نتایج جستجو برای عبارت :

دوستان با وفا

سلام و عرض ادب 
به استحضار دوستان و سروارن میرساند که این وبلاگ جهت آموزش به کسانی از که نظر مالی ضعیف می باشند می باشد پس خواهشمند هستم ادرس این وبلاگ رو برای دوستان خود بفرستید تا بتوانند از آن استفاده کنند.
باتشکر از شما دوستان 
دوستدار شما
❤محمد مهدی قرائی❤
قابل توجه دوستان واعضای محترم کتابخانه شهدای سنجان:
کتابخانه در روز پنجشنبه مورخ 18مهرماه 98 آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.وکتابخانه در روز پنجشنبه مورخ 25 مهرماه 98تعطیل می باشد.لطفا به دیگر  دوستان نیز اطلاع دهید.
 
سلام بر دوستان عزیز 
این سایت جهت اطلاع رسانی قرار های دوستان همیشگی ما بچه های مدرسه مصطفی خمینی و. ایجاد شده لطفاً شماره تلفن خود را در سایت قرار داده تا با هم ارتباط داشته باشیم برای این کار میتوانید از پایین همین مطلب شماره خود را ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد و از این بخش قابل مشاهده باشد
با سلام خدمت دوستان بدلیل تغییر تنظیمات متاسفانه برای مدتی امکان پاسخ گویی  به ارسال نظر و سئوالات دوستان وجود نداشت بنابراین از  عدم پاسخ به دوستان پوزش می طلبم.
 لطفا مطالب خود را در
تلگرام   arsenjani@
 با بنده در میان بگذارید.
اگر سه تاس بازی در اختیار داشته باشیدمی توانید به یک تردستی عجیب دست بزنید و
دوستان خود را متعجب سازید. به این ترتیب که آن سه تاس را به یکی از دوستان خود تحویل
دهید و از وی بخواهید که دور از چشم شما تاس بریزد و مجموع خالهای حاصل را به شما
 اطلاع دهد . و آن وقت بخواهید که هر سه تاس را پشت و رو کند تا شما مجموع خالها را در
 این وضغیت پیش گویی کنید. نتیجه همیشه صحیح خواهد بود و دوستان شما در حیرت فرو
 خواهند رفت. کافی است شما عددی را که دوستان بیان می
دوستان عزیز بیانی و غیر بیانی میشه وبلاگ هایی با موضوعات کتاب و کتاب خوانی،  رمان  حتی دوستان که اهل قلم هستند  میشه زیر این پست کامنت بذارن! یا معرفی کنید + اگر  کسی دوست نداره شناخته بشه می تونه وبلاگ خودش یا دوستانش به صور ناشناس معرفی کنه
خواهشا اگر میشناسید معرفی کنید 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
دوستان چرا کم پیدا شدید جدیدا ؟ زمان کنکور هر روز  چراغ اعلان وبم حداقل ۳۰ تاش روشن بود و من وقت نداشتم  پست ها تون بخون الان  به زور  ۱۰ تا اخر شب!  که بیشتر هم گروه های  بی تی اس و ارمی ها هستند ؟ 
کجایید ؟ اعلام حضور کنید پلیز !!!!!
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
۱۸۶- دوستان دوستان دختر رز توبه زمستوری کرد         شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد آمد از پرده به مجلی عرقش پاک کنید       تا بگوید به حریفان که چرا دوری کرد جای آن است که در عقد وصالش گیرند   دختری مست چنین کاین همه مستوری کرد … دوستاندوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد – غزل ۱۴۲ – ۱۸۶
منبع : فالگیر
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از در ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
سلامی دو باره به گرمای خورشیدی که به زمین چمن می تابهسلام خدمت شما دوستان عزیز،دوست داران فوتبال و ورزشمن محمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالاز همه شما دوستان بابت غایب بودنم در وبلاگ رسمی ام عذر میخوام
دوستان در تماس با ما پست گذاشته بودن و نگران شده بودن،همینجا به صورت رسمی دوستانی که نگران بودن رو از نگرانی در میارم
با تشکر.
محمد حسن بزرگی گزارشگر فوتبال
این گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسرای قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین این گروه برای تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در این محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ برای قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
سلام دوستان گلم
ببخشید که چند روزی نبودم ، نمیدونم شاید بازم چند روزی نباشم . . . O_o
خلاصه اینکه منو از یاد نبرید . . . به زودی باز میگردم . . . ^_^
سعی میکنم تا بیام حداقل جواب نظرات رو بدم . . . به پست هاتون سر بزنم . . . @_@
دوستتون دارم ، بای
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
خوبید؟
از وبلاگم دیدن کنید:amenhahmadi99.blog.ir
دوستان لطفا ازم حمایت کنید و لینک کانال برای دوستان‌تون بفرستید.@Niloofar_abi99
نکته : پارت‌ها پرش زمانی دارند، با دقت بخونید.
امیدوارم لذت ببربد و اهنگهای مربوط به پارت‌هارو با لذت گوش بدید، عاشقتونم.
❤️
مشاهده مطلب در کانال
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
بلاگفا جدیدا خراب شده.الان دیگه ارتباطمان با دوستان بلاگفاییقطع شده.
اگه شماهم دوستان بلاگفایی دارید،اسم و آدرسشان را در بخش نظرات بگذارید‌.این طوری میتانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.
وقت باهم بودن است.
 
به امید درست شدن بلاگفا.
{به "پیش و پس از او" تقسیم شدن. برای او گناهکار جماعتی شدن. پای رفتنش، نشستن و پای نیامدنش، ایستادن. بی‌خیالِ دنیا شدن. هر روز را چون آخرین روز زندگی کردن. در هجوم دوستان و دوستان تنهاتر از پیش شدن. تقسیم شدن، تقسیم شدن، در چهانت پخش شدن. این‌هاست هدایای عشق. تنها یادگارهایی با پیراهنِ جاودانگی.} 
 
+ کلمه که نه. سرب داغی که تا عمق استخوانت نفوذ می‌کند.
سلام
سال نو رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم
امیدوارم سال جدید ، سالی پر از سلامتی باشه برای همه دوستان ، پر از موفقیت و شادی
 
.
 
.
.
ایشالله این ویروس گور به گوری منحوس ، هر چه سریعتر شرش از مملکت ما کم بشه و دوباره شاد باشیم ، بخندیم دور هم ، با هم باشیم
دور همی بگیریم ، عزیزانمون رو به اغوش بکشیم 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
عرض سلام و ادب دارم به محضر همه خانم‌ها و آقایان، و خیلی خوشحالم از اینکه در سالی که شهر بسیار سابقه‌دار و عمیقاً فرهنگی کاشان به عنوان پایتخت کتاب شناسانده شده در حضور دوستان اهل کاشانم، و واقعاً حضور در جمع دوستان کاشانی را مغتنم می‌دانم و امیدوارم با مطالبی که خدمتتان خواهم گفت وقت دوستان را ضایع نکنم.
ادامه مطلب
از همه دوستان ترک که به گروه ترکی علاقه دارند درخواست میشه تا به گروه تورک ها بیان و با دوستان تورک خودشون چتی دوستانه داشته باشند.
گروههای تلگرام ترکی ما رو به دوستان خود معرفی کنید و ما بهترین گروههای گپ ترکی رو برای شما در این کانال قرار میدیم.
https://t.me/joinchat/ErYHDEnSwLdUIeapdwRWTA
DVDRip,آندرا,استیفن,انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015 با دوبله فارسی,اولیویا,خانوادگی,دانلود انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015 720p,دانلود انیمیشن دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا با دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن Friends: Andrea's Big Moment 2015,دوبله فارسی انیمیشن دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا,دوستان لگویی,کارتون دوستان لگویی: فرصت طلائی آندرا,
ادامه مطلب
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
با سلام خدمت دوستان بلاگی!می خواهم بعد این نظرسنجی در صورت موافق بودن بیشتر دوستان دوره ی آموزشی ساخت قالب بلاگ بیان حرفه ای بصورت پروژه محور رو شروع کنم.
لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
لینک نظرسنجی. کلیک کنید
ادامه مطلب
سلام دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب باشه
احتمالا این آخرین پستی هست که اینجا میذارم ،چون وبم تا 48 ساعت آینده حذف میشه .
تو مدتی که وب داشتم خیلی خوش گذشت با شما دوستان ، برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم امیدوارم روز و روزگارتون خوش باشه و بر وفق مراد بگذره
اگه از طرف من  بدی دیدین به بزرگی خودتون ببخشین .
دوستان نیک و کهنه سلام
 مدتیست که دوست دارم زمانی را برای مقاله خواندن در نظر بگیرم ولی خب مقاله ندارم ممنون میشم دوستان اگر مقاله خوبی در زمینه عرفان و زندگی و روش صحیح زندگی کردن، همسرداری و دارند برام بنویسند یا لینکش رو در اختیارم قرار بدن.
باز هم سپاسگزار مهرتان هستم.
سلام دوستان وقت بخیر پوریا هستم طراح سایت بصورت حرفه ای و تخصصی
 وبسایت با کیفیت بالا و همراه سئوی سایت که بعداز ساخت وبسایت انجام میدهیم
 بنده چندساله به این کار میپردازم و خوشحال میشم درخدمت شما دوستان عزیز
 باشیم وبسایت قیمت پایین انجام میشه قالب حرفه ای وبسایت های دندانپزشکی
 رزومه نمونه کار شرکتی و. انجام میشود بعدازطراحی ۳ماه قطعات وبسایت بصورت
 رایگان در اختیار شما دوستان قرار میدهیم.
بعد از چند سال انتظار امسال قسمت شد با بهترین همسفرهایی که حتی فکر نمی‌کردم یه روز کنار هم قرار بگیریم راهی سفر بشم
دوست داشتم مثل همه سفرهایی که تا الان رفتم و برگشتم بی سروصدای مجازی بدرقه بشم
ولی چون سفر اولی و تبعا زیارت اولی‌ام حقی از دوستان بر گردن خودم می‌بینم که حداقل حلالیت مجازی بطلبم
ان شا الله اگر راهی شدم، دعاگوی دوستان مجازی و حقیقی خواهم بود
اگر پیاده رفتن هم روزی‌مان شد، قدمی به نیت دوستان جا مانده خواهم برداشت
*پیشاپیش عذ
سلام دوستان
فقط خواستم بگویم: مطالب این صفحه صرفاً همه آن چیزی است که در طول روز در مکان ها و حالت های مختلف به ذهن بنده میرسد.
دوستان لطفاً توجه داشته باشید که محتوای این سایت عمومی بوده و برای شخص خاصی تولید نمیشود و بنده هم نیت خاصی از انتشار این محتوا ندارم.
(امید است که این مطلب برخی از دوستان را از اشتباه در آورد) 
یکی از بهترین گروه های تلگرام ، گروه تلگرام دوستان هست که خیلی در شادی روحیه شما تاثیر بسزایی دارد گروه تلگرام دوستان تلگرام و همچنین لینک گروه دختر پسر تلگرام از بهترین گروه های تلگرام موجود در حال حاضر هستند گروه های تلگرام خیلی می توانند روی روحیه شما تاثیر بگذارند در استان خودتان دوستان بسیار زیادی پیدا می کنید به این صورت که دیگر احساس تنهایی نمی کنید.
گروه تلگرام مذهبی از بهترین گروه های تلگرام هستد که تاثیر بسیار زیادی دارند.
گروه چ
از همه دوستان اصفهانی درخواست میکنم که به گروه تلگرام اصفهان بیان و با دوستان دیگر اصفهانی چت کنند، ما این گروه اصفهان رو تقدیم میکنیم به همه دوستان گل اصفهانی و خوشحال میشیم که در کنار ما بمانید.
این گروه یکی از چندین گروه خوب اصفهان هست و در این میان از گروههای خوب محسوب میشود که تا کنون ایجاد شده است. شما برای عضویت در گروه اصفهان میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/joinchat/KEtMz1UJF6bN2da096pWig
دهه شصتی ها از بهترین و پر خاطره ترین افراد جامعه هستن و اگه بشینید پای خاطارتشون میبینید که چقدر خاطره برای تعریف کردن دارند و امروز هم با معرفی گروه دهه شصت واتساپ این دوستان عزیز در خدمت شما هستیم.
شما برای ورود به این گروه دهه شصت کافی هست تا روی لینک زیر کلیک کنید و به جمع دیگر دوستان خودتون بپیوندین و ما نیز در این راه شما رو همراهی میکنیم.
بچه های دهه شصت به گروه واتساپ دهه شصت بیان و با دیگر دوستان خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید، ای
عضویت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ مشهد رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان مشهدی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضویت در گروه واتساب مشهد سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان مشهدی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ مشهد را برای دیگر مشهدی ها بفرستین تا آنها
چند نفر از دوستان خود را دور یک میز بنشانید و چهار سکه هم شکل را در چهار گوشه یک کلاه قرار دهید. سپس به یکی از حضار بگویید
که در غیاب شما یکی از سکه ها را برداشته و تاریخ آن را به خاطر بسپارد. سپس به دست سایر دوستان بدهدتا آنها نیز تاریخ سکه
تماشا کنند و در کلاه بگذارند. پس از چند لحظه سکه مورد نظر را حدس بزنید.
راز:با پشت دست سکه ها را لمس کرده و هرکدام را که گرمتر بود به عنوان سکه انتخابی معرفی کنید.
در سالواره تمام این اتفاقات تکراری. گذر روز ها و دوباره آمدنشان، یلدا (؟)، نوروز و تولد ها، سالواره تمام دفعاتی ک همدیگر را ول کردیم. تنها خواستم توی آرشیو بی اهمیت این بلاگ بگویم ک لبخند به لب باید زد. به تصویری ک هر روز توی آینه پیر تر خواهد شد. به ترک های جدید کنار چشم ها، به باقی ماندن چین ها، روی پیشانی. به آنکه نفس کشیدن سنگین می شود. هشدار های روی پاکت های سیگار به واقعیت قدم می گذارد. به آنکه اجباری نیست برای توقف چیزی، ک تنها میزان خواست

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها