نتایج جستجو برای عبارت :

ده ترینکوت ویلایت گیزاب ولسوالی ده نیک ابد بازار

ده‌ها تن از باشندگان ولسوالي پاتو ولایت دایکندی امروز ۲۳قوس 98نسبت به جدای سازی قریه‌های اسپرمی، سهور، دهن قول و تگابدار این ولسوالي و الحاق به ولسوالي گيزاب ارزگان، در نیلی مرکز ولایت دایکندی دست به تظاهرات زده و جدایی مناطق متذکره را خیانت به حق مردم خواندند.
ادامه مطلب
انفکاک چهار قریه از بدنه ولسوالي پاتو و الحاق آن به  ولسوالي گيزاب  ظلم و خیانت دیگری به مردم دایکندی  است؛ امید وارم که ارگ نشینان ندا سردهی مظلومیت مردم ولسوالي پاتو  را شنیده باشند. در این شرایط از  معاون محترم  ریس جمهور جناب استاد دانش انتظار می رود که از  قدرت و نفوذش برای الحاق مجدد آن مناطق به.
ادامه مطلب
آیا می دانید که ولایت دایکندی دارای چند ولسوالي می باشد؟ ولسوالي های درجه اول ، دوم و سوم این ولایت شامل کدام ولسوالي ها می باشد؟ و لسوال ها چه کسانی می باشند؟ هر ولسوالي دارای چند قریه می باشد؟ مساحت هرو لسوالی چه مقدار می باشد؟ پاسخ  این پرسشها در ادامه مطلب.
ادامه مطلب
 
د افغانستان د 34 ولایتونو په اړه مکمل معلومات !(اطلاعات ۳۴ ولایت رسمی افغانستان)
 
 34 ولایت او 364 ولسوالي افغانستان کی موجود دی.
 
1- کابل 15 ولسوالي ( استالف , بگرامی , فرزه , پغمان , قره باغ , کابل , چهارآسیاب , کلکان , خاک جبار , گلدره , موسهی , ده سبز , سروبی , میربچه کوت , شکردره).
 
2- هرات 15 ولسوالي ( ادرسکن , انجیل , اوبه , پشتون زرغون , چشت شریف , زنده جان , شینډنډ/سبزوار, غوریان , فارسی , کرخ , کشک , کشک کهنه , کهسان , گذره , گلران ).
 
3- ننگرهار 22 ولسوالي ( آچین
مردم ولسوالي سنگتخت و بندر دارای مشکلات فراوانی از جمله مهم‌ترین آن مشکلات انکشافی؛ نبود سرک معیاری عمومی وصل کننده ولسوالي سنگتخت و بندر با ولسوالي‌های همجوار، هر ساله در زمستان با ریزش برف‌های شدید و در این فصل سال با خیزش آب در حدود 5 ماه.

ادامه مطلب
از آوان تاسیس ولسوالي پاتو دایکندی ۱۸ماه می‌گذرد و در این مدت؛۱۴ قوماندان امنیه به شکل رسمی و موقت در این ولسوالي تغییر و تبدیل شده اند، اما با توجه به این تغییرات وضعیت امنیتی تا هنوز در آن ولسوالي شکننده می‌باشد.
ادامه مطلب
به گزارش باسکول به نقل از سایت شهونوشت، عبدالحسین رحیمی با اشاره به فعالیت 230 بازار میوه و تره بار در شهر تهران گفت: 17 بازار در دست ساخت داریم و تا پایان شهریور 25 بازار را نیز به این تعداد اضافه خواهیم کرد و این در حالی است که در نیمه دوم سال جاری نیز 25 بازار دیگر به مجموعه بازارها اضافه می شود چرا که در هر محله ای باید یک بازار میوه و تره بار باید داشته باشیم . شهرداری تهران می خواهد شهروندان با حداقل مسافت به یک بازار دسترسی داشته باشند.
ادامه
قیمت ها در بازار امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم به ۱۳,۲۴۰ سیزده هزار و دویست و چهل تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا در ایران در حالی شاهد افت قیمت ها بود که بازار سکه و ارز روز پرنوسانی را تجربه کردند.
ادامه مطلب
بازار گاوی Bull market و بازار خرسی Bear market از جمله واژه‌هایی هستند که در توصیف وضعیت بازار سرمایه به کار می‌روند هنگامی که بازار رو به رشد باشد و قیمت سهام روندی صعودی داشته باشد، می‌گویند بازار گاوی» است .
 
 
این در حالی است که اگر قیمت سهام روندی نزولی داشته و رکود در اوضاع اقتصادی حاکم شده باشد، از عبارت بازار خرسی» استفاده می‌کنند در بازار گاوی، بیشتر افراد به امید کسب سود بیشتر، در بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند
 
برای دیدن ادامه مطلب ب
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
ایجاد برخی التهابات ی در کشور موجب شد تا بانک مرکزی با دلالان بازار ارز مقابله کرده و درصدد کاهش هیجانات این بازار پرهیاهو برآید. روز گذشته شاهد نوسانات بازار ارز بوده ایم بصورتی که نوسانات ارز بر دیگر بازار های کالایی از جمله بازار آهن و فولاد نیز اثر گذار بوده است. از طرفی اکثر تولید کنندگان و عرضه کنندگان بازار فولاد کشور از ادامه روند کاهش قیمت که حاصل تنظیم بازار بوده است بسیار شکایت داشته و در این راستا با وجود تلاش های بسیار برای
بازار رقابت کامل بازاری است که تعداد زیادی تولیدکننده و مصرف‌کننده بر سر یک کالای همگن و خاص به داد و ستد می‌پردازند. در این نوع بازار
سهم هر تولیدکننده از تولید آن کالای خاص اندک است و مثلًا یک تولیدکننده
درصد بالایی از سهم بازار را در اختیار ندارد. در نتیجه هیچ تولیدکننده‌ای
نمی‌تواند با استفاده از کم و زیاد کردن تولیدش روی قیمت بازار تأثیر
بگذارد. قیمت کالا در بازار رقابتی به صورت یک داده‌است. اگر تولیدکننده‌ای
کالای خود را با قیمت
قیمت ها در بازار امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم گران شد و به ۱۳,۳۳۰ سیزده هزار و سیصد و سی تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها در بازار طلا در حالی امروز سیر صعودی را در پیش گرفتند که بازار ارز و سکه هم روز پرنوسانی را تجربه کردند.
ادامه مطلب
محرک بازار
صف فروش یکی دو تا از نماد های شاخص ساز که جمع بشه و به سمت مثبت حرکت کنه، جرقه زده میشه و محرک بقیه نمادها میشه برای برگشت بازار. چند تا خبر که از این تغییر دست به دست بشه، ورق برمیگرده
نیمه دوم: نمیه مربیان
در یک سهم، روزانه چند بار قدرت  بین خریدار و فروشنده دست به دست میشه. در کل بازار هم این دست به دست شدن هست و امروز به نظر میرسه عرضه داره جای خودش رو به تقاضا میده و بازار به سمت مثبت در حال حرکت هست.
به نام خدا
 
نظر به توجه رشد طلا و دلار و اکثر بازارهای خرد و کلان اقتصادی در دوسال گذشته تنها بازار عقب مانده و جاافتاده از این رشد میتوان به بازار بورس اشاره کرد 
با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بورس بسیار تفاوت دارد با طلا و دلار به دلیل بزرگ بودن عمق این بازار و سرمایه گذاری در این بازار برعکس طلا و دلار که شما پشتوانه مملکت را ذخیره میکنید و باعث ایجاد تورم میشوید دبا سرمایه گذاری در بازار بورس شما به رونق تولید و اشتغال داخلی کمک میکنید
بازار بورس ایران
بازار چسیت؟ بازار مکانی هست که در آن خرید و فروش صورت می‌گیرد. هرگاه شرایطی برقرار شود که بین خریدار و فروشنده رابطه برقرار شود و معامله‌ای صورت بگیرد بازار تشکیل شده است. در بازار به‌طور کلی ۲ نوع دارایی مورد معامله قرار می‌گیرد:
الف- دارایی فیزیکی: دارایی هایی مانند: زمین، ساختمان و انواع کالا.
ب-دارایی مالی: دارایی‌های اسنادی مانند سهام و  اوراق مشارکت
قیمت ها در بازار امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم به ۱۳,۲۴۰ سیزده هزار و دویست و چهل تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا در ایران در حالی شاهد افت قیمت ها بود که بازار سکه و ارز روز پرنوسانی را تجربه کردند.
ادامه مطلب
اولین روز هفته جاری بازار آهن الات بی رمق به کار خود پایان داد بطوری که در بسیاری از حوزه ها از جمله میلگرد آجدار شاهد کاهش قیمت 20 تا 200 تومانی بوده ایم که همین امر موجب شد تا قیمت میلگرد ها به نرخ های منطقی کف بازار نزدیک تر شود. در روز شنبه قیمت کف بازار میلگرد اجدار که از سوی بسیاری از بنکداران اعلام می شد، در بازه 4050 تا 4200 تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده است. به گزارش آهن نيک در اخبار بازار آهن ، در بخش تیرآهن، قوطی پروفیل و ورق ن
سردی بازار خیارسبز در جنوب کرمان، زمستان را هم شرمنده کردافزایش هزینه‌های تولید، کاهش قیمت، نبود بازار مناسب و افزایش سطح زیر کشت خیارسبز در جنوب کرمان، چنان گرمایی از بازار این محصول گرفته که تولیدکننده‌های این دیار سرمای زمستان را فراموش کرده‌اند.
سردی بازار خیار سبز در جنوب کرمان این روزها از تحمل هوای سرد زمست
ادامه مطلب
قیمت ها در بازار امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم گران شد و به ۱۳,۳۳۰ سیزده هزار و سیصد و سی تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها در بازار طلا در حالی امروز سیر صعودی را در پیش گرفتند که بازار ارز و سکه هم روز پرنوسانی را تجربه کردند.
ادامه مطلب
لطیفھ
1)شرایط طورى شدھ ک ب خاى زنده بمونى قیمت پیاز نمیزارھ و اگرم بخوای بمیرى قیمت خرما
2)ب فروشنده میگم چرا انقد جنساتون گرونھ؟؟میگھ:چون تو بازار ى چرخ نزدى،رفتم ى چرخى تو بازار زدم و برگشتم.واقعا چ مرد شریفو انسانى بود
هر بار که می خواهید یک اپلیکیشن دانلود کنید، می شنوید که برو از تو کافه بازار دانلود کن”. اما ممکن است ندانید که کافه بازار دقیقا چیست. همچنین چگونه این اپلیکیشن در سال گذشته برای سایر سازندگان اپلیکیشن های اندرویدی 285 میلیارد تومان درآمد ایجاد کرده است.
 
کافه بازار چیست؟ چگونه کار می کند؟
بازار فارکس چیست و چگونه در فارکس معامله کنیم؟
 
بازار فارکس چیست؟
بازار جهانی ارز از سال ۱۹۷۱ به صورت منسجم یافته شکل گرفت و از سال ۱۹۹۸ با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روند رشد و توسعه آن آغاز شد. دو رویداد بزرگ تاریخی نقش مهمی در ایجاد و گسترش بازار فارکس داشتند؛ استاندارد طلا و سیستم برتون وودز. داد ‌و ‌ستد در این بازار، به معنی تبدیل یک ارز به ارزی دیگر با نرخی مشخص است.
نرخ معامله، در یک سیستم آزاد و بر اساس میزان عرضه و تقاضا میان معامله‌
پایتخت تاجیکستان شهری است به نام دوشنبه. مثلا شما برای دوستتان تعریف می کنید سه شنبه رفتم دوشنبه قطعا به شما می خندد و متوجه منظورتان نمی شود.
حال در گیلان شهریست به نام جمعه بازار که پنجشنبه ها در آن بازاری برای فروش کالا برگزار میشود. من نیز پنجشنبه رفته بودم جمعه بازار و برای عکاسی که اتفاقا عکس های خوبی هم درآمد. استاد گفت عکس ها را کجا گرفتی جمعه بازار نیست؟ گفتم چرا همان جاست یکی از بچه ها گفت کجا؟ گفتم جمعه بازار گفت می دانم جمعه بازار ا
حسن امیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اجرای قوانین جدید بازار پایه در فرابورس ایران گفت: قوانین بازار پایه اصلاح شد و رنگ‌بندی شرکت‌ها در این بازار که به سه رنگ، قرمز، نارنجی و زرد تقسیم شده بودند، باعث شد به این امر کمک کند که شرکت‌های حاضر در بازار پایه به شفافیت روی بیاورند و توجه سهامداران بازار به مسئله شفافیت شرکـت‌ها جلب شد.
وی افزود: شرکـت‌هایی که در بازار پایه در تابلوهای رنگی قرار داشتند، کم کم به سمت ش
در چند سال اخیر شاهد رشد خوب بازار بورس بودیم. رشدی که بازار بورس در این سال ها داشته به مراتب بیشتر از بازار های موازی بوده است. بنابر این هر کس میتواند با کسب مهارت هایی در تحلیلگری و معامله گری وارد بازار شده و سود های خوبی از این بازار کسب کند.
 
شاخص کل بورس از ابتدای سال 98 تا اواخر پاییز حدود 100 درصد بازدهی داشته است.این بدان معناست که اگر در بازار بورس سرمایه گذاری میکردید و سهامی را میخریدید که به اندازه شاخص کل رشد میکرد، سرمایه شما حدو
بازار تهران امروز افزایش قیمت را تجربه کرد و ۴,۶۱۰,۰۰۰ چهار میلیون و ششصد و ده هزار تومان در بازار معامله شد.
به گزارش دنیای اقتصاد، سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران رشد قیمت را به مانند روز گذشته تجربه کرده است.
ادامه مطلب
تحقیق بازار ارز، با تأکید بر معرفی بازار ارز بین المللی
تحقیق علمی ترویجی کلاسی با عنوان بازار ارز، با تأکید بر معرفی بازار ارز بین المللی »، در قالب فایل pdf و در حجم 22 صفحه. مقدمه: بازار بین المللی ارز ( فارکس) به عنوان بزرگترین و پویاترین بازار مالی بین المللی شناخته شده است که امروزه معامله گران بسیاری را به سمت خود جهت سرمایه گذاری.
برگزاری دوره پکیج حسابداری به صورت کاملا عملی و شبیه سازی شده به حسابداری واقعی در بازار کارمحتوای دوره:حسابداری بازار کار+نرم افزارهای مالی : هلو، کارما، سپیداربا ارائه مدرک رسمی از فنی و حرفه ای و شرکتهای مربوطهبا مدیریت مسعود جلیلوند09113588002
قیمت روز آهن الات در آخرین روز های تیر ماه ۹۸ روندی افزایشی را در پیش گرفت.به گزارش آهن آیرون در اخبار بازار آهن، وضعیت بازار آهن الات در روز های جاری بطور عجیبی غیر قابل پیش بینی می باشد بطوریکه کاهش و افزایش قیمت آهن بطور همزمان رخ می دهد. طی دو هفته اخیر شاهد ثبات و همچنین کاهش چشمگیر قیمت آهن در بازار بودیم اما در اول روز کاری 30 تیرماه قیمت ها روندی مع را در پیش گرفته و قیمت محصولاتی همچون میلگرد، قوطی و خرید ورق گالوانیزه در این بازار
عمده قیمت ها در بازار امروز کاهش یافتند و دلار در بازار تهران هم از این قاعده مستثنی نبود و ۱۳,۱۶۰ سیزده هزار و یکصد و شصت تومان قیمت خورد.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز در حالی امروز شاهد کاهش قیمت ها بودند که یورو افزایش قیمت را تجربه کرد.
ادامه مطلب
نکته درباره سرمایه‌گذاری در بازار بورس که هر کسی باید بداند
 
 
بازار سهام یا بازار بورس از آن دسته بازارهایی است که افراد زیادی علاقه‌مند به فعالیت در آن هستند اما به دلیل اینکه ماهیت این بازار با ریسک همراه است، فعالیت در آن را برای افراد مبهم و چالش‌برانگیز کرده است. به طور معمول زمانی که بازار بورس با رونق مواجه می‌شود، مردم به این فکر می‌افتند که وارد این بازار شده و از نوسانات آن سود ببرند اما بر همگان مشخص است که بازار بورس بازاری خ
شاید باید کمی سرد و گرم بورس رو چشید تا درک عمیق تر و دقیق تری از عبارت بازار سرمایه» پیدا کرد.
بازار سرمایه یعنی باید سرمایت رو بذاری وسط نه هزینه آب و نون و مخارج زندگیت رو. این اقتضای بازار سرمایه هست، اگر چه شما برای کسب درآمد برای زندگی روزمرتون به سمت این بازار اومده باشید.
دوم ابن که باید با خودتون دو دو تا کنید ببینید چه مدت زمانی می تونید پولتون رو سرمایه گذاری کنید، یک ماه، دو ماه، سه ماه و . (کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به طور کلی
شاخص کل بورس تهران به محدوده 340000 واحدی رسیده و روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که تقریبا زیان همه در بازار جبران شده و همین موضوع، ممکن است باعث فشار فروش در بازار شود. در حقیقت، عده ای اقدام به سیو سود میکنند و عده ای دیگر که تازه از زیان خارج شده اند، ممکن است با بورس خداحافظی کنند. عده ای دیگر نیر که فشار فروش را میبینند و تحلیلی از وضعیت موجود ندارد، ممکن است بدون دلیل، اقدام به فروش کنند. این موضوع، ب
 
اصول بازاریابی و مدیریت بازار 
بازاریابی و مدیریت بازار امروزه بخشی حیاتی در کسب و کارهای مختلف است. بازاریابی شیوه ای است که شرکتها از طریق آن با مشتریان و مصرف .
 
‫اﺑﻌﺎد ﻮﻧﺎﻮن ﻣﺎرﺘﻨ‬ ‫· ﺑﺎزار ﺮا‬ ‫ﺮاﺶ ﺑﻪ ﺑﺎزار و ﻧﺎز ﻣﺸﺘﺮﺎن اوﻟﻦ و ﺑﺎزارﺎﺑ ﺟﺪﺪ اﺳﺖ‪ .‬‬ . ‫ﺗﺎﺪ ﻣﺪﺮﺖ ﺑﺎزارﺎﺑ ﺑﺸﺘﺮ ﺑﺮ ﺗﻌﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻧﺎز ﻫﺎ و ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎی ﺑﺎزار ﻣﻮرد‬ .
 
همه چیز درباره اصول بازاریابی و فرو
امروزه کار ها و مشاغل مانند سالیان پیش نبوده تنها با چند‌کلیک در سایت ها میتوان در امد مناسبی را کسب کرد 
یکی از کار‌های مناسب میتوان به انجام معاملات در بازار ارز فارکس اشاره نمود 
بازار فارکس شامل معاملاتی از جفت ارز های بوده که با توجه به نوسانات بازار و تحلیل های صورت گرفته از اختلاف قیمت ارزی کسب در امد نمود 

ما در اینجا برای شما اموزش باز کردن یک حساب معملاتی در یک کارگذاری مناسب را اموزش و سپس به اموزش‌چگونگی انجام معاملات و در امد
بازار بورس تهران دیروز نیز با رشد حدود 1 درصدی، مجددا به کانال 306000 واحدی بازگشت. چیزی که در بازار سبز دیروز مورد توجه بود، ارزش معاملات خرد بود که همچنان در محدوده 1000 میلیارد تومان قرار دارد. با نگاهی به سایر بازارها، متوجه میشویم که نقدینگی بزرگی از بازار بورس خارج شده و به سمت بازار بدهی روانه شده است. این نقدینگی، عمدتا مربوط به شرکت های حقوقی است که در شرایط فعلی، ترجیح داده اند که سرمایه خود را به بازارهای کم ریسک و حتی بدون ریسک هدایت کن
بزرکترین و لوکس ترین بازار مبل در کرج
فروش مبل قسطی از دم اقساط برای فرهنگیان ساکن کرج و تهران
فروش مبل اقساطی ویژه عموم با چک و پیش پرداخت 
فروش قسطی مبل بدون چک ویژه ساکنید مالک در کرج
بازار مبل کوروش کرج یکی از برترین بازار مبل در کرج که تمام مناطق کرج به راحتی دسترسی به این بازار عظیم دارند
#بازار مبل در مهرشهر کرج
#بازار مبل در عظیمیه کرج
#مبل در مهرشهر کرح
#مبل در عظیمیه کرج
#مبل در رستاخیز کرج
#بازار مبل در رستاخیز کرج
#بازار مبل در کرج
#مب
روانشناسی بازار بورس و رفتار معامله گرانهمان طور که بازار های مالی از جمله بازار بورس ایران می توانند باعث چند برابر کردن سرمایه و افزایش سود آوری باشد؛ به همان نسبت  نیز می تواند باعث از بین رفتن سرمایه در مدتی کوتاه شود. به همین جهت روانشناسی بازار بورس و سایر بازارهای مالی و شناخت رفتار سرمایه گذاران از عوامل اصلی موفقیت در این بازارها به حساب می آید.  
چهار عامل موفقیت سرمایه گذار در بازار سرمایه۱-تسلط به تحلیل بنیادی۲- تسلط به تحلیل تک
مومنه افسرموظف پولیس در ولسوالي کجران دایکندی مدعی است که چند ماه قبل، از سوی محمد بلوچ قوماندان امنیه اسبق این ولسوالي مورد جنسی قرار گرفته است، اما نهادهایی عدلی و قضایی در قسمت احقاق حقوق اش کوتاهی نموده و عدالت را در دوسیه وی تامین نکرده است.
ادامه مطلب
چطور روند حاکم بر بازار رو بفهمیم؟
روند حاکم بر بازار یعنی شاخص کل. اگر موافق روند سهم ما باشه، روند حرکت سهم ما رو تقویت میکنه و اگر مخالف روند سهم ما باشه، در روند سهم اخلال ایجاد میکنه. به  خاطر همین میگن با روند دوست باشید.
جهت و سمت و سو یا همون روند بازار رو نماد های خاصی مشخص میکنن که اصطلاحا شاخص ساز هم گفته میشن. متاسفانه بازار بورس هم به نفت و فات وابسته هست و روند بازار تحت تاثیر نماد های بزرگ نفتی و فی هست.
به طور کلی نماد های بزرگ
همانطور که در ابتدای بازار هم اشاره کردم امروز حجم و ارزش معاملات مهم هست
بازار با حجم کم شروع شد متاسفانه و الان شاهد افزایش فشار فروش در نمادها هستیم. باید ببینیم نیمه دوم بازار به چه صورت خواهد بود!
 
 
ساعت 12 و 30 دقیقه: ارزش معاملات امروز بورس تهران کمتر از 2000 میلیارد تومان به ثبت رسید!
قیمت‌ها امروز در بازار کاهش پیدا کردند و دلار در بازار تهران با ۱۲,۹۱۰ دوازده هزار و نهصد و ده تومان بسته شد.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا در ایران، سکه و ارز امروز هم به مانند روز گذشته شاهد افت نسبی قیمت ها بودند.
ادامه مطلب
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تجارت نیوز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۵۱۴ دلار و ۹۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته بیش از دو درصد کاهش پیدا کرده و به ۱۵۰۹ دلار و سه سنت رسیده بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۵۲۴ دلار رسید.
ادامه مطلب
محمدعلی ارزگانی، معاون والی دایکندی، دیروز جمعه، بیست‌وپنجم دلو 98گفت که در تازه‌ترین مورد سرازیرشدن برف‌کوچ در ولسوالي اشترلی این ولایت جان دو دختر و یک پسر نوجوان را گرفته است.این برف‌کوچ‌ها پس از چاشت روز پنج‌شنبه در روستاهای زیربلک» و جنگان خرد» ولسوالي اشترلی سرازیر شده است.طبق معلومات معاون والی دایکندی، در برف‌کوچ‌های اخیر بیش از ۱۰ منزل مسی تخریب شده و ۶۵ مواشی از بین رفته است.
ادامه مطلب
با اوج‌گیری جذابیت بورس، بسیاری از سرمایه‌های سرگردان این روزها از بازار ارز، سکه و خودرو به سمت بازار سرمایه کوچ کردند. حال با توجه به آرامشی که در دیگر بازارها به واسطه رونق بورس حکمفرماست آیا از جذابیت بازار خودرو برای سرمایه‌های سرگردان و دلالان کاسته خواهد شد؟
ادامه مطلب
دیروز اولین روز بازار بود.
برای من نه بد و نه خیلی خوب.
اواسط اسفند وضعیت بازار بد شد و تا حدودی همچنان ادامه داره.
خدا رو شکر توی همون شرایط هم + بودم. ولی احتمالا خیلیا بدبخت شدن!
یه نکته مثبت پرتفوی من این بود که حسابی متنوع بود. بخاطر همین خیلی ضرر نکردم.
یادم باشه هیچ وقت تک سهم نباشم!
امروز که فعلا خوبه. اما هنوز بازار به آرامش و ثبات قبل برنگشته. انگار ترس هنوز توی دلشه ولی سعی می‌کنه خودشو آروم نشون بده!
ــــــــــــــــــــــــــ
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد میانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عمیق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
افرادی که در بازار بورس حرفه‌ای هستند، به‌خوبی می‌دانند چگونه این بازار را رصد کرده تا بازدهی بیشتر و زیان کمتر را تجربه کننداحتمالا درباره روش‌های تحلیل بازار بورس نظیر استفاده از ابزارها تحلیل تکنيکال و تحلیل بنیادی شنیده‌اید.
 
این دو ابزار که اغلب توسط حرفه‌ای‌های بازار سرمایه مورد استفاده قرار می‌گیرد توجه به نکاتی که امکان رصد بازار را برای سرمایه‌گذار فراهم می‌کند، می‌تواند احتمال موفقیت شما در سرمایه‌گذاری را افزایش می
آشنایی با بازارهای فرابورس ایران
هدف فرابورس ایران در پذیرش شرکت‌ها، ساماندهی و هدایت شرکت‌هایی است که شرایط ورود به بورس اوراق بهادار تهران را نداشته و یا تمایل به ورود سریع‌تر به بازار سرمایه دارند. از جمله شرایط سهل‌تر نسبت به بورس تهران می‌توان به مواردی مانند پایین‌تر بودن میزان سهام شناور (حداقل ۵ درصد در بازار دوم)، امکان پذیرش شرکت‌ها با سرمایه حداقل یک‌میلیارد ریال در بازار دوم و حداقل حقوق صاحبان سهام یک‌میلیارد ریال در با
یک اقتصاددان درباره عملکرد بازارهای مالی در سال ۹۹ معتقد است: بازار سرمایه  فرصت مناسبی برای جذب سرمایه است اما بانک‌ها نرخ بهره منفی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که جایی برای سرمایه‌گذاری باشند.
طی دو سال گذشته بیشترین سرمایه‌گذاری در بازارهای طلا، سکه، دلار و بورس انجام شده است که در این بین بازدهی بورس از دیگر بازارها بیشتر بوده است.
ادامه رکود مسکن در سال ۹۹
وی در ابتدا گفت: اقتصاد کشور ما از نظر تنوع بازارهایی که مردم بتوانند ثرو
موبایل و بازار موبایل
در این مقاله بازار موبایل را مورد بررسی قرار می دهیم و بررسی می کنیم که بازار موبایل چیست؟ سپس چند مورد از بازار موبایل را به شما معرفی می کنیم و این بازارها را بررسی می کنیم. سپس در مورد فروشگاه اینترنتی سامسونگ با شما صحبت می کنیم و می گوییم که این بازار موبایل چگونه کار می کند و چه محصولاتی را عرضه می کند. سپس در مورد قیمت موبایل در بازار موبایل با هم صحبت می کنیم و قیمت موبایل را در بازار موبایل بررسی می کنیم. در آخ
تعادل اقتصادی هنگامی حاصل میشود که از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
منحنی درخواست با سر نزولی برابر شدن را تعیین می سر بازار کلان زمانی که سر اقتصاد کینزی تابع سرمایه ارتباط با نرخ هنگامی که سر بازار پول کینزی فرض می شود نمایش پول گرفتن منحنی تقاضای بیمو نزولی حاصل می دست هردو. تعادل بازار با شرایطی آزادی می‌شود که سر مرتبط قیمت یک محصول سر سرسری روش می‌گیرد که تعداد می‌ توان نقش
قیمت‌ها امروز هم در بازار نوسان داشتند و دلار در بازار تهران ۱۲,۸۱۰ دوازده هزار و هشتصد و ده تومان قیمت خورد.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز در حالی امروز معاملات خود را انجام دادند که قیمت ها نوسان داشتند.
ادامه مطلب
حل تمرین کتاب بازار برق کرشن
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
https://hdaneshjoo.com › product › حل-تمرین-کتاب-با.Translate this pageهمانطور که قولش را داده بودیم حل تمرین کتاب بازار برق کرشن را آماده نمودیم تا بتوانید از سایت دریافت کنید امیدوارم از دانلود حل تمرین بازار برق کرشن رضایت کامل .حل تمرین کتاب بازار برق کرشن | detailfree5.cycgolestan.ir › ap-detail › htmlTranslate this pageNov 15, 2019 - همانطور که قولش را داده بودیم حل تمرین کتاب بازار برق کرشن را آماده نمودیم تا بتوانید از سایت دریافت کن
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یک مقام آگاه در وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: برای متعادل سازی بازار گوشت مرغ، هفته آینده 30 هزارتن از این محصول با نرخ 11 هزار و 500 تومان به بازار عرضه می شود.
این درحالیست که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده بود هیچ خرده فروشی حق فروش گوشت مرغ با قیمت هایی بیش از نرخ های مصوب تنظیم بازاری را ندارد و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می شود.

متن کامل خبر: هفته آینده 30 هزارتن مرغ گرم به بازار عرضه می شود
فایل دانلود پاورپوینت بازار سرمایه درس اقتصاد دهم انسانی در دسته بندی #آموزش_و_پرورش در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود پاورپوینت بازار سرمایه درس اقتصاد دهم انسانی
دانلود فایل دانلود پاورپوینت بازار سرمایه درس اقتصاد دهم انسانی
عنوان فایل : دانلود پاورپوینت بازار سرمایه درس اقتصاد دهم انسانی
دسته بندی : آموزش و پرورش
برچسب ها: دانلود پاورپوینت بازار سرمایه
دانلود پاورپوینت بازار سرمایه درس اقتصاد دهم انسانیعنوان پاورپوینت
 
به عقیده برخی از فعالان بازار خبر تشکیل بازار متشکل ارزی، خبرهای غیر رسمی مبنی ‌برحذف تدریجی سامانه نیما و یکی شدن قیمت‌های آن با بازار آزاد و غافلگیری معامله‌گران در سطوح حمایتی از سوی بازارساز باعث کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر شده است.
ادامه مطلب
تنش های نظامی بین ایران و آمریکا در حال افزایش است. در ساعات اولیه بامداد امروز، ایران به صورت مستقیم، با شلیک بیش از 10 موشک بالستیک، 2 پایگاه نظامی آمریکا در عراق را هدف قرار داد و سرتیتر خبرگزاری های مهم دنیا شد. به نظرم نیازی به گفتن نیست که بازار امروز چگونه رفتار خواهد کرد. فقط امیدوارم حمایت های لازم از بازار صورت بگیرد. قاعدتا ابتدای بازار امروز را با صف های فروش سنگین آغاز خواهیم کرد و اگر حمایت جانانه ای از بازار صورت نگیرد، این صف ها
قیمت زرشک فله ای در بازار تهران 
 
 زرشک خشک در بازار ایران به  دو صورت  ارائه می‌شود: زرشک بسته بندی شده و زرشک فله‌ای. طبیعتا زرشک بسته بندی شده به قیمت بالاتری به فروش می‌رسد و آرم شرکت بسته بندی آن نیز در تفاوت قیمت مذکور موثر است. بسته بندی زرشک در کارخانه‌هایی که بسته‌بندی انواع اقلام خشکبار را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد و در هنگام خرید زرشک باید به تاریخ تولید، شماره ثبت، نام برند و نشان بهداشت توجه کرد تا خریدی مطمئن انجام شود. زر
 امسال با گسترش ویروس کرونا و محدودیت ضیافت مهمانی ماه خدا، بازار اقلام اساسی با سال‌های گذشته کمی‌متفاوت است.
 همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بازار اقلام اساسی با رفت و آمد بیشتری رو به رو بود، اما امسال با گسترش ویروس کرونا، محدودیت مهمانی ها و کاهش قدرت خرید خانوار  از بازار کمی متفاوت است.بررسی ها از بازار عمده فروشی
ادامه مطلب
علت علاقه زیاد خانم ها به بازار رفتن و خرید کردن
قانون علاقه به بازار و خرید کردن در بیشتر خانم ها وجود دارد در حالی که شاید خیلی از آقایان زیاد از رفتن به بازار خوششان نیاید اما علت این علاقه زیاد خانم ها چیست؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
بورس اوراق بهادار به عنوان قسمتی از بازار سرمایه‌ ای، مورد توجه کثیری از سرمایه‌گذاران بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا نیاز است تا بسیار کوتاه، انواع بازار بررسی شود.
 
در مطلب پیش‌رو بازار در دو دسته کلی بازار پول و بازار سرمایه تعریف شده و در بازار سرمایه نیز به توضیح بازار اولیه و ثانویه پرداخته می‌شود.
بازار:
در علم اقتصاد تعاریف متعددی برای بازار ارائه شده است.
در تعاریف اولیه، بازار به یک مکان فیزیکى گفته میشد که خریداران و
کافه بازار 
دانلود برنامه های اندروید در سایت پلی استور گوگل ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. کافه بازار اندروید برنامه ای برای دریافت برنامه های بروز و پارسی اندروید است.
ادامه مطلب
اقتصادنیوز: امروز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز تهران با صعود قیمت ها در معاملات اولیه مواجه شد اما بعدازظهر بازار روی مدار نزولی شیبدار حرکت کرد و نرخ‌ها از روز گذشته پایین‌تر آمدند. امروز دلار در بازار آزاد تا ۱۴۲۰۰ تومان افزایش یافت و بعدازظهر با سقوط ۶۰۰ تومانی تا محدوده ۱۳۵۰۰ تومانی کاهش یافت. از سوی دیگر در بازار طلا، سکه طرح جدید تا رقم ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان افزایش یافت اما تا عصر به رقم ۴ میلیون و ۶۳۵ هزار تومانی عقب‌ن
فروش بازار خودرو به صفر رسید
▪️فروشندگان خودرو معتقدند، در بازار خبری از فروش خودرو نیست و قیمت‌ها به صورت کاذب افزایش پیدا می‌کند در این شرایط به مردم توصیه می‌شود، فریب قیمت‌های کاذب را را نخورده و پس از ثبات قیمت‌ها اقدام به خرید کنند.
▪️روند صعودی قیمت ارز در بازار باعث شده تا خرید و فروش خودرو هم متأثر از این موضوع متوقف و کسی حاضر به معامله خودرو نباشد.
▪️جالب اینجاست در این بازار راکد هرکسی قیمت های نجومی را برای خودروی خود مطر
لطیفھ

1)شرایط طورى شدھ ک ب خاى زنده بمونى قیمت پیاز نمیزارھ و اگرم بخوای بمیرى قیمت خرما
2)ب فروشنده میگم چرا انقد جنساتون گرونھ؟؟میگھ:چون تو بازار ى چرخ نزدى،رفتم ى چرخى تو بازار زدم و برگشتم.واقعا چ مرد شریفو انسانى بود
سید علی مدرسی دبیر اتحادیه آهن فروشان یزد طی گفتگویی با اشاره به وضعیت بازار آهن آلات ساختمانی در صنعت ساخت و ساز اظهار داشت: طی سال های اخیر میزان استفاده از آهن الات بی کیفیت در ساختمان های وساز افزایش یافته است که دلیل اصلی آن افزایش قیمت آهن در بازار می باشد.به گزارش آهن ایرون در اخبار بازار آهن، طی دو سال گذشته قیمت آهن الات در حدود سه برابر افزایش قیمت داشته است بطوری که قیمت میلگرد آجدار از 1200 تومان به 5500 تومان رسیده است. اگرچه در حال
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع اصول بازاریابی و مدیریت بازار در 403 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
فصول پاورپوینت اصول بازاریابی و مدیریت بازار:
فصل اول
مفاهیم مدیریت بازار
فصل دوم
انواع بازار و محیط بازاریابی
فصل سوم
تحقیقات بازاریابی
فصل چهارمرفتار مصرف کننده
فصل پنجم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی
علی رغم همه حمایت های مسئولین و انگیزه دادن هاشون به نظرم برگشت شاخص امروز فرصت خروج بود و به شخصه تا پایدار شدن وضعیت بازار ( وضعیت شاخص) توصیه به ورود نمیکنم به خصوص اگر خرده سرمایه دارید.

در نهایت این ما هستیم که باید با بازار پیش برویم نه این که انتظار داشته باشیم بازار طبق توقع و انتظار ما پیش برود.
پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه- 28اسلاید
 
فرمت فایل: ppt
 
ابزارهای مالی مشتقه در بازار سرمایه
مقدمه
هدف از این مقاله بیشتر تشریح ابزار مشتقه و طراحی ابزار نوین برای بازار سرمایه است. شایان ذکر است که این ابزارهای مالی در بسیاری از نقاط دنیا سخت مورد توجه افکار عمومی واقع شده و امید است که در آینده نزدیک بتوان از این ابزار در بازار سرمایه ایران نیز بهره گرفت.
 
 
دانلود فایل
دوست داشت خدمتی به سید بکند به او گفتند سید را به بازار برسان خوشحال شد. به در خانه ی سید رفت و او را سوار کرد. سید  هیئت . بازار تهران سخنرانی داشت. سوار که شد گفت:  "چشمهات چی شده ؟ چرا اینطوری شده ؟" نفهمید سید چی میگه در جواب گفت : چشمهام چیزیش نیست آقا. سید را رساند ورودی بازار بعدش به فکر فرو رفت چشمهام که چیزیش نبود بعد یادش افتاد مدتی است نگاهش را حفظ نمی کنه. سید اثر گناه را تو چشمهاش دیده بود. 
از اون به بعد هروقت سید را میبینه یا میخ
روزهای خوب بورس تهران در حال سپری شدن است و شاخص کل بورس تهران هر روز قله های جدیدی را فتح میکند و به رشد خود ادامه میدهد. دوباره نگرانی ها در خصوص حبابی شدن بازار در بین اهالی بازار مطرح شده و هر کسی نظری متفاوت دارد. من نظر خودم را در این خصوص در روزهای گذشته بیان کرده ام و هنوز هم اعتقاد دارم که در همین بازار، هنوز سهام ارزنده وجود دارد و البته، نمادهایی نیز در بازار وجود دارند که ارزش خرید ندارند. در حقیقت، در این دوران باید خریدهای خود را ح
بعد از یکروز کاهش ورود نقدینگی، دیروز مجددا شاهد ورود نقدینگی به بازار بودیم و در همین راستا، شاخص کل با رشد حدود 10000 واحدی روبرو شد. امروز اولین روز اجرای قانون حجم مبنای جدید در بازار بورس تهران است. قاعدتا اجرای این قانون، باعث ایجاد نوسان در بازار خواهد شد. نمادهای قرابورسی که تا دیروز حجم مبنا نداشتند، از امروز، افزایش قیمت آنها بر اساس حجم مبنا محاسبه خواهد شد. همچنین شرکت های کوچک بورسی نیز، حجم مبنای آنها تقریبا 10 برابر شده است! بر ای
بازار با افزایش عرضه ها همراه است و از سوی دیگر، خوشبختانه روند ورود نقدینگی همچنان ادامه دارد. روز دوشنبه شایعه استعفای رئیس جمهور، باعث افزایش مضاعف عرضه ها شد. اما قدرت نقدینگی به گونه ای بود که تقریبا همه عرضه ها را پاسخ داد و تقریبا صف فروشی در بازار، باقی نماند. با تکذیب شایعه فوق، انتظار میرود که امروز از آن فشار حداکثری کاسته شود و بازار شرایط بهتری به خود بگیرد. البته که همه ما میدانیم که بازار نیاز به اصلاح نیز دارد و انتظار نداریم
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ بازار طلادر برابر بازار ارز در بعضی ساعات شاهد کاهش محدود قیمت‌ بوده و در برخی لحظات دچار افزایش قیمت‌ها بودیم به‌طوری که دلار با تغییر ۵۱۰ تومانی امروز وارد محدوده ۱۲.۸۰۰ تومانی شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد بی سابقه‌ای که در روز گذشته مشاهده کرد و به قیمت ۴۴۸ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید هم با شکستن سطح حمایتی وارد محدوده ۴.۴ میلیون تومانی شد.
ادامه مطلب
به نام خدا
 
بازار جذاب سرمایه برای سرمایه گذاران عزیز در سال 99 هر روز بهتر از قبل میشود.
بازار سرمایه در سال جهش تولید هر روز به سمت رکوردهای جدید در حرکت است.
خیلی ها از قبل میگویند که بازار سرمایه حباب دارد و هر روز این امکان وجود داردکه حباب بازار بترکد ولی خیلی از فعالان بازار سرمایه از جمله مهناز صادقی میگوید که شاخص اهداف بالایی در سر داردو امیدوارهستند که شاخص قله های جدید را در دست بگیرید.
از گروه های پرسود بازار پتروشیمی ها و نفتی ها
وقتی شاخص کل گارد ریزشی و اصلاح می گیرد هیجان فروش و رقابت در فروش اوج می گیرد، سهم هایی هستند که همچنان استوار به کارشون ادامه میدن و نه تنها صف فروش نمیشن بلکه صف خرید هم باقی میمونن و گرنه در حالت صعودی بازار اکثر سهم ها مثبت هستند.
این سهم ها همون سهم های ارزنده و بنیادین بازار هستند که خریدارانشون با حساب و کتاب اونو خریدن و هر خریدار نقدینگی بالایی وارد سهم کرده.
وقتی شاخص کل منفی و ریزشی شد میشه عیار تحلیلگر رو فهمید اگر سهمش هم چنان رو
سقوط سال ۱۹۸۷: بزرگ‌ترین سقوط بازار بورس در جهان
در بحران مالی بزرگ دیگری که در آمریکا رخ داد و به سقوط سال ۱۹۸۷ معروف است، بازار بورس به‌یک‌باره و در یک روز (۱۹ اکتبر) ۵۰۸٫۳۲ واحد معادل ۲۲٫۶% سقوط کرد و زیانی برابر با ۵۰۰ میلیارد دلار برای سرمایه گذاران آمریکایی به بار آورد. این میزان سقوط و زیان طی یک روز در طول تاریخ هیچ‌گاه تکرار نشد و بزرگ‌ترین سقوط بازار در جهان به‌حساب می‌آید.
ادامه مطلب
بورس نهاد سازمان‌یافته‌ای است که از جمله ارکان عمده و اساسی در بازار سرمایه محسوب می‌شود. کارکردهای اصلی آن به قرار زیر است:
مدیریت انتقال ریسک
شفافیت بازار
کشف قیمت
ایجاد بازار رقابتی
جمع‌آوری سرمایه‌ها و پس‌اندازهای کوچک برای تامین سرمایه مورد نیاز برای فعالیت‌های اقتصادی
در بازار بورس، کالاهای مختلفی مورد معامله قرار می‌گیرد و بر همین اساس بازار بورس به ۳ دسته کلی تقسیم می‌شود:
بورس کالا: بورس کالا، بازار متشکل و منسجمی است که ت
اقتصادنیوز: امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۸ نرخ‌ها در بازار طلا و ارز در معاملات ابتدایی به حرکت روی مدار نزولی حرکت کردند اما در معاملات بعدازظهر قیمت‌ها اصلاح افزایشی خوردندو دلار در بازار آزاد تا محدوده ۱۲۵۰۰ تومانی عقب‌نشینی کرد اما در معاملات پایانی به محدوده ۱۲۷۰۰ تومانی منتقل شد. از سوی دیگر در بازار طلا سکه طرح جدید با شکستن مرز حمایتی ۴.۳ میلیون تومانی به محدوده ۴.۲ میلیون تومانی هدایت شد، اما بعدازظهر روی مدار صعودی پس از بازگشت به
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمود شکسته بند، در مورد بازار متشکل معاملات ارز تصریح کرد: کارهای کارشناسی، برنامه‌های نرم‌افزاری و سیستم‌های مورد نیاز این بازار نیز در حال طراحی و تدوین است و به طور مرتب هیأت مدیره شرکت، جلسات مستمری را با کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.
وی افزود: ساختمان محل استقرار بازار نیز تجهیز شده است و به محض نهایی شدن ثبت شرکت، هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان در محل بازار متشکل
اولین روز هفته جاری بازار آهن الات بی رمق به کار خود پایان داد بطوری که در بسیاری از حوزه ها از جمله میلگرد آجدار شاهد کاهش قیمت 20 تا 200 تومانی بوده ایم که همین امر موجب شد تا قیمت میلگرد ها به نرخ های منطقی کف بازار نزدیک تر شود. در روز شنبه قیمت کف بازار میلگرد اجدار که از سوی بسیاری از بنکداران اعلام می شد، در بازه 4050 تا 4200 تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده است. 
ادامه مطلب
هنوز جریان ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. قبلا گفته بودم تا زمانيکه این جریان ادامه داشته باشد، مشکلی برای بازار بوجود نخواهد آمد. این ورود نقدینگی باعث شده تا موارد حاشیه ای موثر بر بازار، بیشتر به حاشیه بروند و تاثیر منفی در بازار نداشته باشد. با نگاهی به نوع معاملات در ماه های گذشته، میتوان اینگونه نتیجه گرفت که فقط خطر جنگ، میتواند باعث ریزش بازار شود. پس تا زمانيکه این خطر را احساس نکردید، شما نیز نگران نباشید. نکته مهمی که این روزه
مجموعه کامل تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»
مجموعه کامل تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»، شامل فایل پاورپوینت در 143 اسلاید و فایل pdf تولید گل و گیاهان زینتی در ایران، در عین حال که توام با مزیت های قابل توجهی است، چالش ها و نارسایی هایی را نیز در ساختار بازار و بازاریابی این محصولات در بردارد.
درحالی بازار واقعی خودرو در رکود به‌سر می‌برد و معامله‌ای نمی‌شود که بازار خودرو در فضای مجازی داغ است و هر روز به‌بهانه‌های واهی قیمت خودروها را افزایش می‌دهند، در عین حال وزارت صمت هم ظاهراً فقط نظاره می‌کند.
در طول چند ماه اخیر بازار خرید و فروش خودرو با رکود شدید مواجه شد و حتی در برخی مواقع معاملات به صفر رسید، اما در یک‌ماهه اخیر روند افزایش قیمت ارز و البته قیمت بنزین عاملی شده تا جو روانی در این بازار حاکم شود و قیمت انواع خودرو
کوین گردی (Kevin Grady) رئیس شرکت Phoenix Futures and Options :در حال حاضر وضعیت بازار چندان خوب نیست، اما من همچنان نسبت به روند آینده اونس طلای جهانی خوش‌بین هستم، به خصوص که هنوز اخبار زیادی مانده که انتشار آن‌ها می‌تواند از بازار حمایت کند. بانک‌های مرکزی بزرگ دنیا همچنان به دنبال کاهش نرخ بهره هستند و این خبر خوبی برای اونس طلای جهانی است.
ادامه مطلب
تحقیقات بازاریابی
سمینار تحقیقات بازاریابی مدرس استاد علی خویه www.khooyeh.com
مقدمه
تاریخچه
تعریف تحقیقات بازار یابی
فعالیتهای اصلی در بازار یابی
آمیخته بازاریابی
وظیفه ی تحقیق در بازار
مدل تصمیم گیری (Decide)
طبقه بندی تحقیق در بازار
تحقیقات منجر به حل مسئله
تحقیقات منجر به شناسائی مسئله
 سازمان تحقیقات بازار یابی
سیستم اطلاعاتی بازار یابی (Mis)
انواع سیستمهای اطلاعاتی
ویژگیهای سیستم اطلاعاتی بازار یابی
سیستم پشتیبانی بازار یابی (DSS)
ویژگی های س
پبازار پرعرضه است و با طرح مباحثی چون استیضاح ریس جمهور و fatf در حال فروش سهام هستند اما خدمت شما بزرگواران باید عرض کنم نه ریس جمهور استیضاح میشه و نه عدم تایید لایحه فوق باعث ریزش بازار خواهد شد پارامترهایی نظیر قیمت دلار و نفت و تاثیرات تحریم در آینده به بازار جهت خواهد داد و با توج به سوابق شاخص در میان مدت با نزدیک شدن به انتهای ریاست جمهوری بازار رونق میگیره و با اومدن ریس جمهور جدید باز بازار در دو سال ابتدایی ریاست جمهوری بعدی بلاتکلی
بر همه‌گان آشکار و هویداست که طی چندین سالِ اخیر در
ولسوالي اشترلی ولایت دایکندی درگیری بین افرادِ مسلحِ غیر مسوول از مردم ملکی، افرادِ
بی‌دفاع، ن و کودکان قربانی بی‌شماری گرفته‌اند و در تازه‌ترین مورد.
ادامه مطلب
باینری آپشن در ابتدا با call و put ساده شروع شد و پس از آن با گذشت
زمان این بازار هر روز پخته تر شد و آپشن های جدیدی به آن اضافه شد. برای
یه نفر که قصد ورود به این بازار رو داره خیلی ضروریه که در ابتدا با همه
امکانات و انواع آپشن های موجود در این بازار آشنا بشه.
ادامه مطلب
قیمت‌ها امروز در بازار کاهش پیدا کردند و دلار در بازار تهران به ۱۲,۹۱۰ دوازده هزار و نهصد و ده تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا در ایران، سکه و ارز امروز هم به مانند روز گذشته شاهد افت نسبی قیمت ها بودند.
ادامه مطلب
دیروز شاخص کل بورس تهران با افت 10892 واحدی، بزرگترین ریزش تاریخی خود را ثبت کرد. البته اینکه به یکباره چنین افتی را شاهد بودیم، نکته مثبتی بود. چون حداقل زودتر و با تحمل یکروز منفی، به پایان اصلاح میرسیم. نزدیکترین حمایت در شاخص کل، محدوده 306000 و 307000 واحد است که انتظار میرود همین امروز در ساعت اولیه به آن برخورد کنیم. بعد از آن میتوان به تعادل بازار خوشبین بود. بر این اساس، امروز بازار بورس کار خود را با منفی آغاز میکند و با جذاب شدن قیمت ها، تقا
دیروز شاخص کل بورس تهران در برخورد با محدوده مقاومتی 445000 واحدی، با افزایش عرضه ها مواجه شد. اما سیل نقدینگی موجود در بازار، همه عرضه ها را پاسخ داد و در نهایت بازار متعادل شد. اوایل هفته خدمت دوستان عرض کردم که بهترین حالت در شرایط فعلی، اصلاح زمانی حدود یکماهه است تا بازار به قیمت های فعلی، عادت کند. بهتر است بگوییم که بازار باید کف قیمتی خود را مشخص کند تا بتواند ادامه روند صعودی خود را طی کند. دیروز حجم و ارزش معاملات بسیار خوب بود و اگرچه ش
فرابورس ایران با ساختار و جایگاه قانونی مشابه بورس ولی با شرایط پذیرش و معامله ساده تر ایجاد گردید تا حوزه شمول بازار سرمایه کشور را گسترش دهد ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه همواره نشان‌دهنده رشد شرکت و معرفی آنها در سطح کشور می‌باشد.
 
شرکت‌هایی که سهام‌شان در بازار‌های مالی مورد داد و ستد قرار می‌گیرد از درجه اعتبار بالاتری برخوردار هستند ورود به بازار اوراق بهادار ازجمله اهداف شرکت‌ها محسوب می‌شود اما این واقعیت که دستیابی سریع و آ
طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ویروس ناخوانده، بازار شب عید خودرو را برهم زده و میزان معاملات را به صفر نزدیک کرده است و باتوجه به اینکه عرضه و تقاضا همیشه تعیین کننده قیمت‌هاست، تا زمانی که تقاضا در بازار وجود ندارد، روند قیمتی خودرو هم نزولی خواهد بود.
ادامه مطلب
 
 
فروشگاه بازار روز ایرانیان یک فروشگاه آنلاین خرید میوه و سبزیجات است که در قالب اپلیکیشن فروشگاهی سفارشات شما را بدون واسطه و با قیمت و کیفیت مطلوب بدست شما می‌رساند.
 
نحوه خرید از بازار روز آنلاین ایرانیان
شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن بازار روز ایرانیان از خدمات آنلاین فروشگاه میوه و تره بار استفاده کنید و اقدام به خرید انواع میوه و سبزیجات به صورت مستقیم از کشاورز کنید. خرید محصولات ارگانيک یکی از اهداف مثبت بازار روز ایرانیان اس
قیمت یورو امروز از ابتدای شهریور در سامانه نیما راه کاهشی را در پیش گرفت، هم‌زمان قیمت این ارز در بازار آزاد نیز افت پیدا کرد با این حال، شکاف بین نرخ یورو در بازار آزاد و بازار ثانویه بیشتر شده و به بالای ۷ درصد رسیده است.
ادامه مطلب
ما یک پیشنهاد عالی برای افرادی داریم که ممکن است برایشان جالب باشد، پیشنهاد همکاری با کاوش‌بازار! این همکاری دو طرفه است و هم شما سود می‌برید و هم ما.
فرقی نمی‌کند دارای چه مدرک تحصیلی هستید، و یا دارای چه تخصصی می‌باشید.
ادامه مطلب
امروز بازار را در حالی آغاز خواهیم کرد که شوک خبر افزایش قیمت بنزین را نیز داریم. باید ببینیم که بازار به این خبر، چه واکنشی نشان خواهد داد. البته خود این خبر به تنهایی، تاثیر خاصی در بورس تهران ندارد. اما چیزی که برای فعالان بازار باید مهم باشد، ترس از افزایش قیمت مازوت و گاز است که میتواند تاثیر مستقیم در سود برخی گروه های بورسی داشته باشد. موضوع مهمتر، میزان این افزایش است. البته هنوز این اتفاق رخ نداده، ولی بازار در این خصوص باید احتیاط کن
خبرهایی از تجدید ارزیابی دارایی ها از شرکت های مختلف به گوش میرسد. مخصوصا اینکه شایعه افزایش سرمایه بیش از 1000 درصدی در نماد خودرو، دیروز باعث ایجاد جو مثبت در بازار شد. در صورت صحت و تایید این خبر، میتوان به ورود نقدینگی جدید به بازار و شروع موج جدید صعودی، امیدوار بود. البته باید بدانید که تا زمانيکه سقف قبلی شکسته نشود، روند جدید صعودی نیز تایید نخواهد شد. نکته مهمی که این روزها در بازار دیده میشود، نوسانگیری حقوقی ها در بازار است. به گونه
بازار وانت این روزها با قیمت‌هایی نامتعارف و نجومی روبرو شده است.
 هر چند اغلب خودروهای تولیدی در بازار ایران فاصله قیمتی بالایی با قیمت تحویل کارحانه دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان افزایش قیمت انواع وانت در چند ماه اخیر بسیار بالاتر از دیگر انواع خودروها بوده است.
ادامه مطلب
دیروز اولین روز بازار بود.
برای من نه بد و نه خیلی خوب.
اواسط اسفند وضعیت بازار بد شد و تا حدودی همچنان ادامه داره.
خدا رو شکر توی همون شرایط هم + بودم. ولی احتمالا خیلیا بدبخت شدن!
یه نکته مثبت پرتفوی من این بود که حسابی متنوع بود. بخاطر همین خیلی ضرر نکردم.
یادم باشه هیچ وقت تک سهم نباشم!
امروز که فعلا خوبه. اما هنوز بازار به آرامش و ثبات قبل برنگشته. انگار ترس هنوز توی دلشه ولی سعی می‌کنه خودشو آروم نشون بده!
همانطور که انتظار میرفت، با نزدیک شدن شاخص کل به محدوده مقاومتی روانی، شاهد افزایش عرضه ها در بازار هستیم. این افزایش عرضه ها در کنار سیل نقدینگی حاکم بر بازار، باعث ثبت رکورد بیشترین ورود نقدینگی به بازار شد! قدرت وزود نقدینگی به قدری زیاد است که فعالان بازار، هر قیمت منفی را به منزله فرصت خرید تلقی میکنند. دیروز نیز همین اتفاق افتاد و در نیمه دوم بازار، شاهد بازار بهتری بودیم. چیزی که مشخص است، مدیران سازمان بورس در تلاش برای متعادل کردن
قیمت گوسفند زنده در بازار حالت ثابتی ندارد . گاه قیمت افزایش می یابد و گاه کاهش . قیمت به علت متفاوت بودن نژادها، وزن گوسفند و همین طور هزینه های نگه داری متفاوت است . مثلا هر چه گوسفند وزن بیش تری داشته باشد با قیمت بالاتری در بازار معامله می شود .
در این جا قیمت ها را به صورت میانگین بیان می کنیم :
- گوسفند زنده نر در بازار تهران حداقل 40000 تومان و حداکثر 41000 تومان .
- گوسفند زنده ماده در بازار تهران حداقل 33000تومان و حداکثر 35000 تومان.
- گوسفند زنده نر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها