نتایج جستجو برای عبارت :

شهید احمد مختار

.
.
.
مختار: بن کامل صاحبان قدرت اغلب خودشان به خودشان خنجر میزنند
از خودم مثال میزنم تا باورش برایت ناگوار نباشد اگر روزی شنیدی امیر مختار به مختار خیانت کرده تعجب نکن!
+باور نمیکنم ابو اسحاق ایمان امیر ابگینه نیست بشکند از سنگ سخت تر است از الماس برنده تر
همیشه در برق نگاه امیر نفس اماره را ذلیل دیده ام
مختار: پس هنوز شیطان را خوب نشناخته ای رفیق
او مرا به لذت و قدرت وسوسه نمیکند میداند شیفته ی عدالتم ؛ نقاب عدالت خواهی به چهره زده امیر مختار ر
هیچ وقت فکر نمی کردیم بنا باشد ما برای احمد صحبت کنیم، خاک برسرما که امروز ما زنده ایم و احمد در میان ما نیست و من برای او بناست صحبت کنم، این هم یکی از رسم های روزگار است. پسر شهيد احمد یک جمله قشنگی می گفت روز شنیدن خبر احمد گریه می کرد، زمزمه می کرد با خودش و می گفت: هی ما را لوس کردی، به خودت عادت دادی، حالا ما چه باید بکنیم». شاید در نبود شهيد کاظمی بهتر می شود از او حرف زد. دیگه نیست بگوید: ول کن پسر، خوشت می آید»، می گفت: حال می کنم وقتی دژبا
گواهی مقدس اردبیلی به حسن عقیده و درستی کار مختار
علامه مقدس اردبیلی قدس سره عالم بزرگ شیعه در مورد مختار رضوان الله علیه در کتاب شریف حدیقة الشیعة چنین می‌نویسد:
در حسن عقیده‌ی مختار سخنی نیست و علامه‌ی حلی رحمت الله علیه او را مقبول شمرده و امام باقر علیه السلام جمعی را که مختار را به بدی یاد می‌کردند از این کار منع فرمود و امام صادق علیه السلام بر او رحمت فرستاد و امام زین العابدین علیه السلام وی را به دعای خیر یاد کرده است.
مقدس اردبیلی
چهاردهم ربیع الثانی، سالروز خروج مختار ثقفی به خونخواهی امام حسین علیه السلام گرامی باد
برخی از تصاویر مربوط به تعزیه خروج مختار اجرا شده در حسینیه محله پایین حبیب آباد (حدود دهه پنجاه  و اوایل دهه شصت) با اجرای زیبا و خاطره انگیز سید مهدی مومنی ، احمد فقیه  و سایر ذاکرین  :

بقیه تصاویر در ادامه مطلب 
ادامه مطلب
سلام
به قولی ام‌عمره که نامش اسماء و دختر بشیر بن نعمان بود، به مصعب گفت: مختار، متقی و پاک و روزه‌دار بود. مصعب گفت: ای دشمن خدا تو هم او را ستایش می‌کنی؟ سپس دستور داد تا او را گردن زدند. وی نخستین زنی بود که دست بسته گردن زده شد.
به قول دیگری، وی در پاسخ مصعب که از او خواسته بود از مختار بیزاری بجوید، گفت: چگونه از مردی بیزاری جویم‌ که می‌گفت خدا پروردگار من است و روزها روزه‌دار بود و شب‌ها را نماز می‌خواند و در راه خدا و پیامبر او فداکار
بازگشت پیکر شهيد مدافع حرم در ٢٤ فروردین‌ ماه
پیکر مطهر ابو زینب» سوریه، شهيد احمد جلالی نسب پس از دو سال مفقودالاثری در تدمر (پالمیرا)، ٢٤ فرودین ماه وارد تهران می‌شود و فردای آن روز در قم تشییع و در گار امامزاده علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده می‌شود.
کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی
فرمت:پی دی اف با کیفیت بالا
نسخه کامل کتاب
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی pdfxدانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانی pdfxکتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمیxکتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی pdfxکتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانیxکتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانی pdfxکتاب اخلاق اسلامی دکتر احمد دیل
الهی من بگردم نفس خاله رو که همش دو سال و نیم بیشتر نداره ولی چه نقاشی هایی میکشه.
نقاشان زبر دست تاریخ از جمله :لئوناردو داوینچی وینست ون گوک پابلو پیکاسو ادوارد مونش و. 
 خلاصه همگی  باید بیان یه دوره ی کاملا تخصصی زیر دست جناب نفس آموزش ببینن.( البته فکر کنم یکم‌سختشون بشه‌ بخوان از‌اون دنیا‌ تشریف بیارند) 
پ. ن: در تشریح هنرنمایی جناب استاد اضافه میکنم که اون هیولای قرمز رنگ بی سر و دم به گفته ی جناب استاد مختار سقفی و اون جنبنده ی
در تیرماه 1332 در خانواده ای متوسط در خطه ی سرسبز شمال، پسری به دنیا آمد که نام وی را احمد گذاردند. احمد دوران دبستان وسه سال اول دبیرستان را به ترتیب درکیاکلا» وسرپل تالار» و سه سال آخر را در دبیرستان قناد» بابل گذراند.پدرش فردی شجاع و ظلم ستیز بود، از شجاعت پدر همین بس که علی رغم تصدی پست فرماندهی ژاندارمری در یکی از شهرهای شمال، به مبارزه با سردمداران زر و زور پرداخت و در نهایت مجبور به استعفاشد و به کشاورزی مشغول شد. از ایمان و قدرت روحی
تقویم شیعه
چهاردهم ربیع الثانی
قیام مختار رحمه الله
در این روز مختار شادکننده‌ی دل‌های اهل بیت علیهم السلام با ندای یا لثارات الحسین» در کوفه قیام کرد.
مختار در سال اول هجرت در طائف به دنیا آمد و در سال ۶۷ هجری قمری در کوفه به دست مصعب بن زبیر به شهادت رسید. کنیه‌ی او ابو اسحاق بود. مختار در هجده ماه حکومتش، هجده هزار نفر از قاتلین سید الشهدا علیه السلام را به جهنم فرستاد. این به غیر از کسانی است که به دست اصحاب و یاران او و ابراهیم بن مالک ا
+
دیالوگ عمره همسر مختارتفاوٹ مڹ با دخترانے چوڹ خودم در ایڹ اسٺــ ڪہ آناڹ در پے یڪ شوهر بودند و مڹ در پے یڪ همسر!! آناڹ هم بالینے مےخواستند و مڹ همـــــراه!مڹ در پے یڪ مرامے بودم ڪہ مریدش باشم .مرامے ڪہ نشانہ اش حب عــــــــــلے (ع) اسٺـــــ .
آخرین دست نوشته شهيد سید احمد پلارک
بر روی قبرم فقط وفقط بنویسید:امام دوستت دارم والتماس دعا دارم که می دانم امام بر سر قبرم می آید».قطعه 26ردیف 32
سید احمد پلارک
ظهر عاشورا65/6/24
 آیت الله العظمی بهجتقدس سره»صاحب نفس زکیه ، چشم برزخی وتشرف خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجهم شریف درباره مزار شهيد سید احمد پلارک فرمودند:یکی از نهرهای بهشت از زیر مزار ایشان عبور می کند. حتما بروید ومزار ایشان را زیارت کنید».
                               
خیلی به حاج احمد علاقه پیدا کرده بود. حاج احمد شده بود رفیق شهيدش. برای مدت ها به قول خودش زیارت حرم تا حرم می رفت. از گار شهدای نجف آباد تا گلستان شهدای اصفهان. حاج احمد کاظمی در کنار حاج حسین خرازی و سنگ نمای شهيد ردانی پور در گلستان شهدای اصفهان مدفون هستند. آخر هفته که می شد، می نشست پشت موتور و راه طولانی نجف آباد تا اصفهان رو طی می کرد. اونجا هم مناجات و درد و دل کار ثابتش بود.
برگرفته از کتاب سربلند

ادامه مطلب
دوم مرداد سالروز میلاد سردار شهيد حاج احمد کاظمی گرامی باد.
فرازی از وصیت نامه شهيد
خداوندا فقط میخواهم شهيد شوم شهيد در راه تو، خدایا مرا بپذیر و در جمع شهدا قرار بده.خداوندا روزی شهادت میخواهم که از همه چیز خبری هست الا شهادت، ولی خداوندا تو صاحب همه چیز و همه کس هستی و قادر و توانایی.
 
احمد مهرانفر یکی دیگر از بازیگران موفق سریال پایتخت می باشد که با بازی های درخشان خود در نقش ارسطو در این سریال توانست به شهرت و محبوبیت بسیار بالا برسد. در ادامه این مطلب در سایت نظاره ها برای شما عزیزان بیوگرافی و زندگی نامه احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور به همراه عکس قرار داده ایم.
احمد مهرانفر , عکس های احمد مهرانفر , همسر احمد مهرانفر , بیوگرافی احمد مهرانفر , مونا فائزپور
بیوگرافی و زندگی نامه احمد مهرانفر
احمد مهرانفر که خیلی از ما ا
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌ 
در این بخش پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ با عنوان کلیات در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود .
 
مدیریت مالی احمد مدرس pdf 
در این بخش پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ با عنوان کلیات در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از
 
خلاصه کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ اح
احمد پورمخبر از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی بازیگری را از سن 65 سالگی شروع کرد. بسیاری او را یک استعداد نهفته می‌دانند که خیلی دیر به معرض ظهور رسید که به عقیده خودش دوستان ناباب دلیل آن است. در ادامه بیوگرافی و عکس‌های احمد پورمخبر را به همراه مصاحبه و ماجرای دست فروشی او دنبال کنید.




بیوگرافی احمد پورمخبر
 
ادامه مطلب
باربری اتوبار جلال آل احمد باسالها تجربه در امر باربری واسباب کشی منازل متخصص حمل بار سنگین پیانو یخچالها ساید بای ساید بوفه های بزرگ جهیزیه عروس مبلمان حمل تضمینی لوازم اداری و تجاری حمل آسان باربری در منطقه گیشا، ستارخان، مرزداران، صادقیه، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، جلال آل احمد، اشرافی اصفهانی، بسته بندی اثاثیه منزل حمل بار به شهرستانها باربری جلال آل احمد باسالها تجربه باربری جلال آل احمد با ماشین های بزرگ مخصوص حمل و نقل اثاثیه منزل
تقویم شیعه
چهاردهم رمضان
شهادت مختار رضوان الله علیه
در سال ۶۷ هجری قمری در چنین روزی مختار بن ابی عبیده ثقفی به شهادت رسید، و مزار او کنار مرقد حضرت مسلم علیه السلام در انتها مسجد کوفه است. 
مصعب بعد از به شهادت رساندن مختار، دستور داد همسر او را دستگیر کنند. او زنی مومنه به نام عمره دختر نعمان بن بشیر انصاری بود. مصعب گفت: برائت بجوی از شوهرت. او گفت: چگونه برائت بجویم از کسی که روزهای روزه و شب‌ها به نماز مشغول بود، و خون خود را برای خدا و پی
به هر حال یه علتی داره دیگه، اتفاق که تخمی تخمی نمی‌افته احمد جان. چیزایی که دوست داری رو پیش خودت نگه دار، مثل یه گنج ازشون محافظت کن، چیزایی رو هم که بدت میاد، یه مدت پیش خودت نگه‌ دار تابشون بیار، تموم که شدن، بعدش دفنشون کن کان لم یکن. احمد زندگی که ساده نیست تو ساده می‌خوای گذر داشته باشه، زندگی یه طوریه، یه طور غیرقابل توضیح، غیر قابل توصیف، حتی غیرقابل قضاوت. این آخری مهمه‌ها احمد.
-ولی تو می‌دونی زندگی بی‌ شیفتگی گذر داره یا نه؟ بی ش
کتاب صوتی زن زیادی اثر جلال آل احمد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی زن زیادی - جلال آل احمد - کتابراهwww.ketabrah.ir › کتاب صوتی › داستان و رمان ایرانیکتاب صوتی زن زیادی نوشته جلال آل احمد، دربردانده‌ی 9 داستان کوتاه در مورد ن و دردهای . زن زیادی یکی از مهم‌ترین آثار جلال آل احمد است که دیدگاه او را درباره خرافات و .
داستان زن زیادی اثر جلال آل احمد - نوارwww.navaar.ir › audioboo
کتاب صوتی زن زیادی اثر جلال آل احمد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی زن زیادی - جلال آل احمد - کتابراهwww.ketabrah.ir › کتاب صوتی › داستان و رمان ایرانیکتاب صوتی زن زیادی نوشته جلال آل احمد، دربردانده‌ی 9 داستان کوتاه در مورد ن و دردهای . زن زیادی یکی از مهم‌ترین آثار جلال آل احمد است که دیدگاه او را درباره خرافات و .
داستان زن زیادی اثر جلال آل احمد - نوارwww.navaar.ir › audiobook › دا
احمد مهرانفر یکی دیگر از بازیگران موفق سریال پایتخت می باشد که با بازی های درخشان خود در نقش ارسطو در این سریال توانست به شهرت و محبوبیت بسیار بالا برسد. در ادامه این مطلب در سایت نظاره ها برای شما عزیزان بیوگرافی و زندگی نامه احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور به همراه عکس قرار داده ایم.
احمد مهرانفر , عکس های احمد مهرانفر , همسر احمد مهرانفر , بیوگرافی احمد مهرانفر , مونا فائزپور
بیوگرافی و زندگی نامه احمد مهرانفر
احمد مهرانفر که خیلی از ما ا
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور chr(8211) روانشناسی پیام نور chr(8211) pdf دانلود کتاب مقدمه روانشنØ.
 
دانلود جزوه مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور 
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه فصول کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور منبع رشته روانشناسی پیام نور بصورت .
 
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور 
دانلود کتاب مقدمه
دانلود کتاب برنامه ریزی خطی بازارا فارسی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبرنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتر اسماعیل خرم + حل تمرین .irmath.com › book › 1096-barnamerizi-khati-bazaraTranslate this pageOct 6, 2016 - کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتر اسماعیل خرم بهترین کتاب برنامه ریزی خطی و تحقیق در عملیات می باشد، دانلود کتاب برنامه ریزی خطی .مطالب ابر دانلود رایگان کتاب فارسی برنامه ریزی خطی بازاراmathdl.mihanblog.com › post › tag › دانلود رایگان کتا.Translate this pageدانلود رایگا
دانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمیxدانلود خلاصه کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانیxدانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمیxدانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی pdfxدانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانیxدانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانی pdfxدانلود کتاب اخلاق اسلامی
شهيد احمد رستگار در سال 1335 متولد شد و دوران دبستان را در دبستان خیام (شهيد شالباف) و دوران راهنمایی و دبیرستان را هم در دو مدرسه سعدی و شهيد مصطفی خمینی اهواز گذراند. در آن سال ها در مسجد حجازی اهواز فعالیت می کرد و برای توسعه کتابخانه جعفریه این مسجد بسیار تلاش کرد. در سال های منتهی به انقلاب هم شهيد احمد بسیار فعال بود و علیه رژیم پهلوی فعالیت می کرد؛ در راهپیمایی ها و تظاهرات خیابانی حضوری فعال داشت احمد رستگار به همراه جمعی از دیگر فعالا
 
 
باسمه تعالیخاندان پیامبر اسلامآمنهغزل۴
همسر باب نبی، دخت وهب شد در جهانهست احمد حاصل پیوند زوج و ارمغان
آمنه باشد موحد، همچو اجداد نبیمی کند احمد زیارت قبر مادر،خود نشان
عالمان شیعه بر ایمان تو ، صحه نهندچون که احمد نهی کرده، بر صلات مشرکان
کودکی را بی پدر باشد احمد در حیاتمادرش هم ترک دنیا می کند، در عنفوان
آمنه بنت وهب، از بهترین زن های قوماز قریش است آمنه، پاک و منزه هر زمان
باعث خیر است احمد بر حلیمه دایه اشاو کند تمدید کارش را،  محم
شهيد احمدحاجیوند الیاسی اهل نماز اول وقت و نماز شب بود. یک روز چون مهمان داشتیم و همه خسته بودن همان اوایل شب خوابیدن.
احمد چون مانند مولایش امام علی(علیه السلام) کمک به مستضعفان را دوست داشت با کمک چند خیر دیگر شبانه برای یتیمان و ضعفا غذا و مصارف روزانه آنها را برایشان جمع آوری و بطوریکه کسی متوجه نشود به آنها تحویل میداد به همین خاطر دیر به خانه می آمد،
وقتی که آمد مشغول نماز شب خواندن شد که مهمان هایمان بیدار شدن، و همراه احمد به امید این
احمد بسیار تو دل برو و دوست داشتنی بود. باوقار رفتار می کرد. در رابطه من و احمد
⇜اخلاص
⇜دوست داشتن و مهربانی
⇜احترام،محبت و صداقت موج می زد. 
رابطه صمیمی و تنگاتنگی  با احمد داشتیم. احمد نه تنها فرزند، که سنگ صبور و همه وجودم بود. احمد اهل بگو بخند با نا محرم نبود و حدود را به درستی رعایت می کرد  و امکان نداشت با نامحرم صمیمی شود.
احمد این حدیث امام علی(علیه السلام) را همیشه برای من می خواند: برای دنیــای خودت چنان عمل کن که گویا تا ابد در دنیا
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه 25 دوره نمونه سوال    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
روانشناسی پیام نور - pdf - خلاصه کتاب و جزوات درسیirjozveh.ir › دانلود-کتاب-مقدمه-روانشناسی-سلامت-دکت.دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور منبع رشته روانشناسی پیام نور + 25 دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه. دانلود. Download Introduction Book by Dr.
خلاصه درس مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور - دانلود .filefolder.pers
خاطرات احمد احمد نویسنده: محسن کاظمی انتشارات: سوره مهر
خاطرات احمد احمد : صفر تا صد یک مبارز ی انقلابی در قالب روایتی خواندنی
 
خاطرات احمد احمدنویسنده: محسن کاظمیانتشارات: سوره مهر
بریده کتاب:
وسوسه های ایرج در من اثر کرد. من که نمازم را اول وقت می خواندم تصمیم گرفتم دگر نماز نخوانم!اذان شد و با اینکه وضو داشتم برای نماز برنخاستم لحظه به لحظه نگرانیم بیشتر می شد. اضطراب و تشویش تمام فکر و ذهنم را گرفت عقربه ها به سرعت به پیش می تاختند احس
#همیار #شهيد #احمد #خادمی
نام  پدر:   غلام حسن
سال  تولد:   1342/06/18
محل  تولد: #ارسنجان
تاریخ شهادت:    1365/11/14 
محل شهادت:   #شلمچه
نام  عملیات :   #قادر-خیبر-بدر
محل  دفن:    گار شهدای #ارسنجان
#وصیت #نامه:
گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
#همیار #شهيد #احمد #خادمی
نام  پدر:   غلام حسن
سال  تولد:   1342/06/18
محل  تولد: #ارسنجان
تاریخ شهادت:    1365/11/14 
محل شهادت:   #شلمچه
نام  عملیات :   #قادر-خیبر-بدر
محل  دفن:    گار شهدای #ارسنجان
#وصیت #نامه:
گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
توضیحات فایل:
خلاصه کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌
در این بخش پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت مالی‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ با عنوان کلیات در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت مالی‌جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ :
فصل اول : کلیات 
۱-۱٫ تعریف مدیر
#همیار #شهيد #احمد #خادمی
نام  پدر:   غلام حسن
سال  تولد:   1342/06/18
محل  تولد: #ارسنجان
تاریخ شهادت:    1365/11/14 
محل شهادت:   #شلمچه
نام  عملیات :   #قادر-خیبر-بدر
محل  دفن:    گار شهدای #ارسنجان
#وصیت #نامه:
گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
فیلم جال و روز احمد پورمخبر در بیمارستان و خیابان های تهران
http://funigma.com/396956
ویدئویی
از احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است که
نشان می‌دهد کنار خیابان آواز می‌خواند و مردم به او پول می‌دهند.
فیلم و بیوگرافی و عکس فرزند و همسرش را در لینک زیر مشاهده فرمایید

 
عکس و بیوگرافی احمد پورمخبر + همسرش و ویدیو جنجالی
#همیار #شهيد #احمد #خادمی
نام  پدر:   غلام حسن
سال  تولد:   1342/06/18
محل  تولد: #ارسنجان
تاریخ شهادت:    1365/11/14 
محل شهادت:   #شلمچه
نام  عملیات :   #قادر-خیبر-بدر
محل  دفن:    گار شهدای #ارسنجان
#وصیت #نامه:
گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها