نتایج جستجو برای عبارت :

شادی را درک میکنم

در من شادي ای هست. شادي جستجوی هشتگ های لباسِ عروس. شاديِ جدی شدن. جدی بودن. در من شاديِ معشوقه بودن هست. شادي تعصب. شادي غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده ای بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادي ای در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شاديِ آزادیِ از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
در من شادي ای هست. شادي جستجوی هشتگ های لباسِ عروس. شاديِ جدی شدن. جدی بودن. در من شاديِ معشوقه بودن هست. شادي تعصب. شادي غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده ای بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادي ای در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شاديِ آزادیِ رهایی از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
شوپنهاور میگه: بهتر است هرگاه شادي دق الباب می کند، به جای اینکه مکرر شک کنیم، که آیا ورودش جایز است یا نه، همه ی درها را به سویش بگشاییم. زیرا شادي هیچ گاه بی موقع نمی آید. شکِ ما در این مورد به این دلیل است که می خواهیم بدانیم آیا از هر نظر موجبی برای خشنودی داریم یا نه، مبادا شادي، افکارِ جدی و نگرانی های مهم ما را مختل کند. اما معلوم نیست که با این افکار و نگرانی ها، چه چیز را می توان بهتر کرد؛ درحالی که شادي، سودی بلافاصله دارد.»
 
توی این مت
زندگی بدون شماها، فرشته ها، نمیدونم چه رنگیه چه شکلیه من از روزهای بدون شما چیزی رو نمیخوام به خاطر بیارم شماها دلیل شادي من شدید دلیل بهتر زندگی کردنم خوشحال تر بودنم دوست داشتنی تر بودنم نمیدونم این شادي برای من تا چه زمان خواهد بود اما میخوام بدونید بهترین روزهای زندگی من رو شما ساختید اگه یه روز اینجا رو پیدا کردید، بدونید که بی اندازه دوستتون دارم حتی تو تمام روزهایی که ازتون دورم توی قلبم و رویاهام، با شما زندگی ميکنم بغل
شادي از دیدگاه قرآن و معصومان
قران اسلام را دین شادي میشمارد و نیز با شادي های دنیا مخالف نیست ، بلکه ان شادي هایی را خوب میداند که موجب لطمه به دیگران و همچنین دارای قبح اخلاقی و مذهبی نباشد و تضییع حقوق خداوند را در بر نداشته باشد . از نگاه دین مهم ترین عوامل شادي زا در زندگی انسان ها عبارتند از :
محبوبیت ، مقبولیت ، موفقیت ، ایمان ، هوییت ملی و فرهنگی ، خلاقیت ، تجربه های عارفانه ، حل مسئله ، پرهیز از گناه ، رضایت و تحمل ، تفریح و تفرج ، سیر و س
وقتی شاد و خرم هستی به ژرفای قلبت نظر کن تا ببینی که این قلب همان است که تو را غمگین کرده بود. و هنگامی که غم بر تو چیره شده است باز در قلب خود نگاه کن تا ببینی که به راستی در فراق آنچه قلبت را از شادي پر کرده بود گریه می‌کنی. بعضی گویند شادي از غم عظیم‌تر است. بعضی گویند چنین نیست، بلکه غم بر شادي چیرگی دارد. اما من با تو می‌گویم که غم و شادي از هم جدایی‌ناپذیرند. آنها با هم نزد تو می‌آیند و هنگامی که یکی از آن دو در کنارت نشسته است، بیاد آر که آن
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : آیا تا به حال در مورد هورمون‌های شادي‌آور و راه‌های افزایش آن‌ها چیزی شنیده‌اید؟ متخصصان سلامت روان معتقدند که شادي و احساس نشاط با تغییراتی در ساختار شیمیایی بدن همراه است اما آیا می‌توان گفت که هورمون‌هایی مسئول ایجاد شادي در بدن هستند؟ اگر در این‌باره کنجکاو هستید و به دنبال راهی برای افزایش شادي در خود و اطرافیانتان می‌گردید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
کم کم آخرین لحظات سال 97 هم سپری ميکنم. در این لحظات مثل همه آدم ها دعاهای کلیشه و البته مهم سلامتی، شادي و موفقیت برای خودم و همه افراد دارم.
مهمترین اتفاقی که برام توی سال جددی می تونه رخ بده اتمام سربازی و خروج از کشور هستش. حداقل خروج از خونه فعلی کمترین حد توقع من از کائنات و خداوند هستش.
خدا کمک کنه بتونم مفید باشم و شاد و ستون!
به امید 98 پر از شادي و موفقیت برای همه :)
چند روزی بیش تا نوروز نیست من ندانم راز این نوروز چیست
از همان دوران دور کودکی حال من تا این کنون بازم یکیست
کل سال آیا نبودم دلخوشی علتش را نیک باید بنگریست
خنده و شادي به روی مادرم باید آرم صدر علت های لیست
شادي اش ما را به شادي می کشاند گویی ما را داده اند صد نمره بیست
گرچه اینک جسم او از ما جداست روحش اما می کند هر لحظه زیست
بهر من بود او پدر هم مادرم برتر از مهرش بگو جانم که کیست
روز شادي ، گرجی از غم کم بگو بر غم ا
در نگاه قرآنی، مراحل متعالی و برتری از کمال وجود دارد ، این مراتب از کمال با بهجت و سروری نامتناهی و بیکران همراه است ،  از طرفی انسان نیز موجودی است که شایسته این شادي و رضایت و خشنودی می‌باشد ، لذا انسان سعید که سرور و شادي همیشگی و مستمر دارد هرگز به شادي مقطعی و گذرا دلخوش نبوده و بسنده نمی‌کند.
ادامه مطلب
سلام
شادي خود یکی از اصول دین است
شادي، فرح و سرور در آیات قرآن کتاب مقدس مسلمانان و روایات شیعه در هر دو مورد مثبت و منفی آمده‌است. گاهی خوشحالان و شادي کنندگان ظالم را از محبت خدا خارج می‌داند، و گاهی بر خلاف آن، مردم را به سرور و شادي امر می‌کند. گاهی شادي صفتی برای قارون و جهنمیان، و گاهی صفتی برای شهدا و بهشتیان به حساب آمده‌است. بنابراین، شادي و خوشحالی به تنهایی بد نیست بلکه به آن سفارش شده و سبب و علت شادي باعث خوب بودن یا بد بو
صبر ميکنم صبر و صبر و صبرچشمام میخوره بهش:)))
خودشه! نکنه رویاس؟ خواب؟ توهم؟؟ :|
ولی نه خواب نیست!
خودمو کنترل ميکنم و یه ساعت بعد میگم قبوله!
هیچ حرکت دیگه ای نميکنم و فقط و فقط زل میزنم و نگاه ميکنم
بعدم میرم پیش خانوادم با شادي:/ جوگیر شدم باز! :)) خداروشکر ميکنم و اینبار از ته دل میخندم 
مونا بهم پیام میده و شوخی میکنه و منم و جوگیری دوباره و تمام و تمام
به وقتِ20ام! مینویسم ک یادم بمونه
 پ.ن: میدونم خیلیی گنگه این پست ولی من نمیتونم الان باز کنم
شادي نمیخوام
اینکه چیزی منو از فکر تو دور کنه نمیخوام
فکر کنم دلمم سنگ شده
کلی بغض تو گلومه
کلی روی سینم سنگینی حس ميکنم
دیگه اشکمم نمیاد
اما سنگینیه هست
این خیلی بدتره از اشک ریختن
هرچی اهنگ میذارم
هرچی نوحه میذارم
این سنگینیه هست اما اشکم نمیاد
و این خیلی خیلی بده
مثله این حس که حالت بد باشه بخوای بخوابی
اما تمام تلاشتو کنی و خوابت نیاد
حس من درد من الان اینطوریه
و این خیلی خیلی بدتره
هی خدای من.
شده؟!
شده شادي بخواهی در غم باز شود؟
شده دلم برای لحظه ای شاد شود؟
شده حرف بزنی حرف بزنند دلخور شوی؟
شده در جمع مانند روح شوی؟
آیا شده حرفی در گلویت پینه کند؟
آیا شده کسی تو را شاد کند؟
شده غم بخوری غم بخوری سیر نشوی؟
شده دل بدهی شاد کنی شاد نشوی؟
شده غمی بد در دلت جاری شود؟
شده دلت برای یک بار شاد شود؟
شده حرف مردم حتی خانواده مغز تو را قورت دهد؟
شده اینهمه شادي دادی کسی تو را نعمت شادي دهد؟
آیا شده بغض ها خفه ات کنند ولی باز نشوند؟
 
شادي، یک محصول جانبی است.نکته جالب در مورد شادي این است که شادي، هدفی نیست که بشود به تنهایی آن را تعیین کرد، به سمت آن حرکت کرد یا آن را کسب کرد .شادي یک محصول جانبی است که وقتی به سمت شما می آید که در کنار افرادی که دوست شان دارید و برایشان احترام قائل هستید مشغول انجام کاری باشید که از آن لذت می برید .شادي، به معنای درک رو به رشد یک ایده آل ارزشمند است. هر گاه احساس کنید که قدم به قدم در حال حرکت به سمت چیزی هستید که برایتان مهم است؛ یعنی حرکت ب
من یه پتانسیل خیلی بالا برای تحمل دارم
 
یعنی صبر ميکنم
 
صبر ميکنم
 
صبر ميکنم
 
صبر ميکنم
 
صبر ميکنم
 
و یه روز، بدون اخطار، بدون هشدار، سر زده، حق طرف رو میذارم کف دستش. یا دوستیمو تموم ميکنم یا میدمش زندان، یا هرچی.
 
این صبر بالام رو دوست دارم.
پیشگفتارشادي، یک محصول جانبی است.نکته جالب در مورد شادي این است که شادي، هدفی نیست که بشود به تنهایی آن را تعیین کرد، به سمت آن حرکت کرد یا آن را کسب کرد .شادي یک محصول جانبی است که وقتی به سمت شما می آید که در کنار افرادی که دوست شان دارید و برایشان احترام قائل هستید مشغول انجام کاری باشید که از آن لذت می برید .شادي، به معنای درک رو به رشد یک ایده آل ارزشمند است. هر گاه احساس کنید که قدم به قدم در حال حرکت به سمت چیزی هستید که برایتان مهم است؛ یع
    از نظر لغوی شادي یعنی "نشاط" ، "شادمانی" ، "زندگانی" ، "خوشحالی" ، "بی غمی" و. ، ولی به طور کلی ، شادي یعنی تمام انرژی های مثبت منهای تمام انرژی های منفی .
روان شناسان شادي را اینطور تعریف می کنند : شادي ، یکی از شاخه های هیجان است که اگر بخواهیم آن را با کلمات توصیف کنیم ، از واژه هایی چون "خوشحالی" و "نشاط" می توانیم بهره ببریم.
    حال بیایید کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم ؛ هنگام شادي ، چه اتفاقی درون مغز ما رخ می دهد ؟
تصویری که شما میبینید ، مول
    از نظر لغوی شادي یعنی "نشاط" ، "شادمانی" ، "زندگانی" ، "خوشحالی" ، "بی غمی" و. ، ولی به طور کلی ، شادي یعنی تمام انرژی های مثبت منهای تمام انرژی های منفی .
روان شناسان شادي را اینطور تعریف می کنند : شادي ، یکی از شاخه های هیجان است که اگر بخواهیم آن را با کلمات توصیف کنیم ، از واژه هایی چون "خوشحالی" و "نشاط" می توانیم بهره ببریم.
    حال بیایید کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم ؛ هنگام شادي ، چه اتفاقی درون مغز ما رخ می دهد ؟
تصویری که شما میبینید ، مول
دعای امروزم اینکه خدایا خودت مواظب تموم پرسنل بیمارستانا باش از نگهبان دم در تا فلان متخصص
کانال مستانه،آذین و شادي رو دم به دقیقه چک ميکنم برای سلامتیشون دعا ميکنم
+دیشب contagion رو دیدم پشمام از این حجم شباهت ریخت
امشب برنامم چیه؟lion یا marriage story رو میبینم
در تعیین سطح شادي هر فرد، ژنتیک ۵۰ درصد نقش دارد، شرایط زندگی مانند سن، جنسیت، قومیت، وضعیت تاهل، میزان درآمد، سلامتی، شغل و تعلقات مذهبی ۱۰ تا ۲۰ درصد در ایجاد شادي موثر است و نحوه‌ی تفکر و عمل‌کرد افراد سهم باقیمانده را در ایجاد شادي دارد.
به [دیگر سخن]، انسان‌ها دارای نوعی خلق و خوی ذاتی هستند که چارچوب مشخصی دارد، اما می‌توانند با نوع عمل‌کرد خود، به بالاترین یا پایین‌ترین سطح شادي خود دست پیدا کنند.
عده‌ای از افراد ذاتاً شادتر یا غم
۱. دوستی هر بار زخم میزنه با حرفاش و بعد برام چسب زخم اکلیلی اعلای خارجی میفرسته.
امشب عوض تیکه هایی که پرونده بهم پیام داده تو یه دختر خودساخته ای
به من زخم نزنمن چسب زخم نمیخوام دوست عزیز
۲. درین شب قدر شیعیان جهان اومدم بنویسم خاک بر سرت دوست مناما دلم نیومد.تو هم گناه داریمثل همه جوونای بلاتکلیف.مثل همه آدمایی که زندگی گاهی اوقات سالهای سختی و غیر منصفانه ای رو براشون رقم میزنه.
میدونم اشفته ای چون جای تو اینجا نیست
و برای
یک جایی به خودم آمدم و دیدم من سالهاست شادي را کُپه کرده‌ام گوشه‌ی اتاق توی کمد ، و هی رویش رویا و خواسته پرت کرده‌ام ، انقدر که این شادي ِماسیده دیگر به کارم نمی آید ، دیگر عطر و بو ندارد ، یک چای ِسردِ تلخ شده است . دیدم سالهاست شادي را قایم کرده ام گوشه‌ی کمد و هی موکولش ميکنم به بعد از امتحان ریاضی، بعد از تراز ۷۰۰۰ قلمچی ، بعد از قبولی در دانشگاه ، بعد از نمره ی خوب پاتولوژی ، بعد از اتمام دوره‌ی ۷ ساله‌ی پزشکی! این روزها که بیش از قبل ، از
سلام
شادي در دین اسلام: در قرآن هم آمده که دین اسلام آدم هارا به شادي دعوت میکند
عده ای مسائل دینی را در ایجاد شادي مؤثر دانسته و قرآن خواندن را بهترین موقعیت برای ایجاد شادي میدانند. با توجه به آیهی شریفه، که یاد خداوند را آرامش دهندهی قلبها می داند، میتوان بر این انتخاب نوجوانان دقت نمود. قرآن کلام خداوند است و طبیعی است که در هنگام تلاوت قرآن، انسان احساس آرامش و به دنبال آن احساس شادي کند. سؤالی که به ذهن خطور می کند، این است که آیا حس شادي
شادي مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که هنوز آثار کمی در کارنامه هنری وی دیده میشود اما به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست. در این قسمت از بیتوته بیوگرافی شادي مختاری را به همراه مصاحبه و جدیدترین عکس‌های او مشاهده می‌کنید.




بیوگرافی شادي مختاری

ادامه مطلب
در سبک زندگی همکلاسی نیازی به دلایل بزرگ برای شادي نیست. ما باید در همه شرایط به خودمون یادآوری کنیم شادي رو میشه در اتفاقات کوچک هم پیدا کرد. در لبخند مادر و پدر، در کمک کردن به دوستامون، در خوردن یک لیوان چای داغ بزرگ و یه عالمه کار دیگه.
امام صادق ع فرمود هرکه مومنی شاد کند ان شادي را برسولخدا ص رسانیده  و هرکه بپیغمبر ص شادي رساند ان شادي را بخدا رسانیده و همچنینن است  کسیکه مومنی را اندوهی رساند  امام صادق ع هر مسلمانیکه بمسلمانی بر خورد واوراشاد کند خدای عزوجل را شاد کرده است فرمود از جمله دوست ترین اعمال نزد خدای عزوجل شادي رسانیدن بمومن است سیر کردن او از گرستگی باشد یا رفع گرفتاری او با پرداخت بدهیش
اینکه ابتدای امسال تصمیم گرفتم از کاه‌های کوچکِ خوشحالی ، کوه‌های بزرگِ شادي و مسرت بسازم، بی تاثیر نبود در اینکه امروز مدام انگشت‌ اشاره و میانی‌ام را بگذارم روی صفحه‌ی گوشی و عکس‌های‌مان را بزرگ و بزرگ‌تر کنم و لبخند بزنم. که روی چشم‌ها زوم کنم در جست‌و‌جوی برقِ شادي تا دلم گرم شود؛ که ما دانشجو‌های کوچکی بودیم که جز عکس گرفتن، راهی برای ابراز ذوق‌مان نداشتیم!
چطور احساس شادي و لذت را وارد زندگی کنیم؟کودکان هم احساس شادي را منتقل میکنند هم به والدین خود احساس امنیت را برای بالا بردن احساس شادي خود هدف گذاری کنید؛ مثلا حرفه ای را که مدت ها مدنظر قرار دارید را در برنامه آموزشی خود قرار دهید با این کار هم شوق دارید که زودتر به آن برسید هم وقتی به هدف رسیدید از انجام دادن آن لذت میبرید و نتایج کاری که شما آن را دوست داشتید و انجامش دادید احساس افتخار و خود باوری را در شما پدید میاورد.

ادامه مطلب
ورزش و سرگرمی‌های مفرح در محیط مدارس می‌تواند نشاط فراوانی در مدارس ایجاد کند و محیط آموزشی را به مکانی امن و دل‌پذیر برای دانش‌آموزان کند؛ اما به راستی چه ارتباطی بین ورزش و شادي وجود دارد؟
در این پست به رابطۀ بین ورزش و شادي می‌پردازیم:
 
محققان معتقدند که ورزش با افزایش ترشح آندروفین باعث شادي افراد شده و می تواند افسردگی را درمان کند.
. ادامه مطلب
ادامه مطلب
بعضی روزها سعی ميکنم با تمام سختی ها خودم را شاد نشان بدهم 
سعی ميکنم بخندم و به عبارتی شادي های کوچک برای خودم درست کنم 
اما
به یک باره با یک خبرهمه ی ان دلخوشی ها دود میشود و به هوا میرود
درست مثل الان که حتی حوصله ی خودم را هم ندارم.
خدایا میبینی دیگر؟؟؟
سلااااااام :)
من این روزا حال روحی خیلی خوبی دارم، وقتی به خودم نگاه ميکنم متوجه میشم این خواست من بوده ک خوب باشم، خوشحال باشم :) من خواستم خوب باشم و خوب شدم :)
شادي رو ما بوجود میاریم، این ماییم که انتخاب میکنیم حالمون چطور باشه، از وقتی انتخاب کردم خوب باشم، حملات عصبیم کمتر شدن و بیماریم کنترل شده، این خودش به نوعی معجزست :)
من تلاش ميکنم برای خوب بودن، هر روز در تلاشم، هر روز به طور مداوم به خودم یادآوری ميکنم تا خوب و قوی باقی بمونم :)
مرسی
عمیق ترین شادي ها، آن هایی اند که پس از مسیری طولانی و توامان با غم حاصل شوند. درست همان جا که مسیر بالاخره به واژه انتها نه نمی گوید.
اما می دانی شادي های عمیق تری هم وجود دارند، آن هایی که دلیلشان عمیق ترین شادي های عزیزانت است!
همه مسیر های دنیا ، هرچه که باشند متنهای اند! :)
خدایا شکرت
 نوشته‌های شخصیِ قدیمی ام را نگاه ميکنم . میرسم به یک یادداشت در چهارم تیر ماه ۹۷ ، که بعد از مشاهده‌ی دقایق آخرِ بازی پاناما _انگلیس در جام‌جهانی نوشته‌ام . معمولا اگر وقت و حوصله داشته باشم ، دقایق آخر مسابقات را نگاه ميکنم . دیدن چهره‌ی شادِ برندگان همیشه برایم لذت‌بخش است . یادداشت از این قرار بود : " کاش من اون پانامایی بودم که بعد از ۶ تا گل خورده از انگلیس ، از زدن یه دونه گل اش انقققدر خوشحااال میشه و شادي میکنه که گزارش‌ گر میگه انگا
امروز ذهنم درگیر "دوستی" بود. دوستی هایی که به شکل های مختلفی بین ما آدمها در جریانه و اتفاقاتی که برای این دوستی ها میفته: رشد میکنن، تکثیر میشن، رها میشن، میمیرن. دوست داشتم بیام و از دوستی هامون بنویسم که نوشته یانوشکا رو در مورد رابطه جدیدش خوندم و افکارم جهت تازه ای گرفت.
من اینجا نشسته م و به رابطه ام در هفت سال گذشته فکر ميکنم، رابطه ای که بخوام صادقانه بگم نتونسته بودم تصاحبش کنم. اتفاقاتی که توی اون رابطه افتاد باعث شد من با تمام تلاشه
یه جای این زندگی باگ داره! یه باگ گنده!و گرنه دلیلی نداره بعد از زنجان یه سال و نیم پیش، دیگه مزه هیچ مسافرتی زیر زبونم نمونده باشه! ماریا علی رغم میلش رفته بود زنجان و من تمام مدت سفرش داشتم از حال خوب اونجا می‌گفتم. حال خوبی که اون درکش نمی‌کرد چون همه مسافرت‌ها براش طعم زندگی داره. یه مسافرت عادی شبیه همه مسافرت‌های همه مردم، پر از شادي.
سوال من اینه برای شما شادي دقیقا چه معنایی داره که میتونین توی عروسی یا مسافرت خلاصه‌ش کنین؟
یه روزی ب
 
گاه گاهی با خودم نامهربانی ميکنمبا خودم لج ميکنم باغم تبانی ميکنممی نشینم چای می نوشم کنار پنجرهبی کسی های خودم را دیده بانی ميکنمآب می ریزم به روی خاک گلدانهای خشکآب پاش خانه را دارم روانی ميکنمچشم میدوزم به دستانی که در دست تو بودخاطرات رفته ام را بازخوانی ميکنمبی نشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چیستنامه ها را می نویسم بایگانی ميکنمحالا که خودت اینجا کنارم نیستیدرکنار عکس تو شیرین زبانی ميکنم
طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی و ذرت دستور تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی و ذرت رژیمی مرحله به مرحله سالاد لوبیا چشم بلبلی و ذرت یکی از سالاد خوشمزه و خوش طعم می باشد و به دلیل اینکه در دستور تهیه این سالاد از هیچ گونه سس استفاده نمی شود این سالاد به عنوان سالاد رژیمی هم معروف است. در طرز تهیه این سالاد از لوبیا چشم بلبلی، ذرت، پیازچه، فلفل دلمه و زیتون استفاده می شود و برای مزه دار شدن آن از سرکه سیب، روغن زیتون و آبلیمو تازه استفاده می کنیم. به

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها