نتایج جستجو برای عبارت :

سوابق قاضی احمدفلاح

فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
سوابق بیمه تامین اجتماعی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان تامین اجتماعی
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی اند راه بود دارد که در موضوع تحت با صورت آسان شرح داده شده. از مرورگر های مطمئن و نمایش مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده رمز عبور وجود را سر فواصل زمانی خلاصه تبدیل به هدف سر بردن امنیت از صفحه.
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطاعاتی در مورد بیمه
سایتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مشاهده سوابق بیمه با موبایل
راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
سایتی در مورد سوابق بیمه
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه سربازی
سایتی در مورد  آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه با موبایل
سوابق بیمه خدمت سربازی را شرح دهید
چگونگی مشاهده سوابق بیم
به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
1-در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌ طوریکه:
الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشی جدید (3-3-6) اخذ نموده­ و امتحانات درو
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
موضوع: اقدامات لازم جهت درخواست انتقال سوابق تحصیلی دانش آموز به کدملی جدید :1-درخواست کتبی ولی دانش آموز2-دریافت مستندات (اصل شناسنامه،تاییدیه ی ثبت احوال،نامه ی دادگاه،سوابق هویتی قبلی و سوابق تحصیلی قبلی دانش آموز)3- ثبت نام اولیه(نه قطعی) در مدرسه و حذف کدقبلی دانش آموز از سناد مدرسه(درصورت ثبت نام)4- نامه کتبی مدرسه به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه ، مرقوم به متن ذیل:به: اداره آموزش و پرورشموضوع: تطبیق و تایید دانش آموز جهت انتقال
به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت انجام امور اصلاحیه اعم از مشخصات و سوابق تحصیلی حتما باید کپی برابر با اصل مستندات که توسط مدیر واحد آموزشی مهر شده باشد به آقای مریدی فرد تحویل داده شود تا از طریق سامانه دانا مجوز صادر گردد . در غیر این صورت از پاسخگویی معذوریم .
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور هستند به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی خود از سایت دیپ کد به کد منطقه تحصیلی نیاز دارند . سازمان سنجش امسال نیز مانند سال های گذشته امکان دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور 99 را در سایت خود فرهم خواهد کرد . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان به منظور دریافت سوابق خود از سایت دیپ کد علاوه بر کد منطقه ، کد دانش آموزی و سال تحصیلی خود را نیز باید وارد نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر ر
داوطلبان کنکور سراسری در صورتی که با یکی از مشکلات زیر مواجه شدند به صورت حضوری و با در دست داشتن برگ خلاصه سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی خود به سنجش ناحیه یک مراجعه و جهت رفع مشکل اقدام نمایند .
1- در صورتی که با پاسخ ( اطلاعات شما یافت نشد ) مواجه شوید .
2- در صورتی که نمره ترمیمی شما ثبت نشده باشد .
حسابرسی چیست؟
حسابرسی مالی فرایند بررسی سوابق مالی شرکت (یا فرد) برای تعیین اینکه آیا آنها دقیق و مطابق با قوانین قابل اجرا (از جمله استانداردهای پذیرفته شده حسابداری)، مقررات و قوانین را رعایت کرده اند.
حسابرسان خارج از سازمان برای بررسی سوابق حسابداری و مالی و ارائه نظر مستقل در مورد این سوابق هستند. قانون مورد نیاز است، که همه شرکت های دولتی صورتهای مالی خود را خارج از حسابرسی مورد بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
طبق اطلاعیه جدید سایت سازمان سنجش:
دین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 پوشه بندی عکس ها در آیفون چگونه انجام می شود ؟
سایتی در مورد گوشی آیفون
نحوه پوشه بندی عکس در آیفون
 چگونه با موبایل سوابق بیمه مان را مشاهده کنیم؟
آموزش فولدر بندی در آیفون
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
فولدر بندی تصاویر در آیفون
چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل
نحوه مشاهده سوابق بیمه
سایتی در مورد  فولدر بندی عکس ها در آیفون
چگ
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید فناوری در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات فناوری کمک کند .
سایتی در مورد بیمه
سایتی در مورد قیمت خرید بیمه سربازی
 آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
 راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مورد بیمه موبایل
 آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد بیمه سربازی
سایتی در مورد بیمه خدمت سربازی
اطلاعات مفیدی در مورد مشاهد
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن باید کد سوابق تحصیلیشون رو تو فرم ثبت نام وارد کنن که یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه هستش ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کد منطقه تحصیلی دانش آموزا بالای کارنامه اونا ثبت شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1026/کد-منطقه-برای-سوابق-تحصیلی.html
 
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
 
سومین مرحله ثبت‌نام کنکور سراسری 99  دریافت کد سوابق تحصیلی از سامانه کد سوابق تحصیلی دانش آموزان  به نشانی dipcode.medu.ir می‌باشد. این کد به منظور تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 می‌باشد. وارد کردن آن اامی و در صورت اینکه در وارد کردن آن دچار مشکل شوید، قادر به انجام ثبت نام نمی‌شوید. متاسفانه در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 98 بیشترین مشکل داوطلبان آگاه نبودن از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی می‌باشد.
چه افرادی نیاز به دریافت کد سوابق تحصیلی ندار
آیا تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 تغییر می کند  
در طی چند سال گذشته یکی از مهمترین دغدغه ها و چالش های داوطلبین کنکور سراسری، تاثیر سوابق تحصیلی بر روی نتیجه کنکور می باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 و اینکه این تاثیر در سال 99 به چه صورت خواهد بود، بپردازیم تا دغدغه داوطلبین کنکور سال 99 تا حدی کاهش یابد و سبب افزایش آرامش آنها شویم. 
اطلاعاتی در رابطه با تاثیر معدل در کنکور 99
نظام آموزشی چند سال اخ
حکایت کوزه عسل ملانصرالدین و قاضي
 
ملانصر الدین سندی داشت که باید قاضي شهر آن را تایید می کرد اما از بخت بد او قاضي هیچ کاری را بدون رشوه انجام نمی داد .
ملا هم آه در بساط نداشت که با قاضي شریک شود و کار تایید سند را به انجام برساند این بود که کوزه ای برداشت و آن را پر از خاک کرد و روی آن عسل ریخت بعد کوزه ی عسل و سند را برداشت و نزد قاضي رفت کوزه را پیشکش کرد و درخواستش را گفت.
قاضي همین که در پوش کوزه را برداشت و عسل را دید بی فوت وقت سند را تایید ک
 
همه بیمه گذاران عمر پاسارگاد می‌توانند اطلاعات بیمه نامه عمر به همراه سوابق بیمه عمر شان را از طریقرسامانه بیمه عمر پاسارگاد مشاهده نمایند. برای این منظور شما باید شماره بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و کد ملی بیمه گذاری را وارد نمایید.
هم چنین با دانلود نرم افزار استعلام بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید اطلاعات کلی درباره بیمه عمر پاسارگاد به دست آورده و جدول بیمه عمر پاسارگاد را بر اساس هر سن و هر توان پرداختی و بر اساس انتخاب پوشش‌های مختلف اس
کد دانش اموزی یکی از کد های مورد نیاز برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستش که به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که به اون برای دریافت کد سوابق تحصیلیشون احتیاج دارن کد دانش آموزی دیپلم و پیبش دانشگاهی هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1027/کد-دانش-آموزی-سوابق-تحصیلی.html
 
امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عملیات ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاع
 نقل و انتقالات دانشجویی  اول تا 31 اردیبهشت
 انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری - سراسری»  اول تا 8 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی / ورودی مهر 98  تا 20مرداد 
 استخدام درجه داری نیروی انتظامی  اول تا 15 اردیبهشت
 مشاوره آزمون رغبت و توانایی اول  تا 15 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد   اردیبهشت ماه
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد »»»»  اردیبهشت ماه
 ثبت نام آزمون های آموزش
 
پرونده‌ای برای مسعود فراستی، منتقد سینما؛
مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد و منتقد ثابت برنامه هفت است. از او تالیفات و ترجمه‌های زیادی در حوزه سینما منتشر شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دیالکتیک نقد، هیچکاک، همیشه استاد و کوروساوا: سامورایی سینما اشاره کرد.
مسعود فراستی بیش از هر چیز دیگری نان سوادش را می‌خورد. نگاهی به رزومه و سوابق تحصیلی اکثر منتقدان امروز نشان می‌دهد سوابق علمی فراستی یک سر
لیست 66 رشته بدون آزمون و با آزمون ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98
رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 به تعداد 66 رشته می باشد که تعداد 16 رشته جز رشته های با آزمون و 50 رشته جز رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 98 می باشند که در این مقاله کامل توضیح خواهیمن داد.

رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 98

ردیف
کد رشته
نام رشته امتحانی
نوع پذیرش

1
101
تکنولوژی اتاق عمل
با آزمون

2
103
بهداشت عمومی
با آزمون

3
107
تکنولوژی پرتوشناسی
با آزمون

4
110
علوم
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام دکتری
اطلاعاتی در مورد دکتری بدون آزمون
اطلاعاتی در مورد بدون آزمون دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون و اطلاعاتی در مورد آن
سایت دیپ کد دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir
سایتی در مورد دیپ کد
اطلاعاتی در مورد دریافت کد سوابق تحصیلی
dipcode.medu.ir
سایت دریافت کد سوابق تحصیلی
اطل
فرماندار خاش:سوابق داوطلبان انتخابات مجلس در حال بررسی است


زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بررسی سوابق داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از همان لحظات نخستین نام‌نویسی در مراجع چهارگانه آغاز شده است.

صاحب گل صالحی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰ نفر در حوزه انتخابیه خاش نام‌نویسی کرده‌اند اظهار داشت: بررسی سوابق داوطلبان با دقت تمام از سوی مراجع
یکی از اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در کنکور سراسری داشتن کد سوابق تحصیلی هستش ، داوطلبا قبل از ثبت نام در کنکور سراسری به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، می تونن وارد سایت دیپ کد بشن و از این سایت کد سوابق تحصیلی دوازدهم ، دیپلم و پیش دانشگاهی رو دریافت کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1009/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی.html
 
 پیرو اطلاعیه مورخ 98/04/02 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1398 که در جلسه آزمون حاضر بوده و مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم هستند، می‌رساند، سوابق تحصیلی آنها از تاریخ 98/04/20 برای مشاهده بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی، حداکثر تا تاریخ 98/04/23 برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
ادامه م
نحوه احراز مشمولین دریافت کمک معیشت الف) احراز سوابق :1.  تایید سوابق جبهه متقاضي توسط مراجع ذیصلاح ( ادارات ایثارگران نیروهای مسلح)2.  ارایه تصویر پایان ماموریت در جبههب) احراز اعسار:1.  سرکشی از منزل متقاضي، بررسی وضعیت معیشتی و تهیه گزارش مددکاری ایثارگران رده مربوطه2.  اخذ استعلامات شامل بنیاد شهید و امورایثارگران ،سازمان بازنشستگی ن م ، سازمان بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های
ادامه مطلب
اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه نور و محمودآباد انتخاب و معرفی شدند. ‎





 
به گزارش کمیته اطلاع رسانی
انتخابات شهرستان نور،جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین
دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست علی شادمان فرماندار و با حضور اعضای هیئت
نظارت مرکز حوزه انتخابیه نور و محمودآباد،دادستان و رئیس ثبت احوال
شهرستان برگزار ش
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
سامانه دریافت سوابق بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
زیر نظر سازمان بیمه روستایی و عشایر کشور می باشد و جهت توزیع، جلوگیری از اتلاف
منابع تسریع در انجام کارها بیمه ای راه اندازی شده است و کلیه روستاییان و متقاضيان
زیر پوشش  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند می توانند برای دریافتسوابق بیمه ای خود به این سامانه مراجعه کند
ابتدا به سایت:http://karnameh.roostaa.ir:8040    
مراجعه نمایید
و با وارد کردن کد ملی و شماره ش
هرساله در کنکور سراسری برای رعایت عدالت بیشتر میان داوطلبان، سازمان سنجش علاوه بر محاسبه کارنامه آزمون کنکور سراسری دانش‌آموزان، تأثیر سوابق تحصیلی یعنی تأثیر نمرات نهایی پایه دوازدهم برای دانش‌آموزان نظام جدید و تأثیر نمرات امتحانات نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی برای نظام قدیم را نیز در نظر می‌گیرد. این موضوع دانش‌آموزانی که در سال‌های اخر تحصیل خود از لحاظ درسی شرایط خوبی را داشتند و در کنکور سراسری به هر دلیلی نتوانستند خوب ظاهر شون
شما از این شرکت می توانید بهترین دوربین های آنالوگ، شبکه، اچ دی و رمز گذارهای ویدوئی را بخواهید. این شرکت با رزومه موفق خود در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و جزو برترین برندهای دوربین مدار بسته می باشد. تصور کنید که کلیه دوربین های مدار بسته سطح شهر مدرنی چون سنگاپور از پروژه های بین‌المللی این شرکت است و در کشور چین دو پروژه مهم استادیوم ملی المپیک پکن و پروژه شهر امن” شهر چونگ کینگ از سوابق اجرایی این شرکت شده است.
به جز سوابق بی
مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو راجع به آزمون سراسری سال‌ 1398 و بعد از آن
۱۳۹۷/۰۸/۲۸

بدین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند که مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 14/8/97 در خصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
1- در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت اعمال می‌شود؛ به‌ طوری که:
الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انس
روزی مردی در دادگاه در مقابل قاضي ایستاده بود و منتظر بود تا قاضي رای نهایی او را صادر کند. قاضي به مرد گفت ” حق داری یک جمله صحبت کنی. اگر جمله ات راست باشد، تو را به ۴ سال حبس و اگر جمله تو دروغ باشد تو را به ۶ سال حبس محکوم خواهم کرد ” .
پس از آنکه مرد جمله خود را تمام کرد ، قاضي تصمیم گرفت مرد را آزاد کند. به نظر شما مرد چه جمله ای می تواند گفته باشد‌ ؟
↓↓↓↓
به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان متقاضي ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در
آزمون‌ سراسری سال 1398 که در مهلت تعیین شده (از تاریخ 97/11/24 لغایت 97/12/06) موفق به
دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به
ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز یکشنبه مورخ 97/12/19 تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 در نظرگرفته شده است . متقاضيانی که در زمان دریافت کد سوابق تحصیلی با مشکل مواجه می شوند هر چه سریعت
تجهیزات نظافت صنعتی
تجهیزات نظافت صنعتی تأثیر بسیاری در روند رسیدن به نظافت و پاکیزگی محیط دارد.
در صورتی که به اطلاعات بیشتر در خصوص تجهیزات نظافت صنعتی نیاز دارید با شماره ۰۹۱۲۲۹۳۷۵۷۸ تماس حاصل فرمائید.
معنی تجهیزات نظافت صنعتی به انگلیسی industrial cleaning equipment می باشد.
انواع ماشین آلات نظافت صنعتی در تمامی دنیا تولید و استفاده می شود.
می توان گفت یکی از پرکاربردترین ابزار هایی که در اختیار بشر می باشد این نوع دستگاه ها و ابزارها می باشند.
ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها