نتایج جستجو برای عبارت :

درزواییای جدیدی

فعلا مثل خانواده ای که نمی خواهد بپذیرد عزیزش مرگ مغزی شده، سعی می کنم همچنان فرض کنم اینجا را می توانم نجات دهم.
دوست داشتم جای جديدي برای نوشتن پیدا کنم. حرف جديدي بزنم. آدم جديدي باشم.
یک سال اخیر کن فی شده ام. پاییز 96 سعی کرد به زمینم بزند. ادای ایستادن را در آوردم اما پاییز 97 ضربه ی آخر را زد. دوست دارم فرار کنم. فقط بدوم. مثل فارست گامپ از خودم. یا مثل جاگوار(در فیلم "آخرامان") از دیگران. 
با توجه کردن به تجربه های بقیه، خیال های پوچ و امید های واهی، نتیجه یا تاثیر خیلی چیز ها و شکست های مهم را میفهمی. و این مهم است نه از این نظر که با این استفاده موفق تر باشی. از این نظر که راهی که اکثریت بدون توجه به تجربه های دیگران، مدام تکرارش کرده اند و سرخورده شده اند را نمیروی. راه جديدي را انتخاب میکنی. اهداف جديدي را میسازی.  سرخوردگی های جدید تجربه میکنی. اینطور چیز جديدي به این دنیا، به کتاب ها، به فیلم ها اضافه میشود. که اضافه شدن چیز ج
با توجه کردن به تجربه های بقیه، خیال های پوچ و امید های واهی، نتیجه یا تاثیر خیلی چیز ها و شکست های مهم را میفهمی. و این مهم است نه از این نظر که با این استفاده موفق تر باشی. از این نظر که راهی که اکثریت بدون توجه به تجربه های دیگران، مدام تکرارش کرده اند و سرخورده شده اند را نمیروی. راه جديدي را انتخاب میکنی. اهداف جديدي را میسازی.  سرخوردگی های جدید تجربه میکنی. اینطور چیز جديدي به این دنیا، به کتاب ها، به فیلم ها اضافه میشود. که اضافه شدن چیز ج
شنیدم که دوباره کشف کردند
برای نفت میدان جديدي
مرا از این خبر صد ترس افتاد
که یعنی نفت خواران جديدي
دوباره بوی نفت آمد مشامش
دوباره پهن شد خوان جديدي
دوباره باز هم در روغن افتاد
برای عده‎ای نان جديدي
دوباره رونق خوبی گرفته
فروش نفت و دکان جديدي
برای اختلاس و رانت خواری
مهیا گشته امکان جديدي
مبادا که بیاید توی اخبار
خبرهای فراوان جديدي
که پول نفت را دادیم یکجا
به آقازاده‎ی جان جديدي
دعا کردم که باشد این خبر هم
دوباره باز چاخان جديدي
ندارم ط
اگر صحنه‌ای را که در آن هستید دوست ندارید، اگر شاد نیستید، اگر تنها هستید، اگر وقوع حوادث را احساس نمی‌کنید، صحنه را ترک کنید، پرده‌ی جديدي بکشید.
اطراف خود را با بازیگران جديدي پر کنید، نمایشنامه‌ی جديدي بنویسید.
اگر نمایشنامه‌ی شما خوب نیست، از صحنه خارج شوید و نمایشنامه‌ی دیگری بنویسید.
میلیون‌ها نمایشنامه در دنیا وجود دارد، به تعداد آدم‌هایی که در آن زندگی می‌کنند.
#لئو_بوسکالیا
پ.ن:
یه عالمه پست نوشته بودم لحظه ای داشتم دکمه سبز
چین کشوری است که با تولید کالای ارزان ، با حقوق کم به کارگران ، اقتصاد جهان را به چالش کشیده است. کشوری که مردم خود را مستضعف کرده است. و یا ت های نادرست در برابر اویغور ها دارد. ویروس کرونا مشکل جديدي است . که ناهمواری جديدي در راه چین است. برای مردم چین آرزوی سلامتی داریم.
یه وقتی آدم از بس بلند و روزانه ننوشته دیگه یادش میره روزانه نوشتن چجوری بوده . پیش خودش فکر میکنه میبینه عه من اصلا یادم نمیاد قبلا چی ها مینوشتم ، یادم نمیاد قبلا چجوری بودم و .اتفاق های جديدي نیوفتاده ، کار جديدي یاد نگرفتم ، حال هم ندارم دارم سعی میکنم بیشتر بنویسم بلکه این طلسم بشکنه
دنیایی را تصور کنید که هر کسی، تاکید می کنم هر کسی، در هر سطحی که هستهر روز رو با ایده جديدي شروع کنه
یا فکرش درگیر ایجاد ایده های جديدي باشه
حتی میشه گفت جهانی رو تصور کنیم که هر کسی
هر روز و همیشه
فکرش درگیر سبک زندگیِ بهتر و سالم تری باشه
واقعا چنین دنیایی به مرور زمان چه زیبا خواهد بود
چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.
به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خو
حالت Layout در استوری اینستاگرام، چه کاربردهایی دارد؟
اپلیکیشن اینستاگرام به مرور، در حال پیشرفت بوده و. قابلیت‌های جديدي را در خود می‌بیند. به تازگی با ورود به قسمت استوری‌ها، گزینه جديدي به نام Layout را خواهید دید که به کاربران اجازه می‌دهد تا چند تصویر را به صورت همزمان در استوری خود قرار دهند.
زندگیم شبیه بازی GTA شده. بخش‌های جديدي از نقشه کشف می‌شوند و جاهای جديدي را پیدا می‌کنم. امروز با کتابخانه ادبیات آشنا شدم که کتاب‌های سینمایی هم دارد. رایگان است و مثل کتابخانه مدرسه اسلامی هنر ۱۵۰ هزار تومان هزینه ثبت نام نمی‌گیرد. آن قدر تمیز و ساکت و آرام است که آدم مطالعه کردنش می‌آید. دوست دارم بروم و پای پیج اینستایم بنویسم: این رلم با یک کتابخونه پولدار!
یادم نیست دقیقن کجاها ولی کلن خعلی اسم این فیلمو شنیده بودم و خوب. یکم نت خریدم و دانلودش کردم و. حیف پولی ک خرجش شد:/
یه جایی بهش گفته بودن یه رُمَنس متوسطه. ولی من کاملن مخالفم. یه فیلم نه کاملن تینیجری و یه عاشقانه بسیار سطح پایینیه! و واقعن ارزش دیدن نداشت. توی کل ماجرا هیچ چیز جديدي نسیبت نمیشد و پایانش. افتضاح تر از این ممکن نبود! و من منتظر بودم یه چیزایی از ادامه ماجرا رو توی تیتراژ عاخر ببینیم ک هیچی نبود:))
کلن نت‌تون رو حرومش نکنید چ
با رشد کسب و کار، ریسک های جديدي به سمت شما می آیند و باید از روند رشد خود در مقابل ریسک ها محافظت کنید. رقبای جديدي که حداقل انتظار را از آنها داشتید براحتی می توانند جوانه بزنند، همچنین انتخاب یک استراتژی رشد، متناسب با مدل درآمدی شما دارای ریسک های بسیاری باشد.
تنها راه واقعی برای ثبات کسب و کار در آینده، به میزان تسلط کسب و کار بر مشتریان خود برمی گردد و قبل از اینکه بتوانید رشد کنید لازم است نبض خود را بر روی مشتریان نگه دارید.
ادامه مطلب
مرگ» چندان هم عجیب نیست. تصور این که آن که مرده، قبلش چه بوده و بعدش چه می‌شود چندان دشوار نیست. اما آن چیزی که حقیقتاً عجیب است تولد» است. شما آخرین در گذشته‌ی اطرافتان را در نظر بگیرید. راحت می‌توانید تصور کنید قبل از مرگش را، و حتی بعد از مرگش را (بسته به اعتقادتان). اما آخرین نوزاد فامیل را در نظر بگیرید. خاصه این که کمی بزرگ شده باشد و شیرین زبانی آغاز کرده باشد. چگونه می‌توان تصور داشت چنین وجود»ی قبلاً یک عدم» مطلق بوده، دشوار است. ا
با سلام و احترام،
لطفا تمرین های شماره ۵ و ۷ این فایل را حل کرده و چهارشنبه ۱۵ اسفند ابتدای جلسه تحویل دهید. (صرفا از روش مش های اساسی مساپل را حل نمایید.)
توجه: هر منبع وابسته ممکن است معادله جديدي را وارد مساله نماید.
در این صورت باید معادله کمکی جديدي به دستگاه معادلات اضافه شود. این معادله متغیر کنترل کننده را بر اساس مجهولات اصلی یعنی جریان مش های
اساسی بیان می کند.

شاد و پیروز باشید.
با سلام و احترام،
لطفا تمرین های شماره ۵ و ۷ این فایل را حل کرده و چهارشنبه ۱۵ اسفند ابتدای جلسه تحویل دهید. (صرفا از روش مش های اساسی مساپل را حل نمایید.)
توجه: هر منبع وابسته ممکن است معادله جديدي را وارد مساله نماید.
در این صورت باید معادله کمکی جديدي به دستگاه معادلات اضافه شود. این معادله متغیر کنترل کننده را بر اساس مجهولات اصلی یعنی جریان مش های
اساسی بیان می کند.

شاد و پیروز باشید.
نویسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سینمایی ترسناک جديدي هستند
مجموعه‌ی جدید برادران هیس در مورد عمارت لالوری خواهد بود که ماجراهای ترسناکی در آن رخ داده است.
چاد و کری هیس چند سال قبل توانستند با نگارش فیلمنامه‌ی فیلم احضار (The Conjuring) باعث خلق یکی از معروف‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک این سال‌ها شوند که بعدها آثار دیگری مثل راهبه (The Nun) و آنابل (Annabelle) هم از دل آن متولد شدند. این برادران دوقلو در حال حاضر روی پروژه‌ی جديدي کار می‌کنند که
سفر تجاری شما سری جديدي از Story Missions را نیز به صورت انفرادی و یا با Posse خود ارائه می دهد ، زیرا مگی فیک به شما در ساختن شغل خود کمک می کند و در این راه کمی انتقام می گیرد. هر ماموریتی برای پیشبرد مشاغل خود از مزایایی برخوردار است ، زیرا رقبا را از بین می برید ، دستور العمل های جدید را یاد می گیرید و یک مشتری ثابت ایجاد می کنید. با توسعه مخلوط های مختلف و توزیع در پنج ایالت ، بنگاه اقتصادی خود را گسترش دهید. همچنین می توانید با گسترش دادن کار شخصی خود
طبق بیانیه‌ی رسمی بیگ‌هیت، تور MAP OF THE SOUL که پیش از این قرار بود در اپریل ۲۰۲۰ شروع شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل عقب افتاده و به محض اینکه وضعیت بهبود پیدا کند و توان برگزاری تور ایجاد بشه برنامه جديدي برای تور منتشر خواهد شد و در این بین برنامه های جديدي برای برقراری ارتباط بین بی‌تی‌اس و آرمی ها فراهم خواهد شد
بعد از این خبر تور MOTS از سایت بیگ‌هیت پاک شد
 
به راستی که امروز برای من آغازی نوین است. آغاز تایم لاین جديدي در سرنوشت . چرا که دیروز از استاد شَمنِ عزیزم خداحافظی کردم و حتی از گروهش بیرون آمدم . بعد از چهار سال و شش ماه . مدت زمانی بسیار باشکوه ، بسیار زیبا ، پر از رشد و دانستگی و خرد و تجربیات ناب
اما پس چرا خارج شدم ؟ چون همه چیز گواهی می داد که این بار از این پیله ، پروانه ی دیگری بیرون خواهد آمد. پروانه ای که دیگر وابسته ی استادی نیست و باید رنگ بالهایش را خودش انتخاب کند.
سه ماه فکر و ف
ما می دانیم که زنبورها مفهوم صفر را دریافت می کنند و می توانند ریاضی پایه را انجام دهند. در حال حاضر محققان کشف کرده اند که آنها نیز ممکن است قادر به اتصال نمادها به اعداد باشند. این یافته ای است که نور جديدي را در مورد اینکه چگونه توانایی های عددی در طی هزاران سال تکامل یافته است و حتی فرصت های جديدي برای ارتباط بین انسان ها و گونه های دیگر باز می کند.
ادامه مطلب
سلام!
یلدا هستم و قصد دارم در این وبلاگ، هنرهایی که بلد هستم رو آموزش بدم و همه با هم تجربه‌های جديدي رو خلق کنیم.
اوریگامی، کاردستی‌ها، نقاشی آبرنگ، کارهای نمدی و . . 
این آموزش‌ها در قالب فیلم، به‌صورت کامل و باجزئیات، با توضیحات فارسی و مرحله‌به‌مرحله هستن.
امیدوارم با هم چیزهای جديدي رو یاد بگیریم!
اینستاگرام یلداکرفتز: www.instagram.com/yaldacrafts
کانال آپارات یلداکرفتز: www.aparat.com/YaldaCrafts
 
 
وقتی بلاگفا از بین رفت و به زور به اینجا کوچ کردم ابتدا خیلی غمگین بودم. اما بعد که احساس کردم فصل جديدي از زندگیم شروع شده(کار و درس)، این رو به فال نیک گرفتم و همینجا آروم گرفتم.
چندین روزه همه چیز بهم یاداوری می کنه که دوباره فصل جديدي شروع شده و باید تغییر بدم چیزایی رو؛ هر چند هنوز مطمئن نیستم. بعضی اوقات گذشته مسمومه. باید ازش جدا شد.
شاید فردا روزی با اسم دیگه ای بنویسم؛ شایدم دیگه نخواستم که بنویسم. شایدم دوباره برگشتم به خونه اولم یعنی ه
این کتاب به این مسئله می‌پردازد و روال جديدي را براساس مزیت رقابتی ناپایدار به جای مزیت رقابتی پایدار مطرح می‌کند. این کتاب با مبنا قراردادن مجموعۀ جديدي از فرضیه‌ها دربارۀ رخدادهای دنیای کسب‌وکار، راهنمای خودآموز جديدي در استراتژی است و به شما نشان خواهد داد که چگونه برخی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان با وجود ناپایدار بودن مزیت‌ها به رقابت می‌پردازند و موفق می‌شوند.
ادامه مطلب
سلام
سال جدید و قرن جدید شروع شد. عید همگی مبارک
بدون مقدمه،
همه ی شهر، همه لباس ها، همه ماشین ها، همه خونه ها و همه و همه نو شدند اما ملاک اصلی برای سال نو و جدید اینه که "آدم جديدي" بشیم.
همه چیز بلاخره کهنه میشه ولی اگه بتونیم آدم جديدي بشیم و تغییر و تحول و متعالی بشیم این کهنه نمیشه.
پ ن:
به امیدی آدم جدید شدن خودم با تلاش خودم
دلم بدجور تنگ مشهد الرضاس.امام رضا خودت دعوتم که که حالمو میدونی.
منطقِ برنامه می‌گفت کار تمام است و باید بازی جديدي را آغاز کرد. اعتنایی نکردم و پیام را بستم. می‌دانستم که با جابه‌جایی‌های هوشمندانه می‌شود گره را گشود. میان‌بری که حتی تعریف‌شده هم نبود، راه پیروزی من شد. 
حرف جديدي نیست که بخواهم هیجان‌زده باشم از ثبتش، ولی منظر روبه‌رو شدن با آن تازه است. گاهی وقت‌ها تابلوهای راهنما هم اشتباه می‌کنند. وقتی گزینه‌ای جز و بستن و رفتن پیش روی‌مان نیست، می‌شود به موقعیت کارت‌ها و چیدمانی جدید
 
مگه آدم برای عطر خودش هم دلتنگ می‌شه؟! این حجم از حماقت یا این شکل احمقانه از دلتنگی چطور ممکنه؟ 
روزی که وسایلم رو برای رفتن به خوابگاه جمع می‌کردم، ادکلن همیشگی‌ام رو نبردم و برای دور بود از چشم مهمان‌های احتمالی که دوست دارن به قفسه من سرک بکشن، گذاشتمش تو کشو روسری‌ها. ادکلن جديدي با خودم بردم، شاید برای یه آدم جدید.! 
الان که بعد از روزهای سخت و شکننده (آدم‌شکن) به خونه برگشتم، حس می‌کنم نمی‌خوام آدم جديدي بشم! که از آدم جديدي که م
شرکت تی‌اچ کیو نوردیک (THQ Nordic)، در زمان ارائه گزارش‌های مالی خود اعلام کرد که استودیو وولیشن در حال کار بر روی نسخه دیگری از مجموعه Saints Row است‌. اما اطلاعات زیادی در این باره نداد‌.
---گیم‌پلی‌برتر-با ما همراه باشید‌.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : دهه‌ای که پشت سر گذاشتیم، میزبان چندین دستاورد مهم در تاریخ علم فیزیک بود.
دهه ۲۰۱۰ دهه‌ای خارق‌العاده برای علوم جدید بود و کشف‌های تازه، نگاه فیزیک‌دانان را نسبت به حوزه فعالیت خود تغییر داد. متخصصین حوزه فیزیک ذرات و فیزیک نجومی وارد عصر جديدي شده‌اند که رویکردهای آن‌ها را دچار تغییرات فراوان کرده است. تکنولوژی جديدي که به کمک مکانیک کوانتومی به دست آمده نیز تفاوتی عظیم در زمینه پردازش
دفترچه خاطرات
  دفترچه ی جديدي خرید.او خوشحال است از اینکه می تواند اتفاقات امروزش رادر دفترچه ی خاطرات جدیدش را بنویسد.
  او ماه هاست که همین کار را میکند. هر روز دفترچه ی کوچک جديدي خریده و اتفاقات و خاطراتش را می نویسد.اما او دوست ندارد که خاطرات بد را ثبت کند او میخواست که زندگی بدون غم ناراحتی و دلخوردگی داشته باشد و خاطرات زندگی فوق العاده ی خود را بنویسد.
ادامه مطلب
البته این اصلاً اتفاق جديدي نیست که انسان باتوجه به موضوعات و پیشامدهای روز، کلمات و عبارات جدید بسازه؛ اما مدتیه نسبت به بعضی از این ساخته‌ها حساس شدم. از عبارات جديدي که بهش حساس شدم و تا حدی حس منفی نسبت بهش دارم، عبارت پساکرونا هستش؛ یعنی این‌طوری که حسم به کرونا از پساکرونا بهتره؛ البته شاید این حس متأثر از مطالبی باشه که واسه نشریه ویرایش می‌کنم؛ یا حتی ذهنیت بدی که نسبت به عبارت پسابرجام دارم. انگار که یه‌جور نگرانی‌ نسبت به پ
آن وقت‌هایی که هنوز در گوگل جلوی اسم مداحی‌ها، شورها و روضه‌ها نمی‌نوشتند (جدید) و ما آخرین‌ها را از پاساژ مهستان متوجه می‌شدیم؛ وقت‌هایی که کنار تصویری‌ها می‌نوشتند گنجینه‌ی معرفت» و علیمی و سیدجواد ذاکر که می‌خواند: اگه دیوونه ندیده‌ای به ما میگن دیوونه اگه دیوونه شنیده‌ای به ما می‌گن دیوونه» بیشتر روی بورس بودند، با مفهوم جديدي از عزاداری آشنا شده‌ بودم. وقتی‌که چهچهه‌های مداح جديدي به اسم حسین سیب‌سرخی سر زبان‌ها اف
آدما تو انتخاب مسیر میتونن دو دسته باشن:یکی اونایی که همیشه از مسیر همیشگی میرن و دیگری اونایی که مسیرهای جديدي رو امتحان میکنن.حالا من دو روزه توی کارم با همون روش قبلی مسیر جديدي رو به لطف دوستم کشف کردم.اون قدر هیجان زده م که امیدم به زندگی عملا ده برابر شده.فقط بدیش اینه که نمیتونم به جز همون دوستم هیجانم رو برای کسی دیگه توضیح بدم.سخت نیست ها ولی معمولا اگه از راه دیگه ای بخوای واسه خودت زندگی بسازی آدما یا نامیدت میکنن یا مسخره.من صبر می
دوباره در فضای جديدي هستم که شبیه گذشته است. این یعنی در دل یک‌ داستان قدیمی گم شده‌ام و خیالم آن بود که فصل، فصل جديدي است. غافل از آنکه از دل هر بهار یک تابستان و در دل او پاییز و در دل دل او زمستان و از دل زمستان نه أن بهار، که بهاری نو سر میزند و تابستانی دیگر می‌زاید. اما برای ما پاییز یکی و‌ زمستان یکی و بهار همان بهار همیشگی است. جوانه‌ها از قبل از فرونشستن یخ و برف نطفه‌هایشان بسته شده و پیش از خودنمایی بهارانه باید  که سرما را تاب بیا
مدتی بود که به دنبال کتاب جديدي بودم برای ترجمه، که به دلایل مختلف یا مواردی که پیدا میکردم ترجمه شده بود، یا شرایط خاص دیگری وجود داشت که امکان کار را نمیداد. اما خوشبختانه کتاب نسبتا جديدي از ویلیام بلوم پیدا کردم به نام مهلک ترین صادرات آمریکا: دموکراسی». آنقدر برایم جذاب بود که عصر بخشهای زیادی از آنرا خواندم و کتابخانه ملی را هم چک کردم تا مطمئن باشم قبلا ترجمه نشده است.
 
در برنامه ریزی های اولیه ام نهایت سه ماه را برای ترجمه در نظر گرف
از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) رسما آغاز شد و هفته گذشته نیز مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این فیلم، با انتشار ویدیویی آزمایشی از رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی رسما رونمایی کرد که واکنش‌های متفاوتی را نیز در پی داشت. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و ویدیوی جديدي از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که نمای کاملی از لباس جدید بتمن در فیلم جدید این ابرقهرمان محبوب DC (دی سی) را نشان می‌د
بالاخره بعد از کلی تبلیغ و هایپ سریال هیولا منتشر شد.
قسمت اولش رو امروز دیدم

دوبار هم دیدم و بازم باید ببینم
داستان خوب و ریتم خوبی داشت نه زیاد حرف میزدند و نه زیاد لفت میدادن.همه چی سرجای خودش بود و توقع داشتم این سریال مدیری در فضای رئالیست اتفاق بیفته که همینم شد.دفعه دوم که دیدم چیزهای جديدي فهمیدم ! بازم باید ببینم چیزای جديدي ببینم سریالای مدیری پر از نیش و کنایس و فقط با خوب دیدن و خوب شنیدن میشه پیام سکانس رو گرفت
سایت کوین پات خیلی وقت پیش، قسمت جديدي به سایتش اضافه کرد که شامل برنامه قرعه کشی نیز می باشد. این سایت در کنار ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین، توکن جديدي به نام CoinPot Tokens یا به فارسی توکن های کوین پات، ارائه می دهد که می تواند به افزایش درآمد شما از این سایت بیانجامد.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها