نتایج جستجو برای عبارت :

روان پرستاری1

ابر روان کننده بتن نسل جدید روان کننده بتن است که یک دبه از آن می تواند چندین متر مکعب سیمان و بتن را داخل تراک میکسر روان کند.
اینجا درمورد ابر روان کننده بتن بیشتر بخوانید.
نرم و روان کردن این حجم زیاد از بتن تنها توسط ابر روان کننده بتن ممکن است و روان کننده بتن با کارایی عادی و فوق روان کننده بتن نمی توانند حجم انبوهی از بتن را روان کنند.
همچنین کربوکسیلات موجود در این افزودنی بتن می تواند مقاومت بتن را بسیار زیاد کند و بتن پس از گیرش در مقا
دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه
در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf آماده دانلود شده است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب متون روان شناسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روان شناسی لیندا لیل ترجمهxدانلود کتاب متون
امروزه از روان درمانی برای درمان بسیاری از اختلالات روانی استفاده می شود. واژه روان‌درمانی برای بسیاری از ما واژه ای آشنا است اما شاید خیلی با نحوه ساز و کار روان درمانی آشنا نباشیم. ممکن است بسیاری از مردم تصور داشته باشند که روان‌درمانی همان مراجعه به روان‌شناس و گوش دادن به صحبت های آن ها است. اما این فرآیند درمانی کمی اصولی تر و پیچیده تر از مراجعه به روانشناس و صحبت با او می باشد.

ادامه مطلب
 
به سایت روانسنجی خوش آمدید.
به سایت روانسنجی خوش آمدید. باسمه تعالی زکات علم نشر آن است . ویژگی ها و خصایص انسانی ، در همه یکسان نیست ، من ممکن است زودتر از شما عصبانی شوم و یا شما .
 
روان‌سنجی 
روان‎سنجی (سنجش و اندازه گیری) در ایران در دانشگاه علامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و در دانشگاه تهران در مقطع دکتری تدریس می‌شود. تسلط داشتن به نرم‌افزارهای .
 
روان‌سنجی | ناشر تخصصی آزمون‌ها و کتاب‌های روان‌شناختی
روان‌سنجی، ناشر تخصص
برخی اساتیدو پژوهشگران اسلامی، تفاوت روان شناسی غربی و اسلامی را اینگونه توصیف کرده اند:
1- روان شناسی غربی، روح و نفس را نفی میکند اما روان شناسی اسلامی به اثبات آن می پردازد.
2- روان شناسی غربی، فقط از روش تجربی (تجربه حسی) استفاده میکند اما روان شناسی اسلامی خودش را محدود به یک روش نمیکند و از تمامی روشها از جمله عقلی، تجربی، شهودی، نقلی(روایی) و . استفاده میکند.
3- روان شناسی غربی، در برخی موارد راه حل‌های نامشروع (غیر دینی و شرعی) ارائه مید
دانلود کتاب صوتی روان درمانی اگزیستانسیال MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی روان‌ درمانى اگزیستانسیال اثر اروین یالوم .bornaandishan.ir › دانلود ها › کتاب صوتیکتاب صوتی روان‌ درمانى اگزیستانسیال نوشته اروین یالوم هم راهنمایى براى درمان‌گران . با عنوان دانلود کتاب صوتی روان‌ درمانى اگزیستانسیال اثر اروین یالوم را جهت دانلود در اختیار شما . برچسبها اروین یالوم دانلود کتاب دانلود کتاب صوتی روان درمانی .
دانلود کتاب صوتی روان درما
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهای هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت های زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
 
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی
نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی، غلامرضا ناصری - نشر مرکز نشر دانشگاهی - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی نشر دانشگاهی
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی وغلامرضا ناصری مرکز نشر دانشگاهی شامل 9 فصل میباشد: وم مشاوره وضرورت عملی نظریه نظریه روانکاوی نظریه روان .
 
نظریه های مش
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
دانلود کتاب دین و روان ویلیام جیمز
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب دین و روان | کتاب - Ketab.iohttps://ketab.io › book › دین-و-روانTranslate this pageدانلود کتاب دین و روان به فارسی دین و روان نوشته ویلیام جیمز/مترجم مهدی قائنی با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت کاملا رایگان از سایت کتاب .دانلود کتاب دین و روان » کتابخانه رایگان تاریخ ماhttps://pdf.tarikhema.org › . › دانلود کتاب دین و روانTranslate this pageکتاب دین و روان اثر ویلیام جیمز با ترجمه مهدی ق
خیلی اوقات شنیده ایم که دانشجویان یا سایر افراد در ترجمه مقالات یا کتاب ها اصطلاح روان بودن ترجمه را بکار می برند اما اینکه ترجمه روان دقیقا چیست، چقدر اهمیت دارد و اینکه رعایت چه فاکتورهایی باعث می شود که یک ترجمه روان داشته باشیم سوالاتی است که در این مطلب به آن می پردازیم.ترجمه روان و منحصربفرد، یک هنر ارزشمند محسوب می شود که در آن مفاهیم و موضوعات به کار رفته در یک زبان باید به طور کامل درک شده و سپس این مفاهیم به شیوه ای صحیح و قابل درک ب
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبدالله شفیع
پاور پوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نویسنده : عبدالله شفیع آبادی و غلامرضا ناصری در ۹ فصل و ۱۱۳ اسلاید.
 
دانلود خلاصه نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفیع آبادی
در این بخش خلاصه فصل 5 تا 9 کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفیع آبادی غلامرضا ناصری در 40 صفحه در قالب فایل PDF آماده .
 
دانلود جزوه نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانلود ج
دانلودpdf کتاب دین و روان ویلیام جیمز
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب دین و روان | کتاب - Ketab.iohttps://ketab.io › book › دین-و-روانTranslate this pageدانلود کتاب دین و روان به فارسی دین و روان نوشته ویلیام جیمز/مترجم مهدی قائنی با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت کاملا رایگان از سایت کتاب .دانلود کتاب دین و روان » کتابخانه رایگان تاریخ ماhttps://pdf.tarikhema.org › . › دانلود کتاب دین و روانTranslate this pageکتاب دین و روان اثر ویلیام جیمز با ترجمه مهدی
 
فنون مشاوره و رواندرمانی
فنون مشاوره و رواندرمانی فنون مشاوره و رواندرمانی همراه با ارائه کیس های بالینی.
 
 
سرفصل های درس اصول و فنون و نظریه های مشاوره و روان درمانی 
 انواع مکانیسم های دفاعی. فنون درمان در روان کاوی. رویکردهای نوفرویدی. اختلالات روان شناختی. ساختار شخصیت. روان درمانی با محدودیت زمانی مان.
 
کتاب فنون مشاوره و روان‌درمانی
کتاب فنون مشاوره و روان‌درمانیاثر مجتبی تمدنی، بهمن بهمنی بوده و چاپ 3 آن در سال 1397 توسط انتش
دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه
در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf آماده دانلود شده است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب متون روان شناسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روا
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در 53 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی 2 و علوم تربیتی 2
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفیع آبادی
دانلود کتاب روان درمانی اگزیستانسیال نوشته دکتر اروین یالوم ترجمه دکتر سپیده حبیب
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال اروین یالوم pdf .bookpdfdownload1.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب .ترجمه فارسی,دانلود کتاب روان‌درمانی اگزیستانسیال pdf نویسنده اروین . کتاب هنر درمان اثر اروین یالوم، که از تازه ترین نوشته های او و چکیده تجربه . دانلود رایگان کتاب کامل روان درمانی اگزیستانسیال تالیف اروین دیالوم ,ترجمه ی دک

همه چیز درباره‌ی ژل‌های روان کننده جنسی (لوبریکانت)
 
آشنایی با انواع ژل‌های روان کننده جنسی (لوبریکانت)
 
یکی از مشکلات مهم در روابط جنسی، خشکی واژن است که معمولا رابطه‌ی جنسی دردناک را به همراه دارد. ژل‌های روان کننده جنسی (لوبریکانت) باعث روانسازی واژن و افزایش لذت جنسی می‌شوند. با بیتوته همراه باشید تا با انواع روان کننده‌های جنسی (لوبریکانت) آشنا شوید و نکات مهمی که باید در انتخاب و خرید و استفاده این ژل‌های آمیزشی رعایت کنید را ب
 روان رنجوری و شخصیت روان رنجور چه ویژگی‌هایی دارند؟ وقتی از شخصیت حرف می‌زنیم منظورمان یک الگوی نسبتا پایدار از ویژگی‌های رفتاری و فردیست که تحت تأثیر خلق و خوی اولیه و تربیت‌های ثانویه ساختار می‌یابد. از روی همین ویژگی‌های شخصیتی می‌توانیم افراد را وصف و یاد کنیم. همیشه شخصیت از ساختار سالم و معمولی پیروی نمی‌کند، عوامل مختلف منجر به تعارض‌های روانی در فرد می‌شود. همین تعارض‌ها انواع تیپ شخصیت روان رنجور را می‌سازد. تعارض‌ها ا
روانشناسی چیست یک سوال بسیار بسیار مهم در ذهن مردم است. به طور کلی مردم نمی دانند روانشناسی چیست چه اهمیتی دارد و چرا باید از آن استفاده کنند؟
معنی روانشناسی چیست؟
به طور کلی روان شناسی از دو کلمه "روان" به همراه "شناسی" تشکیل شده است.
روان به موضوعات مربوط به فکر و روان ما اشاره دارد و شناسی هم به مقوله شناخت هر پدیده ای مربوط می شود.
پس روانشناسی به شناخت و بررسی موضوعات روان محور مربوط می شود.
برگرفته شده از : روانشناسی چیست سایت روان خند
اد
توضیحات فایل:
پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در ۵۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشنا
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
کتاب روان شناسی هوش و سنجش آن (رشته روان شناسی) 
روان شناسی هوش و سنجش آن (رشته روان شناسی) ~محمداحسان تقی زاده، اکبر رضایی - نشر دانشگاه پیام نور - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال .
 
کتاب روان شناسی هوش و سنجش آن (رشته روان شناسی) 
روان شناسی هوش و سنجش آن (رشته روان شناسی) ~حسن پاشا شریفی - نشر دانشگاه پیام نور - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خر
روان گیسختگی پارانوئید یک اختلال روانی پیچیده است که علائم آن اغلب بین سنین ۱۶ تا ۳۰ سالگی شروع به نمایان شدن می کنند. چندین زیر گروه از بیماری های روان گیسختگی پارانوئید وجود دارد که هر کدام از آنها مجموعه خاصی از علائم
ادامه مطلب
 
جهت دانلود فایل اینجا کلیک کنید
 
 
انلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال ترجمه فارسی672صفحه برای دریافت کتاب به لینک زیربروید:دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال ترجمه فارسی pdfمعرفی کتاب:(روان درمانی اگزیستانسیال فارسی). روان درمانی اگزیستانسیال گونه ای روان درمانی پرکار یا پویه نگر است. پویا اصطلاحی ست که در حیطه ی بهداشت روان .دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال ترجمه فارسی pdf :: دانلود .دانلود رایگان کتاب روان
رشته روانشناسی در دوره کارشناسی شامل 144 واحد درسی است که از این 144 واحد 23 تای آن مربوط به دروس عمومی 71 واحد آن به دروس پایه و اصلی، و 40 واحد آن مربوط به دوره درس های اختصاصی و در نهایت 10 واحد آن مربوط به دروس انتخابی که مربوط به گرایش های مختلف می باشد که در جدول که در زیر آورده شده است نیست این درس را مشاهده می کنید.
 
 دروس مقطع کارشناسی رشته روانشناسی عمومی
دروس عمومی
مبانی نظری اسلام – اخلاق اسلامی – انقلاب اسلامی – تاریخ وتمدن اسلامی –  
 
جهت دانلود فایل اینجا کلیک کنید
 
 
انلود
رایگان کتاب روان درمانیتانسیال
ترجمه فارسی pdf معرفی کتاب:(روان درمانی اگزیستانسیال فارسی) روان درمانی
اگزیستانسیال گونه ای روان درمانی .دانلود کتاب روان درمانی
اگزیستانسیال ترجمه فارسی pdfنمایش مختصری از فایل با عنوان دانلود کتاب
روان درمانی اگزیستانسیال ترجمه فارسی pdf.دانلود رایگان کتاب روان درمانی
اگزیستانسیال ترجمه فارسیدانلود روان درمانی وجودی (اگزیستانسیال)- ق
پنجم-رولو مِی (فیلم) · د
ؤ
دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال ترجمه فارسی pdf
معرفی کتاب:(روان درمانی اگزیستانسیال فارسی) روان درمانی اگزیستانسیال گونه ای روان درمانی پرکار یا پویه نگر است. پویا اصطلاحی ست که در حیطه ی بهداشت روان به چهره روان پویه شناسی بسیار بهره گیری می شود؛ و اگر کسی بخواهد یگانه از اساسی ترین ویژگی های رویکرد اگزیستانسیال را .
دریافت فایل
 
مروری بر درس فروید در نظریه های روان درمانی
مروری بر درس فروید در نظریه های روان درمانی. فرایند درمان: روانکاوی معمولا از سه مرحله آشنا سازی، روان رنجوری(نوروز) انتقالی و مرحله پایانی عبور می‏کند. کار روی انتقال .
خلاصه نظریات فروید - نظریه های مشاوره و رواندرمانی
خلاصه نظریات فروید . استاد مربوطه:دکتر سلیمی بجستانی مهر1392 تهیه کننده محمد رضا فرشاد دانشجویی کارشناسی ارشد مشاوره توانبخشی.
نظریات روان درمانی - دانشنامه رشد
هر روان درم
اهمیت سلامت روان در زندگی ما بسیار زیاد است و این بر کسی پوشیده نیست.
در وبلاگ مسیر سلامتی هم به خوبی به این موضوعات خواهم پرداخت اما دوستان عزیزم اگر سلامت روان حاصل شود دیگر دچار اختلالات روحی روانی و بیماری های روانی نخواهیم بود.
دیگر از چیزهایی که میدانیم چی هستند رنج نمیکشیم.
سلامتی روان برای ما زندگی را فراهم می کند که اصلا تجربه نکرده بودیم و انتظار نداشتیم.
امیدوارم در زندگی به سلامت روان اهمیت دهید و مطالبی که قصد به اشتراک گذاری آ
تابلو روان
نوعی دستگاه نمایش استفاده‌شده در ماشین‌ها، ساعت‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن
و خیلی از دستگاه‌های دیگر که نیازمند دستگاه نمایش ساده‌ای با وضوح محدود
هستند است. تابلوهای روان به عنوان ابزار تبلیغاتی شرکت‌ها و فروشگاه‌ها
نیز استفاده می‌شوند. تابلو روان قابلیت نمایش حروف و اشکال را به صورت
متحرک دارد. این تابلو از یکسری دیودهای نورانی تشکیل شده که در یک صفحه
قرار داده شده‌اند و به وسیله برنامه‌های کامپیوتری تصاویر و نوشته
دانلود کتاب صوتی درون پردازی روان درمانی با شیوه های نمایشی تئاتر درمانی اثر آدام بلانر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی درون پردازی، روان درمانی با شیوه های .ketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-صوتی-درون.کتاب تئاتر درمانی درون پردازی روان درمانی با شیوه های نمایشی اثر آدام بلانر ترجمه حسن . کتاب ” درون پردازی:روان درمانی باشیوه های نمایشی:تئاتر درمانی/ نوشته: آدام .
دانلود کتاب صوتی درون پردازی، روان درمانی با شیوه های .livefile.ir › دا
 کتاب روانشناسی بازی محمدعلی احمدوند    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب روان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی .www.adinehbook.com › productروان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی احمدوند، نیره توکلی (ویراستار)، منوچهر وکیلیان (ویراستار)، منیژه کرباسی (ویراستار) - نشر دانشگاه پیام نور .
روان شناسی بازی اثر محمدعلی احمدوند - خرید کتاب فدک بوکwww.fadakbook.ir › product › روان-شناسی-بازی-اثر-محمدعلی-احمدوند رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورروان شناسی بازی اثر
 کتاب روانشناسی بازی محمدعلی احمدوند    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب روان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی .www.adinehbook.com › productروان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی احمدوند، نیره توکلی (ویراستار)، منوچهر وکیلیان (ویراستار)، منیژه کرباسی (ویراستار) - نشر دانشگاه پیام نور .
روان شناسی بازی اثر محمدعلی احمدوند - خرید کتاب فدک بوکwww.fadakbook.ir › product › روان-شناسی-بازی-اثر-محمدعلی-احمدوند رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورروان شناسی بازی اثر م
دانلود کتاب روانشناسی بازی احمدوند
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب روان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی .www.adinehbook.com › productروان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی احمدوند، نیره توکلی (ویراستار)، منوچهر وکیلیان (ویراستار)، منیژه کرباسی (ویراستار) - نشر دانشگاه پیام نور .
روان شناسی بازی اثر محمدعلی احمدوند - خرید کتاب فدک بوکwww.fadakbook.ir › product › روان-شناسی-بازی-اثر-محمدعلی-احمدوند رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورروان شناسی بازی اثر محمدع
دانلود کتاب روانشناسی بازی محمدعلی احمدوند pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب روان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی .www.adinehbook.com › productروان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی احمدوند، نیره توکلی (ویراستار)، منوچهر وکیلیان (ویراستار)، منیژه کرباسی (ویراستار) - نشر دانشگاه پیام نور .
روان شناسی بازی اثر محمدعلی احمدوند - خرید کتاب فدک بوکwww.fadakbook.ir › product › روان-شناسی-بازی-اثر-محمدعلی-احمدوند رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورروان شناسی بازی
دانلود کتاب روانشناسی بازی محمدعلی احمدوند
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب روان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی .www.adinehbook.com › productروان شناسی بازی (رشته علوم تربیتی) ~محمدعلی احمدوند، نیره توکلی (ویراستار)، منوچهر وکیلیان (ویراستار)، منیژه کرباسی (ویراستار) - نشر دانشگاه پیام نور .
روان شناسی بازی اثر محمدعلی احمدوند - خرید کتاب فدک بوکwww.fadakbook.ir › product › روان-شناسی-بازی-اثر-محمدعلی-احمدوند رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورروان شناسی بازی اث
چه زیبای فرمود سرور عارفان عالم امام زین العابدین حضرت سجاد علیه السلام:
اللـّهُـمّ صــَلّ عَلَى مــُحَمّـدٍ وَ آلِ مـُحَـــمّدٍ،
وَ اقْــــبــِضْ عَــلَى الــــصّـــدْقِ نَــفــْسـِی،
وَ اقْــطَـــــــــعْ مـــِنَ الــدّنْــیــَا حَاجَــتِــــی،
وَ اجْعَلْ فِیمَا عِنْدَکَ رَغْبَتِی شَوْقاً إِلَى لِقَائِکَ،
وَ هَــبْ لِی صـِدْقَ الـتّـــــــوَکــّلِ عـــَلـَیْـــکَ.
بارخدایا! بر محمد و آل او درود فرست
و نفسم را بر صدق قبض کن
و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها