نتایج جستجو برای عبارت :

سینمای بلیت

پس دوستانی که پول از حسابشون کسر شده ولی بليت صادر نشده ، میتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
با توجه به تکمیل ظرفیت بليت‌های طبقه اول، می‌تونید از طریق سایت بليت‌های طبقه دوم رو خریداری کنید
پنجشنبه ، ۱۷ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
ارزش بليت فیلم های فستیوال فجربعد از معلوم شدن وب سایت اجراکننده فروش های بليت فستیوال هم اکنون بها هر محرمانه از بليت های حشنواره اعلام شد . که ارزش 132 هزار تومان را برای بليت های فستیوال در لحاظ گرفته شده‌است . پیش فروش بليت ها نیز در وبسایت cinematicket . org در ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه اغاز می شود .به نقل از خبر گزاری عجم بها بليت های فستیوال فجر در طول پیش فروش با بها خرید بليت از کیشه تفاوت داراست . ارزش سزی بليت فیلم ها ب
اول خونه رو پیدا کنم.
بعد بر اساس اون بليت بگیرم.
بعد از بليت گرفتن برم بليت رو به آر.تی.جی دانشگاه نشون بدم.
بعد پول چینج کنم یا توی دانشگاه یا بیرون.
 
هر وقت رفتم دکتر دو تا کار دیگه هم بکنم.
یکی برم بپرسم میشه خط موبایلمو ساسپند کنم یا کنسل کنم؟
یکی هم برم ببینم میشه برای کردیت کارت بخوام که به ایمیل اطلاعات رو بفرستن نه به موبایل؟
 
 
روش رزور بليت اینترنتی سینماخرید و رزرو بليت خیلی بی آلایش است و کافی است پروسه ذیل را انجام دهید :۱ - بعداز مراجعه به کاغذ سينماي متبوع , فیلم , روز نمایش و بعد سانس مورد نظرتان را تعیین نمایید .۲ - با کلیک بر روی سوییچ خرید بليت وارد کاغذ ویژگی ها شده که می‌بایست تعداد بليت را وارد نمایید . در صورتیکه شماعضو باشگاه سینما تیکت می‌باشید بایستی ابتدا با اسم کاربری و سر عبور خویش وارد گردید , در شرایطی‌که تا کنون عضو نبو
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بليت چارتری در پروازهای برنامه‌ای گفت: نرخ بليت هواپیما در ایام نوروز تغییر نخواهد کرد.
محاسبات شرکت های هواپیمایی برای ارائه بليت هواپیما همان محاسبات قبلی است و محاسبات مذکور تغییر نکرده است.

متن کامل خبر: نرخ بليت هواپیمای در ایام نوروز تغییر نخواهد کرد/ فروش بليت چارتری در پروازهای برنامه‌ای ممنوع است
 
وب سایت ایران بليت  یکی از معتبرترین سایت های فروش آنلاین انواع بلیط می باشد که به شما امکان خرید بلیط های کنسرت، جنگ شادی، تئاتر، انواع برنامه های ورزشی، تورهای گوناگون و همجنین امکان رزرو انواع بليت های هواپیما، قطار و اتوبوس را می دهد. شما با استفاده از سایت ایران بليت به سادگی و سرعت به کلیه امکانات سایت دسترسی پیدا کرده، ویدئوها، عکس ها و قیمت ها را مشاهده نموده و بلیط مورد نظرتان را در تاریخ دلخواه و با تخفیف های ویژه رزرو نمایید.
ارزش بلیط سینماطبق مصوبه روز قبل ( چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۷ ) که به امضای محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر کار سينماي حرفه‌ای اداره سينمايی رسیده است , ارزش بليت سینما‌ها در سال ۱۳۹۸ ارتقاء یافت . این ارتقاء ارزش به صورت شناور بوده و بها بليت در روز‌های متفاوت هفته , متعدد است .بر این اصل , بها بليت در روز‌های پایان هفته ( پنج شنبه و آدینه ) گران‌تر از دیگر روزهاست . سه‌شنبه‌ها نیز طبق روال قدیمی , بليت سینما کماکان نیم‌بها ا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قیمت بليت اتوبوس‌های مسافری بین شهری از 25 اسفندماه سال جاری با رشد 20 درصدی همراه خواهد بود.
افزایش 20 درصدی قیمت بليت اتوبوس از 25 اسفندماه سال جاری مد نظر قرار می‌گیرد و این مسئله بر اساس روال هر ساله نرخ بليت اتوبوس در آستانه ایام نوروز است.
به همین منظور افزایش 20 درصدی به منظور جبران هزینه‌های اتوبوس‌داران در نوروز سال 1398 اعمال خواهد شد.


متن کامل خبر: افزایش 20 درصدی قیمت بليت اتوبوس
 
 
 
بليت های پیش فروش شده چه می شوند؟محمد عمروآبادی رئیس وب سایت فروش اینترنتی بليت تیوال» , پیرو تعطیلی اجرای نمایش‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در امر انتخاب تکلیف بليت‌های رزرو شده نمایش‌ها از طرف مردمان , اعلام کرد : همت می کنیم شایسته ترین تصمیم را برای مخاطبان و هنرمندان بگیریم ; دو تا سه روز آتی پشتیبانی از مخاطبان با جابه‌جایی بليتشان به یک روز دیگر و یا این که بازگرداندن هزینه بليت به آن ها انجام خواهد ش
مارول/دیزنی با انتشار تریلر سوم فیلم انتقام جویان: پایان بازی، شروع فروش بليت های این فیلم را اعلام کرد. شروع شدن این داستان همان و طوفان حمله طرفداران مارول/دیزنی برای خرید بليت همان و از دسترس خارج شدن سایت های فروش بليت همان.
ادامه مطلب
پنجم بليت هواپیما گرفته بود که برگرده سر کار، به خاطر شرایط جوی لغو شد
بليت اتوبوس گرفت اونم لغو شد
امروز اومد، بهش گفتم دیوونه آخه کی ۱۳ به در میاد سر کار 
اما جعبه شکلات و عطر خوش‌بویی که زده بود کنجکاوم کرد، خصوصا از این آدم بد سلیقه انتخاب این عطر بعید بود
گفتم ماجرا چیه
گفت این شیرینی عقده!
گفتم تا یه هفته پیش که خبری نبود
گفت بليت که کنسل شد به مامانم گفتم میری خواستگاری؟
ده تا اسم آورد اما هیچ‌کدوم نمی‌خورد آخه توی فامیل ما آدم با حجاب
در زبان فارسی کلماتی وجود دارند که به صورت دو املایی نوشته میشوند. در بسیاری از موارد شکل نا صحیح آن رایج شده تا جایی که شکل صحیح آن عبارت فراموش شده است.
در مواردی نیز دو کلمه که تلفظ شبیه به هم دارند نیز به جای هم به کار میروند در حالی که مفهوم هر یک با دیگری فرق دارد؛ مثل پیشخان و پیشخوان.
بلیط و بليت نیز از این کلمات هستند که با داشتن یک معنی اما دو تلفظ دارد. کدام یک درست است؟
کلمه بليت از واژه ی فرانسوی billet گرفته شده. در زبان اصیل فارسی در ک
سفر ۷۲۴ سامانه ای است میان شما و شرکت‌های مسافربری تا فرآیند خرید و فروش بليت اتوبوس را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند. بررسی مداوم برترین دفترهای مسافربری و همکاری با شرکت هایی چون سیر و سفر، همسفر، میهن‌ نور، عدل، رویال سفر، ترابر بیتا، تک سفر، ایران پیما، آریا سفر آسیا و. این بستر را فراهم کرده تا برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی حق انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی خریداران قرار بگیرد. رزرو بليت اتوبوس بدون نیاز به عضویت، امکان مشاهده نوع
سی و یک نما - شب گذشته سیزدهمین جشن منتقدان سینما به دبیری جعفر گودرزی در هتل انقلاب تهران با حضور هنرمندان، منتقدین و اهالی رسانه برگزار شد. در ادامه بخش اول گزارش تصویری این مراسم را می بینید:
عکس : بهار فراهانی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش ایسنا و به نقل از کانکشن، این نمایشگاه که برای گرامیداشت داوینچی ستاره فیروز دست رنسانس همزمان با پانصدمین سالروز درگذشتش زیبایی داده شده است از بیست و چهارم اکتبر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. امکان خریداری هیچ بليتی بوسیله رخ حضوری وجود نخواهد داشت و بليت ها تنها بوسیله رخساره پیش فروش ارائه خواهند شد. این بليت ها شامل دیدار کلی از موزه و نمایشگاه موقتی داوینچی» می شود. این مقدماتی باری است کهموزه لوور از چهار ماه پیش از افتتا
وضعیت سينماي قهرمان محور پس از انقلاب؛
نگاهی کلی به آثار قهرمان‌ محور در تاریخ سينماي ایران پس از انقلاب، نشان می‌دهد که قهرمان‌های برجسته فیلم‌های ایرانی به دو گروه قهرمان‌های ملی و قهرمان‌های دینی تقسیم می‌شوند.
سينماي ایران در مقایسه با جهان، کمتر به بازسازی زندگی قهرمان‌های واقعی تمایل نشان می‌دهد و فیلمسازان ایرانی عموماً ترجیح می‌دهند قهرمان‌هایشان را شخصاً از صفر تا صد خلق کنند. این در حالی است که سينماي جهان (و بالاخص هالی
ال جی در ابتدای ظهور دوباره و با تولید DVD های 43 میلیمتری نشان داد که
تولید کننده خوبی در عرصه سیستمهای صوتی است و در ادامه، با تولید سينماي
خانگی های با کیفیت این راه را ادامه داد و به همین جهت در مجموعه
تعمیرات، تعمیر سينماي خانگی ال جی اهمیت خاصی دارد.
ادامه مطلب
بازنشر یادداشت روز سه شنبه ۱۵ بهمن
منظور از سينماي انتقادی در این مختصر، برخی آثار سينمايی منتقد وضع موجود در میانه سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ در آمریکا و اروپا (ایتالیا) است. دوران پس از جنگ جهانی و بحران اقتصادی و فقر، علی القاعده بر سينماي غرب تاثیر می گذاشت، چرا که سینما در مغرب زمین -بر خلاف سينماي مفلوک ایران- از دل جامعه برآمده و به مساله اجتماعی پایبند است، گرچه عنوان پرطمطراق سينماي اجتماعی را یدک نمی کشد.
در آمریکا برخی آثار انتقادی شکل گ
 
سیدصادق مدیر انجمن سينماي جوانان ایران ضمن پاسخ به برخی از ابهامات مطرح شده درباره عملکرد این انجمن، بر قدرت گرفتن بیش از پیش سينماي کوتاه در آینده نزدیک تأکید کرد.
خبرگزاری مهر-گروه هنر-زهرا منصوری: ماجرا از چند هفته پیش شروع شد، یعنی درست زمانی که سازندگان چهار فیلم کوتاه اکران شده در گروه سينمايی هنر و تجربه» با عنوان بسته پنجگاه» به خبرگزاری مهر آمدند و بی‌پروا به انتقاد از انجمن سينماي جوانان ایران به‌عنوان متولی اصلی سا
بسم الله
 
دارم سعی می‌کنم کارهای آخر ترمی را کم‌تر کنم تا با حجم کمتری از درس بروم خانه. قرار است بروم خانه. به مامان هاجر زنگ زدم و گفتم می‌آیم. همان شب هم بليت گرفتم. گریه کردم و بليت گرفتم. وضع کمی نا‌آرام است ولی هم‌چنان امید جایش امن است.
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فیلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سينماي ایران با اکران چند فیلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سينماي جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سينماي ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنیم که تاریخ نشان د
مروری بر سبک‌ های مستندسازی در سينماي مستند جهان(۱)
در این مطلب سعی داریم به مهم‌ ترین سبک‌ های مستندسازی در تاریخ سينماي مستند جهان بپردازیم.از زمانی که ارسطو برای نخستین بار نمایش را بر سه گونه کمدی، درام و تراژدی تقسیم کرد، سبک‌شناسی آثار هنری تصویری تقسیم‌‌بندی‌های پرشماری را به خود دیده و هر چند سال یک بار، اندیشمندی پیدا می‌شود که، بر اساس نقطه نظرات خاص خودش، آثار هنری را ذیل انواع گوناگون رده‌بندی می‌کند. سينماي مستند نیز از
کاهش قیمت بلیط هواپیما از ۲۱ شهریور
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:
با توجه به روند کاهشی نرخ ارز ‌‌نرخ‌های بليت هواپیما از تاریخ ۹۸/۶/۲۱ کاهش می‌یابد.
کاهش نرخ ارز بلافاصله در قیمت بليت هواپیما تأثیر‌گذار نیست ولی برای رضایت بیشتر مسافران هوایی این تصمیم از سوی شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ شد.
با توجه به نرخ ارز و نحوه دسترسی به قطعات و سرویس‌های نگهداری و شرایط تقاضای بازار، شرکت‌ها در دامنه نرخ‌های تعیین شده، بليت خود را عرضه می‌کنند.
مروری بر سبک‌ های مستندسازی در سينماي مستند جهان(۲)
در این سلسله مطالب سعی داریم به مهم‌ ترین سبک‌ های مستندسازی در تاریخ سينماي مستند جهان بپردازیم و در این قسمت به تقسیم بندی فرمی محتوایی در سينماي مستند پرداخته ایم.
از زمانی که ارسطو برای نخستین بار نمایش را بر سه گونه کمدی، درام و تراژدی تقسیم کرد، سبک‌شناسی آثار هنری تصویری تقسیم‌‌بندی‌های پرشماری را به خود دیده و هر چند سال یک بار، اندیشمندی پیدا می‌شود که، بر اساس نقطه نظرات خاص
تامین قطعه کامل مین برد در عموم برندهای سينماي خانگی با مشکلات زیادی مواجه است و به همین جهت امکان تعمیر مین برد سينماي خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است.
اکثر موارد مراجعه تعمیر سينماي خانگی (در برندهای مختلف) مربوط به خرابی قطعات بخش درایو سی دی و در مرحله بعد مربوط به برد پاور است و به دلیل همین بالا بودن میزان تقاضا ، قطعات این دو بخش در عموم برندها و مدل های سينماي خانگی در دسترس است.
در نقطه مقابل بخش مین برد جریان بسیار محدودی را مصرف م
جهت تلطیف فضای اجتماعی-روانی بگم که ، جشنواره فیلم فجر نزدیکه. سه گروه هستن که ممکنه شما جزوشون باشید. اول : اگه میخواید برید جشنواره، باید سایت سینماتیکت رو پیگیری کنید ، از الان عضو بشید ، فیلمها در دسته های ۱۱ تایی دسته بندی میشه. شما با هر اکانت میتونید دو سری بليت و در هر سری دو صندلی بخرید. یا چهارسری ، هر سری یک صندلی. بستگی داره فیلمهای نهایی جشنواره ۳۳ تا یا ۴۴ تا بشه. گاهی هم پیش میاد با ۲۲ فیلم جمع میشه. سينماي مورد نظرتون و سانسها که ا
 
مجتمع سينمايی ۲۲ بهمن با پایین بنای ۱۱ هزار متر مربع و ۱۵ هزار متر مربع محوطه سازی , با دو تالار آمفی تاتر وسینما در سال ۱۳۸۷ به افتتاح رسید .سینما رهاننده بنا شده در نخستین سربالایی ولیعصر است .سه فیلم زیرنظر , مطرب و دیده و گوش بسته اینک در کلیه ایام در سینما رهاننده تبریز نمایش می گردند و ارزش بليت طی روز های سه‌شنبه نیم ارزش می‌باشد .چشم و گوش بسته» در اصل فیلم بدی نیست . یک فیلم در گونه‌ی زوج هنری است که گاهی می ت
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از دایره هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده سخنگوی دایره هواپیمایی کشوری اظهارداشت: با توجه به وضعیت به حیات آمده پس از سرایت ویروس کرونا و عدم پذیرش اتباع ایرانی توسط چندی از کشورها و تعلیق بلافاصله برخی پروازها اداره هواپیمایی کشوری بخشنامه استرداد بليت هواپیما عاری دریافت جریمه را به همکاری های هواپیمایی داخلی و شعبه های کل معامله شریک شدن های هواپیمایی خارجی ابلاغ کرد. وی افزود: با توجه بوسیله وضعیت غیر
سئول امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: پروژه بليت الکترونیکی برای پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه و موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان از روز دوشنبه چهارم شهریور ماه اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، پرستو قاسمی صبح امروز پنجم شهریور ماه در زنجان با اعلام خبر فوق ، ادامه داد: زنجان سیزدهمین استان کشور است که به سامانه بليت الکترونیک پیوست  و از این پس بازدیدکنندگا
سینما ونوس قمسینما ممتاز ونوس قم با دو تالار نمایش به ترتیب ۲۲۰ و ۶۳ صندلی درسال ۱۳۸۹ تحت عنوان اولی سينماي مجهز به سیستم دالبی دراستان قم کار خویش را آغاز نموده . در مجتمع ونوس علاوه برپخش فیلم , مجهز به تالار کنفرانس , سالن پذیرایی , رستوران , هتل , کلاس های آموزشی , غرفه فرهنگی , کافی شاپ موجود استدارنده یک تالار VIPفعلا فیلم های در درحال حاضر پخش درین سینما فیلم عالم با اینجانب برقص در سانس های 17 : 30 20 و 21 : 30 میباشد که 
فیلم سينمايی گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی در تازه‌ترین نظرسنجی ده‌ساله مجله فیلم که به انتخاب بهترین فیلم‌های ایرانی و خارجی منتقدان اختصاص دارد، به‌عنوان بهترین فیلم تاریخ سينماي ایران انتخاب شد.
فیلم گوزن‌ها در نظرسنجی قبلی این مجله در سال ۸۸ هم این عنوان را به دست آورده و در دو نظرسنجی سال‌های ۷۸ و ۶۷ فیلم گاو» به‌عنوان بهترین فیلم انتخاب‌شده بود.

ادامه مطلب
امروز بهم زنگ زدی گفتی که چه روزی مرخص میشین و تموم میشه. و من خوشحال ترین و عاشق ترین دختر روی زمین بودم و کمی مونده بود تا بال در بیارم و تو اسمون ها پرواز کنم. بهم گفتی بليت هاتو چه ساعتی بگیرم. و من بعد قطع شدن تلفن زودد پریدم که سایتو چک کنم.حالا بليت هاتو گرفتم و منتظرم فردا زنگ بزنی که بهت بگم. خیلی خوشحالم از اینکه زودتر از اون روزی که انتظار داشتم مرخص میشین. گفتی از در پادگان با لباس خدمت خارج میشین، اینجوری میتونی برام عکس بگیری و بفرست
سینماهای کرمان سه شنبه ها نیم بهاست
معاون هنری وسينمايی اداره ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: علی رغم بهانه جویی های برخی مدیران سینماهای کرمان بليت سینما روزهای سه شنبه نیم بها است.



 وحید محمدی معاون امور هنری و سينمايی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۳ سينماي فعال وجود دارد.
 وی  افزود: در شهرستان‌های کرمان، انار، زرند وسیرجان دارای سالن سينمايی و در شهرستان‌های شهربابک، فهرج، ریگان و نرماشیر سينماي سیا
با وجود بليت‌فروشی اینترنتی برای بازی تیم‌های پرسپولیس و السد اما تاکنون تعداد بسیار کمی از بليت‌ها به فروش رفته است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب از ساعت ۲۱ به مصاف السد قطر خواهد رفت که این بازی آخرین بازی شاگردان برانکو در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
از آنجایی که چند روزی است بليت‌فروشی اینترنتی این بازی آغاز شده اما استقبال بسیار کمی از سوی
ارول موریس Errol Morris» مستندساز آمریکایی متولد 1948 هم از آن دسته مستندسازانی است که هویت خود را صرفا به عنوان کارگردان آثار مستند تعریف کرده و تمایلی به سينماي داستانی ندارد.
مستندسازی در جهان قدمتی تقریبا به اندازه خود سینما دارد و همواره مدیوم قابل اعتنا و موثری برای بازنمایی واقعیت محسوب می‌شده است. در طول تاریخ مستندسازان مختلف، علاوه بر انتخاب موضوعات مهم و بعضا جنجالی، گاهی هم به سراغ رویه‌ای جدید در پرداخت موضوع مورد نظر رفته‌اند که
رزرو بليت امیرفیلم امیراکنون در سینماهای فردوس سينمايی کوروش که فردوس سينمايی کوروش , وسیع ترین بهشت سينمايی مرزوبوم در طبقات ۴ و۶ مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی کورش با سپرده گذاری تیم صنعتی گلرنگ طی چهارسال ایجاد شده است .۱۶۰۰۰متر مربع از مجتمع تجاری , فرهنگی و تفریحی فردوس کورش به ۱۲ تالار سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به گنجایش سینماهای سرزمین طولانی تر نموده است . همینطور این سینما دارنده رستورانهای متفاوت و پ
محمدمهدی حیدریان ضمن مرور خاطرات سال‌های اولیه ورود خود به عرصه مدیریت سینما تأکید می‌کند سينماي ایران همواره درگیر تعارض منافع» بوده و هست.
خبرگزاری مهر - گروه هنر- محمد صابری: هم ورودش به سازمان سينمايی در زمستان ۹۵ با حاشیه همراه بود و هم وداعش در پاییز ۹۷؛ او چهره‌ای کلیدی در عرصه مدیریت سينماي ایران طی ۴ دهه گذشته بوده و کمتر فصلی را می‌توان بدون حضور و تأثیرگذاری‌اش در کتاب تحولات سينماي ایران پیدا کرد اما بازهم تکیه رسمی‌اش بر ک
به نام خدا
این روزها حال دلم نزارتر از این است که کسی مثل استاد
ساروخانی یا سین بخواهد از زیر زبانش چیزی بیرون بکشد. امروز حتی چرب زبانی‌های
زهرا هم کارگر نیافتاد. این روزها واژه‌ها بیش از اینکه بخواهند از زبانم یا نوک
قلمم بیرون بریزند، اشک می‌شوند و از گوشه چشمم سر می‌خورند. دیگر عنانشان از دستم
در رفته است. با این همه تو تصور کن همه چیز رو به راه است. مثل استاد ساروخانی که
تصور می‌کرد حرف‌هایش آرامم کرده است. یا مثل سین که فکر می‌کند این

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها