نتایج جستجو برای عبارت :

جلد دوم رییس خشن من

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که سید محمد شکوه فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و هیات همراه لاریجانی آستان داشتند، دو طرف در تماس با اوضاع ساری داخل لبنان و تحولات منطقه تبادل دید کردند. بررسی راه های مقابله با چالش های امنیتی، ی و اقتصادی تو منطقه و کشورهای متنوع آن از دیگر محورهای بازدید لاریجانی با خداوندگار حسن نصرالله حیات. لاریجانیدر جریان عروج دو بسرعت به سوریه و لبنان یکشنبه شب خبردار بیر
 
حتما مطالعه بفرمایید
آیا زمستان سختی در پیش است؟!
سرخ پوستان از رييس جدید پرسیدند: آیا زمستان سختی در پیش است؟ رييس جوان قبیله که نمی دانست چه جوابی بدهد گفت: برای احتیاط بروید هیزم تهیه کنید.
سپس به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا امسال زمستان سردی در پیش است؟ و پاسخ شنید: اینطور به نظر می آید.
پس رييس دستور داد که بیشتر هیزم جمع کنند، و بعد یک بار دیگر به سازمان هواشناسی زنگ زد: شما نظر قبلی تان را تأیید می کنید؟ و پاسخ شنید: صد در صد
رييس دستور د
با عرض سلام به دوستان 
باتوجه به امتحانات یه چند وقتی نبودم و وقت نمی شد پیام بذارم انشا. وقت بیشتری داشته باشم.
ساده زیست ترین رييس جمهور دنیا را بشناسید !!
رييس جمهور سابق اوروگوئه در یک مزرعه ی قدیمی متعلق به همسرش زندگی می کند و تقریبا تمام دست مزدش را به نیاز مندان می بخشد.
مردان قبیله سرخ پوست در ایالات متحده آمریکا، از رييس جدید پرسیدند: آیا زمستان سختی در پیش است؟ رييس جوان قبیله که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشت، جواب داد: برای احتیاط بروید هیزم تهیه کنید.» سپس رييس قبیله رفت و به سازمان هواشناسی کشور زنگ زد: آیا امسال زمستون سردی در پیشه؟» پاسخ: اینطور به نظر میاد.» پس رييس به مردان قبیله دستور داد که بیشتر هیزم جمع کنند و برای اینکه مطمئن باشد، یه بار دیگه به سازمان هواشناسی زنگ رد: شما نظر قبلی تون رو
بعضی ها هستن که اسم خودشان را رييس دانشگاه (!!) گذاشته اند. بعد سوابق علمی شان را که ملاحظه می کنی می بینی با پول پدر و با رانت در یک دانشگاه رده پایین غربی به زور یک مدرکی گرفته اند.
مقالاتش را نگاه می کنی می بینی یکی مقاله دارد آنهم در مجله ای که خودش مدیر مسئول است چاپ می شود.
ادامه مطلب
  اون منشی فیلم های ایرانی هست که همیشه بلند میشه میخواد جلوی مراجعه کننده ی عصبانی رو بگیره که نره توی اتاق رييس ولی رييس مراجعه کنتده عصبانی رو به اتاقش راه می ده و منشی رو دک میکنه رو خاطرتون هست؟ اون منشیه ما هستیم. یه عمره داریم غیرت آدمایی رو می گیریم که ما رو به لنگ کفششون هم حساب نمیکنن.
در روزگاری نه چندان دور یک هیات از گرجستان برای ملاقات با استالین به مسکو آمده بودند. پس از جلسه استالین متوجه شد که پیپش گم شده است و به همین خاطر از رييس کا.گ.ب خواست تا ببیند آیا کسی از هیات گرجستانی پیپ او را برداشته است یا نه؟ پس از چند ساعت استالین پیپش را در کشوی میزش پیدا کرد و از رييس کا.گ.ب خواست که هیات گرجی را آزاد کند. اما رييس کا.گ.ب گفت: متاسفم رفیق، تقریبا نصف هیات اقرار کرده اند که پیپ را برداشته اند و تعدادی هم موقع بازجویی مرده ا
با حضور فرماندار سنقروکلیایی، امام جمعه، مدیر کل پزشکی قانونی استان، رييس دادگستری و دادستان شهرستان، فرماندهان سپاه و انتظامی و برخی از مسئولین، آیین معارفه سرپرست پزشکی قانونی سنقروکلیایی برگزار شد.
 
در این مراسم از زحمات دکتر محمد بابایی رييس پیشین این مرکز تقدیر و دکتر پیام دولتشاهی با حکم مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به عنوان رييس مرکز پزشکی قانونی شهرستان سنقروکلیایی معرفی شد. 
 
 
دکتر حسین خنیفر، رييس دانشگاه فرهنگیان کل کشور به عنوان رييس بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علیرضا صبا، ریحانه شریعتی و محیا حاجی دبیر و اعضای شورای مرکزی کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تقدیر به عمل آورد.
ادامه مطلب
دو سال پیش هم رييس دانشگاه وقت، خلاقیت به خرج داده بود و با اعضای گروه ها به صورت جداگانه جلسه تشکیل می داد و نقطه نظراتشون رو شنود می کرد
اونوقت زمان جلسه کی بود؟؟
عد تو ماه رمضون :/
یعنی گذشته از این که؛
 طبق معمول تو جلسه ما گفتیم و رييس هم وانمود کرد که شنیده ولی مثل همیشه، هیچ خبری از جامه عمل پوشیدن هیچکدوم از پیشنهادات ما و قدمی در راستای کاستن ی کدوم از دغدغه های ما نبود
مهم تر از همه اینا این که:
ماه رمضون بود
و ما حتی نتونستیم یک موز برد
 درخواست رييس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس: کادر درمانی درگیر با کرونا در صورت فوت، شهید محسوب شوند. 
رييس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رييس بنیاد شهید خواستار این شد که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در جریان مقابله با ویروس کرونا، از دنیا می‌روند به عنوان شهید محسوب شوند. 
رييس همه ی معاونین رو پیج کرد برای جلسه فوری؛ 
وسط جلسه برای یک کار فوری از رييس اجازه گرفتم برای لحظاتی از دفتر مدیریت بیام بیرون؛ در بسته بود. چند تا تقه به در زدم و در رو باز کردم و صدای خنده ی حضار.
گفتم انقدر ذهنم درگیره حواسم نیست دارم میرم بیرون! ولی انقدر سوتی بزرگی بود که جمع شدنی نبود.
u
چرا یک رييس جمهور انگلیسی ۲۰سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بود! 
نقد رييس جمهور مملکت هیچ اشکالی ندارد و اتفاقا ضروریه. اما دراین گروه عده ای از اعضا با پروفایل رهبری ، سپاه، رزمندگان و هیات که حاکی از انقلابی بودن آنهاست چنان به رييس جمهورقانونی کشور برچسب می زنند که آدم تعجب می کند اینا دارن با یک متهم در شرف اعدام سخن می گویند. 
ضمن احترام به هرگونه نقد و انتقاد به مقامات قوای مختلف  یکی بمن پاسخ دهد چرا رهبری اجازه تایید صلاحی
خدا خواهر رييس جمهور را بیامرزد. دیروز به رحمت خدا رفت. در این یک هفته ای که قیمت بنزین سه برابر شد مردم بارها به یاد اقوام آقای رييس جمهور افتادند و خاطرشان را در ذهن و زبان زنده نمودند.
خدا از سر تقصیرات همه بگذرد. خدا همه را به راه درست هدایت کند به خصوص آنچه را که این خاندان تحویل جامعه بشری داد.
دیروز خانمی زنگ زد دفتر و گفت با رييس کار داره ، رييس مثل همیشه نبود 
بهش گفتم ایشون تشریف ندارن و خانمه گفت بهشون بگین کریمی زنگ زد و گفت با این شرایط من نمی تونم کار کنم براتون 
گفتم برا چه کاری صحبت کرده بودید؟ 
شغل من !!
خیلی ناراحتم، به پولش احتیاج داشتم و دارم .کاش من یه سال دیگه هم اینجا کار کنم 
کارش خوبه، ساعت کاریش خوبه، جاش خوبه، حقوقش خوبه . چرا آخه؟!!!!!!!!!!!!
بیشتر کار کنم؟ یه کم کندم این رو قبول دارم ولی این که بره پی نیروی جدید رو قبو
در روزگاری نه چندان دور یک هیات از گرجستان برای ملاقات با استالین به مسکو آمده بودند. پس از جلسه استالین متوجه شد که پیپش گم شده است و به همین خاطر از رييس کا.گ.ب خواست تا ببیند آیا کسی از هیات گرجستانی پیپ او را برداشته است یا نه؟ پس از چند ساعت استالین پیپش را در کشوی میزش پیدا کرد و از رييس کا.گ.ب خواست که هیات گرجی را آزاد کند. اما رييس کا.گ.ب گفت: متاسفم رفیق، تقریبا نصف هیات اقرار کرده اند که پیپ را برداشته اند و تعدادی هم موقع بازجویی مرده ا
الف: اصل
رهبری دروغ می‌گوید، رييس جمهور دروغ می‌گوید، رييس قوه‌ی قضاییه دروغ می‌گوید، رييس قوه‌ی مقننه دروغ می‌گوید، صدا و سیما دروغ می‌گوید، وزرا دروغ می‌گویند، سازمان‌ها دروغ می‌گویند، همه دروغ می‌گویند. باشد قبول، همه دروغ می‌گویند.
گیرم تو موفق شدی رهبر و رييس جمهور و روسای قوای مختلف و وزرا و اصلا کل نظام را عوض کردی، خب حالا بگو بدانم به کدام دلیل عقل‌پسندانه‌ای باید باور کنم، قبول کنم تو که همه را دروغ‌گو می‌دانی و می‌خو
اگر همکار هم رده، زیرآب کارمند را بزند گفته می شود طرف پاش روی پوست پیازه،
اگر چنانچه رييس مذکر برای کارمند زیردستش بزند گفته می شود طرف پاش روی پوست موز هست،
و چنانچه رييس مونث زیرپای کارمند رده پایین را بروفد لکن گفته می شود طرف پاش روی پوست خربزه می باشد.
تبعیض بین استقلال و پرسپولیس در سطح رييس جمهور‌ها نیست. رييس جمهور‌ها نمی‌آیند که تا این حد ورود کنند؛ چه آقای و چه چنین کاری نکردند. تماس با رجب طیب اردوغان هم بحث ملی بود. برای استقلال هم همین کار را می کردند 

ادامه مطلب
رييس جمهور: به همه یارانه بگیران یک میلیون تومان اعتبار پرداخت می شود. 
اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت یک اعتبار یک میلیون تومانی به حساب همه خانواده‌های یارانه بگیر، واریز می‌شود.
بازپرداخت این اعتبار هم همان یارانه‌ها و در مدت ۲۴ ماه خواهد بود./
خیالمون راحت راحت شد
رييس جمهور قول داد مشکل معیشتی برامون پیش نیاد
تو این شش سال و اندی هم ثابت شده روباه کثیف بسیار خوش قولی هست
رييس اعظم هم فرمودند از تصمیمات روسای قوا حمایت میکنند
این حمایت موقع مذاکرات و از ترس چنتا بچه بسیجی کجا رفته بود کسی جرات نداره بپرسه
وقت تو شیشه کردن خون ملت که میرسه همه همنوا و حامی و پشتیبان همدیگه ن
حالا چند نفر هم جان باختند 
مگه مهمه؟؟
همین وبلاگ رو هم که فعلا میشه بهش دسترسی داشت باید قدر بدونیم و توش به
اعضای کمیسیون انرژی میهمان نماینده زرند و کوهبنان
به دعوت نایب رييس کمیسیون انرژی مجلس اعضای این کمیسیون و تعدادی از معاونین وزرای نیرو و نفت به استان کرمان سفر می‌کنند.
رييس مجمع نمایندگان استان ۲۹خرداد میزبان رييس و اعضای یکی از مهمترین کمیسیون‌های مجلس خواهد بود.
نماینده مردم زرند و کوهبنان که دومین مقام این کمیسیون اثر گذار در کشور است در نظر دارد اعضای این کمیسیون از نزدیک با پتاسیل‌ها موجود استان آشنا کند.
بی‌شک آشنایی اعضای این
درس آرام تاریخ
پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره نسخه خانگی مستند رييس الوزراء» در دسترس قرار گرفته و بخش عمده علاقمندان به بیوگرافی‌های تاریخی به تماشای آن نشسته‌اند. این مستند به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا هاشمیان، روایتی کاملا تاریخی از زندگی احمد قوام‌السطنه، یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های ی تاریخ ایران در مشروطیت و دوران پهلوی، است که ضمن شیوایی بیانش در شرح وقایع، از برخی اصول مستندسازی هم غافل می‌ماند.
ادامه مطلب
رجب طیب اردوغان رييس جمهوری ترکیه اعلام کرد که هزار و ۲۳۰ تروریست تا به امروز در عملیات چشمه صلح آنکارا در شمال سوریه کشته شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، رييس جمهوری ترکیه افزود که عملیات ترکیه در سوریه زمان بندی خاصی ندارد.
ادامه مطلب
دوستان 
شما میرین وقت رزرو میکنین 
برا دیدار رئیس دانشگاه فردوسی
و صد سال دیگم بهتون وقت نمیدن 
اما خود رئیس دانشگاه برام بوق میزنه میاد پیش پام ترمز میزنه میگه تو یکی یدونمی 
حجابتو رعایت کن 
ما مث هم نیستیم 
هه
میشه ولم کنین ؟؟؟؟
حجاب من به این عادی ای
 ده برابر آزاد تر از من هست 
مشکلتون بامنه فقط مگه؟
همینم مونده بود رييس دانشگا جلو پام سبز شه بگه جم کن خودتو :///////
اونم بعد ری*دمان امتحان میانترمم 
دیگه ندیده بودم با گوشی زیر دستم برین*م
 
 
 
این روزها چقدر این گفتار مختارثقفی ملموس شده و مصداق داره
 ریس قوه قضاییه فعلی دستور رسیدگی به فساد مسئولین رو داده . و این روزا چقدر خبر فساد اطرافیان لاری جانی رييس قوه قضاییه سابق به گوش میرسه !! 
حلقه فساد یکی یکی داره برملا میشه و به هسته مرکزیش میرسه !!
اگر هسته رييس قوه قضای سابق باشه در این مملکت چخبر بوده . ؟؟؟
چه گندی به نمک زده شده !!!
از قضا من می خواهم با رييس جمهور موافقت کنم و می گویم: شما با هنر دیپلماسی چکار کردید که سردار خسته تن ملت از میدان های نبرد برای نجات هنر مذاکره و جلوگیری از سقوط صلاحیت های حرفه ای وزارت خارجه، جان عزیزش گرفته شد!؟
 امروز دکتر مجتبی زارعی عضو گروه علوم ی دانشگاه تربیت مدرس ورييس بسیج اساتید کشور در یادداشتی نوشت: رييس جمهور گفت که سردار سلیمانی به سمت میدان جنگ نمی رفت که شهید شد بلکه بسوی میدان دیپلماسی می رفت!؟♦از قضا من می خواهم با ر
 
رييس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان در ادامه این نشست در رابطه با فرش کرمان گفت: تامین مواد اولیه و کنترل کیفیت این مواد در تولید فرش استان بسیار مهم است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام خواهد شد.
 
چالش‌های صنایع دستی استان و راهکارهای رفع آنها در نشست کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.
به گزارش ایسنا، رضا بهرامی رييس کمیسیو
 
بعد از اوج گیری انتقادها نسبت به کپی برداری مشکوک آخرین سکانس سریال پایتخت از یک فیلمفارسی مفتضح، رييس صدا و سیما در نامه ای سرگشاده از معاون خود خواست تا بررسی کند که این اقدام ناشی از غفلت و وادادگی بوده و یا متأثر از پروسه نفوذ فرهنگی.
انتشار این نامه توانست آن دست از منتقدینی که نهادهای مرتبط با بیت را دوستانه تر مورد نوازش قرار می دهند به وجد آورده و لبخند رضایت را بر لبانشان بنشاند.
با گذشت ایام، همچنان منتظر اعلام نتیجه بررسی دستور ر
مشمولان معتاد معاف نمی‌شوند
رييس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای با تاکید بر اینکه مشمولان معتاد از خدمت سربازی معاف نمی‌شوند، گفت: قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان معتاد نداریم و افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند. @sarbaziسردار موسی کمالی، رييس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار
سریال Chief of Staff 2019با بازی شین مین اهفصل دوم
نام ها: دستیار رئیس (رييس) جمهور فصل دوممحصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC, Netflixژانر: #ی | #درام | #هیجان_انگیزتاریخ پخش: 20 آبان 1398 – Nov 11, 2019قسمت ها: 10 روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه هامدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته جایگزین #خدمه_گلبازیگران:Lee Jung Jae – Shin Min A
خلاصه داستان: جانگ تائه جون (Lee Jung-Jae) که به عنوان دستیار رييس جمهور فعالیت داشت، اکنون خود یک قانونگذار است و در راه ت تلاش میکند …
رومه ایران تیتر زده: تحرکات مشکوک علیه رأی ملت!
منظور این تیتر، جریان استیضاح احتمالی رييس جمهور در مجلس است. رييس جمهور برآمده از رأی مردم است؛ اما مجلس هم برآمده از آرای مردم است و بر اساس قانون اساسی که آن هم برآمده از رأی مردم است حق استیضاح رييس جمهور و وزرا را داراست.
نمی شود آنجا که به نفع ماست طرفدار رأی مردم باشیم و آن جا که به نفعمان نیست جا خالی بدهیم!
رييس‌جمهوری: 
▫️از ۲۳ فروردین ساعت کار اداری در کشور ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر است. 
▫️تا ۳۰ فروردین تردد بین استان‌ها همچنان ممنوع خواهد بود. 
▫️مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ٣٠ فروردین همچنان تعطیل
▫️فعلا تصمیم بر این است که در بخش آموزش به استثنای آموزش تکمیلی(مخصوصا دکترا) که از ۳۰فروردین حضوری خواهد بود، مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ۳۰‌فروردین همچنان تعطیل باشند. اینکه برای ۳۰فروردین به بعد چه می‌شود، در جلسات بعدی ت
حضور میدکو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
 در این نمایشگاه که از 24 تا 27 فرودین ماه 98 با حضور بیش از 600 شرکت و نهاد در قالب 7 سالن با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط‌زیست و توسعه پایدار در تداوم و رونق تولید برگزار شد، میدکو و شرکتهای زیرمجموعه فعالیت های خود در زمینه حفظ محیط زیست را معرفی کرده و در طول این نمایشگاه 2 کارگاه برگزار نمودند. 
به گزارش ندای زرند، ابتدا فناوری خنک سازی کک متالورژی به روش خشک (CDQ) که در شرکت فولاد زرند
♦️ #چند_خبر_کوتاه 
رييس دفتر رييس جمهور: وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی مربوط به کرونا انشاالله در آستانه ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.
خطر مرگ در معتادان بر اثر کرونا ۳ برابر افراد عادی است
بلومبرگ:هشدار گروهی از شرکت‌های اصلی تولید مواد غذایی، درباره افزایش دوبرابری گرسنگی در جهان در آینده نزدیک
تا این لحظه اوکراین با صدور مجوز پرواز برای حدود ۱۰۰ دانشجو، مسافر و تبعه ایرانی مقیم این کشور برای بازگشت به ایران موافقت نکرده است/فارس
ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی در ۴ سال آینده به آقای احسان اصولی رسید.
 
به گزارش پایگاه خبری ترشی اسپرت از شهرستان کاشمر ، ظهر امروز مجمع انتخابی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور مهدی تاج، رييس فدراسیون فوتبال کشورمان، طالقانی، عضو هیات رييسه فدراسیون فوتبال، فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی برادران، رييس سابق هیات فوتبال خراسان رضوی، امیر زارعی، معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، چرمچی، دبی
فردا باید ترجمه هایی که دستمه رو تحویل بدم، بایدش از جانب تحویل گیرنده نیست البته، از حانب کفگیر حوالی ته دیگ جیبمه.باید متن پروپوزالمو تحویل بدم، درحالی که سه صفحش بیشتر حاضر نیست و بقیه اش لازمه که عمیقا ادیت بشه.
باید مستندات کار بهمنم رو خلاصه کنم و گزارشش رو آماده کنم.‌.‌.
باید سر رسید قهوه ایمو ورق بزنم، مهم هاشو جدا کنم و بقیه شو بندازم دور. مهم هاش؟ فکر و خیال های لحظه ای که گوشه کنارش نوشتم.
عوضش چیکار میکنم؟ کتابه کنار دستمه، هر د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها