نتایج جستجو برای عبارت :

دنیای سریال هنتای

هِنتای (در ژاپنی: 変態 یا へんたい) نام لغتی به زبان ژاپنی است که به معنای تغییر شکل» است. در فرهنگ عامه ژاپنی، هنتاي دارای بار منفی است و در زبان عامیانه به معنای هیزی جنسی» یا منحرف» است. در کشورهای غربی، کلمه هنتاي، اصطلاحی است که به داستان‌های مصوروگرافی و انیمیشن‌های مخصوص بزرگسالان و به ویژه انیمه‌‌های ژاپنی، مانگا مخصوص بزرگسالان گفته می‌شود.
خرید، فروش یا تماشای هنتاي برای افراد زیر هیجده سال در ژاپن و کشورهای غربی م
هنتاي به چه معناست؟ هنتاي یعنی چه؟
 اصلاح پــورنوگرافی و هرزه‌نگاری برای اشاره به تجسمی بی‌پرده از مسائل جنسی با هدف تحریک یا ی جنسی به کار می‌رود که در قالب‌های مختلف از جمله انیمه و هنتاي ارائه می‌شود. امروزه تعداد زیادی از مردم بر علیه پـورنوگرافی هستند و به این نتیجه رسیده اند که این یک صنعت ناسالم هست. سو استفاده جنسی ،  استفاده از مواد مخدر ، درد فیزیکی و از هم پاشیدن زندگی و کشتن عشق . همه داستانهایی هستند که مردم از آنها اطل
سريال وایکینگ ها یکی از سريال های جالبی است که در حال دیدن آن هستم. دوستانی که علاقمند به دیدن سريال می باشند را به دیدن سريال های زیر توصیه می کنم:
- سريال وایکینگ ها
- سريال لیست سیاه
- سريال مرده های متحرک
 
واقعا این سريال ها جذاب هستند
Descendants: Wicked World Season 2,دانلود Descendants: Wicked World 2016,دانلود فصل دوم Descendants: Wicked World 2016,دانلود کارتون فرزندان: دنياي شرور,دلبر و دیو,زیرنویس فارسی Descendants Wicked World,سريال Descendants: Wicked World S02,سريال فرزندان: دنياي شرور فصل دوم,سريال کارتونی Descendants Wicked World,فرزندان دنياي شرور فصل دوم,فیلم فرزندان,
ادامه مطلب
Descendants: Wicked World Season 1,دانلود انیمیشن Descendants: Wicked World 2015,دانلود فصل اول Descendants: Wicked World 2015,دانلود کارتون فرزندان: دنياي شرور,دلبر و دیو,زیرنویس فارسی Descendants Wicked World,سريال Descendants: Wicked World S01,سريال فرزندان: دنياي شرور فصل اول,سريال کارتونی Descendants Wicked World,فرزندان دنياي شرور فصل اول,فیلم فرزندان,
ادامه مطلب
همانطور که دیزنی سرویس استریمینگ جدید تلویزیونی خود را با نام دیزنی+ راه اندازی می کند، سريال لوکی نیز با شایعات مختلف در راه خود برای ساخته شدن است. طبق خبرها بازیگر نقش لوکی، تام هیدلستون خواهد که در دنيايی سینمایی مارول نیز همین بازیگر نقش لوکی را ایفا کرده است.
ادامه مطلب
دوستداران دنياي تلویزیون، سريال های جنگی و استیون اسپیلبرگ باید خوشحال باشند زیرا به دنبال موفقیت سريال هایی مانند دسته برادران» (Band of Brothers) و اقیانوس آرام» (The Pacific) ساخت یک سريال مشابه دیگر و بدنبال این دو به طور رسمی تایید شده است. سريال جنگی جدید که اربابان آسمان» (Masters of the Air) نام دارد به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به عنوان یک سريال مختص سرویس استریمینگ جدید اپل، Apple TV Plus، ساخته خواهد شد.
ادامه مطلب
داستان سريال درباره ی به رخ کشیدن قدرت میان دو شخص حرفه ای و پرقدرت از دو قطب قانون گذاران و سرمایه گذاران در دنياي امروزه می باشد. دادستانی زیرک و بلندپرواز به نام چاک رودز که سخت به دنبال گیرانداختن یکی از بزرگترین صندوق داران مالیِ شرکت های وال اِستریت در نیویورک به نام بـابی اَکسِلراد هست و…
دانلود فیلم و سريال با لینک مستقیم
به گزارش وبسایت کول دانلود، قسمت اول سريال موچین، قسمت 20 سريال دل، قسمت نهم سريال هم گناه، قسمت 24 سريال کرگدن، قسمت 14 خواب زده و همچنین فیلم سینمایی چشم و گوش بسته در هفته جاری پخش خواهند شد.
 
جدیدترین سريال شبکه نمایش خانگی با عنوان موچین که یک سريال کمدی و طنز می باشد از روی 8 اردیبهشت پخش می شود. موچین به تهیه کنندگی: میثم آهنگری و کارگردانی: حسین تبریزی در 13 قسمت و در سال 1398 قسمت تولید شده است.
بازیگران سريال کمدی موچین را مرجانه گلچین, علی
دانلود سريال The Witcher
8.7
دانلود سريال ویچر با لینک مستقیم
دانلود سريال The Witcher با با زیرنویس فارسی
قسمت 03از فصل اولبا زیرنویس فارسیقرار گرفت
نام سريال : The Witcher
ژانر (موضوع) : اکشن ، ماجراجویی ، معمایی ، فانتزی ، ترسناک
امتیاز : 8.7 از 112,591 رای در سایت IMDb
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2019
محصول کشور: آمریکا ، لهستان
کارگردان : Lauren Schmidt
بازیگران : Henry Cavill, Freya Allan, Anya Chalotra
خلاصه داستان : دانلود سريال ویچر ، گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته
دانلود سريال مانکن
مانکن که باشی خیلی ها دوست دارند مثل تو باشند
بعضی ها هم دوست ندارند مثل تو باشند
و قطعا حساب خود را جدا می کنند
ولی مانکن بودن دنياي عجیبی دارد 
چرا که اعتماد به نفس به آدم ها منتقل می کند
سريال ایرانی مانکن 
در چندین و چند قسمت ساخته شده است
ولی قسمت ۳۰ ام آن خیلی مشخص نیست
که قرار است چه بشود
به نظرم تنها
دو قسمت اول آن کاملا روشن است
و نه بیشتر
خب دوستان من زیادی
صحبت کردم ولی فقط خواستم بدونید
که سريال ایرانی مانکن سريال
پوستر شخصیت‌های The Witcher نوید دنياي جادویی جذابی را می‌دهند
نتفلیکس سه پوستر از شخصیت‌های سريال فانتزی The Witcher ویچر» منتشر کرد که سه شخصیت اصلی داستان را به تصویر می‌کشند. در حالی که این سريال از دو هفته دیگر پخش می‌شود، نتفلیکس قصد دارد تا آن زمان عطش طرفداران را به اوج خودش برساند.
مشغول دیدن اپیزودای آخر فصل دوم سريال فوق العاده ی The Resident م. بازیگرا رو دوست دارم، کاراکترا رو دوست دارم با بدی هاشون و خوبی هاشون. سريال من رو میترسونه از اینکه دنياي پزشکی چقدر میتونه بی رحم باشه! یعنی واقعا تو دنياي واقعی هم آنکولوژیستی هست که واسه سود خودش الکی الکی داروی شیمی درمانی تجویز کنه؟! تو دنياي واقعی هم شرکتی مثل QueVadis وجود داره؟! همه ی اینا به کنار؛ Matt Czuchry نمک این سرياله :)) چه قدر یه آدم میتونه دوست داشتنی باشه؟!! 
 
 
مشغول دیدن اپیزودای آخر فصل دوم سريال فوق العاده ی The Resident م. بازیگرا رو دوست دارم، کاراکترا رو دوست دارم با بدی هاشون و خوبی هاشون. سريال من رو میترسونه از اینکه دنياي پزشکی چقدر میتونه بی رحم باشه! یعنی واقعا تو دنياي واقعی هم آنکولوژیستی هست که واسه سود خودش الکی الکی داروی شیمی درمانی تجویز کنه؟! تو دنياي واقعی هم شرکتی مثل QueVadis وجود داره؟!
همه ی اینا به کنار؛ Matt Czuchry نمک این سرياله :)) چه قدر یه آدم میتونه دوست داشتنی باشه؟!! 
 
 
قسمت 20 فصل سوم اضافه شد
ژانر: اکشن، فانتزی | امتیاز: 6.7 از 10
سیج بعد از یده شدن مادرش کلاری وارد دنياي شکار پلیدی می‌شود و در این دنياي تاریک دنبال سر نخی برای پیدا کردن مادرش است…
سرو مووی ؛ دانلود فیلم و سريال و موسیقی متن
دانلود سريال مانکن 1 تا 10 
به زودی لینک ها گذاشته میشود با عرض پوزش که لینک ها کار نمیکند.
دانلود سريال مانکن قسمت 1
دانلود سريال مانکن قسمت 2
دانلود سريال مانکن قسمت 3
دانلود سريال مانکن قسمت 4
دانلود سريال مانکن قسمت 5
دانلود سريال مانکن قسمت 6
دانلود سريال مانکن قسمت 7
دانلود سريال مانکن قسمت 8
دانلود سريال مانکن قسمت 9
دانلود سريال مانکن قسمت 10
دانلود سريال مانکن قسمت 11
 
 تعداد قسمت های سريال تلخ و شیرین ، اخر قسمت سريال ترکی تلخ و شیرین کی هست ، تلخ و شیرین چند فصل است ، اخر سريال ترکی تلخ و شیرین چی میشه ، سريال تلخ و شیرین چند قسمت است
سريال ترکی تلخ و شیرین چند قسمت است 
حیات و مراد در سريال تلخ و شیرین و داستان قسمت آخر سريال تلخ و شیرین سريال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen  محصول شال 2016 ترکیه است .دانلود قسمت آخر سريال ترکی تلخ و شیرین با دوبله فارسی
ادامه مطلب
گریم نسرین نصرتی بازیگر سريال پایتخت جدید
سريال پایتخت یکی از سريال های محبوب تلوزیون ایران بوده است این سريال چند سال است که تولید می شود.یکی از علت های علاقه مردم به این سريال سادگی زندگی بازیگران در این سريال است
مجله زیبا
فیلم‌برداری دومین فصل از سريال The Witcher در خاک بریتانیا آغاز شده است. گروهی از بازیگران که به تازگی به سريال پیوستند را می‌شناسیم. اما یکی از جدیدترین بازیگرانی که به سريال اضافه شده است، نقش بسیار مهمی را برعهده دارد.
به نقل از Game Spot کیم بودنیا» بازیگر ۵۴ ساله دانمارکی که بخش عمده‌ای از شهرتش را مدیون شخصیت کنستانتین در سريال Killing Eve است، جدیدترین بازیگری است که سريال محبوب نتفلیکس برای فصل دوم با او همکاری می‌کند. بودنیا» در نقش شخصیت وس
اخطار به تمامی بیانی ها
اون وبلاگ هایی که پست های غیر اخلاقی میگذارن همه ی اون وبلاگ ها تا 1399/2/18 غیر فعال خواهد شد مثل این وبلاگ ها ( هنتاي ساما ) این اولین وبلاگی است که غیرفعال می شود به دلیل گذاشتن پست های غیر اخلاقی ازشون شکایت شده !!
دن، فینبرگ، از هالیوود ریپورتر در نقد این سريال می‌نویسد: هیچ جنبه‌ای از این سريال عمل نمی‌کند و هر جنبه بدی از آن مبتنی بر جنبه بد قبلی است و این به روشنی نشان می‌دهد که هیچیک از دست اندرکاران نمی‌توانسته اند درباره کیفیت این کار، دچار سوء تفاهم شده باشند. این سريال یکی از بدترین سريال‌هایی است که در عمرم دیده ام و در این مورد کارشان را به نحو احسن انجام داده اند.»
از زمانی که پخش سريال Watchmen توسط شبکه HBO آغاز شده، تفاوت دیدگاه منتقدان و تماشاگران نسبت به سريال به جنجالی بزرگ تبدیل شده است. در جمع منتقدان، سريال اهمیت زیادی پیدا کرد اما بینندگان در سایت‌هایی که نظرشان را می‌نوشتند، اصلا از سريال راضی نبودند. آیا هواداران کامیک Watchmen واقعا باید از سريال آن بیزار باشند یا منتقدان سريال جدید HBO را به خوبی درک کرده‌اند؟ آیا این سريال قرار است جدیدترین قربانی نظرات ناامیدکننده بینندگان باشد؟
ادامه مطلب
دانلود سريال دومینو
سريال دومینو در سال 1398 ساخته شده است. این سريال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی واجتماعی می‌باشد در سريال نیکی مظفری، روزبه حصاری و خاطره حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند. پخش این سريال در روز های پنجشنبه و جمعه یعنی دو قسمت در هفته می باشد.
هنگامی که سريال Friends اولین بار در سال ۱۹۹۴ بر روی آنتن رفت، هیچ کس فکرش را هم نمی​کرد که روزی این چنین بزرگ و محبوب شود؛ همه فکر می​کردند با یک سريال عادی روبرو هستند، اما سريال Friends موفق شد به یکی از پرطرفدارترین سريال​های دهه ۹۰ و حتی همین امروز تبدیل شود، در حالی که همچنان در حال یافتن طرفداران بی​شمار دیگری در نقاط مختلف دنیاست.
روبیکا 2.0.6 دنياي فیلم و سريال و پخش زنده تلویزیون
روبیکا
 اپلیکیشن اندرویدی جامع که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند.
دنياي فیلم و سريال (Mega Video)با روبیکا، می‏توانید به دنيايی از فیلم و سريال و برنامه‏ های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌ های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیو
دانلود سريال دومینو : سريال ایرانی دومینو یکی از جدیدترین سريال های شبکه نمایش خانگی است که یک سريال اینترنتی بوده و قرار است در ۱۰ قسمت کوتاه پخش شود.
این سريال هر پنج شنبه و جمعه هر هفته پخش می شود.
بازیگران سريال دومینو
نیکی مضفری، موناصوفی، حامد احمدجو، ایلیاکیوان، حمیدفروغی، سامان صفاری، روزبه حصاری، فرانک تمنا و…
خلاصه داستان سريال ایرانی دومینو
سريال دومینو ویکی سريال
در شب عروسی یکی از شخصیت های این سريال به نام روزا یک اس ام اس ه
سريال زیر همکف یکی از سريال های جدید است که قرار است به جای سريال به رنگ خاک پخش شود. در این قسمت بیوگرافی بازیگران سريال زیر همکف، عکس های سريال و اطلاعاتی در مورد این سريال را می خوانید.
بازیگران سريال همکف و داستان سريال
سریل زیر همکف از جمعه 22 آذر ماه از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و جایگزین  سريال به رنگ خاک می شود.
داستان سريال
در خلاصه داستان سريال زیر همکف آماده است: زندگی قانون‌های زیادی داره، ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگ
سایت سريال باز سایت تازه تاسیس در زمینه سريال های ایرانی میباشد که سعی دارد بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد
تیم سایت سريال باز همواره می کوشد که با رعایت حقوق عوامل تهیه کننده فیلم قامی مهم در راستای حفظ قانون کپی رایت بردارد
با سريال بازهمراه باشد
دانلود قسمت 12 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازدهم
سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 سريال سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازده سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت ۱۲ سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه
قسمت دوازدهم، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت 12، دانلود قسمت 12
فصل 1 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 فصل 2 سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم فصل اول سالهای دور ا
دانلود قسمت 13 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سريال سالهای دور
از خانه، دانلود قسمت 13 سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم
سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزده سالهای دور از خانه، دانلود قسمت ۱۳
سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت سیزدهم، دانلود
سريال سالهای دور از خانه قسمت 13، دانلود قسمت 13 فصل 1 سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت 13 فصل 2 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم فصل
اول سالهای دور از خانه
دانلود قسمت 13 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سريال سالهای دور
از خانه، دانلود قسمت 13 سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم
سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزده سالهای دور از خانه، دانلود قسمت ۱۳
سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت سیزدهم، دانلود
سريال سالهای دور از خانه قسمت 13، دانلود قسمت 13 فصل 1 سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت 13 فصل 2 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم فصل
اول سالهای دور از خانه
دانلود قسمت 12 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازدهم
سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 سريال سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازده سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت ۱۲ سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه
قسمت دوازدهم، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت 12، دانلود قسمت 12
فصل 1 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 فصل 2 سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم فصل اول سالهای دور ا
سريال در برابر باد ، یا با نام Against The Wind سريال خاطره انگیز دهه شصتی ها است که در اوایل دهه ۶۰ از شبکه یک سیما پخش شد، این سريال درام محصول  ۱۹۷۸ استرالیاست. جان اینگلیش برای بازی در این مجموعه برندهٔ بهترین بازیگر تازه‌کار” جایزه لوگی در سال ۱۹۷۹ شد. حالا قرار است بعد از سالها دوباره این سريال بر روی آنتن رسانه ملی رود. در ادامه مطلب به معرفی این سريال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن از صداوسیمای ملی را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با م
سريال “منطقه گرگ و میش” نسخه ای به روز شده از یک سريال کلاسیک به همین نام است که شامل داستان های علمی تخیلی، ترسناک و معمایی می باشد. این سريال که سومین ریبوت مجموعه اصلی محسوب می شود، در قالب آنتولوژی پخش می شود؛ به این معنی که داستان و بازیگران بعد از هر قسمت یا هر فصل عوض می شوند. جوردن پیل که وظیفه توسعه و گسترش سريال را بر عهده داشته است، به عنوان راوی داستان در تمام قسمت های فصل اول حضور…
دانلود فیلم و سريال با لینک مستقیم
 
طبق جدیدترین خبر که شبکه The CW منتشر کرد، سريال 100 نفر با عنوان انگلیسی The 100 در فصل هفتم به پایان خواهد رسید. این سريال یکی از سريال های کنسل شده مانند اررو است که بعد از8 فصل کنسل شد، سوپرناتورال که بعد از 15 فصل کنسل شد.
ادامه مطلب
بازیگر نقش روژان در سريال نون خ بیوگرافی کامل هدیه بازوند بازیگر نقش روژان سريال نون خ عکس های بازیگر نقش روژان در سريال نون خ کیست؟ بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان سريال نون.خ بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سريال نون خ
بازیگر نقش روژان در سريال نون خ
 بازیگر نقش روژان در سريال نون خ بازیگری جوان و خوش آتیه به نام هدیه بازوند است که با گذراندن دوره های بازیگری به این نقش دست یافته است. روژان در سريال نون خ از جمله نقش های اص
دانلود قسمت 13 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 13 سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزده سالهای دور از خانه، دانلود قسمت ۱۳ سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت سیزدهم، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت 13، دانلود قسمت 13 فصل 1 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 13 فصل 2 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم فصل اول سالهای دور از خانه، د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها