نتایج جستجو برای عبارت :

ریست تبلت کودک a32

مضرات تبلت و گوشی موبایل برای کودکان
مضرات
تبلت برای کودکان جدی است! برای فرزندتان تبلت می خرید و با سرگرم شدن او
می گویید که عجب خوب است این تکنولوژی، کودکم ساعتها آرام و بیصدا می
نشیدند غافل از اینکه این هدیه شما چه بلایی سر کودکتان می اورد.
ادامه مطلب
تعمیرات تبلت
با توجه به درخواست های بسیار زیاد مشتریان در رابطه با تعمیرات تبلت، قصد داریم تا اطلاعاتی را در این رابطه به شما ارائه دهیم. با توجه به قیمت های بالای وسایل الکترونیکی و مخصوصا تبلت ها تعمیر تبلت برای افرادی که تبلت شان خراب شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
هستند کسانی هم که به دنبال کلاس های آموزش تعمیر تبلت می باشند تا به این وسیله هم کسب در آمد کنند و هم اینکه بدون نیاز به دیگران بتوانند تبلت خودشان را تعمیر کنند.
اد
در بحث راهنمای خرید تبلت ویندوزی ابتدا آن دسته از نکاتی که باید در خرید تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز مد نظر قرار داد را مطرح می‌کنیم و سپس به معرفی تعدادی از تبلت‌های شاخص، که از وجود این سیستم عامل شناخته شده بهره می‌گیرند، خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
فایل فلش سالم و بدون دستکاری از تبلت دانش آموزی Atouch A32 
 
برای فلش زدن این تبلت حتما اینفو گرفته شده را با تبلت خودتان چک کنید در صورت یکی بودن فلش بزنید زیرا از مدل تبلت Atouch A32 چندین ورژن ارایه شده که فایل فلش های متفاوت دارند
ادامه مطلب
نازکترین و سبک ترین تبلت” های 2018
نازکترین
تبلت ها و سبک ترین نوع تبلت” های موجود در بازار را در این بخش از
تکنولوژی نمناک برایتان جمع آوری کرده ایم که در ادامه با مشخصات کامل آنها
و جایگاه آنها در رتبه بندی بهترین ها آشنا خواهید شد.
ادامه مطلب
راه پاک کردن خط و خش موبایل و تبلت
به
دلیل استفاده زیاد و کاربردهای بسیار گوشی و تبلت بعد از مدتی خط و خش
هایی بر روی آنها ظاهر می شوند که اصلا خوشایند نیستند. در ادامه راه های
از بین بردن خط و خش موبایل و تبلت را بیان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
راه پاک کردن خط و خش موبایل و تبلت
به
دلیل استفاده زیاد و کاربردهای بسیار گوشی و تبلت بعد از مدتی خط و خش
هایی بر روی آنها ظاهر می شوند که اصلا خوشایند نیستند. در ادامه راه های
از بین بردن خط و خش موبایل و تبلت را بیان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
چندین سال است که از تولید انواع تبلت ها توسط کمپانی های معتب می گذرد تبلت هایی که هرکدام به نوعی آزمون خود در برابر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پس داده اند اما با سپری شدن زمان تبلت های هوشمند نیز دچار آسیب و شکستگی خواهند شد که امری دور از ذهن نخواهد بود. تبلت های هوشمند نیز همانند گوشی ها از قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند که ممکن است بر اثر افتادن، ضربه و یا آب خوردگی آسیب ببینند بنابراین برای تعمیر تبلت بایستی به مراکز تعمیراتی معتبری م
مدت طولانی ست که از تبلت سری نوت سامسونگ استفاده می کنم و همیشه منتظر این بودم تا یک سری جدید تر از سری تبلت های نوت وارد بازار بشه اما این طور به نظر میاد که سامسونگ قصد داره از الان دیگه قلم داشتن رو محدود به سری نوت نکنه و روی همه تبلت های جدید خودش قلم رو قرار بده ، در ادامه به معرفی این مدل جدید تبلت می پردازیم که با قلم و کیبورد در اینترنت مشاهده شده و احتمالا برای شهریور معرفی خواهد شد.
تصویر جدیدی از تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 توسط ایوان بلس
 
روس نوبوئر، پزشک متخصص اطفال می گوید: بچه ها عاشق این روبات هستند! کودک معمولا دوست ندارد به درمانگاه بیاید و ترجیح می دهد کاری کند که سرگرم شود مثلا با دوستانش بازی کند. اما این روبات باعث می شود که بخواهد به اینجا بیاید. با روبات عکس سلفی می گیرند و به دوستانش نشان می دهند که ابتلا به بیماری دیابت فقط دردسر و ناراحتی نیست.» روبات در بازی از کودک می خواهد که بین اعمال مختلفی که در زندگی روزمره پیش می آید یکی را انتخاب کند مثلا رفتن به جشن تو
نحوه افزایش حافظه گوشی و تبلت
برای
افزایش حافظه در گوشی و تبلت می توانید از کابل OTG استفاده کنید بطوریکه
بسیاری از دستگاههای USB از جمله هارد دیسک های اکسترنال را به آن متصل
نمائید.
روش های افزایش حافظه گوشی و تبلت
ادامه مطلب
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
برای بسیاری از والدین، کنترل کودک در زمان اتصال به اینترنت به یک دغدغه و مسئولیت روزانه تبدیل شده است. متاسفانه امروزه تعداد زیادی از کودکان به تلفن های هوشمند و تبلت ها دسترسی پیدا کرده اند. گاه دیده می شود کودکی که هنوز توانایی خواندن و نوشتن ندارد یکی از آخرین مدل های تلفن همراه در دست گرفته است. در اصل تلفن هشمند و تبلت حکم یک ابزار بازی برای کودکان دارد. والدین ادعا دارند که نمیتوانند در برابر خواست کودک برای داشتن یک تلفن هوشمند مقاومت
تعمیر تبلت | تعمیرات تبلت | تعمیرات ارزان تبلت

امروزه با رشد و پیشرفت روز افرون تکنولوژی و استفاده بیش از حد از تکنولوژی ها نظیر تبلت ها و موبایل ها، این دستگاه ها بسیار فراگیر شده اند و در دست عموم افراد جامعه وجود دارند و همین استقبال از این دستگاه ها باعث بالا رفتن قیمت های تبلت ها خواهد شد و با توجه به وضعیت فعلی بازار در کشور خرید تبلت امر معقولانه ای نبوده و ممکن است هزینه زیادی برای تبلت بی ارزش بپردازید.
همانطور که در پاراگراف فوق گفته
ريست فکتوری تبلت معمولاً حلال بسیاری از مشکلات نرم افزاری و گاه سخت افزاری این دستگاه است. با ريست فکتوری دستگاه، تمامی تنظیمات، برنامه های نصب شده و هر چیزی به جز کارت حافظه، به وضعیت نخستین دستگاه، یعنی تنظیمات کارخانه‌ای باز می‌گردد. ريست فکتوری دستگاه تمامی برنامه های نصب شده، پاک شده و تمام تنظیمات را به حالت پیش فرض بازمی‌گرداند. برای ريست فکتوری تبلت دو راه وجود دارد که عبارتند از Soft reset و Hard reset. روش نخست یعنی Soft reset زمانی کاربرد دا
مروزه استفادهاز تبلت هارو به افزایش گذاشته است و کارایی یارانه را برای شما فراهم میکند وشما به راحتی با این وسیله کوچک به کارایی مورد نظرتان می رسید که این برای شما فوق العاده خواهد بود. 
تبلت‌ها اغلب کاربردهای ساده یک کامپیوتر را دارند. البته نه با قدرتی که یک رایانه دسکتاپ برنامه‌ها را اجرا می‌کند اما از طریق آن‌ها می‌توانید به مرور اینترنت بپردازید، اسناد متنی را ویرایش کنید،‌ ایمیل‌ها را پاسخ بدهید و بسیاری موارد دیگر.
اغلب نرم اف
از چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟
از
چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟ آیا استفاده از موبایل و تبلت برای
کودکان در سنین پایین خطرناک است ؟ برای اینکه بدانید بهترین سن خرید تلفن
همراه و تبلت چه سنی است با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
مشکل هنگ و ريست در تبلت یکی از مشکلاتی
است که تقریبا تمامی کاربران آن را تجربه کرده اند. در این شرایط سرعت تبلت بسیار کند
می شود یا اینکه اصلا به دستوراتی که به او می دهیم، نمی تواند پاسخگو باشد. در نهایت
ما را مجبور می کند که دستگاه را ری استارت یا راه اندازی مجدد کنیم. امروز می خواهیم
اختصاصا درباره مشکل هنگ و ريست در تبلت های اندرویدی صحبت کنیم. نکات مهمی را خواهیم
گفت که مرور و مطالعه آنها خالی از لطف نیست.
 
مشکل هنگ و ريست در تبلت
مشکل هنگ و
9 نکته ی تربیتی:
1- همیشه به کودک خود سلام کنید و به او احترام بگذارید2- زمانی با کودک بازی کنید که او مشتاق باشد
3- از زورگویی پرهیز کنید4- با کودک رفتار محبت آمیز داشته باشید
5- برای آموختن زندگی به کودک عجله نکنید و اجازه بدهید او از کودکی خود لذت ببرد6- ناکامی کودک را محترم بشمارید و او را از شکست نترسانید
7- کودک را برای خودش و بر اساس توانایی هایش پرورش دهیدو نه برای اینکه تصویری از آرزوهای شما باشند
8- با صبر و سکوت با کودک خود ارتباط برقرار کنی
چند سال پیش یک لپ تاپ آخرین سیستم خریده بودم. اگر اشتباه نکنم دو میلیون و پانصد هزار تومان . چند روز پیش خواستم یک تبلت بگیرم و کلی جستجو کردم. دیدم یک تبلت واقعا متوسط به همان قیمت است. 
بجاش امکاناتی را که می تونیم بخریم را می تونیم حمل کنیم
برنامه آفیس رایگان برای موبایل و تبلت
از
این پس مایکروسافت Office برای همه گوشی های هوشمند و تبلت ها رایگان
خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه ای که تا پیش از این پرداخت
می کردند به راحتی فایل های آفیس خود را در موبایل و تبلت ویرایش کنند.
ادامه مطلب
روش های حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ريست (Factory Reset) اندروید


بعد از فکتوری ريست تبلت یا گوشی اندروید یکی از مشکلاتی که با آن
برخورد خواهید داشت تایید اکانت گوگل است که باید حتما اطلاعات اکانت قبلی
خود را وارد کنید. در صورتی که شما این اطلاعات را فراموش کرده باشید به
هیچ طریقی نمی توانید وارد گوشی شوید و از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
آمازون روز چهارشنبه نسخه های جدید تبلت های Fire HD 8 خود را معرفی کرد و قیمت آنها 10 دلار بالاتر از نسخه قبلی بود اما با این حال بسیار ارزان تر از iPad.
ترکیب غول تجارت الکترونیکی اکنون شامل نسخه "All-New" Fire HD 8 ، Fire HD 8 Plus و Fire HD 8 Kids Edition خواهد بود. هر سه مورد برای پیش سفارش در دسترس هستند و حمل و نقل از 3 ژوئن آغاز می شود. اما تخم مرغ عید پاک وجود دارد: آمازون که در یک حالت بازی جدید پخته شده است و به شما امکان می دهد بدون دخالت در اعلان ها ، روی بازی خود تمرکز
تعمیرات تخصصی لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت کلیه برندها
تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset I/O) به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته.
لپ تاپ خود را با هر برندی که دارد گارانتی کنید.
لپ تاپ خود را (حتی اگر از ما نخریده‌اید) برای مدت معینی گارانتی کنید. با این کار از خرابی و هزینه‌های ناشی از آن آسوده خاطر شوید.
تامین قطعات خاص و کمیاب لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر
ما کلیه قطعات بدنه، قابهای LCD و کیبورد، قاب زیر دس
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
برای منی که هر وقت دلم می گرفت یا به محض اینکه فرصتی پیدا می کردم به کتاب فروشی ها سر می زدم و کتاب می خریدم، شنیدن بسته شدن تدریجی تک تک کتاب فروشی ها بدلیل شیوع کرونا واقعا سخت بود.
مونده بودم با این تنهایی و قرنطینه چه کنم که تصمیم گرفتم کتاب خونه ی مجازی برای خودم درست کنم.
اما راستشو بگم
افتادم به اعتیاد اینستا بازی!
کتاب خوندن تبدیل شد به گوشی بازی های بی هدف
تا اینکه
بر حسب یک اتفاق غیر منتظره گوشی من محکم زمین خورد و کاملا نابود شد
.
تصمی
فواید گفتار درمانی
یکی از مهمترین راه ها برای برقراری ارتباط، زبان است و اگر اختلالی در این امر ایجاد شود علاوه بر مشکلات فردی، مشکلات اجتماعی نیز به همراه خواهد داشت. گفتار درمانی منجر به رفع اختلالات گفتاری و ارتباطی می‌شود. در واقع گفتار درمانی جایگاه ویژه ای در جامعه پزشکی و مردم دارد. گفتار درمانی علاوه بر رفع اختلالات گفتاری و زبانی موجب درمان مشکلات بلع و تغذیه نیز می شود. بسیاری از کودکان که از اختلالات گفتاری رنج می برند، در بلع غذ
پاورپوینت بررسی و ارزیابی انواع تبلت
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع تبلت، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تبلت Tablet PC یک کامپیوتر قابل حمل شبیه نوت بوک یا یک دستگاه لوح مانند است که دارای یک نمایشگر لمسی یا قلمی است توسط انگشت دس
رنگ سبز اتاق کودک و ترکیب آن با رنگ های مختلف تاثیرات فوق العاده ای بر روی احساسات ورشد عملکرد مغز کودک خواهد داشت.رنگ سبز اتاق کودک یکی از پرطرفدارترین رنگ های دنیا میباشد.برای فضاهایی که آرامش احتیاج داریم بهتر است از رنگ سبز استفاده کنیم.
رنگ سبز اتاق کودک استرس را کم , نشانگر شروع دوباره(برای روحیه بیماران نیز استفاده میشود) , کاهش دهنده تب و حرارت بدن میباشد
• استفاده از رنگ سبز اتاق کودک باعث افزایش تمرکز ویادگیری کودک میشود .پس اگر میخ
 بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای اتاق برسانید.
کودک را در یک مکان راحت قرار دهید: یک مکا
یکی این تبلت لعنتی رو ازمن بگیره
کاش برنامه ازمونا انقد عوض نمبشدن
اونوخت من این تبلت و میکوبیدم به دیوار 
یاد اون موقع ک تبلتم تعمیرگاه بود میفتم،میگم درسته خیلی از نظر روحی داغون شدم ولی خب کاری جز خوندن انجام نمیدادم
بخاطر مانتوهه مجبورم ک صبر کنم تا تکلیفش مشخص شه که ده روزی میکشه فکر کنم
تااون موقع باید بتونم کنترل کنم
بااید
تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت کلیه برندها
تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset I/O) به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته.
لپ تاپ خود را با هر برندی که دارد گارانتی کنید.
لپ تاپ خود را (حتی اگر از ما نخریده‌اید) برای مدت معینی گارانتی کنید. با این کار از خرابی و هزینه‌های ناشی از آن آسوده خاطر شوید.
تامین قطعات خاص و کمیاب لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر
ما کلیه قطعات بدنه، قابهای LCD و کیبورد، قاب زیر دستگاه،
رشد کودک: ماه اول تا سوم
در این ماه‌ها رشد قدی و وزنی کودک بسیار
سریع است. روند رشد کودک در این ماه‌ها مشابه رشد سریعی است که طی یک ماه
اول داشته است. در این ماه کودک بین 2.5 الی 3.8 سانت رشد قدی و در حدود
907 گرم رشد وزنی خواهد داشت. این اعداد تنها نشان‌دهنده میانگین مورد
انتظار هستند و امکان آن وجود دارد که روند رشد کودک شما آرام‌تر یا
سریع‌تر باشد و یا در مقطعی رشد او به طور ناگهانی زیاد شود. اگر در سن 6
هفتگی کودک شما بیش‌ازحد بی‌قرار است یا
 
 
بتازگی روباتی طراحی شده است که می تواند به کودکان برای کنترل دیابت کند. اسم این روبات شارلی است و به کودکان کمک می کند تا بیماری دیابت را کنترل کنند. کنترل میزان قند خون و اینکه کودک باید چه غذایی را مصرف کند به زمان زیادی نیاز دارد. این روبات می تواند تمامی وظایف را به خوبی انجام دهد تا سلامت کودک حفظ شود. در ادامه درباره این روبات بیشتر بخوانید. محققان اروپایی طرح موسوم به روبات همبازی» روبات و برنامه های کاربردی طراحی کرده اند که قابل
دریافت فایل فلش فارسی تبلت پرستیژیو prestigio multipad pmp7450d 3G



فایل رام این برند در سطح اینترنت بسیار کمیاب بوده و اندرویدزوم به عنوان مرجع رام رسمی گوشی‌های اندرویدی برای اولین بار در وب فارسی فایلهای فلش پرستیژیو را در لینک زیر دانلود کنید
رام رسمی و فارسی پرستیژیو

دانلود رام رسمی و فارسی پرستیژیو MultiPad PMP7170B3G . _Android_scatter.txt را از پوشه فایل فلش انتخاب کرده و منتظر باشید تا برنامه . را زده (گوشی یا تبلت را خاموش کرده) و به سیستم وصل کنید و منتظر ات
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به پرستار کودک در منزل را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نو
در ادامه آموزشها و معرفی بهترین برنامه کودکها و نرم افزارهای آموزشی کودکان در این پست، جدیدترین نسخه نرم افزار کودک نابغه برای گوشی، تبلت و لپ تاپ را تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.
به طور کلی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای آموزشی مختلفی در فضای مجازی و بازار وجود دارند که هر کدام از بچه ها به برخی از آنها علاقه ویژه ای دارند و دوست دارند ساعات زیادی را به انجام این بازی ها بپردازند. اما چنانچه شما به عنوان والدی
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها