نتایج جستجو برای عبارت :

روش.از.بین.بردن.چرک.قالی.کرم

هنگام بازگشت به منزل متوجه شد که ی از منزل ایشان فرشی برداشته و در حال بردن آن است!استاد، را تا سرای بوعلی بازار تهران که مشغول فروختن قالی شد، تعقیب کرد.لحظه‌ای در مقابل فرش درنگ کرده، سپس پیش رفت و با پیش‌نهاد منفعت به طرفین، قالی را خریداری کرد. البته به شرط آن که تا منزلش حمل کند.وقتی به منزل استاد رسید، تازه متوجه اصل قضیه شد!!این‌جا بود که از استاد عذرخواهی کرد و .استاد بدون آن‌که به روی خود بیاورد فرمود: من که ندیدم تو از خ
من مادری دارم که او هستهم مهربان و هم فداکارمی‌بافد او بادستهایشدر خانه قالی‌های بسیارهر قالی خوبی که او بافتمانند یک صحرای زیباستدر نقش قالی‌های مادرگل‌های رنگارنگ پیداستچندی است قالی بافتن رامادر به من هم یاد دادهدر ذهن دارم چند قالیبا نقش‌های خوب و سادهمی‌خواهم از امروز من همم قالی ببافمبرگرفته از کتاب نغمه‌های فرش فارس (زمزمه‌های ن صاحب دل دیار فارس به هنگام قالی بافی)
انتخاب، تنظیم و ویرایش اشعار: شاپور پساوند، سید
به دست بافتهٔ پُرزدار و گره‌دار قالی گویند. همهٔ پژوهشگران بدون چون و چرا بر این نکته اعتراف دارند که قالی و قالی‌بافی از آسیا شروع شده‌است. پژوهشگران بر این عقیده‌اند که ترکستان، ایران و قفقاز می‌باید مهد اولیهٔ این هنر بوده باشند. از عباراتی که در انجیل و ادبیات کلاسیک آمده به این نتیجه رسیده‌اند که هنر شرقی قالی‌بافی مدت‌ها قبل از میلاد مسیح شناخته شده و وجود داشته‌است.[۳]
ادامه مطلب
ات جاندارانی هستند که با گرم شدن هوا سر و کله یشان در خانه ها پیدا می شود . از بین بردن این جانداران یکی از دغدغه های مهم به حساب می آید. سم های زیادی از برند های مختلف برای از بین بردن این موجودات وجود دارد اما هر کدام عوارض خاص خود را دارند و ممکن است برای از بین بردن اون ه مناسب نباشند. در ادامه به خواص چند اسید مهم برای از بین بردن این ات می پردازیم.
ادامه مطلب
 
 ادامه از قسمت قبلی
 
جالب این که من در دوران تصدی ریاست جمهوری، در منزل کوچکی پشت مجلس شورای اسلامی ست داشتم و آن دو قالی در آن خانه بود.
 
یکی از دوستان که آمد و آنها را دید، از بچه ها پرسید: چرا قالی را پشت و رو انداخته اید؟ بچه ها خندیدند و گفتند: این پشت قالی نیست، روی آن است، آن قدر پشم پود قالی رفته بود و نخ آن بیرون مانده بود که او روی قالی را پشت قالی تصور کرده بود.
 
منبع: خون دلی که لعل شد» (خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی
لذت بردن ایرانیان از دریای خزر همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خبرگزاری فرانسه عکس هایی از ساحل دریای خزر منتشر کرده است.
به گزارش چفچفک، عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده مربوط به ساحل ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران است. در این عکس ها ن و مردان در ساحل دریای خزر دیده می شوند.
بسیاری از رسانه های خارجی نیز تصاویر خبرگزاری فرانسه را با عنوان لذت بردن ایرانیان از دریای خزر منتشر کرده اند.
قدیمی ترین فرش دنیا: قالی پازیریک 
قالی پازیرک که هم اکنون در موزه ارمیتاژ روسیه نگهداری میشود بر حسب شواهد قدیمی ترین قالی ناخته شده دنیاست که قدمت آن به حدود 2500 سال میرسد. البته بر اساس شواهد به دست آمده تعدادی دست بافته قدمتی قبل از قالی پازیرک را دارند اما نکته قابل توجه این است که هیچ کدام ویژگی های کامل یک قالی از جمله مصالح, تکنیک بافت, طرح  و را دارا نمیباشند. 
این قالی نشان میدهد که بشر در آن زمان تا چه اندازه پیشرفت داشته و قالی های
یکی از تصنیف های زیبای مردمان سرزمین باران مازندران است، در مایه شور نواخته می شود و همانند منظومه طالبا دارای تم داستانی است که ریشه در داستانی عاشقانه و مضمونی افسانه ای دارد و بصورت تصنیف اجرا می شود.
 
 
و داستان آن از این قرار است:در یکی از روستا های مازندران جوانی فقیر زندگی می کرد که چوپان قراری (روزمزد) گوسفندان اهالی محل بود. این جوان عموی ثروتمندی داشت که بیشتر گوسفندان نزد او برای عمویش بود.عمو برای اینکه هم برادر زاده فقیر را کمک ک
 ازبین بردن کپک به روش خانگی
برای از بین بردن کپک استفاده از محلول سرکه بسیار قوی بوده و سریعا کپک ها را از بین می برد.
به یاد داشته باشید که حتما قبل از این که شروع به تمیزی سرویس های بهداشتی، از دستکش و ماسک
استفاده کنید که این کپک ها وارد پوست و ریه هایان نشود که بعدا برای سلامتی شما مشکل ساز شود.
مهم ترین و کاربردی ترین روش برای از بین بردن کپک استفاده از سرکه می باشد البته می توانید از مواد
قوی دیگر مثل جوش شیرین، بوراکسیک و روغن درخت چای اس
اگر هنگام پخت مرغ برای گرفتن بوی زهم آن پیاز، برگ بو یا نظایر آن را ندارید میتوانید از هویج استفاده کنید. برای از بین بردن بوی گوشت گوسفند یا مرغ هنگام پخت، چند شاخه رزماری به مواد گوشتی اضافه کرده و بعد پخت از دورن ظرف خارج کنید. یکی از روشهای از بین بردن بوی بد مرغ این روش بسیار ساده و ابتدایی در تهیه مرغ می باشد. 
ابتدا مرغ را تکه تکه کرده دو عدد پیاز را رنده کرده با نمک و زغفران آب شده و یک قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط میکنیم. سپس در یک قابلمه
دانلود رایگان نمونه سوالات قالی بافی درجه 2 با جواب
 
لینک دانلود :
 
https://form.jotform.com/200164605823044
 
 
 
اگر امکان دارد فارسی ایمیل کنیدنتایج رایگان نمونه سوالات قالی بافی درجه جواب رایگان کوین ترودو سمینار درمان های طبیعی نمیخواهند شما بدانید بازدید ماه پیش رایگان نمونه سوالات قالی بافی درجه .
 
آپاراتدانلود رایگان نمونه سوالات ازمون EPT همراه جواب کلیپ کده بازدید دانلود نمونه سوالات قالی بافی درجه سال همراه پاسخنامه shopping بازدید ماه سوالات قالی
انشا درمورد ماهی در حوض قالی غیر طنز
ماهی در حوض قالی یعنی چه
انشا درباره ی ماهی در حوض قالی طنز وغیر طنز

معنی ماهی در حوض قالی

انشا طنز درمورد سایه ی آدم
انشا در مورد سایه ادم
انشا ایستادن توی صف
انشا در مورد انتقال خون
خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
راه های از بین بردن پشه گلدان:
به احتمال زیاد همه در منزل گلدان دارن این روش برای از بین بردن پشه گلدان بهترین روش
• اولین راه مقابله با این پشه ها توقف آبیاری است، اجازه بدهید چندسانتی متر از خاک خشک شود تا هم لارو و تخم ها از بین بروند و هم اینکه تمایل به تخم گذاری کم شود.
۩۞۩ نارسیس سرزمین دانلود ۩۞۩
 
ادامه از بخش قبلی
 
وقتی قالی ها را فروختیم، دایی ها و برادرهای همسرم آمدند و دیدند ما چه کرده ایم. متعجب شدند و مرا بابت آن سرزنش کردند. گفتند قالی ماندنی است و زیرانداز می پوسد و فرسوده می شود. این کار، نه زهد بلکه عیناً اسراف کاری است.
به آنها گفتم: اولا گمان نمی کنم که صرفه جویی، در خریدن قالی و نخریدن زیرانداز خلاصه شود. بعد هم، من این کار را از آن جهت کردم که کسانی مرا الگوی خود می پندارند، لذا ترجیح می دهم روی زیرانداز یا موکت زندگی کنم.
ما به اشتباه اینگونه می‌اندیشیم:
- درسم تمام شود راحت شوم- غذایم را بپزم راحت شوم- اتاقم را تمیز کنم راحت شوم- بالاخره رسیدم، راحت شدم- اوه چه پروژه‌ای، تمام شود راحت شوم
تمام شود که چه شود؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیست بلکه آغاز فعالیتی دیگر است 
پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن. لذت باعث قدرتمند شدن میشود و
 
ادامه از بخش قبلی
 
همسرم که دید این کار را کرده ام، تنها حرفی که زد این بود: چرا دو قطعه قالی را در اتاق من باقی گذاشتی؟
گفتم: این دو قالی به جای آن قالی هایی است که جزء جهیزیه خود آورده اید. گفت: نه، آنها را هم بفروش.
 
به حاجی صفاریان گفتم، آمد و این دو قالی را هم فروخت. بعد اتاق مهمان های همسرم  را با دو قطعه موکت فرش کردیم که در آن زمان در نظر ما بهتر از زیرانداز بود، سرانجام همسرم دو قطعه موکت را هم فروخت و تا به امروز در منزل ما فقط همان نُه
قالی ارزان
قالی ارزان قالی ارزان از طرف خریداران فرش ماشینی بسیار سرچ می شود چرا که مشتریان فرش ارزان در تهران فرش ارزان مشهد فرش خیلی ارزان و افرادی که به دنبال فرش ۵۰۰ شانه ارزان قیمت هستند دغدغه  شان این است که از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم و یا فرش ارزان از کجا بخرم برای خرید قالی ارزان مشتریان می‌توانند.
ادامه مطلب
لذت بردن از زندگی فقط با استفاده از  ۲۵ راهکار ساده!
لذت بردن از زندگی و خوشحال بودن این نیست که در روال عادی زندگی، عادت ها و حساب بانکی مان یک تغییر اساسی ایجاد کنیم. اغلب ما همه آن چیزی که برای لذت بردن از زندگی نیاز است، داریم فقط بستگی به اولویت هایمان دارد. اینجا به شما ۲۵ راه ساده پیشنهاد می دهیم که از زندگیتان لذت ببرید.

ادامه مطلب
بر رقص نقش قالیهزار دختر ترکمنرقص "هزار حجاب " خود را از یاد برده اند 
" برقص" پرواز کن" بیارام
با رقص رنگ فرشتا عرشهزار عروس دهکده منپرواز کرده اند 
" برقص" پرواز کن" بیارامبر رنگ های قالی منرازی به قامت خیال توخوابیده استیک بار و برای همیشه می گویم: 
" برقص" و تا همیشه" پرواز کنشعر از جواد شریفیان
فرش دستباف کاشانعلیرغم آنچه در مورد هنر بافندگان ایرانی ذکر شد لازم است بدانید که بافت فرش در بعضی از شهرهای ایران با دقت و هنرنمایی بیشتری انجام می‌شود که این امر موجب مشهوریت فرش در این استان‌ها شده است. در این بین قالی دستباف کاشان جزو قالی‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در سطح ایران و جهان است که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متعدد و متنوعی به فروش می‌رسد. علاوه بر این ، کیفیت بی‌نظیر فرش دستباف کاشان و زیبایی بی‌حد این محصول موجب شده است ا
ماسک صورت برای از بین بردن جوش ها
از بین بردن جوش ها با ماسک ها خانگی قابل انجام است به شرطی که این ماسک ها را در
یک دوره استفاده کنید تا پوستتان هم تغذیه بشود و هم دیگر دوباره جوش نزند. وقتی صورتتان
جوش میزند اصلا نگران نشوید زیرا همین امر موجب بیشتر شدن جوش های صورت می شود
ویکی دیگر از عامل های اصلیجوش زدن خود استرس است. پس سعی کنید استرس نداشته باشید
و برای بهبودی پوستتان از ماسک استفاده کنید.
ماسک صورت، هم اکنون در انواع مختلف تولید شده اس
مسیر مهمه. باید مسیر را طی کرد. 
نگاهی عمیق و لبخند.
راحت حرف زدن .
به کار بردن کلمه ی عزیزم! فرار نکردن. راحت حرف زدن. این خیلی مهمه. اینکه اعتماد حاصل بشه. 
اشتیاق را در رفتارش ببینی. تغییر را .
مجله ای که انتظار دارد هدیه شود، ولی می فهمد فقط برای خواندن و امانت بردن است!
زندگی این است.
روش طبیعی برای از بین بردن پشه های میوه
گاه
شستن به تنهایی نمی تواند باعث تمیز شدن میوه و سبزیجات شده و ات موذی
کوچک را از آنها دور کند. برای از بین بردن پشه های میوه و سبزیجات چند روش
آسان و طبیعی را که به راحتی می توان در منزل انجام داد آموزش خواهیم داد.
ادامه مطلب
از بین بردن قرمزی جای جوش صورت
از بین بردن ورم جوش صورت
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،تا
به حال شده که شب هنگام خواب ناگهان ببینید یک جوش زشت و چرکی روی
صورت‌تان خودنمایی می‌کند، در حالی که فردا به یک مهمانی دعوت هستید یا
می‌خواهید با فردی ملاقات کنید که برایتان اهمیت زیادی دارد. در این زمان
نه‌تنها زشتی جوش آزاردهنده بلکه نگرانی از فردا نیز بیشتر باعث آزارتان
می‌شود اما نگران نباشید.

ادامه مطلب
و سکنت الی قدیم ذکرک لی و منک علی.
 
خدایا جهنم بردن من کاری نداره. بهانه برای جهنم بردن من خیلی زیاده
اگر مردی بهانه برای بهشت بردن م پیدا کن
 
 
 
+
خدایا روی تک تک اون لحظه هایی که قدرتش رو داشتی آبروم رو ببری و نبردی حساب کردم. روی همه لحظه هایی که می تونستی سیلی بزنی و نزدی . روی همه آغوش هایی که به هر بهانه ای به رویم باز کردی .
در رابطه با تاریخ دقیق پیدایش اولین قالی و نحوه ی بافت آن اطلاعات دقیقی در دست نیست اما با توجه به آثار باستانی و کشفیات صورت گرفته در رابطه با نوع زندگی بشر، به نظر میرسد هنرهای دیگری چون سبد بافی، نمد بافی، جاجیم و گلیم بافی همه خود نوعی مقدمه و اساسی برای پیدایش اولین قالی ها بوده است.
ادامه مطلب
پیشینه و مرمت قالی از بدو تولد آن وجود داشته است
 
رفوگری و مرمت قالی
مرمت قالی به روش‌هایی گفته می‌شود که معایب یا خرابی‌های فرش و قالی را اصلاح می‌کند. مرمت قالی یا به اصطلاح عامه رفوگری یکی از زمینه‌های فعالیت در هنر و صنعت فرش است.
تاریخچه مرمت قالی:
پیشینه و مرمت قالی از بدو تولد آن وجود داشته است. اگر چه مرمت قالی به عنوان یک هنر ارج داده نمی‌شده است. مرمت قالی کار تنها با فرش و قالی کهنه سر و کار نداشته و ندارد. به عبارتی مرمت کار پوشان
قالی های منزل از وسایل مهم در خانه
میباشند که روزانه در رفت و امد هستیم و دچار آلودگی میشوند از این رو
رسیدن به قالی ها مهمترین کار های خانه است .قالی ها اگر گرد و خاک
داشته باشد  و یا آشغال داشته باشد حتما قبل از قالیشویی باید جارو شوند پس
توصیه میشود قبل از سپردن به قالیشویی ، فرش هایتان را جارو کنید.جارو زدن قالی ها به روش صحیح باید صورت گیرد آیا میدانستید اگر به روش صحیح قالی های خود را جارو نکنید ممکن است قالی هایتان به خصوص دستباف دچار
بهترین قالیشویی تهران
قالیشویی یکی از مهمترین وظایف در حفظ زندگی و طول عمر فرش ها است. قالی ها، به دلیل طرح های خاص و جذاب، معمولاً برای تزئین اتاق های خانه استفاده می شوند. با این حال، به دلیل استفاده روزانه، قالی ها به سرعت کثیف می شوند و نگهداری صحیح آنها بسیار مهم است.
 
برای نگهداری صحیح قالی ها، قالیشویان حرفه ای بسیار مورد نظر هستند. این کارشناسان با استفاده از تجهیزات و مواد شیمیائی مناسب، قالی را به صورت کاملاً تمیز و درخشان بازسازی
 قسمتی از دعای امام سجاد (ع) در باب پناه بردن به خدای متعال:
بار خدایا بتو پناه می برم از:
حرص و آز
 تندی غضب و خشم
 تسلط حد و رشک
 سستی صبر و شکیبایی
 کمی قناعت و خرسند نبودن بکمی قسمت و بهره خود
 سوء خلق و بدخویی
 افراط ( از حد) خواهش نفس و غلبه حمیت
منبع: کتاب ترجمه و شرح صحیفه کامله سجادیه بقلم حاج سید علینقی فیض الاسلام
تاریخچه پیدایش فرش نایینبین سالهای ۱۲۹۶ تا ۱۳۰۷ شخصی به نام میرزا جلال خان پیرزاده برای حمایت از دانش آموزانی که پس از اتمام تحصیل به علت نبود بازار اشتغال کافی قادر به تامین معاش زندگانی خود و خانواده شان نبودند ، با هزینه خود کلاس های قالی بافی را دایر نمود و در این راستا از استادان قالی بافی نایینی به نامهای میرزا حسن و میرزا جواد سجادی بهره گرفت و به مدت دو سال در اولین کارگاه قالی بافی نایین به افرادی که ذوقی به این کار داشتند ، حرفه باف
 
اگر شما هم از اون دسته از افرادید که موقع درس خوندن عذاب میکشید و طعم لذت بردن از درس خوندن رو هنوز نچشیدید این پست از وبسایت انگیزان برای شماست در این پست توضیح میدیم که چطور با کیف و لذت درس بخونید و مطالعه کنید و خستگی و در موندگی برای شما بی معنی باشه پس با ما تا انتهای پست همراه باشید و یادتون نره نظرتون رو هم با ما به اشتراک بزارید
لذت بردن از درس خوندن
لکه زدایی فرش
قالیشویی در مشهد
بعضی وقت ها لکه‌های چربی، چای، و. فرش را آلوده می‌نمایند و لکه زدایی فرش و قالی نیز به سادگی انجام نمیشود. خصوصا در‌صورتی‌که نوپا‌دار باشید و رنگ فرش هم پر‌نور باشد، قالی شویی کاری مشقت بار‌خیس از پیش خواهد بود! از دربین بردن لکه فرش مستم پیشنهاد اعلاشویی فرش میباشد که در‌این حالت از ماده های شوینده مخصوصی استعمال میشود که می‌بایست با توجه متعددی به فعالیت برده شوند. از این رو شستشوی فرش با پیشنهاد اعل
غیر طنز:
قالی ایرانی از زمان های قدیم تاکنون یکی از مرغوب ترین و زیباترین و پرنقش ترین و با کیفیت ترین قالی های جهان است که سالانه قالی های زیادی از ایران به سراسر جهان صادر می شود و بسیار ارزشمند می باشد. از زمان های قدیم طراحی نقش های زیادی مثل گل و لوزی و ماهی های رنگارنگ، درخت بارنگ بندی های متنوع و شاد مرسوم بود و هست. اما موضوع بحث امروز در مورد ماهی های رنگارنگ زیبایی است که گویی در چارچوب قالی مانند حوضی زیبا آن را قاب گرفته است و در حال
در‌صورتی‌که مستاجر میباشید پس نیازی به خرید فرشی سنگین و پهناور ندارید
قالیشویی در مشهد
در‌حالتی که شما قصد تغییر و تحول چیدمان به مناسبت تغییر و تحول هر فصل را دارید، بایستی این تصمیم را پیشین از گزینش بگیرید که قالی‌کوچک یا این که فرش با برنامه ای که گزینش فرمائید در طی دوره جلوه خویش را از دست نداده و برنامه ای کهنه نشده باشد و با بقیه اجزای چینش که به مرور عصر و با هر فصل تغییر‌و تحول می‌نمایند، همچنان هماهنگی داشته باشد یا این که این
برخی از زمان ها به دلیل اضافه وزن زیر گردن محل انباشت چربی می شود. در این مقاله روش های نوین و جالبی را برای از بین بردن چربی ها زیر گردن به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن ها پوست گردن شما زیباتر جلوه می کند.

ادامه مطلب
طبق ماده ۵۲۳ ق.م.اجعل و تزویر عبارتند از: ساختن نوشته یا سند یا ساختن مهر یا امضای اشخاص رسمی یا غیر رسمی خراشیدن یا تراشیدن یا قلم بردن‌یا الحاق یا محو یا اثبات یا سیاه کردن یا تقدیم یا تاخیر تاریخ سند نسبت به تاریخ حقیقی یا الصاق نوشته‌ای به نوشته دیگر یا بکار بردن مهر دیگری ‌بدون اجازه صاحب آن و نظایر اینها به قصد تقلب.
لذت بردن
شما باید از ورزش کردن لذت ببرید چونکه لذت نبردن مانع پیشرفت شما در ان کار می شود 
من روش هایی از دیگران یاد گرفتم که در انجام تمرینات به من کمک می کند
در واقع برای لذت بردن باید به چیز های خوبی فکر کنید فکر کردن به چیز های خوب باعث ایجاد لذت و انگیزه در وجود شما می شود مثلا به شکم شش تکه فکر کنید یا به دست اوردن سلامتی
همراه لذت بردن باید هدفی داشته باشید مثلا قدرتمند شدن یا عضلانی شدن یا زیبا شدن بدن
 
 خانه ما طبق معمولِ اغلب خانه های ایرانی، با قالی مفروش بود، اما دیدم این قالی ها هم جزء زواید است و لذا آنها را فروختم . تنها دو  قالی در اتاق  مهمان های همسرم باقی گذاشتم. به خود گفتم: این دو قالی به جای قالی هایی باشد که در جهیزیه همسرم بوده است.
 
وقتی تصمیم به فروش قالی ها گرفتم، موضوع را از خانواده همسرم پنهان کردم. برادرها و دایی های او تاجر فرش بودند و می دانستم که آنها نمی گذارند من این کار را بکنم. یکی از برادران را که اکنون در مشهد اس
پول وخون وسلاح سه واژه اساسی درذهن افرادسازنده سلاح کشتارجمعی بود.این عده بیکارنمینشستند.هدف هم بردن وخوردن همه چیزبود.ازنگاه دونالدهرکه اهل بردن وخوردن بوددرواقع سازنده سلاح محسوب میگردیدحالاهرشکلی که میخواست باشدمهم غلبه برافرادوقدرت تصمیم گیری بود.اودریک امتحان آزمون وخطاقصدداشت ببینددرصحنه شطرنج کدامین مهره ی قدرت غلبه برتصمیم افرادراداردمیخواست بفهمدفرزترازاوهم کسی هست یانیست تاسرش به سنگ میخوردحیله دیگری سرهم میکرد.
موهای زاید بدن مزاحمی برای خانم ها و آقایان است. بسیاری از روشهای از بین بردن موهای زاید مانند تیغ کشیدن یا کرم های موبر تنها برای یک یا دو روز موهای زاید را از بین میبرد. از طرفی روشهایی مانند وکس یا بند انداختن میتواند دردناک و آزاردهنده باشد که این هم در عرض چند هفته دوباره موجب رشد مجدد موها میشود. مراجعه به سالنهای زیبایی هم میتواند هزینه بر باشد.
بیشتر مردان و ن به دنبال روشهای دایمی از بین بردن موهای زاید هستند. این متن، 7 تا از بهتری
فرش‌ها در اثر عوامل مختلفی بوی نامطبوعی به خود می‌گیرند؛ از رطوبت گرفته تا وجود حیوان خانگی و ریختن غذا بر روی آن‌ها همگی مواردی هستند که منجر می‌شود فرش‌هایتان بوی نامطبوعی به خود بگیرند. اولین راه‌حل برای از بین بردن این بوی نامطبوع شستن آن‌هاست، اما اگر فرصتی برای شستشوی فرش‌های خود ندارید توصیه می‌کنیم تا از روش‌های خانگی برای از بین بردن بوی بد فرش استفاده کنید.
ادامه مطلب
برای از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو:
یک بسته جعفری رو پاک کنید و خوب بشورید  و کمی خورد کنید و بریزید تو مخلوط کن بهش یک لیوان آب و یک قاشق آبلیمو اضافه کنید خب بذارید باهم میکس بشه بعدش تو
 
 یک لیوان بریزید بعد لیوانو خالی کنین تو چاه و برید ورزش کنید با این مسخره بازیا لاغر نمیشید
ورزش کنین ورزش :)
گاهی برای پی بردن به یک اشتباه، باید تاوان سختی در زندگی پرداخت …مثل از دست دادن لحظه هایی از عمر که حسرتش تا ابد بر دلت باقی می ماند …مثل باختن زندگی و مالی که برای بدست آوردنش رنج ها کشیده بودی …مثل تنها شدن ،زخم زبان خوردن ها و یاحتی تحقیر شدن …آخر سر هم باید بروی مُهر تجربه را پای این اشتباهات بزنی !اشتباهاتی که تو را تغییر می دهد و دیگر آن من سابق نمی شوی
توی اتاقمون یه میز مطالعه بود، از اون میز مطالعه های کتابخونه. خار شده رفته تو چش بقیه بچه ها. مسئول خوابگاه دستور بردنش رو صادر کردن. امروز اومدن ورداشتن بردن. این همه بچه بازی بیداد میکنه. روش درس می خوندم. بی شعورای احمق اعصابمو ریختن بهم. دیروزم اومده بودن وردارن ببرن نذاشتیم. امروز دیگه بردن.
الان توی کتابخونه دانشگاهم و خوابگاه نخواهم رفت تا بعد از ظهر.
باید *ید توی اون خوابگاه و مسئولان با کفایت و بی عقده اشون. 
( با ارز معزرت :) )
 
 خانه ما طبق معمولِ اغلب خانه های ایرانی، با قالی مفروش بود، اما دیدم این قالی ها هم جزء زواید است و لذا آنها را فروختم . تنها دو  قالی در اتاق  مهمان های همسرم باقی گذاشتم. به خود گفتم: این دو قالی به جای قالی هایی باشد که در جهیزیه همسرم بوده است.
 
وقتی تصمیم به فروش قالی ها گرفتم، موضوع را از خانواده همسرم پنهان کردم. برادرها و دایی های او تاجر فرش بودند و می دانستم که آنها نمی گذارند من این کار را بکنم. یکی از برادران را که اکنون در مشهد اس
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دن
 
اگر به دنبال نکات مربوط به تمیز کردن سنگ طبیعی هستید ، این راهنما آماده شده است تا به شما در درک نحوه مدیریت انواع لکه ها کمک کند. سنگ طبیعی به طور معمول متخلخل تر است و بیش از سایر انواع کفپوش ها روی لکه ها نگه می دارد. حرفه ای مرمت کاشی مکزیکی کفپوش سنگ طبیعی را بازیابی می کند. در صورت تمایل به از بین بردن هر یک از این لکه ها و ترمیم زیبایی کفپوش سنگ طبیعی خود در ققنوس ، لطفاً با شماره 602-370-6082 تماس  بگیرید .
ادامه مطلب
از بین بردن رسوب ضخیم کتری
تا حالا به راههای از بین بردن رسوب ضخیم کتری فکر کرده اید؟ چه روش هایی برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری وجود دارد؟ کتری و سماور از پر استفاده‌ترین وسایل در آشپزخانه ایرانی هستند. استفاده طولانی مدت از سماور و کتری موجب ایجاد گچ و رسوب در آنها می‌شود. به‌همین دلیل است که توجه به نگهداری آنها و اطلاع از ترفندهای رفع رسوب کتری و سماور بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا چند ترفند برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری را به شم
دستگاه خشک کن فرش
یکی از دستگاه های بسیار مدرن و جدید در عرصه دستگاه های صنعتی ، دستگاه خشک کن فرش یا همان دستگاه آبگیری فرش می باشد .
دستگاه خشک کن فرش یکی از مدرن ترین دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا می باشد که برای افزایش بهره وری کارگاه ها و کارخانه های قالیشویی بسیار لازم است .
برای کارگاه های یزرگ قالیشویی استفاده از این دستگاه یک نیاز اساسی است تا بتوان پاسخگویی به تقاضا را در اینگونه محیط های بزرگ مدیریت کرد .
این دستگاه ها بسیار کار ما ر
راههای عالی برای از بین بردن نفخ شکم چیست

نفخ شکم تجمع گاز در دستگاه گوارش است که با آماسیدن و بادکردن شکم، احساس‌پری و فشار در شکم پس از غذاخوردن و آروغ زدن مشخص میشود.

راههای عالی برای از بین بردن نفخ شکم
  نفخ شکم از نشانه‌های سوء هاضمه است و
معمولاً بر اثر خوردن برخی غذاها که بادزا و نفخ‌آورند پدید می‌آید. در
ادامه بیشتر به این مورد می پردازیم.
ادامه مطلب
 
 
فرش دستباف در میان همه کفپوشهای دیگر از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ویژه گیهای این هنر ارزنده ایرانی برای همه ملل و اقوام شناخته شده است.با این حال همگان در خصوص ترویج استفاده از قالی دستباف در بین خانوارها وظیفه مندیم و باید از هر فرصتی برای طرح وجوه تمایز آن با سایر کفپوشها استفاده نماییم.
با انجام این مهم علاوه بر تامین سلامت روحی و جسمی دوستانمان منافع مادی انان را هم حفظ نموده به رونق هنری که در ابعاد مختلفی برای جامعه مفید است کمک
 زیتون یکی از خوش مزه ترین و مفید ترین خوردنی های همراه با غذا است که لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند و از ارزش غذایی بالایی برخودار است. گاهی برایمان پیش می آید که هنگام خرید زیتون دقت کافی را نمی کنیم و زیتون تلخ می خریم اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تلخی زیتون را از بین ببرید. با این بخش از نکات خانه داری  همراه شوید تا راه حل از بین بردن تلخی زیتون را بیاموزید.
ادامه مطلب
در این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات مجله پزشکی معتبر Live strong انگلستان را جهت از بین بردن خال با کمک سیر خام در اختیار شما قرار می دهیم. به گفته خود این مجله این روش جدید کاملا ثابت شده و موثر است (بر خلاف مطالب بی پایه و اساس منتشر شده در بسیاری از وب سایت های ایرانی!).
خال مجموعه سلولهایی است که به تعداد زیاد در محلی غیر از محل اصلی خود جمع می شوند به همین دلیل بر اساس جنس سلول سازنده با هم متفاوت هستند. با گذشت زمان رنگ آنها تغییر کرده و به رنگ قهو
 
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان ع
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
از در میان بردن جرم سرویس بهداشتی را با راهکار‌ها و مواد مختلفی مانند جوش شیرین , سرکه و آب اکسیژنه می‌توان انجام بخشید . درصورتی که برای تمیزکردن توالت از ترفند‌های ذکر شده در اینجا به کارگیری فرمایید عمل شما سریع‌تر و فارغ از خستگی انجام می گردد .معمولا کسی دوست ندارد توالت را منزه نماید , ولی با منزه نگه داشتن آن می توانید فعالیت خویش را راحت‌تر نمایید . در اینجا روش‌هایی برای از فی مابین بردن جرم توالت و پاک نگه داشتن قسمت‌های متعدد آن
فرش‌بافی و قالیبافی یکی از هنرهای دیرین ایرانیان است که افراد زیادی در شهرهای متعددی از کشور مشغول به این هنر هستند. اگر شما می‌خواهید بدانید که چه مهارت هایی برای قالی بافی لازم است ، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین این مهارت‌ها را برای بافت فرش دستباف با یکدیگر بررسی کنیم.
ادامه مطلب
واتساپ یک پیام رسان مشهور در میان کاربران اینترنت است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت سهامی واتساپ ساخته شد و سپس توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و کار خود را در عرصه پیام رسانی شروع کرد. برای بالا بردن امنیت واتساپ حتما با آموزش ۱۰ روش بالا بردن و افزایش امنیت واتساپ (WhatsApp) همراه ما باشید.
ادامه مطلب
درمان خجالت و کشف چگونگی راه‌های از بین بردن خجالتکمک شایانی به ما می‌کند تا بتوانیم بر احساسات خود غلبه کنیم و در موقعیت‌ها خجالت زده  نشویم. خجالت کشیدن یکی ازهیجانات خودآگاه انسان است. این هیجان معمولا به این دلیل ایجاد می شود که فرد احساس می‌کند نتوانسته است آن گونه که انتظارداشته در یک جمع ظاهر شود یا آن گونه که شایسته بوده رفتار کند. البته علاوه بر انتظارات فرد از خود، شرایط فرهنگی و انتظارات اجتماعی نیز در میزان احساس خجالت افراد
چکیده مطلب 
بخیه‌ها یادگاری زخم‌های عمیق ما هستند. شاید گاهی نخواهیم که هر روزه جای این زخم‌ها را ببینیم و دنبال راهی برای از بین بردن آن‌ها باشیم. به جز روش‌های بیمارستانی،
 روش‌های خانگی با مواد ساده نیز وجود دارند که به از بین بردن محل بخیه کمک می‌کنند. در این مقاله روش‌های ساده برای بهبود جای بخیه را معرفی می‌کنیم.
جای بخیه‌ها از نظر ظاهری اذیت کننده هستند. در اینجا ده ماده‌ای که احتمالاً همین الان در خانه دارید و می‌توانید با آن
قالیشویی در مشهد
 
دفه یا این که دفتیناین وسیله اسم های متعددی داراست و هر زبان و حوزه‌ ای آن را به لهجه خویش تلفظ می کرده و در حال حاضر به اسم دفه، دفتین، کرکیت، کلوزار و دستوک دارای اسم و رسم گردیده، البته طولانی تر این وسیله را به اسم دفه میشناسند و این اسم عمومیت پیدا نموده است. دفه یکی‌از وسایلی میباشد که برای قالیبافی بسیار گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد و وظیفه این وسیله فی راز کتف ای، کوبیدن گره های فرش میباشد. در حیث اولیه در صورتی
من از نوشتن اسم واقعی ادمها اینجا هیچ ابایی ندارم.
ولی فکر میکنم اوج بی شخصیتی، عجول بودن در حین تصمیم گیری، چیپ بودن، بی عقل بودن، و لاشی بودن من و مشابهات من هست،
که بخوایم برای بالا بردن خودمون، از اسم بقیه استفاده کنیم.
برای اینکه خودت رو بکشی بالا یا نشون بدی که با ادم حسابیا سر و کار داشتی یا با ادمای دروغگو و بدقول و ناحسابی تعامل داشتی، نیازی نیست اونها رو معرفی کنی. همین که خود اون ادمها بخونن و بفهمن کارشون زشت بوده کافیه.
نحوه تمیز کردن فرشهای قدیمی یا فرسوده
برای شستن فرش قدیمی و همینطور از بین بردن لکه های چسبنده،از بین بردن حالت استاتیک فرش و یا حذف لکه های عمیق قبل از قالیشویی کلی، نیاز به اصول حرفه ای است که در ادامه میخوانیم.
به طور کلی برای روشن کردن سطح بیرونی فرش ترفندهایی لازم است انجام دهیم.
مقدار مناسب اندازه فرش آب نمک درست کنید .(آب نمک بیش از اندازه شور یا  بینمک نباشد.) پارچه ای به آب نمک آغشته کرده و سپس بر سطح فرش مالش دهید.
اگر فرش نیاز به قالی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
دوستان عزیزم در خصوص رهایی از آثار چشم‌زخم سؤال کردند
خیلی خلاصه بگویم
اگر احساس کردید که تحت‌تاثیر نگاهی خاص هستید
بهترین راه
پناه بردن به خداوند است
ذکر های 
لااله الا الله
 لاحول و لا قوه الا بالله
الله اکبر
سوره فلق و ناس
بسیار عالی است
بطورکلی
پناه بردن قلبی به خداوند و گفتن لاحول ولا قوه الا بالله کافی است
به امید ظهور مولایمان فارس الحجاز عجل الله تعالی فرجه الشریف
قالیشویی در مجیدیه
 قالیشویی در مجیدیه | در واقع قالیشویی به عمل نظافت و تمیزی فرش و قالی گفته می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر درست و مطابق اصول شسته شود، باعث می شود که فرش و قالی شما کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.برعکس اگر قالی و فرش شما به صورت استاندارد و با رعایت اصول شسته نشود، ضمن اینکه عمر فرش شما کم می شود، ممکن است باف و رنگ آن آسیب ببیند. لذا بهتر است قالی و فرش خود را به قالیشویی مجاز بدهید که تخصص و تجربه کافی در این زمی
برای از بین بردن بوی سیر از دهان و معده چه کنیم؟
به دلیل خواص و فواید بیشمار سیر مایلیم تا آن را در برنامه غذایی خود بگنجانیم اما بوی بدی که بعد از خوردن آن از دهان و معده منتشر می شود مانع از این تمایل می شود ولی این دلیل خوبی برای مصرف نکردن یکی از بهترین آنتی اکسیدان های طبیعی دنیا نخواهد بود چرا که با راه حلی های ساده و سریع این بخش از نمناک می توانید از بیرن بردن بوی سیر از دهان و معده را به سادگی انجام دهید .
چرا سیر و پیاز، باعث بوی بد
 shirazart.blog.ir 
** ابداع مخمل بافی _ استفاده از ابریشم در بافت قالی _ ساخت و تهیه ی جلد لاکی _ ابداع نقش شاه عباسی _ ابداع کاشی هفت رنگ _ استفاده از نقش انسان در پارچه بافی _ ابداع تذهیب معرق _ بافت پارچه های چند تایی_ استفاده ی بیشتر از فولاد در ف کاری _ پیدایش استقلال نسبی در تذهیب _ رهایی نقاشی از صفحات کاغذ و رسیدن به شکل مستقل خود _ بافت قالی های معروف به " پرده نما " .
در میان انبوهی از قالیشویی‌ها در تهران، انتخاب بهترین مرکز نظافت فرش‌ها و قالی‌ها برای هر فردی اهمیت دارد. انتخاب یک قالیشویی با کیفیت و حرفه‌ای، تضمین‌کننده‌ی نظافت دقیق و به‌روز قالی‌ها می‌شود. در این مقاله، به بررسی کلمه کلیدی "بهترین قالیشویی در تهران" پرداخته و راهنمایی جامعی برای انتخاب این مراکز را ارائه می‌دهیم.
تجربه و مهارت: اهمیت تجربه و مهارت در قالیشویی‌ها به‌خصوص زمانی است که نیاز به نظافت انواع قالی‌ها و فرش‌های با
فیلم تمیز کردن لکه چسب از فرش
این مهم است که قبل از قالیشویی ، لکه های موجود روی فرش را ازبین ببریم درغیر این صورت لکه ها تثبیت خواهند شد.
در این مطلب فیلم آموزشی درباره نحوه شستن و ازبین بردن لکه چسب از روی فرش است، اگر تمام مراحل موجود در فیلم را با دقت انجام دهیم به سرعت تمام لکه ها پاک میشود.پس از مشاهده فیلم تمیز کردن لکه چسب ، توضیحات درج شده در انتها مطلب را نیز بخوانید.
مقالات مفید:
نحوه شستن لکه چسب با بخارشو
نحوه ازبین بردن لکه آدامس 
دانلود رایگان نمونه سوالات گلیم بافی درجه ۲ با جواب + کتاب و جزوه
لینک دانلود :
 
http://bit.ly/2OyldRP
 
دانلود نمونه سوالات گلیم بافی درجه ۲ با جواب :: دانلود رایگان .۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی دانلود نمونه سوالات گلیم بافی درجه ۲ با جواب» ثبت شده است - دانلود رایگان نمونه سوالات گلیم بافی درجه ۲ فنی حرفه ای.
دانلود رایگان نمونه سوالات قالی بافی درجه ۲ با جواب - آپاراتدانلود رایگان دوره قانون آفرینش 2 جذب استاد عباس منش - قسمت دوم. %99 تخفیف دورهای عباس منش
فردریک دوم، پادشاه آلمان دستور داد 50 نوزاد را قرنطینه کنند و فقط به آنها غذا دهند تا وقتی که صحبت کنند
او میخواست با اینکار به زبان اصلی بشر پی ببرد، اما همه آنها قبل از زبان گشودن مردند!
قرنطینه کودکان برای پی بردن به زبان اصلی بشر
نیمه دوم سال وقت شست و شو و تمیز کردن خانه و محل زندگی است و مسئله مهم در این روزها پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهران است که خانه های مختلف برای شست و شو فرش ها و قالی هایشان به دنبال آن هستند.
خیلی از افراد تجربه ناخوشایندی از سپردن فرش ها و قالی هایشان به قالی شویی بی کیفیت را داشته اند که در نهایت با یک قالی ای که خوب شسته نشده و یا دچار خرابی شده است مواجه شده اند.
شستن مبل یک مسئله بسیار حساس است چراکه یکی از مهم ترین المان های زیبایی منزل م
دانلود اهنگ امیر تتلو زدن بردن همه عشقمو ایمانو با لینک مستقیم با متن و شعر کامل
دانلود اهنگ امیر تتلو زدن بردن همه عشقمو ایمانو
دانلود اهنگ امیر تتلو زدن بردن همه عشقمو ایمانو
آهنگ جدید امیر تتلو مهمونی New Music Amir Tataloo - Mehmooni دانلود آهنگ تتلو با لینک مستقیم . زدن بردن همه ، عشقم و ایمانو . زدن از ریشه خوشبختیمو انگاری.دانلود آهنگ امیر تتلو بنام مهمونی با لینک مستقیم | متن آهنگ امیر تتلو بنام مهمونی | دانلود . زدن بردن همه عشقمو ایمانو پر از خا
آیا به دنبال لذت بردن از بهترین تعطیلات در Costa Brava هستید؟ برای لذت بردن از تعطیلات می توانید یک ویلا واحد انتخاب کنید. اگر به استرس روزانه نیاز به انزوا و رهایی دارید ، لودوویچ مکانی برای شماست. در جنوب آفتابی جنوب Costa Brava ، یک شهر ساحلی پر جنب و جوش و محبوب …The post آیا به دنبال جذابیت و انزوا در Costa Brava هستید؟ لودوویچ ممکن است مکانی برای شما باشد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2LbB8Dv
مشاهده مطلب در ک
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به
همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌
خورشید،آلودگی و رطوبت و بید از
با پیشرفت هرچه سریع تر تکنولوژی و مدرن تر شدن سبک زندگی بشر، نیاز
انسان ها به طراحی مدرن تر منازل و دفاتر خود بیشتر شد. امروزه تولید
کنندگان فرش هاس کلاسیک و سنتی با توجه به این نیاز بخکه وجود آمده، شروع
به تولسد انواع فرش های مدرن کرده اند.
فرش های مدرن امروزه با انواع طرح های زیبا و جذاب در دسته های مختلفی
تواید می شوند. همچنین ترکیب مدرنتیته و طرح های کلاسیک سبکی نو در طراحی
فرش ایجاد نموده است.
قالی ها ارائه دهنده انواع فرش های مدرن با به
نمایش عکس
اگه گفتین این چیه؟
قالی نیستاااا، این اتوبان دوران بچگیم بود؛ اون وسطی که بزرگه برای ماشین
بزرگام‌ بود، کلی حال میکردم باهاش، اون سمت چپی که‌ کوچیکه، جاده
اون ماشین کوچولوها بود.
اندازه دوتا انگشت بودن مال اونا بود خیلی حال می‌داد
یادش بخیر .
شماهم اینجوری بودین؟
 
پرز یا کرک دهی فرش ماشینی خصوصاً زمانی که نو هستند امری طبیعی ست. بسته به نوع نخ خاب مصرفی میزان پرزدهی متفاوت است اما هیچ الیافی بدون پرز نخواهد بود. فرش اکریلیک که پرطرفدارترین هستند، پرزدهی بیشتری دارند. در مرحله تولید و بافت فرش با رعایت نکاتی از قبیل تثبیت حرارت، استفاده از آب و روغن در آماده‌سازی الیاف، تنظیم دقیق دستگاه‌ها و . می‌توان از میزان پرزدهی کاست. اما اینکه چه چیزی باعث پرزدهی شده و چگونه می‌توان آن را رفع کرد نکاتی ست که د
محققان در یک شرکت دانش بنیان دستگاهی برای از بین بردن ویروس های هوا با استفاده از اشعه یو وی ساخته اند که کاربرد خانگی نیز دارد.
این دستگاه با استفاده از اشعه UV و نوع UVC با طول موج ۲۸۰ نانو کار می‌کند که برای مقاصد خانگی ساخته شده و میکرو ارگانیسم‌های هوا و سطوح را از بین ببرد/ صدا و سیما
چهار شنبه ، ۲۷ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
خرید دستگاه شستشوی قالی را می توانید از شرکت های متعددی انجام دهید .شرکت ما نیز در همین راستا یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید دستگاه های نظافتی همچون دستگاه آیگیری فرش می باشد .
دستگاه های نظافتی شرکت ما ساخته شده با بهترین قطعات از بهترین شرکت ها و کارحانه های بزرگ دنیا می باشد .
 دستگاه شستشوی قالی یا به اصطلاح همان دستگاه قالیشویی انواع مختفی دارد برای مثال این دستگاه ها در اندازه های مختلف همچون دستی ، میانه ، نیمه اتوماتیک ، ت
درمان خانگی و گیاهی سلولیت با بیش از 20 نسخه طب سنتی - .namnak.com › درمان-خانگی-سلولیت.p39980 رتبه: ۴٫۵ - ‏۴۶ مروراسکرابی فوق العاده برای درمان خانگی سلولیت + دستور . در زیر روشهای برتر برای خلاص شدن از شر سلولیت در ران وجود دارد. 1. . را دارد، سلول های مرده پوست را از بین می برد، ناخالصی ها و چربی ها را جذب می کند و بافت های ارتباطی را تقویت می کند.درمان قطعی و سریع خانگی سلولیت ن + نسخه طب سنتی - .namnak.com › درمان-سلولیت.p64941 رتبه: ۴ - ‏۵ مروردرمان سلولی
قالی بیجار یکی از قدیمی ترین، انواع قالی های ایرانی است. پیشینه آن همانطور که از نامش هم پیداست مربوط به شهر بیجار کردستان می باشد. این قالی ها دارای قدمت و سبقه تاریخی بسیار طولانی ای هستند و نمونه‌ های فراوان آنرا می‌توان در موزه ها مشاهده کرد. این قالی که به اصطلاح آنرا لول می‌نامند را نمی‌توانید تا کنید. علت این موضوع ساختار قالی بیجار است. در ساختاری این قالی تراکم بسیار زیاد است. معمولا در میان تار و پودهای آن، پودهایی بسیار ضخیم به
بسیاری افراد علاقه‌ای به خال روی صورت ندارند و مرتب دنبال راهکاری برای از بین بردن این عارضه پوستی هستند، محققان طب سنتی راهکارهایی خوب برای از بین بردن آنها دارند.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب
ترفند از بین بردن بوی نم
در مقاله قبل علت ایجاد بوی نم در فرش ،لباس و موکت و نحوه پیشگیری از آن توضیح داده شد و دریافتیم که قبل از قالیشویی باید اقدام به برطرف کردن لکه ها و بوی نامطبوع کنیم در غیر این صورت بوی نامناسب تثبیت خواهد شد. در این مطلب روشهای جالب و ترفندهایی برای از بین بردن بوی نم و بوی نا بیان خواهد شد.
قبل از به کاربردن هر روش و راهی ، ابتدا باید عامل و منشا ایجاد بوی نم را تشخیص دهیم و اقدام به حذف آن کنیم.
برای مثال علت اینکه فرشما
انواع دار قالی بافی 
یکی از ابزار های مهم در بافت فرش دستباف دار است. دار قالی متشکل از یک چهار چوب است که جنس آن در گذشته چوبی بوده اما امروزه بیشتر دارهای مورد استفاده اهنی هستند.دارها به طور کلی به دو دسته دارهای افقی و دارهای عمودی تقسیم میشوند. دارهای افقی بر روی زمین گذاشته میشده و بافنده بر روی ان نشسته و  قالی را می بافته است. این نوع دار بیشتر مختص عشایر بود زیرا برپال گردن و جمع کگردن ان بسیار آسان و مناسب با کوچ عشایر بوده است. دارهای
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به
همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌
خورشید،آلودگی و رطوبت و بید از
ما به اشتباه اینگونه می‌اندیشیم:
- درسم تمام شود راحت شوم- غذایم را بپزم راحت شوم- اتاقم را تمیز کنم راحت شوم- بالاخره رسیدم، راحت شدم- اوه چه پروژه‌ای، تمام شود راحت شوم
تمام شود که چه شود؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیست بلکه آغاز فعالیتی دیگر است 
پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن. لذت باعث قدرتمند شدن میشود و به
یه روستایی هست به نام کلیشم که آب و هوایی کوهستانی داره!
در اواخر پاییز سال 95 که سرما بیداد می کنه، مسئولین تصمیم گرفتن که برای مردم این روستا و تعداد بسیار زیادی از روستاهای همان اطراف که نزدیک به هم هستند یه آنتن 4G نصب کنند. منتها بد موقعی رو انتخاب کردن برای این کار!!! دکل قراره که روی بلندترین کوه منطقه نصب بشه (کنار بقیه آنتن های صدا و سیما و مخابرات و . ) و شرایط آب و هوایی اصلا اجازه نمیده که آنتن و تجهیزات مخابراتی رو بشه برد بالای کوه چون
آخر شب بود رفتم اینستام رو چک کنم (کلاً قشر دانشجو رو گم کردی برو اینستا پیداش می کنی)یه تصویری بود از پیج خیریه مال خارج کشور ، جشن تکلیف دختر بچه های بی سرپرستی ، در لحظه ی اول یه لحظه واقعا واقعا کیف کردم فرشته کوچولو هایی که تو لباس سفید-گلبهی از جشنشون لذت می بردن ، عکس قشنگی بود جشنی که یه تعدادی خانم جمع شدن غذا درست کردن (یا ازبیرون تهیه کردن نمی‌دونم ) بچه ها سرود خوندن و. 
لبخند شاد بچه هایی که دنیاشون به بزرگی زنجیر دایره ای بود که با
اپلیکاتور دست شیشه ای ریون
 
اپراتور دست CeriGlass برای استفاده روی شیشه با CarPro Ceriglass و / یا برای از بین بردن لکه های آب از شیشه طراحی شده است.
دسته: ابزار و تجهیزات دیتیلینگ, پاک کننده ها, تجهیزات شستشوی ماشین, کیت تمیز کردن, محافظت از رنگ, محصولات, محصولات کارپرو, محصولات مراقبت از اتومبیل, مراقبت از شیشهبرچسب: از بین بردن خش شیشه ساعت, از بین بردن خش عینک, از بین بردن خش موبایل, پد مخصوص پولیش شیشه, خرید پد پولیش شیشه, مخصوص پولیش شیشه
تماس ب
نوارهای پاک کننده بینی، به خاطر توانایی‌شان در باز کردن منافذ و از بین بردن جوش های سر سیاه با یک نوار پانسمان ساده معروفند. با این حال هنوز در مورد کارایی این نوارها و میزان تاثیر و ایمنی آنها برای پاک کردن پوست، سردرگمی وجود دارد.
ادامه مطلب
با توجه به آنکه قالیشویی کلا به امر شست‌وشو، لکه‌ بری و غبار روبی از
سطح قالی‌ها و فرش‌ها اطلاق می‌گردد، امروزه انجام پذیرفتن این امر در
کارخانه قالیشویی جزء معمول‌ترین و در عین حال تخصصی‌ترین خدمات قالیشویی
است. قالیشویی تهران شهر علاوه بر شست‌وشوی قالی‌ها و فرش‌ها به امور
تخصصی‌تری نظیر لکه بری، رنگ بری، غبار روبی، موگیری، رفوگری و ترمیم
ریشه‌ها و یا شیرازه‌ها می‌پردازد. و این موضوع نشان‌گر دقت و تخصص کادر
مجرب قالیشویی

6 راه کارآمد برای از بین بردن پلاک دندان به طور طبیعی
 
  
جوش شیرین به عنوان یک اسکراب طبیعی قابل استفاده است
 
لبخند زیبا یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که یک شخص می تواند داشته باشد. متأسفانه موارد زیادی وجود دارد که می تواند به دندان شما آسیب برساند ، مانند سیگار کشیدن ، کافئین زیاد و مراقبت های نامنظم از دندان. عادت های روزانه به ظاهر بی اثر ما در واقع می توانند مشکلاتی مانند پلاک دندان ایجاد کنند. اگر می خواهید بازدیدهای دندانپزشکی خ
 
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دید
راه هایی برای از بین بردن لکه های رنگ مو از روی پوست
 
رنگ آمیزی موهای DIY در خانه فواید زیادی دارد. اما یکی از چالش های رنگ آمیزی مو این است که اگر دقت نکنید ، رنگ می تواند پیشانی ، گردن یا دستان شما را لکه دار کند. همچنین پاک کردن آن لکه ها از پوست شما دشوار است.
ما توضیح خواهیم داد که چگونه با خیال راحت لکه های رنگ مو را از روی پوست خود پاک کنید و نکاتی را برای جلوگیری از لکه دار شدن پوست دفعه بعد که موهایتان را در خانه رنگ آمیزی می کنید به اشتراک
برای شستشوی فرش ها اگر خودتان دست به کار می شوید باید حتما از قبل با اصول قالیشویی آشنایی کافی پیدا کرده باشید.
همچنین جلوگیری از ریختن آب و مایعات روی فرش ها نیز از موارد مهم در راستای افزایش طول عمر فرش ها می باشد که حتما باید در نظر گرفته شود.
هم اکنون می توانید برای از بین بردن لکه های قهوه و حتی چای از روی فرش و لباس روی قالیشویی معتبر در تهران که مجهز به گرمخانه قالیشویی و دستگاه قالیشویی می باشد با اطمینان خاطر حساب ویژه باز کنید.
در از ب
خداوندا گل قالیم قشنگه لچک‌های قالیم رنگ و وارنگهیه ماشین پر کنم از فرش و قالیزیارت می‌روم جای تو خالی
برگرفته از کتاب نغمه‌های فرش فارس (زمزمه‌های ن صاحب دل دیار فارس به هنگام قالی‌بافی)، انتشاران لوزا، 1388، صفحه 50
شستشوی قالی و فرش، یکی از مراحل مهم در حفظ و نگهداری این اشیاء گرانبها و زیبا است که نیازمند بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های مناسب است. قالی و فرش، علاوه بر اینکه نقش زیبایی در تزیین فضاهای داخلی دارند، همچنین یک جزء ارزشمند از تاریخ و فرهنگ هر جامعه را نمایان می‌کنند. از این رو، حفظ و حراست از آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.به همین دلیل، داشتن شماره تلفن بهترین قالیشویی در تهران بسیار حائز اهمیت است تا به هنگام نزدیکی ایام عید، قال
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن،
لذت بردن از رنج هایی است که می کشیم!
#چار_بوکوفسکی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✦ @Parsa_Night_narrator ✦
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 1080×1080]
مشاهده مطلب در کانال
لیزر موهای زائد در تهران
لیزر موهای زائد در تهرانهزار و یک راه رفته و نرفته برای از بین بردن موهای زائد، داستان امروز من و شماست. اپیلاسیون دردناک بود؛ شیو خطرناک؛ بند انداختن موجب پیری زودرس پوست می‌شد؛ وکس پوست را افتاده و شل می‌کرد؛ و . مطمئنم همه شما حداقل یک بار همه این راه های از بین بردن موهای زائد بدن را امتحان کرده اید و تمامی مشکلات را با پوست و گوشت خود لمس کرده‌اید. پس طبیعی است که شما هم به دنبال بهترین راه از بین بردن موهای زائ
برای از بین بردن لکه چای مانده روی فرش
روش های سنتی وجود دارد که در منزل میتوان انجام داد مانند استفاده از
ماده لکه پاک کن یا استفاده از جوش شیرین و یا نمک که هر کدام از این راه
های پیشنهادی نیازمند دقت زیادی است ولی چنانچه لکه سرسخت باشد پاک کردن آن
را حتما به یک شرکت قالیشویی حرفه ای بسپارید. در قالیشویی برای این
نوع لکه بافت های قالی را به صورت عمقی تمیز می‌کنند.فرش پس از بررسی و
تشخیص کارشناسان مبنی بر نوع لکه غبارگیری و خاک گیری می شود
کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر
قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به
همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌
خورشید،آلودگی و رطوبت و بید از

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها