نتایج جستجو برای عبارت :

در جستجوی آنچه برایم مقدر نکرده ایgo

گاهی از رابطه هافقط 
انسان ها می مانند و
باید تمام آرزو ها
هدف ها
خاطرات را 
به باد بسپاری !
تا شاید 
باد ، دست رحمت خدا باشد
بر سنگینی شانه ات 
پی نوشت:
و لا تعننی بطلب ما لم تقدر فیه رزقا»
و با طلب آنچه برايم روزی مقدر نکرده ای ،به زحمتم میفکن
بخشی از تعقیبات نماز عشا
دیه چیست ؟دیه اعم از مقدر و غیرمقدر، مالی است که در شرع مقدس برای ایراد جنایت غیرعمدی بر نفس، اعضاء و منافع و یا جنایت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، به موجب قانون مقرر میشود.(ماده 17 قانون مجازات اسلامی)
دیه مقدر چیست ؟دیه مقدر، مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنایت غیرعمدی بر نفس، عضو یا منفعت، یا جنایت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، مقرر شده است. (ماده 448قانون مجازات اسلامی)
ارش یا دیه غیر مقدر چیست ؟ارش، دیه غیرمقدر اس
خداوند طبق آیه زیر گفته:
انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ»
خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!»
من سرنوشت هیچ فردی رو تغییر نمی دهم، مگرا اینکه اون فرد، سرنوشتشو تغییر بدهد.
الأن تقریباً 90 درصد مردم ایران عزیز، کشور خودمون نشستیم و از خدا می خواهیم سرنوشت ما را تغییر بده
و هر روز پای نماز یا جاهای دیگه، از خدا می خواهیم سرنوشتمون رو تغیی
خدایا مرا به آنچه برايم مقدر نموده ای، دل خوش بدار.
 
+لیست آرزوهایم را زیرورو می کنم اما نتیجه جذابی نمی گیرم.
+دلم یک شادی جذاب و هیجان انگیز می خواهد.
+دلم یک عالم فراموشی خصوصا در مورد یک نفر می خواهد.
+لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
روزی ابلیس بر حضرت عیسی مسیح(ع) ظاهر شد 
و به او گفت:
مگر تو نمی گویی هیچ چیزی به انسان نمیرسد
مگر اینکه خداوند آن را برایش مقدر کرده باشد. 
عیسی(ع) پاسخ داد: آری ، چنین است
ابلیس: پس بیا خودت را از بالای این قله کوه به پایین پرت کن
اگر برای تو سلامتی مقدر شده باشد سالم خواهی ماند، 
و اگر سلامتی مقدر نشده بود که!
عیسی(ع): 
ای ملعون 
خداوند بندگانش را امتحان می کند، نه بنده ، خدایش را 
تعریف دیه و موارد آن:
ماده ۴۴۸- دیه مقدر، مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنایت غیرعمدی بر نفس، عضو یا منفعت، یا جنایت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، مقرر شده است.
ماده ۴۴۹- ارش، دیه غیرمقدر است که میزان آن در شرع تعیین نشده است و دادگاه با لحاظ نوع و کیفیت جنایت و تأثیر آن بر سلامت مجنی ٌعلیه و میزان خسارت وارده با در نظر گرفتن دیه مقدر و با جلب نظر کار‌شناس میزان آن را تعیین می‌کند. مقررات دیه مقدر در مورد ارش نیز جریان دارد مگر ا
اسلامی مصوب 1392: ارش، دیه ی غیرمقدر است که میزان آن در شرع تعیین نشده است و دادگاه با لحاظ نوع و کیفیت جنایت و تأثیر آن بر سلامت مجنی علیه و میزان خسارت وارده با در نظر گرفتن دیه مقدر و با جلب نظر کارشناس میزان آن را تعیین می کند. مقررات دیه مقدر در مورد ارش نیز جریان دارد، مگر این که در این قانون ترتیب دیگری مقرر شود.»ارش نیز همچون دیه، از طریق دادسرا و دادگاه کیفری رسیدگی و مورد حکم قرار می گیرد.در حال حاضر، دادگاهها با توجه به ماده یک قانون ن
به زبان ساده قدر واقعه ای  است که الله تعالی قبلا تعیین نموده است و قضا در لغت نیز به معنی فیصله دادن یا به ختم رساندن است در واقع قضا یا فرجام قدر در طول اراده الله تعالی بر عهده  اختیار خود انسان میباشد. 
به عنوان مثال خداوند مقدر فرموده است که شخصی در زمان معینی در داخل ماشین تصادف کند و در این حالت اگر کمربند آن شخص بسته باشد به احتمال اینکه بمیرد بسیار کمتر از حالتی است که کمربند ایمنی نبسته نباشد.
بنابراین بهتر است برخلاف عادت متداول بگ
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ وصَبّرنی فیهِ على کائِناتِ الأقْدارِ ووَفّقْنی فیهِ للتّقى وصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِکَ یا قُرّةَ عیْنِ المَساکین
خدایا پاکیزه ام کن در این روز از چرک وکثافت وشکیبائیم ده در آن به آنچه مقدر است شدنى ها وتوفیقم ده در آن براى تقوى و هم‌نشینى با نیکان به یاریت اى روشنى چشم مستمندان.
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
هیچ‌کس برای رسیدن به آنچه روزی‌ توست ، بر تو سبقت نمی‌گیرد و هیچ غلبه کننده‌ای در به چنگ آوردن روزیِ تو ، مغلوبت نمی‌کند و رزقی که برایت مقدر شده بی درنگ به تو برسد .
 | نهج البلاغه حکمت ۳۷۹| 
+و من فکر می‌کنم رزق ، خیلی فراتر از نان سفره مونه ؛ رزق ِما آدم‌هایی اند که باهاشون روبه رو میشیم ، جملات قشنگی اند که یکدفعه می‌خونیم ، دعاهای خیری اند که در حق‌مون میشه و تمام موقعیت‌ها و موفقیت‌هایی اند که براشون تلاش میکنیم ؛ رزقی که هیچ کس نمی‌
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:کسی که درگفتگوهای دوستانه دامنه سخن را گسترش دهدپشیمان شود.
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:پایین آمدن به سوی رذایل وپستیها, زمینی هموار ونابودکننده است.
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:به راستی که خدای سبحان کارها را برطبق آنچه مقدر فرموده جاری سازد نه بر آنچه تو میخواهی.
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:بدترین رأ ی ها آن است که با شریعت ودین مخالف باشد.
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:چه کسی به تو اعتمادکندهنگامی
به نام آفریدگار
همه چیز برای ما نیست. ما باید بلد باشیم که بتونیم با هم دیگه زندگی کنیم. اگر خودخواه باشیم نمی تونیم با دیگران دوست باشیم و در کنارشون به خوبی زندگی کنیم.
ما باید طبیعت خودمون رو به خوبی بشناسیم تا بتونیم بهتر زندگی کنیم.
باید بدونیم که چه کسی هستیم تا بتونیم زندگی کنیم. باید بدونیم که برای چه چیزی آفریده شدیم تا بتونیم به وظیفه ای که برامون مقدر شده درست عمل کنیم.
دوستدار همیشگیتان ساحل
 
 
شب نوزدهم:
اولین شب از شب‌های قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان علیه‌السلام مشرف می‌شوند و آنچه برای هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می‌کنند.
ادامه مطلب
رزاق از رزق به معنی روزی یا جیره ای که شامل هر مخلوقی در آفرینش است.
به رنگ یاه رازق و یا رزاق بودن الهی بودن یعنی به رنگ تمامی اسماء الهی شدن
رزاق شدن لازمه اش کسب تمام اسامی و بفعلیت رساندن تمام اسامیست تا بتوان طبق ظرفیت های موجود رزاق شد و رزاق بود.
لازمه اش غنی بودن است از خدا
سرشار بودن است از خدا
و خدایی کردن است با خدا
سرشار از علم او باش  تا با آگاهی ببخشی
سرشار از عدل او باش تا ب عدالت ببخشی
 سرشار از بصیرت باش تا با بصیرت ببخشی
سرشا
خدایا! آخرین باری که به ملاقات پدرم رفتم، چهارده معصوم را به نام خواندم و پدرم را به تو سپردم. و نمیدانستم آخرین بار است. دانسته بودم همه چیز در ید قدرت توست و به جای دست و پا زدن در راه حلهای زمینی، تسلیم اراده تو شدم. الان هم که به خیال خودم راهکارها، و به علم تو دست و پا زدنهایم ته کشیده، باز تو را میخوانم و خودم را به تو میسپارم. دانستم که تا تو نخواهی هیچ چیز به سرانجام نمیرسد. و اگر تو اراده کنی، هیچ چیز مانع تحقق اراده ات نخواهد بود. توان و ا
به نام خداوند هستی بخش. 
چند سالی است که به لطف خدا سرگرم و دلخوش به دنیای حقوقخوانی ام. در این مدت هر آنچه از خوانده هایم را که به آوردگاه مباحثه با دوستان بردم یا در معرض نقد ایشان نهادم, برايم ماندگار شد و آنچه را از باب کاهلی یا بخل مکتوم داشتم از میان رفت. ایجاد این وبلاگ نیز برای ثبت خوانده ها و نظرهاست و امیدوارم آغازی باشد بر تداوم ماندگارها.
در آیه ای از آیات سوره ی طه  آمده است : هر که گنهکار به پیشگاه پروردگارش درآید، بی تردید او را جهنمی است که در آن نه بمیرد و نه زندگی یابد .
.

.
آن آتش و لهیب هایش هنوز برايم عینیت ذهنی پیدا نکرده اند. این تصویر اما برايم آشناست. بویی از همین دنیا دارد . انگار تجربه اش را دارم. 
جایی که در آن نه می‌میری، نه زندگی می‌کنی.
در حالی که زیر نور غروب، قهوه‌ سوخته‌ی بعدازظهر را به هم می‌زد به آینده فکر کرد، و به آینده‌ای که در پی گذشته آمده بود. او نمی‌دانست که مقدر شده است معمار سلول زندان خودش باشد، نمی‌دانست که اسب تک شاخ رویاهاش در پشت نقاب تصویری به جز یک کرگدن خسته ندارد.
#مناجات_شعبانیه
#سید_مهدی_شجاعی
 به من نگاه کن، وقتی که با تو راز و نیاز می کنم، که من گریخته ام به سوی تو اینک، و در میان دست های توام، خسته و درمانده و زمین گیر؛ در آغوش تو، زار زار گریه می کنم و همه ی امیدم به توست و آنچه نزد تو.
تو می دانی که در درون من چه می گذرد؛ تو از نیازهای من با خبری؛ تو مرا خوب می شناسی. و هیچ چیز از تو پوشیده نیست.
تو می دانی که من اکنون در کجا ایستاده ام؛ به کدام سو خواهم رفت، در کجا اقامت خواهم کرد و گاهِ بازگشتن من کجاست.
صادقانه که به خودم نگاه می‌کنم می‌بینم هر آن چیز غیراکتسابی‌ که می‌شد برای شروع یک زندگی به کسی داد، به من داده شده: سلامت جسمانی، خانواده، ظاهر زیبا و متناسب، هوش و استعداد کافی و. اما با وجود همه این‌ها من شادکام نیستم؛ چون گیر کار جای دیگری‌ست. گیر اینجاست که خدا تمام سهم خودش را گذاشته روی میز، اما من از گذاشتن سهم خودم طفره رفته‌ام. هرگز قدم از قدم برنداشتم. فقط ایستادم و بررسی کردم، تحلیل کردم، نقد کردم. و عجیب اینکه کار نکرده را ن
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنند
ادامه مطلب
ﻣﻮﺿﻮﻉ : ﺳﺮﻩ ﻭ ﺳﺨﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﻋﻠﻪﺍﻟﺴﻼﻡ
ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺨﺶ : 97/12/16
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﻴﻢ ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﻪ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﻦ، ﺑﻌﺪﺩ ﻣﺎ ﺍﺣﺎﻁ ﺑﻪ ﻋﻠﻤﻪ
‏ ﺍﻟﻬﻲ ﺍﻧﻄﻘﻨﻲ ﺑﺎﻟﻬﺪﻱ ﻭ ﺍﻟﻬﻤﻨﻲ ﺍﻟﺘﻘﻮﻱ ‏»
ﺍﻦ ﺑﺤﺚ ﺩﺭ ﺍﻭﻝ ﻣﺎﻩ ﺭﺟﺐ ﺨﺶ ﻣﺷﻮﺩ . ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺎﻩ ﺭﺟﺐ ﺭﺍ ﺍﺳﻤﺶ ﺭﺍ ﺬﺍﺷﺘﻨﺪ ﻟﻠﺔ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ، ﺭﻏﺎﺋﺐ، ﺭﻏﺒﺖ، ﻣﻞ، ﻌﻨ ﺷﺒ ﻪ ﻋﻼﻗﻪ ﻫﺴﺖ . ﺷﺐ ﻋﻼﻗﻪﻫﺎ ﻭ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ . ﺑﺎ ﺑﺎﻗ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪﻫﺎ ﺍﻣﺘ
همہ هسٺ آرزویم 
✨شرف لقاے مَهدے.
چہ خوش اسٺ گر ببینم
✨رخ دلرباے مَهدے.
همہ نازم آن خدا را 
✨ڪہ نمود او مقدّر
من رو سیاه مسڪین 
✨شوم آشناے مَهدے
اللهم ‌صل ‌علی‌ محمد ‌و آل ‌محمد ‌و ‌عجل‌ فرجهم 
ألـلھم ؏ـجل لوَلـیِـڪ ألفرج
بدترین کارما که صددرصد به شما بازخواهد گشت:
 "تحقیر" و "تمسخر" دیگران است
اگر دیگران را تحقیر کنید انسانی را حقیر نکرده اید، بلکه روح الهی او را و آفریدگار و هستی بخش کائنات را مورد تمسخر قرار داده اید.
 شک نکنید آنچه در مورد دیگران تصور میکنید روزی درباره ی خودتان به حقیقت خواهد پیوست.
انسانها بخاطر آنچه گمان میکنند خودشان دارند 
و دیگران آن را ندارند، آنها را تحقیر میکنند
 اما نمیدانند این عمل دارائیشان را از آنها خواهد گرفت.
 
 
 
 
ادامه م
هوالمحبوب

می‌گفت، تا حالا دو بار عاشق شدم، اولی تو یه حسرت بچگانه از دست رفت و دومی گمونم خیال ازدواج نداره. دومی رو خودش بهم نشونش داد، از نظر من خیلی معمولی بود، یه نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که یه تیپ آشفتۀ هپلی داره، وقتی تئاترش اجرا رفت، قرار گذاشتیم که با هم بریم، با یه وسواس عجیبی براش گل رز آبی انتخاب کرد، یه پروانۀ کوچیک زد روی برگ گله و یه کارت تبریک. تو کل اون یک ساعت و نیم که داشتیم تئاتر رو نگاه می‌کردیم، اون حواسش به بازیگ
در انتظار رحمتت نشسته ایم بدهی کریمی،ندهی حکیمی، بخوانی شاکرم ،برانی صابرم 
 
پروردگارااحوالم چنانست  که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی.نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز،بحق کبریایی ات   بحق راستی بحق خوبی          بحق بزرگی بحق انصاف         بحق حقانیت بحق مهربانیت بهترینها رو برای همه مقدر فرما (آمین)
آنچه دیشب به خواب دیدم، یک خواب تکراری بود. آنچه به من القا شد، و آنچه به یادم مانده، در عبارت دسته‌ی کورها» خلاصه می‌شود.
دیروز، بین راه‌هایم مانده بودم. حرف دیگران برايم از اعتبار افتاده است. حرف خودم هم، پر از تردید و ابهام است! برايم جالب است که این همه آدم در بلاگستان می‌شناسم؛ از چه و چه تا که و که. اما جذابش این است که هیچ‌کدام از آن‌هایی که ارتباطمان دوطرفه است، چیزی از حرف‌های ذهنیِ غلط یا درستم نمی‌دانند که بتوانند تمیزشان دهند
خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ: ایران میں فلسطین کی تحریک ’جہاد اسلامی‘ کے نمائندے ناصر ابوشریف نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران امت اسلامی کو صہیونی منصوبوں کے مقابلے میں کامیابی کی طرف رہنمائی کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے وہ صہیونی منصوبے جو امت اسلامی کو پاش پاش کرنے کی غرض سے تیار کیے گئے ہیں۔اسلامی انقلاب کا بھروسہ اسلام پر اور مغربی و صہیونی سازشوں کے مقابلے میں استقامت اور پائیداری پر ہے لہذا کامیابی اسلامی انقلاب کا مقدر ہے۔شہید قاسم سل
 
روایتی زیبا دربارة رزق»
 
و در کافى از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که فرمود: امیر المؤمنین بارها مى فرمود:
بدانید و به یقین بدانید که خداى عزوجل به هیچ بندهاى هر قدر هم تلاشگر باشد و هر قدر زرنگى و چاره اندیشى اش عظیم باشد و بسیار حیله گر و نیرنگ باز باشد اجازه نمى دهد از مقدراتى که او در ذکر حکیم برایش تقدیر کرده پیشى گرفته و آن مقدرات را تغییر دهد.
ایها الناس! هیچ انسانى به علت مهارتش نمى تواند پشیزى از آنچه برایش مقدر شده زیادتر به د
در من شادی ای هست. شادی جستجوي هشتگ های لباسِ عروس. شادیِ جدی شدن. جدی بودن. در من شادیِ معشوقه بودن هست. شادی تعصب. شادی غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده ای بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادی ای در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شادیِ آزادیِ از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
در من شادی ای هست. شادی جستجوي هشتگ های لباسِ عروس. شادیِ جدی شدن. جدی بودن. در من شادیِ معشوقه بودن هست. شادی تعصب. شادی غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده ای بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادی ای در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شادیِ آزادیِ رهایی از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
خدایا منکه خبر ندارم چی برام مقدر کردی ولی میدونم حتما بهترین چیزه فقط تو راه اون بهترین چیز کمکم کن، کمکم کن که قوی باشم کمکم کن که ادامه بدم تو اون راهی که تو میخوای، برمیگردم سمتت و میدونم که تو ارامشمی میدونم که تو کمکم میکنی من حست میکنم من حست میکنم.
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌های قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون این که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به این شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
همیشه
برايم سوال بود که یک کودک 4-5 ساله چگونه فلسفه می خواند و می فهمد. بسیاری ادعا
کرده اند که در کودکی فلسفه خوانده اند. اما مگر فلسفه مجموعه ای از کلمات و  مفاهیمی نیست که بشر طی تجربه تاریخی خود بر
اساس آن تجارب برساخته است؟ پس یک کودک بی تجربه زندگی، چگونه آن مفاهیم را لمس می
کند و می فهمد؟ کودکی که تاکنون عاشق نشده است، چگونه فلسفه روابط را می فهمد؟
کودکی که فقیر نشده یا فقر را نفهمیده است، در کارزار ی شرکت نکرده، با همسایه
درگیر نشده
در دنیای امروزه که روزانه آمار تصادفات و درگیری ها بالا میرود؛دیه گرفتن و دیه دادن یکی از دغدغه های اصلی مردم می باشد.دیه در واقع مالی است که به خانواده فرد کشته شده و به خود فرد نقص عضو شده تعلق میگیرد.دیه جرح به دیه ای گفته میشود که شامل اسیب های غیر سرو صورت باشد و دیه شجاع دیه ای است که شامل اسیب های سرو صورت میباشد.میزان دیه ای که در شرع مشخص شده باشد را دیه مقدر و میزان دیه ای که توسط کارشناسان مشخص میشود دیه غیر مقدر مینامند.در پی این موض
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنندو اعمال شبهاى قدر بر دو نوع است یکى آنکه در هر سه شب باید ک
اوضاعمان را اگر میپرسی، تفاوتی نکرده است، همچنان دلتنگی های سابقم را دارم و تغییری نکرده ام، فارغ از اینکه پیش از این دغدغه های کمتری داشتم و بیشتر به یاد تو می افتادم، ولی الان بهانه هایی برای خودم جستجو کرده ام تا دور بودن از تو را فراموش کنم. هوا همان هواست، روزگار همان روزگار، آدمها همان آدمها و فقط چهره های دور و برم عوض میشوند.  متوقف بودن نشانه رشد نکردن و ایستا ایستادن نیست، بلکه نشانه رو به عقب رفتن است. زندگی برای ما این را خواسته اس
صدماتی که موجب تغییر رنگ پوست میشود براساس ماده 714 قانون مجازات اسلامی
مصوب 92 دارای دیه مقدر میباشد و طبق بندهای ((الف)) و ((ب)) و تبصره های
این ماده اعلام نظر میگردد. در موارد یکه منجر به تورم و تغییر رنگ گسترده
شود ارش تعیین خواهد شد.
ما ارباب سرنوشت خودمان هستیم.یعنی وظیفه ای که برای ما مقدر شده بیش از توانمان نیست.درد ها و زحمت ها فراتر از مقاومت ما نیست.تا وقتی به هدف ایمان داشته باشیم: تا وقتی
خواستی
شکست ناپذیر برای پیروزی داشته باشیم، پیروزی از ما روی بر نمی گرداند.
 
چرچیل
یار نبودیمن فقط به حرف ها و خواسته های سال پیشت عمل کردم و برگشتمجز این بود؟من فهمیدم که باید یار باشمو برای یار بودن چکار کنمتو یار بودی؟حتیاجازه ندادی یه مدت فکر کنم، از دوریم ناراحتیو خدا میبینهو خدا مقدر میکنهو خدا حواسش هستهمون خدایی که تو هم بهش پناه میبریهمون خدایی که وقتی بخوای با یه نفر دیگه ازدواج کنی، ازش کمک میگیریهمون خدامیبینه . . .و من در همه حال سعی میکنمشاکر خدا باشم .
 
خداوند می گوید : " تو شاهکار من هستی " ب جای اینکه دائم از خودتان بد بگویید جرات داشته باشید و صبح که از خواب بیدار می شوید بگویید : من یک شاهکار هستم ، خداوند قادر از روح خود در من دمیده. ب یاد داشته باشید آنچه بعد از من هستم بگویید می آید و دنبال شما می گردد پس آنچه درست است را ب زندگی خود دعوت کنید. اگر چیزهای درست را ب زندگی خود دعوت کنید ، خالق جهان نفس خود را ب سوی شما می دمد ، حالا ایمان داشته و اعلام کنید که بر هر مشکلی چیره خواهید شد ، بر
 مهم ترین تصمیم در این ایامی که سپری میکنم دو چیز است.
یک وفادری بودن به برنامه ریزی
دو پر رنگ شدن خرد در زیست فردی و اجتماعی 
 
چرا که تا به تصمیمات و برنامه های مقدر خویش متعهد و وفادار نباشم. باید به تعهد خود و دیگران به من شک کنم.
 
زمان برای تولید بسیار اندکست و مواد مصرفی بیشمار که هزینه ها باید بهینه صرف آنان شود.
زمان مهم ترین و پول آن دیگری
چند روز پیش در کلاس ن چند معاینه را برايمان تدریس کردندیکی شان چطور معاینه کردن برست بود و انواع کنسر هایی که به غدد لنفاوی زیر بغل کشیده می‌شوند.دیشب که بیکار روی تختم دراز کشیده بودم گفتم برای خودم انجام بدهم ، رسیدم زیر بغل و با لمس غده ی گردی که زیر دستم تکان خورد خشکم زد!حالا به داشتن یک غده که درد نمی‌کند و این بدخیم بودنش را شاید برساند مطمئن هستم.فرضیه میچنیم و می‌گویم حالا اگر کنسر بود چی؟آخ چه زندگی های نکرده ای!چه سفر های نرفته
#حدیث_مهدوی 
کلام امام زمان(عج)
أبَی الله عزّ وجلّ للحقِ إلاّ تماماً وللباطل إلاّ زُهوقاً وهو شاهدٌ علی بما أذکُره
ای شیعه ما خداوند مقدّر فرموده است که حق به مرحله‌ی نهایى و کمال خود برسد و باطل از بین برود، و او بر آنچه بیان نمودم گواه است.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 287 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات على یدی سفرائهالإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 468 / احتجاج الحجة القائم المنتظر ا
منی که روزها، ماه ها و سال ها؛ صبح تا شب را با آدم ها خندیده ام و ادای آدم های خوشبخت را در آورده ام، زندگی ام روی لبه تیغی بُرنده است که راه رفتن رویش یا سقوط از آن، هر دو بد است، هر دو تمام شدن است.
من آدم ها را فارغ از جنسیت‌شان دوست داشته ام، احساساتشان حتی گاهی بیشتر از حال خودم برايم اهمیت داشته. من با همین تکه های شکسته ام، هنوز و هنوز عاشق محبت کردن مانده ام.
میدانم که تا همیشه، عشق به آدم ها در دلم می ماند، اما پشت این چهره، تکه های خرد شده
#حدیث_مهدوی

احادیث عن الامام المهدی(عجله الله تعالی فرجه الشریف)
أبَی الله عزّ وجلّ للحقِ إلاّ تماماً وللباطل إلاّ زُهوقاً وهو شاهدٌ علی بما أذکُره
ای شیعه ما 
خداوند مقدّر فرموده است که حق به مرحله‌ی نهایى و کمال خود برسد و باطل از بین برود، و او بر آنچه بیان نمودم گواه است.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 287 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات على یدی سفرائهالإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2
به بهانه دهمین همایش اختصاصی رشته‌مان بر آن شدم تا تجربیاتم از همایش‌هایی که حضور داشتم را بنویسم و البته روایتی از آغاز تا فرجام آنچه که در پیش داریم را بازگو کنم؛
در میان سرک کشیدن‌هایم در انتخاب مسیر به وبلاگ قصه یک همایش» برخوردم (که الحق سنت پسندیده‌ای بود) و با خواندن هر پستش با واقعیت برگزاری یک همایش بیشتر آشنا شدم، گذشت و اولین حضورم در همایش در اردیبهشت ۹۵ رقم خورد، همایشی که حضور آدم‌هایش برايم ارزشمندتر بود تا موضوع آن، دوست
همه بشریت در جستجوي حقیقت، عدالت و زیبایی است. ما در جستجويی ابدی برای حقیقت هستیم، چون تنها دروغ هایی را که در ذهن خود ذخیره کرده ایم، باور داریم. در جستجوي عدالت هستیم، چون در نظام اعتقادی ای که داریم، جایی برای عدالت وجود ندارد. در جستجوي زیبایی هستیم، چون هر چقدر هم یک نفر زیبا باشد، ما به وجود زیبایی در دیگری باور نداریم. ما به جستجو ادامه می دهیم، در حالی که همه چیز در درون ما جا دارد. حقیقتی وجود ندارد که با جستجو به آن دست یابیم. به هر جا
۱. زندگی هیچ وقت عادل نبوده است. حقیقت این است که هر گاه کسی از آنچه دارد استفاده کند به او بیشتر داده خواهد شد. . اغلب مردم میگویند به حد کافی از آنچه برای موفقیت لازم است ندارند.  . پس از انجیل بیاموزید. اگر آنچه را به شما داده شده است به کار نگیرید، آن را از دست خواهید داد.
آنتونی رابینز / موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

۲. مهمونام فردا میرسن! التماس دعا :))))
نمی دونم چی شد که یهو کندم از تهران اومدم اینجا.
شاید فکر می کردم که اینجا زودتر می تونم آیندم رو بسازم.
اما.
البته این که چی می خوای از آینده و چی قراره برامون مقدر بشه رو فقط خدا می دونه.
ولی مطمئنم اگه اوضاع به همین منوال بمونه، دوباره برمی گردم تهران.
خیلی زود.
( این گزینه جدید خیلی رو موخم رفته، شرایط مالی خوب، خانواده هم سطح و کمی پایین تر، و یکم اختلاف فرهنگی و اینکه خیلی به دلم نمی چسبه.)
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از سؤالهایی که زیاد مطرح میشود این است که چرا دعایم مستجاب نمی شود؟خیلی خلاصه عرض کنم
ترک امربه معروف و نهی از منکر
آنچه حرام است را نخوریم 
آنچه حرام است را نشنویم
آنچه حرام است را نبینیم
آنچه حرام است را نگوییم
برادر من وقتی غیبت می‌کنی وقتی به غیبتی گوش میدهی وقتی دروغ می‌گویی چهل روز دعایت مستجاب نمی شود.
باتشکر از توجه شما عزیزان
به امید ظهور مولایمان فارس الحجاز
مرتضی متقیان
 
پیش‌نوشت اول: انتخاب این موضوع خیلی
ناگهانی و صرفا بعد نوشتن چند خطی اراجیف در متمم رقم خورده است و شاید در ادامه،
هیچ‌گونه پیوستگی معنایی با مطالب نداشته باشد!

پیش‌نوشت دوم: سعی کرده‌ام هر آنچه در
ادامه می‌آید، بدون بازخوانی خاص یا خود سانسوری نوشته شوند تا درست بدانم که از
چه می‌گویم.(اگر اصلا چنین امکانی مقدر باشد!)
ادامه مطلب
(1)
یکی از دینامیک های اساسی این دنیا در مکانیزم خواستن است. انگار اگر به او ایمان داشته باشی و دلت از دنیا چیزی را بیش از حد بخواهد نمی دهند. هرقدر هم بکوشی نمی شود. باید رهایش کنی تا بدهند. به محض آنکه دیگر نخواهی من حیث لایحتسب می رسد. به از آن که فکر می کرده ای. از دست باید شست تا به دست آید. حکایت درخشانی است از وحی الهی به داوود نبی علیه السلام:
 قالَ اَمیرُالمُؤمِنین علیه السلام: اَوْحَى اللّه ُ اِلى داوُودَ: یا داوُودُ! تُریدُ وَ اُریدُ وَ ل
3/ رهبر انقلاب: آن کسی که امروز با جمهوری اسلامی» دشمن است، مثل همان کسی است که در صدر اسلام با بعثت پیامبر» دشمن بود/ ما دشمن تراشی نمیکنیم، حرف اسلام را میگوییم، بخاطر همین، دشمنی ایجاد میشود. آمریکا و نوکرهایش مثل آل سعود از شما میخواهند از اسلام دست بردارید/ در این مصاف توحید و طاغوت، آن که خداوند متعال مقدر کرده پیروز شود، جبهه حق است.ملت ایران اگر حرکت خود را ادامه دهد قطعاً بر دشمنان پیروز خواهد شد.
گر حق با شماست، به خشمگین شدن نیازی نیست؛و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید!صبوری با خانواده عشق است،صبوری با دیگران احترام است،صبوری با خود اعتماد به نفس استوصبوری در راه خدا، ایمان است.اندیشیدن به گذشته اندوه، واندیشیدن به آینده هراس می آورد؛به حال بیاندیش تا لذت را بهارمغان آورد.در جستجوي قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛ زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی‌ماند؛اما آنچه خوب است، همیشه زیباست
اگر حق با شماست،  به خشمگین شدن نیازی نیست؛و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید!صبوری با خانواده عشق است،صبوری با دیگران احترام است،صبوری با خود اعتماد به نفس استوصبوری در راه خدا، ایمان است.اندیشیدن به گذشته اندوه، و اندیشیدن به آینده هراس می آورد؛به حال بیاندیش تا لذت را به ارمغان آورد.
در جستجوي قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛
زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی‌ماند؛
اما آنچه خوب است، همیشه زیباست.
خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ: ایران میں فلسطین کی تحریک ’جہاد اسلامی‘ کے نمائندے ناصر ابوشریف نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران امت اسلامی کو صہیونی منصوبوں کے مقابلے میں کامیابی کی طرف رہنمائی کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے وہ صہیونی منصوبے جو امت اسلامی کو پاش پاش کرنے کی غرض سے تیار کیے گئے ہیں۔اسلامی انقلاب کا بھروسہ اسلام پر اور مغربی و صہیونی سازشوں کے مقابلے میں استقامت اور پائیداری پر ہے لہذا کامیابی اسلامی انقلاب کا مقدر ہے۔شہید قاسم سل
فردی مرکوری می‌خواند:
Carry on.
carry on.
as if nothing really matters
 و من به این فکر می‌کنم که دقیقا چه چیزی است که آنقدر مهم است که هنوز نگذاشته من از این اتفاق گذر کنم؟
و تمام لحظات خوبی را که با او می‌شناختم دوباره به یاد می‌آورم.
و از خودم می‌رسم که من دقیقا چه چیزی را به یاد آورده‌ام؟ آنچه که حقیقتا رخ داده است؟ یا ترکیبی از دریافت‌ها و احساسات خودم را؟
من فکر می‌کنم آنچه که از هر لحظه با ما می‌ماند، به وجود خودمان آغشته است: به آنچه که دریافت کرده‌ا
پاسخ اجمالی منظور از این‌که خدا روزی رسان است؛ یعنی تمام نعمت‌ها و روزی‌ها از سوی او سرچشمه می‌گیرد، و او برای تمام انسان‌ها و موجودات رزق و روزی معین می‌کند. اما این بدان معنا نیست که روزی مادی انسان چون از قبل مشخص و معین شده؛ لذا اعمال وی نقشی در آن ندارد؛ چیزی آن‌را کم و زیاد نمی‌کند؛ یا افراد با گرسنگی مورد آزمایش خدا قرار نمی‌گیرند، و یا آن‌که در طول تاریخ، هیچ فردی از گرسنگی نخواهد مرد! بهره‌مندی از رزق خدا شرایطی دارد که با وجود
نمیدانم چه اتفاقی درحال وقوع بود، ذهنم به ناگاه پر شده بود و چیزهایی که می‌شنیدم همه جا همراهم بود،تمام لحظات در چشمم سیال بودند و آنچه در قلبم احساس می‌کردم گنگ اما آشنا بود، به سبکی پر قدم میزدم و به رهایی قاصدک هرجا که روزی رویایش را در سر داشتم، میرفتم، میخندیدم و تمام آینه انعکاس سرزندگی بود، آنچه تدریجا پیش آمده بود ناگهان سر برآورده بود و مرا میخواند، جدال تمام ناشدنی وجدان و شوق گلویم را میفشرد اما چشم هایم را بسته بودم و پیش میرفت
اضطرابی که این روزها تجربه می‌کنم، چیزی فراتر از آنچه است که قبلا تجربه کرده‌ام. تپش قلب ناگهانی و فروریختن دنیا و نشستن عرق سرد بر دست‌هایم چیزهایی است که نه مکررا اما گاه و بیگاه تجربه‌اش می‌کنم. خودم را از شرایطی که باعث تشدید این وضعیت می‌شود دور نگه داشته‌ام. تا شاید کنترل بیشتری روی اوضاع خودم داشته باشم. هفته‌ی پیش که تولدم بود در خیابان‌های شهر جدید راه می‌رفتم و گریه می‌کردم. روی تختم رها شده بودم و گریه می‌کردم. چشم‌هایم داغ
 
اللَّهُمَّ إِنِیِّ أَسْتَخِیرُکَ بِعِلْمِکَ، فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اقْضِ لِی بِالْخِیَرَةِ  وَ أَلْهِمْنَا مَعْرِفَةَ الِاخْتِیَارِ، وَ اجْعَلْ ذَلِکَ ذَرِیعَةً إِلَى الرِّضَا بِمَا قَضَیْتَ لَنَا وَ التَّسْلِیمِ لِمَا حَکَمْتَ فَأَزِحْ عَنَّا رَیْبَ الِارْتِیَابِ، وَ أَیِّدْنَا بِیَقِینِ الْمُخْلِصِین‏
 
بار خدایا، از تو راه خیر را مى‏ طلبم که تو به آن آگاهى. پس درود بفرست بر محمد و خاندان او و هر چه خیر است برا
 
خدایا از آنچه کرده ام اجر نمی خواهم و به خاطر فداکاری خود بر تو فخر نمی فروشم، آنچه داشته ام تو داده ای و آنچه کرده ام تو میسر نموده ای، همه استعداد های من، همه قدرت های من، همه وجود من زاده اراده توست.
 
من از خود چیزی ندارم که ارائه دهم. از خود کاری نکرده ام که پاداشی بخواهم .
تو ای خدای من در مواقع خطر مرا تنها نگذاشتی، تو در تنهایی، انیس شب های تار من شدی ، تو در ظلمت نا امیدی دست مرا گرفتی و هدایت کردی، در ایامی که هیچ عقل و منطقی قادر به مح
فاصله بسیار اندک بود بانو چشمهایم را گشودم خودم را غیر از حریم سلطنت عشق ت ندیدم منطق ، هوش ، عقل و. زمانی به کار می ایند که قلبی نتپد ،حسی به جریان نیفتد و ستون های دلی به لرزه در نیایید .به راستی تعبیری از عشق نمیتوان بیان کرد شاید معجونی از امید در عین نامیدی ، یا شوقی جدید در پس آینده مبهم ، افکاری مضطرب در عین حال شیرین .من هنوز نمیدانم خالق عشق چه برايمان مقدر کرده  .بانو جان راستش را بخواهید زندگی بدون شما را شدنی نمیدانم ، حال خوب دی
خدای من در هر ثانیه ای که میگذردبی شمار نعمت بر من ارزانی میکنیتپش قلب ، دم و بازدمدیدن ،شنیدن ، لمس کردننبض زدن ها، پلک زدن ، فکر کردن و.نعمت های بیشماری که ازشمردن آن ناتوانمو من چقدر بی تفاوت میگذرمو مدام از نداشته هایم پیش تو گله و شکایت میکنمخدایا برای ناشکری ها و کم طاقتی هایمبرای فراموشکاری ها و بی توجهی هایممرا ببخش خداوندابه دل نگیر اگر گاهیزبانم از شکرت باز می ایستد کم می آورد در برابر بزرگی ات
ای مهربانترین مهربان هاﺑﻬﺘﺮﻦ ﻫ
۱- در مقابل رفتار خوب به آنها جایزه دهید و در مقابل رفتار بد ، آنها را تنبیه کنید۲- اگر برای درخواست چیزی شروع به داد و فریاد کردند، به آنها آنچه را دوست می دارند را ندهید.۳- اگر از روی زمین بلند نشدند آنها را بلند کرده و به داخل اتاقشان ببرید تا زمانی که آرام شوند و عذر خواهی کنند.۴- اگر آنچه را از آنها خواسته اید بدون پاسخ بگذارند سریعا آنها را تنبیه کنید. مثلا به گوشه ای برده و تا عذر خواهی نکرده اند به آنها اجازه حرکت ندهید.۵- اگر حاضر نشدند اس
⁦✍️⁩پیامبران چیزی اختراع نکرده اند و به بشر کمکی نکرده اند؟
انسان دارای دو بعد است؛جسمانی و پیامبران برای تکامل بعد معنوی انسان فرستاده شده اند.
بعضی از پیامبران به اقتضای زمان دست به اختراعاتی زده اند مانند ریسندگی حضرت ادریس اما هدف از مبعوث شدن پیامبران چیز دیگریست.
حدیث پیامبر (ص):به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام. 
پیامبران برای اتصال انسان به خدا و پیاده کردن قوانین الهی و رساندن پیام خداوند آمده ان
چیزی که سرنوشت انسان را می‌سازد، استعدادهایش نیست، انتخابهایش است.
برای زیبا زندگی نکردن، کوتاهی عمر را بهانه نکن. عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم .
هنگامی که کسی آگاهانه تو را نمی‌فهمد، خودت را برای توجیه او خسته نکن!
بر آنچه گذشت، آنچه شکست، آنچه نشد، و آنچه ریخت. حسرت نخور.
در زندگی اگر تلخی نبود، شیرینی معنایی نداشت.
موانع، آن چیزهای وحشتناکی هستند که وقتی چشم‌مان را از روی هدف برمی‌داریم، به نظرمان می‌رسند.
‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
آنچه باید درباره ی تعمیرات و بازسازی ساختمان بدانید
آنچه باید درباره تعمیر ماشین لباسشویی بدانید
آنچه باید درباره اتاق خودرو بدانید
آنچه باید درباره پرستاری در منزل بدانید
آنچه باید درباره ویژگی های روغن موتور مناسب بدانید
آنچه باید درباره تعمیرات ساختمان بدانید
چرا باید تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بسپاریم
تمامی خدمات کسب و کار به صورت آنلاین
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش 
با نهایت تاسف به اطلاع دوستان و آشنایان می رساند 
مراسم تشییع و تدفین حاج میرزا احمد اسدالهی ساعت 10صبح امروز روستای اسفاد می باشد
روحش شاد 
 
بنظرم همه مراسمی که برای جذب انرژی مثبت و نیل به سعادت و شادمانی به دست بشر مستاصل ابداع شد، در جای خود مغتنم هستند. از دفترچه‌های شکرگزاری و جملات تاکیدی و مراقبه و یوگا و غیره. اما یک کتاب کوچک منتخب مفاتیح الجنانینی داریم که هربار به سراغش می‌روم، متحیرم می‌کند. جملات اینقدر کاملند که آدم را از هر حرف دیگری بی‌نیاز می‌کنند. شسته و رفته و درست. معقول و حساب‌شده. بعد هربار نیت می‌کنم که بیشتر به این کتابچه پناهنده شوم، اما امان از بشر فرا
بسم الله الرحمن الرحیم:
انا انزلنه فی لیلة القدر
و ما ادریک ما لیلة القدر
لیلة القدر خیر من الف شهر
تنزل الملائکة والروح فیها باذن ربهم من کل امر
سلام هی حتی مطلع الفجر»»»»
قدر به معنای اندازه گیری٬تنگ گرفتن٬قدرت و معانی دیگری آمده
شبی است که قرآن در آن نازل شده(انا انزلنه فی لیلة مبارکة)
شبی است که ملائکه و روح (بزرگترین فرشته الهی)بر زمین فرود می آیند و تمامی مقدرات یکسال جهانیان را ثبت و امضا میکنند
شبی است که مشخص نشده که آیا ۱۹یا ۲۱ ی
چند روز پیش آقایی که فامیلش با من یکی بود، در اینستاگرام دنبالم کرد. صفحه‌ی اینستاگرام من عمومی‌است و هر کسی می‌تواند دنبالم کند، اما تا کسی را نشناسم دنبالش نمی‌کنم.
چند دقیقه بعد، تقریبا نصف پست‌هایم را لایک کرد. یکی دو روزی خبری ازش نبود، اما بعد از یکی دو روز برگشت و باقی پست‌هایم را هم لایک کرد.( چقدر پیگیرند مردم!)
باز هم چند روزی گذشت و این بار به یکی از استوری‌هایم جواب داد و من را "دخترعمو" خطاب کرد و برايم آرزوی موفقیت کرد.
از طرفی
به نام خدا
 
پیش‌نوشت اول: انتخاب این موضوع خیلی ناگهانی و صرفا بعد نوشتن چند خطی اراجیف در متمم رقم خورده است و شاید در ادامه، هیچ‌گونه پیوستگی معنایی با مطالب نداشته باشد!
 
پیش‌نوشت دوم: سعی کرده‌ام هر آنچه در ادامه می‌آید، بدون بازخوانی خاص یا خود سانسوری نوشته شوند تا درست بدانم که از چه می‌گویم.(اگر اصلا چنین امکانی مقدر باشد!)
ادامه مطلب
دیشب، چراغ و خاموش کرده بودم و در حال پیام دادن به نازنینی بودم، توی خواب و بیداری. یه جایی دیگه خوابم برد. اما انتظار رسیدن پیامش یدفعه از خواب پروندم. به محض بیدار شدن این فکر اومد توی ذهنم که همینطور که الان بیدار شدم، بعد از مرگ هم بیدار میشم. اما باید انتظاری باشه.
شعر شاملو توی ذهنم می چرخید که: 
هان سنجیده باش 
که نومیدان را معادی مقدر نیست
معشوق در ذره ذره جان توست
که باور داشته ای
و رستاخیز در چشم انداز همیشه تو به کار است
 
خیلی ناخودآگ
در آداب آمیزش، آنچه پس از آمیزش جنسی شایسته است:
۱. ادرار کردن: اگر مردی با همسر خویش نزدیکی کرد، تا ادرار نکرده است، غُسل نکند؛ از این بیم که مبادا باقی مانده منی در آمد و شد باشد و از آن، دردی بی درمان خیزد.(1)
۲. شستن آلت جنسی: اگر کسی از شما به سراغ زن خویش رفت و آن گاه خواست دوباره بازگردد، شرمگاه خویش را بشوید.(2)
۳. غُسل: علّت غسل جنابت، پاکیزگی است تا انسان از آنچه از آزردگی آن کار دیده است، تطهیر شود و همه تن او پاک گردد؛ زیرا جنابت، از همه بد
سلام!امیدوارم که حال خال‌هایت خوب باشد. برایت می‌نویسم تا بگویم من هنوز فرم لب‌ها و چین‌های کنار چشمانت را فراموش نکرده‌ام. به خال روی سرشانه‌ات سلام برسان و مراقب انگشت‌های پاهایت باش.
 
 
پ.ن: سومین پست امشب. قبلی؛ برايم گام ماژور خنده‌هایت را بنواز
 
دغدغه آدم‌ها متفاوت استوقتی نزدیک بیایی و بپرسیتو کیستی و کجای جهانی.ابتدا باید آنچه را که حاشیه می‌دانم؛ برایت تعریف کنمباید بگویممن شبیه پرنسس‌های دیزنی‌لند نیستممن عاشق رنگ و آهن و زرق و برق نیستمعاشق لاک زدن‌های گاه و بی‌گاه نیستمتا در چشمان کسی زیبا دیده شوم.نمی‌خواهم سردیسی از خود در میادین شهر به یادگار بگذارم؛ خود را تافته‌ای جدا بافته نمی‌دانم زیراهر چقدر هم سعی کنم خودم را متمایز از کل فرض‌کنم، باز همین بودن در جامعه
چرا معتقدم ما بی‌دلانِ مستِ دل از دست داده‌ایم؟
چون مسائل را به روشِ قید ناپذیر و کم تحمل خودمان حل می‌کنیم.
آدم‌ها؟
مهجور و بی‌عقل و کله خشکمان می‌دانند. فقط چون مثل آن‌ها عینک تنگ نظرانه‌ی علوم تجربی را به چشم نگذاشته‌ایم و لباس زبر و خشن ماده نگری را به تن نکرده‌ایم و بال بال زدن این روحِ دلتنگ را در قفس دنیا، با حذف کردن وحی و توحید از زاویه‌دیدمان، انکار نکرده‌ایم.
بی‌دل و مست نباشی، تحمل دنیایی که در آن آدم‌ها با چنگ و دندان به ک
هیچ چیز مثل مرگ نمیتواند انسان را مشوش کند.
انسان گریزان از مرگ است در حالیکه گمان میکند زنده است.
زنده بودن را به دم و بازدم مختوم میداند.
کاش زنده شویم تا تجربه کنیم مرگی را که آغاز زندگیست.
مرگ اگر مقدر شده باشد انسان میمیرد
خواه با کرونا خواه با تصادف
و البته چه زیباست آغازی که پایانش فداشدن باشد.
کاش کمی هم برای زنده شدن انسانیتمان در تلاطم بودیم
درب داروخانه های معنوی صف میکشیدیم و کمی ماسک روح و الکل روح احتکار میکردیم.
(1)
یکی از دینامیک های اساسی این دنیا در مکانیزم خواستن است. انگار اگر به او ایمان داشته باشی و دلت از دنیا چیزی را بیش از حد بخواهد نمی دهند. هرقدر هم بکوشی نمی شود. باید رهایش کنی تا بدهند. به محض آنکه دیگر نخواهی من حیث لایحتسب می رسد. به از آن که فکر می کرده ای. از دست باید شست تا به دست آید. حکایت درخشانی است از وحی الهی به داوود نبی علیه السلام:
 قالَ اَمیرُالمُؤمِنین علیه السلام: اَوْحَى اللّه ُ اِلى داوُودَ: یا داوُودُ! تُریدُ وَ اُریدُ وَ ل
گنجشکی با عجله و با تمام توان به آتش نزدیک می شد و بر می گشت! 
پرسیدند: چه می کنی؟ 
پاسخ داد: دراین نزدیکی چشمه آبی هست
و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم.
گفتند: حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است و این آب فایده ای ندارد .
گفت: شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ؛
اما آن هنگام که وجدانم می پرسد :
زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟ 
پاسخ دهم: 
هر آنچه از من بر می آمد!
پس نتیجه می گیریم هر آنچه در توانمان هست ک
 
 
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش 
با نهایت تاسف به اطلاع دوستان و آشنایان می رساند 
مراسم تشییع و تدفین حاج محمد حسین جعفری فردا جمعه 5/7/98 ساعت 9 صبح روستای اسفاد می باشد 
مرگ دارد قرآن می خواند
مرگ در دشت شقایق خفته
مرگ پ
خدای من
در هرثانیه ای که می گذرد
بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی
تپش قلب،دم و بازدم
دیدن،شنیدن،لمس کردن
نبض زدن ها،پلک زدن،فکرکردن
و.
نعمت های بیشماری که از شمردن آن ناتوانم
و من چقدر بی تفاوت می گذرم
ومدام از نداشته هایم پیش تو گله وشکایت 
می کنم
خدایا برای ناشکری ها و کم طاقتی هایم
برای فراموش کاری ها و بی توجهی هایم
مرا ببخش
خداوندا
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد
کم می آورد
در برابر بزرگی ات
ای مهربانترین مهربان ها
بهترین ه
خسته‌ام.
الان که دارم این متن را می‌نویسم تو گویی کوهی همچون دماوند بر دوش می‌کشم.
 
آن‌قدر خسته که می‌خواهم برای چند ثانیه هم که شده از درون و بیرون خالی باشم. چه کنم که این آرزو خیلی دور از دسترس به نظر میرسد.
آرزویِ رهایی برای چند ثانیه.خوشحالم که هنوز طعم رها بودن را فراموش نکرده‌ام.
اما دل‌لرزان. نکند روزی بیاید که رهایی گم شود در میان گمشده‌هایم 
از چه خسته شده‌ام؟!از نبودن‌هایت؟!. از بودن‌هایِ موقت؟!. از شادی‌هایِ موق
مهاجرت را از خانه شروع کنید. از جایی که فکر میکنید می توانید دور شوید از همه کس و همه چیز. از تمام تعلقات و از هر آنچه بدان محکم دل بسته اید. 
دل نبندبد هیچ وقت به هیچ شی و هیچ موودی. تنها به ذات کائنات می شود دل بست. به آنچه که در همه چیز جاریست در خوبی و بدی در زشتی و زیبایی. او در همه چیز حاریست.
کشته ای مرا، نمی خواستی اگر می خواستم آنچه از بودن یک حس دیوانه وار، ترانه های خونین می سرود را. آتش گرفتم و ساعتی ننشستی هیچ جا هیچ وقت. برای رد شدن از راه های جنون که چیزی نیست پشت پوچی های دنیای غمگینم. پشت هیچ، هیچ ماند و بی قراری های یک دستِ بی سرپناه. می میرم برای همیشه می میرم پیش از آنکه این پوچی مسخره، این زندگیِ مرده،این حس دیوانه وار را از من بگیرد. احساس می میرد عقل می میرد آنچه از من می ماند رنج است و آنچه از تو من.
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
خیلی حس خوبی دارم :)
خیلی به آینده خوش بینم :)
سه روز دیگر تا پایان تیر مانده. و آن وقت یک ماه از تابستان تمام می شود. احساس می کنم در آغاز رویاهایم ایستاده ام. احساس می کنم آن حس آسان گیری‌یی که آدم را به سطح می کشاند و درم نفوذ کرده بود دارد می رود. دارم برمی گردم به آنچه که باید باشم. دارم می روم به سوی آنچه که باید باشم.
هیچ احساسی بهتر از رضایت درونی نیست. نمی ترسم. همانطور که تا حالا انجامش دادم باز هم خواهم داد :)
برايم کاری ندارد. لذت بخش است. ه
سینا می‌گفت:
هر رابطه انسانی، یک بازی است. رابطه‌های از دست رفته، بازی‌هایی هستند که تو در آن‌ها باخته‌ای و این ااما به این معنی نیست که دقیقا چیزی را از دست داده باشی، تو صرفا خوب بازی نکرده‌ای و یک بازی را باخته‌ای.
امروز حرف‌های سینا را خوب با خودم مرور کردم. به نظرم تا حد خوبی، حرف‌هایش دقیق هستند.
من خوب بازی نکرده بودم- البته بگذریم که او هم خوب بازی نکرد و ما هر دو این بازی را باختیم. اما آنچه که من را به فکر واداشت، این بود که من چ
٢٩»قُلْ‌ إِنْ‌ تُخْفُوا ما فِی صُدُورِکُمْ‌ أَوْ تُبْدُوهُ‌ یَعْلَمْهُ‌ اللّهُ‌ وَ یَعْلَمُ‌ ما فِی السَّماواتِ‌ وَ ما فِی الْأَرْضِ‌ وَ اللّهُ‌ عَلى‌ کُلِّ‌ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ بگو:اگر آنچه در سینه‌ها دارید پنهان سازید یا آشکارش نمایید،خداوند آن را مى‌داند و(نیز)آنچه را در آسمان‌ها و آنچه را در زمین است مى‌داند و خدا بر هر چیز تواناست. نکته‌ها: آمدن این آیه به دنبال آیه‌ى تقیّه،شاید اشاره به این باشد که مبادا به اسم تقیّه،با
٢٩»قُلْ‌ إِنْ‌ تُخْفُوا ما فِی صُدُورِکُمْ‌ أَوْ تُبْدُوهُ‌ یَعْلَمْهُ‌ اللّهُ‌ وَ یَعْلَمُ‌ ما فِی السَّماواتِ‌ وَ ما فِی الْأَرْضِ‌ وَ اللّهُ‌ عَلى‌ کُلِّ‌ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ بگو:اگر آنچه در سینه‌ها دارید پنهان سازید یا آشکارش نمایید،خداوند آن را مى‌داند و(نیز)آنچه را در آسمان‌ها و آنچه را در زمین است مى‌داند و خدا بر هر چیز تواناست. نکته‌ها: آمدن این آیه به دنبال آیه‌ى تقیّه،شاید اشاره به این باشد که مبادا به اسم تقیّه،با
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که د
طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانی صدق پیش آر که اخلاص به پیشانی نیست
سعدی
امام رضا علیه السلام نیز فرموده است:
خوشا به حال کسی که خالص گرداند عبادت را و دعا را از برای خدا و دل او مشغول نگردد به آنچه دو چشم او می بیند و یاد خدا را فراموش نکند، به واسطه آنچه گوش های او می شنود و دل او محزون نگردد، به سبب آنچه خدا به دیگری عطا فرموده است.
قلب روی اندود؛ نستانند در بازار خالصی باید که از آتش برون آید سلیم
پیام متن:
مقدار عبادت مهم است، ولی مهم تر ا
دوستت می دارم چون عشق مادری به فرزند
چون لبان تشنه طفلی در جستجوي مادر
چون اشتیاق  خاک تفتیده در آرزوی قطره های باران
تا بروید بر آن گلها و علفها وبخوانند پرندگان
دوست می دارم نه تنها تو را بلکه هر آنچه تو را در بر بگیرد
و هر آنچه که تورا لمس کند
هر آنچه که دوست می داری را دوست دارم
آه ای زیبای من
ای عطر تو بهترین عطرها 
کلامت دلنشین ترین نغمه ها
و نگاهت دلفریب ترین نگاهها
موهای پریشان در بادت آفریننده زیباترین لحظات اند
ای عشق زیبای وجو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها