نتایج جستجو برای عبارت :

سخنان اعتراضی بیان کرد

♦ دروغ از دیدگاه بهلول :
کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ،*فیلسوف است*
کسی که راست و دروغ برای او یکی است، *چاپلوس است*
کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید، *دلال است*
کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد، *گدا است*
کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد، *قاضی است*
کسی که پول می گیرد تا راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد، *وکیل است*
کسی که جز راست چیزی نمی گوید، *بچه است*
کسی که به خودش هم دروغ می گوید، *متکبر است*
کسی که دروغ خودش را باور می کند، *
بسمه تعالی
این روزها شاهدیم آقای و دوستانش در سخنان خود به مطرح کردن مسائل تاریخی و دینی مشغول شده اند و سعی دارند افکار عمومی و منتقدان خود را از توجه به مسائل اصلی کشور منحرف نمایند.
حال وظیفه نخبگان و مردم در خصوص این سخنان چیست؟؟
فقط و فقط باید از و حامیانش وعده های انتخاباتی و میزان تحقق وعده های انتخاباتی وی و حامیانش را مورد پرسش قرار داد.
در این تجمع یک به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
ادامه مطلب
سلام
تو این چند وقت آشنایی من با بيان (بلاگفا چی بود اه) متوجه شدم یه تعدادی از وبلاگ هارو میتونم جزو ترین ها قرار بدم
البته اگه نظری انتقادی پیشنهادی حرفی حدیثی فحشی بد و بیراهی اعتراضي چیزی بود در خدمتم
اگر نظری درباره رتبه بندی من دارین بگین من ناراحت نمیشم
لیست ترین های بيان↓↓↓
ادامه مطلب
 سخنان آموزنده رابین ویلیامز
رابین مک‌لورین ویلیامز زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ هنرپیشه و کمدین آمریکایی بود. رابین ویلیامز در شیکاگو به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. رابین ویلیامز برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. وی در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد پدرش رابرت فیتزجرالد ویلیامز از نژاد انگلیسی و و و ایرلند بود.
ادامه مطلب
 سخنان آموزنده رابین ویلیامز
رابین مک‌لورین ویلیامز زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ هنرپیشه و کمدین آمریکایی بود. رابین ویلیامز در شیکاگو به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. رابین ویلیامز برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. وی در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد پدرش رابرت فیتزجرالد ویلیامز از نژاد انگلیسی و و و ایرلند بود.
ادامه مطلب
سخنان تاثیر گذار بهنام:
یه جایی خونده بودم که In Young Age Try to Learn not to Earn، یعنی در سنین جوانی سعی کنید یاد بگیرید تا اینکه دنبال پول باشید. ولی اگر شخصی که این سخن رو گفته بود ایران زندگی میکرد، حرفش رو جور دیگه ای میگفت: In Young Age Learn How to Earn، یعنی در سنین جوانی یاد بگیرید چگونه پول دربیارید
عدالت خواهی در بستر انقلاب (۴)
عدالت خواهی در بستر انقلاب، یعنی نقد دلسوزانه وضعیت موجود همراه با پیشنهاد سازنده، یعنی همان نقد انقلاب در قالب نظام. 
امیدزا بودن، نقاط ضعف و قوت را در کنار هم دیدن، مطرح شدن نقد و پیشنهاد سازنده در کنار هم، از نشانه های این گفتمان و نقد است.
به عنوان نمونه می توان به نقد های  #مقام_معظم_رهبری در موضوعات مختلف اشاره کرد نقد ایشان به عملکرد نهادها و سازمان ها و عملکرد دولت از این جمله است. ایشان همیشه در سخنان خود
 اماوقتی این سوال را از عالم اخلاق میکنبم میگوید رکن دوم کمال نفس. انسان عفت است و ان نگهداری. نفس است از حرص واز   نسبت بتمام شهوات. محسوس. ومطبع  شهوت نبودن و بيانات. دیگری که نظیر این ذکرمیکندولی  همگی ناقصو گیج کننده و مبهم و مختلف ایت خوانندگان  محترم دو رکن دیگر  ایمانرا که عدالت و جهاد است در این روایت شریف بیندیشیدو سپس با کلمات   علما اخلاق ودانشمندان  دیگر بشرمفایسه کنند و بقطریی از بهار  عظمت رهبر ان  دینی خود پی برند بسی تعجب کر
یک چهارم جمعیت ایران چاق هستنددرعین حال نیازبه خوردن ویتامینd3درهرروزدارند.این جمعیت چاق هرروزکباب کوبیده وغذای عیانی نخورده اندبلکه فست فودباعث چاقی آنهاشده وهرچیززیان ده بدن راخورده اندوهزارمرض راگرفته اند.
سخنان پزشکان راهم نادیده میگیرندهمیشه درگیربیماری نرمی اسکلت بدن وپوکی اسکلت وجمجمه وشکاف ملاج افراددراثربدبودن رژیم غذایی آنان هستیم.
بودجه کشوردربخش رسانیدن ویتامین به افرادوواکسن صلواتی نیست.مغزافرادی که ولایت آنهاراملت
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد: بيان رابطه ی بین ایمان به خدا و سخنان روزمره
 
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد : غلامرضا حیدری ابهری، نشر بوستان فدک
معرفی:
این کتاب نوشته حجه الاسلام حیدری ابهری است که در آموزش توحید به کودکان آثار متعددی دارد، که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفته است.این کتاب در ادامه همان آثار نوشته شده که البته رویکرد جدیدی در این زمینه دارد.پس از مطالعه ی این اثر، کودکان در می یابند که بین ایمان به خدا و سخنان رو
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
به گزارش گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به سخنان روز گذشته رئیس جمهور و وزیر کشور واکنش نشان عدالت. وی درون توییتی تصنیف است: به عنوان یکی از حامیان این دولت غوطه تو شیره یا شهد زدن به شرم از مصاحبه دیشب حضور وزیر قلمرو بودم که سخنان همراه با قهقهه امروز حضرت رئیس جمهور پاک ناامیدمان کرد. دریغ از کمی انصاف و احساس و تدبیر .  حجت الاسلام تو عروج روز گذشته خویشتن بوسیله است
احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت تیم استقلال به حراست فدراسیون فوتبال
وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد تیم استقلال به دلیل جبهه‌گیری علیه سخنان محمدجواد ظریف دربارهٔ حمایت از فلسطین، به حراست فدراسیون فوتبال احضار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، رسانه‌های داخلی از احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد به دلیل واکنش وی به سخنان محمدجواد ظریف که گفته بود: به دفاع از مردم فلسطین افتخار می‌کند» به این خاطر امروز همهٔ ما زیر فشار هستیم» خبر داد
با بابا داشتیم سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردیم بابا همیشه سخنان مقام معظم رهبری را گوش می‌کردند اگر نبودند می‌گفتند ضبط کنید از سر کار که می‌رسیدند با کمال دقت گوش می‌کردند.
به گزارش مشرق، سردار شهیدمحمدعلی الله دادی، در ۲۸ دی ماه ۱۳۹۳ در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه گردیده بود، مورد حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی واقع شد و به شهادت رسید.
صفحه اینستاگرامی فرزندان شهدا با انتشار تصویری از پادری جلوی درب
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقیه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
در ایام نوروز که صله رحم جلوه ی دیگری می یابد و کمی پررنگ تر می شود باید گفت که در این ایام سخنان بی اساس و شایعه رونقی بیش از پیش میابند.
قرآن کریم در مورد روش برخورد با شایعه ها به ویژه آن شایعاتی که شرف و آبروی مؤمنان را هدف قرار داده است، چنین می فرماید: 
ادامه مطلب
                           به گزارش کوچان نیوز :دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برگزار نشدن نمازجمعه به دلیل ویروس کرونا ، پیام جمعه رشت با سخنان آیت الله فلاحتی جایگزین خطبه های عبادی ی جمعه می شود.در این اطلاعیه آمده است : آیت الله فلاحتی در پیام جمعه رشت ، درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته و مسائل ی استان و جهان در هفته ای که گذشت با مردم صحبت می کند و در صفحه اینستاگرامی وی به نشانی rasoul_falahati@ ب
امیر مؤمنان علی (ع) روزی با مردم سخن می‌ گفت و درباره‌ی رشد اخلاقی آنان صحبت می‌کرد، تا اینکه فرمود: مراقب باشید آنچه را مردم پشت سر افراد می‌گویند، نپذیرید ( از شنیدن غیبت، برحذر باشید) سخنان باطل فراوان است؛ ولی سخنان باطل از بین رفتنی است و آنچه می‌ ماند کردار انسان است. چرا که خدا شنوا و شاهد است، بدانید که بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت، فاصله نیست. یکی از حاضران پرسید: چگونه بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت فاصله نیست؟ امام علی (ع) انگ
"بسم الله الرحمن الرحیم"
سخنان زیبا و آموزنده دکتر مصطفی چمران

سخنان دکتر چمران ، دکتر مصطفی چمران
 
ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.
شهید دکتر چمران
 
ادامه مطلب
امام علی علیه السلام داناترین صحابی پیامبر صلی اله علیه وآله و در ورودی شهر علم پیامبر صلی الله علیه وآله است.
سخنان ایشان در کتب حدیث جمع آوری شده است. مشهورترین کتاب در این باره نهج البلاغه است.
سید مرتضی در این کتاب برخی از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه حضرت علی را گردآوری کرده است.
تعداد خطبه ها ۲۴۱ و نامه ها ۷۹ و کلمات قصار ۴۸۰ عدد است.
مهمترین خطبه ها شقشقیه، غرا، اشباح و خطبه متقین است.
 در خطبه ها خداشناسی، یاد پیامبر صلی اله علیه وآله
رهبر معظم انقلاب در مورد سخنان چندی پیش وزیر صنعت مبنی بر اینکه هر جا یک واحد صنعتی در آستانه تعطیلی قرار بگیرد، به کمک آن می رویم، گفتند: این سخنان، عالی و خرسند کننده است و حالا باید پای این قول بایستند و دیگر مسئولان نیز همین‌گونه عمل کنند.
رئیس قوه قضائیه : به وزیر پرتلاش صمت هم گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و س
در این تجمع یک به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
 
به گزارش ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان نه شرقی نه غربی » وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت
ناب یک جمله فوق العاده است. یک جمله مخرب تنها می تواند زندگی کسی را خراب کند ، روز شما را بسازد یا روحیه شما را تغییر دهد. خوشبختانه جملاتی وجود دارد که می تواند قدرت ادامه کار را به ما بدهد و ما بر این باوریم که جملات و سخنان ناب
ادامه مطلب
سخنان 
 
 
آیا می‌دانید که: آثار به جا مانده از امام مهدی (علیه السلام) عبارتند از: روایات و احتجاج ها (مربوط به ایام کودکی آن حضرت) دعاها، نمازها، زیارت نامه ها، توقیعات و بيانات ایشان (در دوران غیبت صغری و غیبت کبری)!
آیا می‌دانید که: حضرت مهدی (علیه السلام) می فرمایند: همانا بر احوال و اخبار شما آگاهیم و هیچ چیز از اوضاع شما بر ما پوشیده نیست! (بحارالانوارج53ص174)
آیا می‌دانید که: حضرت مهدی (علیه السلام) می فرمایند: ملعون است کسی که نماز صبحش را ب
 به نقل از مشرق، که در سال 1359، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی بود، در گفتگویی با رومه "جمهوری اسلامی" که در صفحه 7 شماره روز 9 آذرماه 1359 به چاپ رسید، با بيان این که در مقابل قوه مجریه اگر نهاد ناظری نباشد به سمت دیکتاتوری پیش می‌رود، گفت: برای اینکه جلوی دیکتاتوری گرفته شود قانون اساسی پیش‌بینی کرده که شورای نگهبان تفسیر این قانون را برعهده داشته باشد.»وی در ادامه با اشاره به اینکه قوه مجریه در انتخاب اعضای شورای نگهبان
سخنان رسول خدا صلی الله علیه و آله بر پیکر پاک حضرت ابو طالب علیه السلام
علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
حضرت رسول صلی الله علیه و آله در جنازه‌ی او (جناب ابو طالب علیه السلام) حاضر شد و فرمود: صله‌ی رحم کردى، خدا تو را جزای خیر دهد، ای عم من! به درستی که مرا کفایت و تربیت نمودی در خردسالی و یاری و معاونت نمودی در بزرگی؛ پس رو به مردم گردانید و فرمود: براى عم خود شفاعتی بکنم كه جن و انس، از آن در تعجب مانند!  
حیاة القلوب، تالیف علامه مجلس
ایسنا نوشت: خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به خطبه نوشت که رئیس جمهور ایران در طی سخنرانی اش آمریکا را به "تروریسم اقتصادی بی رحمانه" و "اختلاس دریایی بین المللی" مستنطق کرده است.  شان خبری فایننشال پست با تیتر "آمریکا برای دست یابی به ارامش با ایران باید بهای بیشتری بپردازد"، آن پاره از سخنان که در خصوص وضعیت مذاکره با آمریکا سخن می گفت را منتشر کرده است. شبکه خبری راشا تودی با با تیتر "در هرجا که آمریکا قدم بگذارد، تروریسم
سخنان رهبر انقلاب در مورد سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی:تدبیر و عمل دو ویژگی برجسته حاج قاسم سلیمانی بود ایشان هم تدبیر داشتند هم دل و جرأت عمل کردن را .این دو ویژگی با هم ارزشمند است گاهی افرادی در جامعه می بینیم که تدبیر دارند ولی به هنگام عمل ضعیف هستند و افرادی هم هستند که دل و جرأت عمل کردن را دارند ولی تدبیر ندارند و با شکست مواجه می شوند .
هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور
خدا دوست ندارد انسان مغرور باشد و با تکبر روی زمین راه برود: وَلَا
تَمْشِ فِی الْأَرْضِ مَرَحًا. اسراء37
 اما از طرف دیگر دوست ندارد
انسان شخصیتی نامطلوب و سست داشته باشد. انسان مومن قدر حرمت خودش را می داند و از
آن صیانت می کند. از همین روست که خداوند انسان را از بيان سخنان لغو برحذر داشته
است: وَالَّذِینَ هُمْ عَنْ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ. المؤمنون3
مومن نه تنها سخن لغو بر زبان نمی آورد بلکه از شنیدن حرف های لغو نیز
اجتناب می ورزد: وَإِذَا سَمِ
امام علی علیه السلام داناترین صحابی پیامبر صلی اله علیه وآله و در ورودی شهر علم پیامبر صلی الله علیه وآله است.
سخنان ایشان در کتب حدیث جمع آوری شده است. مشهورترین کتاب در این باره نهج البلاغه است.
سید مرتضی در این کتاب برخی از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه حضرت علی را گردآوری کرده است.
تعداد خطبه ها ۲۴۱ و نامه ها ۷۹ و کلمات قصار ۴۸۰ عدد است.
مهمترین خطبه ها شقشقیه، غرا، اشباح و خطبه متقین است.
 در خطبه ها خداشناسی، یاد پیامبر صلی اله علیه وآله
امام علی علیه السلام داناترین صحابی پیامبر صلی اله علیه وآله و در ورودی شهر علم پیامبر صلی الله علیه وآله است.
سخنان ایشان در کتب حدیث جمع آوری شده است. مشهورترین کتاب در این باره نهج البلاغه است.
سید مرتضی در این کتاب برخی از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه حضرت علی را گردآوری کرده است.
تعداد خطبه ها ۲۴۱ و نامه ها ۷۹ و کلمات قصار ۴۸۰ عدد است.
مهمترین خطبه ها شقشقیه، غرا، اشباح و خطبه متقین است.
 در خطبه ها خداشناسی، یاد پیامبر صلی اله علیه وآله
تمام وعده‌های آقای بلاتکلیف ماند، حتی یک وعده هم عملیاتی نشد. به صراحت می‌گویم ضریب جینی در این چند سال در کشور بالا رفت؛
بالا رفتن ضریب جینی در کشور یعنی افزایش فقر درکشور. به نظر می‌رسد آقای برای فرار از پاسخگویی به ناکارآمدی دولت و نیز دو‌قطبی کردن کشور در انتخابات آینده به طرح اینگونه سخنان رو آورده است.
محمدمهدی زاهدی (رئیس کمیسیون آموزش مجلس) از سخنان انتخاباتی رئیس جمهور درباره انتخابات انتقاد کرد.آقای جمله‌
استاد در چند سخنرانی خود که در مورد عاشورا است تاکید دارند که جزئیات این رویداد اصلا برای ما روشن نیست و این نقلهایی که وجود دارند قابل اعتماد نیستند. از نظر ایشان این نقلها در صورتی درست است که در تمام صحنه کربلا چند دوربین و ضبط صوت وجود داشته باشد.
ایشان به وقایع و سخنان ابتدای انقلاب مثال می زنند که اکنون پس از چند دهه مورد تردید و اختلاف است.
پاسخ:
امام حسین یک فرد عادی نبودند که مورد توجه نباشند. ایشان به عنوان فرزند حضرت امیر مدعی خلافت
سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر ایران در حالی با معرفی برگزیدگان به
کار خود پایان داد که سایه تحریم برخی از هنرمندان روی این جشنواره سنگینی
می‌کرد و در روز آخر نیز با حاشیه‌هایی از جمله سانسور صدا و سیما همراه
شد.
یک ماه پیش شماری از هنرمندان ایرانی در همدردی با خانواده
جانباختگان پرواز هواپیمای مسافربری اوکراینی که از سوی پدافند سپاه ساقط
شد، از حضور در جشنواره‌های فجر انصراف داده بودند.
موج
تحریم بخش‌های مختلف جشنواره فجر با پیام
نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سلسله با مدیران مدارس این شهرستان در تاریخ 98/7/23 در محل کانون طلیعه برگزار گردید. در این جلسه علاوه بر بيان سخنان کارشناسان، نظرات و پیشنهادات مدیران محترم حاضر در جلسه نیز بيان شد.
Second -> click to download -> 150 M
password: www.irlanguage.com
Words and idioms:
Is it a fly?
Is it a mosquito?
Is it a bee?
No it is not.
No it isn't.
yes it is.
What is it?
What is this?
What is that?
What are they?
What are these?
What are those?
Let me see.
Please.
Sit down.
This one.
What is this one?
Old
Dirty
Bag
Truck
Is that a car?
I'm sorry.
I'm joking.
Excuse me.
Pardon me?
These are fruits.
Cucumber
Watermelon

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها