نتایج جستجو برای عبارت :

زبان از گفتن تشکر قاصر هست

 
دنیا ظرفیت جبران برخی کارها را ندارد، هر چقدر هم به ازای آن پول بدهی، مقام بدهی، اصلا خود دنیا را به جایش بدهی؛ برای همین است که یک جایی داریم به نام قیامت که این جنس کارها و اعمال آن‌جا جبران شود.
بدون هیچ‌گونه تعارفی زبان قاصر است از پس قدردانی و تشکر از پزشکان و پرستارهایی بر بیاید که در بیمارستان‌ها مشغول خدمت‌رسانی -غیرقابل جبران در دنیا- به بیمارانی هستند که با ویروس کرونا دست به گریبانند. فقط خواستم بگویم دعاگوی شما بزرگوارن هستیم
بخش ۱: عبارت های اصلی۱-برای ابراز تشکر در زبان روسی می توانید از cпасибо” استفاده کنید. این عبارت متداول ترین روش گفتن متشکرم” در زبان روسی بوده، و برای اکثر موقعیت ها مناسب است.
تلفظ cпасибо” به شکل: spa-See-ba است.در حالی که عبارت ذکر شده؛ بسیار رایج است، ولی در واقع برای گفتن ممنون” به زبان روسی تا حدودی غیر رسمی تلقی می شود. احتمالاً می توانید بیشتر مکالمات را با استفاده از این عبارت به تنهایی انجام دهید، اما اگر می خواهید تشکری عمیق تر
به نام مهربانترین
 
با سلام و عرض خسته نباشید مجدد؛
 
این بار غرض از مزاحمت، طرح درخواست یا خواهش جدید نیست هرچند خودتان خوب می دانید انتهای دل ما، روز و شب خواهش و التماس است برای آمدنتان -فعل آمدن مناسب شما نیست. قدم رنجه کردنتان .- . آن خواهش را که هم شما خوب می دانید و خدای شما، ما هم هر روز و هرشب، در هر نماز بارها تکرارش می کنیم. چه کنیم دیگر ؟ دلتنگی که وقت و موقعیت مقتضی سرش نمی شود.
 
این بار برایتان می نویسم از باب تشکر. خودم می دانم که با
زیرا همینها بودند که اوقات مختلف شب وروز انرا تلاوت میکردند ودرنهان و میان میخواندندش  واما اینکه هنگامی که  اودا ببینند خدایرابه بردباری و کرم و رحمت  توصیف کنند برای  انست که خودرا در جنب او ناقص  قاصر درباره پرسش او می بینند که از اوامید گذشت ورحمت کرم  دارندو اما اینکه قران  حجت خدابر خلق اوست برای انستکه برای ایشان انچه لازمه خیر و خوبی است با فرمان. دادن بان و انچه موجب بدی است  با قدغن. کردن از ان اورده     تا انجا که گوید و سخن گفتن ق
در این بخش به امکانات و ویژگی های افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Custom Thank You Page این است که می توانید صفحه ای برای تشکر از خرید مشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه پیام تشکر در ووکامرس با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس دارم؟
با استفاده از افزونه پیام تشکر در ووکامرس می توانید یک صفحه تشکر برای همه محصولات خود و یا برای هر محصول به صورت اختصاصی
صبح زود رسیدم خونه.
بابام لباس پوشیده بود بره دنبال برادرم بگرده.
با هم رفتیم.
شهر مثل منطقه جنگی بود، چراغ راهنمایی نبود، نرده های جدا کننده بی آر تی ها رو کنده بودن و هنوز از بعضی بانک ها که دیشب سوزونده بودن دود میومد بیرون. 
رفتیم زندان، گفتن تو لیست ما اسمش نیست.
یگان ویژه، گفتن هیچ کس رو اینجا نیوردن.
امنیت اخلاقی، گفتن نیست.
دل نگران برگشتیم.
.
دم ظهر یکی از دوستان زنگ زدن و گفتن از طریق یه بنده خدایی پیگیری کردن و فهمیدن توی اطلاعات فل
پندارند حق همان است که می اندیشند یا همان که رفتار می کنند. گمانشان بر این است که حقی بر گردن خلق دارند و حال اینکه اگر دقت کنند حق عظیمی بر گردن خویش می بیینند. به راحتی تهمت می زنند و سخت زبانند اما از سختی زبان دیگران می نالند. خدایا اگر جاهلند و قاصر، به صراط مستقیم هدایتشان فرما و اگر مقصرند ببخششان که هرچند آنها لایق بخششت نیستند لیکن بخشش مرام توست.
پ.ن: ضمیر مخاطب در نوشته سببش تقویت خطابه است نه استثنا بودن نویسنده.
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم
اقدام لازم مبذول نمایند. پیشاپیش از دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را دارم. با تشکر . . پیشاپیش از بذل عنایت شما کمال تشکر و سپاس را دارم. ================ . قبلاً از همکاری شما سپاسگزاری میگردد. نام و نام خانوادگی.
سپاس از حسن توجه شما
تشکر آخر نامه اداری

نمونه نامه اداری تقدیر و تشکر
معلم و استاد گرامی
ادامه مطلب
من خیلی پر حرفم، نه؟ 
یه عالمه نوشتم 
پاک کردم 
ریا میشه :) 
خیلی چیز خاصی نبود 
فقط دو نفر تشکر کردن 
یه مراجع 
یه همکار که استف هست 
امروز هم مسئول شیفت تشکر کرد 
ولی اوووووو تا روزی که رئیس تشکر کنه :/ 
روزهای خوبتون مستدام 
خبر باز شدن سدی در خوزستان را پنج دقیقه پیش از اخبار شنیدم بعد ۱۱ سال! :) عالیه 
عالیه 
الحمدلله 
⚡️ بعضی از عبارات و اصطلاحاتی که در زبان گیلکی برای تشکر کردن استفاده می شوند، عبارتند از:
تی دس درد نکۊنه 
تی خؤنأبدؤن
دس دۊرۊست
بزوی
الیش
پۊر ممنۊن
خۊدا بدأره
خۊدا تی جؤن' ساغ بؤکۊنه
و در جواب تشکر دیگران عبارات اصطلاحات زیر قابل استفاده هستند:
تی قؤربان
تی قؤربان بؤشۊم
تی سر درد نکۊنه
ته دا
ته گره
خاهش کۊنم/ کانم/ کامبه/ ک
تی فدا
بلا می سر
مثال:
➖ خؤنه در' چاگۊدی؟
➕ آها!
➖ دس دۊرۊست
➕ تی قؤربان
 
والدین نه» را گاهی آنقدر راحت به زبان می‌آورند که کودک اولین کلمه‌ای که یاد می‌گیرد؛ نه» است و گاهی آنقدر گفتن این کلمه جادویی برای آنها سخت می‌شود که فرزند فکر می‌کند هر چیز که بخواهد سریع فراهم می‌شود.
ادامه مطلب
آه بس آفت از این حضرت و آقا گفتن راه پایین زدن و حضرت والا گفتن
وه که زین گفت عجب سمّ و بلایا خیزدپوچی خویش به هر گوش و زوایا گفتن
این همه نقل که از سایه‌ی نیکان دارندوین همه قول به پیدا و خفایا گفتن
جان تو خسته نشد زین همه ورّاجی‌ها؟زان دهان کف بنیامد ز سجایا گفتن؟
تو چه‌ای پس تو که‌ای در ره بالارفتن؟تو به پندار خوشی زین همه هاها گفتن؟
ای عجب دوزخ از این قوم به تک بگریزددیو و دد جامه درد زین همه بیجا گفتن
پشت منبر به در آمد به بیابان گم شدکه د
خب امروز اولین نظرم رو گرفتم بعد بخاطره همین دیگه اینجا از دفترچه خواطرات تبدیل شد به بلاگ !
ولی حالا من نمیتونم خیلی فرقی ایجاد کنم
دیروز بود که نمیپونم چرا یه هو شرو کردم به جدی چرت گفتن نمیدونمم چرا اینچوری بود رفته بودیم تو بالکن یه هو تیزی گفت بیا ببپریم پایین منم اینجا شرو کرم به چرت گفتن که اره من دیروز اومدم بچرم از چنجره اتام نشد همین طوری ناخدگاه داشتم چرت میگفتم که یک هو اومدم به خم و دیم اووه شت چه چرت بدی گفتم بعد یه کم فکر کردم دی
امربه‌معروف، یک مرحله‌ی گفتن و یک مرحله‌ی عمل دارد. مرحله‌ی عمل، یعنی اقدام با دست و با زور؛ این مرحله، امروز به عهده‌ی حکومت است و باید با اجازه‌ی حکومت انجام بگیرد و لاغیر. اما گفتن با زبان، بر همه واجب است و همه باید آن را بدون ملاحظه انجام بدهند.
فصل دوم: معارف، مقاصد و توقعات انقلاب اسلامی ایران
پیرو این پست، یک ساعت پیش تو سایت اداره پست شکایت کردم. یک ساعت طول نکشید که زنگ زدن! یعنی همین الآن! و پیگیری کردن که شکایت شما برای چیه و براشون توضیح دادم. گفتن بسته به دستتون رسیده الآن؟ گفتم بله ولی به آدرسی که رو پاکت بود نیاوردن. گفتن پس ما گزارش رو رد کنیم؟ گفتم نه چون اون مامور ظاهرا برادرم رو میشناخته ولی اینکه حدس زده با من نسبتی داره کار اشتباهی بوده. گفتن پس ما بهش اخطار تلفنی میدیم. گفتم باشه.
حالا این بسته حاوی چیز مهمی نبود، ولی اگ
ل
در ژاپن ، آروغ زدن بعد از غذا نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان شناخته میشه و بعضی از مردم ژاپن برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !
از این به بعد، بعد از خوردن غذا به روش ژاپنی از میزبان تشکر کنید مطمئن باشین باز دعوتتون میکنه 
امروزه شاهد سبک جدید از مداحی هستیم که به سبک "شور" معروف است، در این سبک ذکر گفتن یکی از اصلی ترین بخش‌های مراسم است.برخی افراد و گروه‌ها از همان ابتدا مخالف ذکر گفتن بودند و برخی هم موافق، در ادامه این مطلب به نحوه ذکر گفتن اصولی در هیئت و حکم شرعی ذکر گفتن از دید مراجع تقلید پرداخته‌ایم.
ادامه مطلب
چندی می شود که نیستم،کمیاب و نا پیدا.گه گاه به بیان سری میزنم و پیام ها و برخی از نوشته های دوستان را چک می کنم.سرم و شلوغ و ذهنم بد درگیر است که آیا زندگی میکنم؟یا.یا تلاش می کنم تا زنده بمانم.قطعا این جمله سرگذشت زندگی اکثر ما انسان هاست. در سرزمینی که خاک کوروش نام دارد انسان هایش از راه و آیین کوروش به دورند اما همچنان ادعا دارند.چشمان مردان سرزمین من نه تنها حجاب و پوشش ن سرزمینم نیست بلکه،چشمان مردان این سرزمین عاملی بر فساد و ن ا
کلمه نه» یکی از کوتاهترین و ساده ترین کلمات برای تلفظ در فارسی است. اما گاهی دقیقاً همین کلمه، به زبان آوردنش بسیار سخت می شود. به گزارش بانکی دات آی آر، وقتی میخواهیم به دیگران نه» بگوییم، میترسیم که احساساتشان را جریحه دار کرده یا ناامیدشان کنیم یا حتی بدتر، دیگر دوستمان نداشته باشند.  اما نه گفتن هم مهارت هایی نیاز دارد مثل هر کار دیگری و قرار نیست با یک نه گفتن دنیا تمام شود. اگر مایلید به راز چند مهارت ساده از این نوع پی ببرید این مطلب
یا خبیرفصل دوم: مهارتهای ارتباط موثر
سخن نشانگر اندیشه است
سعدی شیرازی میگوید: دو چیز طیره عقل است، دم فرو بستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی»ضربالمثل ها میگویند: تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد.» یا اینکه: از کوزه همان برون تراود که در اوست.» پس کافی است کوزه را تکان دهی و بشنوی چه خبر است؟
اندیشمندان بشری به ارتباط متقابل زبان و تفکر پی برده اند. ⚡⚡سخن گفتن، نوعی تفکر با صدای بلند است. لذا چگونه سخن گفتن نمایانگر چگون
گروه تخصصی آموزش زبان اسپانیایی اکسیتو 
گروه اکسیتو مفتخر است به عنوان اولین مرکز آموزش زبان اسپانیایی در استان البرز و پس از ۱۰ سال تجربه ی موفق در زمینه برگزاری کلاسهای تخصصی این زبان تاسیس خانه ی زبان اسپانیایی استان البرز را اعلام داشته و ضمن تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان گامی نو در جهت گسترش دومین زبان پر گویش جهان بردارد.  
لیست کلاسهای خانه ی زبان اسپانیایی کرج 
_ کلاسهای ترمیک در سطوح مبتدی تا پیشرفته 
_ کلاسهای آمادگی آزمون بی
یکی از بهترین روش های سریع اموزش زبان انگلیسی داشتن مکلامه روز مره با انگلیسی زبان هاست اما از ان جهت که انگلیسی زبان پایه کشور ما نیست بهترین روش جهت یادگیری این زبان عضویت در گروه های زبان انگلیسی و چت و صحبت با افراد انگلیسی زبان و یا دیگر زبان اموزان هست، جا داره همین جا تشکر کنیم از تلگرام به خاطر امکانات خوبی که در اختیار ما قرار میده برای یاد گیری زبان انگلیسی و یکی از مهمترین این امکانات وویس چت یا وویس کنفرانس و حتی ویدیو کنفرانس هست
شمشیر شکسته
افتاده گوشه‌ی میدان
جنگجویی که از جنگ،
فقط قصدش را داشته
نجنگیده، تمام شده‌
به این فکر می‌‎کند که شاید، عرصه عرصه‌ی او نیست
رجز خوانیِ کودکانه را کنار بگذارد
بنشیند کناری
و کمی شعر بگوید و داستان بنویسد
*
سلام بر رزمنده‌ی معمولی! که منم
سلام بر زبانِ قاصر و قلمی که خیمه‌ی پناه من است
 
روز عقد آقا احسان و نجمه خانم بود.
هردو پر از شور و شوق بودند و خوشحال از اینکه دارن همسفر ابدی همدیگه میشن.
اما همش نگران بودن که خدای نکرده گناهی توی مجلسشون نباشه و همه ی کارا کاملا ساده و بی تشریفات برگزار بشه.
از محضر که برگشتیم توی راه ماشینای پشت سر ماشین عروس بوق میزدیم و شادی میکردیم. نجمه خانم هم دسته گلش رو از پنجره بیرون گرفته بود و از مهمونا تشکر میکرد.(البته بازم حواسش به حجابش بود و یه ساق دست سفید پوشیده بود!)
جلوی در پدر عروس ک
آداب سخن گفتن
در اسلام باب وسیعی برای این مسأله گشوده شده، از جمله اینکه: تا سخن گفتن ضرورتی نداشته باشد سکوت از آن بهتر است. چنانکه در حدیثی از امام صادق  علیه السلام  می خوانیم: السکوت راحة للعقل؛ سکوت مایه آرامش فکر است. [1]
و در حدیثی از امام علی بن موسی الرضا  علیه السلام  آمده است:من علامات الفقه: العلم و الحلم و الصمت، ان الصمت باب من ابواب الحکمه؛ از نشانه های فهم و عقل، داشتن آگاهی و بردباری و سکوت است، سکوت دری از درهای حکمت است. [2]البت
واکنش بهرام نورایی به حادثه برخورد موشک سپاه به هواپیمای مسافر بری
" مینویسم و پاک میکنم "
زبان قاصر است از جنایت سپاه هرچقد بنویسیم باز حس میکنیم کم نوشته ایم و پاک میکنیم که دوباره بنویسیم و دوباره .
تحلیل خودتان را میتوانید در کامنت بنویسید #برداشت_آزاد
امروز اولین جلسه ایمونولوژی بود. استادش رو دوست داشتم. گفتن من دکتر ن هستم استاد تمام بخش ایمونولوژی و میولوژی. گفتن که کلاسمون اینطوریه که من ۵۰ دقیقه درس میدم ده دقیقه استراحت میکنیم و بعدش ۱ ساعت به قول خودشون توتریال! گفتن یه مبحثی رو از قبل معلوم میکنم که بخونین و بعد راجع بهش بحث میکنیم.   شروع کردن از بن حیات گفتن تا رسیدیم به این که بیماری حاصل اینتراکشن هاست و پاتوژن‌هاست. یهو گفتن یه خاطره ای براتون تعریف کنم گفتن تو یه روستای
بنام خالق عشقفرهنگ تقدیر و تشکر، موجب توسعه ی خیرات و افزایش نیکوکاری و احسان در جامعه است. چرا تشکر می‌ کنم؟ چرا تشکر می ‌کنی؟
کافی است بی ‌صدا به خواندن خط‌ های زیر مشغول شوید تا دستگیرتان شود چرا اگر عادت به تشکر کردن نداریم خیلی زود باید به آن عادت کنیم.تشکر کنید تا نعمت ‌هایتان زیادتر شود؛ رابطه شکر و نعمت مثل رابطه نور و دیدن است. نور اگر نباشد، دیدن تعطیل است. شکر نعمت ‌های قبلی اگر نباشد، نعمت‌ های بعدی هم تعطیل اند. این یکی از قانو
پدرم تازه خوابش برده بود. با اعصاب خوردی و غر غرکنان گوشیش رو جواب داد. خواب و بیدار بود. یهویی لحنش رسمی شد. من رو صدا زد. گفت با من کار دارن. یه آقایی از قلم چی تهران بود. ازم پرسید شما دو غلط از آزمون های گرفتید؟ گفتم بله! گفت آقای قلم چی ازتون تشکر کردن و گفتن که براتون یه هدیه ارسال کنیم. یه شماره کارت میدید؟
من :))))))) منتظرم پولم رو بفرستن :دی
شُکرت خدای مهربونم *_*
شرکت کنندگان: 16
پاسخ های درست:
سوال 1: 93.8% درست گفتن
یه نفر گفته روباه و کفشودزک
(واقعا براش متاسفام :/)
سوال دو 81.4% درست
12.5% گفتن جولیکا
7.7% گفتن میلن
(احتمالا اسمارو قاطی کردن)
سوال سه: 93.8% درست
1 نفر گفته 6 فصل
(واقعا چه فکری کردی؟)
سوال 4:   92.3% درست
7.7% گفتن ادرین
(ادرین بهترین دوستش نیست عشقشه)
سوال اخر:100% درست
(باریکلا)
.
.
.
تست دوم منتشر شده که شروع مسابقه ی اصلیه
هورااااااااا
نظر من درباره ی این کتاب
در ان وی سی  نوع رفتارهایی آموزش داده میشه که خیلی کاربردی هستش،مثل چگونه تشکر کردن از طرف مقابل،ما در عادات روزمره مون همیشه با به کاربردن خود کلمه ی "متشکرم"ااز طرف مقابل سپاس گذاری می کنیم. در حالی که تشکر به زبان ان وی سی باید کاملاً واضح باشد و دارای مراحل و ترتیب است که با خواندن این کتاب مهارت درست تشکر کردن رو یاد میگیرید. 
نکته ای دیگر که برام جالب بود این بود که در ان وی سی ،هر رفتاری که انجام میدهیم یا هر عکس ا
1- رئیسمون دو تا گروه کاری تو تلگرام ساخته بود که اونجا کارا رو با همکارا هماهنگ میکردیم. هر فردی که از محیط کار میرفت از گروه حذف میشد و هر تازه وارد هم به گروه اضافه میشد.
مدتها بود که تو گروه ها پیامی رد و بدل نمیشد.
از وقتی قرار شد از کار بیام بیرون تصمیم گرفتم قبل از اینکه از گروه ها حذف بشم، خودم لفت بدم. ولی هی امروز و فردا کردم.
هفته پیش که دیگه خداحافظی کردم، رفتم تو گروه ها ببینم هستم یا حذف شدم. که دیدم هستم، منتها خود رئیس از گروه ها رفته
1- رئیسمون دو تا گروه کاری تو تلگرام ساخته بود که اونجا کارا رو با همکارا هماهنگ میکردیم. هر فردی که از محیط کار میرفت از گروه حذف میشد و هر تازه وارد هم به گروه اضافه میشد.
مدتها بود که تو گروه ها پیامی رد و بدل نمیشد.
از وقتی قرار شد از کار بیام بیرون تصمیم گرفتم قبل از اینکه از گروه ها حذف بشم، خودم لفت بدم. ولی هی امروز و فردا کردم.
هفته پیش که دیگه خداحافظی کردم، رفتم تو گروه ها ببینم هستم یا حذف شدم. که دیدم هستم، منتها خود رئیس از گروه ها رفته
امروز آخرین جلسه زبان تخصصی بود خیلی دلم گرفت دلم میخواست حداقل ۲-۳ جلسه دیگه می‌رفتیم واقعا دکتر ش با سواد بود و متواضع . علی رغم این که n تا زبان به قول مادرم زنده و مرده دنیا رو بلد بودن وقتی یکی از بچه ها پرسید : استاد شما چند تا زبان بلدین؟ با فروتنی کامل گفتن والا دخترم ما توی همین زبان مادریمون هم موندیم و ما اینطوری بودیم که یا ابالفضل ما رو باش که چقدر احساس علامه بودن میکردیم دکتر ش به نظرم یه الگوی تمام عیاره و البته استاد یه قسمت های
بماند برای یادگاری
اولین گردش من و همسر، به همراه مامان و سگ کوچولومون، به مقصد جنگل زیبای چایباغ و رودی که درونش جریان داره. (استان مازندران، سوادکوه شمالی)
این عکس ها یک هزارم زیبایی اون‌جا رو هم نداره. واقعا زیبا بود و زبان از گفتن اون زیبایی و سرسبزی قاصر. پوشش گیاهی متفاوتی نسبت به جنگل هایی که هفته گذشته رفته بودیم داشت و همین فوق العاده‌ترش کرده بود.
به‌ دلیل این‌که اولین گردش مامان با من و همسر بود، بیشتر سعی داشتیم میزبان باشیم و
بماند برای یادگاری
اولین گردش من و همسر، به همراه مامان و سگ کوچولومون، به مقصد جنگل زیبای چایباغ و رودی که درونش جریان داره. (استان مازندران، سوادکوه شمالی)
این عکس ها یک هزارم زیبایی اون‌جا رو هم نداره. واقعا زیبا بود و زبان از گفتن اون زیبایی و سرسبزی قاصر. پوشش گیاهی متفاوتی نسبت به جنگل هایی که هفته گذشته رفته بودیم داشت و همین فوق العاده‌ترش کرده بود.
به‌ دلیل این‌که اولین گردش مامان با من و همسر بود، بیشتر سعی داشتیم میزبان باشیم و
 

آیا نه گفتن حتی در مقابل درخواست‌های غیرمنطقی هم برای‌تان دشوار است؟ اگر نتوانید به دیگران نه بگویید، باید همیشه اولویت‌های دیگران را به اولویت‌های خودتان ترجیح دهید. زمانی به درخواست دیگران جواب مثبت بدهید که درخواست‌ موردنظر معقول و شدنی باشد یا آن درخواست را برای جبران محبت‌های دوست‌تان انجام دهید. اما اگر همیشه از ترس نه گفتن به خواسته‌ی دیگران جواب مثبت می‌دهید، حالا دیگر وقت تغییر است. برای افزایش قدرت نه گفتن با ادامه‌ی ای
بارونی بود
فاصله مون تا ماشین زیاد نبود اما تا حدی داشتیم خیس میشدیم
یه پیرزن از پشت سر یه چتر آورد بالای سرمون و یه چیزی به زبون خودشون گفت متوجه نشدیم
تشکر کردیم
باز گفت
باز تشکر کردیم
محکم زد تو بازوی او چتر و گذاشت بینمون و رفت
چه مهربون
نگرانش بودم.خودش خیس نشه
***اگه به دنبال سادگی هستین این سبک براتون مناسب هست.بر خلاف اینکه همه فکر میکنند سبک مدرن، سبک خسته کننده و متقارن ورنگهای خنثی است،در واقع با یک طراحی درست میتونه گرم، دعوت کننده و کاملا شیک باشه.
1)مهمترین ویژگی در این سبک، ساده نگه داشتن همه چیز هست. "منظورم این نیست که فقط یک چهار دیواری داشته باشیم با یک صندلی، اما مطالعات نشون داده شلوغی زیاد باعث ایجاد استرس میشه.پس هرچه وسیله ها کمتر باشه آرامش بیشتری در فضا خواهیم داشت."
2)یکی دیگه از و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها