نتایج جستجو برای عبارت :

جستجو در وبلاگها

تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و. از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم
بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.
خودشون رو چی فرض کردند؟
جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند
غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و. از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.
مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟
اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت
حال و هوای بیان شده شبیه زمان قدیم بلاگفا
اون مواقع که اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپی نبود. همه میومدند وبلاگها و مینوشتند و تند تند  پست ها به روز رسانی میشد وبلاگها چک میشد و نظرات پاسخ!
گفته بودم میخوام تو گروه درخواستمو مطرح کنم، بلاخره یه فرصتی پیدا شد و این کار رو انجام دادم. و قطعا پنجشنبه بابتش ازم سوال میشه
از امروز باید سالم خوری رو شروع کنم، برای خودم البته نه دیگران. ولی نیاز به یه تلنگر مدام دارم فعلا تا این موضوع برام عادت بشه.
یه بار رفتم کلاس نویسندگی
استاد از همه میپرسید که چه فعالیتهای درراستای نوشتن دارن،
من گفتم یه وبلاگ دارم که توش مینویسم.
استادباتعجب پرسید: مگه وبلاگها هنوز زنده اند؟؟؟
یعنی هممونو با فک و فامیل رییس بیان شست، انداخت گلو بند!
 
سرمو از زیر برف در میارم. باز میبینم نیستی. اینجا نمیشه گریه کرد، بغض کرد حتی، باید به صد نفر جواب پس بدی. میرم سراغ وبلاگها. میخونم میخونم میخونم. از این وبلاگ به اون پیوند از اون یکی به دیگری. یه وِردِ قدیمی رو تکرار کنی، همون نتیجه قدیمی رو میده؟؟ مثل قدیم بخونم و بنویسم، ظاهر میشی؟
 
 
بزرگترین بانک ایمیل ایران (مشاغل، دانشجویان، کاربران وبلاگها، شبکه های اجتماعی و.) + هدیه ویژه بانک موبایل + نرم افزار تبلیغات وایبر بزرگترین بانک ایمیل ایران (مشاغل، دانشجویان، کاربران وبلاگها، شبکه های اجتماعی و.) + هدیه ویژه بانک موبایل + نرم افزار تبلیغات وایبر بانک ایمیل آوا   امروزه تقریبا همه شرکتها و موسسه ها به تجارت اینترنت روی آورده اند . دریافت فایل .دریافت فایل
موتور های جستجو  زمین بازی بزرگی هستند، با استفاده از ویژگی‌های این ابزار های قدرتمند می‌توانید خود را در میان افراد بسیاری شناسانده و مشتریان خود را گسترش دهید.
 
اما برای برنده بودن در این بازی، باید قواعد بازی در این زمین را بلد بود. این قواعد چه هستند و چطور می‌توان از آن‌ها استفاده کرد موضوعی است که در بحث بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم گفت.
بازاریابی موتور های جستجو (SEM) چیست؟
SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی این
با استفاده از منبع LitCovid، مقالات دادگان پابمد در مورد کوید۱۹ را راحت تر و‌ بهتر جستجو کنید. در این جامعترین منبع مقالات کوید۱۹، مقالات به تفکیک موضوع و همچنین مکان جغرافیایی دسته بندی می شوند و جستجو در آن از جستجو در خود پابمد نتایج بهتری در پی دارد. 
یکی از کارهایی که لازم است پس از راه اندازی سایت انجام دهید، ثبت سایت در موتورهای جستجو است. در غیر این صورت شاید روزها طول بکشد تا سایت شما توسط این غول های جستجو پیدا شود. البته  اگر فراموش نکنید که قابلیت ایندکس شدن را در سایت خود فعال کنید.
اگر موتورهای جستجو ندانند که سایت شما وجود دارد، شانس شما برای دیده شدن کاهش نمی یابد بلکه به کل از بین می رود.
ثبت یک وب سایت در موتور جستجو به معنی اعلام وجود یک سایت در موتور جستجو است در حالیکه، ایندک
بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو
است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه
نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست
می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.
سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستج
بعد از سال‌ها فکر کنم حالا فرصت مناسب و خوبی برا دوباره وبلاگ‌نویسی باشه.
ساحل اسمیه که یبار دوستی برام انتخاب کرده بود. گفته بود بهم میاد اسمم ساحل باشه.
از خودم مینویسم، احوالات شخصی، تجربه‌های کاری، تحلیل‌های ی و اجتماعی و خلاصه هرچی که دستم بیاد.
نمی‌دونم بعد این همه سال و با وجود شبکه‌های اجتماعی جدید وبلاگها چقدر مخاطب و خواننده دارند، ولی من می‌نویسم شاید روزی شنیده شد.
هشتم تیر ۹۸
موتورهای جستجو چیست؟ موتور جستجو در اصل یک ربات” یا برنامه ای است که وب سایت های مختلف را برای مناسب بودن آنالیز می کند. با استفاده از این ابزار می توانید هرگونه اطلاعاتی را در شبکه جهانی وب مشخص کنید. برخی از موتورهای اصلی جستجو عبارتند از: Google ، Webcrawler ، Excite و Infoseek. …The post SEO با کلمات ساده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2W6URt2
مشاهده مطلب در کانال
بینگ خسته کننده نیست. بینگ تقریباً روزانه 900 میلیون جستجو جستجو می کند و حدود 7.5٪ از سهم بازار موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد. با بیش از 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان در موتورهای جستجو ، طبق اطلاعات موجود در smartinsights.com هر روز ، بینگ کند نیست. این مقاله در مورد …The post نحوه ترتیب فعالیت محلی خود با Google Drive appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3b7RxU7
مشاهده مطلب در کانال
مزایای سئو سایت برای کسب و کارها
امروزه هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گذاری روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد تا ترافیک طبیعی وب سایت خود را به حداکثر برساند. موتور جستجوی پیشرو گوگل، بینگ، یاهو و. هر کدام استراتژی های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو دارند. در ادامه چهل مزیت استفاده از سئو را برای شما شرح خواهیم داد:
1- افراد در جستجوی محصولات و خدمات موردنظرشان در موتورهای جستجو هستند.
بیش از دو میلیارد نفر آنلاین هستند. 9
تمام موضوعاتی که کاربران اینترنت جستجو می کنند، توسط موتورهای جستجو رصد و دنبال می شوند. با توجه به اتفاقات و رویداد های مختلف دامنه جستجو ها نیز تغییر می کند.
بر همین اساس هر ساله کلمات و موضوعات متفاوتی در صدر جستجو ها قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹ موضوعات زیر بیشترین جستجو را داشته اند.
۱.دیزنی پلاس۲. کامرون بویس (خواننده و مدل جوان آمریکایی که در سال ۲۰۱۹ در خواب درگذشت)۳. نیپسی هاسل (Nipsey Hussle رپر آمریکایی با نام واقعی ارمیاس جوزف آسگدوم بود که
دلم برای اینجا تنگ است دلم برای وبلاگها تنگ است دلم برای خاطرات روزانه آدمهای معمولی تنگ است دلم برای روزمرگی روزهای خوب وطنم تنگ است. دلم برای شادی های از ته دل بدون نگرانی تنگ است. 
بهار است و باید از ته دل نفس کشید از ته دل خندید از ته دل شاد بود نه که نشودها ولی خیلی سخت شده است خیلی سخت‌تر از قبل. یه روز میشینم تصمیم میگیرم که سعی کنم حواسم به همین اتفاقات روزمره دور و برم باشه تا چند روز حواسم هست و باز بعد دو روز حواسم میرود پی حقوق و اجار
ئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.https://websima.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
تبلیغات جستجوی پرداخت شده به عنوان تبلیغات حمایت شده، بازاریابی جستجو، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی هزینه به ازای هر کلیک نیز شناخته می شود. به این ترتیب، آگهی نمایش داده شده کاملاً مطابق با هر جستجویی است که از طرف کاربران صورت می گیرد.
تبلیغات در جستجو گوگل بسیار مؤثر است؛ این امر براساس نیاز صریح کاربران است نه صرفاً بر اطلاعات ضمنی درباره آنچه که ممکن است بعد از آن باشد. این ، به طور طبیعی ، احتمال
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.
منابع: ویکی پدیا -  سایت سئو فاکس
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات.
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
 
 
نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و ن
وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!

حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
پاورپوینت عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی
 
این پاورپوینت در مورد عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی در 46 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و.ومنابع می باشد
 
 
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!
حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
قرار بود آمار موثرترین وبلاگها رو ارائه بدم. 
اما از طرفی دوست ندارم بی سلیقگی در انتشارش به خرج بدم و شتاب زده عمل کنم از طرفی دیگه اصلا شرایط برای تمرکز برای این کار مهیا نمیشه.
نیاز دارم مدتی از این محیط فاصله بگیرم اما به خاطر تعهدم به انتشار این مطلب همچنان اینجام.
اگر کسی داوطلب میشه برای انتشار و جمع آوریش که این لطف رو در حق من بکنه و از این آدرس آمارها رو استخراج کنه و منتشر کنه.
اگر هم کسی نمی تونه، صبر کنید تا برگردم و این کار رو ا
SEO – فرایند تأثیرگذاری در رتبه بندی وب سایت در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای دید ارگانیک هر موتور جستجو مجموعاً بیش از 6.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند و Google با حدود 4/5 میلیارد جستجو در آن مشارکت می کند. مزایای SEO خوب بسیار زیاد است ، از رتبه …The post SEO – از کجا شروع کنم؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2zFGoNg
مشاهده مطلب در کانال
سلام دوستان
من عاشق سرچ و جستجو درباره هر موضوعی هستم که توجهم بهش جلب می شه.
از غذا پختن تا خرید لباس و کتاب یا تربیت کودک. در مورد هر چیزی کلی جستجو می کنم و اونوقت خرید می کنم یا حتی می پزم.
می خوام تجاربم را در هر موردی که مفید و مثبت بود اینجا براتون به اشتراک بگذارم.
شاید برای شما هم مفید باشه.
زمانی که لیست عبارت های جستجو شده در گوگل را به صورت سالیانه مشاهده می کنیم ، تازه پی می بریم که در آن سال چه اتفاقاتی رخ داده است. تمام اتفاقات خوب ، بد ، اخبار فرهنگی همگی می تواند بر اساس عبارت های جستجو شده در گوگل مشخص شوند. ما در این مقاله به بررسی عبارت های سرچ شده توسط آمریکایی ها در سال 2018 خواهیم پرداخت و می توانیم این موضوع را اشاره کنیم که بعضی از این عبارت در کل جهان به اصطلاح ترند بوده اند. بدون حرف اضافه ی دیگری بریم سراغ بهترین عبا
بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها در دید وب سایت در موتور جستجوی وب تفاوت ایجاد می کند. به طور کلی ، رتبه بالاتر در صفحه جستجو یا وقوع بیشتر وب سایت در نتایج جستجو ، بازدید کنندگان بیشتری را به این سایت جذب می کند و یک افزایش نادر برای تبدیل بازدید کنندگان به …The post رایج ترین مشکلات سئو در یک صفحه و چگونگی رفع آنها چیست؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YHGFcW
مشاهده مطلب در کانال
 
 
سئو چیست؟
 
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.
سئو اکنون سالها است که در میان بازاریابان دیجیتال کلمه کلیدی است. این موضوعی است که همه در جامعه بازاریابی دیجیتال درباره آن صحبت و جستجو می کنند. من هستمدر حقیقت ، اصطلاح SEO” بین 10،000 تا 100،000 جستجو هر ماه در گوگل انجام می شود. این به وضوح نشان دهنده میزان توجه مردم است. …The post بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ | راهنمای نهایی برای بهینه سازی موتور جستجو appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KPM4X7
مشاهده م
این مطلب و مطلب قبلی ان شا الله تا آخر سال مطلب ثابت من باقی خواهند ماند و در اابتدای صفحه نمایش داده میشن.
مطلب قبلی مشارکت من در اون پویش هست و البته توضیحات مختصری هم داده شده که اگر خواستید میتونید مطالعه کنید
 و اما قواعد این پویش:

قواعد:
1_ شروع این پویش از امروز "1397.12.01" و پایان این پویش "1397.12.28" هست
2_  تر جیحا 8 وبلاگ و اگر خواستید بیشتر یا کمتر معرفی کنید حداقل یکی و حداکثر 14 وبلاگی که به لحاظ محتوا و تاثیرگذاری بر فکر و قلب شما، مد نظرتون
با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز برای پیدا کردن ما در فضای مجازی و جستجو گر ها میتوانید عبارت های زیر را جستجو کرده و پایگاه اینترنتی ما را دنبال کنید:1. اورانوس uic 2.شرکت بین المللی اورانوس 3. Www.uranusco.blog.irبا تشکر روابط عمومی و امور بین الملل اورانوس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها