نتایج جستجو برای عبارت :

دارو یار پی دی اف رایگان

درود
افرادي که دچار بیماری آسم شغلی و غیر شغلی هستند در نحوه درمان  در این دو نوع تفاوتی وجود ندارد 
 
زمان تغییر دوز دارو خصوصا اسپيری تنفسی
 یک ماه بعد از شروع درمان  بررسی مجدد لازم است و دو ماه بعد در صورت خوب بودن شرایط بیمار تغییر دارو و کاهش میزان مصرف دارو.
 
به عبارتی چند روز بعد از شروع اسپری و بهبودي موقت اسپری تنفسی قطع نگردد.
زولپيدم یک آرام بخش است که خواب آور نیز نامیده می شود. این دارو ممکن است تاثیرات شیمیایی بر مغز در افراد نامتعادل در زمینه خواب یا مبتلا به مشکلات خواب (بی خوابی) شود. در این مقاله با نکات مهم در مورد این دارو و چگونگی استفاده از آن، صحبت می شود.

ادامه مطلب
حضرت آیت الله العظمی جوادي آملی (دامت برکاته):
بیمار برای درمان به شفا نیازمند است و دارو شفای مریض نیست، زیرا بسياری از بیماری ها با مصرف دارو بهبود نمی یابد. خدای سبحان قرآن را دارو معرفی نمی کند، بلکه آن را شفا می خواند.
هرکس به محضر قرآن بیاید، آن را بفهمد، بپذیرد و بدان عمل کند بیماری درونی اش از بین می رود؛ مگر آنکه بیمار خود به قرآن مراجعه نکند یا پس از مراجعه به قرآن، دستور و نسخه شفابخش آن را نپذیرد و بدان عمل نکند و یا عملش نادرست باشد.
۱- در این سن می توانید به کودک توضیح دهید که مصرف دارو برای بهبود حال اوست اما اصراری نداشته باشید که کودک کاملا این موضوع را درک کند. هرگز به کودک نگویید که فلان دارو شکلات یا اسمارتیز است یا فلان شربت مزه پرتقال می دهد تا به این بهانه آن را بخورد زیرا در این شرایط ممکن است کودک حتی بدون دلیل هم تقاضای خوردن دارو کند یا خودسرانه سراغ آن برود. بدون تهديد و دعوا یا پاداش باید دارو را به کودک بدهید و اگر گریه می کند صبر کنید، تا گریه اش تمام شود.
۲-
بسم الله الرحمن الرحیم 
چند سالی است با توجه به اهمیت پيدا کردن موضوع رحلت یا شهادت پيامبر مکرم اسلام حرف ها ضد و نقیض فراوانی زده میشود ولی چندين منبع معتبر خصوصا از سوی اهل سنت موضوع شهادت پيامبر را تایید میکند: 
برای مثال منبع معتبری مثل صحیح بخاری نزد اهل سنت: صفحه ۱۰۹۲، حديث ۴۴۵۸، طبعة دار ابن کثیر
این حديث از سوی عایشه (همسر پيامبر) نقل شده است که ادعای مسموم کردن پيامبر را اثبات میکند:
عایشه نقل میکند: در زمان مریضی پيامبر به زور به دها
امپراتور دارو وانگ (29م - 77م)؛پس از مرگ امپراتور اونجو» پسرش امپراتور دارو در سال 29م. به تخت نشست. او دومین امپراتور باکجه بود که مدت زیادي حکومت کرد ولی اقدامات شایسته ای انجام نداد، در دوران حومت او جنگ هایی بین باکجه و شیلا رخ داد که در اکثر آن ها دارو شکست خورد. او سرانجام در سال77م. از دنيارفت و سلطنت را به فرزند و ولیعهدش گیرو» سپرد.
 دانلود کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی pdftamasha.com › . Translate this page Oct 14, 2019 - کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی.برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید. کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی - تماشاtamasha.com › . Translate t
طراحی بسته بندي دارویی برند لیدا دارو

در طراحی بسته بندي دارو سادگی شرط اول است و همیشه بر این اصل استوار است. ما هم در طراحی بسته بندي
لیدا دارو این اصل را رعایت نموديم. رنگ جعبه بسته بندي را سفید انتخاب
کرديم و با استفاده از فونتی ساده و خوانا نام محصول را نوشتیم و لوگوی
برند را به رنگ آبی قرارداديم تا حس مثبتی را در ذهن مصرف کننده ایجاد کند و
همچنان از یکنواختی مشکی و سفید خارج شود .

منبع: سایت شرکت تبلیغاتی کِی نگار
تجویز و مصرف غیر منطقی دارو
ارائه
با موضوع تجویز و مصرف غیر منطقی دارو ، در قالب فایل pdf و در حجم 39
اسلاید. فایلی بی نظیر در ارتباط با تجویز و مصرف غیر منطقی دارو، به
همراه تصاویر در ارتباط با موضوع. مصرف منطقی دارو یعنی اینکه برای یک
بیمار، داروی مناسب بر اساس وضعیت بالینی فرد، با دوز مناسب و در طول مدت
مناسب تجویز شود .
همتی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان اینکه خوشبختانه نحوه تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه جهت تولید دارو و تجهیزات پزشکی هم خوب است، ادامه داد: ۳.۵میليارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختيار تامین‌کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی قرار گرفته است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
یکی از داروهایی که برای تنظیم قند خون بکار می رود قرص گلی بنکلامید است. این دارو لوزالمعده را برای تولید انسولین تحریک می کند. در این مطلب با کمک تحقیقات جديد پزشکی شما را با عوارض جانبی و همه نکات مهم قرص گلی بنکلامید آشنا می کنیم.
نکات مهم
از قرص گلی بنکلامید برای کنترل سطح قند خون در بیماران دارای ديابت نوع ۲ استفاده می‌شود.
این دارو بین ۱۵ تا ۶۰ دقیقه پس از مصرف شروع به تأثیرگذاری می‌کند.
ماندگاری و تأثیرگذاری این دارو ۲۴ ساعت است.
هنگامی
در این مطلب با کمک چندين متخصص از مجلات پزشکی معتبر دنیا، شما را با عوارض جانبی، کاربردها، طرز استفاده درست و نکات ضروری کلیندامایسین واژینال آشنا می کنیم.
کلیندامایسین چیست؟
این دارو آنتی بیوتیکی است که بر ضد باکتری ها میجنگد.
کلیندامایسین واژینال برای درمان عفونت واژنی که به وسیله باکتری ایجاد شده است به کار میرود.
هشدارهای مهم
اگر اختلالی مانند کولیت دارید از این دارو استفاده نکنید. اگر به کلیندامایسین یا لینکومیسین آلرژی دارید هم از
دارو درمانی روانی یکی از روش‌های رایج برای درمان بسياری از اختلالات روانی است. اما خطر وابستگی و عوارض داروها دغدغه بسياری از کسانی است که جهت درمان ناراحتی‌های روانی به روانپزشک مراجعه می‌کنند. با تشخیص و مصرف طبق دستور پزشک این خطر کم خواهد شد. در کل اختلالات روانی دارای سه جنبه جسمی، روانی و اجتماعی هستند که دارو درمانی روی جنبه جسمانی و روان درمانی بر جنبه‌های روانی و اجتماعی تمرکز می‌کنند. آگاهی از تمام ابعاد دارو درمانی روانی در م
 
روزیگلیتازون دارویی است که برای درمان ديابت نوع2 تهیه شده است.سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA)این دارو را در سال 1999 با نام آوانديا تایید کرد.
اگرچه اروپا به دلیل نگرانی در مورد اثرات منفی این دارو بر روی سلامت قلب استفاده از را به حال تعلیق در آورده و آمریکا نیز مصرف آن را محدود کرده .تحقیقات در مورد امنیت استفاده این دارو با نتایج متفاوتی همراه بوده است.
 
تحقیقی که در ادامه مطلب خواهید خواهد از داده های معتبر استفاده کرده است تا اثرات این دار
دانلود کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی
دانش پژوهان گرامی، محتوای این فایل شامل کتاب کاربرد دارو‌های روانپزشکی در روانشناسی بالینی تالیف شقایق تیلاب، گلشن شکری می باشد که با فرمت pdf در حجم ۱۷۵ صفحه تهیه و تدوین گرديده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمایید.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب کاربرد داروهای روانپزشکی در روانشناسی با
1-بنزوديازپين
این دارو برای درمان اضطراب در کوتاه مدت استفاده میشود
این دارو برای درمان اختلال اضطراب عمومی و شاید در اختلال وحشت و اختلال اضطراب اجتماعی کاربرد دارد
این دارو باعث آرامش ماهیچه ها شده و علائم ديگری که مرتبط با اضطراب است را کاهش میدهد.
2- داروهای بلوک کننده های بتا
این داروها برای کنترل بیماریهای قلبی بکار میرود
این داروها به کم کردن ضربان قلب و فشار خون از طریق بلوک کردن اپينفرین به این کار کمک می کند
این داروها در کنترل عر
اعتقاد ما مسلمون‌ها این است که شفا رو در دارو نمی‌بینیم و رفتن پيش پزشک و استعمال دارو و . رو در واقع جزء انجام وظایف میبینیم و نگاه وسیله‌ای داریم به اینها نه نگاه شفا و مسبب بودن.
در نظام طبیعت ذات آتش، سوزاندن است اما همین آتش اگر اراده الهی برای سوزاندن یک چیزی بهش تعلق نگیرد، نمی‌تواند بسوزاند و برای نمونه هممون داستان به آتش انداختن حضرت ابراهیم رو بلديم.
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در آستانه سال نو، برای حفظ سلامت نکاتی را برای خرید و مصرف مواد غذایی از قبیل شیرینی، محصولات لبنی، آجیل و سوغاتی ها ارائه کرد.

متن کامل خبر: توصیه سازمان غذا و دارو برای خرید و مصرف خوراکی های ایام نوروز
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر بهداشت گفت: قرار ما این نیست برای واردات دارو و ‏تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی ارز آزاد استفاده کنیم و خبر عدم استفاده از ارز 4200 تومانی را برای این کالاها نشنیده ام.‏

متن کامل خبر: عدم استفاده از ارز 4200 تومانی برای واردات دارو و ‏تجهیزات پزشکی صحت ندارد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر به هیچ وجه درباره داروهای اساسی کمبود وجود ندارد و در ماه‌های آینده نیز کمبود ‏دارو وجود نخواهد داشت.‏
طرح تحول سلامت به شدت و قدرت ادامه می‌یابد و فقط مواردي مانند نگرش اقتصادي‌تر و نگاه اقتصاد سلامت و ‏اثربخشی هزینه در این بخش دنبال می‌شود.
پرونده الکترونیک سلامت تا بهار سال 98 به سرانجام می‌رسد و در این زیرساخت مواردي مانند پزشکی خانواده و نظام ‏ارجاع نیز تا نیمه اول سال آ
پرازوسین دارویی است که برای درمان فشار خون بالا تجویز میگردد.این دارو در درمان بیمارانی که مشکل پروستات داشته و یا نارسایی احتقانی قلب، سندورم رینود و در آخر فئوکروموسیتوما دارند هم بکار میرود.برخی پزشکان این دارو را برای افرادي که دارای اختلال استرسی پس از آسیب روانی هستند هم تجویز می کنند.این دارو از طریق شل کردن رگ های خونی برای عبور راحت خون عمل میکند.شکل دارویی پرازوسین به صورت قرص و کپسول می باشد.احتیاط در خصوص مصرف پرازوسینممکن اس
پژوهشگران دانشگاه مراغه نانوکاتالیستی برای
کنترل فرآیندهای تولید دارو ساختند که می‌تواند تبديل سولفید به سولفوکسید
را به صورت کنترل شده، کاتالیز کند.
ادامه مطلب
هزینه درمان
بیماران پارکینسون
باید به طور مداوم دارو مصرف کنند. دارو‌های این بیماری هم نسبتاً گران قیمت است. به
خصوص اگر بیماران بخواهند داروی خارجی تهیه کنند. به طور کلی از نظر هزینه‌های درمانی
جزء بیماری‌های پرهزینه است. به ویژه اینکه افراد سالمند که باید به دلیل بیماری‌های
مختلفی که به آن‌ها مبتلا هستند، دارو‌های ديگری نیز مصرف کنند. تعداد دارو‌ها زیاد
است و ممکن است روزی ۵ قرص مصرف کنند. بعضی مواقع هم دارو‌هایی است که مشابه داخلی
آ
برای تقویت و هیدراته سازی ناخن می‌توان از لاک‌های تقویتی ناخن استفاده
کرد. این لاک‌ها تقویتی بوده و برخلاف لاک‌های تزئینی بوده، که تشديد
کننده پسوریازیس هستند و به صورت روزانه بر روی ناخن‌ها زده می‌شوند.
تزریق دارو‌های کورتیکواستروئیدي
هر ۲ تا ۹ ماه یکبار می‌توان این دارو‌ها را در زیر سطح ناخن تزریق کرد.
پزشک برای تزریق این دارو‌ها ابتدا ناحیه موردنظر را بی‌حس کرده و یا برای
کاهش درد از مسدود‌کننده‌های اعصاب استفاده می کند.
s
دارو برای افزایش آلت مردونه مردان دارو برای انزال زود رس دارو برای بلند شدن آلت مردان در مدتی کم جديدترین قرص بزرگ کردن آلت تناسلی مردان دارو برای جلوگیری از زود انزالی دارو برای درمان الت تناسلی کوچک به صورت طبیعی دارو بزرگ کلفت کننده آلت مرد دارو بزرگ کلفت کننده آلت مرد بهترین روش افزایش آلت دارو جهت طویل و بزرگ شدن الت جنسی مردان دارو گیاهی جهت درمان زود انزالی دارو گیاهی جهت درمان زود انزالی بهترین راه بزرگ کردن الت داروجنسی دا
پرسش و پاسخ @Ameli_Office سوال:به علت استفاده از قرص سینوتک به صورت دوز کامل دچار دردهای شکمی و اسهال شدم . راه حل چیه برای کاهش و یا قطع این عارضه ها ؟ @Ameli_Office پاسخ: ✅ تهوع، استفراغ، دل درد و اسهال از عوارض شایع ماه اول شروع درمان دي متیل فومارات (سینوتک، ديفوزل، زاديوا) است. حدود ۱۸ درصد افراد تحت درمان این عوارض را تجربه می کنند. در اکثر موارد شدت این عارضه کم و بتدریج بر طرف می شود.✅ برای کاهش این عوارض دارو را با مقادير کم شروع و بتدریج بر حسب تحمل
در این مطلب با کمک مجلات معتبر پزشکی، شما را با عوارض جانبی، کاربردها، دوز مصرف و طرز استفاده اصولی و همه نکات ضروری ديگر قرص سفازولین آشنا می کنیم.
سفازولین چیست؟
سفازولین دارویی آنتی بیوتیک است که برای درمان عفونت های باکتریایی کاربرد دارد
این دارو برای جلوگیری از عفونت پيش از جراحی، در حین جراحی و پس از جراحی نیز بکار می رود
این دارو در طبقه بندي دارویی آنتی بیوتیک های سفالوسپورین جای دارد.
این دارو به صورت آمپول و یا تزریق داخل وریدي اس
 انواع بسياری از داروهای غیرتجویزی(بدون نسخه) و با نسخه وجود دارد. چهار نوع NSAIDs که اغلب برای درمان درد کمر و گردن استفاده می شود عبارتند از:
 
آسپرین. آسپرین علاوه بر درمان درد ، تب و التهاب ، ممکن است خطر حمله قلبی را نیز کاهش دهد. این دارو بدون نسخه و با نسخه ی پزشک در دسترس است.
ایبوپروفن. ایبوپروفن می تواند طیف وسیعی از بیماری ها از جمله درد بعد از عمل جراحی و درد ناشی از بیماری های التهابی مانند اسپونديلیت آنکیلوزان را درمان کند. این دارو بد
 دانلود جزوه کامل فارماکولوژی (دارو شناسی ) پرستاری
 
 
عنوان فایل : دانلود جزوه کامل فارماکولوژی (دارو شناسی ) پرستاری
نوع فایل : pdf
تعدادصفحات : 112 ص
زبان : فارسی
برای دانلود این فایل روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود جزوه کامل فارماکولوژی (دارو شناسی ) پرستاری بصورت فایل pdf
 
 
توضیحات :
فارماکولوژی از دو واژه یونانی pharmakon به معنی دارو logos به معنی علم وشناخت مشتق شده است واز نظر اصطلاح علمی فارماکولوژی مطالعه موادي است که از طریق فرآیند های شیم
پر تکرار ترین ديالوگ های تیستو در درمانگاه:
  + عزیزم دارو تلخه ديگه. اگر قرار بود خوشمزه باشه بهش نمیگفتن دارو، صداش میکردن فالوده ی زعفرونی.
  + برا مامان خودمم از همین قرص نوشتم، تا حالا که راضی بوده.
  + عفونت با خلط فرق داره. عفونت گلو شبیه کپک روی رب گوجه اس.
  + در نزن.
  + بیا پایین بچه!
  + سرما خوردي ديگه عزیزم! مگه اولین باره سرما میخوری؟
در این مطلب با کمک چند مجله معتبر پزشکی اروپایی شما را با داروی داپوکستین، خواص، عوارض و تاثیر آن بر درمان زودانزالی آشنا می کنیم.
داپوکستین چیست؟
مصرف این دارو کنترل فرد روی انزال را افزایش می دهد و باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود.
معمولا از این دارو برای درمان انزال زودرس مردان استفاده می شود.
چطور عمل می کند؟
به نظر می رسد که عامل اصلی انزال زودرس کاهش میزان اثر یکی از انتقال دهنده های عصبی به نام سروتونین در بدن باشد. مشخص شده است که ک
کودکان معمولا به کرمهای انگلی که در روده زندگی میکنند مبتلا میشوند. مصرف مبندازول برای از بین بردن این کرمها ضروری است. همچنین برای جلوگیری از بازگشت عفونت لازم است اقداماتی صورت گیرد. نام های تجاری: Vermox®, Ovex
مبندازول در چه فرم هایی موجود است؟

قرص: ۱۰۰میلی گرم
شربت: ۱۰۰ میلی گرم در ۵ میلی لیتر
چه موقع باید مبندازول را مصرف کرد؟
بسته به نوع کرم، مبندازول در یک دوز یا دوبار در روز بمدت ۳ روز مصرف میشود. پزشک زمان مصرف دارو را به شما خواهد گفت.
در مقایسه با درمان استاندارد، ترکیب دارویی lopinavir–ritonavir در بیماران مبتلا به نوع شديد کوید19 و بستری در بیمارستان، تاثیر مثبتی ندارد. این نتیجه یک مطالعه کارآزمایی بالینی روی 199 بیمار کوید19 شديد است که در مجله ی NEJM منتشر شده است. 99 نفر در گروه دریافت دارو و درمان استاندارد و 100 نفر در گروه درمان استاندارد بررسی شده اند.  بین دو گروه از نظر مدت زمان رسیدن به بهبودي تفاوتی ديده نشده است. مرگ و میر تا 28 روز، اگر چه در گروه دریافت دارو کمتر بوده اما
 
 
امروزه زندگی ما کلا دچار مشکلات است. غذا ها طبیعی نیستند. ژنتیکی و دارای کود شیمیایی اند.چیز های خوب را گرفتند و چیزهای بد را جایگزین کردند. شکرِ نیشکر را که همه اش درمان است، را گرفتند و شکر چغندر قند که بیماری زا و سودا زا هست را جایگزین کردند.روغن مفید مانند پيِ گاو و امثال آن را گرفتند و روغن نباتی که از نفت درست می شود، را به ما دادند. علاوه بر این، دارو های شیمیایی همه مال آن هاست.
هر بلایی بخواهند با همین دارو ها بر سر ما می آورند.الان د
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جديد میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
رئیس سنديکای تولیدکنندگان مواد
شیمیایی، دارویی و بسته‌بندي دارویی سهم قاچاق مع را از کل بازار دارو
در حدود سه درصد اعلام کرد و گفت: پشت پرده مطرح شدن قاچاق مع دارو این
است که کنترل حوزه ارزی بر واردات دارو و سایر مولفه‌ها از جمله تولید دارو
تحت لیسانس شرکت‌های خارجی کاهش یابد.

فرامرز
اختراعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ دارو در
ایران نسبتا ارزان است، احتمال قاچاق آن به کشورهای همسایه وجود
متن آهنگ چشمای ستاره دار
کی میگه عاشقی بده حال بارونو کی بلده جز من و تو
تند نرو خب من هستم تازه قلقت اومده دستم
وقتی میکنی اونجوری نگاه دلم ضعف میره
قول تا تهش بمونی برام دلم هست پيشت
من فقط با تو جفتم تو جایی نری لطفا
دلم خوشه با تو کسی نگیره جاتو
خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو
دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو
خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو
منبع : www.rosemusics.com
دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو
تویی د
نبولایزر دستگاهی است که می توان توسط آن دارو هایی را که باید از طریق استنشاق به بیمار منتقل شود را به دستگاه تنفسی بیمار انتقال دهند. این روش برای افرادي که مبتلا به آسم و برونشیت هستند تاثیر فوق العاده ای دارد زیرا دارو سریعا از طریق تنفس جذب شده و به اندام های ديگر بدن آسیبی نمی رساند. دارو را در قسمت مخصوص دستگاه ریخته و با استفاده از ماسک آن بخار خروجی را به داخل ریه و مجرای تنفسی می کشیم. دستگاه به گونه ای است که طی فرایند های بخصوص دارو با

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها