نتایج جستجو برای عبارت :

ریییس پردردسر

سوال: در ده سال آینده خودت را کجا میبینی؟
جواب:من نمیدانم. اما شاید من بداند.
پ.ن:نوشتن این یکی از همه سخت تر، و شاید اعصاب خورد کن تر بود. فکر کنم از همه این چهار تا که تاحالا نوشتم بدتر شد. هرچه باشد، داستان ن.ر داستان جالبی نیست. نه خیلی تراژیک است، نه خیلی شاد و امیدبخش. داستانچه پردردسر» گونه ای است.
ادامه مطلب
SpongeBob SquarePants,SpongeBob: Tea at the Treedome,آگاهی برای کار,باب اسفنجی,باب اسفنجی شلوار مکعبی,باب اسفنجی مهمانی پردردسر,پلانکتون,تمام قسمتهای باب اسفنجی,دانلود باب اسفنجی از سایت دوستی ها,دستگاه تمیزکننده,دوبله فارسی,سریال کارتونی باب اسفنجی,شلوار پاره پاره,شیطنت دریایی همسایه‌ها,عروس دریایی,کارتون باب اسفنجی مهمانی پر دردسر دوبله فارسی,مربای عروس دریایی,
ادامه مطلب
 
نکات اولیه قرائت قرآن و قواعد زبان عربی را از مادر آموختم؛ کما اینکه روح دلیری و نستوهی را نیز او در من دمید. مادر به خاطر بازداشتهای پیاپی من و حملات ساواک به منزل، رنج بسیار کشید؛ اما در برابر دژخیمان مهاجم، با پایداری و صلابت می ایستاد؛ جوابشان را می داد و با آنها مجادله می کرد. او حتی مشوق من در ادامه این راه پردردسر نیز بود.
 
منبع: خون دلی که لعل شد» (خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی ای (مد ظله العالی) از زندان ها و تبعید دوران م
بهترین نرم‌افزارهای پایان‌نامه نویسی
(تقریباً) تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای اتمام تحصیلات و کسب مدرک تحصیلی خود مم به ارائه پایان‌نامه هستند. اما ازآن‌جایی‌که پایان‌نامه نویسی قواعد و اصول خاصی دارد، نوشتن آن برای عده‌ی بسیاری از دانشجوها کاری دشوار، پردردسر و وقت‌گیر بوده و گاهی پایان‌نامه نوشته‌شده، صرفاً به دلیل عدم رعایت استانداردهای نوشتاری بارها و بارها رد می‌شود و مورد ویرایش قرار
شماره سوم ماهنامه ناداستان» با موضوع سفر.از بین سه شماره‌ای که تا به حال از این ماهنامه خوندم، این شماره بهترینش بوده. بهترین روایت‌های این شماره به سلیقه من:قاره نورد»: مارال یازارلو اولین زن ایرانیه که با موتور به هفت قاره سفر کرده. حتی در حین سفر ازدواج کرده و همسرش برای دیدنش به پونزده کشور سفر کرده.آب، بابا، جاده»: روایت خانواده‌ای که مدام در سفرن و تصمیم گرفتن فرزندانشون رو به مدرسه نفرستن و خودشون بهشون آموزش بدن!آب رفتن»: روایت
دانلود فیلم کمدی بازی با آتش
دانلود فیلم کمدی بازی با آتش با هنرنمایی جان سینا
کارگردان : اندی فیکمن
بازیگر نقش اصلی : جان سینا
 
خلاصه : فیلم کمدی و بسیار جالبی است که جان سینا با کمک 3 تا از همکارانش در آتش نشانی کار میکنند و در کار خود بهترین هستند و روزی 3 بچه ی پردردسر را نجات میدهند و این 3 بچه برای آتش نشان ها دردسرهای زیادی به بار می آوردند که بعدا .
 
برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا از تحریم محمد جواد آذری جهرمی ( وزیر ارتباطات ) خبرداد ؛
چندی بعد دونالد ترامپ ريييس جمهور آمریکا توییتی زد که محمد جهرمی را بدلیل کمک کردن در مسدودسازی اینترنت ایران تحریم کردیم .
 
شایان ذکر است وزیر ارتباطات مسئولیت قطعی اینترنت را برعهده شاک ( شورای امنیت کشور ) می داند و گفته باید این شورا فرمان رفع قطعی را صادر نماید.
 
 
 
ظاهرا برای نسل ما درک این موضوع که تلاش برای شناخت بیش‌تر با نیت ازدواج» ااما قرار نیست به ازدواج ختم شود، کار سختی است.زیاد دیده‌ام که مدافعین روابط خارج از شرع دخترها و پسرها، این نوع روابط را بستری برای شناخت واقعی دو طرف از یکدیگر می‌دانند و در مقابل، جلسات آشنایی در ازدواج‌های سنتی را به همین دلیل ناکارآمد می‌دانند و بعضا مسخره می‌کنند.
الان که البته ازدواج‌های سنتی هم به شکل گذشته برگزار نمی‌شوند و شامل جلسات مفصل آشنایی و بی
Wise Program Uninstaller
 نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود .
در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد .
حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند.
اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد ؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید .
کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی
تعداد قسمت ها: 57 | فرمت: AVI | مدت: 40 دقیقه
تعداد سرورها: 2 عدد | میانگین حجم هر قسمت: 300 مگابایت
خلاصه:
داستان‌ سریال ساختمان پزشکان به زندگی پردردسر پزشکی به نام نیما می‌پردازد. او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش قرار دارد.
بازیگران:
بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شق
کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی
تعداد قسمت ها: 57 | فرمت: AVI | مدت: 40 دقیقه
تعداد سرورها: 2 عدد | میانگین حجم هر قسمت: 300 مگابایت
خلاصه:
داستان‌ سریال ساختمان پزشکان به زندگی پردردسر پزشکی به نام نیما می‌پردازد. او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش قرار دارد.
بازیگران:
بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شق
چربی شکم را یک شبه آب کنید
چربی شکم باعث رنجش آدم‌های زیادی است. آنها دوست دارند در اسرع وقت از شر آن شکم شرم‌آور خلاص
شوند اما بنا به گفته‌ی بسیاری از آنها آب شدن چربی شکم دشوارترین کار است! وقتی سعی می‌کنید چربی شکم
تان را آب کنید و شکم تخت و بدون چربی داشته باشید، تمرینات بالاتنه و ورزش‌های شدید شکمی تاثیر زیادی دارد.
علاوه بر نوشیدن آب کافی، خوردن محصولات تازه و چربی‌های سالم، و اجتناب از خوراکی‌های چاق‌کننده‌ی بدنام
(مثل الکل، نو
بالاخره سفر به غرب کشور، به سرزمین کردستان رو هم تجربه کردیم. بعد از ماجراهای پردردسر رزروِ جا؛ (که هتل گیرمون نیومد، اقامتگاه‌های بومگردی هم پر بودن و اتاق‌های مریوان هم دیگه امکان رزرو اینترنتی نداشتن، یه جای خسته‌ای رو توی شهر سنندج رزرو کردیم) چهارشنبه پونزدهم خرداد رفتیم کردستان.
- تجربه اول بود؛ فکر می‌کردم جاده‌ی اذیت‌تری داشته باشه ولی به لطفِ قرارگیری در مسیرِ کربلا، حداقل از نظر جاده‌ای اوضاع مساعد بود.- هوا در گرم‌ترین حال
24نوامبر


چای سیاه ، این زیبای خوش طعم و دوست داشتنی در زندگی همه ما ایرانیان نقش بسزایی دارد. وقتی بعد از ظهر، خسته از فشار روزانه، می‌نشینی و به خودت استراحتی کوتاه میدهی تا استرس و خستگی روز را از تن به در کنی، تنها یک فنجان چای است که همراه همیشگی توست تا بتوانی انرژی رفته را باز گردانی.
چای سیاه که در کشورهای مختلفی از جمله ایران، آرژانتین، ژاپن، ترکیه، اندونزی، چین، سریلانکا و … کشتی انبوه دارد، پس از آب، دومین نوشیدنی پرطرفدار دنیا
خودروها در گذر تاریخ تغییرات زیادی کرده‌اند و به تناسب تغییراتی که برای خودروها به وجود آمده است، شیوه‌ی نگهداری آن‌ها هم تغییر کرده است. خودروهای اولیه صندلی‌هایی زمخت و از جنس ف داشتند که نشستن بر روی آن‌ها چندان راحت نبود؛ از آنجایی که در آن روزگار مدت زمان رانندگی مثل امروز زیاد طولانی نبود، زیاد مشکلی را به وجود نمی‌آورد اما امروزه بخشی از زندگی ما در اتومبیل می‌گذرد. بنابراین مراقبت از خودرو یکی از مسائل مهمی است که باید به آن
در سالهای اخیر غلات زیادی در سبد خانوارها قرار گرفته مانند دانه چیا. این گیاه علی رغم کشت سخت و پردردسر آن، دارای خواص زیادی می باشد. که بی توجهی مسئولان و دولت در این مسئله نقش بسزایی دارد.
بحران آب، شرایط آب و هوایی نامساعد و توجه به خاک کشت بذر چیا، خرید بذر مناسب چیا همگی از اصلی ترین مشکلات کاشت دانه چیا میباشد. همین مسائل باعث میشود تا سرمایه گذاران ریسک نکنند و به سمت کاشت دانه چیا در ایران نروند.
شما برای پیشرفت در بخش کشاورزی باید ا
بنام خداامسال بیست و دومین روز از ماه بهمن سال ۱۳۹۸ را به گونه ای گذراندیم که مردم عزیز شهر رشت علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی که دولت حاضر برای کل کشور به ارمغان آورده مشکل بحران مدیریت راهم لمس کردند که البته در طی سالیان متعدد در مسائل مختلف این بی کفایتی و سوء مدیریت مشهود بوده.مسئولان کشوری و استانی و شهری از سویی شعار تدبیر و امید سر می دهند که هیچ تدبیر و امیدی رابرای مردم به ثمر نرساندند و همراهان این قافله بی کفایت هم سلبریتی ها یا
امروزه مشتریان فروشگاه آنلاین بسیار مفصل تر از مشتریان مغازه ها و فروشگاه های سنتی دیگر شده اند. اکثر شرکت ها روش تجارت خود را تغییر دیتا اند چرا که ملت سایر وقت خود را صرف رفت و آمد های طولانی و پردردسر نمی کنند. اغلب ترجیح می دهند با یک کلیک، فرآورده مورد نظرشان را در خانه اخذ کنند. گسترش اینترنت، بازرگانی های سنتی را ناچیز رنگ کرده و جای آن ها را به فروشگاه آنلاین داده است. طراحی فروشگاه آنلاین و راه اندازی آن در ماضی با امکانات کمتر و مشکلا
نفخ یک حالت خوش خیم اما پردردسر است که البته می تواند عللی از عدم تحمل به لاکتوز گرفته تا ابتلا به سرطان را به همراه داشته باشد.
نفخ یک حالت خوش خیم اما پردردسر است که البته می تواند عللی از عدم تحمل به لاکتوز گرفته تا ابتلا به سرطان را به همراه داشته باشد. در برخی از شرایط نفخ دیگر یک علامت مزاحم نیست و می تواند علت های نگران کننده ای داشته باشد و به طوری که نیاز به توجه فوری پزشکی را ایجاد کند.
کاهش وزن یکی از علائم هشدار دهنده اصلی برای نفخ اس
دلیل پارگی لاستیک ماشین لباسشویی
یکی از مهم ترین و پردردسر ترین مشکلاتی که برای ماشین های لباسشویی پیش میاد این می باشد که لاستیگ ماشین های لباسشویی پاره و یا نشتی پیدا می کند پس با ما همراه باشید با یک آموزش کاربری دیگر تحت عنوان دلیل پارگی لاستیک ماشین لباسشویی !
یکی از دلایل اصلی آبریزش ماشین لباسشویی ، پارگی لاستیگ دور درب ماشین می باشد که این لاستیک ها یکی از ضروری ترین و کاربری تری قطعه این دستگاههای هوشمند و کاربری می باشد ، که این پا
قرار بود شب بریم خونهء مامان اینا بمونیم که صبح برم سر جلسه و بچه ها بمونن، بخوابن. قطعا اگر صبح میخواستم برم، رقیه بیدار میشد و مامان رو به زحمت مینداخت. مامان گفت واسه شام بیاین. گفتم نه. عصر تو خونه نرگس برام الویه لقمه گرفت نخوردم. سیر بودم از ظهر. بچه م چه مهربون شده بود. پتو انداخت رو کمرم که از باد کولر درد گرفته بود. رانی هلو برام درست کرد. مواظب خواهرش بود. با این وضعیت چند صفحه مرور کردم و بعد رفتیم خونه مامان. تو راه هی گرسنه و گرسنه تر م
 با احتیاط در را باز کردم، برخلاف اخلاق و عادتم مدرسه که می ایم محتاط تر میشوم. با احتیاط از پله ها بالا و پایین می روم، بااحتیاط در را باز میکنم، با احتیاط روی صندلی می نشینم و کلا با احتیاط وارد میشوم با احتیاط خارج! اصلا احتیاط شرط زندگی و حضور در مدرسه ی ابتدایی  پسرانه است!با وجود این احتیاط ها تا کنون 6سقوط ناموفق از روی سکو، مصدوم شدن یک ور صورت با ضربه ی جانانه یک عدد توپ سنگین فوتبال در زنگ ورزش ویک فرود موفق وسط پاگرد پله ها را به نام
دانلود فیلم We Die Young 2019 ما میمیریم جوان
دانلود با لینک مستقیم و رایگان

منتشر کننده فایل : روبیکسفا
 
زبان : زبان اصلی (انگلیسی)
کیفیت : 1080P / 720P
ژانر : جنایی , خانوادگی , مهیج
حجم : 1600 / 750
کارگردان : Lior Geller
ستارگان : Jean-Claude Van Damme, Elijah Rodriguez, David Castaneda, Pablo Scola
: 8.8
زیرنویس فارسی : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید
خلاصه داستان : در
خلاصه داستان فیلم ما میمیریم جوان” در ژانر جنایی و مهیج آمده است ،
لوکاس یک پسر جوان است که وارد یک زندگ
انجام فرآیند عرق گیری در مورد هر نوع گیاه لازمه تخصص و مهارت خاصی می باشد در نتیجه عرق گیری از هر نوع گیاه روش خاص خود را می طلبد. جهت سهولت عرق گیری از هر نوع گیاه دلخواه، گروه صنعتی آناتجهیز اقدام به طراحی و تولید دستگاهی به نام عرق گیر نموده است. هنگام استفاده از این دستگاه لازم نیست هر فرد تخصص خاصی داشته باشد و یا هزینه های زیادی صرف عرق گیری از گیاه نماید. همچنین به سهولت می توان در هر مکانی از این دستگاه استفاده کرد.
عملکرد دستگاه عرق گیر
اقتصاددان و استاد دانشگاه جان وز (John Vaz) معتقد است که بیت کوین (BTC) همچنان با رقابت شدیدی از سوی پروژه پردردسر لیبرای (Libra) فیسبوک روبرو است.
 
جان وز (John Vaz) به کوین تلگراف گفت که بیت کوین (Bitcoin) در بخش پرداخت با چالش های بزرگی در زمینه مقیاس گذاری روبرو است و بیشتر از آن به عنوان ابزاری برای احتکار استفاده شده است. در مقابل ، لیبرا برای ایجاد مقیاس گذاری به عنوان یک شبکه پرداختی ساخته شده است و می تواند به سرعت با وجود مشکلات مداومش با قانونگذاران
سوالات در مورد خیانت همسر را در بخش کامنت ها انتهای صفحه می توانید بپرسید تا توسط روانشناسان پاسخ داده شود. در این مطلب به سوال: بخشیدن خیانت همسر و دلایل خیانت پرداخته شده است. زمان مطالعه ۶ دقیقه
هرگز برای من رخ نخواهد داد! آیا بخشیدن خیانت همسر کار درستی است؟بخشیدن خیانت همسر یا طلاق
در ابتدای ازدواج، من و همسرم با هم قرار گذاشتیم که همیشه درباره احساسات مان صادق باشیم.
من به او اعتماد کردم و هرگز به حرف هایش شک نکردم، اما اکنون دیگر به ه
هایفوتراپی
همیشه گفته اند جوانی به سن و سال نیست وبه دل است و مهم روح آدمیست که باید شاداب و جوان باشد. ولی از حق نباید گذشت که ظاهری بشاش و جوان، بسیار در روحیه آدمی تاثیر دارد. با زیاد شدن سن به طور ناگریز پوست و بافت­های صورت حالت طبیعی و الاستیکی خود را از دست می­ دهد و افتاده می­شود . درست در همین زمان است که کم­کم چین وچروک­ها و خطوط عمیقی در صورت  ظاهر می ­شوند که همان نشانه­ های گذر عمر از جوانی به پیری هستند. از طرفی، جستوجوی کیمیاگران و
,دیوار ,دیوار ,دیوار تهران ,دیوار من ,آگهی استخدام,مدیریت آگهی ,دیوار مشهد ,دیوار,آپارتمان,Images for آگهی دیوار,ثبت آگهی رایگان – شیپور,دیوار آگهی ,نحوه گذاشتن آگهی فروش در دیوار به همراه آموزش تصویری ,دیوار: ارسال آگهی رایگان,دیوار ,Divar ,آموزش قدم به قدم استفاده از اپلیکیشن دیوار ,برچسب های آگهی دیوار خرم آباد ,دیوار تخفیف: درج آگهی تخفیف,۵ راهکار برای فروش محصول و کسب درآمد از اپلیکیشن " دیوار" ,Get دیوار ویندوز 10 ,چرا سایت دیوار موفق است؟ ,divar — چگو
دانلود فیلم We Die Young 2019 ما میمیریم جوان
دانلود با لینک مستقیم و رایگان

منتشر کننده فایل : روبیکسفا
 
زبان : زبان اصلی (انگلیسی)
کیفیت : 1080P / 720P
ژانر : جنایی , خانوادگی , مهیج
حجم : 1600 / 750
کارگردان : Lior Geller
ستارگان : Jean-Claude Van Damme, Elijah Rodriguez, David Castaneda, Pablo Scola
: 8.8
زیرنویس فارسی : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید
خلاصه داستان : در
خلاصه داستان فیلم ما میمیریم جوان” در ژانر جنایی و مهیج آمده است ،
لوکاس یک پسر جوان است که وارد یک زندگ
تولید سازه های آهنی مختلف با آهنگری
حفاظ درب آپارتمان را که امروزه مورد استفاده در اکثر خانه ها و ساختمان های مسی قرار می گیرند، به وسیله آهنگری پدید می آورند. به واقع برای ساخت و تولید حفاظ های آهنی مختلف می بایست با اصول آهنگری به طور کامل آگاه بود تا هر آهنگری با توجه به میزان توانایی ها و استعدادهای خویش انواع حفاظ های آهنی را در طرح های فوق العاده زیبا و در عین حال بسیار مستحکم و مقاوم طراحی و تولید کند و آن ها را برای فروش در دسترس عوا
کنترل هیجان ها از جمله مهارت کنترل خشم تاثیر زیادی در زندگی روزمره و تصمیمات ما دارند، و به زندگی ما رنگ و بو می دهند.
هیجان های اصلیهیجان های اصلی که همه انسان ها در تمامی فرهنگ ها به طور ذاتی از آن برخوردارند شامل:
هیجان غم، ترس، نفرت، شادی، عشق و خشم است.
از این میان خشم، خطرناک ترین هیجان است که به رفتار هایی منجر می شود که خسارات فراوانی  به بار می آورد.
این هیجان پردردسر، بیشتر در مقابل ناکامی در مقابل اهداف مان در وجود مان برانگیخته می ش
 
همانطور که میدانید پس از اینکه نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را دریافت کردید، باید جهت تخلیه آن اقدام کنید. لازم است بدانید که تمامی افرادی که در عملیات تخلیه چاه نقش دارند به نحوی در معرض خطرات ناشی از آن هم قرار دارند. به همین علت تصمیم گرفتیم نکات ایمنی در تخلیه چاه را بیان کنیم تا با دانستن آنها از میزان خطرات و  حوادث ناشی از آن کم شود.
 
رعایت نکات ایمنی در تخلیه چاه
عملیات تخلیه چاه به خودی خود کاری خطرناک نیست، اما گاها افرادی که در این
 
همانطور که میدانید پس از اینکه نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را دریافت کردید، باید جهت تخلیه آن اقدام کنید. لازم است بدانید که تمامی افرادی که در عملیات تخلیه چاه نقش دارند به نحوی در معرض خطرات ناشی از آن هم قرار دارند. به همین علت تصمیم گرفتیم نکات ایمنی در تخلیه چاه را بیان کنیم تا با دانستن آنها از میزان خطرات و  حوادث ناشی از آن کم شود.
 
رعایت نکات ایمنی در تخلیه چاه
عملیات تخلیه چاه به خودی خود کاری خطرناک نیست، اما گاها افرادی که در این
سلام خوبید دوست جونا؟
چه خبرا؟
خوب من که کلا اینجا نمیام اینستا هم که خیییییییییلی کم میام چون خیلی درگیرم.
خوب گفتم هرچی پس انداز و سرمایه داشتم گذاشتم برای اموزش خودم، و پشیمون نیستم کلاسام شروع شده و خیلی دوستشون دارم خوبی این کلاسا اینه که ادمهایی شرکت میکنن که واقعا یا شاغلن یا پی شغل مناسب و خلاصه هیچ کس واسه علافی نمیاد این کلاسارو. و اولین کلاس عمرم بودکه 5 ساعت با دقت حرفای استاد گوش کردم ولذت بردم. فعلا نمیتونم جزییاتشو بگم. تابعد.
د
وجود فضاهای مشترک زیاد، هزینه‌های مشترک، مسائل حقوقی و بسیاری از چیزهای دیگر، زندگی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسی  را پیچیده تر ساخته است. در این شرایط وجود فردی که به نمایندگی از تمامی مالکان، مسئولیت ادارهٔ کل ساختمان را برعهده بگیرد و به کارها رسیدگی کند بسیار ضروری است. مدیریت ساختمان و زمان‌گیر و پرزحمت  بودن این کار و این که وظایف زیادی بر عهدهٔ مدیر ساختمان قرار دارد چیزی است که در نگاه اول به نظر نمی رسد و یکی از راهکارهایی ک
وجود فضاهای مشترک زیاد، هزینه‌های مشترک، مسائل حقوقی و بسیاری از چیزهای دیگر، زندگی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسی  را پیچیده تر ساخته است. در این شرایط وجود فردی که به نمایندگی از تمامی مالکان، مسئولیت ادارهٔ کل ساختمان را برعهده بگیرد و به کارها رسیدگی کند بسیار ضروری است. مدیریت ساختمان و زمان‌گیر و پرزحمت  بودن این کار و این که وظایف زیادی بر عهدهٔ مدیر ساختمان قرار دارد چیزی است که در نگاه اول به نظر نمی رسد و یکی از راهکارهایی ک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها