نتایج جستجو برای عبارت :

در جستجوی آنچه برایم مقدر نکرده ای

گاهی از رابطه هافقط 
انسان ها می مانند و
بايد تمام آرزو ها
هدف ها
خاطرات را 
به باد بسپاری !
تا شايد 
باد ، دست رحمت خدا باشد
بر سنگینی شانه ات 
پی نوشت:
و لا تعننی بطلب ما لم تقدر فیه رزقا»
و با طلب آنچه برايم روزی مقدر نکرده اي ،به زحمتم میفکن
بخشی از تعقیبات نماز عشا
دیه چیست ؟دیه اعم از مقدر و غیرمقدر، مالی است که در شرع مقدس براي ايراد جنايت غیرعمدی بر نفس، اعضاء و منافع و یا جنايت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، به موجب قانون مقرر میشود.(ماده 17 قانون مجازات اسلامی)
دیه مقدر چیست ؟دیه مقدر، مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنايت غیرعمدی بر نفس، عضو یا منفعت، یا جنايت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، مقرر شده است. (ماده 448قانون مجازات اسلامی)
ارش یا دیه غیر مقدر چیست ؟ارش، دیه غیرمقدر اس
خداوند طبق آیه زیر گفته:
انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ»
خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!»
من سرنوشت هیچ فردی رو تغییر نمی دهم، مگرا اينکه اون فرد، سرنوشتشو تغییر بدهد.
الأن تقریباً 90 درصد مردم ايران عزیز، کشور خودمون نشستیم و از خدا می خواهیم سرنوشت ما را تغییر بده
و هر روز پاي نماز یا جاهاي دیگه، از خدا می خواهیم سرنوشتمون رو تغیی
خدايا مرا به آنچه برايم مقدر نموده اي، دل خوش بدار.
 
+لیست آرزوهايم را زیرورو می کنم اما نتیجه جذابی نمی گیرم.
+دلم یک شادی جذاب و هیجان انگیز می خواهد.
+دلم یک عالم فراموشی خصوصا در مورد یک نفر می خواهد.
+لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
روزی ابلیس بر حضرت عیسی مسیح(ع) ظاهر شد 
و به او گفت:
مگر تو نمی گویی هیچ چیزی به انسان نمیرسد
مگر اينکه خداوند آن را برايش مقدر کرده باشد. 
عیسی(ع) پاسخ داد: آری ، چنین است
ابلیس: پس بیا خودت را از بالاي اين قله کوه به پايین پرت کن
اگر براي تو سلامتی مقدر شده باشد سالم خواهی ماند، 
و اگر سلامتی مقدر نشده بود که!
عیسی(ع): 
اي ملعون 
خداوند بندگانش را امتحان می کند، نه بنده ، خدايش را 
تعریف دیه و موارد آن:
ماده ۴۴۸- دیه مقدر، مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنايت غیرعمدی بر نفس، عضو یا منفعت، یا جنايت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، مقرر شده است.
ماده ۴۴۹- ارش، دیه غیرمقدر است که میزان آن در شرع تعیین نشده است و دادگاه با لحاظ نوع و کیفیت جنايت و تأثیر آن بر سلامت مجنی ٌعلیه و میزان خسارت وارده با در نظر گرفتن دیه مقدر و با جلب نظر کار‌شناس میزان آن را تعیین می‌کند. مقررات دیه مقدر در مورد ارش نیز جریان دارد مگر ا
اسلامی مصوب 1392: ارش، دیه ی غیرمقدر است که میزان آن در شرع تعیین نشده است و دادگاه با لحاظ نوع و کیفیت جنايت و تأثیر آن بر سلامت مجنی علیه و میزان خسارت وارده با در نظر گرفتن دیه مقدر و با جلب نظر کارشناس میزان آن را تعیین می کند. مقررات دیه مقدر در مورد ارش نیز جریان دارد، مگر اين که در اين قانون ترتیب دیگری مقرر شود.»ارش نیز همچون دیه، از طریق دادسرا و دادگاه کیفری رسیدگی و مورد حکم قرار می گیرد.در حال حاضر، دادگاهها با توجه به ماده یک قانون ن
به زبان ساده قدر واقعه اي  است که الله تعالی قبلا تعیین نموده است و قضا در لغت نیز به معنی فیصله دادن یا به ختم رساندن است در واقع قضا یا فرجام قدر در طول اراده الله تعالی بر عهده  اختیار خود انسان میباشد. 
به عنوان مثال خداوند مقدر فرموده است که شخصی در زمان معینی در داخل ماشین تصادف کند و در اين حالت اگر کمربند آن شخص بسته باشد به احتمال اينکه بمیرد بسیار کمتر از حالتی است که کمربند ايمنی نبسته نباشد.
بنابراين بهتر است برخلاف عادت متداول بگ
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ وصَبّرنی فیهِ على کائِناتِ الأقْدارِ ووَفّقْنی فیهِ للتّقى وصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِکَ یا قُرّةَ عیْنِ المَساکین
خدايا پاکیزه ام کن در اين روز از چرک وکثافت وشکیبائیم ده در آن به آنچه مقدر است شدنى ها وتوفیقم ده در آن براى تقوى و هم‌نشینى با نیکان به یاریت اى روشنى چشم مستمندان.
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
هیچ‌کس براي رسیدن به آنچه روزی‌ توست ، بر تو سبقت نمی‌گیرد و هیچ غلبه کننده‌اي در به چنگ آوردن روزیِ تو ، مغلوبت نمی‌کند و رزقی که برايت مقدر شده بی درنگ به تو برسد .
 | نهج البلاغه حکمت ۳۷۹| 
+و من فکر می‌کنم رزق ، خیلی فراتر از نان سفره مونه ؛ رزق ِما آدم‌هايی اند که باهاشون روبه رو میشیم ، جملات قشنگی اند که یکدفعه می‌خونیم ، دعاهاي خیری اند که در حق‌مون میشه و تمام موقعیت‌ها و موفقیت‌هايی اند که براشون تلاش میکنیم ؛ رزقی که هیچ کس نمی‌
به نام آفریدگار
همه چیز براي ما نیست. ما بايد بلد باشیم که بتونیم با هم دیگه زندگی کنیم. اگر خودخواه باشیم نمی تونیم با دیگران دوست باشیم و در کنارشون به خوبی زندگی کنیم.
ما بايد طبیعت خودمون رو به خوبی بشناسیم تا بتونیم بهتر زندگی کنیم.
بايد بدونیم که چه کسی هستیم تا بتونیم زندگی کنیم. بايد بدونیم که براي چه چیزی آفریده شدیم تا بتونیم به وظیفه اي که برامون مقدر شده درست عمل کنیم.
دوستدار همیشگیتان ساحل
 
 
شب نوزدهم:
اولین شب از شب‌هاي قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان علیه‌السلام مشرف می‌شوند و آنچه براي هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می‌کنند.
ادامه مطلب
رزاق از رزق به معنی روزی یا جیره اي که شامل هر مخلوقی در آفرینش است.
به رنگ یاه رازق و یا رزاق بودن الهی بودن یعنی به رنگ تمامی اسماء الهی شدن
رزاق شدن لازمه اش کسب تمام اسامی و بفعلیت رساندن تمام اسامیست تا بتوان طبق ظرفیت هاي موجود رزاق شد و رزاق بود.
لازمه اش غنی بودن است از خدا
سرشار بودن است از خدا
و خدايی کردن است با خدا
سرشار از علم او باش  تا با آگاهی ببخشی
سرشار از عدل او باش تا ب عدالت ببخشی
 سرشار از بصیرت باش تا با بصیرت ببخشی
سرشا
خدايا! آخرین باری که به ملاقات پدرم رفتم، چهارده معصوم را به نام خواندم و پدرم را به تو سپردم. و نمیدانستم آخرین بار است. دانسته بودم همه چیز در ید قدرت توست و به جاي دست و پا زدن در راه حلهاي زمینی، تسلیم اراده تو شدم. الان هم که به خیال خودم راهکارها، و به علم تو دست و پا زدنهايم ته کشیده، باز تو را میخوانم و خودم را به تو میسپارم. دانستم که تا تو نخواهی هیچ چیز به سرانجام نمیرسد. و اگر تو اراده کنی، هیچ چیز مانع تحقق اراده ات نخواهد بود. توان و ا
به نام خداوند هستی بخش. 
چند سالی است که به لطف خدا سرگرم و دلخوش به دنیاي حقوقخوانی ام. در اين مدت هر آنچه از خوانده هايم را که به آوردگاه مباحثه با دوستان بردم یا در معرض نقد ايشان نهادم, برايم ماندگار شد و آنچه را از باب کاهلی یا بخل مکتوم داشتم از میان رفت. ايجاد اين وبلاگ نیز براي ثبت خوانده ها و نظرهاست و امیدوارم آغازی باشد بر تداوم ماندگارها.
در آیه اي از آیات سوره ی طه  آمده است : هر که گنهکار به پیشگاه پروردگارش درآید، بی تردید او را جهنمی است که در آن نه بمیرد و نه زندگی یابد .
.

.
آن آتش و لهیب هايش هنوز برايم عینیت ذهنی پیدا نکرده اند. اين تصویر اما برايم آشناست. بویی از همین دنیا دارد . انگار تجربه اش را دارم. 
جايی که در آن نه می‌میری، نه زندگی می‌کنی.
در حالی که زیر نور غروب، قهوه‌ سوخته‌ی بعدازظهر را به هم می‌زد به آینده فکر کرد، و به آینده‌اي که در پی گذشته آمده بود. او نمی‌دانست که مقدر شده است معمار سلول زندان خودش باشد، نمی‌دانست که اسب تک شاخ رویاهاش در پشت نقاب تصویری به جز یک کرگدن خسته ندارد.
#مناجات_شعبانیه
#سید_مهدی_شجاعی
 به من نگاه کن، وقتی که با تو راز و نیاز می کنم، که من گریخته ام به سوی تو اينک، و در میان دست هاي توام، خسته و درمانده و زمین گیر؛ در آغوش تو، زار زار گریه می کنم و همه ی امیدم به توست و آنچه نزد تو.
تو می دانی که در درون من چه می گذرد؛ تو از نیازهاي من با خبری؛ تو مرا خوب می شناسی. و هیچ چیز از تو پوشیده نیست.
تو می دانی که من اکنون در کجا ايستاده ام؛ به کدام سو خواهم رفت، در کجا اقامت خواهم کرد و گاهِ بازگشتن من کجاست.
صادقانه که به خودم نگاه می‌کنم می‌بینم هر آن چیز غیراکتسابی‌ که می‌شد براي شروع یک زندگی به کسی داد، به من داده شده: سلامت جسمانی، خانواده، ظاهر زیبا و متناسب، هوش و استعداد کافی و. اما با وجود همه اين‌ها من شادکام نیستم؛ چون گیر کار جاي دیگری‌ست. گیر اينجاست که خدا تمام سهم خودش را گذاشته روی میز، اما من از گذاشتن سهم خودم طفره رفته‌ام. هرگز قدم از قدم برنداشتم. فقط ايستادم و بررسی کردم، تحلیل کردم، نقد کردم. و عجیب اينکه کار نکرده را ن
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنند
ادامه مطلب
ﻣﻮﺿﻮﻉ : ﺳﺮﻩ ﻭ ﺳﺨﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﻋﻠﻪﺍﻟﺴﻼﻡ
ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺨﺶ : 97/12/16
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﻴﻢ ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﻪ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﻦ، ﺑﻌﺪﺩ ﻣﺎ ﺍﺣﺎﻁ ﺑﻪ ﻋﻠﻤﻪ
‏ ﺍﻟﻬﻲ ﺍﻧﻄﻘﻨﻲ ﺑﺎﻟﻬﺪﻱ ﻭ ﺍﻟﻬﻤﻨﻲ ﺍﻟﺘﻘﻮﻱ ‏»
ﺍﻦ ﺑﺤﺚ ﺩﺭ ﺍﻭﻝ ﻣﺎﻩ ﺭﺟﺐ ﺨﺶ ﻣﺷﻮﺩ . ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺎﻩ ﺭﺟﺐ ﺭﺍ ﺍﺳﻤﺶ ﺭﺍ ﺬﺍﺷﺘﻨﺪ ﻟﻠﺔ ﺍﻟﺮﻏﺎﺋﺐ، ﺭﻏﺎﺋﺐ، ﺭﻏﺒﺖ، ﻣﻞ، ﻌﻨ ﺷﺒ ﻪ ﻋﻼﻗﻪ ﻫﺴﺖ . ﺷﺐ ﻋﻼﻗﻪﻫﺎ ﻭ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ . ﺑﺎ ﺑﺎﻗ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪﻫﺎ ﺍﻣﺘ
همہ هسٺ آرزویم 
✨شرف لقاے مَهدے.
چہ خوش اسٺ گر ببینم
✨رخ دلرباے مَهدے.
همہ نازم آن خدا را 
✨ڪہ نمود او مقدّر
من رو سیاه مسڪین 
✨شوم آشناے مَهدے
اللهم ‌صل ‌علی‌ محمد ‌و آل ‌محمد ‌و ‌عجل‌ فرجهم 
ألـلھم ؏ـجل لوَلـیِـڪ ألفرج
بدترین کارما که صددرصد به شما بازخواهد گشت:
 "تحقیر" و "تمسخر" دیگران است
اگر دیگران را تحقیر کنید انسانی را حقیر نکرده ايد، بلکه روح الهی او را و آفریدگار و هستی بخش کائنات را مورد تمسخر قرار داده ايد.
 شک نکنید آنچه در مورد دیگران تصور میکنید روزی درباره ی خودتان به حقیقت خواهد پیوست.
انسانها بخاطر آنچه گمان میکنند خودشان دارند 
و دیگران آن را ندارند، آنها را تحقیر میکنند
 اما نمیدانند اين عمل دارائیشان را از آنها خواهد گرفت.
 
 
 
 
ادامه م
هوالمحبوب

می‌گفت، تا حالا دو بار عاشق شدم، اولی تو یه حسرت بچگانه از دست رفت و دومی گمونم خیال ازدواج نداره. دومی رو خودش بهم نشونش داد، از نظر من خیلی معمولی بود، یه نمايشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که یه تیپ آشفتۀ هپلی داره، وقتی تئاترش اجرا رفت، قرار گذاشتیم که با هم بریم، با یه وسواس عجیبی براش گل رز آبی انتخاب کرد، یه پروانۀ کوچیک زد روی برگ گله و یه کارت تبریک. تو کل اون یک ساعت و نیم که داشتیم تئاتر رو نگاه می‌کردیم، اون حواسش به بازیگ
در انتظار رحمتت نشسته ايم بدهی کریمی،ندهی حکیمی، بخوانی شاکرم ،برانی صابرم 
 
پروردگارااحوالم چنانست  که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی.نه پاي گریز دارم و نه زبان ستیز،بحق کبریايی ات   بحق راستی بحق خوبی          بحق بزرگی بحق انصاف         بحق حقانیت بحق مهربانیت بهترینها رو براي همه مقدر فرما (آمین)
آنچه دیشب به خواب دیدم، یک خواب تکراری بود. آنچه به من القا شد، و آنچه به یادم مانده، در عبارت دسته‌ی کورها» خلاصه می‌شود.
دیروز، بین راه‌هايم مانده بودم. حرف دیگران برايم از اعتبار افتاده است. حرف خودم هم، پر از تردید و ابهام است! برايم جالب است که اين همه آدم در بلاگستان می‌شناسم؛ از چه و چه تا که و که. اما جذابش اين است که هیچ‌کدام از آن‌هايی که ارتباطمان دوطرفه است، چیزی از حرف‌هاي ذهنیِ غلط یا درستم نمی‌دانند که بتوانند تمیزشان دهند
خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ: ايران میں فلسطین کی تحریک ’جہاد اسلامی‘ کے نمائندے ناصر ابوشریف نے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ايران امت اسلامی کو صہیونی منصوبوں کے مقابلے میں کامیابی کی طرف رہنمائی کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے وہ صہیونی منصوبے جو امت اسلامی کو پاش پاش کرنے کی غرض سے تیار کیے گئے ہیں۔اسلامی انقلاب کا بھروسہ اسلام پر اور مغربی و صہیونی سازشوں کے مقابلے میں استقامت اور پائیداری پر ہے لہذا کامیابی اسلامی انقلاب کا مقدر ہے۔شہید قاسم سل
 
روايتی زیبا دربارة رزق»
 
و در کافى از امام صادق (علیه السلام) روايت شده که فرمود: امیر المؤمنین بارها مى فرمود:
بدانید و به یقین بدانید که خداى عزوجل به هیچ بندهاى هر قدر هم تلاشگر باشد و هر قدر زرنگى و چاره اندیشى اش عظیم باشد و بسیار حیله گر و نیرنگ باز باشد اجازه نمى دهد از مقدراتى که او در ذکر حکیم برايش تقدیر کرده پیشى گرفته و آن مقدرات را تغییر دهد.
ايها الناس! هیچ انسانى به علت مهارتش نمى تواند پشیزى از آنچه برايش مقدر شده زیادتر به د
در من شادی اي هست. شادی جستجوي هشتگ هاي لباسِ عروس. شادیِ جدی شدن. جدی بودن. در من شادیِ معشوقه بودن هست. شادی تعصب. شادی غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده اي بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادی اي در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شادیِ آزادیِ از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
در من شادی اي هست. شادی جستجوي هشتگ هاي لباسِ عروس. شادیِ جدی شدن. جدی بودن. در من شادیِ معشوقه بودن هست. شادی تعصب. شادی غیرت.
در من غمی هم هست. غم عظیم. ته دلم. از هر آنچه در دلم اطمینان داشتم و اطمینان بیهوده اي بود و تنها نتیجه‌اش شک به آینده و حال و هر آنچه هست بود.
شادی اي در تو هم هست. حس می‌کنم. می‌بینم. شادیِ آزادیِ رهايی از قید، بند، وابستگی، تعهد.
در من ترسی هم هست. مثل همیشه.
 
+ مستِ بی‌اندازه‌نوشَ‌م.
خدايا منکه خبر ندارم چی برام مقدر کردی ولی میدونم حتما بهترین چیزه فقط تو راه اون بهترین چیز کمکم کن، کمکم کن که قوی باشم کمکم کن که ادامه بدم تو اون راهی که تو میخواي، برمیگردم سمتت و میدونم که تو ارامشمی میدونم که تو کمکم میکنی من حست میکنم من حست میکنم.
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌هاي قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون اين که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به اين شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
همیشه
برايم سوال بود که یک کودک 4-5 ساله چگونه فلسفه می خواند و می فهمد. بسیاری ادعا
کرده اند که در کودکی فلسفه خوانده اند. اما مگر فلسفه مجموعه اي از کلمات و  مفاهیمی نیست که بشر طی تجربه تاریخی خود بر
اساس آن تجارب برساخته است؟ پس یک کودک بی تجربه زندگی، چگونه آن مفاهیم را لمس می
کند و می فهمد؟ کودکی که تاکنون عاشق نشده است، چگونه فلسفه روابط را می فهمد؟
کودکی که فقیر نشده یا فقر را نفهمیده است، در کارزار ی شرکت نکرده، با همسايه
درگیر نشده
در دنیاي امروزه که روزانه آمار تصادفات و درگیری ها بالا میرود؛دیه گرفتن و دیه دادن یکی از دغدغه هاي اصلی مردم می باشد.دیه در واقع مالی است که به خانواده فرد کشته شده و به خود فرد نقص عضو شده تعلق میگیرد.دیه جرح به دیه اي گفته میشود که شامل اسیب هاي غیر سرو صورت باشد و دیه شجاع دیه اي است که شامل اسیب هاي سرو صورت میباشد.میزان دیه اي که در شرع مشخص شده باشد را دیه مقدر و میزان دیه اي که توسط کارشناسان مشخص میشود دیه غیر مقدر مینامند.در پی اين موض
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنندو اعمال شبهاى قدر بر دو نوع است یکى آنکه در هر سه شب بايد ک
اوضاعمان را اگر میپرسی، تفاوتی نکرده است، همچنان دلتنگی هاي سابقم را دارم و تغییری نکرده ام، فارغ از اينکه پیش از اين دغدغه هاي کمتری داشتم و بیشتر به یاد تو می افتادم، ولی الان بهانه هايی براي خودم جستجو کرده ام تا دور بودن از تو را فراموش کنم. هوا همان هواست، روزگار همان روزگار، آدمها همان آدمها و فقط چهره هاي دور و برم عوض میشوند.  متوقف بودن نشانه رشد نکردن و ايستا ايستادن نیست، بلکه نشانه رو به عقب رفتن است. زندگی براي ما اين را خواسته اس
صدماتی که موجب تغییر رنگ پوست میشود براساس ماده 714 قانون مجازات اسلامی
مصوب 92 داراي دیه مقدر میباشد و طبق بندهاي ((الف)) و ((ب)) و تبصره هاي
اين ماده اعلام نظر میگردد. در موارد یکه منجر به تورم و تغییر رنگ گسترده
شود ارش تعیین خواهد شد.
پاورپوینت تاریخ پلورالیسم
دانلود پاورپوینت با موضوع تاریخ پلورالیسم، در قالب PPT و در 30 اسلايد، قابل ویرايش. بخشی از متن پاورپوینت: تاریخ پلورالیسم با "عقل سلیم" آغاز میشود. پس از هزاران سال تسلط افکار مذهبی و فلسفی برذهن بشر، عقل سلیم مردم عادی بدون تعصب و پیشداوری هاي م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها