نتایج جستجو برای عبارت :

سخنان مجتهدی در مورد رفع مشکلات

بسمه تعالی
این روزها شاهدیم آقای و دوستانش در سخنان خود به مطرح کردن مسائل تاریخی و دینی مشغول شده اند و سعی دارند افکار عمومی و منتقدان خود را از توجه به مسائل اصلی کشور منحرف نمایند.
حال وظیفه نخبگان و مردم در خصوص این سخنان چیست؟؟
فقط و فقط باید از و حامیانش وعده های انتخاباتی و میزان تحقق وعده های انتخاباتی وی و حامیانش را مورد پرسش قرار داد.
دروغ از دیدگاه بهلول :
کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ،*فیلسوف است*
کسی که راست و دروغ برای او یکی است، *چاپلوس است*
کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید، *دلال است*
کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد، *گدا است*
کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد، *قاضی است*
کسی که پول می گیرد تا راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد، *وکیل است*
کسی که جز راست چیزی نمی گوید، *بچه است*
کسی که به خودش هم دروغ می گوید، *متکبر است*
کسی که دروغ خودش را باور می کند، *
حل مشکلات اقتصاد کشور، نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است.شرایط کنونی کشور موجب شده است نخبگان و فعالان دلسوز احساس مسئولیت مضاعف کنند و ظرفیت‌ها و داشته‌های علمی و تجربی خود را به مسئولان عرضه کنند. نتیجه راه‌حل‌های خردمندانه‌ باید گره‌گشایی پایدار از زندگی مردم باشد.هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد و ما به فضل الهی و با عزم و اراده مردم و مسئولان، و با استفاده از ظرفیت
بی‌بدیل جوانان و نخبگان توانمند ایران عزیز
در این تجمع یک به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
ادامه مطلب
 سخنان آموزنده رابین ویلیامز
رابین مک‌لورین ویلیامز زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ هنرپیشه و کمدین آمریکایی بود. رابین ویلیامز در شیکاگو به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. رابین ویلیامز برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. وی در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد پدرش رابرت فیتزجرالد ویلیامز از نژاد انگلیسی و و و ایرلند بود.
ادامه مطلب
 سخنان آموزنده رابین ویلیامز
رابین مک‌لورین ویلیامز زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ هنرپیشه و کمدین آمریکایی بود. رابین ویلیامز در شیکاگو به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. رابین ویلیامز برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. وی در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد پدرش رابرت فیتزجرالد ویلیامز از نژاد انگلیسی و و و ایرلند بود.
ادامه مطلب
سخنان تاثیر گذار بهنام:
یه جایی خونده بودم که In Young Age Try to Learn not to Earn، یعنی در سنین جوانی سعی کنید یاد بگیرید تا اینکه دنبال پول باشید. ولی اگر شخصی که این سخن رو گفته بود ایران زندگی میکرد، حرفش رو جور دیگه ای میگفت: In Young Age Learn How to Earn، یعنی در سنین جوانی یاد بگیرید چگونه پول دربیارید
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تکنولوژی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
رفع مشکلات موبایل
سایتی در مورد مشکلات موبایل
چگونگی رفع مشکلات موبایل
سایتی د رمورد موبایل
اطلاعات مهمی در مورد مشکلات موبایل
حل مشکلات موبایل
اطلاعات مهم فناوری
سایتی برای حل مشکلات فناوری شما
موفق باشید .
استاد در چند سخنرانی خود که در مورد عاشورا است تاکید دارند که جزئیات این رویداد اصلا برای ما روشن نیست و این نقلهایی که وجود دارند قابل اعتماد نیستند. از نظر ایشان این نقلها در صورتی درست است که در تمام صحنه کربلا چند دوربین و ضبط صوت وجود داشته باشد.
ایشان به وقایع و سخنان ابتدای انقلاب مثال می زنند که اکنون پس از چند دهه مورد تردید و اختلاف است.
پاسخ:
امام حسین یک فرد عادی نبودند که مورد توجه نباشند. ایشان به عنوان فرزند حضرت امیر مدعی خلافت
در ایام نوروز که صله رحم جلوه ی دیگری می یابد و کمی پررنگ تر می شود باید گفت که در این ایام سخنان بی اساس و شایعه رونقی بیش از پیش میابند.
قرآن کریم در مورد روش برخورد با شایعه ها به ویژه آن شایعاتی که شرف و آبروی مؤمنان را هدف قرار داده است، چنین می فرماید: 
ادامه مطلب
 اماوقتی این سوال را از عالم اخلاق میکنبم میگوید رکن دوم کمال نفس. انسان عفت است و ان نگهداری. نفس است از حرص واز   نسبت بتمام شهوات. محسوس. ومطبع  شهوت نبودن و بیانات. دیگری که نظیر این ذکرمیکندولی  همگی ناقصو گیج کننده و مبهم و مختلف ایت خوانندگان  محترم دو رکن دیگر  ایمانرا که عدالت و جهاد است در این روایت شریف بیندیشیدو سپس با کلمات   علما اخلاق ودانشمندان  دیگر بشرمفایسه کنند و بقطریی از بهار  عظمت رهبر ان  دینی خود پی برند بسی تعجب کر
با بابا داشتیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردیم بابا همیشه سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردند اگر نبودند می‌گفتند ضبط کنید از سر کار که می‌رسیدند با کمال دقت گوش می‌کردند.
به گزارش مشرق، سردار شهیدمحمدعلی الله دادی، در ۲۸ دی ماه ۱۳۹۳ در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه گردیده بود، مورد حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی واقع شد و به شهادت رسید.
صفحه اینستاگرامی فرزندان شهدا با انتشار تصویری از پادری جلوی درب
یک چهارم جمعیت ایران چاق هستنددرعین حال نیازبه خوردن ویتامینd3درهرروزدارند.این جمعیت چاق هرروزکباب کوبیده وغذای عیانی نخورده اندبلکه فست فودباعث چاقی آنهاشده وهرچیززیان ده بدن راخورده اندوهزارمرض راگرفته اند.
سخنان پزشکان راهم نادیده میگیرندهمیشه درگیربیماری نرمی اسکلت بدن وپوکی اسکلت وجمجمه وشکاف ملاج افراددراثربدبودن رژیم غذایی آنان هستیم.
بودجه کشوردربخش رسانیدن ویتامین به افرادوواکسن صلواتی نیست.مغزافرادی که ولایت آنهاراملت
سخنان رهبر انقلاب در مورد سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی:تدبیر و عمل دو ویژگی برجسته حاج قاسم سلیمانی بود ایشان هم تدبیر داشتند هم دل و جرأت عمل کردن را .این دو ویژگی با هم ارزشمند است گاهی افرادی در جامعه می بینیم که تدبیر دارند ولی به هنگام عمل ضعیف هستند و افرادی هم هستند که دل و جرأت عمل کردن را دارند ولی تدبیر ندارند و با شکست مواجه می شوند .
هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور
3/ رهبر انقلاب: هدف سخنان بی پایه آمریکاییها، تضعیف روحیه عمومی است. آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا نتوانسته مشکلات را جبران کند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه سرایی میکنند/ حرکت عظیم ملت از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف نیست، اما دشمن به مصلحت نمیبیند این عظمت را به زبان بیاورد.
تو کوچه داشتم با دوستانم فوتبال بازی می کردم که بعد تموم شدن بازی برگشتم خونه دیدم تلویزیون روشنه و آقای داره صحبت میکنه ، رفتم آب بردارم که همزمان به حرفای آقای هم گوش میدادم.
اونجا بود که فکر کردم ما دو تا ایران داریم یکی در عالم واقعیت و یکی در ذهن پرورش یافته آقای .
اولی: پر از مشکلات ، گرانی و . . .
دومی: پر از شادی ، دنیای بدون نقص و . . .
والاااااااااااااااااا
# گفته " #من_بلد_نیستم کاری به دنیا نداشته باشم برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم!" سخنان عجیبی است. لازم است صحبتهای او قشنگ ترجمه شود. او میگوید: منظور من از #دنیا این 4 کشور است : آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه من اصلا کشورهای دیگری به جز اینها نمیشناسم!
ادامه مطلب
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
به گزارش گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به سخنان روز گذشته رئیس جمهور و وزیر کشور واکنش نشان عدالت. وی درون توییتی تصنیف است: به عنوان یکی از حامیان این دولت غوطه تو شیره یا شهد زدن به شرم از مصاحبه دیشب حضور وزیر قلمرو بودم که سخنان همراه با قهقهه امروز حضرت رئیس جمهور پاک ناامیدمان کرد. دریغ از کمی انصاف و احساس و تدبیر .  حجت الاسلام تو عروج روز گذشته خویشتن بوسیله است
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تکنولوژی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
رفع مشکلات موبایل
سایتی در مورد موبایل
اطلاعاتی در مورد مشکلات موبایل
نحوه رفع مشکلات موبایل
حل مشکلات موبایل
انواع مشکلات متعدد موبایل
اطلاعات مهم تکنولوژی
حل مشکلات تکنولوژی شما
موفق باشید .
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت
سخنان بزرگان در مورد شکست در زندگی
به نظر می رسد که شکست برای عموم مهم تر از موفقیت است یا حداقل اینطور به نظر می رسد. وقتی که ما در مورد آن فکر می کنیم دلهره می گیریم ، سعی می کنیم از آن جلوگیری کنیم و هر وقت ایده های غیر متعارف داریم از خود سؤال می کنیم که ایا موفق خواهیم شد یا شکست خواهیم خورد. اما حقیقت ساده این است — هیچ موفقیت بزرگی هرگز بدون شکست حاصل نشده است.
ممکن است شکست شما یک شکست فاحش باشد. یا یک سری خراب کاری های کوچک درست مانند 10،
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فیلم فجر 97 | صحبت های دیشب همایون غنی زاده 
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فیلم فجر 97
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فیلم فجر 97
در اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو به فیلم همایون غنی زاده برای فیلم "مسخره باز" تعلق گرفت.
13 hours ago - همایون غنی زاده که برای فیلم مسخره باز» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو شده . برندگان سیمرغ های جشنواره فیلم فجر 97 .
12 hours ago - ق
احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت تیم استقلال به حراست فدراسیون فوتبال
وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد تیم استقلال به دلیل جبهه‌گیری علیه سخنان محمدجواد ظریف دربارهٔ حمایت از فلسطین، به حراست فدراسیون فوتبال احضار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، رسانه‌های داخلی از احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد به دلیل واکنش وی به سخنان محمدجواد ظریف که گفته بود: به دفاع از مردم فلسطین افتخار می‌کند» به این خاطر امروز همهٔ ما زیر فشار هستیم» خبر داد
رهبر معظم انقلاب در مورد سخنان چندی پیش وزیر صنعت مبنی بر اینکه هر جا یک واحد صنعتی در آستانه تعطیلی قرار بگیرد، به کمک آن می رویم، گفتند: این سخنان، عالی و خرسند کننده است و حالا باید پای این قول بایستند و دیگر مسئولان نیز همین‌گونه عمل کنند.
رئیس قوه قضائیه : به وزیر پرتلاش صمت هم گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و س
تمام وعده‌های آقای بلاتکلیف ماند، حتی یک وعده هم عملیاتی نشد. به صراحت می‌گویم ضریب جینی در این چند سال در کشور بالا رفت؛
بالا رفتن ضریب جینی در کشور یعنی افزایش فقر درکشور. به نظر می‌رسد آقای برای فرار از پاسخگویی به ناکارآمدی دولت و نیز دو‌قطبی کردن کشور در انتخابات آینده به طرح اینگونه سخنان رو آورده است.
محمدمهدی زاهدی (رئیس کمیسیون آموزش مجلس) از سخنان انتخاباتی رئیس جمهور درباره انتخابات انتقاد کرد.آقای جمله‌
پندهای ازآیت الله مجتهدي تهرانی

اگر درس بخوانی و استاد اخلاق نداشته باشی، بر فرض آیة‌الله هم بشوی نَفْس تو هم، آیة‌الله می‌شود آن‌وقت بیچاره می‌شود. همان‌طور که به دکتر می‌روی و دستور رژیم غذایی می‌گیری باید پیش استاد بروی و دستور اخلاق بگیری، باید استاد باشد که نزد او بروی که باد کبر و غرور تو را خالی کند.
پندهای ازآیت الله مجتهدي تهرانی
 
مرحوم آیت‌الله احمد مجتهدي تهرانی در سخنانی اظهار داشته است: امام زین‌العابدین (ع) فرمودند: هر
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد: بیان رابطه ی بین ایمان به خدا و سخنان روزمره
 
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد : غلامرضا حیدری ابهری، نشر بوستان فدک
معرفی:
این کتاب نوشته حجه الاسلام حیدری ابهری است که در آموزش توحید به کودکان آثار متعددی دارد، که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفته است.این کتاب در ادامه همان آثار نوشته شده که البته رویکرد جدیدی در این زمینه دارد.پس از مطالعه ی این اثر، کودکان در می یابند که بین ایمان به خدا و سخنان رو
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقیه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
هر وب سایت که با هر زبانی نوشته شده باشد مشکلات زیادی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را دارد این مشکلات سئو می تواند مانع پیشرفت بازدید سایت شما و فروش شما شود که برخی از این مشکلات شامل شامل :
مشکلات برنامه نویسی
مشکلات طراحی
مشکلات ساختاری سایت
مشکلات محتوای سایت
مشکلات بر اثر عدم دانش
مشکلات لینک سازی
بالا بودن زمان بارگزاری سایت و کم بودن سرعت وب سایت
خرابکاری رقبا
و دیگر مشکلات سئو
که شما برای رسیدن و سئو سایت نیاز به یک سئو کار دارید تا بت
امیر مؤمنان علی (ع) روزی با مردم سخن می‌ گفت و درباره‌ی رشد اخلاقی آنان صحبت می‌کرد، تا اینکه فرمود: مراقب باشید آنچه را مردم پشت سر افراد می‌گویند، نپذیرید ( از شنیدن غیبت، برحذر باشید) سخنان باطل فراوان است؛ ولی سخنان باطل از بین رفتنی است و آنچه می‌ ماند کردار انسان است. چرا که خدا شنوا و شاهد است، بدانید که بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت، فاصله نیست. یکی از حاضران پرسید: چگونه بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت فاصله نیست؟ امام علی (ع) انگ
"بسم الله الرحمن الرحیم"
سخنان زیبا و آموزنده دکتر مصطفی چمران

سخنان دکتر چمران ، دکتر مصطفی چمران
 
ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.
شهید دکتر چمران
 
ادامه مطلب
امام علی علیه السلام داناترین صحابی پیامبر صلی اله علیه وآله و در ورودی شهر علم پیامبر صلی الله علیه وآله است.
سخنان ایشان در کتب حدیث جمع آوری شده است. مشهورترین کتاب در این باره نهج البلاغه است.
سید مرتضی در این کتاب برخی از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه حضرت علی را گردآوری کرده است.
تعداد خطبه ها ۲۴۱ و نامه ها ۷۹ و کلمات قصار ۴۸۰ عدد است.
مهمترین خطبه ها شقشقیه، غرا، اشباح و خطبه متقین است.
 در خطبه ها خداشناسی، یاد پیامبر صلی اله علیه وآله
یکی از دوران های مهم زندگی هر زن، دوران بارداری است. این دوران در کنار لذت بخش بودن، با مشکلات متعددی همراه می باشد. از آنجایی که سلامت مادر و جنین در دوران بارداری از اهمیت بالایی بر خوردار است باید از قبل اطلاعات کافی در مورد مشکلات احتمالی به دست آورد.
یکی از این مشکلاتی که ممکن است به وجود آید مربوط به مشکلات دندان است.
یکی از عمده ترین مشکلاتی که ن باردار دچار آن می شوند، دندان درد و خونریزی لثه در این دوران است. پزشکان علت اصلی این قبی
مشکلات اجتماعی چگونه حل می شود؟ چه کسی می تواند مشکلات مردم و اجتماع را حل نماید؟ 
آیا اگر متخصص ترین فرد را شناسایی کردیم، این فرد می تواند مشکلات اجتماع را حل نماید؟
آیا اگر با تجربه ترین فرد را شناسایی کردیم این فرد می توانند مشکلات اجتماعی را حل نمایند؟
مومن، عاقل، دور اندیش و . چه کسی می تواند مشکلات اجتماع را حل نماید؟
اگر مشکلات اجتماع فقط و فقط به علت نقص در این دانش های های مرسوم بود حتما متخصص ترین افراد همان فرد مناسب بود.
اگر مشکل
مشاورخانواده در چه زمینه هایی مشاوره میدهد؟
 
خیانت همسر
دروغگویی همسر
بی مسئولیتی همسر
اختلالات خانوادگی،
اختلافات مکرر با همسر،
دخالت خانواده همسر ،
سوء ظن همسر،
عدم تمایل زوجین به یکدیگر،
روابط خشک و سرد،
اعتیاد همسر،
شوهر خشن،
زن دوم همسر،
سوء استفاده شوهر از همسر،
سقط جنین همسر،
اختلاف در تربیت فرزندان،
مشکلات مربوط به ازدواج مجدد،
ضرب و شتم از سوی خانواده همسر،
مشکلات همسر،
مشکلات خانوادگی،
مشکلات شغلی و اقتصادی خانواده
مشکلات مذ
⬛️ تک روی ، عقب ماندگی به همراه دارد.
اگر ما بخواهیم بی سازمان و بی تشکیلات فعالیت کنیم موفق نخواهیم شد .
اگر این مطلب را پذیرفتید که چه بهتر
اگر هم نپذیرفتید به ۵۰ سال پیش تا حالا می ماند که
همه مان خُرد شدیم
له شدیم
قوایمان تلف شد
هر کس راه خودش را رفت
و
مشکلات بیشماری پیش آمد 
نتیجه هم این شد که دیگران هزاران فرسنگ از ما جلو افتاده و رفتند
اما ما هنوز همین جا هستیم
و بازهم می مانیم 
میل خودتان است .
می خواهید بپذیرید
نمی خواهید هم نپذیرید
سخ
ناب یک جمله فوق العاده است. یک جمله مخرب تنها می تواند زندگی کسی را خراب کند ، روز شما را بسازد یا روحیه شما را تغییر دهد. خوشبختانه جملاتی وجود دارد که می تواند قدرت ادامه کار را به ما بدهد و ما بر این باوریم که جملات و سخنان ناب
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها