نتایج جستجو برای عبارت :

دنس پرکتیس ویدئو antifargole

کسی هم عاشق‌مون نشد که نصف شب بهش پیام بدیم: ای عاشق دیرینه من، خوابت هست؟»*
+یادم باشه اگر چنین سناریویی در آینده رخ داد و طرف بلافاصله با شعر جوابم رو نداد، روی رابطه‌ام باهاش تجدید نظر کنم!
*غزل ۲۶ حافظ
انواع گوناگونی از ويدئو پروژکتورها تاکنون به بازار عرضه شده اند که موارد استفاده فراوانی دارند از جمله در ادرات دولتی، دانشگاه ها،کارگاهها، گالری ها، سایتهای کامپیوتری،موسسات زبان، مدارس و خصوصی،کنفرانس ها، مراکز نظامی و عملیاتی،دموی محصولات و خدمات و نیز منازل (سینمای خانگی) جالب است بدانیم که سالها قبل،پروژکتور فقط شامل ويدئو می شد،نه دیتا پروژکتور، اما امروزه تمام پروژکتورها هر دو کارایی را دارند. بنابراین ويدئو پروژکتور گستره وس
سازمان‌هایی که تلاش می‌کنند تا واجد صفت چابک» شوند، اگر از ارزش‌ها و اصول چابکی غفلت کنند یا دانش محدودی درباره نگرش (Mindset) چابک داشته باشند، اغلب به وضعیتی دچار می‌شوند که از چابکی تنها پوسته‌ای بر تن می‌کنند و چون به مغز و هسته‌ی چابکی توجه کافی ندارند، دور از انتظار نیست که همان روش‌های سنتی را با ظاهر چابک اجرا کنند.علاوه بر این، توجه فعالان این حوزه عموما معطوف به فریم‌ورکهای چابکی و اجرای مقلدانه‌ی پرکتيس‌های پیشنهادی آنهاست.
سازمان‌هایی که تلاش می‌کنند تا واجد صفت چابک» شوند، اگر از ارزش‌ها و اصول چابکی غفلت کنند یا دانش محدودی درباره نگرش (Mindset) چابک داشته باشند، اغلب به وضعیتی دچار می‌شوند که از چابکی تنها پوسته‌ای بر تن می‌کنند و چون به مغز و هسته‌ی چابکی توجه کافی ندارند، دور از انتظار نیست که همان روش‌های سنتی را با ظاهر چابک اجرا کنند.
علاوه بر این، توجه فعالان این حوزه عموما معطوف به فریم‌ورکهای چابکی و اجرای مقلدانه‌ی پرکتيس‌های پیشنهادی آنهاست.
فاتحه  ويدئو ترتیل منشاوی / فقط انگلیسی / تلاوت عربی و ترجمه فارسی / 
 
بقره   ويدئو قرآن قارسی تا آیه 43 / تلاوت عربی و ترجمه فارسی تا آیه 25 /  تلاوت عربی و ترجمه فارسی 26 تا 43 /
          تلاوت عربی و ترجمه فارسی 44 تا 56 / ويدئو فقط انگلیسی / 
 
آل عمران 
 
نساء
 
مائده
 
انعام
 
اعراف
 
انفال
 
توبه
 
یونس
 
هود
 
یوسف
 
رعد
 
ابراهیم
 
حجر
 
نحل
 
اسراء
 
کهف
 
مریم
 
طه
 
انبیاء
 
حج
 
مؤمنون
 
نور
 
فرقان
 
شعراء
 
نمل
 
قصص
 
عنکبوت
 
روم
 
لقمان
 
سجده
 
دانلود جدیدترین آهنگ های شاد و غمگین از خوانندگان معروف
آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپجدیدترین آهنگ های 2020 سال 99 رایگانآهنگ های ویژه و برتر


موزیک ويدئو آرون افشار شب رویایی
Aron Afshar - Shabe Royaei

دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p
دانلود ويدئو با کیفیت 480p



دانلود موزیک ويدئو امیرعلی آشوری به نام دل دیوونه
 Amirali Ashouri - Dele Divoone

دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p


دانلود موزیک ويدئو بهنام بانی
دانلود جدیدترین آهنگ های شاد و غمگین از خوانندگان معروف
آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپجدیدترین آهنگ های 2020 سال 99 رایگانآهنگ های ویژه و برتر

موزیک ويدئو شهاب مظفری برعکس
Shahab Mozaffari - Barax
دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p
دانلود ويدئو با کیفیت 480p


موزیک ويدئو آرون افشار شب رویایی
Aron Afshar - Shabe Royaei

دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p
دانلود ويدئو با کیفیت 480p




دانلود موزیک ويدئو امیرعلی آش
امروز,مامان همخونه(مامان صین),به وقت محلی اینجا,یعنی ساعت 12 ونیم اینجا(ساعت 3 بعدازظهر ایران).قرار بود برسه
ما هر دوشنبه صبح,امتحان داریم.صبح اومدیم و امتحانمونو دادیم بعد رفتیم تو کتابخونه که یکم درس بخونیم,بعد میخواستیم قبل از کلاس پرکتيس شیمی,پاشیم بریم فرودگاه به استقبال و اینا.صین از بس دلواپس بوود,تا مادرش وارد هواپیما بشه,همینجوور خلاصه باهاش درتماس بود واینا,بخاطر همین,دیشب تا صبح,فقط 2 ساعت خوابید و همچنین گوشیش شارژ نداشت.عاقا
تعریف ويدئو یا دیتا پروژکتوردستگاهی مبتنی بر لامپ و لنز (عدسی) است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و ويدئویی خود را از منابع مختلف نظیر: کامپیوتر، ويدئو پخش DVD، انواع پلیرها، دوربینهای فیلمبرداری، وربین دیجیتال ، تلویزیون و غیره دریافت نموده و پس از پردازش آن، با بزرگنمایی قابل توجهی به روی صفحه ، نمایش می دهد. البته میزان بزرگنمایی بستگی به لنز و نیز فاصله دستگاه از پرده نمایش نیز دارد.
ادامه مطلب
ابزار ويدئو کنفرانس شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم
در محیط ابزار برگزاری جلسات ويدئو کنفرانس کولتفرم، امکانات متناسب با نیازهای تعاملاتی و شبیه یک جلسه حضوری کارآمد طراحی و ایجاد شده است. بعنوان مثال امکان شرکت در جلسات ويدئو کنفرانس بصورت تماس صوتی و بدون فعال کردن دوربین(وبکم) نیز وجود دارد و یا حتی این امکان مهیا شده تا ارائه کننده با استفاده از ابزار اشتراک گذاری، دسکتاپ صفحه نمایش خود را با سایر اعضای حاضر در جلسه ويدئو کنفرانس به
سلام، نوروز مبارک
در این ويدئو به نصب و بررسی بیلد روزانه Ubuntu 20.04 LTS بر روی ویرچوال باکس می پردازیم، امیدوارم مفید باشه براتون.
ویژگی های اصلی این نسخه :
استفاده از گنوم 3.36
استفاده از کرنل 5.4
استفاده پیشفرض از پایتون نسخه ۳
 
نمایش ويدئو در آپارات
 
نمایش ويدئو در یوتوب
امروزه ويدئو پروژکتورها به طور روزافزون مورد توجه مراکز آموزشی و اداری، تجاری و هم چنین مصارف خانگی قرار گرفته اند، به طوری که علاوه بر کاربردهای نامبرده، شاهد استفاده از این دستگاه ها  در بسیاری از میهمانی‌ها، مجالس و منازل برای نمایش فیلم ها، بازی ها و برنامه‌های آموزشی هستیم .در ادامه مطلب قصد داریم به  برخی از کاربردهای متنوع ويدئو پروژکتور اشاره کنیم.
ادامه مطلب
اپلیکیشن اندروید Video to MP3 Converter - mp3 cutter and merger به سادگی بهتون این امکان و میده که کل یا بخشی از یک ويدئو رو انتخاب و اون به صوت یا mp3 تبدیل کنید و همچنین میتونید همون فایل صوتی رو هم برش بدید . کار کردت با این اپلیکیشن ساده‌س و اگه صرفا دنبال تبدیل ويدئو به صدا هستید از بهترین گزینه‌هاست .
ادامه مطلب
ويدئو مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟


همین امروز ويدئویی از محصولات و خدمات خود بسازید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. چرا؟ چون طبق تحقیقات انجام شده ۴۶ درصد از افرادی که ويدئو محصولی را دیده‌اند، اقدام به خرید کردند و ۳۴ درصد از کاربران هم آن محصول را به دیگران معرفی کردند.
ادامه مطلب
سلام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در درگاه حق.
و بالاخره آموزش شبکه کردن چند pc در قالب یک ويدئو کم حجم و با کیفیت در پست بعد برای دریافت ويدئو در بخش ثبت نظر در خواست رمز کنید. رمز به زودی برای شما ارسال خواهد شد.
تهیه کننده: حسین یعقوبی.
ويدئو پروژکتورها مدت هاست که یه عنوان سینمای خانگی جای خود را در خانه های ما باز کرده اند. با وجود اینکه تلویزیون خیلی زودتر از ويدئو پروژکتور قابلیت ارائه محتوای 4K UHD را پیدا کرده است، با این وجود شما نمی توانید تصویری بزرگتر از 75 اینچ داشته باشید. اما 75 اینچ برای دنیای ويدئو پروژکتورهای سینمای خانگی تازه سایز آغازین صفحه نمایش بشمار می آید.این که شما بخواهید فیلم های Blu-ray را در یک پرده نمایش بزرگ تماشا کنید ، بازی هایتان را روی صفحه نمایش ب
حتما خیلی هارو دیدید که خیلی راحت امنیت روانی جامعه رو به هم می زنن و در رابطه با خیلی از خبر ها دروغ می گویند و جامعه رو متشنج می کنند.معمولا هم یکی از فامیل های این افراد توی وزارت اطلاعاته و همه ی اخبار مهم رو به اون شخص می گه.در همین راستا این ويدئو را ببینید.
دریافت ويدئو
 
قابل توجه دوستان و همراهان بزرگوار
ويدئو های جدیدی را کانال خودم در آپارات بارگذاری کرده ام که می توانید همه انها را از طریق این لینک مشاهده نمائید.
همچنین تا چند روز آینده، ويدئو های جدیدتری را پیرامون فیزیک و دانش کوانتوم بارگذاری خواهم نمود که بلافاصله به اطلاع شما خواهم رساند.
امروزه استفاده از ويدئو پروژکتور برای ارائه کنفرانس ها و جلسات در سازمانها و ادارات، پخش ويدئوهای آموزشی در مؤسسات و نمایش ويدئویی تبلیغاتی روی دیوارها و حتی پخش فیلم و ويدئوهای سرگرم کننده در خانه بسیار معمول شده است. چنین طیف گسترده ای از کاربردها برای ويدئو پروژکتور ها، موجب می شود که سازندگان نیز انواع مختلفی از این دستگاه ها را روانه بازار کنند. به همین علت معمولا خریداران هنگام انتخاب دیتا پروژکتوری  که هم نیاز آنها را رفع کند و هم م
در ويدئو پروژکتورهایی که پورت HDMI ندارند ( برخی از مدل های بنکیو ) جهت نمایش تصویر هم بروی پرده وهم بر روی مانیتور  باید یک کابل VGA  از مانیتور به پورت Monitor Out  ويدئو پروژکتور که مشکی است وصل شود و یک کابل VGA  دیگر از کیس به پورت Computer IN 1  که آبی رنگ است وصل شود ضمنا حتما باید دو پورت آبی و مشکی کنار هم بر روی ويدئو پروژکتور انتخاب کرد .
نکته :
کابل HDMI  علاوه بر انتقال صوت و داده و تصویر با کیفیت بالا  و سریعتر از VGA باعث میشود که همزمان تصویر هم بر روی
ويدئو پروژکتور های خانگی این روز ها بسیار همه گیر شده است. برای راه اندازی سینمای خانگی بهتر است از دیتاپروژکتور های HD و FULL HD استفاده کنین. یکی از باکیفیت ترین برندهای ويدئو پروژکتور موجود در بازار ويدئو پروژکتور های پاناسونیک می باشند.
شرکت پاناسونیک ويدئو پروژکتور های با کیفیت HD مختلفی روانه بازار کرده است که یکی از این مدل ها ويدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PANASONIC PT-LW373 می باشد.
در قسمت پایین با مشخصات خلاصه این دستگاه آشنا میشوید.
 
تکنولوژی
مشخصات کلی EPSON TW9400
تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر (رزولوشن) : 4K - 4096*2160 dpi
شدت روشنایی: 2600 انسی لومن
نسبت کنتراست: 1,200,000:1
عمر لامپ: 5,000 ساعت در حالت اقتصادی
درگاه های اتصال:  VGA - HDMI - USB
 
معرفی
ويدئو پروژکتور اپسون TW9400 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی خوشنام اپسون است. این شرکت ژاپنی تخصص بسیار بالایی در تولید ويدئو پروژکتور های خانگی دارد و همواره در سال های گذشته لقب پرفروش ترین تولید کننده ويدئو پروژکتور خانگی در دنیا را به خود اختصاص داده است.
اپس
اینستاگرام یا اینستاگرم (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ويدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ويدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ويدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.
در ويدئو پروژکتورهایی که پورت HDMI ندارند ( برخی از مدل های بنکیو ) جهت نمایش تصویر هم بروی پرده وهم بر روی مانیتور  باید یک کابل VGA  از مانیتور به پورت Monitor Out  ويدئو پروژکتور که مشکی است وصل شود و یک کابل VGA  دیگر از کیس به پورت Computer IN 1  که آبی رنگ است وصل شود ضمنا حتما باید دو پورت آبی و مشکی کنار هم بر روی ويدئو پروژکتور انتخاب کرد . 
در این روش چون کابل مانبتور به ويدئو پروژکتور وصل می باشد باید ويدئو پروژکتور اول روشن شود تا تصویر کیس بر روی ما
برخی از امکانات نرم افزار VideoShow: Video Editor &Maker اندروید :
 
 
- بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ویرایش فایل های ويدئویی (All-in-One)
- از قوی ترین برنامه های ویرایشگر با امکان میکس ويدئوها و تصاویر
- امکان ساخت ويدئوهایی با کیفیت اچ دی با ترکیب تصاویر گالری توسط کاربران
- امکان افزودن آسان و سریع متن های دلخواه به ويدئو با رنگ ها و فونت های مختلف
ادامه مطلب
تست لامپ ويدئو پروژکتور
برای تشخیص سالم بودن لامپ دیتاپروژکتورچند راه وجود دارد :
از طریق چک کردن شکل ظاهری : اگر که مغزی داخل رفلکتور شکسته باشد، مغزی تغییر شکل داده باشد ، ترک ریز روی مغزی ایجاد شده باشد و یا اینکه حباب انتهای مغزی اثر سیاهی و یا سفید شده باشد نشان دهنده سوختن لامپ می باشد.
لامپ را داخل پروکتور مشابه و هم مدل قرار داده و یا با تستر تست شود :
اگر بعداز چک کردن علائم ظاهری عیبی در لامپ مشاهده نگردید ، می توان لامپ را در یک دستگا
تست لامپ ويدئو پروژکتور
برای تشخیص سالم بودن لامپ دیتاپروژکتورچند راه وجود دارد :
از طریق چک کردن شکل ظاهری : اگر که مغزی داخل رفلکتور شکسته باشد، مغزی تغییر شکل داده باشد ، ترک ریز روی مغزی ایجاد شده باشد و یا اینکه حباب انتهای مغزی اثر سیاهی و یا سفید شده باشد نشان دهنده سوختن لامپ می باشد.
لامپ را داخل پروکتور مشابه و هم مدل قرار داده و یا با تستر تست شود :
اگر بعداز چک کردن علائم ظاهری عیبی در لامپ مشاهده نگردید ، می توان لامپ را در یک دستگا
امروزه با وجود دوربین بر روی تلفن های همراه لپ تاپ ها و
دوربین های مختلف , مردم از چیز های مختلف فیلم می گیرند و به اشتراک می
گذارند. در ادامه به معرفی برخی از سایت ها برای به اشتراک گذاری ويدئو
اشاره می کنیم. Blip.tv  یک سرویس به اشتراک ويدئو
با هدف نمایش ويدئو های تولید شده توسط مردم است.طراحی سایت طوری نیست که
فقط بتوانید یک ويدئو آپلود کنید و از ويدئو های ویروسی هم جلوگیری می کند.
این سایت تمایل دارد که کاربرانش به طور پیوسته  ويدئو قرار ده
ويدئو پروژکتور های خانگی این روز ها بسیار همه گیر شده است. برای راه اندازی سینمای خانگی بهتر است از دیتاپروژکتور های HD و FULL HD استفاده کنین. یکی از باکیفیت ترین برندهای ويدئو پروژکتور موجود در بازار ويدئو پروژکتور پاناسونیک می باشند.
شرکت پاناسونیک ويدئو پروژکتور های با کیفیت HD مختلفی روانه بازار کرده است که یکی از این مدل ها ويدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PANASONIC PT-LW373 می باشد.
در قسمت پایین با مشخصات خلاصه این دستگاه آشنا میشوید.
 
تکنولوژی ساخ
عنوان: سئو: راهنمای کامل برای بهبود رتبه ويدئوها در موتورهای جستجو
مقدمه: سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، فرایندی است که به وبسایت‌ها و محتواها کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل بالاترین رتبه را کسب کنند. اگر شما ويدئوهایی تولید می‌کنید و می‌خواهید بتوانید آن‌ها را در نتایج جستجوی ويدئوها نیز بالاترین رتبه را کسب کنید، سئو ويدئویی برای شما بسیار مهم است. این مقاله به شما راهنمایی‌هایی در خصوص سئو ويدئوها در مو
ويدئو مربوط به کلاس آنلاین پایه دهم تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ (دبیرستان مهر هشتم)‌ است.
مباحث تدریس شده در این ويدئو:
مروری بر مبحث همراهان ناپیدای آب
تدریس مبحث یون های چند اتمی (نام گذاری و فرمول نویسی ترکیب های یونی)
 
دانلود فایل
امروزه با وجود دوربین بر روی تلفن های همراه لپ تاپ ها و دوربین های مختلف , مردم از چیز های مختلف فیلم می گیرند و به اشتراک می گذارند. در ادامه به معرفی برخی از سایت ها برای به اشتراک گذاری ويدئو اشاره می کنیم. Blip.tv  یک سرویس به اشتراک ويدئو با هدف نمایش ويدئو های تولید شده توسط مردم است.طراحی سایت طوری نیست که فقط بتوانید یک ويدئو آپلود کنید و از ويدئو های ویروسی هم جلوگیری می کند. این سایت تمایل دارد که کاربرانش به طور پیوسته  ويدئو قرار دهند
عملیات فرمانده کل قوا-خمینی روح خدا با در محور آبادان - دارخوین به
صورت نیمه گسترده در تاریخ ۲۵/۳/۱۳۶۰  انجام شد.
ويدئو بالا مربوط به مراسم
شب قبل از این عملیات است. شهدای بسیار دیگری نیز در این ويدئو کوتاه به چشم می خورند که هم اکنون مهمان اباعبدالله الحسین هستند. یادشان گرامی باد.
با تشکر از جناب آقای مهدوی از عکاسان فعال دفاع مقدس» که این ويدئو با ارزش را برای ما ارسال کرده اند.
 
ويدئو کاملتری پیرامون عملیات فرمانده کل قوا را در ادامه مط
 دانلود موزیک ويدئو یوسف زمانی به نام شیکYousef Zamani - Shik

لینک دانلود از سایت میترا
دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p
دانلود ويدئو با کیفیت 480p

لینک دانلود از سایت اپیزو
دانلود ويدئو با کیفیت 1080p
دانلود ويدئو با کیفیت 720p
دانلود ويدئو با کیفیت 480p
 متن ترانه یوسف زمانی به نام شیک
آهای همه ی قرارم
کیو جز تو دارم
تو اومدی تو زندگیم
شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم
دردونه قلبم با تو با تو من
سلام HEROPLAYERهستم.
با یه ويدئو دیگه بعد سالها.خخ
 این ويدئو در مورد  GTA SANهست که یک مود گرافیک خفن براش اوکی کردم امیدوارم نصب کنید و لذت ببرید اموزشش رو هم در اپارات گذاشتم که میتونید ببینید.اگر دوست داشتید لایک کنید و کامنت بزارید کانالمون رو هم دنبال کنید.
مشاهده
لینک دانلود فایل های مورد نیاز هم اینجا میزارم که راحت دانلود کنید و حالشو ببرید.
 دانلود مودلودر
دانلود مود گرافیک
تا یه ويدئو دیگه خدانگهدار
 
زندان و زندانی و زندانبان خودتی      زندان بی میله، بی حصار و بدون نگهبان : "ذهن بیمار و منفی"
#دکتر‌_شان‌استفنسون
⚠️این ويدئو کوتاه را ببینید و بدانید که همه چیز باور درست است.‌‌ (مشاهده)
✨کانال مؤسسه تدبیر راه✨
@TadbireRah

ادامه مطلب
تکنولوژی ساخت: Laser
وضوح تصویر (رزولوشن) : WUXGA - 1920*1200 dpi
شدت روشنایی: 6000 انسی لومن
نسبت کنتراست: 2,500,000:1
عمر لامپ: 30,000 ساعت در حالت اقتصادی
درگاه های اتصال: HDMI - USB -LAN - AUDIO
 
 
ويدئو پروژکتور لیزری EPSON EB-L1100U یک ويدئو پروژکتور فوق العاده با بهره گیری از تکنولوژی لیزری و روشنایی 6000 انسی لومن است. این مدل برای راه اندازی سینما بسیار عالیست. فناوری لیزر این امکان رو به شما می دهد که نیاز به تعویض لامپ نداشته باشین و در ضمن میتوانین به صورت 24 ساعته از وی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها