و . که در این فازها بودش، رنج سنی سوال کنندگان 18-24 بود و مثلا گفته شد دختر نوزده ساله یا پسري بیست سال هستم و عاشق شدم چیکار کنم.
ولی نکته بد ماجرا اینکه احتمال اینکه این ها بهم برسن خیلی کمه، اون هم به دلایل متعدد اما من هرگز ندیدم ا
شنیدید که میگن پول، پول میاره؟ مگه کسی هم هست که نشنیده باشه؟!
حتماً این رو هم شنیدید که میگن شنیدن کِی بُوَد مانندِ دیدن»
ولی من این شنیده ها رو دیدم. دیدم که پول، پول میاره! دیدم که فقر به دنبال فقر میره و ثروت به دنبال ثروت! پسر فقیر عاشق دختر فقیر میشه و پسر ثروتمند، عاشق دختر ثروتمند؛ و اینجوریه که فقرا تا ابد فقیر میمونن و ثروتمندا روز به روز به ثروتشون اضافه میشه. هیچ دختر فقیری نمیتونه نداشته های خانه پدریشو تو خونه شوهرش بدست بیاره.
آ
سلام 
اگه به یکی از دختران فامیل نزدیک، خیلی علاقمند بشین، مثل دختر دایی، چطور بهش میگین که ناراحت نشن، اولین قدم هایی که باید برداشته بشه چیه ؟ وضع اقتصادیم بد نیست و خونه و ماشین رو دارم خدا رو شکر.
خواهشا کمکم کنین خیلی دوسش دارم.
مرتبط:
من عاشق دختر دایی هام شدم
این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟
دوست دارم برادرم و دختر داییم با هم ازدواج کنن ولی .
فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم
نگرانم با احساسات
سلام
نظرتون در مورد ازدواج با پسري که اهل دختر بازی بوده چیه؟، پسري رو در نظر بگیرید که تو جوونیش با کلی دختر مراوده داشته، برای سرگرمی و با چند نفری هم رابطه ی جنسی داشته و حتی همزمان با چند دختر بوده. 
چقدر احتمال داره این پسر بعد از ازدواج تعهد بده؟، ممکنه مثلا بعد از ازدواج چون نیازش برطرف میشه این کارها رو کنار بذاره؟، فرض کنید که پسر دختر رو دوست داره و ازش خواستگاری کرده ولی گذشته ی خوبی نداره از این بابت، ولی به نظر میاد که مثل سابق دنب
سلام
در ابتدا از همه ی اون هایی که میخوان برام وقت بذارن ممنونم.
راستش دختری هستم ۲۳ ساله و دانشجو، ۳ سال پیش عاشق پسري شدم و تقریبا ۳ ساله با هم هستیم، این آقا پسر همونی بود که من میخواستم، از لحاظ شخصیت، پاکی، قیافه، خانواده خوب و . .
از لحاظ مالی هم حدودا هم سطحی هستیم، خوش حال بودم، عاشق کسی هستم و خدا کسی رو سر راهم قرار داده که مثل بقیه پسرها نبود، مثل بعضی از پسرها نیست که هر روز با یه دختر باشه یا دنبال هوس، منم به جز اون به کسی فکر نمیکن
 من یک دخترم.
لوس پدر، عشق مامان و همبازی برادر.همیشه قبل از خواب، خیالبافی می کنم.همیشه هنگام خرید، بهانه ی عروسکی دیگر را می گیرم.هر شب، در آغوش پدرم می خوابم؛و صبح ها با بوسه ی مادرم از خواب بیدار می شوم.عاشق رنگ بنفش و صورتی ام.عاشق چشمان آبی و موهای خرمایی ام.عاشق خانه ای هزار طبقه کنار قصر سفیدبرفی ام.ولی با اینکه هیچ کدام از اینها را ندارم، خوشحالم.چون می دانم بهترین مخلوق خداوند هستم؛مهربان تر ازسفید برفی، زیباتر از سیندرلا،بازیگوش
آدمی که عاشق نیست، همیشه یه چیز کم داره 
آخه مگه می شه آدم، عاشق نباشه؟؟!!
آخه آدمی یا باید عاشق شده باشه یا دنبال یه عشق بگرده
 
یه روزایی به حال اونایی که عاشق شدن قبطه می خوریم یه کاری کنیم برای حال خودمون خیلی ضروریه آدم عاشق باشه
 
مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ تَراهُم رُکَّعًا سُجَّدًا یَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ۖ
 
 
لازمه آدم بودن 
اینه عاشق خدا بشی 
ا
آدمی که عاشق نیست، همیشه یه چیز کم داره 
آخه مگه می شه آدم، عاشق نباشه؟؟!!
آخه آدمی یا باید عاشق شده باشه یا دنبال یه عشق بگرده
 
یه روزایی به حال اونایی که عاشق شدن قبطه می خوریم یه کاری کنیم برای حال خودمون خیلی ضروریه آدم عاشق باشه
 
مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ تَراهُم رُکَّعًا سُجَّدًا یَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ۖ
 
 
لازمه آدم بودن 
اینه عاشق خدا بشی 
ا
سلام
سال نو مبارک 
ممنونم از این که اهمیت میدین و وقت میذارین برای دوستان هم وطن تون و در مورد دغدغه شون فکر میکنید و نظرتون رو میدین، من یه دختر 21 ساله هستم و  مثل همه عاشق ورزش و طبیعت و تفریح و گردش.، یه موضوعی ذهنم رو درگیر کرده، امیدوارم جوابم رو بگیرم. 
راستش همیشه شنیدم از پدر و مادرم که رابطه های دوستی با جنس مخالف همیشه به جاهای باریک کشیده میشه و دختر آسیب میبینه و .، و هدف پسر از ایجاد این رابطه فقط و فقط رابطه ی جنسی هست. 
اما این حر
نشانه های عاشق شدن ن
 
1. مثل مادر مراقب شماستشما می توانید از مراقبت های دختر مقابل متوجه شوید او چقدر شما را دوست دارد . غریزه مادری او باعث می شود برای مراقبت از شما هر کاری انجام دهد . او به اندازه ای که بتواند به شما خدمت می کند .او برای شما آشپزی می کند و اگر شما دیر وقت در اینترنت بچرخید ، به شما غر می زند !
 
2. قربانی شما می شوددختر مقابل شما می تواند از نیازهای خودش چشم پوشی کند تا بتواند به شما کمک کند . بعضی از دختران تکالیف و پروژه های
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) . با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .armitalift.ir › 2020/03/18 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کنی
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) . با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .armitalift.ir › 2020/03/18 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-ک
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) . با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .armitalift.ir › 2020/03/18 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کنی.۲۸ ا
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) . با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .armitalift.ir › 2020/03/18 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کنی.۲۸ اسف
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تضمینی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) . با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین .armitalift.ir › 2020/03/18 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کنی.۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - کت
امه محله شمه محله سامونه
امه ریکا شمه کیجا خواهونه
اگه خوانی دونی ونه نشونه
قد بلند بالا و لث لث راه شونه
 
امه محله شمه محله دیاره
امه ریکا شمه کیجای یاره
بورین و باوین ونه ننا ره
عاروس هاکنه و هاده اماره
 
ترجمه معنایی:
روستای ما به روستای شما مشرف است
پسري از روستای ما عاشق دختری از روستای شماست
اگر نشانه این پسر را میخواهید بدانید؛ قد بلندی دارد و آهسته آهسته راه میرود
 
روستای ما از روستای شما دیده میشود
پسري از روستای ما یار دختری از روس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها