نتایج جستجو برای عبارت :

سه دیدگاه تأثیر رسانه بر مخاطبgo

 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهای رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
✅ فقه نظام رسانه و رابطه فقه رسانه، فلسفه رسانه و اخلاق رسانه
 
فقه نظام در اندیشه نظام سازی و طراحی نظام های اجتماعی جدید مبتنی بر دین و در راستای تمدن نوین اسلامی است.
در نظام سازی، صرفا از فقه به معنای مصطلح استفاده نمی شود، بلکه از ظرفیت های سایر علوم نیز بهره گرفته می شود.
در این صورت و برای طراحی نظام رسانه ای دینی، فلسفه رسانه  (هستی شناسی رسانه) و اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه) نیز به تعامل با فقه رسانه می پردازند.
رسانه را اگر امری ایستا در نظر بگیریم، جذب مخاطب را در میزان فراگیری و تطابق طبع آن با عموم مردم باید جست. اما رسانه فقط ایستا نیست. پویایی رسانه ما را از کم‌بود مخاطب نمی‌ترساند، که ما را از کم‌بودن رسانایی برحذر می‌دارد. رسانایی یک رسانه، توانایی آن در برانگیختن مخاطب برای انتشار رسانه است؛ یعنی همان رابطۀ نرخ جذب با تعداد مخاطب فعلی. ساختارهای ایستای رسانه، ما را به طرح و طبع مطبوعات به ذائقۀ مخاطب و نهایتاً ذائقه‌بازی می‌خواند؛ ولی
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود .
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با . پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه های اجتماعی(social media): هم ویژگی های رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه های ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان ارتباط دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه های اجتماعی(social media): هم ویژگی های رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه های ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
 
امروزه با افزایش تاثیری که رسانه ها بر ما می گذارند و همچنین افزایش آثار مخرب و زیانبار آنها یادگیری سواد رسانه و همچنین فنون اقناع رسانه ای برای همه ما لازم است تا بتوانیم با دانستن آنها به اهداف رسانه ها پی برده و به عنوان یک مخاطب فعال ، نه منفعل ، راحت تحت تاثیر رسانه ها قرار نگیریم. پس ازاین به بعد بیشتر به موضوع سواد رسانه در وبلاگ خواهیم پرداخت.
اقناع چیست ؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمه آن نیز تبادل
 
 
 
 
نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 29 اسلاید
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
درس 6 فنون اقناع 1 اقناع چیست؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازندۀ آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا ديدگاه ،
نوع گزینش مخاطب 
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 
موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ی هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
نوع گزینش مخاطب
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 
موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ی هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم در دسته بندی #آموزش_و_پرورش در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دانلود فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
عنوان فایل : دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دسته بندی : آموزش و پر
حرفش تمام ذهنم را زیر و رو کرد. گفتم به نظر من الان تاثیرگذارترین مدیوم رسانه‌ای فضای مجازی و دوم سینماست. برای همین هم هست که فکر می‌کنم منبر امروز سینماست.
گفت اصلا این طور نیست. تنها ۷ درصد مخاطب سینما داریم و هر سال چند فیلم هستند که دائم دیده می‌شوند. اولین رسانه مدرسه و دوم منبر است. بعد از یک متخصصی که اسمش یادم نمانده و متخصص رسانه است نقل کرد: که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع رسانه ارتباط فیس تو فیس است.
انگار یک میز برای یک عمر چیده ب
SMM ، ابزار جدیدی در عرصه تجارت ، در سالهای اخیر رشد امیدوار کننده ای را نشان داده است. جهان وب از او بهتر عمل می کند و رسانه های اجتماعی 100 درصد از تعطیلی بازار بیشتر از بازاریابی خارجی نشان داده اند. امروزه ، تقریباً 84٪ از بازاریاب های B2B از رسانه های اجتماعی به شکلی دیگر استفاده می کنند. صرف نظر از آنچه می فروشید و مخاطب هدف شما کیست ، استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی روشی مطمئن برای رشد برند شما است!عدم حضور فعال در
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیاطوری»
قسمت1
   رسانه. بله، رسانه! کلمه‌ای که در دنیای کنونی مکرر می‌شنویم. چیزی که چپ می‌رویم، راست می‌رویم، می‌گویند دنبال ماست و مانند غولی بی شاخ و دم می‌خواهد ما را ببلعد. اما واقعا رسانه چیست؟
   پس از خلقت انسان، اولین گفت و گوی حضرت آدم با حضرت حوا را می‌توان اولین رسانه نامید. در واقع، چیزی که باعث هرگونه انتقال اطلاعات بین افراد شود را رسانه می‌توان نامید. ولی در دنیای حاضر، رسانه همان رسانه جمعی است
بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی قدرتمند برای مشاغل در همه ابعاد برای دستیابی به چشم انداز و مشتریان است. مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر از طریق سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و پینترست مستقیماً با مخاطبان خود صحبت نمی کنید ، گمشده اید! بازاریابی عالی در رسانه های اجتماعی می تواند موفقیت چشمگیری را برای تجارت شما به ارمغان آورد ، ایجاد مدافعان اختصاصی برند و حتی راهنمای
 
توضیحات فایل
دریافت پرسشنامه سواد رسانه ای
پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای توسط فلسفی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای ۵ مولفه و ۲۰ سوال می باشد و داری طیف لیکرت خیلی زیاد تا خیلی کم می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
سواد رسانه ای: سواد رسانه ای مجموعه ديدگاه ها و مهارت ها درباره کنترل مخاطب بر خود به هنگام مواجهه با رسانه است. به بیان دیگر سواد رسانه ای تفسیر آگاهانه فرد از مفاهیم پیام های رسانه ای است (پاتر,۱۳۹۱؛ به نقل از فلسف
یکی دیگر از مولفه های سواد رسانه ای بعد شناختی سواد رسانه می باشد که به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد: افزایش دانش افراد و کسب دانش لازم درباره یک موضوع از چند منبع مختلف.  هدف اصلی سواد رسانه‌ای می تواند این باشد که بر اساس آن بتوان محصول نهایی یک رسانه را از این جنبه شناخت که آیا بین محتوای یک رسانه به مثابه یک محصول نهایی با عدالت اجتماعی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر.
ادامه مطلب.
کتاب آموزش رسانه ای: یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر» نوشته دیوید باکینگهام، از بهترین منابع آموزشی رسانه ای برای معلمان و اولیا دانش آموزان می باشد که پنجره ای جدید را به روی مخاطب می گشاید تا با نگاهی انتقادی، اهداف رسانه را از هم تمیز دهد و دست به انتخاب درست بزند. در کتاب آموزش رسانه ای: یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر» مخاطب می آموزد که در مواجهه با یک رسانه نباید مصرف کننده صرف بود.
.
مطالب مرتبط:
سیر مطالعاتی سواد رسانه ای
مع
رسانه ابزاری قدرتمند
 
با پیشرفت ارتباطات جوامع تغییرات بسیاری کرده اند. رسانه های ارتباط جمعی مانند تلویزیون،رادیو،اینترنت،ماهواره و. جایگاه خاصی را بین مخاطبان اشغال کرده اند. با توجه به اینکه فرهنگ ها از طریق رسانه های جمعی جریان می یابند،اشکال متفاوت زندگی نیز توسعه می یابند.میتوان گفت که رسانه ها بر شیوه زندگی و سلیقه های عمومی در سطح جامعه تاثیر می گذارند.از نظر بنده رسانه و به خصوص رسانه های ارتباط جمعی به دلیل فراگیری و تنوع تاثی
معرفی کتاب: خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال: محسن میر بهرسی
.
کتاب خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال» مخاطب را با مفاهیمی چون: هرمه، فیشینگ، ویروس رایانه ای، ارتباطات فیس بوکی، خرید اینترنتی و کلاهبرداری آنلاین آشنا می سازد. این آشنایی یک ضرورت برای تمامی کاربران اینترنتی است تا از امتزاج و فریفتگی در برابر فن آوری جدید ارتباطی ممانعت شود.
.
مطالب مرتبط:
سیر مطالعاتی سواد رسانه ای
معرفی کتاب رویکردهایی به سواد رسانه
تروریسم رسانه‌ای ضدانقلاب با جلیقه خبرنگاری +عکس و فیلم
مرور و البته بررسی دقیق خط رسانه‌هایی که با پول‌های سعودی و لندنی، آرامش و سلامت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، نشان خواهد داد که آن‌ها تکه‌های دیگر پازل آمریکایی‌ها در انتقام‌گیری و عقده‌گشایی علیه مردم ایران هستند.
❇️ببینید تا هجمه روانی رسانه ای دشمن را باور کنیم.
سایت مشرق نیوز
 
حواسمان باشد کرونا دو چیز است:
1.ویروس
2.جنگ رسانه ای
 
نویسنده : دکتر سید بشیر حسنی - حسین حق پناه
تصویرگر : سعید شفیعی
ویراستار : زهره جعفری
ناشر : کتاب رواق اندیشه
توضیحاتی پیرامون کتاب :
نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی نهضت سواد رسانه ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه ای و وم پرداختن به نهضت سواد رسانه ای
 
پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای ( فلسفی، 1393)
پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای توسط فلسفی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای ۵ مولفه و ۲۰ سوال می باشد و داری طیف لیکرت خیلی زیاد تا خیلی کم می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
سواد رسانه ای: سواد رسانه ای مجموعه ديدگاه ها و مهارت ها درباره کنترل مخاطب بر خود به هنگام مواجهه با رسانه است. به بیان دیگر سواد رسانه ای تفسیر آگاهانه فرد از مفاهیم پیام های رسانه ای است (پاتر,۱۳۹۱؛ ب
دانشجویان و کاربران گرامی، در این بخش پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه در ۹۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
کاربرد این پاورپوینت:
مبانی مدیریت همواره مورد توجه تمام اندیشمندان و متخصصان حوزه مدیریت بوده است چرا که سیر ایجاد تئوری های سازمانی همواره به تعریف و بررسی مفاهیم مدیریتی کمک شایانی کرده است که رسانه نیز از این منطق پیروی می کند.
این پاو
سیگاری هستید؟ چقدر تماشای عکسِ ریه سیاه‌ از دود روی بسته سیگار باعث می‌شود تا از کشیدنش منصرف شوید؟ مگر پیام‌های رسانه‌ای و توصیه‌های اطرافیان نمی‌گوید نکشید؟ پس چرا باز هم سیگار می‌کشیم؟برای کسانی که به تأثير مطلق رسانه‌ها هنوز باور دارند همین یک مثال کافی است تا نشان دهد شیوه تأثيرگذاری رسانه به این سادگی‌ها نیست. سرگذشت رسانه‌ها، از یک جنبه تاریخ بررسی تأثير آن است. اما این تأثير چقدر است؟ هنوز به‌درستی نمی‌دانیم؛ چون سنجش میز
سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای.سوالات ضمن خدمت ایران شناسی زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
 
اما هدف از
سلام خدمت همه ی استقلالی های عزیز امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه از اونجایی که قراره ما در رسانه هواداری استقلال سایت جامع باشیم قطعا به همکاری شما هم نیاز داریم از شما اگر کسی گرافیست ، عکاس و نویسنده علاقمند هست که در تیم رسانه ای شرکت داشته باشه به ایدی زیر رزومه خودتون رو ارسال کنید.
@amirtajiiii7
 
با تشکر از شما بهترین هواداران دنیا
صنعت رسانه در ایالات متحده مهمتر از فرهنگی است که مدیر اجرایی می خواهد برای مدت چهار تا هشت سال در کشورش اداره کند.
به گزارش ای ال ال سی ، این رومه شرقی وی نوشت: سال گذشته ریاست جمهوری دونالد ترامپ با دعوا های بزرگ وی با رسانه ها همچنان ادامه دارد.” این بار در مورد ، پرونده کرون باعث شده است که ترامپ به اعتراض به دو رسانه آمریکایی در جریان یک بحث و گفتگو مشاجره با چین و سازمان بهداشت جهانی بپردازد. اخیراً ترامپ گفت که سیا
سواد رسانه‌ای (Media Literacy) در یک تعریف بسیار کلی عبارت است از یک نوع درک متکی بر مهارت که براساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره رسانه‌ها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شد.
فهم و درک انسان ها از اتفاقات و رویدادهای اطراف خود، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
ادامه مطلب.
دوست عزیز باید بگم که تو تحت تاثیر رسانه هستی بحث کردن با تو بی فایدست .ولی خب یه زمانی هم بود که من تحت تاثیر رسانه بودم به نظرات مخالفم میتاپیدم و اونها رو اشتباه میدیدم با یکی بحث کردم به نتیجه ای نرسید ولی تاثیرش رو خیلی بعد تر گذاشت . شاید اون فرد هم پیش خودش فکر میکنه که بحث کردن با این آدما بی فایدست . چند سال بعد اطلاعاتم بیشتر شد و نظرات اون فرد هم در کنارش زاویه دید جدیدی بهم داد .
شاید تغییر نکنی ولی یه نظر متفاوت شنیدن چیزی ازت کم نمیکن
ما خیلی از اوقات مخاطب رو نادیده می‌گیریم. شاید ذهنتون بره به سمت تلویزیون و به طور کلی صداوسیما؛ که از نگاه قشر خاصی، تبدیل شده به نماد جایی که مخاطب رو نادیده گرفته و هر کاری دلش می‌خواد، می‌کنه.اما اگر دقت کنیم می‌بینیم که تقریباً بیشتر رسانه‌ها، بیشتر تولیدکنندگان محتوا، توی این مملکت به مخاطب خودشون احترام نمی‌ذارن. از رادیو و تلویزیون تا رومه‌ها، از شبکه نمایش خانگی تا تلویزیون‌های اینترنتی، از سایت‌ها تا کتاب‌ها و. و این
کتاب رویکردهایی به سواد رسانه ای» کتابی به شدت شسته رفته و منظم و مرتبی است که به صورتی آکادمیک شما را با 5 نوع نگاه به رسانه آشنا می کند. از این روی مخاطب با مطالعه این اثر قادر خواهد بود با جسارت بیشتری پا به دنیای رسانه ای شده ی امروز بگذارد.
.
مطالب مرتبط:
سیر مطالعاتی سواد رسانه ای
معرفی کتاب: مبانی سواد رسانه ای: جیمز پاتر
معرفی کتاب: آموزش رسانه ای: یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ
رسانه های تکنولوژیک و فرهنگ
ماهیت سینما و تلویزیون

ادامه مط
با گسترش رسانه های مجازی و غیرمجازی ، سرعت انتشار اخبار به شدت بالا رفته است و مردم با سرعت وحشتناکی اخبار را دریافت میکنند اما خیلی نمیتوانند خبر درست را از خبر غلط تشخیص دهند .
برای همین دولت ها و حکومت ها برای انکه بتوانند رسانه ها را کنترل کنند از  ضعف سواد رسانه ای مردم استفاده میکنند ، امروزه یکی از تکنیک های دولت ها و حکومت ها را  به شما اموزش خواهیم داد ، اسم این تکنیک حلقه دار است ، تکنیک حلقه دار برای هدایت و تخریب رسانه ها زیاد استفا
*به نام خداوندبخشنده مهربان*
رسانه چیست؟
رسانه وسیله‌ای است که از طریق آن انسان پیام خود را به فرد دیگر یا تعداد زیادی از مردم منتقل میکند، رسانه در واقع یک تکنولوژی‌ است که پیام‌ها را به مخاطبان در نقاط مختلف منتقل می‌کند.
 
رسانه در لغت به معنی رساندن است و در واقع به آن دسته از وسایلی گفته می شود که انتقال‌دهنده فرهنگ‌ و افکار عده‌ای از افراد می باشد.
 
تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش
تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده رسانه و جرم - 14 برگ وورد قابل ویرایش     فهرست مطالب جایگاه رسانه‌های ملی در عصر ارتباطات .2 تأثير فیلمهای سینمایی ، ماهواره ، ویدئو .6 تأثير مطبوعات بر
در روزگاری که همه جا صحبت از این بیماری ناخوانده چینی‌ها همون کرونا (Covid-19) هست ما هم کمی به این موضوع از بعد رسانه ای می پردازیم.
در این روز ها بازار شایعات از همیشه داغ تر است و حتی برخی شایعات می توانند از خود این ویروس هم برای جان ما خطرناک تر باشند! شایعاتی که هر کدام به دلایلی، به طور کل غیر انسانی، در شبکه های مجازی دست به دست می شوند و خواه و نا خواه به دست ما می رسند. البته که موضوعات مطرح شده در این مطلب، تنها اصول ساده ای، از سواد رسانه ا
سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای  می باشد سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای  می باشد.
لینک دانلود:
 
https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c/
محتویات بسته دانلود سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای
هم اکنون ثبت نام دوره ضمن خدمت
⭕️ #سواد_رسان
حدیث امروز: سه راه به دست آوردن دوستی

امام جواد علیه السلام فرمودند: با سه خصلت، دوستی را به دست می آورند: انصاف در معاشرت، همدردی (با دیگران) در خوشی و ناخوشی، و داشتن قلبی پاک (از گناهان).
متن حدیث:
الإمام الجواد علیه السلام: ثَلاثُ خِصالٍ تُجتَلبُ بِهِنَّ المَحَبَّةُ: الإِنصافُ فِی المُعاشَرَةِ، وَ المُؤاساةُ فِی الشِّدَّةِ وَ الاِنطِواعِ ، وَ الرُّجوعُ إلی قَلبٍ سَلیمٍ.
پینوشت: بحارالانوار، جلد ۷۸، صفحه ۸۲- کشف الغمه، جلد ۳، صفحه ۱۳۹

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها