نتایج جستجو برای عبارت :

شرکت های سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمايه گذاري کارآفرین
شرکت بیمه کارآفرین در سال ۱۳۸۳ با ارایه طرح بیمه عمر و سرمايه گذاري خود توانست به عنوان یکی از اولین شرکتهاي توانا و مبتکر بیمه عمر و سرمايهگذاري تبدیل شود و با جدیت تمام در جذب بیمه گذاران عمر، یکی از برترین و توانگرترین شرکتهاي بیمه در سطح کشور شناخته می‌شود. در بیمه نامه عمر کارآفرین بر اساس حق بیمه‌هاي پرداختی، پوشش‌هاي فوت، امراض و از کارافتادگی به بیمه شده ارائه می‌شود. از طرف دیگر سرمايه‌گذ
هلدینگ‌ها در چند شرکت که در یک زمینه مشترک فعال هستند سرمايهگذاري می کنند بطور کلی هر شرکتی که سهام مدیریتی یک یا چند شرکت دیگر را در اختیار داشته باشد هلدینگ است.
 
به عنوان مثال شرکت سیمان فارس و خوزستان هلدینگ صنعت سیمان است یا شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که یک هلدینگ پتروشیمی و شیمیایی است.
بطور ساده می‌توان گفت شرکت هلدینگ شرکتی است که یک یا چند شرکت دیگر را کنترل می‌کند.»
 
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: شرکت هلدین
گزارش کارآموزی حسابداری سرمايهگذاري‌ها در شرکت هاي سرمايهگذاري
این تحقیق به بررسی نحوه حسابداری سرمايهگذاري‌ها در شرکتهاي سرمايهگذاري پرداخته است که برای انجام این بررسی فصل اول تحقیق به سه بخش کلیات تحقیق، استانداردهاي حسابداری سرمايه‌‌گذاري‌ها در ایران و استانداردهاي بین‌المللی حسابداری تقسیم گردیده است.
بورس اوراق بهادار نسبت به گذشته خیلی متنوع شده است و در آن تقریبا برای هر فردی با هر میزان سرمايه وبا هر درجه ای از ریسک پذیری می توان فرصت سرمايه گذاري یافت:
-اوراق خزانه اسلامی با درآمد تضمین شده یه کم بیشتر از سپرده ی بانکی
-صندوق هاي سرمايه گذاري با درآمد ثابت با سودی بیشتر از سپرده هاي بانکی
-صندوق هاي سرمايه گذاري مختلط
-صندوق هاي سرمايه گذاري سهامی
-صندوق هاي کالایی که بیشتر روی سکه و زعفران سرمايه گذاري می کنند.
-گواهی سپرده طلا یا زعفر
عمدتاً سبد سرمايهگذاري آن‌ها سرمايهگذاري مستقیم از طریق اعطای وام به صاحبان مستغلات و شرکتهاي عملیاتی مستغلات (REOCs) یا سرمايهگذاري غیرمستقیم از طریق خرید وام‌هاي رهنی یا اوراق بهادار با پشتوانۀ رهن را شامل می‌شود.
کمپانی xsinergia که در ماه May در شهر مالاگا اسپانیا ثبت شده است که با استفاده از ربات ترید اقدام به جذب سرمايه گذار میکندشماره ثبت شرکتES_B93607414این شرکت جزو شرکت هاي سرمايه گذاري ارز دیجیتال محسوب میشود که با استفاده از ربات ترید در صرافی هاي معتبر خرید و فروش انجام میدهد فعالیتی که جدیداً با رونمایی از این ربات توسط این شرکت ها انجام میشود.و به جذب سرمايه مشغول میشوند.اما موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که در واقع مدت کمی است که سایت این شرکت
مفهوم سرمايه گذاري و مدارک و مراحل ثبت شرکت هاي سرمايه گذاري






• تعریف سرمايهگذاري :
سرمايه گذاري investment)) به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود
ازآن است. به طور دقیق تر سرمايه گذاري تعهد پول یا سرمايه برای خرید مالی
وسایل یا دارائی هاي دیگر به منظور منفعت برگشت هاي سودمند و مفید در
قالب بهره، سود سهام یا قدردانی از ارزش وسایل ( منافع سرمايه) است.

در علم مالی، سرمايه گذاري به این معنی است که فرد یک دارایی
صندوق سرمايهگذاري چیست؟ صندوق‌ هاي سرمايهگذاري که عمدتا توسط کارگزاران رسمی بورس تأسیس می‌شود، تحت نظارت سازمان بورس و با مدیریت افراد متخصص، فعالیت کرده و وجوهی را که سرمايه‌گذاران در اختیـار آنها قرار می‌دهند.
 
در سبد متنوعـی از سهام و سایـر اوراق بهادار سرمایـه‌گذاري می کنند ؛ بنابرایـن، بازده مناسب تری را نصیب سرمايه گذاران کرده و ریسک سرمايه گذاري در بورس را برای غیرحرفه ای ها، کاهش می دهند.
به افرادی که بتازگی قصد دارند وار
الیما پروگلاس جهت سرمايه گذاري و مشارکت در سود طرحی را برنامه ریزی کرده تا در پروژه ای هدفمند متقاضیان با سرمايه گذاري در خرید مواد اولیه و ام دی اف خام  در تولید و سود حاصله سهیم شوند ، چنانچه تمایل به کسب اطلاعات دارید میتوانید با مدیریت شرکت تماس حاصل کنید.
نسبت P/E
نسبت P/E در یک شرکت به معنای انتظارات سرمايه‌گذاران از بازدهی آینده آن شرکت است؛ مثلا اگر شرکتی P/E پنج داشته باشد، یعنی انتظار داریم بازدهی آینده آن نزدیک به بهره سپرده‌هاي بانکی و حدود ۲۰ درصد باشد. نسبت P/E پنج همچنین نشان می‌دهد که سرمايهگذاري در این شرکت پس از پنج دوره سودآوری، می‌تواند اصل سرمايه‌ را بازگرداند.
طرح توجیهی برای اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت با مسئولیت محدود
ویزای استارت آپ آلمان برای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمايه گذاري و ثبت شرکت مسئولیت محدود که به انگلیسی آن را LLC یا limited liability company  مینامند و در آلمانی آن را  گِ.اِم.بِ.اِ GmbH  گفته میشود ، معرفی شده است.
طرح توجیهی برای اقامت از طریق سرمايه گذاري ( اروپا ، کانادا و استرالیا )
بر اساس قوانین سرمايه گذاري در آلمان ، حداقل سرمايه گذاري در آلمان برای اقامت و ثبت یک شرکت 25 هزار یورو است.
ه
شرکتهاي پدیده شیمی قرن، سرمايهگذاري کوثر و تامین سرمايه بانک ملت در اولویت عرضه اولیه هستند معاون امور ناشران و اعضا بورس در گفت و گو با یک رسانه بورسی با اشاره به درج نماد شرکت پدیده شیمی قرن  اظهار کرد امیدواریم بتوانیم عرضه اولیه این شرکت را در هفته آینده انجام دهیم.
 
هم‌چنین وی به شرکت سرمايهگذاري کوثر که در مرحله درج قرار دارد اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که این شرکت نیز تا پایان سال جاری عرضه اولیه شود.
نوروزی اشاره کرد در اسف
سرمايهگذاري هنگفت شرکت TSMC برای تولید چیپست ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۳
شرکت TSMC که یکی از تولید کننده‌هاي معروف چیپست‌‌هاي پردازشی است با خرید ۳۰ هکتار زمین و در تایوان و سرمايه گذاري ۱۹.۵ میلیارد دلاری قصد دارد تا به تولید چیپست‌هاي ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۳، جامه عمل بپوشاند.بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت TSMC، مراحل ساخت و ساز قرار است از اواخر ۲۰۲۲ و اوایل ۲۰۲۳ شروع شود.
دلایل انتخاب صندوق‌هاي سرمايه گذاري
انتخاب شیوه هاي سرمايه گذاري برای سرمايه داران با هدف حفظ ارزش پول و سودآوری یکی از مهمترین تصمیمات آنها است. به غیر از عامل میزان ریسک پذیری سرمايه گذار، دلایل دیگری ممکن است وجود داشته باشد که سرمايه گذار بین تمامی گزینه هاي سرمايهگذاري، بهترین آن را با توجه به اهداف و شاخص هاي تصمیم گیری خود انتخاب کند.
دلایلی که ممکن است سرمايه گذاري در صندوق‌هاي سرمايه گذاري را به حضور مستقیم در بورس ترجیح دهید.
شرکت پردازش اطلاعات مالی در بورس خیلی اهمیت دارد. منظور از ریسک، احتمال محقق نشدن پیش بینی ها یا به تعبیر دیگر، احتمال عدم موفقیت است. به عنوان مثال فرض کنید سرمايه گذاري با این پیش بینی اینکه قیمت سهام شرکت الف تا سال آینده، ۴۰ درصد رشد خواهد کرد و از ۱۰۰ تومان به ۱۴۰ تومان خواهد رسید، اقدام به خرید سهام این شرکت می کند.
حال اگر در پایان سال، قیمت سهام شرکت به جای ۱۴۰ تومان، به ۱۲۰ تومان برسد، پیش بینی این سرمايه گذار با ۵۰ درصد عدم موفقیت یا
ویزای سرمايه گذاري، جهت جذب سرمايه خارجی و روشهاي کسب و کار مردم، با ارائه حق اقامت و شهروندی به متقاضیان واجد شرایط آن اعطا می شود. ویزای سرمايه گذاري، با نام هاي برنامه سرمايه گذاري یا ویزای طلایی هم شناخته می شود. در حالی که چندین کشور به سرمايه گذاران حق اقامت و یا اقامت در قبال سرمايه گذاري اقتصادی را می دهند. از مزایای این ویزا :امکان تبدیل ویزای سرمايه گذاري به اقامت دائم (با توجه به نوعه سرمايه گذاري) – در ویزای سرمايه گذاري، نیازی به
 
صندوق هاي سرمايه گذاري
اگر تازه وارد بورس شده ایم و می خواهیم پله پله شروع به معامله کنیم، یک روش مطمئن سرمايه گذاري در صندوق هاي سرمايه گذاري است. در این روش ما نمی دانیم با پول ما چه سهامی خریداری می شود و دقیقا چه میزان سودی دریافت میکنیم.
 
ادامه مطلب
 
صندوق هاي سرمايه گذاري
اگر تازه وارد بورس شده ایم و می خواهیم پله پله شروع به معامله کنیم، یک روش مطمئن سرمايه گذاري در صندوق هاي سرمايه گذاري است. در این روش ما نمی دانیم با پول ما چه سهامی خریداری می شود و دقیقا چه میزان سودی دریافت میکنیم.
 
ادامه مطلب
 مقاله رشته حسابداری :مقایسه پذیری حسابداری و تأثیر آن بر کارایی سرمايه گذاري
 
مقاله رشته حسابداری :مقایسه پذیری حسابداری و تأثیر آن بر کارایی سرمايه گذاري
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، بررسی ربطه بین مقایسه پذیری حسابداری و کارایی سرمايه-گذاري است.زمانی که مقایسه پذیری حسابداری میان شرکت هاي همتا بالاتر است.زمینه ای فراهم می شود که می توان با یادگیری از نحوه سرمايه گذاري شرکت هاي همتا،تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.بنابراین،انتظار می رود با اف
✅سود خالص پس از کسر مالیات در مدیریت کسب و کار
♦️شرکتی موفق است که با سود خالص در 5 سال، سرمايه گذاري را برگرداند.
♦️اگر در این بازه نتواند سرمايه را برگرداند، شرکت مزیت رقابتی ندارد.
♦️اگر  نسبت سود خالص پس از کسر مالیات به ارزش بازار شرکت یا حقوق صاحبان سهام کمتر از 20 درصد باشد، شرکت مشکل دارد.
♦️در بعضی از شرکت ها که مدت زمان بازگشت سرمايه 30 سال است باید استراتژی خروج از بازار داشته باشد.
Competitive Advantage
مزیت رقابتی
 
✅سود خالص پس از کسر مالیات در مدیریت کسب و کار
♦️شرکتی موفق است که با سود خالص در 5 سال، سرمايه گذاري را برگرداند.
♦️اگر در این بازه نتواند سرمايه را برگرداند، شرکت مزیت رقابتی ندارد.
♦️اگر  نسبت سود خالص پس از کسر مالیات به ارزش بازار شرکت یا حقوق صاحبان سهام کمتر از 20 درصد باشد، شرکت مشکل دارد.
♦️در بعضی از شرکت ها که مدت زمان بازگشت سرمايه 30 سال است باید استراتژی خروج از بازار داشته باشد.
Competitive Advantage
مزیت رقابتی
 
شگویا، صبا و غگیلا
معاملات در نمادهاي معاملاتی شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا1)، شرکت سرمايه گذاري صباتامین (صبا1) و شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا1) تا اطلاع بعدی صرفا از ساعت 12:35 تا ساعت 13:30 به صورت حراج پیوسته و بدون برگزاری پیش گشایش انجام خواهد شد.
صبا
سرمايه گذاري صبا تامین از برنامه افزایش
سرمايه 200 درصدی از مبلغ 15,000,000,000,000 ریال به مبلغ 45,000,000,000,000 ریال از محل
مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور  اصلاح ساختار سرمايه خبر
هاي وب
شرکت داده گستر عصر نوین از برنامه افزایش سرمايه 30 درصدی از محل
سود انباشته خبر داد ."هاي وب" درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس سرمايه فعلی
را از 400 به 520 میلیارد تومان برساند.وبرق
سرمايه گذاري کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین از پیشنهاد هیات
مدیره مبنی بر افزایش سرمايه 200 درصدی از دو محل خبر داد."وبرق" در نظر دارد سرمايه فعلی را از 6.7 به 20.1 میلیارد
تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار پایه ب فرابورس از دو محل
آورده نقدی سهامد
مفاهیم پایه ای بورس- قسمت اول
در این مطلب به تعاریف بور،سهم،بازار اولیه،بازار ثانویه،شرکت سهامی خاص،شرکت سهامی عام،قیمت اسمی،سرمايه گذاري،افق سرمايه گذاري،پرتفوی و کارگزار پرداخته ایم.
بورس چیست؟ Bourse ،کلمه ای فرانسوی است که معنای آن در زبان فرانسه "کیف پول" می باشد. سهمنشان دهنده مالکیت یک فرد(حقیقی یا حقوقی)در یک شرکت می باشد.بازار اولیهدارایی هايی که برای اولین بار توسط شرکت ها یا دولت عرضه می شوند در این بازار پذیره نویسی می شوند.در و
دنیای بورس: آخرین دور از پیش‌بینی سود مورد اجماع تحلیلگران منتشر شد. در این گزارش که به همت مدیریت سرمايه کیان گردآوری شده، 67 گروه تحلیلی و سرمايهگذاري به برآورد سودآوری 94 شرکت مطرح بورسی پرداخته‌اند. در این گزارش کمینه، میانگین و بیشینه برآوردی این تحلیلگران از سودآوری شرکتهاي مطرح پتروشیمی و عرضه‌کننده یوتیلیتی را در پاییز و سال شمسی جاری مشاهده می‌کنید.  مشارکت‌کنندگان
 
: *اعتضاد غدیر *اعتلا البرز *اقتصاد بیدار *آتیه دماوند *با
افزایش سرمايه شرکت چیست؟ همه شرکت ها در طول فعالیت خود به دلایل مختلف مانند: سرمايه گذاري هاي جدید، برنامه هاي طرح و توسعه، خارج شدن از زیان، اصلاح ساختارهاي مالی شرکت و… نیاز به تامین منابع مالی بیشتری نسبت به آنچه که در اختیار شرکت است پیدا می کنند. حال روش هاي مختلفی برای این تامین مالی وجود دارد مانند: وام بانکی، انتشار اوراق قرضه، افزایش سرمايه.
افزایش سرمايه منافع بیشتری نسبت به گرفتن وام بانکی یا انتشار اوراق قرضه برای شرکت دارد زی
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمايه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت هاي نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
 
سرمايه گذاري در اسپانیا
قطعا یکی از بهترین روش هاي اخذ اقامت اسپانیا و یا زندگی بدون قید و شرط در اسپانیا سرمايه گذاري در اسپانیا است. با سرمايه گذاري در کشور اسپانیا به عنوان یکی از قدرتمند ترین کشورهاي اقتصادی در دنیا و یکی از بهترین کشورهاي اروپایی می توانید برای خود و خانواده خود نه تنها اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورید بلکه از یکی از بهترین شرایط زندگی برخوردار شوید.
در سال هاي اخیر و به دنبال ت گذاري هايی که کشور اسپانیا
وقتی بحث سرمايهگذاري در بازار سرمايه به میان می‌آید، شما با انتخاب‌هاي متعددی روبرو می‌شوید در بازار سرمايه، یک سوال متداول که در بین سرمايه‌گذاران تازه‌کار وجود دارد این است که از بین سرمايهگذاري در بازار سهام و خرید اوراق مشارکت ، کدامیک را انتخاب کنیم؟
 
برای پاسخ به این سوال، بیاید ابتدا نگاهی به سهام و اوراق مشارکت بیندازیم.  سهام و اوراق مشارکت، دو نوع از اوراق بهادار هستند که در ساختار، پرداخت سود، بازگشت سرمايه و ریسک باهم
عرضه اولیه "شستا"
عرضه اولیه  12 درصدی سهام شرکت سرمايه گذاري تامین اجتماعی در روز چهارشنبه انجام می گردد. محدوده قیمت هر سهم "شستا" 850 تا 860 تومان تعیین شده
و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 10000 سهم بوده که به نقدینگی 8.7
میلیون تومانی هر نفر  نیاز است.
 تملت،زکوثر
نماد معاملاتی شرکت هاي تامین سرمايه بانک ملت(تملت)،سرمايه گذاري کشاورزی کوثر(زکوثر)از روز چهارشنبه مورخ 1399/01/27 تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 الی 12:30) معامله نخواهند شد.زم
عرضه اولیه "شستا"
عرضه اولیه  12 درصدی سهام شرکت سرمايه گذاري تامین اجتماعی در روز چهارشنبه انجام می گردد. محدوده قیمت هر سهم "شستا" 850 تا 860 تومان تعیین شده
و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 10000 سهم بوده که به نقدینگی 8.7
میلیون تومانی هر نفر  نیاز است.
 تملت،زکوثر
نماد معاملاتی شرکت هاي تامین سرمايه بانک ملت(تملت)،سرمايه گذاري کشاورزی کوثر(زکوثر)از روز چهارشنبه مورخ 1399/01/27 تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 الی 12:30) معامله نخواهند شد.زم
کهرام
مدیر عامل شرکت کاشی تکسرام اعلام کرد: هیات مدیره با
پیشنهاد افزایش سرمايه از محل تجدید ارزیابی زمین کارخانه موافقت کرده که
عملی شدن آن منوط به تحقیق اخذ گزارش کارشناسی از کانون کارشناسان دادگستری
جهت ارزیابی مجدد زمین کارخانه، اخذ مجوز افزایش سرمايه از سازمان بورس و
برگزاری و تصویب در مجمع فوق‌العاده است.
وثنو
سرمايه گذاري ساختمان نوین از
برنامه افزایش سرمايه 100درصدی خبر داد."وثنو" در نظر دارد سرمايه فعلی را از 30 به
60 میلیارد تو
جهت انجام پروژه درس سرمايه گذاري به موارد زیر توجه شود:
1) وضعیت مالی سهام شرکت از لحاظ بنیادی بررسی و تحلیل شود.
2) وضعیت سهام از لحاظ تکنیکال ارزیابی و تحلیل شود.
3) ارزش ذاتی سهام بررسی و محاسبه شود.
4) با استقاده از روشهاي مختلفی ارزیابی قیمت سهام شرکت انجام شود.
5) وضعیت بازار سهام شرکت به طور کامل بررسی و تحلیل شود.
دنیای بورس: آخرین دور از پیش‌بینی سود مورد اجماع تحلیلگران منتشر شد. در این گزارش که به همت مدیریت سرمايه کیان گردآوری شده، 67 گروه تحلیلی و سرمايهگذاري به برآورد سودآوری 94 شرکت مطرح بورسی پرداخته‌اند. در این گزارش کمینه، میانگین و بیشینه برآوردی این تحلیلگران از سودآوری شرکتهاي مطرح تکنولوژیک و ارتباطی در پاییز و سال شمسی جاری در جدول نخست آورده شده و پیش‌بینی از سودآوری این شرکت‌ها در سال 99 را در جدول دوم مشاهده می‌کنید.  برای مشا
سبدگردانی: 
                                                               
 
سبدگردانی»، همانطور که از نامش پیداست، چیدمان صحیح دارایی‌ها در قالب یک سبد مشخص است که میزان هر یک از دارایی‌ها و زمان خرید و فروش آنها به دقت تعیین و پایش می‌شود.
به بیان ساده سبدگردانی» فرآیندی است که طی آن فرد خبره در امر سرمايهگذاري بر اساس خصوصیات، سطح ریسک‌پذیری و سرمايه هر سرمايه‌گذار، سبدی  از سهام را مناسب او تشکیل داده و به صورت مستمر بر آن نظارت و اعمال مد
یکی از دوستانم سهام یک شرکت را خرید و در مدت 3 ماه پول او دوبرابر شد، آیا من هم می‌توانم چنین بازدهی و سود خوبی از سرمايهگذاري در بورس کسب کنم؟آیا می‌توانم ماهیانه یک مبلغ ثابت از بورس درآمد داشته باشم؟
 
اینها سوالاتی هستند که به احتمال قوی در ذهن شماست و سعی می‌کنیم در این مطلب به آنها پاسخ دهیم.
همانطور که احتمال ضرر و زیان سنگین در بورس وجود دارد، کسب سود عالی نیز در بورس امکان‌پذیر است.
خرید سهام در بورس یک سرمايهگذاري است و ویژگی سر
به
گزارش ایرنا از تارنمای سفارت ایران در ورشو، در این بیانیه آمده است:
برغم ادعای مقامات لهستانی مبنی برعدم ارتباط نشست ورشو با ایران، اما
مقامات آمریکایی از اعلام اهداف اصلی این نشست مبنی بر هدف قرار دادن ایران
در منطقه اجتناب نمی کنند.
 
بیانیه افزوده است: با توجه به تعهدات
مقامات لهستانی برای عدم تمرکز نشست ورشو بر محور ایران، اما باید گفت که
مقامات آمریکایی صریحا هدف اولیه برگزاری نشست ورشو را تضعیف نقش ایران در
منطقه خاورمیانه عنو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها