نتایج جستجو برای عبارت :

رگلاژ ترمز دستی پراید از بیرون

آموزش رگلاژ ترمز دستي پرايد و عیب یابی و علل آن
در این پست از سایت آیین نامه با آموزش نحوه رگلاژ ترمز دستي پرايد و میشه گفت عموما خودروها شما را آشنا می کنیم.
قبل از هر چیز یک نکته ای را باید بگوییم که تقریبا هیچ کس رعایت نمیکند. همواره
موقع ترمز دستي کشیدن دکمه آن را فشار داده و بد دسته را بالا می کشی چرا
که عدم این کار بمرور زمان به ترمز دستي تان آسیب وارد میکند و ضمنا ترمز
دستي را تا میزانی کافی به تعداد دندانه ها بالا بکشید و تا نهایت تعداد
رگلاژ شیشه سکوریت، 09121279023خدمات رگلاژ شیشه سکوریت، 09121279023تعمیرات شیشه سکوریت رگلاژ شیشه سکوریت تهران (( 09121279023 خدمات تعمیرات شیشه میرال تهران )) تعمیر درب شیشه ای (میرال) 09301279023 رگلاژ درب شیشه ای بازدید تهران رایگان44047945 کمترین قیمت تعمیر-شیشه-سکوریت-رگلاژ-درب-شیشه-ای-میرال-فوری;09121279023
در این مقاله قصد داریم به بررسی لنت ترمز پرايد  بپردازیم. در صورتی که از خودروی پرايد استفاده می کنید. خرید قطعات یدکی یکی از نگرانی های شما خواهد بود. امروزه می توانید این نگرانی را با خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو تهیه کنید. پارتکده یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی است.
ادامه مطلب
درب شیشه ای سکوریت برای داخل دفاتر ، آپارتمان ها و ورودی ساختمان ها و جدا کننده پارکنیگ 
نصب شیشه سکوریت در تمام نقاط تهران جهت درب ورودی مغازه و یا ویترین فروشگاه
طراحی و ارائه محصولات شیشه سکوریت
نصب و تعمیر شیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای 09121279023. تعمیرات شیشه . فروش و نصب شیشه میرال مغازه و راه پله شیشه درب مغازه کشویی
تعمیر درب شیشه ای سکوریت, رگلاژ درب شیشه سکوریت, تعمیر درب شیشه سکوریت, تعمیرات دربهای شیشه ای سکوریت,تعمیر ش
همانطور که میدانید هزینه کوک، تعمیر، رگلاژ و تنظیم پیانو برای نوازندگان مقدار قابل توجهی میباشد و علاوه بر این، زمان زیادی صرف میکند. اولین و رایج ترین هزینه نگهداری پیانو هزینه کوک و رگلاژ آن میباشد که تقریبا هر یک الی دو سال نیاز تنظیم میباشد. تنظیم کوک نسبت به فضا و جنس و مدل پیانو متفاوت میباشد، به عبارت دیگر میتوان گفت این حرفه نیازمند تخصص و مهارت بالا میباشد.
تنظیم رگلاژ
یکی دیگر از مسائل مهم تنظیم رگلاژ این ساز میباشد. پس از کوک کردن
پایان نامه سیستم ترمز ماشین
فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:97   مقدمه: همگی می دانیم که فشردن پدال ترمز ماشین، سرعت را می کاهد.اما چگونه؟چگونه ماشین نیروی پای شما را به چرخ ها منتقل میکند؟چگونه نیروی شما را چند برابر        می کند تا برای متوقف کردن جسمی به بزرگی یک ماشین کافی باشد؟             طرحی کلی از سیستم ترمز وقتی شما پدال ترمز را        می فشارید،ماشین نیروی پای شما را از ط .
دریافت فایل
 , سیستم ترمز ماشین , سیستم ترمز ماشی
لنت ترمز بنز و لنت ترمز بی ام و تمام نشانه‌های لنت ترمز ماشین باکیفیت را دارد. روی لنت شیارها و فضای متخلخل وجود دارد که دود و گازهای ناشی از ترمزگیری را به طور کامل از داخل لنت خارج می‌کند و ترمزگیری راحت‌تر انجام می‌شود. و همچنین حین ترمز گرفتن هیچ صدایی تولید نمی‌کنند. بسته به نوع ترمز ماشین (ABS یا معمولی) کاملا سازگارند و عکس‌العمل بالایی در ترمز گرفتن دارند. بسیار بادوام‌اند و و تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
 
 
 
پدال ترمز خیلی نرم شده و پایین میرود❗️
✅توضیح مشکل: هرگاه که پدال ترمز را فشار می دهید متوجه می شوید که خیلی نرم و اسفنجی شده است . ممکن است با چند بار فشردن آن، دوباره مانند اول بشود ولی به محض برداشتن پا از روی آن مجددا نرم می شود.مشکلات احتمالی عبارتند از:
1️⃣در یکی از شیلنگهای ترمز نشت وجود دارد.2️⃣در مدار هیدرولیک هوا وارد شده است.3️⃣روغن ترمز کثیف شده است و یا از روغن نامناسبی استفاده شده است.4️⃣ترمز ها خیلی خورده شده اند.
- سری BA : 
سری BA از موتورهای ترمز آسنکرون سه فاز و کاملاً محصور (TEFC) تشکیل شده است. دامنه سری BA از 71 تا 315 اندازه فریم شروع می گردد. به طور استاندارد ، منبع تغذیه ترمز 3 فاز AC است. در صورت درخواست ترمز DC می توان با یکسو کننده اصلاح در جعبه ترمینال تأمین گردد. 
کلیه موتورهای سری BA دارای ترمز دستي هستند. فن خنک کننده سری BA بین موتور و مونتاژ ترمز برقرار است. ویژگی های اصلی سری BA عمل ترمز بسیار سریع ، ترمز بالا هم در عملیات مجدد زدایی و هم گشتاور، مدت ز
اجناس شرکتی پرايد
 
دنده میل سوپاپ پرايد
استپر موتور پرايد
وایر شمع کاربراتور پرايد
پیستون استاندارد پرايد
پیستون یورو4 پرايد
فیلتر روغن پرايد وتیبا
سنسور اکسیژن زیمنس پرايد
سنسور اکسیژن ساژم پرايد
شمع موتور معمولی پرايد
شمع موتور یورو4 پرايد
ماهک 1و2 پرايد
ماهک 3و4 پرايد
ماهک5 پرايد
بلبرینگ کلاج پرايد سکو
صفحه تکی پرايد سکو
مقاومت فن سرامیکی پرايد
مقاومت فن فی پرايد
کیت سوپاپ کره ای پرايد
کیت سوپاپ ایرانی پرايد
کیت سوپاپ یورو4 پرايد ساو
فروش و تعمیر درب شیشه ای میرال 09121279023 
رگلاژ و خرده کاری شیشه های میرال ، سرویس و تعمیر درب شیشه میرال باکمترین هزینه شیشه سکوریت طوفان . تعمیرات انواع درب های میرال ( کشویی و بازشو)44047945 . آگهی های تعمیر و رگلاژ شیشه سکوریت ، شیشه ساختمانی 66890273تعمیر شیشه سکوریت 09121279023 تعمیرات و نصب رگلاژ درب میرال  تهران ، رگلاژ شیشه سکوریت,تعمیرات شیشه میرالنصب شیشه سکوریترگلاژ درب شیشه ایتعمیرات شیشه سکوریت در غرب تهران
تعمیرات شیشهتعمیر کار شیشه سکو
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نس
 این الکترو موتورها از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل  ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ،
الکترو موتور های ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید .عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن ها
☑️ هر لنت بسته به کیفیت و میزان مواد مصرفی و همچنین سبک و میزان استفاده، عمری مفید دارد که به مرور زمان با کم‌شدن عمرش، کم‌کم ساییده شده و تا حد تمام‌شدن نیز پیش می‌روند. اگر لنت‌ها ساییدگی بیش از حد داشته باشند که تعویضشان را در دستور کار قرار می‌دهد، نشانه‌های زیر را از خود بروز می‌دهند:
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، از سیستم ترمز صدای جیغ شنیده می‌شود.
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، نیاز به طی کردن بیشتر مسیر عملیاتی پدال حس می‌شود‌ (‌پدال بیش از ح
❌برای عملکرد بهتر ترمز اتومبیلهیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید. از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب زده و به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز، عملکرد خوب سیستم ترمز را با اشکال روبرو می نماید.همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برا
✅ در ابتدا توجه داشته باشید که استفاده از ترمز‌های کاسه‌ای تنها در خودروسازی کشورمان نیست، بلکه هنوز هم در بسیاری از خودروهای اقتصادی در جهان (حتی از تولیدکنندگان معتبر) با ترمز‌های کاسه‌ای در عقب تولید می‌شوند.
✅ ضمن آنکه این روز‌ها برخی از خودروهای تولید داخل هم به صورت استاندارد در هر چهارچرخ به ترمز‌های دیسکی مجهز هستند. در پاسخ به سؤال شما باید گفت بر خلاف باور عمومی، ترمز‌های کاسه‌ای به‌طور معمول و در شرایط برابر (ابعاد یکسان
عملکرد نامطلوب ترمزها یا روشن شدن چراغ اخطار آمپر می تواند نشان دهنده زمان تعویض کفشک ترمز در ترمزهای کاسه ای و لنت در ترمز های دیسکی باشد اگر ضخامت کفشک یا لنت کمتر از 5/1 میلیمتر بوده یا سطحش روغنی شده باشد ، آن را تعویض کنید بعد از تعویض لنت ها بهتر است مدار ترمز هواگیری شود چون در غیر این صورت ممکن است پدال ترمز سفت تر یا نرم تر از حد معول عمل کند که امری خطرناک می باشد .
به یاد داشته باشید اگر لنت ها استاندارد نباشند ، احتمال آسیب رسیدن به دی
تیبا Saipa Tiba  23 آذر ماه 1387 با نام مینیاتور به بازار عرضه شدشد. بسیاری از لوازم یدکی تیبا با قطعات پرايد، ال 90 و ریو مشترک است. همانطور که می دانید لنت ترمز تیبا یکی از مهمترین لوازم یدکی این خودرو است. و شما به عنوان صاحب این خودرو باید اطلاعات کافی و دقیقی در مورد لنت ترمز تیبا داشته باشید. در این مقاله تلاش می کنیم بهترین لنت ترمز تیبا را به شما معرفی کنیم.
وقتی صحبت از بهترین لنت ترمز تیبا ست. شما انتظار بهترین کارایی و مناسب ترین قیمت را دارید.
موتور ترمز  WEG متشکل از یک موتور القایی است که به یک ترمز تک دیسک وصل شده است و یک واحد کامپکت را تشکیل می دهد . موتور القایی یک ماشین خنک کننده فن کاملاً محصور با همان عملکرد مکانیکی و الکتریکی موتورهای WEG با هدف کلی است .
ترمز با چند قسمت متحرک ساخته شده است که سبب کاهش عمر طولانی می شود . دو مدل لنت های ترمز یک محل تماس بزرگ ایجاد می کند و در طی فرآیند ترمز تنها به فشار کمی نیاز دارد که باعث کاهش گرمای ترمز و سایش حداقلی می شود . علاوه بر این، ترم
در واقع الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرزی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکتروموتورها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به کابردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .
الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می شود .
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است
روغن ترمز زرد و آبیروغن ترمز‌ها دارای انواع گوناگونی هستند که در بسته‌بندی‌های مختلفی نیز عرضه می‌شوند. روغن ترمز‌ها با استاندارد DOT دسته‌بندی شده‌اند که از pe-dot شروع شده و با DOT2 ادامه پیدا کرده و نهایتا به DOT 5.1 ختم می‌شود. این در حالی است که DOT 3 و DOT4 و DOT 5.1 از نوع پایه گلیکولی هستند و از پر‌مصرف‌ترین روغن ترمز‌ها‌ در بین خودرو‌های سواری شناخته می‌شوند. روغن ترمز DOT 3 زرد‌رنگ بوده و این در حالی است که روغن ترمز DOT 4 آبی‌رنگ است و از آنجای
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می گردد .
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دس
تعمیر شیشه سکوریت نصب شیشه سکوریت رگلاژ شیشه سکوریت (09121279023 خدمات تعمیرات شیشه نشکن) با کمترین قیمت44047945تعمیرات دربهای شیشه ای (شیشه میرال) تهران (( تفاوت قیمت و کیفیت را مقایسه کنید)) 66890273 (بازدید سراسر تهران رایگان)تعمیر درب شیشه ای. رگلاژ درب شیشه ای. جابجایی شیشه سکوریت.تنظیم و سرویس دربهای شیشه ای. قیمت تعمیر شیشه میرال.تمام خدمات توسط افراد متخصص و با ارایه ضمانت کتبی و فاکتور رسمی میباشد (بدون تعطیلی)تعمیرات و رگلاژ درب های شیشه ای میرا
سیم ترمز 
 
سیم ترمز دستي CNG تولید سپهر، مناسب برای پرايد ۱۴۱ است. این قطعه جزو لوازم یدکی مفید و مهم در خودرو است. سیم ترمز دستي که کابل ترمز دستي نیز نامیده می شود، وظیفه انتقال نیروی ترمز به صورت دستي به سمت چرخ های عقبی خودرو را بر عهده دارد. این قطعه با وصل شدن به اهرم ترمز دستي از یک سو و متصل شدن به سیستم ترمز چرخ عقب از سوی دیگر، در قفل شدن چرخ ها و ترمزگیری تأثیر می گذارد. سیم ترمز دستي CNG مخصوص خودروهای دوگانه سوز است، چرا که این خودروها
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . در واقع الکتروموتورها انواع مختلفی دارند که بنا به کاربردشان در صنایع مختلفی از آن ها استفاده می شود .
الکترو موتور ترمزدار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید . عمل ترمز بدون میله م
یکی از آپشنهای سیستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سیستم، یک سیستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سیستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سیستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سیستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سیستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسیم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
سوییچ استپ پدال ترمز ۴۰۵
تلسکوپی فرمان ۴۰۵
بلبرینگ تایم ۴۰۵ صربستان
سیم ترمز دستي ۴۰۵چپ
گژروغن EF7
چکمه ای بغل یاتاقان ۴۰۵
بوق ۴۰۵زیربم
استپر ۴۰۵ ایساکو
یاتاقان متحرک استاندارد۴۰۵ ایساکو
واتر پمپ پیکان بهینه
سرسیلندر کامل ۲۰۶ تیپ دو
مایع بهبود دهنده عملکرد موتورمکمل بنزین اورجینال ایساکو 
سیم ترمز موتور سیکلت چیست؟
سیم ترمز موتور سیکلت یک سیم بلند میباشد که درون روکش مخصوص جاسازی شده و از قلوگی ترمز تا سیستم ترمز جلو موتور سیکلت کشیده شده است.
سیم ترمز موتور سیکلت به دو دلیل از رشته سیم ها بافته شده است.
ایجاد انعطاف در برابر خم شدن و عدم شستگی
مقاومت در برابر بریده شدن
در یک سر سیم ترمز که به قلوه وصل میشود یک زائده چکش مانند به صورت پرس شده متصل شده است که باعث میشود سیم ترمز به قلوگی گیر کند و در سر دیگر یک زائده کوچک دیگر وج
 شاید بعلت خرابی سیستم ترمز و قفل کردن ناگهانی این تایرها سابیده شده است و یا به هنگام بکسل کردن و آزاد نکردن ترمز چرخ
با گرانی قیمت تایرها باید مراقب تایرها بود و بازدید چرخها در هر ماه همچین بازدید میزان لنت ترمز و دیگر قسمت ها منجمله کاسه چرخ و دیسک بعمل آید
انواع ترمز خودرو
انواع ترمز خودرو و نحوه ی کار آنها را در این مقاله بخوانید
 
انواع ترمز خودرو
امروزه با پیشرفت بسیار زیادی که در صنعت خودروسازی به وجود آمده باعث افزایش کیفیت و قدرت سیستم ترمزگیری خودرو شده است ؛ در حال حاضر تعداد زیادی از انواع ترمز خودرو موجود می باشد که از معروف ترین آنها می توان به ترمز ABS اشاره کرد ؛ ما در این مقاله قصد داریم تا به چند مدل از ترمز های خودرو اشاره کنیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.
 
 
ترمز ABS
ترمز abs به ترم
کلیه دنده جات آیس اصلی با قیمت عالی رسید ولوازم دشلی  اصلی  رسید و کشویی های آیس اصلی
سه شاخ پلوس پرايد ۱۹و۲۰خار سید
کلیه بلبرینگ جات ام دبلیو اج همه مدل پیکان پرايد پژو رسید
فروش ویژه رینگ موتور پیکان برزیل همه سایز استاندارد ۲۰و۳۰رسید
لوله فرعی پرايد زرد گلد
لوله بغل سیلندر پرايد قیمت 
طوری اویل پمپ پرايد قیمت 
فروش ویژه فنر لول امید پرايد
توپی چرخ عقب ۴۰۵ای بی اس قیمت عالی رسید
کشویی گاردن پیکان فولادی رسید تعداد محدود
استکانی روا سال ر
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می کند . عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی
در این مقاله به بررسی لنت ترمز چانگان می پردازیم. در صورتی که شما یکی از صاحبان خودوری چانگان باشید. تامین قطعات یدکی ان از دغدغه های شما خواهد بود. لنت ترمز چانگان یکی از این قطعات است که باید با دقت فراوان نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
لنت ترمز چانگان توسط شرکت های مختلفی تولید و تامین می شود. در واقع 17 کارخانه و شرکت این محصول را تولید می کنند. از انجایی که خود این خودرو چینی است بنابراین قطعات یدکی این خودرو نیز چینی هستند.
 
ادامه مطلب
در صورتی که دارای خودرو جیلی امگرند هستید احتمالا یکی از دغدغه های شما تهیه قطعات یدکی با کیفیت است. یکی از این قطعات مهم در خودروی شما که با امنیت سرنشینان سر و کار دارد لنت ترمز است. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین لنت ترمز جیلی امگرند بپردازیم.
ادامه مطلب
 روغن ترمز DOT5  یک سیال با پایه سیلیی است و با دیگر انواع روغن ترمز که پایه پلی اتیلن گلکول دارند کاملاً ناسازگار است. بزرگترین تفاوت آن هیدروفوبیک بودن است یعنی در برابر جدب آب مقاوم است.
✔️روغن ترمز و مزایای تعویض آن
 تعویض روغن ترمز برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ترمز ضروری است. به عبارت دیگر با تعویض مرتب روغن ترمز می توانید از عمر بالای سیستم ترمز مطمئن شوید.
✔️ موارد مهم برای کار با روغن ترمز
روغن ترمز مایعی سمی و سوزان است و بای
برای اینکه در پستی که عهده دارش شده ایم فردی موفق باشیم و در انجام امور محوله سربلند باشیم باید مواردی را رعایت کنیم و در رعایت این موارد برای خودمان خط قرمزهایی قرار دهیم و این عبارت را در نظر داشته باشید که در هر پستی و هر مسئولیتی که بر عهده می گیرید سعی کنید جز بهترینهای این پست باشید و به کار خود علاقه داشته و عشق بورزید
حرکت بر اساس قانون و آیین نامه آموزشی
-کلیه همکاران هر گونه محبت و ارفاغی در حق دانش آموز داشته باشند باید در محدوده آیی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها