نتایج جستجو برای عبارت :

دوستان با وفاgo

سلام و عرض ادب 
به استحضار دوستان و سروارن میرساند که این وبلاگ جهت آموزش به کسانی از که نظر مالی ضعیف می باشند می باشد پس خواهشمند هستم ادرس این وبلاگ رو برای دوستان خود بفرستید تا بتوانند از آن استفاده کنند.
باتشکر از شما دوستان 
دوستدار شما
❤محمد مهدی قرائی❤
قابل توجه دوستان واعضای محترم کتابخانه شهدای سنجان:
کتابخانه در روز پنجشنبه مورخ 18مهرماه 98 آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.وکتابخانه در روز پنجشنبه مورخ 25 مهرماه 98تعطیل می باشد.لطفا به دیگر  دوستان نیز اطلاع دهید.
 
سلام بر دوستان عزیز 
این سایت جهت اطلاع رسانی قرار های دوستان همیشگی ما بچه های مدرسه مصطفی خمینی و. ایجاد شده لطفاً شماره تلفن خود را در سایت قرار داده تا با هم ارتباط داشته باشیم برای این کار میتوانید از پایین همین مطلب شماره خود را ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد و از این بخش قابل مشاهده باشد
با سلام خدمت دوستان بدلیل تغییر تنظیمات متاسفانه برای مدتی امکان پاسخ گویی  به ارسال نظر و سئوالات دوستان وجود نداشت بنابراین از  عدم پاسخ به دوستان پوزش می طلبم.
 لطفا مطالب خود را در
تلگرام   arsenjani@
 با بنده در میان بگذارید.
اگر سه تاس بازی در اختیار داشته باشیدمی توانید به یک تردستی عجیب دست بزنید و
دوستان خود را متعجب سازید. به این ترتیب که آن سه تاس را به یکی از دوستان خود تحویل
دهید و از وی بخواهید که دور از چشم شما تاس بریزد و مجموع خالهای حاصل را به شما
 اطلاع دهد . و آن وقت بخواهید که هر سه تاس را پشت و رو کند تا شما مجموع خالها را در
 این وضغیت پیش گویی کنید. نتیجه همیشه صحیح خواهد بود و دوستان شما در حیرت فرو
 خواهند رفت. کافی است شما عددی را که دوستان بیان می
دوستان عزیز بیانی و غیر بیانی میشه وبلاگ هایی با موضوعات کتاب و کتاب خوانی،  رمان  حتی دوستان که اهل قلم هستند  میشه زیر این پست کامنت بذارن! یا معرفی کنید + اگر  کسی دوست نداره شناخته بشه می تونه وبلاگ خودش یا دوستانش به صور ناشناس معرفی کنه
خواهشا اگر میشناسید معرفی کنید 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
دوستان چرا کم پیدا شدید جدیدا ؟ زمان کنکور هر روز  چراغ اعلان وبم حداقل ۳۰ تاش روشن بود و من وقت نداشتم  پست ها تون بخون الان  به زور  ۱۰ تا اخر شب!  که بیشتر هم گروه های  بی تی اس و ارمی ها هستند ؟ 
کجایید ؟ اعلام حضور کنید پلیز !!!!!
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
۱۸۶- دوستان دوستان دختر رز توبه زمستوری کرد         شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد آمد از پرده به مجلی عرقش پاک کنید       تا بگوید به حریفان که چرا دوری کرد جای آن است که در عقد وصالش گیرند   دختری مست چنین کاین همه مستوری کرد … دوستاندوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد – غزل ۱۴۲ – ۱۸۶
منبع : فالگیر
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از در ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
سلامی دو باره به گرمای خورشیدی که به زمین چمن می تابهسلام خدمت شما دوستان عزیز،دوست داران فوتبال و ورزشمن محمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالاز همه شما دوستان بابت غایب بودنم در وبلاگ رسمی ام عذر میخوام
دوستان در تماس با ما پست گذاشته بودن و نگران شده بودن،همینجا به صورت رسمی دوستانی که نگران بودن رو از نگرانی در میارم
با تشکر.
محمد حسن بزرگی گزارشگر فوتبال
این گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسرای قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین این گروه برای تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در این محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ برای قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
سلام دوستان گلم
ببخشید که چند روزی نبودم ، نمیدونم شاید بازم چند روزی نباشم . . . O_o
خلاصه اینکه منو از یاد نبرید . . . به زودی باز میگردم . . . ^_^
سعی میکنم تا بیام حداقل جواب نظرات رو بدم . . . به پست هاتون سر بزنم . . . @_@
دوستتون دارم ، بای
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
خوبید؟
از وبلاگم دیدن کنید:amenhahmadi99.blog.ir
دوستان لطفا ازم حمایت کنید و لینک کانال برای دوستان‌تون بفرستید.@Niloofar_abi99
نکته : پارت‌ها پرش زمانی دارند، با دقت بخونید.
امیدوارم لذت ببربد و اهنگهای مربوط به پارت‌هارو با لذت گوش بدید، عاشقتونم.
❤️
مشاهده مطلب در کانال
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
بلاگفا جدیدا خراب شده.الان دیگه ارتباطمان با دوستان بلاگفاییقطع شده.
اگه شماهم دوستان بلاگفایی دارید،اسم و آدرسشان را در بخش نظرات بگذارید‌.این طوری میتانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.
وقت باهم بودن است.
 
به امید درست شدن بلاگفا.
{به "پیش و پس از او" تقسیم شدن. برای او گناهکار جماعتی شدن. پای رفتنش، نشستن و پای نیامدنش، ایستادن. بی‌خیالِ دنیا شدن. هر روز را چون آخرین روز زندگی کردن. در هجوم دوستان و دوستان تنهاتر از پیش شدن. تقسیم شدن، تقسیم شدن، در چهانت پخش شدن. این‌هاست هدایای عشق. تنها یادگارهایی با پیراهنِ جاودانگی.} 
 
+ کلمه که نه. سرب داغی که تا عمق استخوانت نفوذ می‌کند.
سلام
سال نو رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم
امیدوارم سال جدید ، سالی پر از سلامتی باشه برای همه دوستان ، پر از موفقیت و شادی
 
.
 
.
.
ایشالله این ویروس گور به گوری منحوس ، هر چه سریعتر شرش از مملکت ما کم بشه و دوباره شاد باشیم ، بخندیم دور هم ، با هم باشیم
دور همی بگیریم ، عزیزانمون رو به اغوش بکشیم 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
عرض سلام و ادب دارم به محضر همه خانم‌ها و آقایان، و خیلی خوشحالم از اینکه در سالی که شهر بسیار سابقه‌دار و عمیقاً فرهنگی کاشان به عنوان پایتخت کتاب شناسانده شده در حضور دوستان اهل کاشانم، و واقعاً حضور در جمع دوستان کاشانی را مغتنم می‌دانم و امیدوارم با مطالبی که خدمتتان خواهم گفت وقت دوستان را ضایع نکنم.
ادامه مطلب
از همه دوستان ترک که به گروه ترکی علاقه دارند درخواست میشه تا به گروه تورک ها بیان و با دوستان تورک خودشون چتی دوستانه داشته باشند.
گروههای تلگرام ترکی ما رو به دوستان خود معرفی کنید و ما بهترین گروههای گپ ترکی رو برای شما در این کانال قرار میدیم.
https://t.me/joinchat/ErYHDEnSwLdUIeapdwRWTA
DVDRip,آندرا,استیفن,انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015 با دوبله فارسی,اولیویا,خانوادگی,دانلود انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015 720p,دانلود انیمیشن دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا با دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015,دوبله فارسی انیمیشن دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا,دوستان لگویی,کارتون دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا,
ادامه مطلب
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
با سلام خدمت دوستان بلاگی!می خواهم بعد این نظرسنجی در صورت موافق بودن بیشتر دوستان دوره ی آموزشی ساخت قالب بلاگ بیان حرفه ای بصورت پروژه محور رو شروع کنم.
لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
لینک نظرسنجی. کلیک کنید
ادامه مطلب
سلام دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب باشه
احتمالا این آخرین پستی هست که اینجا میذارم ،چون وبم تا 48 ساعت آینده حذف میشه .
تو مدتی که وب داشتم خیلی خوش گذشت با شما دوستان ، برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم امیدوارم روز و روزگارتون خوش باشه و بر وفق مراد بگذره
اگه از طرف من  بدی دیدین به بزرگی خودتون ببخشین .
دوستان نیک و کهنه سلام
 مدتیست که دوست دارم زمانی را برای مقاله خواندن در نظر بگیرم ولی خب مقاله ندارم ممنون میشم دوستان اگر مقاله خوبی در زمینه عرفان و زندگی و روش صحیح زندگی کردن، همسرداری و دارند برام بنویسند یا لینکش رو در اختیارم قرار بدن.
باز هم سپاسگزار مهرتان هستم.
سلام دوستان وقت بخیر پوریا هستم طراح سایت بصورت حرفه ای و تخصصی
 وبسایت با کیفیت بالا و همراه سئوی سایت که بعداز ساخت وبسایت انجام میدهیم
 بنده چندساله به این کار میپردازم و خوشحال میشم درخدمت شما دوستان عزیز
 باشیم وبسایت قیمت پایین انجام میشه قالب حرفه ای وبسایت های دندانپزشکی
 رزومه نمونه کار شرکتی و. انجام میشود بعدازطراحی ۳ماه قطعات وبسایت بصورت
 رایگان در اختیار شما دوستان قرار میدهیم.
بعد از چند سال انتظار امسال قسمت شد با بهترین همسفرهایی که حتی فکر نمی‌کردم یه روز کنار هم قرار بگیریم راهی سفر بشم
دوست داشتم مثل همه سفرهایی که تا الان رفتم و برگشتم بی سروصدای مجازی بدرقه بشم
ولی چون سفر اولی و تبعا زیارت اولی‌ام حقی از دوستان بر گردن خودم می‌بینم که حداقل حلالیت مجازی بطلبم
ان شا الله اگر راهی شدم، دعاگوی دوستان مجازی و حقیقی خواهم بود
اگر پیاده رفتن هم روزی‌مان شد، قدمی به نیت دوستان جا مانده خواهم برداشت
*پیشاپیش عذ
سلام دوستان
فقط خواستم بگویم: مطالب این صفحه صرفاً همه آن چیزی است که در طول روز در مکان ها و حالت های مختلف به ذهن بنده میرسد.
دوستان لطفاً توجه داشته باشید که محتوای این سایت عمومی بوده و برای شخص خاصی تولید نمیشود و بنده هم نیت خاصی از انتشار این محتوا ندارم.
(امید است که این مطلب برخی از دوستان را از اشتباه در آورد) 
یکی از بهترین گروه های تلگرام ، گروه تلگرام دوستان هست که خیلی در شادی روحیه شما تاثیر بسزایی دارد گروه تلگرام دوستان تلگرام و همچنین لینک گروه دختر پسر تلگرام از بهترین گروه های تلگرام موجود در حال حاضر هستند گروه های تلگرام خیلی می توانند روی روحیه شما تاثیر بگذارند در استان خودتان دوستان بسیار زیادی پیدا می کنید به این صورت که دیگر احساس تنهایی نمی کنید.
گروه تلگرام مذهبی از بهترین گروه های تلگرام هستد که تاثیر بسیار زیادی دارند.
گروه چ
از همه دوستان اصفهانی درخواست میکنم که به گروه تلگرام اصفهان بیان و با دوستان دیگر اصفهانی چت کنند، ما این گروه اصفهان رو تقدیم میکنیم به همه دوستان گل اصفهانی و خوشحال میشیم که در کنار ما بمانید.
این گروه یکی از چندین گروه خوب اصفهان هست و در این میان از گروههای خوب محسوب میشود که تا کنون ایجاد شده است. شما برای عضویت در گروه اصفهان میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/joinchat/KEtMz1UJF6bN2da096pWig
دهه شصتی ها از بهترین و پر خاطره ترین افراد جامعه هستن و اگه بشینید پای خاطارتشون میبینید که چقدر خاطره برای تعریف کردن دارند و امروز هم با معرفی گروه دهه شصت واتساپ این دوستان عزیز در خدمت شما هستیم.
شما برای ورود به این گروه دهه شصت کافی هست تا روی لینک زیر کلیک کنید و به جمع دیگر دوستان خودتون بپیوندین و ما نیز در این راه شما رو همراهی میکنیم.
بچه های دهه شصت به گروه واتساپ دهه شصت بیان و با دیگر دوستان خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید، ای
عضویت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ مشهد رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان مشهدی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضویت در گروه واتساب مشهد سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان مشهدی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ مشهد را برای دیگر مشهدی ها بفرستین تا آنها
چند نفر از دوستان خود را دور یک میز بنشانید و چهار سکه هم شکل را در چهار گوشه یک کلاه قرار دهید. سپس به یکی از حضار بگویید
که در غیاب شما یکی از سکه ها را برداشته و تاریخ آن را به خاطر بسپارد. سپس به دست سایر دوستان بدهدتا آنها نیز تاریخ سکه
تماشا کنند و در کلاه بگذارند. پس از چند لحظه سکه مورد نظر را حدس بزنید.
راز:با پشت دست سکه ها را لمس کرده و هرکدام را که گرمتر بود به عنوان سکه انتخابی معرفی کنید.
با عرض سلام. متاسفانه من مدت زیادی فرصت به روز کردن این وبلاگ و سر زدن به آن را نداشتم و متاسفانه الان دیدم که تعدادی نظر خصوصی ارسال شده بود و درخواستهایی از من داشتند که با توجه به گذشت چند سال از آن ها دیگه جواب دادن به آن ها معنایی ندارد. از این دوستان عذرخواهی میکنم. برنامه من ادامه قدرتمند این وبلاگ است وقول میدم که دیگر مراقب نظارت دوستان باشم.
 
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
گلستانکوه با لاله های واژگون
و سد دریاچه خوانسار
در پست سفر نشد عکس بزارم .اینجا میزارم تا مقصد بعدی مسافرت دوستان باشه.
درباره بستن کامنتها بگم فعلا وقت جواب دهی به دوستان رو ندارم ممکن شرمنده شون بشم ولی سرم خلوت بشه کامنتها باز خواهند بروی نظرات دوستان
 ادرس اینستاگراممsamane----saba
در اینستاگرام تمام فعالیت من عکسهای پرنده نگری و معرفی جاذبه های ایران هست .
 دوستان عزیز از این به بعد قرار بر این است که فلسفه ی غرب و اصطلاحات مهم و همراه با معرفی کتابات مهم را برای شما عزیزان در دستور کار خود قرار دهم. دوستان عزیز هر جلسه در مورد یک موضوعی مطلبی نگاشته خواهد شد و درموردش کتابی هم معرفی خواهد شد امید است که شما هم با مطالعه این برنامه را همراهی کنید 
به زودی.
گروه چت یک گروه که برای دهه 80 ساخته شده است
میتوانی با دوستان خودت چت کنید
میتوانی دوستان خود در تمام ایران بشناسی
و هرشب چالش برگزار میشه
در مسابقات شرکت کنید برنده شوید
خدمات اینترنتی رایگان اجرا میشه 
سلام، واقعیتش هر چی سعی میکنم اسم واقعیم رو مخفی کنم نمیشه، به همین خاطر از شما دوستان عزیز، اگر داخل وبلاگتون اسم واقعی من رو به کار بردید، پاک کنید و بجاش بنویسید نویسنده آشنا:)، دست شما درد نکنه، اونهایی که میدونن هم دیگه اسم واقعی من رو به کار نبرن، این دستور نبود، خواهش بود:) دست شما درد نکنه، جبران میکنم
پیوند پر , پرنده شکاری
دوستان سلام و خسته نباشید.متاسفانه بنده خیلی دیدم که بعضی از دوستان از نادانی و اطلاع نداشتن از پرندگان شکاریپر پرنده هارو قیچی میکنند یا پر اونا کلن میکشند.
توجه کنید که شاهین و کل پرنده های شکاری دیگر.مثل کبوتر نیست که بالش رو بکشی و بعد در بیاد در گاهی اوقات پر های پرنده های شکاری اصلا دیگه رشد نمیکنند.
دوستان سوال میکردند که وقتی پر قیچی شده چیکار کنیم؟ روی ادامه مطلب بزنید تا بهتون بگم.

ادامه مطلب
هتل آپارتمان دوستان مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 5 با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان دوستان برای اقامت در مشهد
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه
دوستان عزیزم توجه داشته باشید
تجسس در زندگی مومنی به قصد افشای اسرار او و آبروریزی او
باعث خروج از ولایت خداوند است و ورود به ولایت شیاطین ‌درانتخابات دوستان بسیار مواظب باشید با آبروی کسی بازی نکنید
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر والغلبه
بسم الله الرّحمن الرّحیم»
سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان عزیز و بزرگوار. عذرخواهم که مدتی کمتر توانستم خدمت دوستان برسم، اگرچه سعی کردم از اکثر مطالب دوستان استفاده کنم و از این بابت از همه بسیار سپاسگزارم.
اعیاد گذشته از جمله میلاد فرخنده‌ی حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام جواد (ع) مبارک! میلاد مسعود حضرت علی (ع)، مولا امیرالمؤمنین را هم خدمت همه‌ی دوستان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم به برکت اعیاد گذشته و پیش‌رو همه روبه‌رشد باشیم
عضویت در گروه واتساپ اصفهان
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ اصفهان رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان اصفهانی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/C2QjZYJ29CDLulafv3KjBI
بعد عضویت در گروه واتساب اصفهان سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان اصفهانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ اصفهان را برای دیگر اصفهانی ها ب
عرض سلام و ادب دارم به محضر همه خانم‌ها و آقایان، و خیلی خوشحالم از اینکه در سالی که شهر بسیار سابقه‌دار و عمیقاً فرهنگی کاشان به عنوان پایتخت کتاب شناسانده شده در حضور دوستان اهل کاشانم، و واقعاً حضور در جمع دوستان کاشانی را مغتنم می‌دانم و امیدوارم با مطالبی که خدمتتان خواهم گفت وقت دوستان را ضایع نکنم.
ادامه مطلب
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
عضویت در گروه واتساپ تهران
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ تهران رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان تهرانی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/ITZDuJ6gvAfHFJ7EwYtYja
بعد عضویت در گروه واتساب تهران سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان تهرانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ تهران را برای دیگر تهرانی ها بفرستین
سلام خدمت دوستان من به همراه چند نفر از دوستان یه گروه و کانال بورسی زدیم که خدمات خوبی رو به صورت رایگان ارائه میدیم از جمله :1. آموزش تمام مطالب از مبتدی تا پیشرفته ( به صورت فیلم ، pdf ، ویس و . )2. پاسخگویی به تمامی سوالات دوستان در این زمینه و تحلیل سهام‌های آنها 3. تحلیل و معرفی سهام ارزنده توسط فیلترهای عالی 4. تحلیل‌هایی از دلار و طلای آبشده ‌5.گذری بر بازارهای جهانی و توضیحاتی در مورد آن برای دوستان علاقمند  ( فارکس )5. رفع اشکال برا تمامی
با سلام دوستان عزیزم
میخوام بگم کسانی که بنده را دنبال میکنند ، دنبال خواهند شد و کسانی که دنبال کرده اند و دنبال نشده اند ، دنبال خواهند شد.
تبادل لینک هم میزنم ، تبلیغات هم قبوله و حالا مونده به شما دوستان عزیزم ، امیدوارم موفق باشید.
با تشکر
سلام  خدمت همه دوستان
دوستان من یه سوال از خدمت تون داشتم که به شدت فکرم رو درگیر کرده جوری که قلبم درد میگیره وقتی بهش فکر میکنم . 
دوستان من دختر هستم چند وقت پیش یکی از اقوام خیلی نزدیک ما برای خواستگاریم اومد البته چند ساله مطرح بود که منم دورادور جواب رد داده بودم به دلایل مختلف. ایشون خیلی پسر مثبت و خوبی هستند.
دوستان مشکل من اینه، ایشون رو نمی تونم بعنوان همسر قبول کنم و احساس میکنم برادرم هستن . چند وقت پیش قبول کردم بیان خواستگاری
              یه برگ سفید
⚘⚘سال نو را به شما دوستان و همراهان گرامی تبریک می گوییم امید وارم سال پیش رو سالی پر از خیر و برکت برای شما و خانواده محترمتان تبریک و آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز دارم سالی پر از روز های خوب و لبخند  برای شما آرزو دارم⚘⚘
✒میلادشکیبا 
سلام دوستان عزیز می دانم موضوع عجیب را مطرح کردم اما حتماٌ بسیاری از شما شنیدین که فلان چیز خوب بجای پیشرفت رو به قهقرا یا پسرفت می رود از نظر لغوی کلمه ای است عربی از مصدر قهر با فتحه روی سه حرف به معنی دور شدن نابودی نفی و در بعضی نسخ ادبی بمعنی راندن نیز می دهد دوستان می خواستم مطلب بسیار مهمی را از فعل عربی بشما بگویم ولی فکر می کنم اول باید صبر کنم نظرات شما عزیزان درباره موضوع امشب چیست 
دوستان پسابندری و روستاها و مناطق نزدیک اطراف، میتونید من باب مسایل مختلف و صحبت کردن و معرفی مقاله، فیلم، کتاب و اطلاعات مفید به من ایمیل بزنید! 
خلاصه  برای اختلاط و گفتگو دوستانه، فقط و البته محرمانه که بین خودمون می مونه در خدمت شما دوستان هستم و از دانش و آگاهی و پرسشگری شما بهره می برم. 
 
ejazbaloch66@gmail.com
Ali.e.pasabandari@gmail.com
 
دوستتون دارم، اعجاز پسابندر! 
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
ما در این وبلاگ با استفاده از احکام، روانشناسی و نظرات متعدد شما بازدیدکنندگان گرامی مجرد و متاهلمان سعی در حل برخی از مسائل و مشکلات مربوط به ازدواج در جامعه داریم.
دوستان مسائل و مشکلاتی را که دارند یا میدانند را در قسمت حل مسائل وبلاگ با ما در میان بگذارند، و ما آنها را در وبلاگ قرار میدهیم و دوستان بازدید کنندهای محترم راه حل های خودشان را در نظرات مربوط به آن ارائه دهند تا دیگران از این راه حل ها بهره‌مند شوند.
دوستان ما را در این کار خی
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از درگاه پر برکت ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
دانلود آهنگ خارجی زمانی که میمیرم
زمانی که میمیرم دوستان من

دانلود آهنگ خارجی زمانی که میمیرم دوستان من
با سلام خدمت همه دوستان عزیز که ما را در این مطلب همکاری و همیاری می کنید ما در این مطلب قرار است که دانلود آهنگ خارجی زمانی که میمیرم دوستان من برای شما عزیزان قرار بدهیم ولی متاسفانه ما نمیدانیم که اسم اصلی آهنگ یا خواننده این آهنگ چه کسی میباشد شما دوستان عزیز لطفاً در نظرات پایین همین صفحه برای ما بفرستید که اسم اصلی این آهنگ چیست و م
سلام علیکم خدمت همه دوستان عزیز✋انشاءالله تاسیس این وبلاگ مایه پیشرفت درسی شما دوستان شودهمچنین در کانال ما در ایتا نیز امیدوارم مفید فایده واقع شود وهمچنین مارا در ایتا نیز دنبال کنید
انشاءالله مورد رضایت امام زمان (عج) باشد 
 
کانال ما در ایتا:
 
کانال ما در ایتا   
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام خدمت مهدی دوستان عزیز ازهمراهی وهمکاری شمادوستان عزیز متشکریم. 
ان شاءالله باحمایت وبازدیدهای مستمر شما خوبان واطلاع رسانی به دوستان ونزدیکان خود کمک کنید تا صفحه تازه تاسیس حضرت ولی عصر(عج) بانیرویی مضاعفترازقبل به کار خودادامه دهد.
(به روایتی:کودک تازه کار صفحه راه رفتن رابلد شود.)
منتظر نظرات وانتقادات شما هستیم.ان شاءالله.
سلام به دوستان ماجراجویی در پاریس من بردیا شامحمدی هستم میخواستم بهتون بگم که من رفتم به یکی از روستاهای داراب آقای بابای من اهل داراب هست خونه آقا جونم توی یکی از روستاهای داراب هست که خیلی خوشگله راستی بچه ها ما اونجا باغ انار داریم که من واسش با کمک دایی سعیدم یه سردر باغ درست کردیم که عکساشو واستون میزارم و در آخر تشکر از همه دوستان ماجراجویی در پاریس که منو حمایت میکنن.
سلام به دوستان عزیز و دوست داران فوتبال و گزارش فوتبالمحمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالدوستان در بخش تماس با ما بعضی از رفقا سوال کرده بودن که چه وقتی گزارش می کنی؟گفتم به صورت رسمی در وبلاگ شخصی ام قرار بدم که هر وقت خواستم گزارش کنم 5 یا 10 دقیقه قبل از بازی ها با هاتون هماهنگ می کنمگزارش های زنده من در آپاراتبا تشکر محمد حسن بزرگی
دوستان گلم من یه کلید پیدا کردم گفتم اینجا اعلام کنم شاید مال رییس جمهور گلمونه چون گم کرددش نتونسته کاری کند
پس دوستان دست به دست کند کلیدا بر سونید بهش حالا که دارد جیب مبارک و دوستانشا پر میکند شاید دلش خواست یه دستی هم رود سر این کشور و مردم لنگ هزار جا برسوند 
راستی تا یادم نرفته چه خبر از اقای جهانگیری و نوبخت (( هیچی گران نخواهد شد ))
با عرض سلام و احترام خدمت دوستان عزیز و دنبال کننده های گلم 
همون جور که قبلا گفتم وب مون در چند روز گذشته فیلتر بود و من مجبور شدم آدرس وب تغییر بدم با این شرایط رتبه مون در گوگل اومده پایین. 
برای همین تصمیم گرفتم امروز پست های محبوب گذشته دوباره اپدیت کنیم .
انشالله از فردا دوباره فعالیت گذشته شروع میکنیم 
ممنونم میشم یه مدت بیش تر هوای من نویسنده هام داشته باشید نت رتبه مون بره بالا دوباره. 
تشکر میکنم از همه دوستان قدیم و جدید که باعث شدن
سلام به همه دوستان
دلیل وارد نشدن به لینک این است که باید را روشن کنید تا لینک برای شما باز شود
پس یادتون نره روشن باشد
و هنگام ماینینگ اگر باز نشد نیاز به هست که کریپتو تب باز شود
تشکر از همه دوستان
مدیر سایت shilibiz
چند ساعتی هست از آخرین دورهمی دوستان سال‌های دبستانم برگشتم، دوستانی که وقتی پیششان هستم عقربه‌های ساعت دنبال هم می‌دوند و هیچ کس نمی‌فهمد که چقدر زود می‌گذرد.
این روزهای ایران بودن، این ده روز گذشته به من خیلی خوش گذشت، پر از  خانواده و دورهمی‌های صمیمی با دوستان، دید و بازدید فامیل و مهمانی و مزه‌ی دوست داشتنی کس و کار داشتن :)  
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی بابیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولیدانواع ذغال لیمو قلیانی مجلسی کبابی کوره جدیدی طراحی کوره که از هر لحاظ رودست تمام کوره های موجوددرایران است دوستان عزیز برای بازدید از کارگاه ازقبل تماس گرفته تشریف بیاورید.09104513233
بیسم الله الرحمن الرحیم 
دوستان همه ما خوشمان میاید که بهترین همنشین وبهترین دوستی را داشته باشیم 
حالا چه کسی بهتر ازخدا وامام زمان که  بیاین با ما دوست وهمنشینی کنند!!!!!
بله چرا نمیشه 
میشه عزیزان من اگر نماز اول وقت بخوانیم 
گناه را ترک کنیم
با خدا نزدیک باشیم
با نماز پیوند بخوریم که اصلی ترین موضوع وبلاگ ما اینه
پس دوستان من اگر میخواید که خدا با ما همنشینی کند ویا خدا با ما دوستی کند نماز 
خوب دوستان عزیز پس اولین قدمی که باعث می شود خدا
سلام 
دوستان گلم
تو این پست میخوام راجع به آهنگسازان و میکس و مستر کارانی صحبت کنم
که باهم همکاری داشتیم تا به حال
این دوستان اهل رشت کرج تهران و مشهد هستند 
ابتدا کسانی که تعداد همکاریمون کم بوده رو مینویسم
و دوستانی که بیشترکار کردیم رو در پست های بعدی مفصل تر خواهم نوشت
ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن
یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما
عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن
گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست
گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان
بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار
بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند
سلام، سلام
خب به دعوت دوستان منم اومدم تا در این پویش شرکت کنم، نظر خیلی از دوستان خوندم و دیدم دوستان چیزایی که مد نظرم بودن رو گفتن
مثل 1،توانایی جستجو در کامنت ها و متن پست ها2،آپلود کردن فایل ها با حجم بیشتر 3،توانایی بک آپ گرفتن از پستهای وبمون 4،نسخه موبایل
ولی الان چیزی که واقعا برام معضله اعلام حیاتشونه:|
بابا یجوری اعلام حیات کنید اقای کوشا ساعی این غیبت طولانی سکوت بیانیا،اعلام نکردن وبای برتر همه ی مارو نگران کرده، ما دوست نداریم
اگر سه تاس بازی در اختیار داشته باشیدمی توانید به یک تردستی عجیب دست بزنید و
دوستان خود را متعجب سازید. به این ترتیب که آن سه تاس را به یکی از دوستان خود تحویل

دهید و از وی بخواهید که دور از چشم شما تاس بریزد و مجموع خالهای حاصل را به شما

 اطلاع دهد . و آن وقت بخواهید که هر سه تاس را پشت و رو کند تا شما مجموع خالها را در

 این وضغیت پیش گویی کنید. نتیجه همیشه صحیح خواهد بود و دوستان شما در حیرت فرو

 خواهند رفت. کافی است شما عددی را که دوستان بیان م
دوستان بندری و جنوبی هم میتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهریای خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمی در واتساپ لذت ببرند و ما خیلی خوشحال هستیم که این گروه رو ایجاد کردیم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زیاد دوستان ایجاد شده است و هدف آن نیز دورهمی شما بندریها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپلیکیش واتساپ با هم چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.
این گروه چت واتساپ بندری یکی از موفقترین گروههایی بوده که م
سلام دوستان.حالتون چطوره؟ امیدوارم که عالی باشین.
دوست داشتم این وبلاگ رو بزنم تا به کمک اون در مورد مسایل مختلف از جمله خشکسالی صحبت کنیم. لذا سعی می کنیم که یک بعدی نباشیم و در مورد مسایل مهم گوناگون و کاربردی علمی نیز مطالبی را با هم به اشتراک بگذاریم.
از اینکه اینجا هستید خیلی خوشحالم و از شما سپاسگذار.
دوستون دارم.
 
 
 
دیدار با دختر 37 ساله .
 
امشب با تعدادی از دوستان خیر، دیداری با دختر 37 ساله ای داشتیم که مشکل بسیار شدید جسمی دارد و همراه با مادرش در خانه ای بسیار  ابتدایی زندگی می کندکلمات نمی توانند نشان دهنده حالت روحی دوستان عزیزم در دیدار با این همشهری معلول باشند.کاش می شد احساس دوستان عزیزم را که به شدت منقلب شده بودند را بیان کنم. والسلام
عزاداریهاتون قبول، ما رو هم فراموش نکنید.
دوستان عزیزم برای خواهر زاده‌ام بیمارن لطفا براش دعا کنید، یه دنیا ممنونم.
تشکر می‌کنم از دوستانی‌که که با همه‌ی نامنظم بودن پارت‌ها همراهم هستید.
این هم پارت امروز امیدوارم لذت ببرید، ببخشید به دلیل مشغوله زیاد دو روز یه بار پارت گذاری میشه.
❤️❤️❤️
مشاهده مطلب در کانال
سلام و درود به همه دوستان عزیز من و دیگر دوستان وب سایت ایران گرافیک برای سال 1399 مرکز خیریه ای درست کردیم. و به دیگران کمک کنیم.
شما هم در این امر با برکت شریک شوید.
برای شرکت در این امر با برکت با این شماره تماس بگیرید و هماهنگ کنید:09911720225
توجه: دوستان عزیز اگه واقعا  در این امر  با برکت می خواهید شرکت کنید.خجالت نکشید.از اینکه می خواهید تماس بگیرید.
دوستان عزیز اگر افرادی پکیج جدید دوره میلیونر بیکار رو خریدن در اینجا اعلام کنند آیا در مورد همون سایتی نیست که در پست اول گفتم؟ یک میلیون هزینه میکنید بخاطر معرفی یک سایت در صورتی که بدون هزینه میتونید تو همون سایت سرمایه گذاری کنید.دوستان ایراد نظر و تبادل اطلاعات فراموش نشود. یا علی
سلام و عرض ادب و شب بخیر خدمت همه دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

                                                                                  سال نو مبارک

امشب خوشحالم که درخدمت شما دوستان عزیز هستم تا چند ساعت دیگر سال 1398 را شروع میکنیم امیدوارم که در سال 97 به هر هدف و خواسته ای که در زندگی داشتید رسیده باشید چه این خواسته و ارزو مادی و یا معنوی و یا چه هدف بزرگی باشد ، این چنین لحظه های واقعا برای ما ایرانی ها خاص هستند برای ای
هر زمان فرصت یافتید، در میان دوستان و آشنایان از همسرتان تعریف کنید و به او ببالید. این کار را، هم در حضور او و هم بدون حضور او انجام دهید. این کار نه‌تنها به تقویت عزت نفس همسرتان کمک می‌کند؛ بلکه بر جایگاه او در چشم دوستان و خویشان هم تأثیر می‌گذارد. کاری که می‌کنید این است که داستانی تعریف کنید که همسرتان قهرمان اول آن است؛ تا جایی که می‌توانید از توانایی‌ها و دستاوردهای او تعریف کنید.
سلامبا توجه به اهمیت بتن در روند کارهای عمرانی و همینطور دقت نظری که باید دوستان عزیز جهت تهیه بتن در این فصل سرما داشته باشند؛نشریه 327 "دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه" رو در دسترس دوستان قرار دادم
امیدوارم مثمر ثمر باشه
دریافتعنوان: نشریه 327حجم: 5.54 مگابایت
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ایجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریای خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و این میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریای شما هستند و این موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما این امکا
دویست روزگیم مبارکههههههههه
آقا یکی آهنگ‌ بزاره من قررررر بدمممم
دوستان مبارک باشه ۲۰۰ روز همنشینی تون بامن میدونم چقد خوش شانسین که 
همنشینتون من بودم 
خب دوستان منم خوش حالم که تا الان باشماها بودم
خو حالا بریم سراغ جشننن میخوام براتون توی هفته در هر روز یکی از اعضا رو بزارم هر کدوم یکی 
 
یعنی من چه آدم خوبیم‌که به جای اینکه شما ها چیزی بدهید من بهتون چیزی میدم 
 
حالا اشکال نداره 
 
خب رای گیری میکنیم هر عضو بیشتر رای آورد در اولو
در سیر پیش تا پس از ازدواجم
حس می‌کنم دعا از زبانم
رفت به لایه‌ای عمیق‌تر
به قلب
به باطن
و بعد عمل
و دوباره زبان
 
من این جوشش از درون را دوست دارم
این جاگیری معنا در محل خودش را عاشقم
من دنبال دعاهایی بودم که نه وهمِ من باشند و نه خیالاتم
من دنبال زندگی کردنِ دعا بودم.
 
پ.ن: این حرف‌ها را در اینستاگرام نمی‌شود زد. در کانال و گروه دوستان هم نمی‌شود. به دوستان که اصلا نمی‌شود گفت. می‌گویند جوگیری. پز می‌دهی. دل ما را آب می‌کنی. نه، خواهرم، عز
با عرض سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان سایت فرامتره
از امروز تصمیم گرفتم که دوباره وبلاگ فرامتره رو بروزرسانی کنم و با مطالب آموزشی و جدید در خدمت دوستان باشم.
با توجه به نیاز شرکت های عمرانی به نیروی دفتر فنی و کمبود آن در جامعه تصمیم گرفتم قرمی هرچند کوچک در راستای آموزش دوستان انجام دهم.در این راستا اقدام به جمع آوری و دسته بندی فایل هایی کردم که در طی این سالها اقدام به ساخت و استفاده نموده ام.
با توجه به این که زمان زیادی را صرف جمع آوری
سلام مجدد به همگی
راستش از دیروز که تصمیم به حذف وبم گرفتم تا همین الان خیلی ناراحت بودم و یه غمی رو دلم سنگینی میکرد.
از یه طرف ناراحتی دوستانم خیلی غمگینم کرد و یاد خودم افتادم که قبل رفتن چند نفر از  دوستان دیگه چقدر ناراحت بودم و یاد حرفای اونموقع خودم افتادم.
خلاصه اینکه از صبح تا الان کلی فکر کردم و دیدم حقیقتش من آدمی نیستم که به همین راحتی بتونم اینجا و دوستامو ترک کنم و بعدا پشیمون میشم و به روزایی فکر کردم که چقدر با دوستان مجازی حالم
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :
خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوستان عزیز هستم وبسایت رو بصورت ازمایشی راه اندازی کردم و میدونم هنوز خیلی راه داریم ولی همه یک خانواده ایم که یک هدف رو دنبال می کنیم، و میتونید از مطالب استفاده کنید ، هدف اینکه ما در طول مسیر با همیاری و راهنمایی شما دوستان بتوانیم روز به روز بهتر باشیم و به بدن فیت و تناسب اندام خود برسیم و در این مسیر به همدیگر کمک کنیم ،
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
دوستان اگر میشه سوالاتتون رو تا حد ممکن عمومی بپرسید اینجوری میتونم همونجا پاسخ بدم و این بسیار راحت تره . وقتی سوالات خصوصی پرسیده میشه و حتی ایمیل هم نداره من جواب رو به کجا بفرستم ؟
بعضی از دوستان سوال خصوصی میپرسن و هیچ راه ارتباطی قرار نمیدن یا اگر هم ایمیل میذارن خودشون ایمیل خودشون رو چک نمیکنن
با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز آغاز سال ۱۳۹۸خورشیدی
برتمامی شما دوستان عزیز مبارک باد.
امید وارم سالی پراز برکت و خوشی براتون باشه 
بازی تیم های استقلال رفسنجان و ولی عصر رفسنجان به دلیل ایام عید عقب افتاد   
وعده ما ۱۲ فروردین  خیابان ولی عصر  با امید پیروزی تیم  استقلال رفسنجان.
وقتی همه خانواده من جمله مادر هوس حلوای محلی میکنن ، اینطور میشه که دقیقا 
در غروب روز پنجشنبه ()  حلوای دوست داشتنی مادر و کل خانواده
با هنرمندی :دی واران درست میشه و فاتحه ی نثار مادر و تمام اسیران خاک میشه ⚘
البته موقع پخت حلوای محلی یاد همه شما دوستان بیانی بودم :))
اینم حلوای محلی مون‌ تقدیم به شما دوستان :)
فاتحه هم خوندم برای بعضی از دوستان که بهشون برسه :دی (دور از جونتون ) 

هرگونه سفارش و ارسال به تمام نقاط کشور :دی پذیرفته می‌ ش
امروز میخام به شما بهترین گپ یزدی رو معرفی کنم، شما میتونید با رفتن به این گپ با دوستان یزدی خودتون چت و گپ دوستانه داشته بشید.
این گروه تلگرام یزد رو به دوستان خود معرفی کیند.
منتظر حضور شما  در گروه تلگرام یزد هستیم.
https://t.me/joinchat/DhjHVBdtGqIaUQxqIOm4rw
با سلام خدمت عزیزان،سروران و بازدیدکنندگان عزیز وبلاگ دلاوران ایران زمین 
بعد از مدتی که در وبلاک مشغول بودم به این نتیجه رسیدم که کمی ارتقاء ماهیت بدیم و خودم  و اطلاعات مربوطه رو که بازگذاری میکنم ببرم بالا .
این کار رو هم انجام دادم و سایت به نام کافه نیوز رو ایجاد کردم که اول به مدت یک سال با کمک دوستان با دامنه COM. بود که بعد تغییر وضعیت دادیم و بعد یک سال با دامنه ایرانی و با همون ادرس به نام http://coffenews.ir شروع به کار کردیم و خدا رو شاکریم ک
آقا کسی آش ماش بلد نیست اینجا دستورشو برامن بذاره؟؟
نت قطعه ماشای بی زبونم داره خراب میشه، خواهشمندم برای جلوگیری از خرابی ماشها هم که شده از مساعدت خود دریغ نفرمایید!
بعداً نوشت: با تشکر از همه ی دوستان عزیز که مرا در این امر خطیر (جلوگیری از خرابی ماشا) یاری کردند، پستم خودش یه پا اپلیکیشن پخت غذا با ماش شد! بخاطر همین همه دستورا رو تایید کردم که دوستان هم استفاده کنند. بازهم ممنون از وقتی که گذاشتید :)
پست رمز دار رو نوشتم
رمز پست متفاوته
با نهایت شرمندگی هر کس رمز میخواد لطف کنه بگه
به روی چشم ارسال میکنم
 
 
حجم کامنت های درخواست رمز خیلی زیاد بود
دوستانی که خواسته بودن کامنت خصوصی بمونه بخاطر آدرس ایمیل
و بقیه دوستان  که کامنت خصوصی دادن
من برای همه رمز ارسال کردم
اگه رمز به دستتون نرسیده لطفا بگید
مرسی که هستید دوستان
دوستان عزیز سلامهمین الان که دارم تایپ می کنم، خیلی چیزای خفنی تو ذهنم هس و می خوام هرچه زودتر باهاتون درمیون بزارم .خیلی چیزا تو این مدتی که نبودم یاد گرفتم و هنوز خیلی چیزای دیگه ای هم هستن که دیدم وتعجب کردم ولی هنوز وقت نشده تا سردربیارم چی هستن.دوستان عزیزم پیج اینستاگرام خودتونو فالو کنین، تا از برنامه های ما عقب نمونین و ازشون استفاده کنین .دوستدار شما Miladbet
شما اگر به دنبال بهترین گروههای تلگرامی هستین میتونید به تل گروه برین، در سایت بهترین گروههای تلگرام به اشتراک گذاشته میشه و شما میتونید عضو بهترین گروههای تلگرام بشین.
این گروهها توسط دوستان شما به سایت معرفی شده و دوستان شما منتظر هستند تا شما به گروه برید و در گروهای آنها چت کنید و ما نیز خوشحال میشویم
سلام دوستان
ضمن خوش آمدگویی
با توجه به مشکلات و نواقص سایت دانشکده طب ایرانی بر آن شدیم تا جهت تسهیل در امر  اطلاع رسانی، هم اندیشی ، ارتباط و تبادل اطلاعات دانشجویان با یکدیگر، انتشار اخبار و منابع درسی و مورد نیاز دانشجویان، صفحه اختصاصی در قالب وبلاگ منتشر کنیم.
و این مهم صورت نخواهد گرفت جز با یاری و همکاری و همفکری همه دوستان و دانشجویان عزیز!
باتشکر و سپاس 
من بردیا شاه محمدی متولد ۱۳۹۲ میخواستم به شما دوستان پیشنهاد کنم تو این روزها که کرونا این بیماری خطرناک اجازه نمیده بریم بیرون و تو خونه هستم کارتون نگاه کنیم و پیشنهاد من کارتون زیبای ماجراجویی در پاریس هست که من خودم خیلی اونو دوس دارم و تقریبا تمامی قسمت های این کارتون دیدم در ضمن این کارتون واسه بزرگترها نیز میتونه یه سرگرمی خوبی باشه و در آخر میخواستم از تمام شما دوستان تشکر کنم در خانه میمانیم و کرونا رو شکست میدیم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها